open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 819/375/18
Моніторити
emblem
Справа № 819/375/18
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Постанова /05.05.2022/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /04.05.2022/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /16.10.2018/ Касаційний адміністративний суд Постанова /12.09.2018/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.09.2018/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /31.07.2018/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /31.07.2018/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /31.07.2018/ Львівський апеляційний адміністративний суд Рішення /20.06.2018/ Тернопільський окружний адміністративний суд Рішення /20.06.2018/ Тернопільський окружний адміністративний суд Ухвала суду /15.05.2018/ Тернопільський окружний адміністративний суд Ухвала суду /21.03.2018/ Тернопільський окружний адміністративний суд Ухвала суду /06.03.2018/ Тернопільський окружний адміністративний суд

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 819/375/18

20 червня 2018 року

м.Тернопіль

ОСОБА _1 окружний адміністративний суд, у складі:

головуючої судді Подлісної І.М.

за участю:

секретаря судового засідання Порплиці Т.В.

представника позивача ОСОБА_2

представника відповідача ОСОБА_3

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 міської ради до Відділу Держгеокадастру у м. Тернополі Тернопільської області в особі ОСОБА_4 управління Держгеокадастру у Тернопільській області, третьої особи на стороні відповідача ОСОБА_5 з обмеженою відповідальністю "Руна-Інкам" про зобов'язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

До ОСОБА_1 окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 міської ради до Відділу Держгеокадастру у м. Тернополі Тернопільської області в особі ОСОБА_4 управління Держгеокадастру у Тернопільській області, третьої особи на стороні відповідача ОСОБА_5 з обмеженою відповідальністю "Руна-Інкам" про зобов'язання вчинити дії.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що на підставі заяви товариства з обмеженою відповідальністю «Руна-Інкам» від 26.04.2016 року ОСОБА_1 міською радою прийнято рішення від 19 серпня 2016 року №7/11/131 «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею до 0.1174 га за адресою вул. 15 Квітня, 2е ТОВ «Руна-Інкам». Таким чином, на підставі цього рішення ОСОБА_1 міської ради від 19 серпня 2016 року №7/11/131 за заявою третьої особи державним кадастровим реєстратором здійснено державну реєстрацію земельної ділянки, площею 0,0938 га, яка знаходиться за адресою вул. 15 Квітня, 2е в м. Тернопіль. ОСОБА_1 міська рада звернулась до відповідача з проханням скасувати реєстрацію земельної ділянки та скасувати присвоєний цій ділянці кадастровий номер, на що їй було відмовлено, у зв'язку з відсутністю підстав для скасування. Отже, це і стало причиною звернення позивачем до суду.

Представник позивача ОСОБА_1 міської ради в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив їх задовольнити в повному обсязі з мотивів викладених в позовній заяві, відповіді на відзив та додаткових поясненнях по справі.

Представник відповідача ОСОБА_4 управління Держгеокадастру у Тернопільській області в судовому засіданні заперечив проти позовних вимог, просив відмовити в їх задоволенні, враховуючи відзив на адміністративний позов від 03.04.2018 року.

Представник третьої особи ОСОБА_5 з обмеженою відповідальністю "Руна-Інкам" в судове засідання не з'явився, подавши через канцелярію суду клопотання про розгляд справи без його участі. Заперечує проти задоволення позовних вимог, просить суд даний позов залишити без розгляду.

Відповідно до ч.1 ст. 205 КАС України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Суд, заслухавши в судовому засіданні думку представника позивача та представника відповідача, з'ясувавши усі обставини справи та перевіривши їх доказами приходить до переконання, що адміністративний позов слід задовольнити з наступних підстав.

На підставі заяви товариства з обмеженою відповідальністю «Руна-Інкам» від 26.04.2016 року ОСОБА_1 міською радою прийнято рішення від 19 серпня 2016 року №7/11/131 «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею до 0.1174 га за адресою вул. 15 Квітня, 2е ТОВ «Руна-Інкам», згідно з яким передбачено:

- дати дозвіл товариству з обмеженою відповідальністю «Руна-Інкам» (код ЄДРПОУ 40398204) на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею до 0.1174 га в оренду терміном на десять років для будівництва та обслуговування незавершеної будівлі торгового закладу з реконструкцією під торгово-побутові приміщення за адресою вул. 15 Квітня, 2е,

- зобов'язати товариство з обмеженою відповідальністю «Руна-Інкам» в шестимісячний термін подати проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, зазначеної в п.1 даного рішення, на розгляд міської ради.

Витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 11.11.2016 року НВ-6102839602016, наданим за заявою TOB «Руна-Інкам» від 03.11.2016 року, підтверджується реєстрація в Державному земельному кадастрі земельної ділянки за місцем розташування Тернопільська область, м. Тернопіль, вулиця 15 Квітня, 2е. Площа земельної ділянки становить 0,0938 га з цільовим призначенням «Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі», вид використання - для будівництва та обслуговування незавершеної будівлі торгового закладу з реконструкцією під торгово-побутові приміщення.

Вказаній земельній ділянці присвоєно кадастровий номер 6110100000:05:008:0049. Реєстрацію земельної ділянки в Державному земельному кадастрі здійснено відділом Держгеокадастру у м. Тернополі Тернопільської області. Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 11.11.2016 року НВ-6102839602016 підготовлено та видано державним кадастровим реєстратором ОСОБА_6, що підтверджується його підписом та печаткою.

Таким чином, на підставі рішення ОСОБА_1 міської ради від 19 серпня 2016 року №7/11/131 за заявою товариства з обмеженою відповідальністю «Руна-Інкам» державним кадастровим реєстратором здійснено державну реєстрацію земельної ділянки, площею 0,0938 га, яка знаходиться за адресою вул. 15 Квітня, 2е в м. Тернопіль.

У зв'язку з цим ОСОБА_1 міська рада листом від 30.11.2017 року №2606/01 звернулась до відділу Держгеокадастру у м. Тернополі ОСОБА_4 управління Держгеокадастру у Тернопільській області з проханням скасувати реєстрацію земельної ділянки, площею 0,0938 га, за адресою вул. 15 Квітня та скасувати присвоєний цій ділянці кадастровий номер 611010000:05:008:0049.

Проте, на вказаний лист міською радою отримана відповідь міськрайонного управління у ОСОБА_1 районі та м. Тернополі ОСОБА_4 управління Держгеокадастру у Тернопільській області від 08.12.2017 року №809/117-17 «Щодо розгляду листа», згідно з якою вказаний підрозділ не вбачає підстав для скасування державної реєстрації та кадастрового номера земельної ділянки.

Отже, у вирішенні порушеного питання та вчиненні відповідних дій, передбачених Законом України «Про Державний земельний кадастр», територіальним підрозділом ОСОБА_4 управління Держгеокадастру у Тернопільській області міській раді відмовлено.

Станом на даний час відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно. Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкту нерухомого майна №112356220 від 31.01.2018 року факт реєстрації речового права на земельну ділянку, площею 0,0938 га, для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, яка знаходиться за адресою вул. 15 Квітня. 2е в м. Тернополі, відсутній.

Вказані обставини свідчать про те, що земельна ділянка, площею 0,0938 га. для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, яка знаходиться за адресою вул. 15 Квітня. 2е в м. Тернополі, зареєстрована в Державному земельному кадастрі за заявою ГОВ «Руна-Інкам», проте, реєстрація речового права на неї у встановленому законодавством порядку заявником не здійснена.

Повноваження сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів у галузі земельних відносин встановлені статтею 12 Земельного кодексу України.

На підставі положень частини першої вказаної статті, ОСОБА_1 міська рада зокрема здійснює розпорядження землями територіальної громади; передає земельні ділянки комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; надає земельні ділянки у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.

Проте, нездійснення заявником реєстрації речового права на сформовану земельну ділянку, площею 0.0938 га, за адресою вул. 15 Квітня, 2е в м. Тернополі, кадастровий номер 6110100000:05:008:0049 та відсутність відповідної інформації в реєстрах позбавляє фактичної можливості ОСОБА_1 міську раду як орган місцевого самоврядування та власника земель територіальної громади міста можливості реалізовувати свої визначені законом повноваження, в першу чергу в частині забезпечення раціонального використання та охорони земель, розпорядження земельними ділянками, надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цільового призначення, отримання плати за землю.

Суд вважає, що ефективним способом захисту порушених прав та інтересів, який не суперечить закону, є зобов'язання суб'єкта владних повноважень скасувати державну реєстрацію земельної ділянки та скасувати кадастровий номер цієї земельної ділянки.

Як видно з матеріалів справи, відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань юридична особа - відділ Держгеокадастру у м. Тернополі Тернопільської області станом на 31.01.2018 року значиться припиненим. На вказаній підставі відповідачем у справі визначено Головне управління Держгеокадастру у Тернопільській області.

Також, суд зазначає, що в судовому засіданні представник відповідача у своїх усних поясненнях з посиланням на вимоги статті 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» наполягав на тому, що підстави для скасування державної реєстрації земельної ділянки кадастровий номер 6110100000:05:008:0049, яка розташована за адресою: м. Тернопіль, вул. 15 Квітня,2е, відсутні, оскільки в даному випадку необхідно довести вину товариства з обмеженою відповідальністю «РУНА-ІНКАМ» в порушенні ним терміну реєстрації речового права на земельну ділянку. За твердженнями представника відповідача товариство повідомляло про вжиття необхідних заходів для реєстрації речового права.

Як вбачається із відзиву ОСОБА_4 управління Держгеокадастру у Тернопільській області на адміністративний позов від 30.03.2018 року №9-19-0.91-1949/2-18, до нього додано копію заяви TOB «РУНА-ІНКАМ» від 21.03.2018 №17, відповідно до змісту якої було повідомлено, що враховуючи зволікання ОСОБА_1 міської ради щодо затвердження проекту землеустрою та з метою захисту своїх порушених прав, товариство звернулось до суду.

На підтвердження цього представник третьої особи товариства з обмеженою відповідальністю «РУНА-ІНКАМ» в судовому засіданні підтвердив, що Тернопільським міськрайонним судом здійснювалось провадження у справах за позовами TOB «РУНА- ІНКАМ» до ОСОБА_1 міської ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії, за результатами розгляду яких прийняті рішення про задоволення позовних вимог.

Тернопільським міськрайонним судом 15 листопада 2017 року відкрито провадження в адміністративній справі №607/14240/17 за позовною заявою товариства з обмеженою відповідальністю «РУНА-ІНКАМ» до ОСОБА_1 міської ради про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити дії.

Згодом, ухвалою Тернопільського міськрайонного суду від 8 грудня 2017 року було відкрито провадження в адміністративній справі №607/15703/17 за позовною заявою товариства з обмеженою відповідальністю «РУНА-ІНКАМ» до ОСОБА_1 міської ради про зобов'язання вчинити дії.

В цих справах підставою для звернення до суду стало те, що у вересні 2016 року товариство звернулось до міської ради із заявою про надання адміністративної послуги - затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки TOB «РУНА- ІНКАМ» в оренду, однак порушене питання в строк, визначений чинним законодавством, вирішено не було.

Поданими доказами у вказаних справах доведено, що кінцевою датою надання зазначеної адміністративної послуги було визначено 22 листопада 2016 року.

Отже, факт неотримання послуги 22 листопада 2016 року надавав привід і підстави товариству з обмеженою відповідальністю «РУНА-ІНКАМ» звернутися до суду за захистом свого права. На момент виникнення спору Кодексом адміністративного судочинства України був встановлений шестимісячний строк до подання позову щодо бездіяльності міської ради та зобов'язання вчинити дії.

Попри це, TOB «РУНА-ІНКАМ» подало відповідні позови значно пізніше: у справі №607/14240/17 позовна заява товариства з обмеженою відповідальністю «РУНА-ІНКАМ» датована лише 14.11.2017 року; у справі №607/15703/17 позовна заява датована 30.11.2017 року.

За результатами перегляду в апеляційному порядку рішення Тернопільського міськрайонного суду від 9 лютого 2018 року в адміністративній справі №607/14240/17 скасовано. Львівський апеляційний адміністративний суд в постанові від 25 квітня 2018 року у справі №976/2256/18 погодився з доводами ОСОБА_1 міської ради про те, що позивачем без поважних причин пропущено строк звернення з позовом до адміністративного суду, у зв'язку з чим залишив без розгляду позовну заяву TOB «РУНА- ІНКАМ» про визнання бездіяльності міської ради протиправною.

Необхідно зазначити, що рішення Тернопільського міськрайонного суду від 26 лютого 2018 року у справі №607/15703/17 на даний час ще не набрало законної сили, оскаржено в апеляційному порядку, а тому посилання на нього є безпідставним.

Вказані обставини та факти, встановлені і відображені в постанові Львівського апеляційного адміністративного суду від 25 квітня 2018 року у справі №976/2256/18, однозначно свідчать про те, що, усвідомлюючи відсутність факту розгляду ОСОБА_1 міською радою своєї заяви та вирішення питання затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, товариство з обмеженою відповідальністю «РУНА-ІНКАМ» упродовж року - з листопада 2016 року по листопад 2017 року проявляло повну пасивність та бездіяльність.

Незважаючи, на відсутність поважних та об'єктивних причин, які могли б перешкоджати зверненню до суду, товариство не вживало необхідних заходів для захисту в суді свого права на отримання земельної ділянки, а отже і для подальшого оформлення договору оренди та реєстрації відповідного речового права (права оренди) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно у строк, визначений частиною десятою статті 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр».

Визначаючись щодо спірних правовідносин, що виникли між сторонами, суд виходив з наступного.

Відповідно до визначення, наведеного в частині першій статті 1 Закону України «Про Державний земельний кадастр» (далі-Закон). Державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України. їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель. їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами.

Згідно з вимогами частини першої статті 3 вказаного Закону обов'язковому внесенню до Державного земельного кадастру підлягають відомості про усі його об'єкти.

Частиною першою статті 10 Закону передбачено, що земельні ділянки є об'єктами Державного земельного кадастру.

Положеннями частини першої статті 5 Закону встановлено, що ведення земельного кадастру здійснюється шляхом внесення відомостей про об'єкти Державного земельного кадастру.

Відповідно до частини першої статті 15 Закону до Державного земельного кадастру включаються, зокрема наступні відомості про земельну ділянку:

- кадастровий номер.

- місце розташування.

- площа,

- цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель).

Частинами першою, другою та шостою статті 16 Закону встановлено, що земельній ділянці, відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру, присвоюється кадастровий номер. Кадастровий номер земельної ділянки є її ідентифікатором у Державному земельному кадастрі. Кадастровий номер скасовується лише у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки. Зміна власника чи користувача земельної ділянки, зміна відомостей про неї не є підставою для скасування кадастрового номера.

Відповідно до приписів частини четвертої статті 9 Закону реєстрація заяв про внесення відомостей до Державного земельного кадастру, надання таких відомостей; присвоєння кадастрових номерів земельним ділянкам; внесення відомостей до Державного земельного кадастру або надання відмови у їх внесенні здійснюється державним кадастровим реєстратором.

Статтею 24 Закону передбачено, що державна реєстрація земельної ділянки здійснюється при її формуванні шляхом відкриття Поземельної книги на таку ділянку. Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за заявою особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі її у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності , або уповноваженої нею особи. При здійсненні державної реєстрації земельної ділянки їй присвоюється кадастровий номер.

Частинами першою, третьою та четвертою статті 79-1 Земельного кодексу України визначено, що формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера.

Отже, з моменту присвоєння кадастрового номера вказаній земельній ділянці вона стала об'єктом цивільних прав.

Як зазначено в частині шостій статті 16 Закону, лише у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки скасовується кадастровий номер земельної ділянки.

Відповідно до вимог частини десятої статті 24 Закону якщо протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстровано з вини заявника, державна реєстрація земельної ділянки скасовуються державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію.

Одночасно, згідно з частиною першою статті 30 Закону для державних кадастрових реєстраторів інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв'язку із здійсненням ними повноважень, визначених цим Законом, надається в електронній формі шляхом безпосереднього доступу до цього реєстру відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Частинами першою та другою статті 1 Земельного кодексу України визначено, що земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується.

Відповідно до частини другої статті 2 Земельного кодексу України суб'єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади.

Статтею 5 Земельного кодексу України закріплено основні принципи земельного законодавства, до числа яких віднесено зокрема, забезпечення рівності права власності на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави; забезпечення раціонального використання та охорони земель; забезпечення гарантій прав на землю.

Згідно з нормами статей 373, 374 Цивільного кодексу України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується Конституцією України. Право власності на землю (земельну ділянку) набувається і здійснюється відповідно до закону. Суб'єктами права власності на землю (земельну ділянку) є фізичні особи, юридичні особи, держава, територіальні громади.

Статтею 327 Цивільного кодексу передбачено, що у комунальній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить територіальній громаді. Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Одночасно, повноваження сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів у галузі земельних відносин встановлені статтею 12 Земельного кодексу України.

Частиною першою статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України надано право кожній особі в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вона вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.

Згідно з визначенням, наведеним у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», заявником є, зокрема:

- власник, інший правонабувач, сторона правочину, у яких виникло речове право, або уповноважені ними особи - у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав;

- орган місцевого самоврядування - у разі взяття на облік безхазяйного нерухомого

майна.

У свою чергу відповідно до пункту 4 цієї частини статті 2 під терміном «інший правонабувач» мається на увазі орендар, суб'єкт іншого права, похідного від права власності, іпотекодержатель, спадкоємець (у разі оформлення спадщини, до складу якої входять речові права на нерухоме майно, що підлягають державній реєстрації згідно із цим Законом).

За змістом положень розділу II Цивільного кодексу України та відповідних глав Земельного кодексу України речовими правами на земельну ділянку є, зокрема право постійного користування земельною ділянкою, право оренди земельної ділянки, право земельного сервітуту, право користування чужою земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб або для забудови.

Частиною другою статті 15 Закону України «Про Державний земельний кадастр» передбачено, що відомості про земельну ділянку містять інформацію про її власників (користувачів), зазначену в частині другій статті 30 цього Закону, зареєстровані речові права відповідно до даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Відповідно до вимог статті 125 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Отже, в нормах чинного законодавства право власності та інші речові права розмежовуються, як окремі правові категорії, кожне з яких підлягає реєстрації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Державному земельному кадастрі в порядку та випадках, передбачених законодавством.

Частиною другою статті 28 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» закріплено особливості реєстрації прав на земельні ділянки та встановлено, що під час проведення державної реєстрації права користування (постійне користування, оренда, користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій), сервітут) земельними ділянками державної чи комунальної власності, право власності на які не зареєстровано в Державному реєстрі прав, державний реєстратор одночасно з проведенням такої реєстрації проводить також державну реєстрацію права власності на такі земельні ділянки без подання відповідної заяви органами, які згідно із статтею 122 Земельного кодексу України передають земельні ділянки у власність або у користування.

Наведені вище положення нормативних актів однозначно свідчать про те, що державна реєстрація земельної ділянки в Державному земельному кадастрі та реєстрація речового права на земельну ділянку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно повинні здійснюватись за відповідними заявами, а саме товариства з обмеженою відповідальністю «РУНА-ІНКАМ», як правонабувача речового права, а речовим правом, яке підлягало реєстрації протягом встановленого законом строку, є не право комунальної власності, а право оренди ТОВ «РУНА-ІНКАМ» на таку земельну ділянку.

Виходячи з вищенаведеного, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, належним чином не заперечені відповідачем, а тому підлягають до задоволення в повному обсязі.

Відповідно до ст. 139 КАС України понесені судові витрати позивачем підлягають до відшкодування.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю. Зобов'язати відділ Держгеокадастру в м. Тернополі в особі ОСОБА_4 управління Держгеокадастру у Тернопільській області скасувати державну реєстрацію в Державному земельному кадастрі земельної ділянки, площею 0,0938 га. для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, яка знаходиться за адресою вул. 15 квітня 2е в м. Тернополі та скасувати присвоєний цій земельній ділянці кадастровий номер 6110100000:05:008:0049.

Стягнути на користь ОСОБА_1 міської ради понесені нею судові витрати зі сплати судового збору в сумі 1 762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) гривні за рахунок бюджетних асигнувань ОСОБА_4 управління Держгеокадастру у Тернопільській області

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Львівського апеляційного адміністративного суду через ОСОБА_1 окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 21 червня 2018 року.

Головуючий суддя Подлісна І.М.

Джерело: ЄДРСР 74868892
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку