open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа №760/33615/18

Провадження №3/760/757/19

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 січня 2019 року суддя Солом'янського районного суду м. Києва Курова О.І., при секретарі Власенко А.А., за участю прокурора Кучера Ю.М., особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, адвоката Степанова О.Л., розглянувши справу про адміністративне правопорушення, яка надійшла від Київського міського управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України, про притягнення до адміністративної відповідальності старшого лейтенанта поліції ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1, проживаючого за адресою: АДРЕСА_2, працюючого в Управлінні поліції охорони з фізичної безпеки у місті Києві на посаді інспектора роти №1, за частиною 1 статтею 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення №60/2018 від 21.12.2018 року встановлено, що інспектор роти №1 Управління поліції охорони з фізичної безпеки у місті Києві старший лейтенант поліції ОСОБА_1, як суб'єкт декларування, не своєчасно, без поважних причин, 11.04.2018 року, подав щорічну декларацію за 2017 рік, особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що передбачено ч. 1 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції», чим вчинив адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, відповідальність за яке встановлена частиною 1 статтею 172-6 КУпАП.

Так, згідно відповіді Національного агентства з питань запобігання корупції ОСОБА_1, зареєструвався в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» 20.03.2017 об 15 год. 41 хв., подав щорічну електронну декларацію за 2017 рік до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування 11.04.2018 року об 09 год. 52 хв.

У судовому засіданні ОСОБА_1 пояснив, що отримав електронний цифровий підпис в Пат «КБ «ПриватБанк» приблизно в березні 2017 року. Зазначив, що у нього виникли технічні проблеми з електронним цифровим підписом, а саме у нього старий ЕЦП був прикріплений до старої електронної скриньки, яка на даний час не функціонує на території України, а саме мала домен: mail.ru. Після того, як змінив свій старий ЕЦП на новий, зареєстрував нову електронну скриньку, зайшов до Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та подав декларацію за 2017 рік 11.04.2018 року о 09 год. 52 хв. Крім того, у період часу з 29.03.2018 по 10.04.2018 року перебував у щорічній відпустці.

Адвокат Степанов О.Л. просив закрити провадження по адміністративній справі відносно ОСОБА_1 у зв'язку із закінченням строку накладення адміністративного стягнення. Крім того, зазначив, що ОСОБА_1 не мав умислу на порушення вимог фінансового контролю чи переслідував будь-який корупційний інтерес.

Прокурор Кучер Ю.М. обставини викладені у протоколі про вчинення адміністративного правопорушення підтримав, зазначивши про наявність в діях ОСОБА_1 ознак діянь передбачених частиною 1 статтею 172-6 КУпАП. Зазначив, що ОСОБА_1 розпочав заповнювати декларацію за 2017 рік, вже після закінчення строку її подання, отже свідомо не вчинив дії щодо своєчасного подання декларації. Причин поважності несвоєчасного подання декларації не надав.

Суддя, заслухавши пояснення прокурора, особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, дослідивши матеріали справи - протокол про адміністративне корупційне правопорушення від 21.12.2018 р., інші долучені до протоколу документи, дійшов наступного.

Відповідно до статті 9 КУпАП адміністративним правопорушенням визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Частиною 1 статті 172-6 КУпАП визначено, що несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави, є адміністративним правопорушенням.

Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» суб'єктами вказаного адміністративного проступку є державні службовці, посадові особи місцевого самоврядування.

Отже, ОСОБА_1 будучи суб'єктом на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» був зобов'язаний до 01.04.2018 року подати декларацію суб'єкта декларування. Водночас, декларація ОСОБА_1 подана 11.04.2018 року, тобто поза межами вказаного строку без наявності поважних причин пропуску. Отже, в діях ОСОБА_1 міститься склад адміністративного правопорушення, передбаченого частиною 1 статтею 172-6 КУпАП.

У той же час, відповідно до частини 3 статті 38 КУпАП адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов'язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 164-14, 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

Пунктом 7 статті 247 КУпАП передбачено, що провадження у справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю, якщо на момент розгляду справи закінчився строк, передбачений статті 38 КУпАП.

У протоколі про адміністративне правопорушення зазначено, що датою вчинення адміністративного правопорушення, пов'язаного з корупцією є дата фактичного подання електронної декларації особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, тобто 11.04.2018 р.

Датою виявлення адміністративного правопорушення зазначено дату складання протоколу про адміністративне правопорушення, а саме 21.12.2018 року. Однак, суд із цим висновком не погоджується, оскільки як вбачається з листа Національного агентства з питань запобігань корупції підписаного заступником керівника Департаменту - керівника відділу проведення повних перевірок уповноваженої особи Кушнерик О.В. від 07.06.2018 року за № 44-01/25168/18 на адресу Департаменту внтурішньої безпеки Національної поліції України, ними вже було встановлено, що ОСОБА_1 перебуваючи на відповідних посадах в Управлінні поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві несвоєчасно подав щорічну декларацію за 2017 рік, тобто факт несвоєчасного поданням ОСОБА_1 декларації було виявлено ще 07.06.2018 року.

Отже, датою виявлення адміністративного правопорушення суд вважає дату 07.06.2018 року.

Оскільки, на момент розгляду адміністративного матеріалу відносно ОСОБА_1 пройшов більше трьох місяців тому вважаю, що провадження в справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю у зв'язку з закінченням строків накладення адміністративного стягнення.

На підставі ст.ст.38,172-6 ч.1,221,247,284 КУпАП, Закону України «Про запобігання корупції» суд, -

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА _1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, та закрити провадження у зв'язку з закінченням строків накладення адміністративного стягнення.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її винесення.

Суддя О.І. Курова

Джерело: ЄДРСР 79772134
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку