open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
12 Справа № 916/1886/18
Моніторити
Ухвала суду /19.05.2020/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /16.04.2020/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /23.03.2020/ Касаційний господарський суд Постанова /11.02.2020/ Південно-західний апеляційний господарський суд Ухвала суду /24.01.2020/ Південно-західний апеляційний господарський суд Ухвала суду /13.01.2020/ Південно-західний апеляційний господарський суд Ухвала суду /09.12.2019/ Південно-західний апеляційний господарський суд Ухвала суду /18.11.2019/ Південно-західний апеляційний господарський суд Рішення /17.10.2019/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /24.09.2019/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /12.09.2019/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /16.08.2019/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /29.07.2019/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /24.07.2019/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /23.07.2019/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /24.06.2019/ Господарський суд Одеської області Постанова /22.05.2019/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /15.05.2019/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /22.04.2019/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /08.04.2019/ Касаційний господарський суд Постанова /12.03.2019/ Південно-західний апеляційний господарський суд Ухвала суду /19.02.2019/ Південно-західний апеляційний господарський суд Ухвала суду /04.02.2019/ Південно-західний апеляційний господарський суд Рішення /03.01.2019/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /13.12.2018/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /22.11.2018/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /15.11.2018/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /19.09.2018/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /06.09.2018/ Господарський суд Одеської області
emblem
Справа № 916/1886/18
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /19.05.2020/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /16.04.2020/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /23.03.2020/ Касаційний господарський суд Постанова /11.02.2020/ Південно-західний апеляційний господарський суд Ухвала суду /24.01.2020/ Південно-західний апеляційний господарський суд Ухвала суду /13.01.2020/ Південно-західний апеляційний господарський суд Ухвала суду /09.12.2019/ Південно-західний апеляційний господарський суд Ухвала суду /18.11.2019/ Південно-західний апеляційний господарський суд Рішення /17.10.2019/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /24.09.2019/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /12.09.2019/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /16.08.2019/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /29.07.2019/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /24.07.2019/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /23.07.2019/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /24.06.2019/ Господарський суд Одеської області Постанова /22.05.2019/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /15.05.2019/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /22.04.2019/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /08.04.2019/ Касаційний господарський суд Постанова /12.03.2019/ Південно-західний апеляційний господарський суд Ухвала суду /19.02.2019/ Південно-західний апеляційний господарський суд Ухвала суду /04.02.2019/ Південно-західний апеляційний господарський суд Рішення /03.01.2019/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /13.12.2018/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /22.11.2018/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /15.11.2018/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /19.09.2018/ Господарський суд Одеської області Ухвала суду /06.09.2018/ Господарський суд Одеської області

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"03" січня 2019 р.

м. Одеса

Справа № 916/1886/18

За позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕНОМЕ СЕРВИС" (вул.Скісна, 78, м. Одеса, 65091; поштова адреса: вул.Маршала Говорова, 18, м.Одеса, 65009; код ЄДРПОУ 32063784)

За участю третьої особи на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Одеського обласного територіального управління Антимонопольного комітету України (65107, м. Одеса, вул. Канатна, б. 83, код ЄДРПОУ - 20992104)

До відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" (вул. Торгова, 11, офіс 1, смт. Авангард, Овідіопольський район, Одеська область, 65110; код ЄДРПОУ 41521089)

про надання технічних умов та зобов’язання підписати договір

Суддя Рога Н.В.

Секретар с/з ОСОБА_1

Представники:

Від позивача: ОСОБА_2 - на підставі довіреності від 01.06.2018 р.;

Від третьої особи: ОСОБА_3 - на підставі довіреності № 65-01/1970 від 24.09.2018 р.;

Від відповідача: ОСОБА_4 - на підставі довіреності від 03.08.2018 р.;

До Господарського суду Одеської області надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю (далі-ТОВ) "РЕНОМЕ СЕРВИС" до Товариства з обмеженою відповідальністю (далі- ТОВ) "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" про зобов’язання виконати вимоги законодавства та надати технічні умови щодо доступу до об’єкту доступу в порядку Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж», а також, про зобов’язання відповідача після узгодження умов доступу підписати договір про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 19 вересня 2018 р. відкрито провадження у справі та призначено справу № 916/1886/18 до розгляду в порядку загального позовного провадження.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 15.11.2018 р. продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів в порядку ч.3 ст. 177 ГПК України.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 22.11.2018 р. залучено до участі у справі у якості третьої особи на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Одеське обласне територіальне управління Антимонопольного комітету України.

Ухвалою Господарського суду Одеської області від 13.12.2018р. закрито підготовче провадження у справі №916/1886/18 та призначено справу до судового розгляду по суті. В ході судового розгляду справи по суті оголошувалась перерва.

Представник позивача в ході розгляду справи по суті позовні вимоги підтримує у повному обсязі, наполягає на задоволенні позову з підстав, викладених у позовній заяві, відповіді на відзив.

Третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Одеське обласне територіальне управління Антимонопольного комітету України повністю підтримує позицію позивача у справі з підстав, викладених у поясненнях по справі.

Відповідач проти позову заперечує з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву та запереченнях на відповідь на відзив.

Позивач у справі – ТОВ "РЕНОМЕ СЕРВИС" зазначає, що видами діяльності Товариства є, зокрема, діяльність у сфері телевізійного мовлення, діяльність у сфері проводового зв’язку, надання інших інформаційних послуг, ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устаткування. Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 18.10.2012р. №516 ТОВ "РЕНОМЕ СЕРВИС" внесене до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій за №2862, із видом діяльності : надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж, надання доступу до Інтернету.

Позивач зазначає, що відповідно до ст.1 Закону України «Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж», який визначає правові, економічні та організаційні засади забезпечення доступу до інфраструктури об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики, кабельної каналізації електрозв'язку, будинкової розподільної мережі для розташування технічних засобів телекомунікацій з метою забезпечення розвитку інформаційного суспільства в Україні, встановлює повноваження органів державної влади, органів місцевого самоврядування, визначає права та обов'язки осіб, які беруть участь у таких господарських відносинах, замовник доступу до інфраструктури об'єкта доступу - суб'єкт господарювання (оператор, провайдер телекомунікацій або уповноважена ним особа), який звернувся чи має намір звернутися до власника інфраструктури об'єкта доступу із запитом про надання доступу до конкретного елемента інфраструктури об'єкта доступу або який уклав договір з доступу.

З урахуванням зазначеного, позивач вважає, що він може бути замовником доступу до інфраструктури об'єкта доступу.

Зазначена стаття Закону також дає поняття терміну «власник (володілець) інфраструктури об'єкта доступу»- яким є фізична або юридична особа, у власності (володінні) якої перебуває інфраструктура об'єкта доступу або окремі її елементи.

З метою здійснення господарської діяльності, позивач листом від 27.04.2018р. на адресу ТОВ "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" направив проект договору про доступ до інфраструктури об’єктів доступу за адресами: смт.Авангард, вул.Торгова, б.№№1,3,5,7,9,11,13,15-А, 15-Б; смт.Авангард, вул.Європейська, б.№№1-10; смт.Авангард, вул.Проїзна, б.№№1-18, відповідно до положень Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж». Але отримав відмову ( лист ТОВ "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" №43 від 27.06.2018р.) із посиланням на набрання чинності з 10.06.2018р. Закону України №2454=УІІІ від 07.06.2018р., відповідно до якого ТОВ "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" не має повноважень від власників обєктів доступу на укладення договору про доступ до інфраструктури обєкта доступу.

Подальше листування сторін не призвело до отримання позивачем бажаного результату, у зв’язку з чим він звернувся до суду з даним позовом, адже вважає, що ТОВ "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" безпідставно відмовлено у доступі до інфраструктури об’єктів доступу, у наданні технічних умов та укладанні договору про доступ до інфраструктури об’єктів доступу, чим порушено його права та законні інтереси.

Так, позивач зазначає, що відносини, що складаються відносно питань доступу до інфраструктури об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики, кабельної каналізації електрозв'язку, будинкової розподільної мережі для розташування технічних засобів телекомунікацій з метою забезпечення розвитку інформаційного суспільства в Україні, регулюються Законом України «Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж», а не Законами України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» та «Про житлово-комунальні послуги».

При цьому, позивач вважає, що ТОВ "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" обслуговує будинки, розташовані у смт.Авангард по вул. вул.Торгова, Європейська, Проїзна на законних підставах, володіє інфраструктурою цих будинків, у зв’язку з чим згоди всіх власників квартир у будинках на використання місць загального користування, елементами інфраструктури будинків, споруд, які призначені для обладнання, монтажу та експлуатаційного обслуговування кабелів телекомунікацій, що включають трубопроводи (канали кабельної каналізації), закладні та оглядові пристрої в колодязях, кабельних шафах, шахтах, колекторах, мостах, естакадах, тунелях, будівлях, а також приміщення для проведення кабелів і розміщення лінійного обладнання, не потребує.

Позивач також зауважив, що згідно з розділом 5 ДБН В.2.2-15-2005 «Житлові будинки. Основні положення», затверджених наказом Держбуду України №80 від 18.05.2005р., вимоги яких є обов’язковими для юридичних і фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності на території України незалежно від форм власності та відомчої приналежності, для забезпечення санітарно-гігієнічних умов і безпечної експлуатації квартир, житловий будинок обладнується необхідним інженерним обладнанням, інженерними комунікаціями та технічними пристроями, а саме: ліфти, сміттєвидалення, водопостачання і каналізація, опалення, вентиляція, кондиціонування, газопостачання, електричні пристрої, автоматика, системи зв’язку та сигналізації. Житлові будинки також обладнуються мережами і пристроями телекомунікацій загального користування (зв’язку, телебачення, проводного мовлення), а за необхідності влаштовують окремі приміщення для їх організації.

За таких обставин, позивач вважає, що внутрішньо-будинкові інженерні комунікації зв’язку (мережі і пристрої комунікацій) загального користування передбачені для того, щоб мешканці житлових будинків мали можливість отримувати послуги зв’язку, телебачення, радіомовлення, доступу до мережі інтернет тощо від будь-якого суб’єкта господарювання – оператора /провайдера, якого оберуть самостійно.

Позивач зазначив, що відповідно ст.1 Закону України «Про телекомунікації» оператор телекомунікацій - суб'єкт господарювання, який має право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж; кабельна каналізація електрозв'язку - обладнання та споруди, призначені для прокладання, монтажу та експлуатаційного обслуговування кабелів телекомунікацій, що включають трубопроводи (канали кабельної каналізації), закладні та оглядові пристрої в колодязях, кабельних шафах, шахтах, колекторах, мостах, естакадах, тунелях, будівлях, а також приміщення для вводу кабелів і розміщення лінійного обладнання; канал кабельної каналізації електрозв'язку - окремо виділені місця в колекторах, телекомунікаційних колодязях, тунелях, акведуках, шляхопроводах, на мостах, мостових переходах, естакадах, трубопроводах, а також інші надземні та підземні інженерні споруди, що призначені для прокладання або використовуються для прокладання магістральних, з'єднувальних та розподільних проводових і оптоволоконних кабелів електрозв'язку, а також розміщення супутніх лінійних технічних засобів телекомунікацій; телекомунікаційна мережа - комплекс технічних засобів телекомунікацій та споруд, призначених для маршрутизації, комутації, передавання та/або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду по радіо, проводових, оптичних чи інших електромагнітних системах між кінцевим обладнанням; телекомунікаційна мережа загального користування - телекомунікаційна мережа, доступ до якої відкрито для всіх споживачів.

При цьому, позивач зауважив, що відповідно до ст.6 зазначеного Закону основними принципами діяльності у сфері телекомунікацій є, зокрема, доступ споживачів до загальнодоступних телекомунікаційних послуг, які необхідні їм для задоволення власних потреб, участі в політичному, економічному та громадському житті; взаємодія та взаємозв'язаність телекомунікаційних мереж для забезпечення можливості зв'язку між споживачами всіх мереж; забезпечення сталості телекомунікаційних мереж і управління цими мережами з урахуванням їх технологічних особливостей на основі єдиних стандартів, норм та правил.

Згідно ст.37 Закону України «Про телекомунікації» оператори, провайдери телекомунікацій здійснюють свою діяльність відповідно до законодавства про телекомунікації. Правовими основами діяльності операторів, провайдерів телекомунікацій є: 1) рівні права операторів, провайдерів на ринку телекомунікацій України; 2) пріоритет інтересів споживачів телекомунікаційних послуг; 3) розвиток конкуренції в умовах функціонування операторів та/або провайдерів різних форм власності; 4) недопущення вчинення дискримінаційних дій з боку операторів, провайдерів телекомунікацій з істотною ринковою перевагою на ринках телекомунікаційних послуг проти інших суб'єктів цих ринків.

Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про телекомунікації» доступ до елементів інфраструктури об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики, кабельної каналізації електрозв'язку, будинкової розподільної мережі здійснюється оператором або провайдером телекомунікацій відповідно до Закону України "Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж".

Позивач зауважив, що згідно ст.2 Закону України "Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж" метою цього Закону є, зокрема, створення умов для розвитку конкуренції на ринку телекомунікаційних послуг шляхом забезпечення ефективного використання існуючих елементів інфраструктури об'єкта доступу. Згідно ж п.3 ч.1 ст.4 зазначеного Закону забезпечення доступу до інфраструктури об'єкта доступу здійснюється, зокрема, за принципом недискримінаційного доступу замовника до інфраструктури об'єкта доступу з метою користування ним.

Позивач також зазначив, що відповідно до положень ст.16 Закону України "Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж" доступ до інфраструктури об'єкта доступу здійснюється на підставі договору з доступу між власником інфраструктури об'єкта доступу та замовником, що укладається відповідно до законодавства з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом. Укладення договору з доступу здійснюється після видачі замовнику технічних умов з доступу та погодження власником інфраструктури об'єкта доступу проектної документації з доступу. Підставою для укладення договору з доступу є письмове звернення замовника, підписане уповноваженою належним чином його посадовою особою (представником), до якого додаються два примірники таких документів: 1) проектна документація з доступу до інфраструктури об'єкта доступу (засвідчені замовником фотокопії проектної документації з доступу); 2) проект договору з доступу. Укладення договору з доступу здійснюється сторонами у строк, що не може перевищувати один місяць з дня надходження власникові інфраструктури об'єкта доступу документів, передбачених частиною другою цієї статті. Ухилення від укладення договору з доступу є порушенням цього Закону. Спори, пов'язані з ухиленням від укладення договору з доступу, вирішуються в судовому порядку.

При цьому, відповідно до ч.4 зазначеної статті Закону власник інфраструктури об'єкта доступу може відмовити замовнику в укладенні договору з доступу з таких підстав: 1) звернення щодо укладення договору з доступу підписано не уповноваженою належним чином посадовою особою (представником) замовника або складено з порушенням відповідних правил надання доступу до інфраструктури об'єкта доступу;2) встановлена законом або чинним судовим рішенням, що набрало законної сили, заборона щодо укладення договору з доступу; 3) ліквідація (знищення) або розібрання (демонтаж) окремих елементів інфраструктури об'єкта доступу після надходження до власника цієї інфраструктури об'єкта доступу звернення про укладення договору з доступу; 4) ненадання замовником документів, передбачених частиною другою статті 16 цього Закону.

Зазначений перелік є вичерпним та не підлягає розширеному трактуванню. Відмова в укладенні договору з доступу з інших підстав, ніж визначені у цій статті, забороняється.

Позивач крім того, зазначив, що відповідачем порушено Правила надання доступу до інфраструктури кабельної каналізації електрозв'язку, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2018 р. N 253, які встановлюють порядок здійснення доступу до інфраструктури кабельної каналізації електрозв'язку, що належить власникам (володільцям), які не є операторами, провайдерами телекомунікацій, іншим суб'єктам господарювання (операторам, провайдерам телекомунікацій або уповноваженим ними особам) для власних потреб, надання або отримання телекомунікаційних послуг та порядок взаємодії власника інфраструктури кабельної каналізації електрозв'язку і замовника.

На підставі всього викладеного, позивач просить суд зобов’язати ТОВ "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" виконати вимоги законодавства та надати технічні умови щодо доступу до об’єкту доступу за адресами: смт.Авангард, вул.Торгова, б.№№1,3,5,7,9,11,13,15-А, 15-Б; смт.Авангард, вул.Європейська, б.№№1-10; смт.Авангард, вул.Проїзна, б.№№1-18, в порядку Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж», а також про зобов’язання відповідача після узгодження умов доступу підписати договір про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж.

Третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору- Одеське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України повністю підтримує позицію позивача у справі та зазначає, що доступ до інфраструктури обєкта доступу здійснюється на підставі договору з доступу між власником інфраструктурі обєкта доступу та замовником, що укладається відповідно до законодавства, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж». При цьому, укладання договору здійснюється після видачі замовнику технічних умов з доступу та погодження власником інфраструктурі обєкта доступу проектної документації з доступу. Підставою для укладання договору з доступу є письмове звернення замовника, підписане уповноваженою належним чином його посадовою особою (представником), до якого додаються два примірники таких документів:1) проектна документація з доступу до інфраструктури об'єкта доступу (засвідчені замовником фотокопії проектної документації з доступу);2) проект договору з доступу.

Ухилення від укладання договору з доступу є порушенням Закону, який передбачає вичерпний перелік підстав, коли власник інфраструктури обєкта доступу може відмовити замовнику в укладенні договору з доступу і відмова в укладенні договору з інших підстав, ніж визначені Законом, забороняється.

Одеське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України зазначило, що за наявною у відділенні інформацією ТОВ "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" 02.10.2017р. уклало з ПП «Застава Плюс», як Замовником, договір №02/10/Г-ДІ-02 про доступ до інфраструктури об’єктів доступу, згідно якого надано доступ до наступних об’єктів доступу: житлові будинки, розташовані з адресами: смт.Авангард, житловий масив « 7Небо», вул.Європейська, б.№№1-4, вул.Європейська, б..№№5-7, вул.Проїзна, б.16-18.

Відповідно до положень законодавства, зокрема, Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж», для того щоб укласти договір про доступ до інфраструктури об’єктів доступу суб’єктам господарювання (змовникам) необхідно звернутися саме до власника інфраструктури обєкта доступу, яким в даному випадку є саме ТОВ "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ". При цьому, Закон передбачає вичерпний перелік підстав, коли власник інфраструктури обєкта доступу може відмовити замовнику в укладанні договору з доступу. У своїх листах на адресу ТОВ "РЕНОМЕ СЕРВИС" відповідач таких умов не зазначив.

Третя особа також зазначила, що враховуючи, що ТОВ "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" має ознаки того, що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку надання послуг доступу на об’єктах доступу замовникам ( провайдерам, операторам) для подальшого надання телекомунікаційних послуг на об’єктах доступу і отримання таких послуг споживачами в межах смт.Авангард, житловий масив « 7 Небо», вул.Європейська, вул.Проїзна, в період 2018р., дії у вигляді відмови ТОВ "РЕНОМЕ СЕРВИС" в укладанні договору про доступ до інфраструктури об’єктів доступу за адресами: смт.Авангард, вул.Торгова, б.№№1,3,5,7,9,11,13,15-А, 15-Б; смт.Авангард, вул.Європейська, б.№№1-10; смт.Авангард, вул.Проїзна, б.№№1-18, без об’єктивно виправданих на те причин та всупереч Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» та Закону України «Про телекомунікації» можуть містити ознаки порушення законодавства, передбаченого п.7 ч.2 ст.13 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді зловживання монопольним становищем шляхом створення перешкод доступу на ринок чи усунення з ринку продавців, покупців, інших суб’єктів господарювання.

Відповідач проти позову заперечує, посилаючись на те, що ТОВ "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" є експлуатаційною компанією, яка надає послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій споживачам - власникам житлових/нежитлових приміщень багатоквартирних будинків, розташованих на території житлового масиву « 7Небо» за адресою: Одеська обл., Овідіопольський р-н, смт.Авангард, на підставі відповідних договорів, згідно діючого законодавства. При цьому, виключний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій викладений у додатку до порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України №869 від 01.06.2011р.

При цьому, відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», який визначає особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку, регулює правові, організаційні та економічні відносини, пов'язані з реалізацією прав та виконанням обов'язків співвласників багатоквартирного будинку щодо його утримання та управління, спільне майно багатоквартирного будинку - приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди і його прибудинкова територія (п.6 ч.1 ст.1). Згідно п.8 ч.1 ст.1 зазначеного Закону управління багатоквартирним будинком - вчинення співвласниками багатоквартирного будинку дій щодо реалізації прав та виконання обов'язків співвласників, пов'язаних з володінням, користуванням і розпорядженням спільним майном багатоквартирного будинку.

Відповідач також зауважив, що згідно ч.1 ст.9 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» управління багатоквартирним будинком здійснюється його співвласниками.

За таких обставин, враховуючи те, що ТОВ "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" не є власником багатоквартирних житлових будинків, доступ до інфраструктури об’єктів доступу має бажання отримати позивач, та не має права щодо володіння та розпорядження цими будинками, відповідач вважає, що відсутні підстави для задоволення позову. Згідно п.п.5 п.3 ст.8 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» управитель багатоквартирного будинку має право лише за рішенням співвласників багатоквартирного будинку надавати в оренду, встановлювати сервітут щодо спільного майна багатоквартирного будинку

Розглянув матеріали справи, на підставі чинного законодавства України, судом встановлено, що ТОВ "РЕНОМЕ СЕРВИС" є суб’єктом господарювання, видами діяльності якого є, зокрема, діяльність у сфері телевізійного мовлення, діяльність у сфері проводового зв’язку, надання інших інформаційних послуг, ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устаткування. Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 18.10.2012р. №516 ТОВ "РЕНОМЕ СЕРВИС" внесене до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій за №2862, із видом діяльності: надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж, надання доступу до Інтернету.

Відповідно ст.1 Закону України «Про телекомунікації» оператор телекомунікацій - суб'єкт господарювання, який має право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж; кабельна каналізація електрозв'язку - обладнання та споруди, призначені для прокладання, монтажу та експлуатаційного обслуговування кабелів телекомунікацій, що включають трубопроводи (канали кабельної каналізації), закладні та оглядові пристрої в колодязях, кабельних шафах, шахтах, колекторах, мостах, естакадах, тунелях, будівлях, а також приміщення для вводу кабелів і розміщення лінійного обладнання; канал кабельної каналізації електрозв'язку - окремо виділені місця в колекторах, телекомунікаційних колодязях, тунелях, акведуках, шляхопроводах, на мостах, мостових переходах, естакадах, трубопроводах, а також інші надземні та підземні інженерні споруди, що призначені для прокладання або використовуються для прокладання магістральних, з'єднувальних та розподільних проводових і оптоволоконних кабелів електрозв'язку, а також розміщення супутніх лінійних технічних засобів телекомунікацій; телекомунікаційна мережа - комплекс технічних засобів телекомунікацій та споруд, призначених для маршрутизації, комутації, передавання та/або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду по радіо, проводових, оптичних чи інших електромагнітних системах між кінцевим обладнанням; телекомунікаційна мережа загального користування - телекомунікаційна мережа, доступ до якої відкрито для всіх споживачів.

При цьому, відповідно до ст.6 зазначеного Закону основними принципами діяльності у сфері телекомунікацій є, зокрема, доступ споживачів до загальнодоступних телекомунікаційних послуг, які необхідні їм для задоволення власних потреб, участі в політичному, економічному та громадському житті; взаємодія та взаємозв'язаність телекомунікаційних мереж для забезпечення можливості зв'язку між споживачами всіх мереж; забезпечення сталості телекомунікаційних мереж і управління цими мережами з урахуванням їх технологічних особливостей на основі єдиних стандартів, норм та правил.

Згідно ст.37 Закону України «Про телекомунікації» оператори, провайдери телекомунікацій здійснюють свою діяльність відповідно до законодавства про телекомунікації. Правовими основами діяльності операторів, провайдерів телекомунікацій є: 1) рівні права операторів, провайдерів на ринку телекомунікацій України; 2) пріоритет інтересів споживачів телекомунікаційних послуг; 3) розвиток конкуренції в умовах функціонування операторів та/або провайдерів різних форм власності; 4) недопущення вчинення дискримінаційних дій з боку операторів, провайдерів телекомунікацій з істотною ринковою перевагою на ринках телекомунікаційних послуг проти інших суб'єктів цих ринків.

Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про телекомунікації» доступ до елементів інфраструктури об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики, кабельної каналізації електрозв'язку, будинкової розподільної мережі здійснюється оператором або провайдером телекомунікацій відповідно до Закону України "Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж".

Відповідно до ст.1 Закону України «Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж», який визначає правові, економічні та організаційні засади забезпечення доступу до інфраструктури об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики, кабельної каналізації електрозв'язку, будинкової розподільної мережі для розташування технічних засобів телекомунікацій з метою забезпечення розвитку інформаційного суспільства в Україні, встановлює повноваження органів державної влади, органів місцевого самоврядування, визначає права та обов'язки осіб, які беруть участь у таких господарських відносинах, замовник доступу до інфраструктури об'єкта доступу - суб'єкт господарювання (оператор, провайдер телекомунікацій або уповноважена ним особа), який звернувся чи має намір звернутися до власника інфраструктури об'єкта доступу із запитом про надання доступу до конкретного елемента інфраструктури об'єкта доступу або який уклав договір з доступу. Видача технічних умов з доступу - комплекс робіт з підготовки та видачі власником інфраструктури об'єкта доступу вихідних даних для розроблення замовником проектної документації щодо доступу для користування елементами інфраструктури відповідного об'єкта доступу. Договір з доступу - договір, укладений згідно з законодавством між власником інфраструктури об'єкта доступу і замовником про доступ до інфраструктури об'єкта доступу з метою користування нею або її елементами для забезпечення можливості надання телекомунікаційних послуг замовником і отримання таких послуг їх споживачами, з урахуванням умов, визначених цим Законом. Доступ до інфраструктури об'єкта доступу - право замовника на користування елементами інфраструктури об'єкта доступу для розміщення, модернізації, експлуатаційного та технічного обслуговування технічних засобів телекомунікацій відповідно до законодавства та на підставі договору з доступу;

За приписами ст.16 Закону доступ до інфраструктури об'єкта доступу здійснюється на підставі договору з доступу між власником інфраструктури об'єкта доступу та замовником, що укладається відповідно до законодавства з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом. Підставою для укладення договору з доступу є письмове звернення замовника, підписане уповноваженою належним чином його посадовою особою (представником), до якого додаються два примірники таких документів: 1) проектна документація з доступу до інфраструктури об'єкта доступу (засвідчені замовником фотокопії проектної документації з доступу); 2) проект договору з доступу.

Судом встановлено, що позивач листом від 27.04.2018р. на адресу ТОВ "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" направив проект договору про доступ до інфраструктури об’єктів доступу за адресами: смт.Авангард, вул.Торгова, б.№№1,3,5,7,9,11,13,15-А, 15-Б; смт.Авангард, вул.Європейська, б.№№1-10; смт.Авангард, вул.Проїзна, б.№№1-18, відповідно до положень Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж». Але отримав відмову (лист ТОВ "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" №43 від 27.06.2018р.) із посиланням на набрання чинності з 10.06.2018р. Закону України №2454-УІІІ від 07.06.2018р., відповідно до якого ТОВ "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" не має повноважень від власників об’єктів доступу на укладення договору про доступ до інфраструктури обєкта доступу.

Слід зауважити, що згідно ч.ч.4,5 ст.16 Закону України «Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» власник інфраструктури об'єкта доступу може відмовити замовнику в укладенні договору з доступу з таких підстав: 1) звернення щодо укладення договору з доступу підписано не уповноваженою належним чином посадовою особою (представником) замовника або складено з порушенням відповідних правил надання доступу до інфраструктури об'єкта доступу; 2) встановлена законом або чинним судовим рішенням, що набрало законної сили, заборона щодо укладення договору з доступу; 3) ліквідація (знищення) або розібрання (демонтаж) окремих елементів інфраструктури об'єкта доступу після надходження до власника цієї інфраструктури об'єкта доступу звернення про укладення договору з доступу; 4) ненадання замовником документів, передбачених частиною другою статті 16 цього Закону. Відмова в укладенні договору з доступу з інших підстав, ніж визначені у цій статті, забороняється.

Стаття 12 Закону України «Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» передбачає, що технічні умови з доступу розробляються та видаються власником інфраструктури відповідного об'єкта доступу замовнику в порядку, на умовах та у строк, що визначені правилами надання доступу до інфраструктури відповідного об'єкта доступу. Технічні умови з доступу мають містити: 1) вихідні дані для розроблення замовником проектної документації з доступу; 2) перелік робіт, що мають бути виконані для доступу до елементів інфраструктури об'єкта доступу; 3) строк дії технічних умов з доступу; 4) наявні обмеження щодо доступу до певного елемента інфраструктури об'єкта доступу та/або порядку його експлуатації. Отримання та виконання технічних умов з доступу є обов'язковими умовами здійснення доступу до елементів інфраструктури відповідного об'єкта доступу.

При цьому, підставою для відмови у видачі технічних умов з доступу є: 1) ненадання замовником інформації, необхідної для його ідентифікації: повне найменування, ідентифікаційний код або реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи - підприємця або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган доходів і зборів та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) та місцезнаходження з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, електронна пошта, номери телефонів; 2) відсутність технічної можливості для розміщення технічних засобів телекомунікацій на елементах інфраструктури об'єкта доступу; 3) наявність простроченої понад три місяці заборгованості замовника за раніше отримані в користування елементи інфраструктури об'єкта доступу, надані в користування власником інфраструктури відповідного об'єкта доступу. Відмова у видачі технічних умов з доступу з інших підстав, ніж ті, що встановлені цією статтею, забороняється.

Згідно ч. 1 ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов’язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов’язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію: передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо, або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов’язку. Частиною цієї статті встановлено, що зобов’язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.

Відповідно до частини 1, 3 ст. 11 Цивільного кодексу України, цивільні права та обов’язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов’язки. Цивільні права та обов'язки можуть виникати безпосередньо з актів цивільного законодавства.

З урахуванням зазначеного, на думку суду, у ТОВ "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" відповідно до положень Закону України «Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» виникли певні зобов’язання, з урахуванням того, що згідно п.7 ч.1 ст.1 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» управитель багатоквартирного будинку - фізична особа - підприємець або юридична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, яка за договором із співвласниками забезпечує належне утримання та ремонт спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території та належні умови проживання і задоволення господарсько-побутових потреб.

Згідно зі ст.4 ГПК України право на звернення до господарського суду в установленому цим Кодексом порядку гарантується. Ніхто не може бути позбавлений права на розгляд його справи у господарському суді, до юрисдикції якого вона віднесена законом. Юридичні особи та фізичні особи - підприємці, фізичні особи, які не є підприємцями, державні органи, органи місцевого самоврядування мають право на звернення до господарського суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав та законних інтересів у справах, віднесених законом до юрисдикції господарського суду, а також для вжиття передбачених законом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням. Відмова від права на звернення до господарського суду є недійсною. Жодна особа не може бути позбавлена права на участь у розгляді своєї справи у визначеному законом порядку.

Аналіз наведених норм дає змогу дійти висновку, що кожна особа має право на захист свого порушеного, невизнаного або оспорюваного права чи законного інтересу, який не суперечить загальним засадам чинного законодавства. Порушення, невизнання або оспорення суб'єктивного права є підставою для звернення особи за захистом свого права із застосуванням відповідного способу захисту.

Завданням суду при здійсненні правосуддя, в силу ст.2 Закону України “Про судоустрій і статус суддів” є, зокрема, захист гарантованих Конституцією України та законами, прав і законних інтересів юридичних осіб.

Реалізуючи передбачене ст. 64 Конституції України, право на судовий захист, звертаючись до суду, особа вказує в позові власне суб'єктивне уявлення про порушене право чи охоронюваний інтерес та спосіб його захисту.

Вирішуючи спір, суд повинен надати об'єктивну оцінку наявності порушеного права чи інтересу на момент звернення до господарського суду, а також визначити, чи відповідає обраний позивачем спосіб захисту порушеного права тим, що передбачені законодавством, та чи забезпечить такий спосіб захисту відновлення порушеного права позивача.

Відповідно до статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року (далі - Конвенція) кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом.

Згідно ст.5 ГПК України здійснюючи правосуддя, господарський суд захищає права та інтереси фізичних і юридичних осіб, державні та суспільні інтереси у спосіб, визначений законом або договором.

Згідно частини третьої статті 13 ГПК України, кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

У відповідності до частини першої статті 73 ГПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

На думку суду, відповідачем у справі не доведено та не надано до суду належних та допустимих доказів, на підтвердження відсутності правових підстав для виготовлення ТОВ "РЕНОМЕ СЕРВИС» технічних умов щодо доступу до об’єкту доступу за адресами: смт.Авангард, вул.Торгова, б.№№1,3,5,7,9,11,13,15-А, 15-Б; смт.Авангард, вул.Європейська, б.№№1-10; смт.Авангард, вул.Проїзна, б.№№1-18, а також укладення з ТОВ "РЕНОМЕ СЕРВИС" договору про доступ до інфраструктури обєкта доступу відповідно до положень Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж».

Безпідставним є посилання відповідача у справі на положення п.п5 п.3 ст.8 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», згідно якого управитель багатоквартирного будинку має право лише за рішенням співвласників багатоквартирного будинку надавати в оренду, встановлювати сервітут щодо спільного майна багатоквартирного будинку, адже, надання доступу до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж не є житлово-комунальною послугою мешканцям (власникам житлових та нежитлових приміщень) будинку, має дозвільний характер щодо доступу до інфраструктури каналізації будинку для прокладання, монтажу та експлуатаційного обслуговування кабелів телекомунікацій, що включають трубопроводи(канали кабельної каналізації), закладні та оглядові пристрої в колодязях, кабельних шафах, шахтах, колекторах, мостах, естакадах, тунелях, будівлях, а також приміщення для проведення кабелів та розміщення лінійного обладнання. Отже, правовідносини щодо доступу до інфраструктури об’єктів доступу регулюються положеннями Закону України «Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж», який у даному випадку є спеціальним Законом.

За таких обставин, виходячи з матеріалів справи та положень чинного законодавства України, позовна заява ТОВ "РЕНОМЕ СЕРВИС" є обґрунтованою, підтверджена матеріалами справи, у зв’язку з чим підлягає задоволенню.

У даній справі судом прийнято рішення про зобов’язання ТОВ "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" укласти з ТОВ "РЕНОМЕ СЕРВИС" договір про доступ до інфраструктури обєкта доступу відповідно до Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж». Але, відповідно до положень ч.2 ст.16 зазначеного Закону укладення договору з доступу здійснюється після видачі замовнику технічних умов з доступу та погодження власником інфраструктури об'єкта доступу проектної документації з доступу.

Суд вважає за необхідне також зазначити, що відповідно до ч.6 ст.16 Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж», який кореспондується з п.16 Правил надання доступу до інфраструктури кабельної каналізації електрозв'язку, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2018 р. N 253, договір з доступу має містити такі істотні умови: 1) повне найменування сторін договору з доступу;2) детально визначені елементи інфраструктури об'єкта доступу, якими користується замовник на підставі договору з доступу;3) конкретно визначені технічні засоби телекомунікацій, розміщені на елементах інфраструктури об'єкта доступу, якими користується замовник на підставі договору з доступу; 4) розмір плати за доступ, визначений згідно з відповідною методикою визначення плати за доступ до елементів інфраструктури об'єкта доступу; 5) порядок доступу до технічних засобів телекомунікацій, розміщених на елементах інфраструктури об'єкта доступу, якими користується замовник на підставі договору з доступу; 6) умови захисту технічних засобів телекомунікацій, розміщених на елементах інфраструктури об'єкта доступу, якими користується замовник на підставі договору з доступу, від їх умисного пошкодження (демонтажу або руйнування); 7) порядок здійснення власником інфраструктури об'єкта доступу контролю за користуванням замовником визначеними елементами інфраструктури об'єкта доступу відповідно до договору з доступу; 8) строк дії договору з доступу (з можливістю його продовження у порядку, визначеному сторонами); 9) відповідальність сторін; 10) умови розірвання договору з доступу; 11) особливості порядку внесення змін до договору з доступу; 12) інші умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.

Відповідно до п.1 ч.6 ст.238 ГПК України у разі необхідності у резолютивній частині рішення суду також вказується про порядок і строк виконання рішення.

За таких обставин, суд вважає за можливе вказати у резолютивній частині рішення порядок його виконання з метою дотримання положень Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж».

Згідно зі статтею 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Судові витрати по сплаті судового збору покласти на відповідача згідно ст. ст. 123, 129 ГПК України.

На підставі зазначеного, керуючись ст.ст. 123, 129, 232, 238, 240, 241 ГПК України, суд

ВИРІШИВ :

1. Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕНОМЕ СЕРВИС" до Товариства з обмеженою відповідальністю "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" - задовольнити повністю.

2. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" (вул. Торгова, 11, офіс 1, смт. Авангард, Овідіопольський район, Одеська область, 65110; код ЄДРПОУ 41521089) надати Товариству з обмеженою відповідальністю "РЕНОМЕ СЕРВИС" (вул.Скісна, 78, м. Одеса, 65091; поштова адреса: вул.Маршала Говорова, 18, м.Одеса, 65009; код ЄДРПОУ 32063784) технічні умови щодо доступу до об’єкту доступу за адресами: смт.Авангард, вул.Торгова, б.№№1,3,5,7,9,11,13,15-А, 15-Б; смт.Авангард, вул.Європейська, б.№№1-10; смт.Авангард, вул.Проїзна, б.№№1-18, відповідно до положень Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж».

3. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" (вул. Торгова, 11, офіс 1, смт. Авангард, Овідіопольський район, Одеська область, 65110; код ЄДРПОУ 41521089) укласти з Товариством з обмеженою відповідальністю "РЕНОМЕ СЕРВИС"(вул.Скісна, 78, м. Одеса, 65091; поштова адреса: вул.Маршала Говорова, 18, м.Одеса, 65009; код ЄДРПОУ 32063784) договір про доступ до інфраструктури об’єкта доступу відповідно до Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж», в редакції, що надсилалася Товариством з обмеженою відповідальністю "РЕНОМЕ СЕРВИС" на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" листом від 27.04.2018р. за №48/05-18РС та була отримана Товариством з обмеженою відповідальністю "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" 13.06.2018р.

4. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" (вул. Торгова, 11, офіс 1, смт. Авангард, Овідіопольський район, Одеська область, 65110; код ЄДРПОУ 41521089) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕНОМЕ СЕРВИС"(вул.Скісна, 78, м. Одеса, 65091; поштова адреса: вул.Маршала Говорова, 18, м.Одеса, 65009; код ЄДРПОУ 32063784) витрати по сплаті судового збору у розмірі 3 524 грн.

5. Визначити порядок виконання рішення суду у частині зобов’язання Товариства з обмеженою відповідальністю "Комбінат комунальних послуг "ГАРАНТ" (вул. Торгова, 11, офіс 1, смт. Авангард, Овідіопольський район, Одеська область, 65110; код ЄДРПОУ 41521089) укласти з Товариством з обмеженою відповідальністю "РЕНОМЕ СЕРВИС"(вул.Скісна, 78, м. Одеса, 65091; поштова адреса: вул.Маршала Говорова, 18, м.Одеса, 65009; код ЄДРПОУ 32063784) договір про доступ до інфраструктури обєкта доступу відповідно до Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж» та зазначити, що відповідно до ст.16 Закону України "Про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж" укладення договору з доступу здійснюється після видачі замовнику технічних умов з доступу та погодження власником інфраструктури об'єкта доступу проектної документації з доступу.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Одеського апеляційного господарського суду через господарський суд Одеської області шляхом подачі апеляційної скарги протягом 20 днів з дня його проголошення (підписання).

Накази видати після набрання рішенням законної сили.

Повне рішення складено 14 січня 2019 р.

Суддя Н.В. Рога

Джерело: ЄДРСР 79163705
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку