open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 2240/3108/18

РІШЕННЯ

іменем України

03 грудня 2018 року

м. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Петричковича А.І.

за участю:

секретаря судового засідання Яворської І.Ю., представника позивача ОСОБА_1, представника відповідача ОСОБА_2

розглянувши адміністративну справу за позовом підприємства об'єднання громадян «Кам'янець-Подільського учбово-виробничого підприємства (УВП) Українського товариства сліпих (Утос)» до Кам'янець-Подільської міської ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом від 18.09.2018, в якому просить: 1) визнати протиправною бездіяльність Кам'янець-Подільської міської ради щодо дотримання процедури розгляду заяви Підприємства об'єднання громадян «Кам'янець-Подільського учбово-виробничого підприємства (УВП) Українського товариства сліпих (Утос)» від 12.01.2017 року про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки площею 0,6444 га за адресою по вул. Драй-Хмари,48 в м. Кам'янець-Подільському для надання земельної ділянки в постійне користування; 2) зобов'язати Кам'янець-Подільську міську раду розглянути заяву Підприємства об'єднання громадян «Кам'янець-Подільського учбово-виробничого підприємства (УВП) Українського товариства сліпих (Утос)» від 12.01.2017 року про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки площею 0,6444 га за адресою по вул. Драй-Хмари, 48 в м. Кам'янець-Подільському для надання земельної ділянки в постійне користування.

В обґрунтування позовних вимог вказує, що 12.01.2017 підприємство звернулось до міського голови для винесення на розгляд сесії Кам'янець- Подільської міської ради питання про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою земельної ділянки площею 0,6444 га. Проте відповідач виніс рішення від 28.02.2017 року про надання дозволу на виготовлення матеріалів землеустрою по передачі земельної ділянки громадській організації «Українське товариство сліпих» - вищестоящій організації та власнику майна. Листом від 28.04.2017 ГО «Всеукраїнська організація інвалідів «Утос»» вказала відповідачу про те, що вона не зверталась з проханням про надання такого дозволу і просить сприяння в передачі земельної ділянки безпосередньо підприємству - користувачу. 02.05.2018 підприємством було надіслане міському голові звернення з проханням розглянути на черговій сесії міської ради заяву, подану 12.01.2017. Відповідь, яку отримав позивач листом №2/02-14-2275 від 15.05.2018 року, містила доводи про те, що питання розглядалось на пленарному засіданні сесії Кам'янець-Подільської міської ради 03.04.2018 року, але проект рішення з порушеного питання не набрав необхідної кількості голосів. Проте, самого рішення сесії до відповіді додано не було. На офіційному сайті Кам'янець-Подільської міської ради серед переліку питань, що розглядались сесією Кам'янець-Подільської міськради 03.04.2018 року, відсутня заява позивача. А тому вважає, що відповідач допускає свідому продовжувану протиправну бездіяльність щодо розгляду заяви та прийняття відповідного рішення.

Відповідно до ухвали суду від 10.10.2018 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами загального позовного провадження, та призначено підготовче засідання на 07.11.2018 (арк. спр. 2-3).

Ухвалою суду від 07.11.2018 оголошено перерву у підготовчому засіданні по справі №2240/3108/18 до 19.11.2018 (арк. спр. 172-173).

Згідно з ухвалою суду від 19.11.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 03.12.2018 (арк. спр. 224-225).

29.10.2018 до суду поступив Відзив на позовну заяву №2220/01-16 від 24.10.2018, згідно якого відповідач просить відмовити в задоволенні позовних вимог. Вказує, зокрема, що звернувшись із заявою від 12.01.2017, позивач сам надав до неї документи, які належать саме Громадській організації «Всеукраїнській організації інвалідів «Українське товариство сліпих», отже здійснював дії в інтересах третьої особи по справі, як передбачено статтею 3 Статуту. Також, посилаючись на ст.42 Земельного кодексу України, вказує, що порядок використання земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначаються власником, в даному випадку Громадською організацією «Всеукраїнська організація інвалідів "Українське товариство сліпих". Щодо листа від 02.05.2018, звертає увагу, що позивач видрукував з офіційного сайту перелік рішень, прийнятих на сесії міської ради від 03 квітня 2018 року, а не питання, що були предметом розгляду на ній. Питання про надання дозволу було винесено на розгляд сесії, для цього був сформований проект рішення, однак рішення не було прийнято (що вказано у протоколі від 03.04.2018). У відповідності до п.3.6.2. Регламенту міської ради, проект рішення, який не отримав необхідної кількості голосів, вважається відхиленим та повертається виконавцю. Інформація про відхилення проекту рішення заноситься до протоколу сесії. Виконавець проекту рішення зобов'язаний повідомити про таке відхилення заявника. 16.04.2018 письмово повідомлено позивача листом за № 6/02-14-1804 про те, що проект рішення з порушеного питання не набрав необхідної кількості голосів (арк. спр.156-159).

06.11.2018 від позивача поступила Відповідь на відзив на позовну заяву №281 від 03.11.2018. Вказує, що підприємство підпорядковане Всеукраїнському об'єднанню УТОС, як засновнику, не відміняє правосуб'єктності і не надавав права відповідачу розглядати заяву, як подану від Українського товариства сліпих. Щодо посилання відповідача на ст.42 Земельного кодексу України, то підприємство позивача не є багатоквартирним будинком, а УТОС не здійснює управління підприємством, а є його засновником. При цьому, протокол не є рішенням в розумінні ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», він не містить жодних обґрунтувань не прийняття позитивного рішення та відмови в задоволенні заяви, що позбавляє права на його оскарження. В своїй діяльності міська рада насамперед повинна керуватись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», а Регламент міської ради не повинен суперечити цьому Закону (арк. спр. 166-167).

08.11.2018 до суду поступило Заперечення на відповідь на відзив №1/02-25-5059 від 06.11.2018, в якому, покликаючись на ті ж доводи, що вказані у Відзиві, зазначає, що Кам'янець - Подільська міська рада діяла в межах своїх повноважень та згідно чинного законодавства України (арк. спр. 178-181).

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, покликаючись на ті ж обставини і докази, які вказані в позові та відповіді на відзив.

Представник відповідача в задоволенні позовних вимог просив відмовити з вказаних у Відзиві на позовну заяву підстав.

Заслухавши учасників судового розгляду, з'ясувавши обставини, на які вони покликаються як на підставу своїх вимог і заперечень, оцінивши докази, суд прийшов до таких висновків, враховуючи наступне.

Підприємство об'єднання громадян «Кам'янець-Подільського учбово-виробничого підприємства Українського товариства сліпих» є юридичною особою (код ЄДРПОУ 05395782), яке засноване Всеукраїнським об'єднанням інвалідів по зору - УТОС в особі його центрального правління. Відповідно до статуту підприємства (п.3.4, 6.3) майно підприємство використовує на праві оперативного управління (арк. спр. 9-18, 94).

Відповідно до ч.1 ст.137 Господарського кодексу України, правом оперативного управління у цьому Кодексі визнається речове право суб'єкта господарювання, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом) для здійснення некомерційної господарської діяльності, у межах, встановлених цим Кодексом та іншими законами, а також власником майна (уповноваженим ним органом).

Згідно свідоцтва про право власності на нерухоме майно від 19.05.2006 року, виданого на підставі рішення виконавчого комітету Кам'янець-Подільської міської ради від 06.04.2006 року №677, власником комплексу нерухомого майна (виробничі корпуса, павільйон, склад) за адресою: вул. Драй-Хмари, 48, м. Кам'янець-Подільський, є Українське товариство сліпих (арк. спр. 24).

Право користування земельною ділянкою за адресою: вул. Драй-Хмари, 48, м. Кам'янець-Подільський, площею 0,7474 га, посвідчувалось державним актом на право постійного користування земельною ділянкою серія ЯЯ №333755, виданого Кам'янець-Подільському учбово-виробничому підприємству УТОС 12.11.2004 (арк. спр. 25).

Відповідно до договору купівлі-продажу частки комплексу від 09.01.2015 було продано частину комплексу площею 414,2 кв. м. за адресою: вул. Драй-Хмари, 48, м. Кам'янець-Подільський (арк. спр. 26)

05.07.2016 рішенням 14 сесії VII скликання №53/14 за зверненням Кам'янець-Подільського учбово-виробничого підприємства (УВП) Чернівецького учбово-виробничого об'єднання Українського товариства сліпих (УТОС) було надано дозвіл на поділ земельної ділянки площею 0,7474 га за адресою по вул.Драй-Хмари,48 в м. Кам'янець-Подільському (арк. спр. 28). В зв'язку з цим, земельна ділянка площею 0,7474 га була розділена на дві самостійні ділянки - 0,1030 га та 0,6444 га (арк. спр. 87-90).

12.01.2017 року позивач звернувся із заявою до Кам'янець - Подільської міської ради про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення і (відновлення) меж земельної ділянки в натурі на місцевості з подальшою передачею земельної ділянки в постійне користування. Земельна ділянка площею 0,6444 га за адресою по вул.Драй-Хмари,48 в м. Кам'янець-Подільському (арк. спр. 30).

Рішенням двадцять восьмої сесії VІІ скликання Кам'янець-Подільської міської ради №25/28 від 28.02.2017 надано громадській організації «Українське товариство сліпих» дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою (арк. спр. 31).

Згідно з листом №09-3/88 від 28.04.2017 ГО «Всеукраїнська організація інвалідів «Утос»» звернулась до міського голови м. Кам'янець-Подільського, та вказала, що все майно, на якому здійснюється господарська діяльність позивача, передане йому в оперативне управління. Просить сприяння в передачі земельних ділянок у відповідності до ст. 92 ЗК України на праві постійного користування ПОГ «Кам'янець-Подільське УВП УТОС» (арк. спр. 32).

Листом від 06.07.2017 за №3/02-14-2927 виконавчий комітет Кам'янець-Подільської міської ради повідомив УТОС, що оскільки наявні розбіжності в правовстановлюючих документах (власником нерухомого майна є Громадська організація "Українське товариство сліпих"), міська рада не вбачає можливості внести зміни у рішення сесії міської ради (арк. спр. 33).

02.05.2018 року позивачем було надіслане міському голові Кам'янець-Подільської міської ради звернення з проханням розглянути на черговій сесії міської ради заяву, подану 12.01.2017 (арк. спр. 34).

Листом №2/02-14-2275 від 15.05.2018 відповідач надав відповідь, згідно якої питання розглядалось на пленарному засіданні сесії Кам'янець-Подільської міської ради 03.04.2018, але проект рішення з порушеного питання не набрав необхідної кількості голосів (арк. спр. 35).

Згідно витягу з протоколу засідання п'ятдесят третьої сесії VII скликання Кам'янець-Подільської міської ради від 03 квітня 2018 року, питання про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за адресою вулиця Драй-Хмари, 48 ПОГ «Кам'янець і Подільське учбово-виробниче підприємство Українського товариства сліпих» було винесено на розгляд сесії, для цього був сформований проект рішення з земельного питання № 7, однак рішення з цього питання не прийнято (проголосувало 1 - «за») (арк. спр. 145). Про неприйняття рішення відповідачем було направлено лист від 16.04.2018 за №6/02-14-1804 (арк. спр. 146-147).

Згідно з ч.1 ст.42 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) земельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території державної або комунальної власності, надаються в постійне користування підприємствам, установам і організаціям, які здійснюють управління цими будинками.

Відповідно до ч.1 ст.92 ЗК України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.

Згідно з п. б) ч.2 ст.92 ЗК України право постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають громадські організації осіб з інвалідністю України, їх підприємства (об'єднання), установи та організації.

Частиною 2 ст.120 ЗК України визначено, що якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об'єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.

Згідно з ч.6 ст.120 ЗК України, істотною умовою договору, який передбачає набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, є кадастровий номер земельної ділянки, право на яку переходить у зв'язку з набуттям права власності на ці об'єкти, крім об'єктів державної власності, що підлягають продажу шляхом приватизації.

Укладення договору, який передбачає набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, що пов'язане з переходом права на частину земельної ділянки, здійснюється після виділення цієї частини в окрему земельну ділянку та присвоєння їй окремого кадастрового номера.

У разі набуття права власності на жилий будинок (крім багатоквартирного), який розташований на землях державної або комунальної власності, що перебувають у користуванні іншої особи, та необхідності поділу земельної ділянки площа земельної ділянки, що формується, не може бути меншою, ніж максимальний розмір земельних ділянок відповідного цільового призначення, визначених статтею 121 Земельного кодексу України (крім випадків, коли формування земельної ділянки в такому розмірі є неможливим).

Отже, право оперативного управління, згідно 1 ст.137 Господарського кодексу України, передбачає володіння, користування і розпоряджається майном, закріпленим власником (уповноваженим ним органом) для здійснення некомерційної господарської діяльності, у межах, встановлених Господарським кодексом України та іншими законами, а також власником майна (уповноваженим ним органом), і є підставою для формування земельної ділянки за юридичною особою, яка має нерухоме майно на праві оперативного управління, відповідно до вимог ЗК України.

Цей висновок суду, також додатково підтверджує і Постанова президії Центрального правління УТОС №11-25р від 20.11.2018, згідно якої вирішено надати дозвіл та підтвердити повноваження директора ПОГ Кам'янець-Подільське УВПУТОС" ОСОБА_3 на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки за адресою: вул. Драй-Хмари, 48 в м.Кам'янець-Подільському, кадастровий номер 6810400000:07:07:003:01:00 площею 0,6444 га та забезпечити переоформлення права користування на земельну ділянку (арк. спр.227).

Відповідно до ч.1 ст.123 ЗК України надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.

Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.

Згідно з ч.2 ст.123 ЗК України особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

Відповідно до ч.3 ст.123 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Враховуючи вказані норми, відповідачем помилково було надано рішенням від 28.02.2017 за №25/28 дозвіл на розроблення технічної документації Громадській організації "Українське товариство сліпих", оскільки вказана організація не зверталась за отриманням такого дозволу. При цьому доводи відповідача про те, що дозвіл міг бути наданий саме такій організації, покликаючись на ст.42 ЗК України, є безпідставними, оскільки вказана норма не стосується спірних правовідносин, адже розміщене на земельній ділянці нерухоме майно не є багатоквартирним будинком згідно свідоцтва про право власності на нерухоме майно від 19.05.2006.

При цьому, згідно п.34 ч.1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" №280/97-ВР (далі - Закон №280/97-ВР) виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються відповідно до закону питання регулювання земельних відносин. Відповідно до ч.1 ст.59 Закону №280/97-ВР рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Тобто, приписами чинного законодавства встановлено, що розгляд клопотання заінтересованої особи повинен прийматись у формі рішення, що є виключною компетенцією органів місцевого самоврядування чи органів виконавчої влади виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.

Аналогічна правова позиція вказана в постанові Верховного Суду від 23 листопада 2018 року по справі №826/8844/16.

Отже, міською радою розглядалося питання позивача на пленарному засіданні сесії, однак за результатами її розгляду не було прийнято рішення, що вказує на відповідну бездіяльність відповідача, котра є протиправною.

Суд враховує, що у відповідності до п.3.6.2. Регламенту Кам'янець-Подільської міської ради VІІ скликання, затвердженого рішенням другої (позачергової) сесії міської ради 25.11.2015 №1/2, проект рішення, який не отримав необхідної кількості голосів, вважається відхиленим та повертається виконавцю. Інформація про відхилення проекту рішення заноситься до протоколу сесії. Виконавець проекту рішення зобов'язаний повідомити про таке відхилення заявника.

Однак вказана норма протоколу лише визначає певні дії стосовно проекту рішення, та обов'язків його виконавця у разі відхилення такого. Водночас така норма не може замінювати собою норму Закону №280/97-ВР, який має вищу юридичну силу.

При цьому, відповідно до ч.10 ст.59 Закону №280/97-ВР акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

Відповідно до п.70-71 рішення Європейського суду з прав людини у справі "Рисовський проти України " від 20.10.2011, у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб. Державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати виконання своїх обов'язків.

Отже, протокол не є рішенням (актом) в розумінні ст. 59 Закону №280/97-ВР, він не містить обґрунтування неприйняття рішення та відмови в задоволенні заяви позивача з посиланням на норми чинного законодавства (оскільки вичерпний перелік підстав для відмови визначений ЗК України), що, в свою чергу, позбавляє права на його оскарження у випадку незгоди.

З урахуванням позовних вимог і встановлених обставин у справі, суд вважає, що порушенні права позивача мають бути захищені шляхом зобов'язання відповідача розглянути заяву підприємства об'єднання громадян «Кам'янець-Подільського учбово-виробничого підприємства Українського товариства сліпих» від 12.01.2017 про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки площею 0,6444 га за адресою по вул.Драй-Хмари,48 в м. Кам'янець-Подільському Хмельницької області.

Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 5 ст.242 КАС України визначено, що при виборі норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладених у постановах Верховного Суду.

Таким чином, суд приходить до висновку, що позивач довів позовні вимоги, а суб'єкт владних повноважень, який заперечує проти позову, не довів правомірність неприйняття рішення за заявою позивача, що підтверджено доказами, які перевірено судом. Позов підлягає частковому задоволенню, оскільки позовна вимога в частині визнання протиправною бездіяльності відповідача щодо "дотримання процедури розгляду" є неконкретизованою, і фактично були дії, які виразилися у зачитуванні доповідачем Кравчуком В.І. назви проекту рішення з голосуванням ( п.23 протоколу 53 сесії міської ради 7 скликання) (арк. спр. 248), а судом було встановлено неприйняття рішення за наслідками розгляду заяви позивача по її суті, що протиправно та на що, власне, акцентував свою увагу позивач.

Відповідно до ч. 1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем при зверненні до суду з позовом сплачено 1762 грн. судового збору за подання позовної заяви, тому такі витрати слід присудити на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Кам'янець-Подільської міської ради щодо неприйняття рішення за заявою Підприємства об'єднання громадян «Кам'янець- Подільського учбово-виробничого підприємства (УВП) Українського товариства сліпих (Утос)» від 12.01.2017 про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки площею 0,6444 га за адресою по вул.Драй-Хмари,48 в м. Кам'янець-Подільському Хмельницької області.

Зобов 'язати Кам'янець-Подільську міську раду розглянути заяву Підприємства об'єднання громадян «Кам'янець-Подільського учбово-виробничого підприємства (УВП) Українського товариства сліпих (Утос)» від 12.01.2017 про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки площею 0,6444 га за адресою по вул.Драй-Хмари,48 в м. Кам'янець-Подільському Хмельницької області.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь підприємства об'єднання громадян «Кам'янець-Подільського учбово-виробничого підприємства (УВП) Українського товариства сліпих (Утос)» судові витрати в розмірі 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) грн. за рахунок бюджетних асигнувань Кам'янець-Подільської міської ради.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 12 грудня 2018 року

Позивач:

Підприємство об'єднання громадян «Кам'янець-Подільського учбово-виробничого підприємства (УВП) Українського товариства сліпих (Утос)» (вул. Драй-Хмари, 48, м.Кам'янець-Подільський, Хмельницька область,32300 , код ЄДРПОУ - 05395782)

Відповідач:

Кам'янець-Подільська міська рада (майдан Відродження, 1, м.Кам'янець-Подільський, Хмельницька область,32300 , код ЄДРПОУ - 04060542)

Головуючий суддя

ОСОБА_4

Джерело: ЄДРСР 78492923
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку