open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Провадження №1-кс/760/8353/18

Справа 760/15806/18

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 червня 2018 року слідчий суддя Солом'янського районного суду міста Києва Криворот О.О., при секретарі судових засідань Матушевської Л.О., розглянувши в відкритому судовому засіданні клопотання детектива Четвертого відділу детективів Другого підрозділу детективів Головного підрозділу детективів Національного антикорупційного бюро України Р. Магамедрасулова, за погодженням із заступником керівника Спеціалізованої антикорупційної прокуратури Генеральної прокуратури України Кривенком В.В. про накладення арешту на тимчасово вилучене майно в рамках кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 52018000000000258 від 14.03.2018 за ознаками правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 364 КК України, -

в с т а н о в и в :

детектив за погодженням з прокурором звернувся до слідчого судді з вищевказаним клопотанням, в якому просить накласти арешт на тимчасово вилучене майно, яке вилучене 14.06.2018 під час проведення обшуку приміщень розташованих на другому поверсі бізнес терміналу «B» за адресою: м. Київ, вул. Медова, 2, власником якої є ТОВ «Мастер-авіа», а саме портативного накопичувача Transcend Store Jet 1Tb (A65633 0189).

В обґрунтування клопотання детектив зазначив, що Детективами Головного підрозділу детективів здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 52018000000000258 від 14.03.2018 за фактами вчинення службовими особами Київської міської ради, постійної комісії з питань власності КМР, Головного управління комунальної власності м. Києва, Комунального підприємства Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни) кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 364 КК України.

Зазначив, що Відповідно до Аудиторського звіту № 08-32/1129 від 22.12.2017 (далі - Звіт), який складено спеціалістами Державної аудиторської служби України за результатами проведеної ревізії діяльності комунального підприємства «Міжнaродний аеропорт «Київ» (Жуляни)» (далі - Комунальне Підприємство або КП «Міжнародний аеропорт «Київ») за період з 01 січня 2014 по 30 вересня 2017 року, отримано відомості, що можуть свідчити про вчинення кримінальних правопорушень.

Зокрема, протоколом № 51 від 18.05.2010 постійної комісії Київської міської ради з питань власності прийнято рішення про оголошення конкурсу та затверджено його умови на право оренди комплексу будівель, споруд і обладнання, розташованих за адресами: м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 73, 79, 81, 86-а, 88, 92, 96, 96-а, 96-б, Київська область, Вишгородський район, с. Воропаїв.

У подальшому Київською міською радою прийнято рішення «Про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду на конкурсних засадах» № 28/5415 від 17.02.2011, яким передано комплекс будівель, споруд і обладнання, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Києва та перебуває на балансі КП «Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни) в оренду ТОВ «Мастер-авіа» та встановлено ставку орендної плати у розмірі 6% на рік від вартості майна визначеної звітом про незалежну експертну оцінку, всупереч орендним ставкам визначеним Порядком передачі майна територіальної громади міста Києва, затвердженим рішенням КМР № 34/39 від 28.09.2006. Зокрема, майно, яке передане, не відповідає ознакам цілісного майнового комплексу в розумінні ч. 1 ст. 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» та п. 3 Національного стандарту № 1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 № 1440, а отже, при передачі такого майна в оренду ТОВ «Мастер-Авіа» мали бути застосовані інші, більш високі (диференційовані) ставки оренди, передбачені затвердженим Київською міською радою Порядком.

У той же час іншими учасниками конкурсу запропоновано орендну ставку у розмірі 15% від вартості майна, визначеної звітом про незалежну експертну оцінку, але за формальних підстав їх пропозиції були відхилені.

Також зазначеним рішенням № 28/5415 від 17.02.2011 Головному управлінню комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) доручено забезпечити у встановленому порядку та відповідно до умов конкурсу проведення незалежної оцінки майна, що підлягає передачі в орендне користування, після виконання якої Комунальному Підприємству доручено укласти договір оренди з ТОВ «Мастер-авіа» в установленому порядку.

24.06.2011 на виконання рішення КМР № 28/5415 від 17.02.2011 між КП МА «Київ» (Жуляни) (Орендодавець) в особі генерального директора ОСОБА_4 та ТОВ «Мастер-авіа» (Орендар) в особі директора ОСОБА_5 та в особі ОСОБА_14 укладено договір оренди комплексів, будівель, споруд, обладнання, що перебуває в комунальній власності Територіальної громади міста Києва № 240-2011 від 24.06.2011.

Відповідно до п. 3.1. зазначеного договору, вартість орендованого майна згідно із затвердженим звітом про незалежну експертну оцінку станом на 31.03.2011 становить 83 526 548 грн. без ПДВ.

Проте вже 15.12.2011 Рішенням VIII сесії Київської міської ради VІ скликання № 860/7096 внесено зміни до рішення Київської міської ради від 17.02.2011 № 28/5415 «Про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду на конкурсних засадах», відповідно до якого значно зменшено перелік орендованого майна.

На виконання рішення КМР № 860/7096 від 15.12.2011 між КП МА «Київ» (Жуляни) (Орендодавець) в особі генерального директора ОСОБА_4 та ТОВ «Мастер-авіа» (Орендар) в особі генерального директора ОСОБА_6, виконавчого директора ОСОБА_7 укладений договір № 142-2012 від 07.06.2012 про внесення змін до договору № 240-2011 від 24.06.2011 оренди комплексів, будівель, споруд, обладнання, що перебуває в комунальній власності Територіальної громади міста Києва, зокрема, в частині п. 3.1. договору, де вже визначено вартість орендованого майна в сумі 52 151 888 без ПДВ.

Укладення зазначеного договору додатково підтверджує, що орендоване майно не є цілісним майновим комплексом.

Таким чином, внаслідок дій службових осіб Київської міської ради, КП МА «Київ» (Жуляни) по безпідставному визначенню орендної плати за користування майном в розмірі 6% як для цілісного майнового комплексу, Територіальній громаді міста Києва завдано збитків у вигляді недоотриманих прибутків на загальну суму приблизно 22 559 300 грн.

Крім цього, встановлено, що відповідно до умов договору № 240-2011 від 24.06.2011 Орендодавець передає, а Орендар приймає у строкове платне користування комплекси будівель, споруд, обладнання, що належить до комунальної власності Територіальної громади м. Києва, яке закріплено за КП МА «Київ» (Жуляни) на праві господарського відання.

Згідно з п. 4.1.22. договору № 240-2011 від 24.06.2011 Орендар зобов'язаний працевлаштувати працівників Комунального Підприємства «Міжнaродний аеропорт «Київ» (Жуляни)» (за їх згодою), які задіяні в виробничому процесі у приміщеннях будівель, спорудах та обладнанні, що підлягають передачі в оренду.

Відповідно до п. 5.14.1 Статуту Комунального Підприємства, затвердженого розпорядженням Представника Президента у м. Києві від 27.01.94 № 40 (в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)) № 107 від 24.01.2012 (далі - Статут) у сфері організації праці Комунальне Підприємство має право проводити атестацію робочих місць, визначати їх необхідну кількість та ліквідувати зайві робочі місця.

Однак, під час проведення ревізії встановлено, що у звітний період Комунальним Підприємством нараховано та виплачено працівникам, що працюють за сумісництвом, які у той самий час працювали у приміщеннях адміністративних будівель переданих в довгострокову оренду ТОВ «Мастер-авіа», тобто фактично виконували роботу в інтересах ТОВ «Мастер-авіа», заробітну плату на загальну суму 41 286 896,16 грн. (в т.ч. по зовнішнім сумісникам - 4 909 272,74 грн).

Таким чином, службові особи КП «МА «Київ» (Жуляни)» діючи за попередньою змовою зі службовими особами ТОВ «Мастер-авіа», зловживаючи своїм службовим становищем, діючи всупереч п. 4.1.22. договору № 240-2011 не забезпечили працевлаштування працівників Комунального Підприємства до ТОВ «Мастер-авіа» на повний робочий день, де фактично працювали останні та виплачували їм заробітну плату.

Враховуючи зазначене, службові особи КП МА «Київ» (Жуляни) за попередньою змовою зі службовими особами ТОВ «Мастер-авіа» та в інтересах останнього протягом 2011 - 2017 років, розтратили грошові кошти Комунального Підприємства на загальну суму 41 286 896,16 грн., шляхом нарахування та виплати заробітної плати працівникам, які фактично працювали у ТОВ «Мастер-авіа».

Також встановлено, що пунктом 4.1.23 договору оренди № 240-2011 від 24.06.2011 передбачено зобов'язання ТОВ «Мастер-Авіа» як Орендаря погасити або реструктуризувати заборгованість КП «МА» Київ» перед ВАТ «КБ «Хрещатик» в сумі 22 465 000,00 грн. Всупереч цьому, службові особи КП «МА» Київ», не будучи зобов'язаними здійснювати погашення або реструктуризацію вищезазначеної заборгованості, діючи в інтересах ТОВ «Мастер-авіа» уклали з останнім Договір про реструктуризацію боргу №105-2012 від 31.05.2012, згідно з яким ТОВ «Мастер-Авіа» як Орендар зобов'язувалося реструктуризувати заборгованість перед КП «МА» Київ», а не ВАТ «КБ Хрещатик», у розмірі 13 465 000,00 грн. та сплачувати останньому щомісячно по 24 349,00 грн. у строк до 24.06.2060.

При цьому, реальна сума довгострокової заборгованості по вказаному договору в обліку Комунального Підприємства не відображена, а умовами договору реструктуризації не передбачено важелів захисту майнових інтересів КП «МА» Київ» від інфляційних процесів та валютних коливань. Внаслідок зловживання службовими особами КП «МА» Київ» своїм службовим становищем в інтересах ТОВ «Мастер-авіа» шляхом укладання з ТОВ «Мастер-Авіа» Договору про реструктуризацію боргу №105-2012 від 31.05.2012 втрачено активи Комунального Підприємства у розмірі 13 465 000,00 грн.

Окрім того, згідно з п. 4.1.1. договору № 240-2011 від 24.06.2011 Орендар зобов'язаний зберегти основний профіль діяльності Орендодавця (відповідно до статуту).

Відповідно до п. 2.2 Статуту предметом діяльності Комунального Підприємства зокрема є забезпечення стоянок повітряних суден (далі - ПС), забезпечення авіакомпаній та інших Підприємств пально-мастильними та іншими матеріалами на договірних засадах, надання Підприємствам всіх форм власності послуг із зберігання пально-мастильних матеріалів (ПММ), заправка авіаційної і автомобільної техніки ПММ та послуг із лабораторного аналізу.

Однак, відповідно до укладеної між Комунальним Підприємством в особі генерального директора ОСОБА_4 і ТОВ «Мастер-авіа» в особі директора ОСОБА_6 та заступника директора ОСОБА_5 генеральної угоди № 139-2012 від 22.06.2012 (далі - Угода № 139-2012) послуги заправки ПС авіаперевізників в аеропорту «Київ» (Жуляни) здійснює ТОВ «Мастер-авіа».

Згідно з п.п. 2.1., 3.3.1. Угоди № 139-2012, з метою забезпечення рівня міжнародних стандартів обслуговування повітряних суден (ПС) в Аеропорту згідно з переліком послуг, передбачених у Додатку А до Стандартної угоди ІАТА про наземне обслуговування, Комунальне Підприємство та ТОВ «Мастер-Авіа» забезпечують взаємодію при наданні послуг заправки ПС Перевізників, саме ТОВ «Мастер-авіа» надає послуги з заправки паливом ПС Перевізників, використовуючи пересувні паливозаправні засоби i власний персонал, Комунальне Підприємство в свою чергу надає ТОВ «Мастер-авіа» послуги, необхідні для здійснення діяльності ТОВ «Мастер-авіа» із заправки ПС, використовуючи для цього власну інфраструктуру, технічні можливості та власний персонал та зобов'язується надавати ТОВ «Мастер-авіа» можливість використовувати інфраструктуру Аеропорту для надання послуг заправки ПС.

Згідно з п. 4.1. генеральної угоди, ТОВ «Мастер-авіа» сплачує Комунальному Підприємству винагороду у розмірі 0,5 % від суми коштів, отриманих від надання послуг заправки ПС Перевізників за кожний календарний місяць.

За період з 01.01.2014 по 30.09.2017 ТОВ «Мастер-авіа» отримано доходів від послуг з заправки ПС в загальній сумі 23 408 725 грн.

У той самий час ТОВ «Мастер-авіа» сплачено на користь Комунального Підприємства 0,5% від отриманих доходів від заправки ПС за період з 01.01.2014 по 30.09.2017 як винагороду у загальній сумі 120 833,45 грн.

Також, ТОВ «Мастер-авіа» ймовірно отримані надходження від надання послуг зі зберігання пального на складі ПММ в розмірі 18 249 752, 88 грн.

Внаслідок зловживання службовими особами КМР, постійної комісії з питань власності КМР, Головного управління комунальної власності м. Києва, КП «МА «Київ» (Жуляни)» своїм службовим становищем, всупереч інтересам служби, в інтересах ТОВ «Мастер-авіа», шляхом укладання з ТОВ «Мастер-Авіа» договору № 240-2011 від 24.06.2011 та генеральної угоди № 139-2012 від 22.06.2012 Комунального Підприємством недоотримано прибуток у розмірі 41 658 477 грн., що спричинило тяжкі наслідки для Комунального Підприємства.

Крім цього, встановлено, що між Комунальним Підприємством (Комітент) у особі генерального директора ОСОБА_4 та ТОВ «Мастер-авіа» (Комісіонер) у особі директора ОСОБА_6 та ОСОБА_5 укладено договір комісії № 298-2011 від 16.08.2011за умовами якого всі аеропортові збори за посадку - зліт ПС та за понаднормативну стоянку повітряного судна КП МА «Київ» (Жуляни) отримує комісіонер в інтересах комітента.

01.01.2014 між Комунальним Підприємством (Комітент) у особі генерального директора ОСОБА_4 та ТОВ «Мастер-авіа» (Комісіонер) у особі генерального директора ОСОБА_6 укладено угоду № 5 до договору № 298-2011 від 16.08.2011, якою змінено строки оплати Комісіонером коштів, отриманих від Авіаперевізників: до 90 (дев'яноста) днів з дати підписання акту приймання - передачі наданих послуг.

Таким чином, службові особи Комунального Підприємства, прийнявши рішення про відстрочення платежу по договору № 298-2011 від 16.08.2011 до 90 (дев'яносто) днів з дати підписання акту приймання-передач наданих послуг, позбавили Комунальне Підприємство можливості своєчасного (щодекади) отримання належних йому надходжень, створивши тим самим сприятливі умови для ТOВ «Мастер-авіа» щодо користування коштами, які за договором № 298?2011 від 16.08.2011 належать Комунальному Підприємству.

Дослідженням взаємовідносин, що склались між Комунальним Підприємством та ТОВ «Мастер-авіа» на ринку авіаперевезень встановлено, що при отриманні збору за наднормативну стоянку ПC на території аеропорту використовуються в тому числі стоянки М34 - М39, які належать ТОВ «Мастер-авіа» та на підставі договору про використання службово-технічної території № МА459/12 від 01.11.2012 передані в оренду КП МА «Київ» (Жуляни).

Відповідно до умов договору № МА459/12 від 01.11.2012 Комунальне Підприємство за користування службово-технічною територію ТОВ «Мастер-авіа» сплачує 75% від отриманих Комунальним Підприємством доходів від збору за понаднормативну стоянку повітряних суден на стоянках М34 - М39, в той час як від ТОВ «Мастер-авіа» на користь Комунального Підприємства за користування службово-технічною територією Комунального Підприємства (місця стоянки повітряних суден на земельній ділянці Комунального Підприємства) при здійсненні ТОВ «Мастер-авіа» виробничої діяльності з надання послуг з наземного обслуговування плата не надходить та не передбачена.

Крім того, встановлено, що одні й ті ж самі особи у певні проміжки часу перебували на рівнозначних керівних посадах як у ТОВ «Мастер-авіа», так і в Комунальному Підприємстві. Зокрема, голова ради директорів ТОВ «Мастер-авіа» ОСОБА_8 у період з 2009 по 2011 рік займав посаду генерального директора Комунального підприємства, генеральний директор ТОВ «Мастер-авіа» ОСОБА_6 у 2009 році тимчасово виконував обов'язки генерального директора Комунального Підприємства, технічний директор Комунального Підприємства ОСОБА_5 у період з 2010 по 2011 рік займав посаду директора ТОВ «Мастер-авіа».

Також у період з 2013 року по 2017 рік окремі службові особи Комунального Підприємства, зокрема, технічний директор ОСОБА_5, заступник генерального директора - фінансовий директор ОСОБА_9, головний бухгалтер ОСОБА_10, заступник головного бухгалтера ОСОБА_11, отримували заробітну плату як від Комунального підприємства, так і від ТОВ «Мастер-авіа».

Підсумовуючи вищезазначене, вбачається, що службові особи Київської міської ради, постійної комісії з питань власності КМР, Головного управління комунальної власності м. Києва, Комунального підприємства Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни), всупереч інтересам служби, діючи за попередньою змовою групою осіб зі службовими особами ТОВ «Мастер-авіа» та в інтересах останнього, протягом 2010 - 2017 років шляхом вчинення дій вчинили ряд кримінальних правопорушень, передбачених ч.5 ст. 191, ч.2 ст. 28, ч. 2 ст. 364 КК України, чим спричинили КП МА «Київ» (Жуляни) збитки у загальному розмірі 118 969 673, 16 грн.

Під час досудового розслідування на підставі ухвали слідчого судді Солом'янського районного суду м. Києва від 12.06.2018 у справі №760/15294/18 (провадження №1-кс/760/8117/18) 14.06.2018 проведено обшук приміщень розташованих на другому поверсі бізнес терміналу «B» за адресою: м. Київ, вул. Медова, 2, власником якої є ТОВ «Мастер-авіа».

З кабінету директора ТОВ «Мастер-Авіа» ОСОБА_12, що знаходиться на другому поверсі цього терміналу виявлено портативний накопичувач Transcend Store Jet 1Tb (A65633 0189), який належить ОСОБА_13 підключався до пристрою для блокування запису Tableau T8U та за допомогою програмного забезпечення X-Ways Forensics оглядався, в результаті огляду виявлено файли документів зазначені в ухвалі. Носій даних вилучено, у зв'язку з необхідністю проведення експертного дослідження.

Зважаючи на зміст документів та інформації, яка міститься у портативному накопичувачі Transcend Store Jet 1Tb (A65633 0189), які вилучені 14.06.2018 у ході проведення обшуку приміщень розташованих на другому поверсі бізнес терміналу «B» за адресою: м. Київ, вул. Медова, 2, власником якої є ТОВ «Мастер-авіа», постановою детектива Четвертого відділу детективів Другого підрозділу детективів Головного підрозділу детективів НАБУ Магамедрасулова Р.С. від 15.06.2018 зазначені речі та документи визнані речовими доказами у кримінальному провадженні.

Ухвалою слідчого судді Солом'янського районного суду м. Києва від 12.06.2018 у справі №760/15294/18 (провадження №1-кс/760/8117/18) 14.06.2018 детективам Національного бюро серед інших речей і документів надано дозвіл на вилучення ноутбуків, планшетів, із застосуванням яких представники (працівники, службові особи) КП «Міжнародний аеропорт «Київ», ТОВ «Мастер-Авіа», інших пов'язаних юридичних та фізичних осіб створювали, редагували, пересилали, зберігали у будь-якому вигляді листи, договори та інші документи, а також які використовувалися для віддаленого доступу до банківських рахунків, для подачі фінансової та податкової звітності КП «Міжнародний аеропорт «Київ», ТОВ «Мастер?Авіа», інших пов'язаних юридичних осіб, засобів мобільного зв'язку та комунікації, SIM-карт, які містять електронні повідомлення у електронних поштових скриньках, листування в месенджерах та файлообмінниках (Skype, IMessage, WhatsApp, Viber, Telegram, Signal та ін.) SMS?повідомлення стосовно спілкування представників (працівників) КП «Міжнародний аеропорт «Київ», ТОВ «Мастер-Авіа» чи пов'язаних осіб, з можливістю подальшого доступу до зазначеної переписки та інших файлів, що на них містяться.

Детектив просив проводити розгляд клопотання без його участі про що надав відповідну заяву та без виклику власників майна, їх представників та захисників, оскільки це може призвести до його відчуження останніми, знищення або приховування речових доказів, що унеможливить виконання завдань забезпечення арешту майна.

Суд визнав за можливе провести розгляд даного клопотання без виклику власників майна, оскільки детективом було доведено наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів.

Згідно ч.4 ст.107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснювалось.

Відповідно до ч. 2 ст. 172 КПК України клопотання слідчого, прокурора, цивільного позивача про арешт майна, яке не було тимчасово вилучене, може розглядатися без повідомлення підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, їх захисника, представника чи законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо це є необхідним з метою забезпечення арешту майна.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, що стосуються розгляду клопотання, дійшов висновку про наявність підстав для накладення арешту на вищевказане майно, виходячи з наступного.

Відповідно до ч.1 ст.170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.

Згідно вимог п.1 ч. 2, ч. 3 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення, в тому числі, збереження речових доказів. У цьому випадку арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Речовими доказами відповідно до ст. 98 КПК України є матеріальні об'єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об'єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

З огляду на вищезазначені обставини, надані до клопотання докази, досліджені в їх сукупності, а також на те, що слідчим під час розгляду клопотання доведено необхідність накладення арешту на зазначене в клопотанні майно, слідчий суддя з метою збереження речових доказів, розумності та співрозмірності обмеження права власності завданням кримінального провадження, а також враховуючи правову підставу для арешту майна та наслідки арешту майна для інших осіб, вважає наявними підстави для накладення арешту на вказане в клопотанні тимчасово вилучене під час обшуку майно.

Керуючись ст.ст. 170, 172, 173 КПК України, слідчий суддя, -

у х в а л и в:

клопотання задовольнити.

Накласти арешт на тимчасово вилучене майно, яке вилучене 14.06.2018 під час проведення обшуку приміщень розташованих на другому поверсі бізнес терміналу «B» за адресою: м. Київ, вул. Медова, 2, власником якої є ТОВ «Мастер-авіа», а саме портативного накопичувача Transcend Store Jet 1Tb (A65633 0189).

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена до Апеляційного суду м. Києва протягом п'яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя О.О. Криворот

Джерело: ЄДРСР 75107900
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку