open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 0840/3025/18
Моніторити
Ухвала суду /10.02.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /02.10.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /17.04.2019/ Касаційний адміністративний суд Постанова /20.03.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Постанова /20.03.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Постанова /15.03.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /14.03.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /13.03.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /04.03.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /04.03.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /07.02.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /28.01.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.12.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.12.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Рішення /11.12.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Рішення /11.12.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.12.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.12.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /10.12.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.11.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.11.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.11.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.11.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.11.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /01.10.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /17.09.2018/ Касаційний адміністративний суд Постанова /22.08.2018/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.08.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /15.08.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /15.08.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /10.08.2018/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.08.2018/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /02.08.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /01.08.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 0840/3025/18
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /10.02.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /02.10.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /17.04.2019/ Касаційний адміністративний суд Постанова /20.03.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Постанова /20.03.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Постанова /15.03.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /14.03.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /13.03.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /04.03.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /04.03.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /07.02.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /28.01.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.12.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.12.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Рішення /11.12.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Рішення /11.12.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.12.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.12.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /10.12.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.11.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.11.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.11.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.11.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.11.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /01.10.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /17.09.2018/ Касаційний адміністративний суд Постанова /22.08.2018/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.08.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /15.08.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /15.08.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /10.08.2018/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.08.2018/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /02.08.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /01.08.2018/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

11 грудня 2018 року

Справа № 0840/3025/18 м.Запоріжжя

Запорізький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Садового І.В.,

за участю секретаря судового засідання Вельможко К.С.,

представника позивача: ОСОБА_1,

представників відповідача: ОСОБА_2, ОСОБА_3Й,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження матеріали адміністративної справи

за позовною заявою: ОСОБА_4 в інтересах неповнолітньої дитини ОСОБА_5 (71400, Запорізька область, Великобілозерський район, с. Велика Білозерка, вул. Мелітопольська, 44, ідентифікаційний номер НОМЕР_1)

до: Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області (71400, Запорізька область, Великобілозерський район, с. Велика Білозерка, вул. Центральна, 125, код ЄДРПОУ 25217686)

про: визнання протиправним та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов ОСОБА_6 в інтересах неповнолітньої дитини ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10 (далі - позивач 1), ОСОБА_4 в інтересах неповнолітньої дитини ОСОБА_5 (далі - позивач 2) до Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області (далі - відповідач), в якому позивачі просили суд:

- визнати протиправними та скасувати рішення Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області сьомого скликання від 06 червня 2018 року за №18 "Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №6 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області";

- визнати протиправними та скасувати рішення Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області від 06 червня 2018 року за №17 "Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №4 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області".

Ухвалою судді Запорізького окружного адміністративного суду Лазаренка М.С. від 01.08.2018 відкрито провадження в адміністративній справі №0840/3025/18 та призначено підготовче судове засідання у справі 15.08.2018.

Ухвалою судді Запорізького окружного адміністративного суду Лазаренка М.С. від 02.08.2018 відмовлено у задоволенні заяви представника позивача про забезпечення позову.

Постановою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 22.08.2018 у справі №0840/3025/18 задоволено апеляційну скаргу ОСОБА_4 та забезпечено позов ОСОБА_6 та ОСОБА_4 шляхом зупинення дії рішень Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області від 06.06.2018 №18 «Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №6 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області» та №17 «Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №4 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області» до набрання рішенням у справі №0840/3025/18 законної сили.

Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 15.08.2018 у справі №0840/3025/18 задоволено заяву про самовідвід судді Лазаренка М.С.

Згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 15.08.2018 справу передано на розгляд головуючому судді Садовому І.В.

Ухвалою суду від 16.08.2018 прийнято до провадження адміністративну справу №0840/3025/18 та в процесі підготовчого провадження у справі призначено підготовче судове засідання по справі на 11.09.2018. Розгляд справи було відкладено до 20.09.2018.

В підготовчому засіданні була оголошена перерва до 01.10.2018.

Ухвалою суду від 01.10.2018 за клопотанням представників сторін продовжено строк підготовчого провадження по справі на тридцять днів до 16.11.2018 та розгляд справи призначено на 12.11.2018.

У підготовчому засіданні була оголошена перерва до 19.11.2018 та до 29.11.2018.

Ухвалою суду від 29.11.2018 прийнято відмову ОСОБА_6 від адміністративного позову в інтересах неповнолітніх дітей ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10 та закрито провадження у справі №808/3025/18 в частині розгляду адміністративного позову ОСОБА_6 в інтересах неповнолітньої дитини ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10 до Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області про визнання протиправним та скасування рішення Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області сьомого скликання від 06 червня 2018 року за №18 "Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №6 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області".

Ухвалою суду від 29.11.2018 відмовлено у задоволенні клопотання відповідача про повернення позовної заяви у справі № 0840/3025/18.

Ухвалою суду від 29.11.2018 закрито підготовче провадження у справі №0840/3025/18 за позовом ОСОБА_4 в інтересах неповнолітньої дитини ОСОБА_5 до Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області про визнання протиправним та скасування рішення Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області від 06 червня 2018 року за №17 "Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №4 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області" та справу призначено до судового розгляду по суті у судовому засіданні 29.11.2018.

В судовому засіданні оголошено перерву до 11.12.2018.

Ухвалою суду від 11.12.2018 відмовлено у задоволенні клопотання Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області про скасування заходів забезпечення позову у справі №0840/3025/18 за позовною заявою ОСОБА_4 в інтересах неповнолітньої дитини ОСОБА_5 до Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області про визнання протиправним та скасування рішення.

У судовому засіданні 11.12.2018, на підставі ст.243 КАС України, судом проголошено вступну та резолютивну частину рішення.

Відповідно до ст. 229 КАС України, у судовому засіданні здійснювалось повне фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів, а саме: звукозаписуючого пристрою «Акорд».

Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги з підстав, викладених у позовній заяві від 26.07.2018, відповіді на відзив від 20.09.2018 та запереченні проти доводів та міркувань відповідача від 29.11.2018, просив задовольнити їх у повному обсязі. Обґрунтовуючи позовні вимоги зазначив, що вважає рішення Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області сьомого скликання від 06.06.2018 за №17 прийнятим з грубим порушенням вимог чинного законодавства України та Регламенту Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області сьомого скликання, всупереч інтересам територіальної громади, без врахування обставин належного забезпечення прав та інтересів дітей, оскільки двадцять перша позачергова сесія Великобілозерської сільської ради була скликана розпорядженням Великобілозерського сільського голови Великобілозерського району Запорізької області від 05.06.2018 за № 129-ОД з грубим порушенням приписів ч.8 ст.37 Регламенту сільської ради, оскільки розпорядження про її скликання було прийнято сільським головою 05.06.2018, а сама сесія скликана на 06.06.2018, тобто за день до проведення. Оскаржуване рішення прийнято з порушенням приписів ч.11 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ч.3 ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та ч.4 ст.46 Регламенту сільської ради, тобто без попереднього їх оприлюднення, не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття, а отже прийнято не у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України. Рішення прийнято без проведення передбачених чинним законодавством обговорень та консультацій з громадськістю проектів рішень про фактичну ліквідацію навчальних закладів та прийняття рішень про їх ліквідацію, в ігнорування заперечень з боку батьків дітей, які навчаються в цих закладах. Скликання позачергової сесії сільської ради щодо розгляду питань припинення шкіл шляхом їх ліквідації та прийняття оскаржуваних рішень здійснено без відповідних обов'язкових висновків та/або рекомендації профільної постійної комісії сільської ради з цих питань - постійної комісії з питань охорони здоров'я, освіти, культури, фізичного виховання і спорту та соціальної політики.

На підставі вищевикладеного, просив адміністративний позов задовольнити та визнати протиправним відповідне рішення Великобілозерської сільської ради.

Відповідач проти позову заперечив, про що свідчить поданий до суду відзив від 05.09.2018, заперечення на відповідь на відзив від 27.09.2018, та додаткові пояснення від 14.11.2018. В обґрунтування заперечень послався на те, що до внесення проекту рішення «Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 4 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області» на розгляд сесії питання щодо доцільності скорочення мережі загальноосвітніх навчальних закладів вивчалося працівниками відділу освіти.

Рішення Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області сьомого скликання від 06.06.2018 №17 «Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №4 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області» було прийнято з дотриманням гарантованого ст. 53 Конституції України права дітей, що мешкають на території Великобілозерської сільської об'єднаної територіальної громади Великобілозерського району Запорізької області, на отримання доступної і безоплатної повної загальної середньої освіти - таке право забезпечується розгалуженою мережею загальноосвітніх навчальних закладів (у Великобілозерській об’єднаній територіальній громаді залишається працювати 5 загальноосвітніх шкіл, які мають кращі умови для отримання якісної загальної середньої освіти), до всіх 5 шкіл відповідачем забезпечено підвезення дітей

Рішення від 06.06.2018 № 17 «Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №4 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області» було прийнято на відкритому засіданні сесії сільської ради більшістю депутатів від складу сільської ради, під час розгляду даного питання сільською радою були присутні представники громадськості, які мали можливість висловитися (що підтверджується протоколом двадцять першої позачергової сесії від 06.06.2018) - тобто, більшість депутатів проголосувала за припинення шкіл шляхом ліквідації, після того як були заслухані позиції як за, так і проти прийняття даного рішення.

Про прийняття рішень щодо ліквідації загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №4 мешканців об’єднаної територіальної громади було повідомлено шляхом оприлюднення вказаного рішення на офіційному веб-сайті Великобілозерської громади Великобілозерського району Запорізької області, а батьків дітей, що навчалися у цій школі було додатково письмово повідомлено про ліквідацію школи, а також повідомлено, за якою школою закріплено їхніх дітей. Роз'яснювальну роботу серед населення щодо необхідності та порядку переведення дітей до нової школи проводили працівники відділу освіти, вчителі школи, за якою було закріплено цих дітей, та депутати сільської ради.

Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на те, що станом на теперішній час неповнолітня дитина позивача, ОСОБА_5 була зарахована і навчається у Великобілозерському навчально-виховному комплексі №1, представники відповідача зазначили, що позов ОСОБА_4 є безпідставним та просили відмовити у його задоволенні у повному обсязі.

Розглянувши матеріали та з'ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.

Розпорядженням Великобілозерського сільського голови Великобілозерського району Запорізької області від 05.06.2018 за №129-ОД «Про скликання двадцять першої позачергової сесії Великобілозерської сільської ради сьомого скликання», на підставі частини 8 статті 42, частини четвертої статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», скликано двадцять першу позачергову сесію Великобілозерської сільської ради сьомого скликання 06.06.2018 о 14.00 у залі засідань адміністративної будівлі Великобілозерської сільської ради по вул. Центральна, 120 (а.с.20, 171 т.1, 24 т.2).

Розпорядженням № 129-ОД від 05.06.2018 були внесені питання порядку денного, більшість з яких потребувала невідкладного розгляду.

Під час проведення двадцять першої позачергової сесії Великобілозерської сільської ради сьомого скликання 06.06.2018 з цих питань були прийняті відповідні рішення.

Зокрема, рішення Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області від 06 червня 2018 року за №17 "Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №4 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області"(а.с. 21-23, 109-113 т.1).

Вважаючи протиправним прийняте рішення, позивач звернувся до суду із даним позовом.

Всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, дослідивши надані сторонами докази, суд приходить до наступних висновків.

Відповідно до статті 2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Згідно приписів статті 4 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», місцеве самоврядування в Україні здійснюється на принципах: народовладдя; законності; гласності; колегіальності; поєднання місцевих і державних інтересів; виборності; правової, організаційної та матеріально-фінансової самостійності в межах повноважень, визначених цим та іншими законами; підзвітності та відповідальності перед територіальними громадами їх органів та посадових осіб; державної підтримки та гарантії місцевого самоврядування; судового захисту прав місцевого самоврядування.

Частиною 1 статті 5 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що система місцевого самоврядування включає: територіальну громаду; сільську, селищну, міську раду; сільського, селищного, міського голову; виконавчі органи сільської, селищної, міської ради; районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст; органи самоорганізації населення.

Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Згідно приписів статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Спосіб ухвалення рішень органами та посадовими особами місцевого самоврядування, визначений Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

У відповідності до приписів частини 1 статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.

За приписами частини 4 статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сесії ради скликаються: сільської, селищної, міської - відповідно сільським, селищним, міським головою; районної у місті, районної, обласної - головою відповідної ради.

Рішенням Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області від 30.05.2017 за №3 (а.с.12,114 т.1) затверджено Регламент Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області (далі - Регламент) (а.с.13-17,115-148 т.1), пунктом 2 ст.1 якого визначено, що порядок діяльності ОСОБА_11, її органів, депутатів, посадових осіб визначається Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про запобігання корупції», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», іншими законодавчими актами та цим Регламентом.

Відповідно до приписів частини 1 статті 2 Регламенту сільської ради, він визначає порядок проведення першої сесії ОСОБА_11, порядок обрання секретаря сільської ради, затвердження на посади заступників сільського голови, керуючого справами виконавчого комітету сільської ради, скликання чергової та позачергової сесій ОСОБА_11, призначення пленарних засідань ОСОБА_11, підготовки і розгляду питань на пленарних засіданнях, прийняття рішень ОСОБА_11 про затвердження порядку денного сесії та з процедурних питань, а також порядок роботи сесії ОСОБА_11. Регламент затверджується не пізніше як на другій сесії ОСОБА_11 рішенням ОСОБА_11, прийнятим більшістю голосів депутатів від загального складу ОСОБА_11. У такому ж порядку приймається рішення про внесення змін і доповнень до Регламенту.

Згідно приписів частини 1 статті 16 Регламенту сільської ради, Великобілозерський сільський голова (далі - сільський голова) є головною посадовою особою Великобілозерської сільської об'єднаної територіальної громади.

Приписами частини 14 статті 16 Регламенту сільської ради, сільський голова, зокрема скликає сесії ОСОБА_11, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ОСОБА_11 і головує на пленарних засіданнях ОСОБА_11 та видає розпорядження у межах своїх повноважень.

У відповідності до частини 2 статті 37 Регламенту сільської ради, сесії ОСОБА_11, окрім першої, скликаються Великобілозерським сільським головою.

За приписами частини 3 вказаної вище статті Регламенту, сесія ОСОБА_11 скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал. Позачергові сесії сільської ради можуть скликатися у виняткових випадках з питань, що потребують невідкладного вирішення або в інших випадках, якщо цього вимагає чинне законодавство.

Згідно частини 8 статті 37 Регламенту сільської ради, рішення про скликання сесії ОСОБА_11 та порядок денний сесії приймається не пізніш як за 25 робочих днів до сесії, а у виняткових випадках - не пізніше як за 3 дні до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення сесії та питань, які передбачається внести на розгляд ОСОБА_11.

Разом з тим, відповідно до частини 10 статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення про скликання сесії ради відповідно до частин четвертої, шостої та восьмої цієї статті доводиться до відома депутатів і населення не пізніш як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках - не пізніш як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд ради.

Як свідчать матеріли справи, Розпорядження від 05.06.2018 за №129-ОД, яким було скликано двадцять першу позачергову сесію Великобілозерської сільської ради сьомого скликання, було видано у строк, визначений ч. 10 ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» - за день до сесії, воно містило зазначення часу скликання сесії, відомості про місце проведення сесії та перелік питань, які передбачається внести на розгляд ради.

На офіційному веб-сайті Великобілозерської громади Великобілозерського району Запорізької області http://vbilozerska.gromada.org.ua/ 05.06.2018 було оприлюднено як всі 18 проектів рішень, винесених на розгляд позачергової сесії 06.06.2018 (які були оприлюднені на офіційному веб-сайті у розділі «Проекти рішень», що підтверджується роздруківкою з веб-сайту http://vbilozerska.gromada.org.ua/dvadcyat-persha-pozachergova-sesiya-06062018- 1528179952/), так і саме розпорядження № 129-ОД від 05.06.2018 (яке було оприлюднено на офіційному веб-сайті у розділі «Розпорядження сільського голови про скликання сесій», що підтверджується роздруківкою з веб-сайту http://vbilozerska.gromada.org.ua/sklikamiya-sesii-18-33-14-04-08-2017/) (а.с.209 т.1, а.с.23 т.2) та листом ФОП ОСОБА_12 від 15.11.2018 № 2231 (а.с.69 т.2).

Суд критично оцінює посилання позивача на порушення відповідачем порядку скликання позачергової сесії, оскільки відповідач мав би керуватися не ч. 10 ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а ч. 8 ст. 37 Регламенту, що передбачає прийняття рішення про скликання сесії ради у виняткових випадках не пізніш як за 3 дні до сесії, оскільки Закон України Про місцеве самоврядування в Україні» визначає систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

Відповідно до ч.1,2 ст. 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

Виключно законами України визначаються: засади місцевого самоврядування (п. 15 ч. 1 ст. 92 Конституції України)

Тому, суд зауважує, що якщо окремі положення у регламенті місцевої ради суперечать Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», підлягають застосуванню саме положення Закону.

А, відтак, при скликанні та проведенні сесії ради, сільська рада має керуватися не лише Регламентом, але й, першочергово, Законом України Про місцеве самоврядування в Україні».

Відповідно до п.8 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільський, селищний, міський голова скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради.

Згідно з ч.14 ст. 16 Регламенту сільський голова вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ОСОБА_11.

Відповідно до ч.8 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільський, селищний, міський голова, голова районної у місті, районної, обласної ради в межах своїх повноважень видає розпорядження.

Тобто, дії відповідача щодо внесення питань порядку денного двадцять першої позачергової сесії Великобілозерської сільської ради сьомого скликання шляхом прийняття розпорядження № 129-ОД від 05.06.2018 відповідали положенням Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ч. 14 ст. 16 Регламенту.

Розпорядженням № 129-ОД від 05.06.2018 були внесені питання порядку денного, більшість з яких потребувала невідкладного розгляду, що обґрунтовувало необхідність термінового скликання сесії.

Зокрема, термінового розгляду потребували питання:

- «Про надання дозволу гр. ОСОБА_13 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність», «Про надання дозволу гр. ОСОБА_14 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду», «Про надання дозволу гр. ОСОБА_11 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду», «Про надання дозволу гр. ОСОБА_15 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду», «Про надання дозволу гр. ОСОБА_16 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність», «Про надання дозволу гр. ОСОБА_17 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність», «Про внесення змін до рішення сільської ради від 19.04.2018 № 20 «Про передачу у приватну власність земельних ділянок під житловими будинками гр. ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20В.», які були розглянуті відділом земельних відносин та екології Великобілозерської сільської ради, та про нагальність яких відповідача було повідомлено листом начальника відділу земельних відносин та екології від 01.06.2018 (а.с.232 т.1);

- «Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області», «Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи 1-ІІІ ступенів №6 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області», про нагальність яких відповідача було повідомлено доповідною запискою першого заступника сільського голови ОСОБА_21 від 04.06.2018 (а.с.233 т.1).

Вищевикладене свідчить, про безпідставність доводів позивача, про відсутність підстав для призначення позачергової сесії для вирішення невідкладних питань.

Посилання позивача на те, що питання, внесені до порядку денного двадцять першої позачергової сесії Великобілозерської сільської ради сьомого скликання приймалися без попередніх висновків та рекомендацій постійних профільних комісій сільської ради, спростовуються матеріалами справи та наступним.

За приписами ч. 1, 2, 4 ст. 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету. Постійні комісії обираються радою на строк її повноважень у складі голови і членів комісії. Всі інші питання структури комісії вирішуються відповідною комісією. Постійні комісії за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, інші питання, які вносяться на розгляд ради, розробляють проекти рішень ради та готують висновки з цих питань, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.

Відповідно до частини 10 статті 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», за результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації. Висновки і рекомендації постійної комісії приймаються більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, а в разі його відсутності - заступником голови або секретарем комісії. Протоколи засідань комісії підписуються головою і секретарем комісії. Висновки і рекомендації постійної комісії, протоколи її засідань є відкритими та оприлюднюються і надаються на запит відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації".

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 22 Регламенту відповідно до компетенції, визначеної положенням про постійні комісії ОСОБА_11, постійні комісії розглядають на своїх засіданнях та готують висновки та рекомендації щодо проектів нормативних та інших юридичних актів сільської ради, незалежно від суб'єкта їх внесення.

Рішенням першої сесії Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області сьомого скликання від 30.05.2017 № 6 (а.с.165 т.1) було затверджено Положення про постійні комісії Великобілозерської сільської ради та обрано постійні комісії Великобілозерської сільської ради (далі - Положення про постійні комісії) (а.с.166-170 т.1).

Відповідно до пункту 3.1 Положення про постійні комісії, основним завданням постійної комісії є розробка та попередній розгляд проектів рішень, що вносяться на розгляд ради, підготовка висновків з питань, які планується внести на розгляд ради.

За результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації. Висновки і рекомендації постійної комісії приймаються більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, а в разі його відсутності - заступником голови або секретарем комісії (п. 3.5 Положення про постійні комісії).

Відповідно до пункту 3.9 Положення про постійні комісії, всі питання, які вносяться на розгляд сесії, повинні обов'язково розглядатись профільною постійною комісією.

Засідання постійної комісії є основною формою її роботи і скликається головою комісії за потребою, відповідно до плану роботи комісії або у зв'язку з проведенням надзвичайної чи позачергової сесії ОСОБА_11 та інших обставин, згідно з цим положенням. Засідання комісії є правочинним, якщо у ньому бере участь не менше половини депутатів від складу комісії (ч. 1,4 ст. 24 Регламенту).

У Великобілозерській сільській раді, відповідно до Рішення першої сесії Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області сьомого скликання від 30.05.2017 № 6 працюють наступні постійні комісії:

- Постійна комісія з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку;

- Постійна комісія з питань земельних відносин, будівництва, перспективного планування та екології (членом якої є Позивач);

- Постійна комісія з питань промисловості, підприємництва, інфраструктури, транспорту, зв'язку, сфери послуг, житлово-комунального господарства та комунальної власності;

- Постійна комісія з питань охорони здоров'я, освіти, культури, фізичного виховання і спорту та соціальної політки;

- Постійна комісія з питань прав людини, законності, депутатської діяльності та етики.

Згідно пункту 3.8 Положення про постійні комісії, питання, які належать до відання кількох постійних комісій, можуть за ініціативою комісій, а також за дорученням ради, сільського голови, секретаря ради розглядатися постійними комісіями спільно. Висновки і рекомендації, прийняті постійними комісіями на їх спільних засіданнях, підписуються головами відповідних постійних комісій.

Судом встановлено, що всі питання порядку денного, винесені на двадцять першу позачергову сесію Великобілозерської сільської ради, були розглянуті всіма п'ятьма постійними комісіями Великобілозерської сільської ради.

Відповідно до протоколу від 05.06.2018 за №13 спільного засідання постійних засідань 05.06.2018 на спільному засіданні Постійної комісії з питань земельних відносин, будівництва, перспективного планування та екології Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області та Постійної комісії з питань прав людини, законності, депутатської діяльності та етики Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області, були розглянуті всі 18 питань, винесені на позачергову сесію. Депутати, які є членами цих комісій, обговорили питання порядку денного та дійшли висновку внести проекти відповідних рішень на розгляд позачергової сесії Великобілозерської сільської ради (а.с.218 -222 т.1).

Відповідно до протоколу від 05.06.2018 за №14 спільного засідання постійних засідань 05.06.2018 на спільному засіданні Постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області, Постійної комісії з питань охорони здоров'я, освіти, культури, фізичного виховання і спорту та соціальної політки Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області та Постійної комісії з питань промисловості, підприємництва, інфраструктури, транспорту, зв'язку, сфери послуг, житлово-комунального господарства та комунальної власності Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області так само були розглянуті всі 18 питань, винесені на позачергову сесію. Депутати, які є членами цих комісій, обговорили питання порядку денного та дійшли висновку внести проекти відповідних рішень на розгляд позачергової сесії Великобілозерської сільської ради (а.с.225-229 т.1).

За результатом засідання, постійні комісії дійшли висновку внести проект рішення «Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи І-ІІ, ступенів №4 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області», про що складено Висновок №17 від 05.06.2018 (а.с.223 т.1).

Посилання позивача на необізнаність громади про вказане рішення та не обговорення даного питання із громадою, суд оцінює критично, оскільки про прийняття рішень щодо ліквідації загальноосвітньої школи №4 мешканців територіальної громади було повідомлено шляхом оприлюднення вказаних рішень на офіційному веб-сайті Великобілозерської громади Великобілозерського району Запорізької області, а батьків дітей, що навчалися у цих школах було додатково письмово повідомлено про ліквідацію шкіл, а також повідомлено, за якими школами закріплено їхніх дітей.

Вирішення питання щодо припинення закладу загальної середньої освіти відноситься саме до компетенції місцевої ради як органу, що представляє інтереси територіальної громади і жодним діючим нормативно-правовим актом не передбачено обов'язку місцевої ради провести громадські обговорення вказаного питання.

Крім того, суд вважає за необхідне зауважити про наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону України «Про загальну середню освіту» у разі реорганізації чи ліквідації закладу загальної середньої освіти засновник зобов'язаний забезпечити здобувачам освіти можливість продовжити здобуття загальної середньої освіти.

Рішення Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області сьомого скликання від 06.06.2018 № 17 «Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №4 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області» було прийнято з дотриманням гарантованого ст. 53 Конституції України права дітей, що мешкають на території Великобілозерської сільської об'єднаної територіальної громади Великобілозерського району Запорізької області, на отримання доступної і безоплатної повної загальної середньої освіти.

До внесення на розгляд сільської ради проектів оскаржуваних рішень відповідачем був проведений всебічний аналіз надання освітніх послуг в загальноосвітніх навчальних закладах громади (його результати відображені у Пояснювальній записці до проекту рішення (а.с.183-187 т.1)).

Тобто, приймаючи рішення «Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №4 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області», відповідач враховував громадську думку батьків дітей, які мешкають на території обслуговування загальноосвітньої школи №4, а саме те, що більше половини батьків виявили бажання навчати своїх дітей замість загальноосвітньої школи №4 в інших школах, які хоч і розташовані далі від місця проживання, але мають кращі умови для отримання якісної середньої освіти.

Згідно з п. 6 розділу І Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 16 квітня 2018 року № 367 (далі - Порядок № 367), зарахування дітей до закладу освіти здійснюється, як правило, до початку навчального року та відповідно до території обслуговування (крім закладів освіти II, ІІ-ІІІ ступенів та III ступеня). Зарахування дітей до початку і впродовж навчального року здійснюється виключно на вільні місця.

На думку суду , відповідачем були вчинені дії з метою дотримання та забезпечення гарантованого ст. 53 Конституції України права неповнолітньої дитини ОСОБА_5 на отримання загальної середньої освіти: зокрема:

- на виконання ч. 1 ст. 18 Закону України «Про загальну середню освіту» рішенням виконавчого комітету Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області від 24.07.2018 № 70 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Великобілозерської сільської ради від 27.06.2018 №62 «Про закріплення за закладами загальної середньої освіти територій обслуговування» були закріплені території обслуговування за закладами загальної середньої освіти Великобілозерської сільської ради (а.с. 234-237 т.1);

- Відділом освіти, культури, туризму, охорони культурної спадщини, молоді та спорту Великобілозерської сільської ради здійснюється облік дітей шкільного віку, які мають відвідувати вищевказані навчальні заклади (а.с.253-255 т.1) та неповнолітню дитину ОСОБА_5 закріплено за Великобілозерською загальноосвітньою школою І-ІІ ступенів №3, що підтверджено довідкою щодо закріплення дитини ОСОБА_5 від 21.08.2018 № 599/02-06 (а.с.239 т.1);

- після прийняття відповідачем оскаржуваного рішення позивача було повідомлено листом від 20.07.2018 за вих. №512/02-26 за яким навчальним закладом було закріплено її дитину та про те, що батьки цих дітей у відповідності до з ч. 2, 3 ст. 18 Закону України «Про загальну середню освіту» мають подати заяви про зарахування їхніх дітей до навчальних закладів (а.с.256 т.1).

Разом з тим, як свідчать акти фіксації відмови від 20.07.2018, від 02.08.2018 та від 20.08.2018, позивач відмовилась від отримання листа (а.с. 258-260 т.1).

Згідно з ч. 2, 3 ст. 18 Закону України «Про загальну середню освіту» зарахування учнів до закладу загальної середньої освіти проводиться наказом директора, що видається на підставі заяви, копії-свідоцтва про народження дитини, за наявності медичної довідки встановленого зразка і відповідного документа про освіту (крім учнів першого класу). Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти.

За приписами п. 4 розділу І Порядку № 367, зарахування до закладу освіти здійснюється відповідно до наказу його керівника, що видається на підставі заяви про зарахування до закладу освіти (далі - заява про зарахування) одного з батьків дитини (чи повнолітньої особи, яка має намір здобувати освіту), поданої особисто (з пред'явленням документа, що посвідчує особу заявника).

Виходячи з цього, необхідною умовою зарахування дитини до загальноосвітньої школи є заява від одного з батьків цієї дитини.

З матеріалів справи вбачається, що 11.10.2018 між Запорізькою обласною державною адміністрацією, Департаментом освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації та Великобілозерською сільською радою Великобілозерського району Запорізької області було укладено Меморандум щодо взаємодії в сфері реалізації конституційних прав громадян України на освіту, направлений на вирішення конфліктної ситуації, яка склалась навколо Великобілозерських загальноосвітніх шкіл І-ІІ ступенів №4 та №6 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області (а.с. 46-48, 111-112 т.2).

На умовах виконання вказаного меморандуму, ОСОБА_4 звернулася до директора Великобілозерського навчально-виховного комплексу №1 із заявою щодо зарахування ОСОБА_5 до 9-го класу Великобілозерського навчально-виховного комплексу №1 від 12.10.2018 (а.с.78 т.2).

Наказом директора Великобілозерського навчально-виховного комплексу №1 від 16.10.2018 № 22 «Про зарахування до складу учнів» зараховано до складу 9-Г класу Великобілозерського навчально-виховного комплексу № 1 (а.с.79-82 т.2).

Як пояснили представники відповідача, неповнолітня дитина ОСОБА_5 станом на сьогоднішній день продовжує навчання у 9 класі Великобілозерського навчально-виховного комплексу №1, навчання здійснюється у приміщенні за адресою: Запорізька область, Великобілозерський район, с. Велика Білозерка, вул. Центральна, 290, що знаходиться на балансі Великобілозерського навчально-виховного комплексу №1 (приміщення колишньої загальноосвітньої школи №4, яке відповідно до Меморандуму між Запорізькою обласною державною адміністрацією, Департаментом освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації та Великобілозерською сільською радою Великобілозерського району Запорізької області щодо взаємодії в сфері реалізації конституційних прав громадян України на освіту від 11.10.2018 функціонуватиме до кінця навчального року 2018-2019), освітні послуги ОСОБА_5 надаються вчителями, яких після укладення Меморандуму між Запорізькою обласною державною адміністрацією, Департаментом освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації та Великобілозерською сільською радою Великобілозерського району Запорізької області щодо взаємодії в сфері реалізації конституційних прав громадян України на освіту від 11.10.2018, було прийнято на роботу до Великобілозерського навчально-виховного комплексу № 1.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з приписів ч. 2 ст.2 КАС України, відповідно до яких встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з ч. 3 ст. 2 КАС України, основними засадами (принципами) адміністративного судочинства є змагальність сторін, диспозитивність та офіційне з’ясування всіх обставин у справі.

Частиною 1 ст.77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч.2 ст.77 КАС України).

Виходячи з меж позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України, доказів, наявних в матеріалах справи, суд дійшов висновку, що відповідач приймаючи рішення від 06 червня 2018 року за №17 "Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №4 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області" діяв у відповідності до своїх повноважень, у відповідності та на виконання приписів чинного законодавства.

Відповідно до ч. 1 ст.5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб’єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.

За результатом розгляду справи, суд приходить до висновку, що рішення відповідача від 06 червня 2018 року за №17 "Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №4 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області" жодним чином не порушує права, свободи або законні інтереси неповнолітньої дитини позивача, в інтересах якої подано даний позов.

З огляду на це, суд не вбачає підстав для задоволення позовних вимог ОСОБА_4 в інтересах неповнолітньої дитини ОСОБА_5, а відтак, відмовляє у задоволенні адміністративного позову.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 8-10, 14, 90, 139, 143, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_4 в інтересах неповнолітньої дитини ОСОБА_5 (71400, Запорізька область, Великобілозерський район, с. Велика Білозерка, вул. Мелітопольська, 44, ідентифікаційний номер НОМЕР_1) до Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області (71400, Запорізька область, Великобілозерський район, с. Велика Білозерка, вул. Центральна, 125, код ЄДРПОУ 25217686) про визнання протиправним та скасування рішення Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області від 06 червня 2018 року за №17 "Про припинення шляхом ліквідації Великобілозерської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №4 Великобілозерської сільської ради Великобілозерського району Запорізької області", - відмовити у повному обсязі.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення складено у повному обсязі та підписано 20.12.2018.

Суддя І.В.Садовий

Джерело: ЄДРСР 78759347
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку