open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Справа № 369/813/18

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, тел. +380 (044) 207 80 91

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 грудня 2018 року № 369/813/18

Київський окружний адміністративний суду у складі:

головуючого судді Лапія С.М.,

при секретарі Колесніковій О.І.,

за участю позивача ОСОБА_1.,

представників відповідача Романюк А.О., Пилипчук Г.С., Маруженко Л.В.,

представника третьої особи ПрАТ «АРКСІ» Баранова К.М.

розглянувши у порядку загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні в м. Києві справу за адміністративним позовом гр. ОСОБА_1 до Боярської міської ради Києво - Святошинського району Київської області, треті особи: Приватне акціонерне товариства "АРКСІ", ДП "Український Державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя, про визнання протиправним та скасування рішення від 20.07.2017 № 31/999,-

в с т а н о в и в :

Гр. ОСОБА_1 та гр. ОСОБА_2. звернулися до Києво-Святошинського районного суду Київської області з позовом до Боярської міської ради Києво-Святошинського району Київської області про визнання протиправним та скасування рішення від 20.07.2017 № 31/999 "Про затвердження детального плану території центральної частини міста з парком "Перемоги" між вул. Білогородська та вул. Хрещатик в м. Боярка".

На обґрунтування позовних вимог позивачі зазначили, що затвердження детального плану території було здійснено без урахування положень чинного Генерального плану м. Боярка.

Ухвалою Києво-Святошинського районного суду Київської області від 24.01.2018 дану справу передано до Київського окружного адміністративного суду.

До Київського окружного адміністративного суду дана справа надійшла 31.05.2018 року.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 04.06.2018 дану справу прийнято до провадження та відкрито провадження у даній справі за правилами загального позовного провадження, призначено справу до розгляду у підготовчому засіданні.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 17.09.2018 продовжено процесуальний строк підготовчого провадження.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 20.11.2018 залишено без розгляду позовну заяву гр. ОСОБА_2. Справу призначено до розгляду по суті у судовому засіданні.

Позивач у судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити.

Представники відповідача надали відзив на позовну заяву, в якому проти позову заперечили та просили відмовити у задоволенні позову.

Представник третьої особи ПАТ «АРКСІ» надав суду пояснення на позовну заяву, в яких проти позову заперечив та просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Представник третьої особи ДНДІПМ «ДІПРОМІСТО» ім. Ю.М. Білоконя надав пояснення на позовну заяву, до судового засідання не з'явився, про день, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.

Судом встановлено, що рішенням виконавчого комітету Київської обласної ради депутатів трудящих від 13.09.1971 року затверджено Генеральний план м. Боярка.

Відповідно до п.п. 7, п. 1, ст. 2, ст. 8, п. 1, ст. 16, ст. 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», ст. 2, ст. 5, ст. 12, ст. 14, ст. 18, ст. 19 Закону України «Про основи містобудування», Порядком розроблення містобудівної документації, затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011р. № 290, на 36 сесії Боярської міської ради VI скликання № 36/1547 від 12.09.2013 ухвалено рішення «Про розроблення детального плану території центральної частини міста з парком «Перемоги» між вул. Білогородська та вул. Хрещатик в м. Боярка».

Боярською міською радою у газеті «Боярка інформ» №18 (228) 20.09.2013 було опубліковано зазначене рішення.

ДП «Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя отримало Лист-замовлення виконавчого комітету Боярської міської ради від 16.09.2013 № 02-10/577 на виконання детального плану території центральної частини міста з парком «Перемоги» між вул. Білогородська та вул. Хрещатик в м. Боярка.

У подальшому 26.09.2013 ДП «ДІПРОМІСТО» отримано Лист-уточнення виконавчого комітету Боярської міської ради від № 02-10/1633 на виконання детального плану території центральної частини міста з парком «Перемоги» між вул. Білогородська та вул. Хрещатик в м. Боярка з приводу зміни інвестора, а саме: платником містобудівної документації буде ПАТ «АРКСІ»

ДП «ДІПРОМІСТО» 30.10.2013 отримано від відповідача Завдання «На розроблення детального плану території центральної частини міста з парком «Перемоги» між вул. Білогородська та вул. Хрещатик в м. Боярка».

У завданні на розроблення детального плану зазначено: мета розроблення детального плану - Формування центральної частини і центральної площі міста, культової споруди, соціально-культурного центру, відкритого естрадного майданчика, багатофункціонального комплексу, реконструкції адміністративної будівлі та будівництво житлового багатоповерхового будинку. Благоустрій парку «Перемоги».

Накладною від 22.02.2016 №9 проект детального плану був переданий Боярській міський раді та накладною від 25.02.2016 №11 - Інвестору (ПАТ «АРКСІ»).

Боярською міською радою у газеті «Боярка інформ» №18 (301) 23.09.2016 було опубліковано повідомлення «Про початок процедури розгляду та врахування пропозицій у проекті детального плану території центральної частини міста з парком «Перемоги» між вул. Білогородська та вул. Хрещатик у м. Боярка.

Відповідачем 07.10.2016 в газеті «Боярка інформ» №19 (302) опубліковано повідомлення «Про початок засідання громадських слухань детального плану території центральної частини міста з парком «Перемоги» між вул. Білогородська та вул. Хрещатик у м. Боярка».

Громадські слухання по проекту детального плану території центральної частини міста з парком «Перемоги» між вул. Білогородська та вул. Хрещатик в м. Боярка проводились в період з 23.09.2016 по 23.10.2016 в порядку, встановленому Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні», ст. 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та ст. 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Матеріали детального плану території оприлюднені на офіційному веб-порталі Боярської міської ради та надруковані в газеті «Боярка-інформ» згідно з п. 7, ст. 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

В період проведення громадських слухань на адресу виконавчого комітету Боярської міської ради надходили пропозиції (зауваження) від фізичних та юридичних осіб по проекту містобудівної документації, зокрема, і від позивача.

Розпорядженням Боярського міського голови від 31.10.2016 № 02-14/300 «Про створення погоджувальної комісії із вирішення спірних питань, які виникли під час громадських слухань по проектах містобудівної документації», створено погоджувальну комісію.

У газеті «Боярка інформ» №21 (304) 04.11.2016 опубліковано повідомлення «Про створення погоджувальної комісії з вирішення спірних питань, які виникли під час громадських слухань по проектах містобудівної документації».

Засідання погоджувальної комісії з розгляду пропозицій (зауважень) під час громадських слухань відбулося 23.11.2016.

Розпорядженням Боярського міського голови від 26.06.2017 № 02-14/183 «Про внесення змін в Розпорядження міського голови від 31.10.2016 № 02-14/300 «Про створення погоджувальної комісії із вирішення спірних питань, які виникли під час громадських слухань по проектах містобудівної документації», були внесені зміни в Розпорядження міського голови від 31.10.2016 №02-14/300.

Засідання погоджувальної комісії з розгляду пропозицій (зауважень) під час громадських слухань відбулося 27.06.2017 .

Позивач особисто приймав участь у громадських обговореннях та надавав свої пропозиції та зауваження, які були враховані під час громадських слухань.

За результатами громадських слухань, відповідно до п.п. 6, п. а), ч. 1, ст. 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п. 8, ст. 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», ст. 12 Закону України «Про основи містобудування», п. 4.12 Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 № 290, детальний план території центральної частини міста з парком «Перемоги» між вул. Білогородська та вул. Хрещатик в м. Боярка затверджений рішенням сесії Боярської міської ради від 20.07.2017 № 31/999.

Надаючи правову оцінку обставинам, що склалися, суд зазначає наступне.

Згідно ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Відповідно до ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймаються на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради.

Відповідно до ч. 2 ст. 4 Європейської хартії місцевого самоврядування органи місцевого самоврядування в межах закону мають повне право вільно вирішувати будь-яке питання, яке не вилучене із сфери їхньої компетенції і вирішення якого не доручене жодному іншому органу.

Згідно п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин.

Відповідно до ст. 12 Земельного Кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить:

а) розпорядження землями територіальних громад;

б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу;

в) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу;

г) вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу;

ґ) викуп земельних ділянок для суспільних потреб відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст;

д) організація землеустрою;

е) координація діяльності місцевих органів земельних ресурсів;

є) здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства;

ж) обмеження, тимчасова заборона (зупинення) використання земель громадянами і юридичними особами у разі порушення ними вимог земельного законодавства;

з) підготовка висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно до цього Кодексу;

и) встановлення та зміна меж районів у містах з районним поділом;

і) інформування населення щодо вилучення (викупу), надання земельних ділянок;

ї) внесення пропозицій до районної ради щодо встановлення і зміни меж сіл, селищ, міст;

й) вирішення земельних спорів;

к) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Приписами ст. 6 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", встановлено, що управління у сфері містобудівної діяльності здійснюється Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю, іншими уповноваженими органами містобудування та архітектури, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування.

Планування територій здійснюється на державному регіональному та місцевому рівнях відповідними органами виконавчої влади, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим та органами місцевого самоврядування.

Планування та забудова земельних ділянок здійснюється їх власниками чи користувачами в установленому законодавством порядку.

Рішення з питань планування та забудови територій приймаються сільськими, селищними, міськими радами та їх виконавчими органами, районними, обласними радами, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями в межах визначених законом повноважень з урахуванням вимог містобудівної документації. (ст. 8).

Планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.

Містобудівна документація на місцевому рівні розробляється з урахуванням даних державного земельного кадастру на актуалізованій картографічній основі в цифровій формі як просторово орієнтована інформація в державній системі координат на паперових і електронних носіях (ст. 16).

Детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.

Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту,призначених для комплексної забудови чи реконструкції.

На підставі та з урахуванням положень затвердженого детального плану території може розроблятися проект землеустрою щодо впорядкування цієї території для містобудівних потреб, який після його затвердження стає невід'ємною частиною детального плану території.

Детальний план території визначає:

1) принципи планувально-просторової організації забудови;

2) червоні лінії та лінії регулювання забудови;

3) функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами;

4) містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території;

5) потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх розташування;

6) доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови;

7) черговість та обсяги інженерної підготовки території;

8) систему інженерних мереж;

9) порядок організації транспортного і пішохідного руху;

10) порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі;

11) межі прибережних захисних смуг і пляжних зон водних об'єктів (у разі відсутності плану зонування території).

Детальний план території складається із графічних і текстових матеріалів.

Склад, зміст, порядок розроблення та затвердження детального плану території визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, відповідна районна державна адміністрація забезпечують оприлюднення детального плану території протягом 10 днів з дня його затвердження.

Детальний план території у межах населеного пункту розглядається і затверджується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання, а за відсутності затвердженого в установленому цим Законом порядку плану зонування території - відповідною сільською, селищною, міською радою.

Детальний план території не підлягає експертизі.

Внесення змін до детального плану території допускається за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту та плану зонування території (ст. 19).

Також "Порядком розроблення містобудівної документації", затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України16.11.2011 № 290 визначено механізм розроблення або внесення змін до містобудівної документації з планування території на державному рівні в частині схем планування окремих частин території України та містобудівної документації з планування території на регіональному і місцевому рівнях.

Організація розроблення містобудівної документації або внесення змін до неї здійснюється шляхом забезпечення: оприлюднення рішення про розроблення містобудівної документації або внесення змін до неї; визначення розробника містобудівної документації або внесення змін до неї та укладання договору з урахуванням положень, встановлених Законом України "Про здійснення державних закупівель"; складання разом із розробником та затвердження проекту завдання на розроблення містобудівної документації або внесення змін до неї; надання розробнику вихідних даних, а також вимог щодо розміщення об'єктів державного й регіонального значення або доручення щодо їх збирання; фінансування розроблення містобудівної документації або внесення змін до неї відповідно до укладеного договору; надання розробнику оновленої картографічної основи, складеної відповідно до вимог законодавства; здійснення контролю за розробленням або внесенням змін до містобудівної документації; узгодження проекту містобудівної документації з органами місцевого самоврядування, що представляють інтереси суміжних територіальних громад, в частині врегулювання питань щодо територій спільних інтересів; розгляду проекту містобудівної документації архітектурно-містобудівною радою згідно зі статтею 20 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"; подання проекту містобудівної документації з планування території на державному рівні в частині схем планування окремих частин території України, містобудівної документації з планування територій на регіональному рівні, генерального плану міст експертній організації для проведення експертизи в порядку,визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 548 "Про затвердження Порядку проведення експертизи містобудівної документації"; подання на затвердження завершеного проекту містобудівної документації (п.1.4).

Розробник містобудівної документації: готує проект договору на розроблення або внесення змін до містобудівної документації; бере участь у складанні проекту завдання на розроблення або внесення змін до містобудівної документації; збирає вихідні дані за дорученням замовника; розробляє містобудівну документацію або вносить до неї зміни відповідно до вимог державних будівельних норм, державних стандартів; бере участь у розгляді архітектурно-містобудівною радою відповідного рівня та сесією відповідної ради розробленої ним містобудівної документації; пропонує замовнику у разі необхідності залучити інші науково-дослідні та проектні організації до проведення додаткових досліджень, розроблення окремих розділів містобудівної документації (1.5.).

Розділом ІV вказаного "Порядку" визначено порядок розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні.

Рішення про розроблення генерального плану, плану зонування території, детального плану території, яка розташована в межах населеного пункту, а також внесення змін до цієї містобудівної документації приймає відповідна сільська, селищна, міська рада ( 4.1.).

Замовником розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні або внесення змін до неї є: при розробленні генерального плану населеного пункту, плану зонування території, а також детального плану території, яка розташована в межах населеного пункту, - виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації (4.3.).

Відповідно до п. 4.8 Порядку розроблення містобудівної документації Детальний план території розробляється для територій житлових районів, мікрорайонів, кварталів нової забудови, комплексної реконструкції кварталів, мікрорайонів застарілого житлового фонду, територій виробничої, рекреаційної та іншої забудови. Послідовність розроблення та площі територій, для яких розробляються детальні плани, визначає відповідний уповноважений орган містобудування та архітектури відповідно до генерального плану населеного пункту, а якщо територія розташована за межами населеного пункту, відповідно до схеми планування території району (в разі відсутності адміністративного району - відповідно до схеми планування території Автономної Республіки Крим, області).

Крім функцій, визначених у пункті 1.4 розділу I цього Порядку, замовник розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні: звертається до обласної державної адміністрації, Ради міністрів Автономної Республіки Крим (для міст обласного та республіканського Автономної Республіки Крим значення), Мінрегіону України (для міст Києва та Севастополя) щодо визначення державних інтересів для їх урахування під час розроблення генерального плану населеного пункту; забезпечує проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів у проекті містобудівної документації на місцевому рівні в порядку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 555 "Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні" (4.9.).

Крім того, розробник містобудівної документації на місцевому рівні: бере участь у розгляді пропозицій громадськості до проекту генерального плану, плану зонування території, детального плану території в процесі проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів; доопрацьовує в разі необхідності проект містобудівної документації за результатами розгляду на архітектурно-містобудівній раді та громадських слухань щодо врахування громадських інтересів. (4.10.).

Генеральні плани населених пунктів, плани зонування території та зміни до них затверджуються відповідними сільськими, селищними, міськими радами (4.11.).

Детальний план території, яка розташована в межах населеного пункту, розглядається і затверджується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, а за відсутності затвердженого в установленому порядку плану зонування території - відповідною сільською, селищною, міською радою протягом 30 днів з дня його подання.

З наведеного слідує, що генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівельної документації, а детальний план, у свою чергу, уточнює положення генерального плану населеного пункту, а тому не може виходити за його межі.

Відповідно до ч. 1 ст. 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» громадському обговоренню підлягають розроблені в установленому порядку проекти містобудівної документації на місцевому рівні: генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій.

Згідно ч. 10 ст. 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» порядок проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні визначає Кабінет Міністрів України.

Відповідно до п. 3 Порядку сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи відповідно до ч. 3 ст. 21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності забезпечують:

оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення проектів містобудівної документації з прогнозованими правовими, економічними та екологічними наслідками;

оприлюднення розроблених проектів містобудівної документації і доступ громадськості до зазначеної інформації;

реєстрацію, розгляд та узагальнення пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації;

узгодження спірних питань між громадськістю і замовниками проектів містобудівної документації через погоджувальну комісію (у разі її утворення);

оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації.

Таким чином, законодавець визначив, що рішення, що стосуються розроблення містобудівної документації здійснюється з урахуванням інтересів громадськості та, відповідно, впливають на інтереси кожного її представника.

Щодо дотримання Боярською міською радою процедури затвердження детального плану території, позивачем порушень не зазначено.

Підставою для звернення до суду з даним позовом позивач зазначив не відповідність детального плану території Генеральному плану м. Боярка, а саме , що частину території, яку визначено для розробки ДПТ під розміщення багатоповерхових житлових будинків, чинним Генеральним планом м. Боярка передбачено для розміщення зелених насаджень загального користування, а саме парку «Перемоги».

Також з пояснень позивача у судовому засіданні слідує, що невідповідність ДПТ Генеральному плану м. Боярка від 1971 року пов'язана з тим, що спочатку необхідно було прийняти новий Генеральний план міста, а потім затверджувати ДПТ.

При цьому позивач визнає дійсність Генерального плану м. Боярка від 1971 року, однак вважає, що він є неактуальним на даний час.

Судом встановлено, що відповідно до розпорядження Ради Міністрів Української РСР від 11.12.1970 № ІІ0І-Р Боярському машинобудівному заводу «Іскра» (далі - завод «Іскра»), правонаступником якого є ПрАТ «АРКСІ», було виділено земельну ділянку площею 21,8 га під будівництво об'єктів заводу та під'їзного шляху.

Право користування вказаною земельною ділянкою підтверджується Актом постійного користування землею від 09.12.1971 , що виданий заводу «Іскра».

До акту доданий план земельної ділянки, що відведена в постійне користування. Вказана територія заводу «Іскра» врахована в Генеральному плані 1971 року та позначена цифрою 59.

В експлікації до Генерального плану зазначено, що під цифрою 59 розташований «строящийся завод «ИСКРА»».

Частина земельної ділянки, що виділялася заводу «Іскра» та на якій у відповідності до ДПТ планується житлова забудова, в умовних позначеннях Генерального плану 1971 р. позначена як «территория реконструируемой застройки».

Судом у судовому засіданні досліджено оригінал Генерального плану м. Боярка та Детальний план території центральної частини міста з парком «Перемоги» між вулицею Білогородська та вулицею Хрещатик.

Як слідує з пояснювальної записки до ДПТ, земельна ділянка ДПТ має форму неправильного многокутника, який довгими сторонами прилягає до вулиць Білогородської та Хрещатик. Всю територія в межах ДПТ можна умовно поділити на дві частини: північно-східну, що прилягає до вул. Білогородська та практично вільна від забудови і зелених насаджень, та північно-західну, що прилягає до вул. Хрещатик і на якій знаходяться зелені насадження загального користування - парк Перемоги.

Відповідно до Розділу 2 пояснювальної записки до ДПТ розподіл території в межах ДПТ згідно ескізу забудови територія парку всього 5, 31 га (існуючий стан) та планується під парк Перемоги - 5, 45 га.

Також проектом передбачається впорядкування та благоустрій території парку Перемоги.

Крім того, у судовому засіданні представник третьої особи пояснив, що позначення: зелені насадження на території, яка належить ПАТ «АРКСІ», а у 1971 року - заводу «Іскра», пов'язані з тим, що у свій час завод «Іскра» був стратегічним об'єктом, і всі дані щодо нього були засекречені, а тому на Генеральному плані м. Боярка від 1971 року не можливо було робити якісь інші позначки.

Отже, суд дійшов висновку, що, обставини, якими позивач обґрунтовує свій позов, не відповідають дійсності, а положення ДПТ не змінюють Генеральний план м. Боярка, а лише його уточнюють.

Згідно із ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо.

Відповідно до ч.1 ст. 9, ч. 1 ст. 77 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно ч. 1 ст. 72, ч. 3 ст. 77 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Докази суду надають учасники справи.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Всупереч наведеним вимогам позивач не надав суду достатніх беззаперечних доказів на обґрунтування позовних вимог, а тому у задоволенні позову слід відмовити.

в и р і ш и в:

У задоволенні адміністративного позову відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення .

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Лапій С.М.

Дата виготовлення і підписання повного тексту рішення- 20 грудня 2018 р.

Джерело: ЄДРСР 78954284
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку