open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 липня 2018 року

м. Полтава

Справа № 816/1335/18

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді – Алєксєєвої Н.Ю., розглянувши у письмовому провадженні справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Кременчуцької міської ради Полтавської області, виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області про визнання незаконним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії, стягнення моральної шкоди,

В С Т А Н О В И В:

23 квітня 2018 року ОСОБА_1 звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Кременчуцької міської ради Полтавської області про:

- визнання незаконним та скасування рішення ОСОБА_2 комітету Кременчуцької міської ради №95 від 05.02.2018 "Про демонтаж та евакуацію металоконструкції";

- зобов’язання повернути належний ОСОБА_1 на праві приватної власності легковий причіп марки ЛЕВ- 183111, 2017 року випуску, номер рами У79183111Н0О18499, реєстраційний номерний знак НОМЕР_1, доставивши його до спеціально відведеної території для забезпечення маркування транспортних засобів біля будинку № 138 по проспекту Свободи в місті Кременчуці Полтавської області, де він перебував перед демонтажем;

- звільнення ОСОБА_1 від обов’язку сплати витрат, пов’язаних із виконанням рішення ОСОБА_2 комітету Кременчуцької міської ради №95 від 05.02.2018 та демонтажем комунальним підприємством "Благоустрій Кременчука" транспортного засобу - легкового причіпу марки ЛЕВ-183111, 2017 року випуску, номер рами Y79183111 Н0D18499, реєстраційний номерний знак НОМЕР_1, а саме оплати праці працівників, які залучалися до проведення демонтажу, транспортних послуг з навантаження, перевезення та розвантаження транспортного засобу, витрат на зберігання демонтованого транспортного засобу та будь-яких інших із цим пов’язаних;

- стягнення з Кременчуцької міської ради морально шкоди у вигляді грошової компенсації в сумі 300 000 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначав, виконавчим комітетом Кременчуцької міської ради протиправно прийнято рішення №95 від 05.02.2018 "Про демонтаж та евакуацію металоконструкції" з рекламним написом "DetLex Детективне агенство", яка розташована в районі будинку №138 по проспекту Свободи без правовстановлюючих документів, оскільки особистий транспортний засіб, на який нанесено рекламний напис та яких належить позивачу не може вважатися зовнішньою рекламою в розумінні статті 1 Закону України "Про рекламу". Вказував, що оформлення правовстановлюючих документів на рекламний напис, який знаходиться на особистому транспортному засобі, не передбачено законодавством, а демонтаж належного позивачу транспортного засобу здійснено з грубим порушенням законодавства.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 16.05.2018 відкрито провадження у справі № 816/1335/18 та постановлено розглядати справу за правилами спрощеного провадження з викликом учасників справи.

11.06.2018 відповідач - Кременчуцька міська рада, подав відзив на адміністративний позов, в якому просив відмовити в його задоволенні, посилаючись на те, що фахівцями управління контролю за станом благоустрою виконавчого комітету Кременчуцької міської ради при обстеженні території міста було зафіксовано факт розміщення рекламного засобу на землях Кременчуцької міської ради у формі металоконструкції. Пояснював, що на момент виникнення спору та демонтажу металоконструкції, вона знаходилася в реконструйованому стані та опиралася на поверхню землі за допомогою чотирьох металевих опор та була частково розміщена на газоні (зеленій зоні), що суперечить постанові КМУ від 03.12.2009 "Про затвердження Правил паркування транспортних засобів" та Правил благоустрою території міста Кременчука. У листі начальника департаменту патрульної поліції управління патрульної поліції у м. Кременчуці від 15.01.2018 №106641/25/01-2018 зазначено, що спірна конструкція має металеву раму без коліс, яка опирається на поверхню землі за допомогою чотирьох металевих опор. Відповідно до ДСТУ 2984-95 "Засоби транспортні дорожні. Типи. Терміни та визначення" причіпом являється транспортний засіб без власного джерела енергії, який повністю опирається на дорогу колесом, призначений для перевезення пасажирів чи вантажів і пристосований для буксирування автомобілем. Зазначав, що розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг проводиться за погодженням з органами державного управління автомобільними дорогами або їх власниками та відповідними державними органами з безпеки дорожнього руху. Позивач правовстановлюючих документів на розміщення реклами на металоконструкції з рекламним написом "DetLex Детективне агенство", яка розташована в районі будинку №138 по проспекту Свободи у м. Кременчук, не надав, а тому вважає, що рішення №95 від 05.02.2018 "Про демонтаж та евакуацію металоконструкції" прийнято відповідачем без порушення вимог чинного законодавства та в межах повноважень. Крім того, вважає, що оскільки факт незаконних дій відносно гр. ОСОБА_1 зі сторони відповідача не доведено, відтак відсутні підстави для стягнення з відповідача на користь ОСОБА_3 моральної шкоди.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 16.07.2018 залучено до участі у справі в якості другого відповідача ОСОБА_2 комітет Кременчуцької міської ради Полтавської області.

23.07.2018 відповідач - ОСОБА_2 комітет Кременчуцької міської ради, подав відзив на адміністративний позов аналогічний змісту відзиву на позовну заяву, поданого Кременчуцькою міською радою.

Позивач у судове засідання не з'явився, надав клопотання про розгляд справи без його участі у порядку письмового провадження.

Представник відповідачів у судове засідання також не з'явився, надіслав до суду клопотання про розгляд справи без його участі.

Згідно з частиною 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Зважаючи на відсутність перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених статтею 205 Кодексу адміністративного судочинства України, а також відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, суд ухвалив розглянути справу у порядку письмового провадження.

Суд, вивчивши та дослідивши матеріали справи, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази у сукупності, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дійшов наступних висновків.

Судом встановлено, що 04 січня 2018 року фахівцями управління контролю за станом благоустрою виконавчого комітету Кременчуцької міської ради при обстеженні території міста був зафіксований факт розташування рухомого майна металоконструкції з рекламним написом "DetLex Детективне агенство" без правовстановлюючих документів, яке розміщено на території м. Кременчука та знаходиться за адресою: проспект ОСОБА_3, район будинку №138. Власнику залишено повідомлення з'явитися в Управління контролю за станом благоустрою виконавчого комітету Кременчуцької міської ради за адресою: пр. Перемоги, 2, каб. 214, 215 для розгляду питання щодо правомірності розміщення вищевказаного майна та наявності правовстановлюючих документів, про що складено акт про розміщення рухомого майна без правовстановлюючих документів від 04.01.2018 /а.с. 117/.

Зі змісту відзиву на позов вбачається, що управлінням контролю за станом благоустрою виконавчого комітету Кременчуцької міської ради складено акт про розміщення на рухомому майні повідомлення для встановлення власника з фото звітом від 04.01.2018 та направлено листа від 04.01.2018 №01-04-16 начальнику департаменту патрульної поліції управління патрульної поліції у м. Кременчуці для з'ясування обставин зазначеного факту та отримання роз'яснень щодо правомірності розміщення даної металоконструкції із зовнішньою рекламою.

Листом від 15.01.2018 №106641/25/01-2018, за підписом начальника департаменту патрульної поліції управління патрульної поліції у м. Кременчуці повідомлено, зокрема, що металева конструкція, яка розміщена по проспекту ОСОБА_3 в районі будинку 138 і на якій встановлена реклама транспортним засобом (причепом), має металеву раму без коліс, яка опирається на поверхню землі за допомогою чотирьох металевих опор. Відповідно до ДСТУ 2984-95 "Засоби транспортні дорожні. Типи. Терміни та визначення" причіпом являється транспортний засіб без власного джерела енергії, який повністю опирається на дорогу колесом, призначений для перевезення пасажирів чи вантажів і пристосований для буксирування автомобілем /а.с. 119/.

11 січня 218 року управлінням контролю за станом благоустрою виконавчого комітету Кременчуцької міської ради в офіційному виданні Кременчуцької міської ради - газеті "Вісник Кременчука" розміщено оголошення про виявлену металоконструкцію та зазанчено, що у разі неявки власників вищевказаного майна, відбудеться процедура його демонтажу та евакуації відповідно до Положення про порядок евакуації та демонтажу рухомого майна, що розміщене на об'єктах благоустрою з порушенням Правил благоустрою території міста Кременчука /а.с. 125/.

В подальшому, комісією у складі представників управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Кременчуцької міської ради, управління земельних ресурсів виконавчого комітету Кременчуцької міської ради, юридичного управління виконавчого комітету Кременчуцької міської ради, управління контролю за станом благоустрою виконавчого комітету Кременчуцької міської ради та представника КП "Благоустрій Кременчука" проведено обстеження рухомого майна, яке розміщене в м. Кременчуці, а саме: металоконструкції з рекламним написом "DetLex Детективне агенство", яка розташована в районі будинку №138 по проспекту Свободи.

При обстеженні встановлено, що станом на 25.01.2018 вищевказаний об'єкт не демонтований.

За результатами обстеження складено акт обстеження рухомого майна від 25.01.218 /а.с. 120/ та запропоновано:

- управлінню містобудування та архітектури виконавчого комітету Кременчуцької міської ради, управлінню земельних ресурсів виконавчого комітету Кременчуцької міської ради надати до управління контролю за станом благоустрою виконавчого комітету Кременчуцької міської ради інформацію та схему прив'язок на рухоме майно, яке підлягає демонтажу та евакуації;

- управлінню контролю за станом благоустрою виконавчого комітету Кременчуцької міської ради підготувати та винести на розгляд рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради щодо демонтажу та евакуації вищевказаного рухомого майна.

Рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради від 05.02.2018 №95 "Про демонтаж та евакуацію металоконструкції" вирішено провести демонтаж та евакуацію металоконструкції з рекламним написом "DetLex Детективне агенство", яка розташована в районі будинку №138 по проспекту Свободи без правовстановлюючих документів, відповідно до додатку. Комунальному підприємству "Благоустрій Кременчука": провести демонтаж та евакуацію рухомого майна, забезпечити тимчасове зберігання евакуйованого майна в спеціально відведених місцях, після демонтажу та евакуації рухомого майна прибрати територію від залишкового сміття /а.с. 126/.

Не погоджуюсь із таким рішенням та вважаючи своє право порушеним, оскільки особистий транспортний засіб, на який нанесено напис та яких належить позивачу не може вважатися рекламою, позивач звернувся до суду із даним позовом.

Надаючи оцінку позовним вимогам позивача та доводам відповідачів, суд виходить з наступного.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Закон України "Про рекламу" визначає декілька видів реклами, зокрема, за способом її розміщення реклама поділяється на зовнішню, внутрішню, рекламу на транспорті, рекламу на телебаченні і радіо тощо.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про рекламу":

- зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг;

- реклама на транспорті - реклама, що розміщується на території підприємств транспорту загального користування, метрополітену, зовнішній та внутрішній поверхнях транспортних засобів та споруд підприємств транспорту загального користування і метрополітену.

Згідно з положеннями частини першої статті 16 Закону України "Про рекламу" розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, а поза межами населених пунктів - на підставі дозволів, що надаються обласними державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим - Радою міністрів Автономної Республіки Крим, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Статтею 18 Закону України "Про рекламу" передбачено, що розміщення реклами на транспорті погоджується лише з власниками об'єктів транспорту або уповноваженими ними органами (особами). При погодженні розміщення реклами на транспорті втручання у форму та зміст реклами забороняється. Розміщення реклами на транспорті повинно відповідати вимогам безпеки та правил дорожнього руху.

Системний аналіз наведених правових норм дає підстави дійти до висновку про те, що реклама на транспорті є окремим видом реклами і має певні відмінності від інших видів, зокрема, зовнішньої реклами, та має окремий порядок регулювання розповсюдження реклами. Для розміщення реклами на транспорті дозвіл виконавчого комітету органу місцевого самоврядування не потрібен, необхідне лише погодження з власником об'єктів транспорту або уповноваженими ним органами. Натомість, розміщення зовнішньої реклами в обов'язковому порядку потребує отримання дозволу виконкому відповідної місцевої ради.

Отже, для оцінки правомірності рішення ОСОБА_2 комітету Кременчуцької міської ради №95 від 05.02.2018 "Про демонтаж та евакуацію металоконструкції" за розміщення реклами без дозволу необхідно встановити правовий режим рекламної конструкції.

Буквальне тлумачення понять "зовнішня реклама" та "реклама на транспорті", визначення яких міститься у статті 1 Закону України "Про рекламу", у системному зв'язку з положеннями статей 9, 11 Закону України "Про транспорт", що визначають правовий режим майна та земель транспорту, та положеннями Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року № 2067 (далі - Правила № 2067), дозволяє встановити, що ідентифікуючою ознакою зовнішньої реклами є її розміщення на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях або на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання. Разом з тим, реклама на транспорті розміщується на зовнішній та внутрішній поверхнях транспортних засобів та споруд підприємств транспорту або території підприємств транспорту загального користування.

Відповідно до пункту 2 Правил № 2067 місце розташування рекламного засобу - це площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надаються розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою);

Спеціальні конструкції - це тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами.

Відповідно до ДСТУ 2984-95 "Засоби транспортні дорожні. Типи. Терміни та визначення" причіп - це транспортний засіб без власного джерела енергії, який повністю опирається на дорогу колесом, призначений для перевезення пасажирів чи вантажів і пристосований для буксирування автомобілем.

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що рекламний напис "DetLex Детективне агенство" не розміщено на зовнішній та внутрішній поверхнях транспортних засобів та споруд підприємств транспорту загального користування, а знаходиться на конструкції, яка має металеву раму без коліс, яка опирається на поверхню землі за допомогою чотирьох металевих опор та яка тимчасово розміщена шляхом монтажу на земельній ділянці, про що свідчать фото зроблені представниками відповідачів під час обстеження території міста /а.с. 121-123/.

Отже, за способом розміщення реклама ОСОБА_1, яка розташована в районі будинку №138 по проспекту Свободиу м. Кременчук, є зовнішньою рекламою у зв'язку з чим її розміщення відповідно до статті 16 Закону України "Про рекламу" потребує отримання дозволу.

Пунктом 2 Типових правил розміщення зовнішньої реклами затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці.

Згідно з пунктами 3, 4, 5 вказаних Типових правил зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до цих Правил. Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу на розміщення зовнішньої реклами здійснюється відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".

З наявних в матеріалах справи документів судом встановлено, що позивач, як розповсюджувач реклами, не отримував у встановленому законодавством порядку дозвіл, який дає право на розміщення зовнішньої реклами.

Статтею 13 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" визначено, що д об'єктів благоустрою населених пунктів належать: 1) території загального користування: а) парки (гідропарки, лугопарки, лісопарки, парки культури та відпочинку, парки - пам'ятки садово-паркового мистецтва, спортивні, дитячі, історичні, національні, меморіальні та інші), рекреаційні зони, сади, сквери та майданчики; б) пам'ятки культурної та історичної спадщини; в) майдани, площі, бульвари, проспекти; г) вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки; ґ) пляжі; д) кладовища; е) інші території загального користування; 2) прибудинкові території; 3) території будівель та споруд інженерного захисту територій; 4) території підприємств, установ, організацій та закріплені за ними території на умовах договору.

До об'єктів благоустрою можуть належати також інші території в межах населеного пункту.

Згідно статті 14 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" об'єкти благоустрою використовуються відповідно до їх функціонального призначення для забезпечення сприятливих умов життєдіяльності людини на засадах їх раціонального використання та охорони з урахуванням вимог правил благоустрою території населених пунктів, інших вимог, передбачених законодавством

Відповідно до статті 16 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" на об'єктах благоустрою забороняється, зокрема, самовільно встановлювати об'єкти зовнішньої реклами, торговельні лотки, павільйони, кіоски тощо.

Фізичні та юридичні особи у сфері благоустрою населених пунктів зобов'язані lотримуватися правил благоустрою територій населених пунктів, не порушуючи права і законні інтереси інших суб'єктів благоустрою населених пунктів (п. 2 ч. 2 cт. 17 Закону України "Про благоустрій населених пунктів").

Згідно з ч. ч. 1, 2 ст. 20 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом. Благоустрій здійснюється в обов'язковому порядку на всій території населеного пункту (села, селища, міста).

Частиною 1 ст.10 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" передбачено, що до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить: затвердження місцевих програм та заходів з благоустрою населених пунктів; затвердження правил благоустрою територій населених пунктів; створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення спільно з іншими суб'єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб); визначення на конкурсних засадах підприємств, установ та організацій (балансоутримувачів), відповідальних за утримання об'єктів благоустрою.

За змістом ч. 4 ст. 20 Закону, рішення місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо благоустрою території певного населеного пункту є обов'язковим для виконання розміщеними на цій території підприємствами, установами, організаціями та громадянами, які на ній проживають.

В свою чергу, на виконання ст. 10 Закону України "Про благоустрій населених пунктів", Кременчуцька міська рада затвердила Правила благоустрою території міста Кременчука, в яких деталізувала перелік об'єктів благоустрою, на які заборонено відповідні посягання, серед яких визначено території загального користування, дороги, вулиці, проїзди, місця для стоянки транспортних засобів (автостоянок, місць паркування транспорту, металевих гаражів), інші території загального користування в межах населеного пункту.

В силу п.п. 5.8.1, п.п. 5.8, п. 5 Правил благоустрою території міста Кременчука на об'єктах благоустрою забороняється, зокрема, самовільно встановлювати рекламні засоби.

Враховуючи вищевикладене та те, що Правила благоустрою території міста Кременчука, які затверджені рішенням виконкому від 01.11.2011 є чинними, тому підлягають до обов'язкового виконання на всій території міста Кременчук.

З огляду на вищезазначене, суд погоджується з доводами відповідачів про те, що рекламний засіб, що належить на праві власності позивачу, розміщений ОСОБА_1 з порушенням приписів Закону України "Про благоустрій населених пунктів" та Правил благоустрою території міста Кременчука.

Підпунктом 10.1 п. 10 цих Правил визначено, що невиконання або порушення передбачених Правилами вимог та обов'язків вважається порушенням цих Правил. За порушення цих Правил винні особи несуть відповідальність, передбачену ст. 152 КУпАП, Законом України "Про благоустрій населених пунктів", цими Правилами, іншими нормативно-правовими актами та рішеннями Кременчуцької міської ради.

27 березня 2012 року рішенням Кременчуцької міської ради затверджено Положення про порядок евакуації та демонтажу рухомого майна, що розміщене на об'єктах благоустрою з порушеннями Правил благоустрою території міста Кременчука.

Пунктом 2.8 вищезазначеного Порядку передбачено, що евакуація та демонтаж рухомого майна, що розміщене на об'єктах благоустрою з порушенням Правил благоустрою території м. Кременчука, проводиться за рішенням виконавчого комітету.

Нормами частин 1, 2 статті 4 Європейської хартії місцевого самоврядування, що ратифікована Законом України «Про ратифікацію Європейської хартії місцевого самоврядування», головні повноваження і функції органів місцевого самоврядування визначаються конституцією або законом. Однак це положення не перешкоджає наділенню органів місцевого самоврядування повноваженнями і функціями для спеціальних цілей відповідно до закону. Органи місцевого самоврядування в межах закону мають повне право вільно вирішувати будь-яке питання, яке не вилучене із сфери їхньої компетенції і вирішення якого не доручене жодному іншому органу.

Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 10 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" до повноважень виконавчих органів сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить: здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів, інженерних споруд та об'єктів, підприємств, установ та організацій, майданчиків для паркування транспортних засобів (у тому числі щодо оплати послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів), озелененням таких територій, охороною зелених насаджень, водних об'єктів тощо.

Окрім того, згідно з пунктом 44 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішується питання, зокрема, встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території населеного пункту, забезпечення в ньому чистоти і порядку.

Тому суд зазначає, що відповідно до вищезазначених норм права, виконавчий комітет Кременчуцької міської ради мав право приймати оскаржуване рішення та на демонтаж КП "Благоустрій Кременчука" належного ОСОБА_1 майна за адресою проспект ОСОБА_3 в районі будинку №138 .

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч. 2 ст. 77 КАС України).

Таким чином, враховуючи встановлені судом обставини справи, оцінивши наявні докази в їх сукупності за правилами ст.90 КАС України та аналізуючи наведені положення законодавства, суд дійшов висновку, що рішення №95 від 05.02.2018 "Про демонтаж та евакуацію металоконструкції" виконавчим комітетом Кременчуцької міської ради прийнято у відповідності до вимог законодавства і скасуванню не підлягає.

Враховуючи вищевикладене, адміністративний позов ОСОБА_4 не підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

У Х В А Л И В:

В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 (проспект Свободи, буд.138, м. Кременчук, Полтавська область, 39623) до Кременчуцької міської ради Полтавської області ( площа Перемоги, 2, м. Кременчук, 39600), виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області (площа Перемоги, 2, м. Кременчук, 39600) про визнання незаконним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії, стягнення моральної шкоди - відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Харківського апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя

ОСОБА_5

Джерело: ЄДРСР 75507205
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку