open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 лютого 2019 року м. Житомир справа № 240/5724/18

категорія 112010201

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Попової О. Г., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області про визнання дій неправомірними, зобов'язання провести перерахунок та виплату пенсії,

встановив:

ОСОБА _1 звернувся до суду з позовом, в якому просить:

- визнати неправомірними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області щодо обчислення, нарахування та виплати пенсії починаючи з 01.07.2012 в розмірі меншому від встановленого законом, та відмови в перерахунку та виплаті пенсії в розмірі, обчисленому відповідно до законодавства України;

- зобов'язати відповідача провести з 01.07.2012 перерахунок, виплату та в подальшому виплачувати пенсію у розмірі 90% грошового забезпечення у відповідності до довідки №85/9821 УМВС України в Житомирській області від 09.06.2012 у відповідності до Закону України №2050-111 від 01.01.2001.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що про він являється пенсіонером МВС України та йому призначена пенсія відповідно до вимог Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" за вислугою років 90% від грошового утримання. Богунським районним судом м. Житомира було прийняте рішення про проведення перерахунку та виплату пенсії у розмірі 90% грошового забезпечення з 13.06.2016 відповідно до довідки Ліквідаційної комісії УМВС України в Житомирській області від 10.05.2017 №85/9821. Проте, при ознайомленні з матеріалами пенсійної справи було встановлено, що даний відсоток пенсії 90% грошового забезпечення призначено на підставі висновку відділу фінансових ресурсів і економії УМВС України в Кіровоградській області про призначення пенсії за вислугу років, які не виплачувався з червня 2012 року. 21.11.2018 позивач звернувся до Головного Управління пенсійного фонду України в Житомирській області із заявою щодо перерахунку та виплати пенсії з червня 2012 року з урахуванням 90% грошового забезпечення по 13.06.2016 року у відповідності до Закону України №2050-111 від 01.01.2001. Проте, від Головного Управління пенсійного фонду України в Житомирській області була отримана відповідь про те, що пенсія з червня 2012 року позивачу нараховувалась у відповідності до вимог чинного законодавства та підстави для перерахунку відсутні. Вважає такі дії відповідача протиправними.

Ухвалою судді Житомирського окружного адміністративного суду від 10 грудня 2018 року відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження із проведенням підготовчого засідання та викликом (повідомленням) учасників справи.

Через відділ документального забезпечення суду відповідач в строки встановленні в ухвалі від 10.12.2018 подав відзив на адміністративний позов №15773/08 від 22.12.2018, в якому зазначено, що позов ОСОБА_1 є безпідставним, необґрунтованим та таким, що викладений з порушенням норм матеріального і процесуального права. Обґрунтував, що з набранням чинності Законом України "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи" 01.11.2011, внесено зміни до ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", зокрема в частині максимального розміру пенсії, який обчислюється відповідно до цієї статті, та який не повинен перевищувати 80 відсотків відповідних сум грошового забезпечення. З огляду на, що при розрахунку розміру підвищення пенсії ОСОБА_1, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України № 355 від 23.04.2012, відповідач керувався законодавством, яке було чинним на момент здійснення перерахунку. (а.с.24-28).

В підготовче судове засідання, призначене на 08 січня 2019 року об 12:00 прибув позивача. Представник відповідача в підготовче засідання не прибув, подав клопотання 08 січня 2019 року про відкладення розгляду справи.

Ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду від 08 січня 2019 року закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до судового розгляду по суті у відкритому судовому засіданні на 31 січня 2018 року об 11:00 (а.с. 38-39).

В судове засідання прибув позивач та представник відповідача. Протокольною ухвалою суду ухвалено перейти у письмове провадження для прийняття рішення по справі, про що зафіксовано секретарем судового засідання у протоколі судового засідання 31.01.2019 (а.с. 51-52).

Згідно з частиною четвертою статті 243 КАС України судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Частиною п'ятою статті 250 КАС України встановлено, що датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Суд , дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, дійшов до наступного висновку.

Як встановлено судом, ОСОБА_1 є пенсіонером органів внутрішніх справ.

Зі змісту висновку про призначення пенсії встановлено, що ОСОБА_1 звільнений з 25.02.2005 у відставку та пенсія йому призначена у розмірі 90% сум грошового забезпечення (а.с.15).

Рішенням Богунського районного суду м. Житомира від 08.12.2017 по справа № 295/13197/17 було визнано протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області щодо зменшення розміру пенсії позивача при проведенні перерахунку пенсії на підставі постанови Богунського районного суду м. Житомира від 28.07.2017 згідно довідки, виданої головою ліквідаційної комісії УМВС України в Житомирській області від 10.05.2017 року №85/9821, про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 988 від 11.11.2015 "Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції" та наказу МВС від 06.04.2016 № 260, до 70% відповідних сум грошового забезпечення та зобов'язано Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області здійснити перерахунок та виплату пенсії позивачу на підставі постанови Богунського районного суду м. Житомира від 28.07.2017 згідно довідки, виданої головою ліквідаційної комісії УМВС України в Житомирській області від 10.05.2017 року №85/9821, про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 988 від 11.11.2015 "Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції" та наказу МВС від 06.04.2016 № 260, у розмірі 90 % грошового забезпечення, з урахуванням проведених виплат, починаючи з 13.06.2016.

21 листопада 2018 року позивач звернувся до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області із заявою, у якій просить провести перерахунок та виплату пенсії з червня 2012 року з урахуванням 90% грошового забезпечення та компенсацію за несвоєчасну виплату пенсії (а.с.11).

Листом Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області від 29 листопада 2018 року №М-4874 розглянуло звернення позивача щодо перерахунку пенсії у розмірі 90%. Вказано, що перерахунок пенсії проведено за діючою на час перерахунку у 2012 році редакцією ст.13 Закону, якою передбачено, що максимальний розмір пенсії обчислений відповідно до цієї статті, не повинен перевищувати 80 процентів відповідних сум грошового забезпечення (а.с.12).

Не погоджуючись з перерахунком пенсії, стверджуючи, що встановлений розмір пенсії на момент призначення не може бути в подальшому змінений, позивач звернувся до суду.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Приписами ч.3 ст.46 Конституції України визначено, що пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Стаття 102 Закону України "Про Національну поліцію" встановлює, що пенсійне забезпечення поліцейських та виплата одноразової грошової допомоги після звільнення їх зі служби в поліції здійснюються в порядку та на умовах, визначених Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб".

Відповідно до абзацу другого пункту 15 розділу XI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про Національну поліцію" за колишніми працівниками міліції, у тому числі пенсіонерами, а також членами їхніх сімей, іншими особами зберігаються пільги, компенсації і гарантії, передбачені цим Законом для колишніх поліцейських, членів їхніх сімей, інших осіб.

Згідно з п. "а" ч. 1 ст. 12 Закону № 2262-ХІІ (в редакції, яка була чинною на момент призначення пенсії позивачу) право на пенсію за вислугу років мають: особи офіцерського складу, прапорщики і мічмани, військовослужбовці надстрокової служби та військової служби за контрактом, особи, які мають право на пенсію за цим Законом, які мають на день звільнення зі служби вислугу 20 років і більше.

Відповідно до п. "а" ч. 1 ст. 13 Закону № 2262-ХІІ (в редакції, яка була чинною на момент призначення пенсії позивачу) особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, які мають вислугу 20 років і більше (пункт "а" статті 12): за вислугу 20 років - 50 процентів, а звільненим у відставку за віком або за станом здоров'я - 55 процентів відповідних сум грошового забезпечення (стаття 43); за кожний рік вислуги понад 20 років - 3 проценти відповідних сум грошового забезпечення.

На час призначення пенсії позивачу (станом на 2005 рік) його пенсія складалась з таких видів грошового забезпечення та у розмірах: посадовий оклад -285,00 грн, оклад за військовим званням -135,00 грн, надбавка за вислугу років (40%) -168,00 грн, 100% надбавка - 588,00 грн, надбавка 50% - 1167,29 грн, надбавка за безперервну службу 90% - 2336,44 грн, надбавка за особливі умови 50% - 210,00 грн, всього - 4932,48 грн (а.с.15).

Основний розмір пенсії за вислугу років позивача відповідно до ст.13 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" визначено у розмірі 90 % грошового забезпечення, яку отримував позивач про що свідчить висновок про призначення пенсії від 05 березня 2005 року.

Законом України "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи", який набрав чинності з 01.10.2011, внесено зміни до ст. 13 ЗУ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", зокрема встановлено, що максимальний розмір пенсії, обчислений відповідно до цієї статті, не повинен перевищувати 80 процентів відповідних сум грошового забезпечення (стаття 43), а особам, які під час проходження служби брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і віднесені в установленому законом порядку до категорії 1, - 100 процентів, до категорії 2, - 95 процентів.

Таким чином, з 1 жовтня 2011 року положення ст. 13 ЗУ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" змінено в частині шляхом зменшення врахування процентного еквіваленту сум грошового забезпечення при визначенні максимального розміру пенсії.

Разом з тим, порядок та строки перерахунку пенсій призначених особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за ЗУ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" та членам їх сімей у зв'язку з прийняттям ЗУ "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи" не зазнали змін.

Так , відповідно до ч. 4 ст. 63 ЗУ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв'язку зі зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, або у зв'язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством. Перерахунок пенсій здійснюється на момент виникнення права на перерахунок пенсій і провадиться упорядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, у строки, передбачені частиною другою статті 51 цього Закону.

Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2012 № 355 "Про збільшення розмірів пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (надалі - ПКМУ № 355) передбачалося з 01.07.2012 встановлення підвищення до військових пенсій, призначених до зазначеної дати у розмірі 11% від основного розміру пенсії, з 01.09.2012 - до 23%, з 01.01.2013 - до 35%.

При цьому розміри пенсій, обчислені відповідно до Закону з урахуванням доплат до попередніх розмірів пенсій згідно з пунктом 4 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45 (Офіційний вісник України, 2008 р., № 12, ст. 301), та підвищень, передбачених абзацом першим цього пункту, не можуть перевищувати розміри пенсій, обчислені відповідно до Закону виходячи з грошового забезпечення, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2007 року № 1294 "Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" (Офіційний вісник України, 2007 р., № 86, ст. 3148; 2010 р., № 9, ст. 454), за відповідними посадами військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу станом на 1 квітня 2012 року.

Також , в п. 2 Постанови КМУ № 355 вказано на необхідність Міністерству оборони, Міністерству внутрішніх справ, Міністерству інфраструктури, Міністерству надзвичайних ситуацій, Службі безпеки, Службі зовнішньої розвідки, Адміністрації Державної прикордонної служби, Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, Державній пенітенціарній службі, Державній податковій службі, Управлінню державної охорони після набрання чинності цією постановою забезпечити оформлення та подання до органів Пенсійного фонду України довідок про розмір грошового забезпечення, визначеного відповідно до Постанови КМУ від 07.11.2007 №1294 та додатків 15, 26, 31, 32, 36, і 37 до Постанови КМУ № 268, станом на 1 квітня 2012 року у порядку, встановленому Постановою КМУ № 45 від 12.02.2008.

Зі змісту Постанови КМУ № 355 від 23.04.2012 вбачається, що нею установлюється відсоткове підвищення розміру пенсій та не змінюється розмір одного з видів грошового забезпечення і не вводяться нові щомісячні додаткові види такого забезпечення, а тому вона не є підставою для перерахунку основного розміру пенсії.

Враховуючи , що Кабінет Міністрів України не приймав рішень щодо зміни розмірів хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, які мають право на пенсію за Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", або у зв'язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством, суд дійшов висновку, що вимоги передбачені Постановою КМУ від 23.04.2012 №355 не може бути підставою для зміни основного розміру пенсії позивача, оскільки визначає граничні розміри надбавок, а не фактичну зміну хоча б одного з видів грошового забезпечення військовослужбовця на підставі належного рішення суб'єкта владних повноважень.

Наведені висновки суду відповідають правовій позиції Верхового Суду України, викладеній, зокрема, у постановах від 17 березня та 21 квітня 2015 року №№ 21-641а14, 21-145а15, від 03 листопада 2015 року №756/2786/14-а та позиції Верховного Суду, викладеній у постанові №173/1242/17 від 06 березня 2018 року.

З матеріалів справи встановлено, що станом на 01 липня 2012 року позивачу було проведено перерахунок раніше призначеної пенсії.

При проведенні перерахунку пенсії позивачу до складу його грошового забезпечення на підставі довідки № 85/9821 від 09.06.2012 про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії, виданої УМВС В Житомирській області, було включено: посадовий оклад 1350,00 грн; оклад за військове звання - 135,00 грн.; 40% надбавка за вислугу років - 594,00 грн.; 50% - надбавка за виконання особливо важливих завдань - 1039,00 грн.; 15% надбавка за секретність - 202,50 грн.; 47% надбавка за оперативно розшукову діяльність - 634,50 грн.; премія 43% - 1590,57 грн.

Основний розмір пенсії був визначений у розмірі 90% грошового забезпечення в сумі 6765,49 грн.

В той же час, з наявного в матеріалах справи розрахунку пенсії позивача, який зазначив відповідач у листі від 29.11.2018 №М-4874 (а.с.12) встановлено, що позивачу розмір підвищення за постановою Кабінету Міністрів України №355 від 23 квітня 2012 року було розраховане з основного розміру пенсії 80% грошового забезпечення (8456,86 грн * 80%) та складало 523,67 грн. (6765,49 грн (80%) - 4760,61 (попередній розмір пенсії)).

Суд зазначає, що при перерахунку пенсії відповідним категоріям військовослужбовців має застосовуватися норма, що визначає розмір грошового забезпечення у відсотках, яка діяла на момент призначення пенсії. При цьому, внесені Законом № 3668-VІ зміни до частини другої статті 13 Закону № 2262-ХІІ щодо встановлення граничного розміру пенсії за вислугу років у розмірі 80% грошового забезпечення стосуються порядку призначення пенсії у разі реалізації права на пенсійне забезпечення, а не перерахунку вже призначеної пенсії. Процедури призначення та перерахунку пенсії різні за змістом і механізмом їх проведення.

Конституційний Суд України неодноразово розглядав питання, пов'язані з реалізацією права на соціальний захист, і сформулював правову позицію, згідно з якою Конституція України виокремлює певні категорії громадян України, що потребують додаткових гарантій соціального захисту з боку держави. До них зокрема, належать громадяни, які відповідно до статті 17 Конституції України перебувають на службі у військових формуваннях та правоохоронних органах держави, забезпечуючи суверенітет і територіальну цілісність України, її економічну та інформаційну безпеку, а саме - у Збройних Силах України, органах Служби безпеки України, міліції, прокуратури, охорони державного кордону України, податкової міліції. Управління державної охорони України, державної пожежної охорони, Державного департаменту України з питань виконання покарань тощо (рішення Конституційного Суду України від 6 липня 1999 року №8-рп/99 у справі щодо права на пільги та від 20 березня 2002 року № 5-рп/2002 у справі щодо пільг, компенсацій і гарантій).

Необхідність додаткових гарантій соціальної захищеності цієї категорії громадян, які під час проходження служби, так і після її закінчення зумовлена насамперед тим, що служба у Збройних Силах України, інших військових формуваннях та правоохоронних органах держави пов'язана з ризиком для життя і здоров'я, підвищеними вимогами до дисципліни, професійної придатності, фахових, фізичних, вольових та інших якостей.

Суд звертає увагу, що при розрахунку розміру підвищення до пенсії на підставі постанови КМУ № 355 максимальний її розмір має обраховуватися із вказаного у довідці грошового утримання станом на 1 квітня 2012 року, але виходячи із розміру пенсії у відсотках, право на які особа набула на момент виходу на пенсію і розмір яких не може бути зменшено наступними змінами в законодавстві.

Таким чином, відповідач при обчисленні розміру підвищення пенсії позивача безпідставно знизив основний розмір пенсії з 90% до 80% грошового забезпечення.

Отже , бездіяльність відповідача щодо проведення перерахунку пенсії позивачу з 01.07.2012 відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про збільшення розмірів пенсій, призначених відповідно до закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб" від 23.04.2012 №355, із застосуванням 90% розміру грошового забезпечення, суд вважає протиправною.

Враховуючи зазначене, суд вважає, що позовні вимоги позивача щодо зобов'язання відповідача здійснити з 01.07.2012 підвищення пенсії відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про збільшення розмірів пенсій, призначених відповідно до закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб" від 23.04.2012 № 355, із застосуванням 90% розміру грошового забезпечення, визначеного довідкою про грошове забезпечення для нарахування (перерахунку) пенсії від 09.06.2012 № 85/9821, підлягають задоволенню.

Враховуючи встановлені обставини у справі та дослідивши законодавство, що регулює спірні правовідносини, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог позивача.

Щодо встановлення судового контролю за виконанням рішення на підставі ст.382 КАС України суд зазначає наступне.

Частиною першою статті 382 КАС України передбачено, що суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, має право зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Зі змісту наведеної правової норми випливає, що зобов'язання суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення є правом суду, яке має застосовуватися у виключних випадках.

Поряд з цим суд ураховує, що позивачем не наведено причин та не надано доказів, які б свідчили про те, що відповідач може ухилятися від виконання рішення суду.

Приймаючи до уваги обставини даної справи, суд не вважає за необхідне зобов'язувати суб'єкта владних повноважень подавати звіт про виконання даного судового рішення, а тому відмовляє у встановленні судового контролю за виконанням постанови в даній справі.

З приводу розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Згідно ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволені позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрат, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи задоволення позовних вимог у повному обсязі (у межах, визначених позивачем у позовній заяві) та керуючись частиною першою статті 139 КАС України, суд вважає за необхідне стягнути з Головного управління Пенсійного фонду України за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 704,80 грн судових витрат по сплаті судового збору, сплачених згідно з квитанцією від 06 грудня 2018 року № 0.0.1203923837.1 на суму 704,80 грн.

Керуючись статтями 9, 77, 90, 139, 242-246, 250, 255, 262, 263, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

вирішив:

Адміністративний позов ОСОБА_1 (АДРЕСА_1. РНОКПП/ЄДРПОУ: НОМЕР_1) до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (вул. О.Ольжича, 7, м. Житомир, 10003. РНОКПП/ЄДРПОУ: 13559341) про визнання дій неправомірними, зобов'язання провести перерахунок та виплату пенсії - задовольнити.

Визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області щодо обчислення, нарахування та виплати пенсії ОСОБА_1 з 01.07.2012 в розмірі меншому від встановленого законом;

Зобов 'язати Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області провести з 01.07.2012 перерахунок, виплату пенсії ОСОБА_1 у розмірі 90% грошового забезпечення у відповідності до довідки №85/9821 УМВС України в Житомирській області від 09.06.2012.

Стягнути з Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 704,80 грн (сімсот чотири гривні вісімдесят копійок) судових витрат по сплаті судового збору.

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України, з урахуванням приписів підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду складено у повному обсязі: 18 лютого 2019 року.

Суддя О.Г. Попова

Джерело: ЄДРСР 79869211
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку