open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Харківський окружний адміністративний суд

61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 грудня 2018 р. справа № 520/8791/18

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Котеньова О.Г., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 (АДРЕСА_1, код НОМЕР_1) до Пенсійного фонду України (вул. Бастіонна, буд. 9, м. Київ-14, 01601, код ЄДРПОУ 00035323), Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області (майдан Свободи, буд. 5, Держпром, 3 під., 2 пов., м. Харків, 61022, код ЄДРПОУ 14099344), Державної установи "Олексіївська виправна колонія (№ 25)" (вул. Цезаря Кюі, буд. 44, м. Харків, 61242, код ЄДРПОУ 08564541) про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач , ОСОБА_1, звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Пенсійного фонду України, Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області, Державної установи "Олексіївська виправна колонія (№ 25)", у якому просить суд:

- визнати протиправною бездіяльність Пенсійного фонду України, Головного управління Пенсійного Фонду України в Харківській області та державної установи «Олексіївська виправна колонія № 25» щодо не проведення перерахунку пенсії ОСОБА_1 у зв'язку з підвищенням грошового забезпечення відповідної категорії військовослужбовців на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 № 1036 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 № 1294;

- зобов'язати державну установу "Олексіївська виправна колонія № 25" скласти довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії на ім'я ОСОБА_1, за формою згідно із додатком 2 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45, з урахуванням посадового окладу, підвищення посадового окладу за особливі умови служби у кримінально-виконавчих установах закритого типа 10%, окладу за спеціальним званням, надбавки за вислугу років 50%, надбавки за виконання особливо-важливих завдань під час проходження служби 50 %, премії 77,8 % та у місячний строку подати її Головному управлінню Пенсійного фонду України в Харківській області;

- зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області після надходження довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії на ім'я ОСОБА_1 здійснити перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_1 з 01.01.2017 у розмірі 89% грошового забезпечення.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що оскаржувані дії відповідачів є протиправними та такими, що суперечать нормам законодавства, яке регулює спірні правовідносини.

Представник відповідача, Головного управління Пенсійного фонду в Харківській області, через канцелярію суду надав відзив на позов, в якому зазначено, що постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 року № 1036 не передбачено умови, порядок та розміри перерахунку пенсій колишнім працівникам органів Державної кримінально-виконавчої служби, а тому Головне управління Пенсійного фонду в Харківській області не мало підстав для складання списків та передачу їх органам, які уповноважені видавати довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсій та проводити перерахунок пенсій.

Представник відповідача, Пенсійного фонду України, через канцелярію суду надав відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що твердження позивача стосовно неправомірних дій Пенсійного фонду України є хибним та безпідставним, а його дії є правомірними та прийнятими з дотриманням вимог законодавства.

Відповідач, Державна установа "Олексіївська виправна колонія (№25), не скористався правом на подання відзиву на позовну заяву.

Відповідно до ст.258 КАС України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Згідно з ч.5 ст.262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Згідно з п.10 ч.1 ст.4 КАС України письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч.4 ст.229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.

З наявних матеріалів справи судом встановлено, що з 26 грудня 2005 року ОСОБА_1 перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Харківській області та отримує пенсію за вислугу років відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб"

В розрахунок пенсії було включено на підставі довідки про види грошового забезпечення такі види грошового забезпечення: посадовий оклад, підвищення посадового окладу за особливі умови служби у кримінально-виконавчих установах закритого типу 10 %, оклад за спеціальним військовим званням, надбавка за вислугу років 40 %, надбавка за виконання особливо-важливих завдань під час проходження служби 50 %, премія 77,8 %.

Постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 № 1036 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 № 1294" було підвищено посадові оклади осіб начальницького складу установ виконання покарань.

Відповідно до вказаної постанови, посадовий оклад за посадою заступника начальника установи становив 2020,00 грн.

Постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2008 № 45 "Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" встановлений порядок проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі - Порядок № 45), згідно з п. 1 якого проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", проводиться в разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, або у зв'язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, установлених законодавством.

Судом встановлено, що перерахунок призначеної позивачу з 2008 року пенсії не відбувався, тому позивач 18.09.2017 звернувся до Головного управління пенсійного фонду України в Харківській області із заявою про перерахунок пенсії, на що отримав відповідь з відмовою з посиланням на те, що Постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2008 № 45 не визначено умов, порядку та розмірів перерахунку пенсій у зв'язку з підвищенням грошового забезпечення.

На виконання постанови Кабінету міністрів України від 21 лютого 2018 року № 103 «Про перерахунок пенсії особам, які звільнені з військової служби та деяким іншим категоріям осіб» пенсію позивачу було перераховано з 01.01.2018 року на підставі довідки про грошове забезпечення станом на 01.03.2018 року, виданої уповноваженим органом «Державний департамент з питань виконання покарань», яке становить 12375,00 грн, в розмірах, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 року № 704 «Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб» (зі змінами).

Відповідно до матеріалів справи розмір перерахованої пенсії позивача з 01.01.2018 складає 7088,77 грн (з урахуванням 50 % суми підвищення відповідно до постанови № 103, що становить 1573,74 грн).

Позивач повторно звернувся до Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області із заявою про перерахунок пенсії.

У відповідності до листа № 4375/3-14 позивачу відмовлено у перерахунку пенсії у зв'язку з тим, що органи пенсійного фонду України не мають змоги вносити будь-які корективи в документи, надані уповноваженими органами.

Надаючи правову оцінку спірним відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне.

Статтею 22 Конституції України визначено, що права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

Законом, який регулює правовідносини з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій є Закон України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" № 2262-XII від 09.04.1992.

Цей Закон визначає умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, які мають право на пенсію за цим Законом. Вказаним Законом держава гарантує гідне пенсійне забезпечення осіб, які мають право на пенсію, шляхом встановлення їм пенсій не нижче прожиткового мінімуму, визначеного законом, перерахунок призначених пенсій у зв'язку із збільшенням рівня грошового забезпечення, надання передбачених законодавством державних соціальних гарантій, вжиття на державному рівні заходів, спрямованих на їх соціальний захист.

Відповідно до пунктів 1, 2, 3 Порядку №45, перерахунок раніше призначених відповідно до Закону №2262-ХІІ пенсій проводиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом, або у зв'язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством.

Підставою для проведення перерахунку пенсії є фактична зміна хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, проведена на підставі рішення суб'єкта владних повноважень, наділеного правом встановлювати чи змінювати види грошового забезпечення військовослужбовців.

На підставі зазначеного в пункті 1 цього Порядку рішення Міноборони, МВС, Мінінфраструктури, СБУ, Служба зовнішньої розвідки, ДПС, Управління державної охорони, Адміністрація Держспецзв'язку, Адміністрація Держприкордонслужби, ДПтС, ДСНС (далі - державні органи) повідомляють у п'ятиденний строк Пенсійному фонду України про підстави перерахунку пенсій військовослужбовцям.

Пенсійний фонд України повідомляє у п'ятиденний строк з моменту надходження інформації від державних органів своїм головним управлінням в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі про підстави для проведення перерахунку пенсій та про необхідність підготовки списків осіб, пенсії яких підлягають перерахунку.

Головні управління Пенсійного фонду України складають у десятиденний строк з моменту надходження зазначеної інформації списки за формою згідно із додатком 1 та подають їх органам, які уповноважені рішеннями керівників державних органів видавати довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії.

На підставі списків уповноважені органи готують для перерахунку пенсії довідки про розмір грошового забезпечення кожної особи, зазначеної в списку, за формою згідно із додатком 2 та у місячний строк подають їх головним управлінням Пенсійного фонду України.

Довідки видаються державним органом, з якого особи були звільнені із служби, якщо інше не передбачено цим Порядком.

Із загальнодоступної інформації в мережі Інтернет відомо, що комісією з ліквідації Державної пенітенціарної служби України направлено лист від 09.02.2017 до Пенсійного фонду України з проханням поінформувати підпорядковані територіальні органи Пенсійного фонду України про необхідність проведення перерахунку пенсій пенсіонерам Державної кримінально-виконавчої служби України, розміри посадових окладів яким були змінені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року №1036 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2007 року №1294".

Листом від 15.03.2017 №7689/02-23 Пенсійний фонд України повідомив Державну пенітенціарну службу України про те, що на даний час порядок проведення перерахунку пенсій особам, які звільнені з апарату ДПтС України відсутній.

Як зазначено в відзиві на адміністративний позов Пенсійного фонду України, відповідач звернувся до Міністерства соціальної політики України за роз'яснення щодо підстав для проведення перерахунку пенсії у зв'язку з набранням чинності Постанови № 1036.

Міністерство соціальної політики України листом від 24.02.2017 № 3838/0/2-17/21 повідомило Пенсійний фонд України, що Постановою № 1036 не визначено умов, порядку та розмірів перерахунку пенсії у зв'язку з підвищенням грошового забезпечення.

Пенсійний фонд України листом від 14.03.2017 № 7370/02-23 надіслав до головних управлінь ПФ України в областях та м. Києві листи Міністерства соціальної політики України від 24.02.2017р. № 3838/0/2-17/21 для врахування в роботі.

Крім того, суд зазначає, що постановою Кабінету Міністрів України № 1036 підвищено грошове забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, тобто встановлено правову підставу для перерахунку пенсії.

Отже, в результаті не надсилання до Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області інформації про підстави для проведення перерахунку пенсій та про необхідність підготовки списків осіб, пенсії яких підлягають перерахунку, в тому числі на ім'я позивача, Пенсійним фондом та його територіальними органами допущено протиправну бездіяльність.

За аналогічних підстав протиправною є бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України щодо відмови в перерахунку пенсії позивачу на підставі Кабінету Міністрів України № 1036.

Таким чином, виходячи з наведених змін до схем посадових окладів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1036, наявні підстави для перерахунку пенсії позивача та надання довідки про розмір грошового забезпечення з урахуванням посадового окладу, підвищення посадового окладу за особливі умови служби у кримінально-виконавчих установах закритого типу 10 %, окладу за спеціальним званням, надбавка за вислугу років 40 %, надбавки за виконання особливо важливих завдань під час проходження служби 50 %, премії 77,8 %, у зв'язку з чим позовні вимоги в цій частині підлягають задоволенню.

Суд зазначає, що з метою відновлення порушеного права позивача щодо проведення перерахунку пенсії у зв'язку з підвищенням грошового забезпечення відповідної категорії військовослужбовців відповідачам необхідно вчинити комплекс дій на виконання принципу юридичної визначеності у спірних правовідносинах у послідовності, визначеній чинним законодавством.

Щодо відсотка грошового забезпечення суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Як встановлено судом, пенсію за вислугу років позивачу призначено відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» у розмірі 90% грошового забезпечення.

Відповідно до ст.13 Закону №2262-ХІІ, в редакції, діючій на час призначення пенсії, було передбачено, що загальний розмір пенсії, обчислений відповідно до цієї статті, не повинен перевищувати 90% відповідних сум грошового забезпечення.

Законом України «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» №1166-VII від 27 березня 2014 року, який набрав чинності 1 квітня 2014 року, максимальний розмір пенсії, обчислений відповідно до статті 13 Закону №2262-XII, не повинен перевищувати 70 % відповідних сум грошового забезпечення (стаття 43).

Тобто при проведенні Пенсійним фондом перерахунку пенсії позивача має застосовуватися норма, що визначає розмір грошового забезпечення у відсотках, яка діяла на момент призначення пенсії (90%). А застосування внесених Законом України від 27.03.2014 №1166-VІІ «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» змін до частини 2 статті 13 Закону № 2262-XII щодо встановлення граничного розміру пенсії за вислугу років у розмірі 70% від сум грошового забезпечення, є саме звуженням змісту та обсягу вже існуючих у позивача прав і свобод.

Внесені зміни жодним чином не стосуються перерахунку вже призначеної пенсії, оскільки процедура призначення та перерахунку пенсії різні за змістом і механізмом їх проведення.

Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом України в постанові від 8 липня 2015 року у справі №732/48/15 та Верховним Судом у постановах від 31 січня 2018 року у справі № 523/4930/15-а та від 27 лютого 2018 року у справі №642/3284/17.

Згідно з ст. 63 Закону України №2262-ХІІ перерахунок раніше призначених пенсій військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей у зв'язку із введенням в дію цього Закону провадиться за документами, що є у пенсійній справі, а також додатковими документами, поданими пенсіонерами на час перерахунку.

Згідно з ч. 3 ст. 51 Закону №2262-ХІІ перерахунок пенсій у зв'язку із зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на такий перерахунок згідно з цим Законом, або у зв'язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством, не проведений з вини органів Пенсійного фонду України та/або державних органів, які видають довідки для перерахунку пенсії, провадиться з дати виникнення права на нього без обмеження строком.

Оскільки перерахунок розміру пенсії не проведений саме з вини ГУ ПФУ в Харківській області, право позивача щодо перерахунку пенсії з 01 січня 2017 року не може бути обмежено будь-яким строком в силу вимог ч. 3 ст. 51 Закону України №2262-ХІІ.

Конституційний Суд України неодноразово розглядав питання, пов'язані з реалізацією права на соціальний захист, і сформулював правову позицію, згідно з якою Конституція України виокремлює певні категорії громадян України, що потребують додаткових гарантій соціального захисту з боку держави. До них, зокрема, належать громадяни, які відповідно до ст.17 Конституції України перебувають на службі у військових формуваннях та правоохоронних органах держави, забезпечуючи суверенітет і територіальну цілісність України, її економічну та інформаційну безпеку, а саме: у Збройних Силах України, органах Служби безпеки України, міліції, прокуратури, охорони державного кордону України, податкової міліції, Управління державної охорони України, державної пожежної охорони, Державного департаменту України з питань виконання покарань тощо (рішення Конституційного Суду України від 06.07.1999 №8-рп/99 у справі щодо права на пільги, від 20.03.2002 № 5-рп/2002 у справі щодо пільг, компенсацій і гарантій).

У зазначених рішеннях Конституційний Суд України вказав, що необхідність додаткових гарантій соціальної захищеності цієї категорії громадян як під час проходження служби, так і після її закінчення зумовлена насамперед тим, що служба у Збройних Силах України, інших військових формуваннях та правоохоронних органах держави пов'язана з ризиком для життя і здоров'я, підвищеними вимогами до дисципліни, професійної придатності, фахових, фізичних, вольових та інших якостей. Це повинно компенсуватися наявністю підвищених гарантій соціальної захищеності, тобто комплексу організаційно-правових економічних заходів, спрямованих на забезпечення добробуту саме цієї категорії громадян як під час проходження служби, так і після її закінчення.

Вищезазначене підтверджується постановою Верховного суду від 19 червня 2018 року по справі № №583/2264/17 (адміністративне провадження № К/9901/1786/18).

Виходячи із висловленого у рішеннях Конституційного Суду України, Верховного суду, розуміння сутності соціальних гарантій, відповідності до яких, їх не може бути звужено шляхом внесення змін до законодавства.

За приписами ч.1 та ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 КАС України. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Розглянувши подані учасниками справи документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог.

Судові витрати підлягають розподілу відповідно до приписів ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст.ст.4-10, 19, 77, 139, 241-246, 250, 255, 262, 236 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву ОСОБА_1 (АДРЕСА_1, код НОМЕР_1) до Пенсійного фонду України (вул. Бастіонна, буд. 9, м. Київ-14, 01601, код ЄДРПОУ 00035323), Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області (майдан Свободи, буд. 5, Держпром, 3 під., 2 пов., м. Харків, 61022, код ЄДРПОУ 14099344), Державної установи "Олексіївська виправна колонія (№ 25)" (вул. Цезаря Кюі, буд. 44, м. Харків, 61242, код ЄДРПОУ 08564541) про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Пенсійного фонду України, Головного управління Пенсійного Фонду України в Харківській області та державної установи «Олексіївська виправна колонія № 25» щодо не проведення перерахунку пенсії ОСОБА_1 у зв'язку з підвищенням грошового забезпечення відповідної категорії військовослужбовців на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 № 1036 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 № 1294.

Зобов'язати державну установу "Олексіївська виправна колонія № 25" скласти довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії на ім'я ОСОБА_1, за формою згідно із додатком 2 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45, з урахуванням посадового окладу, підвищення посадового окладу за особливі умови служби у кримінально-виконавчих установах закритого типа 10%, окладу за спеціальним званням, надбавки за вислугу років 50%, надбавки за виконання особливо-важливих завдань під час проходження служби 50 %, премії 77,8 % та у місячний строку подати її Головному управлінню Пенсійного фонду України в Харківській області.

Зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області після надходження довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії на ім'я ОСОБА_1 здійснити перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_1 з 01.01.2017 у розмірі 89% грошового забезпечення.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення у повному обсязі виготовлено 05 грудня 2018 року.

Суддя О.Г. Котеньов

Джерело: ЄДРСР 78320555
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку