open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 січня 2019 р. м. Чернівці Справа № 824/1169/18-а

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Григораша В.О., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Управління Держпраці у Чернівецькій області (код ЄДРПОУ 39888333, вул. Зелена, 3, м. Чернівці, Чернівецька область, 58003) до Обласної комунальної медичної установи "Лікарня швидкої медичної допомоги" (код ЄДРПОУ 02005740, вул. Фастівська, 2, м. Чернівці, Чернівецька область, 58003) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду, -

ВСТАНОВИВ:

26.11.2018 року до Чернівецького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Управління Держпрації у Чернівецькій області (позивач) до Обласної комунальної установи "Лікарня швидкої медичної допомоги" (відповідач) з такими позовними вимогами:

застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Обласної комунальної установи "Лікарня швидкої медичної допомоги", шляхом зупинення роботи (експлуатації) лікарняного ліфта обліковий номер 90 (зав№20442), до усунення виявлених порушень.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив, що на підставі наказу Управління "Про проведення позапланової перевірки" від 29.09.2018 року №124-пп передбачено проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) у формі перевірки на предмет виконання припису від 07.08.2018 року № 06/087-034-011 обласною комунальною установою "Лікарня швидкої медичної допомоги", що знаходиться за адресою: м. Чернівці, вул. Фастівська, 2, упродовж 2 (двох) робочих днів з 30 по 31.10.2018 року.

На цій підставі, 29.10.2018 року начальнику відділу нагляду в будівництві, котлонагляді, на транспорті та зв'язку Кудлику Ю. І. видано направлення №580 на проведення перевірки дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки в Обласній комунальній установі "Лікарня швидкої медичної допомоги".

За результатами проведеної перевірки складено Акт перевірки суб'єкта господарювання (виробничого об'єкта) від 31.10.2018 року № 06-087-009. Під час перевірки у відповідача виявлені порушення вимог законодавства з питань промислової безпеки та охорони праці, які загрожують життю та/або здоров'ю людей. У зв'язку з виявленням вказаних порушень відповідача попереджено про необхідність негайного зупинення експлуатації вищевказаного ліфта. Вказане попередження міститься в акті перевірки, який відповідач отримав без зауважень 31.10.2018 року, проте, виявлені порушення ним до цього часу не усунені.

На підставі вищевикладеного позивач звернувся до суду з позовом про застосування заходу реагування у сфері державного нагляду до Обласної комунальної установи "Лікарня швидкої медичної допомоги", шляхом зупинення роботи (експлуатації лікарняного ліфта обліковий номер 90 (зав№20442), до усунення виявлених порушень.

Відповідач відзив проти позову в установлений судом строк до суду не подав.

Ухвалою суду від 27.11.2018 року відкрито провадження у даній справі та призначено її до судового розгляду за правилами спрощеного позовного провадження на 25.12.2018 року.

Судове засідання призначене на 27.12.2018 року відкладене на 24.01.2019 року у зв'язку з неявкою сторін.

Представник позивача в судове засідання призначене на 24.01.2019 року не з'явився, проте подав клопотання про розгляд справи без його участі у порядку письмового провадження.

Відповідно до ч. 3 ст. 194 КАС України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, хоча був належним чином повідомлений про дату, час та місце проведення судового засідання, про причини неявки суд не повідомив, клопотань або заяв не подавав.

Згідно ч. 3 ст. 205 КАС України якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

Перевіривши матеріали справи, встановивши фактичні обставини в справі, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши та оцінивши надані докази в сукупності, проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню у повному обсязі, виходячи з наступного.

Судом встановлені такі обставини та відповідні їм правовідносини.

Обласна комунальна установа "Лікарня швидкої медичної допомоги" (код ЄДРПОУ 02005740), місцезнаходження: вул. Фастівська, 2, м. Чернівці, Чернівецька область, 58003. Керівник - Грушко Олександр Іванович. Види діяльності - Діяльність лікарняних закладів (основний) (а.с. 21-30).

З матеріалів справи судом встановлено, що в період з 01.08.2018 року по 07.08.2018 року представниками позивача було проведено планову перевірку Обласної комунальної установи "Лікарня швидкої медичної допомоги" на предмет дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки.

За результатами проведеної перевірки складено Акт перевірки від 07.08.2018 року №007-065-034, яким зафіксовано порушення вимог законодавства.

З метою усунення виявлених під час перевірки порушень, 07.08.2018 року головному лікарю Обласної комунальної установи "Лікарня швидкої медичної допомоги" Грушку Олександру Івановичу вручено Припис про усунення порушень вимог законодавства №06/087-034-011 від 07.08.2018 року, яким вимагалось в строк до 10.08.2018 року усунути порушення зафіксовані в Акті перевірки від 07.08.2018 року №007-065-034 (а.с. 17-18).

З метою перевірки виконання вимог Припису №06/087-034-011 від 07.08.2018 року, в період з 30.10.2018 року по 31.10.2018 року, на підставі Наказу "Про проведення позапланової перевірки" від 29.10.2018 року №124-пп та Направлення на проведення перевірки від 29.10.2018 року №580 (а.с. 7-8), представниками відповідача проведено позапланову перевірку Обласної комунальної установи "Лікарня швидкої медичної допомоги" на предмет дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, в частині експлуатації лікарняного ліфта обліковий №90, зав№20442.

За результатами проведеної перевірки складено Акт перевірки від 31.10.2018 року №06-087-009 (а.с. 10-16), яким зафіксовано наступні порушення вимог законодавства:

- ст. 13 Закону України "Про охорону праці" №2694 - під час проведення позапланової перевірки лікарняного ліфта обліковий номер 90 виявлені чисельні порушення вимог "Правил будови та безпечної експлуатації ліфтів", а саме:

1. Поверхневий знос дротинок канатів;

2. Не справний обмежувач швидкості;

3. Знос канавок канато-ведучого шківа, що є порушенням ст. 13 Закону України "Про охорону праці" та п. 6.1.20, 6.1.1, 6.1.2 "Правил будови та безпечної експлуатації ліфтів" НПАОП 0.00-1.02-08.

- ст. 13, 21 Закону України "Про охорону праці" №2694 - не представлений дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки лікарняного ліфта обліковий номер №90 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ №48 від 07.02.2018 року). що є порушенням ст. 13, 21 Закону України "Про охорону праці" та додатка 2 п. 2, додатка 3 п. 19 постанови КМУ №1107 від 26.10.2011 року (Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ №48 від 07.02.2018 року).

Також, у зв'язку з виявленням вищевказаних порушень, в Акті перевірки відповідача попереджено про необхідність негайного зупинення робіт лікарняного ліфта обліковий №90, (зав№20442), встановленого в Обласній комунальній установі "Лікарня швидкої медичної допомоги".

Акт перевірки від 31.10.2018 року №06-087-009 вручено головному лікарю Обласної комунальної установи "Лікарня швидкої медичної допомоги" Грушку Олександру Івановичу 31.10.2018 року та підписано ним без зауважень.

Зважаючи на те, що відповідачем не виконано вимогу про зупинення робіт лікарняного ліфта обліковий №90, (зав№20442), встановленого в Обласній комунальній установі "Лікарня швидкої медичної допомоги", позивач звернувся до суду з позовом про застосування заходу реагування у сфері державного нагляду до Обласної комунальної установи "Лікарня швидкої медичної допомоги", шляхом зупинення роботи (експлуатації) лікарняного ліфта обліковий номер 90 (зав№20442).

До вказаних спірних правовідносин суд застосовує наступні положення законодавства та робить висновки по суті спору.

Згідно з пунктом 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 року №96 (далі Положення), Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов'язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

На утворені територіальні органи Держпраці може покладати виконання завдань за міжрегіональним принципом. (пункт 7 Положення).

Відповідно до Положення про Управління Держпраці у Чернівецькій області, затвердженого наказом Державної служби України з питань праці від 03.08.2018 року № 84 (далі - Положення), Управління Держпраці у Чернівецькій області є територіальним органом Державної служби України з питань праці, що їй підпорядковується.

Повноваження Управління Держпраці поширюються на територію Чернівецької області.

Абзацом 1 ст. 1 Закону № 877-V визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно ч. 4 ст. 4 Закону № 877-V виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб та форми здійснення заходів здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа.

Орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю).

Згідно ч. 5 ст. 4 Закону № 877-V виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб'єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Частиною 7 ст. 7 Закону № 877-V передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Закон України "Про охорону праці" від 14.10.1992 року № 2694-XII (Закон №2694-XII) визначає основні положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров'я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, регулює за участю відповідних органів державної влади відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні.

Відповідно ст. 4 Закону №2694-XII державна політика в галузі охорони праці визначається відповідно до Конституції України Верховною Радою України і спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням.

Державна політика в галузі охорони праці базується на принципах: пріоритету життя і здоров'я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці; підвищення рівня промислової безпеки шляхом забезпечення суцільного технічного контролю за станом виробництв, технологій та продукції, а також сприяння підприємствам у створенні безпечних та нешкідливих умов праці; комплексного розв'язання завдань охорони праці на основі загальнодержавної, галузевих, регіональних програм з цього питання та з урахуванням інших напрямів економічної і соціальної політики, досягнень в галузі науки і техніки та охорони довкілля; соціального захисту працівників, повного відшкодування шкоди особам, які потерпіли від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань; встановлення єдиних вимог з охорони праці для всіх підприємств та суб'єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності та видів діяльності; адаптації трудових процесів до можливостей працівника з урахуванням його здоров'я та психологічного стану; використання економічних методів управління охороною праці, участі держави у фінансуванні заходів щодо охорони праці, залучення добровільних внесків та інших надходжень на ці цілі, отримання яких не суперечить законодавству; інформування населення, проведення навчання, професійної підготовки і підвищення кваліфікації працівників з питань охорони праці; забезпечення координації діяльності органів державної влади, установ, організацій, об'єднань громадян, що розв'язують проблеми охорони здоров'я, гігієни та безпеки праці, а також співробітництва і проведення консультацій між роботодавцями та працівниками (їх представниками), між усіма соціальними групами під час прийняття рішень з охорони праці на місцевому та державному рівнях; використання світового досвіду організації роботи щодо поліпшення умов і підвищення безпеки праці на основі міжнародного співробітництва.

Згідно ч. 1 ст. 38 Закону №2694-XII державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють: центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері ядерної та радіаційної безпеки; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.

Відповідно ст. 39 Закону №2694-XII посадові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, мають право, серед іншого: забороняти, зупиняти, припиняти, обмежувати експлуатацію підприємств, окремих виробництв, цехів, дільниць, робочих місць, будівель, споруд, приміщень, випуск та експлуатацію машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів праці, виконання певних робіт, застосування нових небезпечних речовин, реалізацію продукції, а також скасовувати або припиняти дію виданих ними дозволів і ліцензій до усунення порушень, які створюють загрозу життю працюючих.

Вимоги до будови, виготовлення, монтажу, налагодження, проведення технічного огляду та експертного обстеження, експлуатації, ремонту, реконструкції та модернізації ліфтів", підйомників та їх складових частин визначені у "Правилах будови і безпечної експлуатації ліфтів затверджено наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 1 вересня 2008 року № 190 (Правила №190).

Дія цих Правил поширюється на: ліфти електричні з тяговим або жорстким приводом та гідравлічні (далі - ліфти); ліфти з іншими приводами в частині реєстрації, перереєстрації, проведення технічного огляду та експертного обстеження, експлуатації, ремонту, реконструкції та модернізації; малі вантажні ліфти в частині обліку проведення технічного огляду та експертного обстеження, експлуатації, ремонту, реконструкції та модернізації; електричні багатокабінні пасажирські підйомники безперервної дії; будівельні підйомники.

В пункті 9.5. Правил №190 передбачено позачерговий технічний огляд. Позачерговий технічний огляд ліфта проводять у разі: введення його в експлуатацію після ремонту, реконструкції або модернізації; перерви в експлуатації більше як на 12 місяців; демонтажу та встановлення на новому місці; закінчення граничного строку експлуатації (із застосуванням видів робіт, що не використовувались під час експертного обстеження); експлуатаційної чи деградаційної відмови, виявлення зносу (механічного або корозійного), залишкової деформації, тріщин, інших пошкоджень складових частин, деталей або їх елементів; аварії або пошкодження, спричиненого надзвичайною ситуацією природного чи техногенного характеру.

В інших випадках позачерговий технічний огляд проводиться відповідно до вимог нормативно-правових актів з охорони праці або за ініціативою роботодавця.

У разі проведення позачергового технічного огляду в паспорті ліфта зазначається причина його проведення.

До складу робіт з проведення позачергового технічного огляду входять перевіряння і випробовування такі ж, як при проведенні первинного технічного огляду згідно з розділом 9.3, за винятком пунктів 9.3.7 - 9.3.9 цих Правил.

Відповідно п. 9.6.1. Правил №190 експертне обстеження проводиться у разі: закінчення граничного строку експлуатації; реконструкції (перебудови) або модернізації, якщо це обумовлено нормативно-правовими актами з охорони праці; аварії або пошкодження, спричиненого надзвичайною ситуацією природного чи техногенного характеру, з метою визначення можливості відновлення; виявлення під час проведення технічного огляду зносу (механічного або корозійного), залишкової деформації, тріщин, інших пошкоджень складових частин, деталей або їх елементів, що перевищують допустимі значення.

В інших випадках експертне обстеження устаткування проводять відповідно до вимог нормативно-правових актів з охорони праці або за ініціативою роботодавця.

Згідно п. 9.6.4. Правил № 190 рішення про поновлення роботи ліфтів приймає посадова особа Держгірпромнагляду України, яка заборонила їх експлуатацію, після усунення порушень, відмічених у приписі, згідно з вимогами Положення про порядок організації державного нагляду за охороною праці та гірничого нагляду в системі Держнаглядохоронпраці України, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 30.03.2004 року №92, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31.08.2004 року за №1074/9673.

Відповідно до пункту 9.7.15. Правил №190 робота ліфта не дозволяється, якщо: відсутній паспорт чи відомості про реєстрацію; не проведено технічний огляд або експертне обстеження ліфта; закінчився зазначений у паспорті термін роботи ліфта; не призначено наказом працівників, відповідальних за організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфтів, за організацію експлуатації та за справний стан ліфтів; відсутній атестований обслуговуючий персонал (електромеханіки, ліфтери); не виконані приписи посадових осіб спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з промислової безпеки та охорони праці; знос канатів перевищує встановлені норми; є тріщини, деформації в металоконструкціях ліфта; несправні прилади і пристрої безпеки, а також мають місце інші несправності, які впливають на безпечну експлуатацію ліфта.

З аналізу викладених положень видно, що орган державного нагляду на підставі акта, складеного за результатами заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, та за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг, має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.

При цьому, виходячи з системного аналізу положень Закону України "Про охорону праці" та Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" суд дійшов висновку про те, що застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) є необхідним оперативним та превентивним способом впливу на порушника з метою усунення існування загрози життю та здоров`ю людей.

Судом встановлено, що Припис від 07.08.2018 року №06/087-034-011, яким приписано відповідачу усунути виявлені порушення виявлені під час перевірки, на момент звернення позивача до суду є чинним, відповідачем не оскаржувався в адміністративному та судовому порядку, а виявлені порушення, які можуть загрожувати життю та здоров'ю людей, не усунуті (докази зворотного в матеріалах справи відсутні).

Частиною 8 ст. 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 року № 877-V припис - обов'язковий для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб'єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства. Припис не передбачає застосування санкцій щодо суб'єкта господарювання. Припис видається та підписується посадовою особою органу державного нагляду (контролю), яка здійснювала перевірку.

Таким чином припис - це документ котрий є обов'язковим до виконання.

Крім того, в ході судового розгляду справи судом встановлено, що на час розгляду справи, зафіксовані в актах перевірки виявлені порушення відповідачем, не усунуто. Відповідач не надав належних доказів суду щодо повного їх усунення.

Відповідно ст. 11 Закону № 877-V виконання вимог органу державного нагляду (контролю) щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства є обов'язком для суб'єкта господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).

Таким чином, суд вважає, що позовні вимоги Управління Держпраці у Чернівецькій області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду, шляхом зупинення роботи (експлуатації) лікарняного ліфта обліковий номер 90 (зав№20442), який знаходиться в Обласній комунальній установі "Лікарня швидкої медичної допомоги", є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Стаття 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із ст. 129 Конституції України однією із основних засад судочинства є змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до положень, закріплених ст. 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Статтею 73 КАС України передбачено належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

Таким чином, зважаючи на наведені вище норми законодавства та встановлені судом обставини справи, суд вважає, що застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) є необхідним оперативним та превентивним способом впливу на порушника з метою усунення існування загрози життю та здоров`ю людей, адміністративний позов підлягає задоволенню.

Частиною 2 статті 139 КАС України визначено, що при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

В матеріалах справи відсутні докази, які б свідчили про витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз, відтак, суд не стягує їх з відповідача.

Керуючись статтями 241 - 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України,

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов Управління Держпраці у Чернівецькій області (код ЄДРПОУ 39888333, вул. Зелена, 3, м. Чернівці, Чернівецька область, 58003) до Обласної комунальної медичної установи "Лікарня швидкої медичної допомоги" (код ЄДРПОУ 02005740, вул. Фастівська, 2, м. Чернівці, Чернівецька область, 58003) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду, - задовольнити повністю.

2. Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Обласної комунальної установи "Лікарня швидкої медичної допомоги", шляхом зупинення роботи (експлуатації) лікарняного ліфта обліковий номер 90 (зав№20442), до усунення виявлених порушень.

3. Копію рішення направити сторонам.

Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне найменування учасників процесу:

Позивач - Управління Держпраці у Чернівецькій області (код ЄДРПОУ 39888333, вул. Зелена, 3, м. Чернівці, Чернівецька область, 58003);

Відповідач - Обласна комунальна медична установа "Лікарня швидкої медичної допомоги" (код ЄДРПОУ 02005740, вул. Фастівська, 2, м. Чернівці, Чернівецька область, 58003).

Суддя В.О. Григораш

Джерело: ЄДРСР 79376321
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку