open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 червня 2018 року Справа № 923/206/18

Господарський суд Херсонської області у складі судді Задорожної Н.О. за участі секретаря Кудак М.І., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом Акціонерного товариства "Херсонська теплоелектроцентраль"

до Фізичної особи-підприємця Полєвик Наталії Василівни

про визнання договору укладеним

За участю представників сторін:

від позивача: Гостєв А.В., юрисконсульт, дов. № 01-4/29 від 11.04.2018;

від відповідача: не прибув

Сутність справи: Позивач (Приватне акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль", м. Херсон, код ЄДРПОУ 00131771) звернувся з позовом, в якому просить господарський суд визнати укладеним між ним і відповідачем (Фізична особа - підприємець п. Полєвік Наталія Василівна, м. Херсон, код ЄДРПОУ НОМЕР_1) договір № 21 від 21.01.2018 про надання послуг з централізованого опалення та постачання горячої води на умовах поданого позивачем проекту цього договору з дати набрання рішенням законної сили.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на положення Закону України "Про теплопостачання", Закону України "Про житлово-комунальні послуги", п. 1 ч. 2 ст. 16 ЦК України, ст.ст. 181, 187 Господарського кодексу України.

Присутній в судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі.

Відповідач, в установленому порядку повідомлена про дату, час і місце розгляду справи по суті для участі в розгляді справи не прибула, причини неявки не повідомила, з заявою про відкладення розгляду справи не звернулась, направлена на її адресу ухвала про призначення розгляду справи по суті від 22.05.18 повернулася до господарського суду з довідкою відділення Укрпошти форми 20 "за закінченням встановленого строку зберігання".

З урахуванням положень ч. 1, п. 2 ч. 3 ст. 202 ГПК України, господарський суд розглядає справу без участі представника відповідача.

З урахуванням вимог ст. 240 ГПК України після завершення розгляду справи у судовому засідання 14.06.18 проголошено вступну та резолютивну частини рішення та повідомлено про дату складення повного рішення.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, суд

в с т а н о в и в:

Акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль" створене Міністерством палива та енергетики України відповідно до Указу Президента від 15.06.1993 року № 210 "Про корпоратизацію підприємств".

Метою діяльності позивача є виробництво, передача та постачання електричної та теплової енергії.

Відповідно до статуту позивача, останній надає фізичним та юридичним особам м.

Херсона наступні послуги:

- постачання теплової енергії;

- підігрів води.

Фізична особа-підприємець Полєвик Наталія Василівна (далі - ФОП Полєвик Н.В., споживач) має у власності «Салон весільного вбрання» нежитлове приміщення площею 48,7 кв.м. по АДРЕСА_2, яке підключене до центральної системи опалення і опалюється внутрішньо домовою системою опалення, підключеного до теплових мереж ПрАТ «Херсонська ТЕЦ». Відповідно до акту обстеження від 23.02.2018 року у вказаному приміщенні розміщено магазин «Vivalon». (а.с. 17).

Законом України «Про житлово-комунальні послуги» дано визначення поняття споживач: фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу.

31.01.2018 року на адресу відповідача було направлено лист № 06-1/209 від 30.01.2018 року, з пропозицією укладення договору, яким останньому роз'яснено, що ПрАТ «Херсонська ТЕЦ» надсилає відповідачу, як власнику приміщення за адресою м. Херсон, вул. І.Кулика, 131, в якому знаходиться магазин «Вивалон», та користувачу послуг централізованого опалення, договір №21 від 29.01.2018 «Про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води» із повідомленням та проханням розглянути договір, підписати та один примірник повернути на адресу товариства. (а.с. 18-23).

Відповідно до інформації з сайту Укрпошти лист № 06-1/209 від 30.01.2018 року було отримано відповідачем особисто 08.02.2018 року, що підтверджується наданою в матеріали справи роздруківкою, а.с. 20).

Однак, станом на 16 березня 2018 року відповідач ухиляється від укладення договору № 21 від 29.01.2018 та не вчиняє жодних дій щодо його узгодження та підписання. Враховуючи, що відповідач в розумінні визначення понять Закону України «Про житлово-комунальні послуги» є споживачем, тобто отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу, ПрАТ «Херсонська ТЕЦ» обґрунтовано вжило заходів, щодо укладення договору з відповідачем, а дії відповідача свідчать про неправомірне ухилення від укладення договору через затягування процесу укладення та, всупереч чинного законодавства бездоговірне споживання теплової енергії.

Таким чином, матеріалами справи підтверджується, що позивач вживав усіх заходів щодо врегулювання розбіжностей при укладенні договору з відповідачем, а дії відповідача свідчать про його небажання укласти договір.

Основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов'язки, визначає Закон України "Про житлово-комунальні послуги".

Закон України "Про житлово-комунальні послуги" належить до нормативного акта спеціальної дії, який регулює відносини, що виникають між виробниками, виконавцями, споживачами у процесі створення, надання та споживання житлово-комунальних послуг.

Статтею 1 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" визначено, що житлово-комунальні послуги - це результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил.

Поняття комунальних послуг при цьому конкретизовано: комунальні послуги - це результат господарської діяльності, спрямованої на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи у забезпеченні холодною та гарячою водою, водовідведенням, газо- та електропостачанням, опаленням, а також вивезення побутових відходів у порядку, встановленому законодавством.

Разом з тим стаття 4 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" передбачає, що законодавство України у сфері житлово-комунальних послуг, крім цього Закону, базується на Конституції України і складається з нормативно-правових актів у галузі цивільного, житлового законодавства та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері житлово-комунальних послуг.

Одним з таких окремих нормативних актів спеціальної дії є Закон України "Про теплопостачання", який визначає основні правові, економічні та організаційні засади діяльності на об'єктах сфери теплопостачання, регулює відносини, пов'язані з виробництвом, транспортуванням, постачанням та використанням теплової енергії.

Статтею 1 Закону України "Про теплопостачання" дано визначення поняття споживач: це фізична або юридична особа, яка використовує теплову енергію на підставі договору.

Статтями 20, 21 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" визначені обов'язки споживача та виконавця житлово-комунальних послуг. Зокрема, обов'язком споживача є укладення договору на надання житлово-комунальних послуг, підготовленого виконавцем на основі типового договору, а також оплата житлово - комунальних послуг у строки, встановлені договором або законом, а обов'язком виконавця - надання послуг вчасно та відповідної якості згідно із законодавством та умовами договору, а також підготовка та укладення зі споживачем договору про надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.

Аналогічний обов'язок споживача своєчасно укласти договір з постачальною організацією на постачання теплової енергії закріплено також ст. 24 Закону України "Про теплопостачання".

Відповідно до ч. 1 ст.626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.

Згідно приписів п.2 ч. 1 ст.208 ЦК України правочин між фізичною і юридичною особами вчиняється у письмовій формі, за винятком випадків, передбачених ст.206 цього кодексу.

Статтею 368 ЦК України передбачено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.

Приписами ч. 1 ст. 19 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" передбачено, що відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово- комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.

Згідно ч. 7 ст. 28 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" типові договори на надання житлово-комунальних послуг затверджує Кабінет Міністрів України.

Форма та зміст (умови) типового договору затверджені постановою Кабінету Міністрів України № 630 від 21 липня 2005 р. "Про затвердження Правил надання послуг централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення" (далі - Постанова № 630).

Відповідно до норм ст. 181 ГК України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках. Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один його примірник другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що відмова відповідача як споживача послуг від укладення договору на основі Типового, фактично суперечить вимогам Цивільного кодексу України та ст. ст. 19, 20 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги".

Відтак, позов є обґрунтованим і підлягає задоволенню.

Згідно ч.2 ст. 187 ГК України день набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.

Витрати по оплаті судового збору в сумі 1762 грн. покладаються на відповідача.

На підставі викладеного, керуючись Законом України "Про теплопостачання", Законом України "Про житлово-комунальні послуги", ст. ст. 181, 187 Господарського кодексу України, ст.ст. 232, 233, 236, 238, 240, 241 ГПК України, - суд

в и р і ш и в:

1.Позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

2.Визнати укладеним договір № 21 від 21.01.2018 між Фізичною особою-підприємцем Полєвік Наталією Василівною та Приватним акціонерним товариством "Херсонська теплоелектроцентраль", на умовах поданого проекту договору № 21 від 29.01.2018р. в наступній редакції:

ДОГОВІР № 21

про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води

м. Херсон " 29" січня 2018р.

Приватне акціонерне товариство «Херсонська теплоелектроцентраль», в особі в.о. начальника служби збуту теплової енергії Демченка Олександра Тимофійовича, що діє на підставі довіреності від 19.01.2018р. № 01-4/11, (далі виконавець), і ФОП Полєвик Наталя Василівна, яка (який) є власником (наймачем, орендарем) приміщення, (далі - споживач), з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене:

Предмет договору

1. Виконавець зобов'язується надавати споживачеві з початку по кінець опалювального періоду, встановленого рішенням виконкому Херсонської міської ради, відповідної якості послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води, а споживач зобов'язується своєчасно оплачувати надані послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених договором.

2. Суб'єкти користування послугами:

1) власник (наймач, орендар) приміщення: м. Херсон, вул. І. Кулика, 131.

3.Характеристика об'єкта надання послуг:

- опалювальна площа (об'єм) приміщення 48,7 кв. метрів;

- максимальне теплове навантаження:

- на опалення 0,0034 Гкал/годину,

- на гаряче водопостачання ------ Гкал/годину;

Норма витоку мережної води 0,0001 тн/годину.

Межа експлуатаційної відповідальності: внутрішня система опалення займаного приміщення Нормативні втрати в теплових мережах споживача: ------- .

4. Характеристика засобів обліку води і теплової енергії:

№ п/п

Вид засобу обліку теплової енергії

Тип засобу обліку теплової енергії

Заводський номер

Перше показання

Місце встановлення

Примітка

1

Тепловий лічильник

----

Тарифи на послуги та їх загальна вартість

5. Тарифи на послуги становлять:

1) на момент укладення договору з централізованого постачання гарячої води та опалення тариф становить 2109,77 грн/Гкал (з ПДВ).

2) при зміні тарифів на послуги з теплопостачання взаєморозрахунки виконуються по тарифам, затвердженим (погодженим) державними органами, органами місцевого самоврядування та іншими органами, які мають право на встановлення або зміну тарифу.

3) про зміну тарифів Виконавець повідомляє Споживача листом або в засобах масової інформації.

6. Розмір щомісячної плати за надані послуги розраховується відповідно до фактичного споживання теплової енергії згідно з нормативами (нормами) та тарифами, діючими на момент споживання, та затвердженими (погодженими) державними органами, органами місцевого самоврядування та іншими органами, які мають право на встановлення або зміну тарифу.

7. Плата за надані послуги за наявності засобів обліку теплової енергії справляється за їх показаннями згідно з пунктами 9- 13 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води.

Оплата спожитих послуг

8. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

- У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим.

- У разі застосування авансової системи оплати послуг платежі вносяться за __місяців у розмірі ___ гривень.

- Розрахунки за спожиті послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання виконуються за тарифами, діючими на період надання послуги.

9. За наявності засобів обліку теплової енергії справляння плати за розрахунковим засобом не допускається, крім випадків, передбачених договором на встановлення засобів обліку.

10. Послуги оплачуються готівкою або у безготівковій формі.

11. Плата за послуги вноситься на розрахунковий рахунок ПрАТ «Херсонська ТЕЦ» основний борг, штрафні санкції, інфляційні витрати та 3% річних - на поточний рахунок із спеціальним режимом використання № 26034304656332, ХОУ АТ «Ощадбанк», МФО 352457.

12. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується в безспірному порядку, крім суми основної заборгованості, пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми боргу за кожний день прострочки терміну сплати, сума інфляційних втрат за весь час прострочення, та три відсотки річних від простроченої суми заборгованості.

13. У разі надання послуг не в повному обсязі, відхилення їх кількісних показників від нормативних виконавець здійснює перерахунок розміру плати на підставі акту-претензії, складеного відповідно до п.п. 22- 23 цього договору.

Права та обов'язки сторін

14. Споживач має право на:

1) отримання вчасно та відповідної якості послуг згідно із законодавством та умовами договору;

2) отримання в установленому законодавством порядку інформації про перелік послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості;

3) несплату вартості послуг у разі відключення виконавцем гарячої води і опломбування запірних вентилів на опалення у приміщені та відновлення надання цих послуг шляхом зняття пломб за свій рахунок протягом доби згідно з письмовою заявою та у разі відсутності заборгованості з оплати послуг теплопостачання та гаряче водопостачання;

4) взяття на абонентський облік встановлених засобів обліку теплової енергії;

5) ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері комунальних послуг;

6) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги;

7) звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання.

8) відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, завданої його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання послуг або їх ненадання з вини виконавця;

9) зменшення розміру плати в разі надання послуг не в повному обсязі, відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання на підставі акту претензії складеного відповідно до п.п. 23-24 цього договору;

10) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом строку, встановленого у додатку до Правил, якщо недоліки виникли з вини виконавця;

11) перевірку кількісних і якісних показників надання послуг. Витрати, пов'язані з перевіркою кількісних і якісних показників надання послуг, відшкодовуються виконавцем у разі обґрунтованості звернення споживача та споживачем - у разі необґрунтованості такого звернення.

15. Споживач зобов'язаний:

1) оплачувати послуги в установлені договором строки;

2) повідомляти виконавця про юридичних осіб (орендарів або суборендарів), строк оренди яких перевищив місяць, а договором оренди передбачена сплата за послуги з теплопостачання та також про зміни у стані інженерного обладнання протягом місяця;

3) забезпечити доступ до мережі, арматури, засобів обліку води і теплової енергії представників виконавця за наявності в них відповідного посвідчення:

- для ліквідації аварій - цілодобово;

- для проведення технічного та профілактичного огляду, зняття контрольних показань засобів обліку теплової енергії - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

4) дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері комунальних послуг;

5) забезпечувати цілісність засобів обліку теплової енергії та не втручатися в їх роботу; щомісяця з 20 по 24 число надавати показники засобу обліку до служби збуту теплової енергії виконавця.

6) у разі несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати в безспірному порядку, крім суми основної заборгованості, штрафні санкції, інфляційні витрати та 3% річних, згідно з п.12 цього договору;

7) своєчасно вживати заходи до усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини та компенсувати збитки виконавця, які виникли в разі порушення роботи теплового обладнання споживача, що призвели до перебоїв у технологічному процесі теплопостачання;

8) за власний рахунок проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання, що вийшли з ладу з його вини;

9) своєчасно проводити підготовку приміщення і його санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;

10) у разі виявлення виконавцем несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку теплової енергії відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту згідно із законодавством та сплатити вартість послуг з теплопостачання визначений розрахунковим методом за період з дати контрольної перевірки до дати закінчення ремонту та вводу в експлуатацію засобу обліку теплової енергії.

11) відшкодовувати виконавцю витрати з проведення аналізу якісних показників послуг у разі необґрунтованості претензій.

12) отримувати послуги з теплопостачання в опалювальний період у відповідності до Рішення виконкому Херсонської міської ради.

16. Виконавець має право:

1) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за надані послуги в безспірному порядку, крім суми основної заборгованості, штрафні санкції, інфляційні витрати та 3% річних у розмірі відповідно до п. 12 цього договору;

2) вносити зміни у договір, що впливають на розмір плати за послуги;

3) вимагати від споживача дотримання нормативно-правових актів у сфері комунальних послуг;

4) вимагати від споживача своєчасного усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості відповідних робіт та компенсації збитків виконавця, які виникли в разі порушення роботи теплового обладнання споживача, що призвели до перебоїв у технологічному процесі теплопостачання;

5) доступу в приміщення споживача для ліквідації аварій, відповідно до встановленого законом порядку, усунення недоліків у роботі санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного та профілактичного огляду і перевірки показань засобів обліку води і теплової енергії відповідно до законодавства;

6) у разі виникнення сумнівів щодо правильності показань засобів обліку води і теплової енергії звернутися до акредитованої лабораторії для проведення експертизи їх технічного стану та метрологічної повірки.

7) припинити постачання теплової енергії споживачу згідно пунктів 25-28.

17. Виконавець зобов'язаний:

1) забезпечувати вчасне та відповідної якості надання послуг згідно із законодавством та умовами цього договору;

2) надавати споживачеві в установленому законодавством порядку інформацію про перелік послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості;

3) контролювати встановлені міжповіркові інтервали;

4) відновлювати надання послуг, за заявою споживача та за його рахунок, шляхом зняття пломб протягом доби, при відсутності заборгованості з оплати послуг на теплопостачання та гаряче водопостачання;

5) забезпечувати за заявою споживача взяття на абонентський облік у тижневий строк засобів обліку теплової енергії;

6) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження кількісних показників з вини виконавця;

7) звільняти від плати за послуги у разі їх ненадання з вини виконавця;

8) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з вини виконавця;

9) ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері комунальних послуг;

10) відшкодувати збитки, завдані споживачеві, його майну та/або приміщенню, шкоди, завданої його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання послуг або їх ненадання з вини виконавця;

11) зменшити розмір плати в разі надання послуг не в повному обсязі, відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання на підставі акту претензії складеного відповідно до п.п. 22-23 цього договору;

12) вести облік скарг (заяв, вимог, претензій) споживачів щодо кількості та якості надання послуг, а також облік їх виконання;

13) проводити перерахунок розміру плати за послуги у разі їх надання не в повному обсязі, відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання у порядку, визначеному Правилами, іншими нормативно-правовими актами та цим договором;

14) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

15) виконувати інші обов'язки відповідно до законодавства та цього договору.

Відповідальність сторін

18. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежів за послуги - шляхом сплати в безспірному порядку, крім суми основної заборгованості, передбачених п. 12, штрафні санкції, інфляційні витрати та 3% річних;

3) втручання у роботу засобів обліку води і теплової енергії;

4) порушення зобов'язань, встановлених договором або законодавством.

19. Виконавець несе відповідальність у разі, якщо з його вини виникло:

1) неналежне надання або ненадання послуг споживачеві, крім випадків :

- відключення виконавця від газопостачання з причини масових неплатежів споживачами за теплову енергію, що не дають змогу виконавцю своєчасно здійснювати розрахунки за спожитий газ;

- в разі зменшення лімітів газу з причин не пов'язаних з виробничою діяльністю виконавця;

- в разі зменшення тиску газу в магістральному газопроводі з причин не пов'язаних з виробничою діяльністю виконавця;

2) зниження кількісних і якісних показників послуг, надання послуг не в повному обсязі що виникли з вини виконавця - шляхом зменшення розміру плати та виплати споживачеві компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт в розмірі, 0,1% місячної плати за послугу, за кожну добу її ненадання;

3) порушення прав споживачів згідно із законодавством;

4) порушення зобов'язань, встановлених договором або законодавством.

Точки розподілу, в яких здійснюється передача послуг від виконавця споживачеві

20. Точками розподілу, в яких здійснюється передача (контроль якості) послуг від виконавця споживачеві є межа експлуатаційної відповідальності (дивись пункт 3).

20.1. В разі встановлення в будинку засобу обліку теплової енергії та гарячої води, облік теплової енергії здійсняється на межі балансової належності теплових мереж виконавця і споживача, або, за домовленістю сторін, в іншому місці обліку.

Порядок розв'язання спорів

21. У разі порушення виконавцем умов договору споживач викликає (письмова заява) представника виконавця для складання та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види порушень. У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача обов'язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов'язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.

Представник виконавця повинен з'явитися на виклик споживача не пізніше двох робочих днів.

Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їх підписами. У разі неприбуття представника виконавця у визначений договором строк або необґрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два представника споживача.

22. Акт-претензія подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

23. Виконавець може відмовити споживачеві в задоволенні його претензій щодо відхилення показників послуг на підставі:

- показань реєстраційних технічних засобів, атестованих і опломбованих відповідними органами Держспоживстандарту;

- правильності показань засобів обліку води і теплової енергії;

- аналізу якості води.

У разі обґрунтованості претензій споживача витрати, пов'язані з їх перевіркою, відшкодовуються виконавцем, у разі необґрунтованості - споживачем.

24. Спори між сторонами розв'язуються шляхом переговорів або у судовому порядку.

Умови припинення подачі теплової енергії

25. Виконавець припиняє постачання теплової енергії споживачу у разі:

1) Проведення виконавцем планових випробувань, поточних та капітальних ремонтів, профілактики та ремонту обладнання джерел тепла в міжопалювальний період.

2) Відсутності протягом 10 днів оплати теплової енергії у встановлені договором терміни.

3) Забруднення зворотної мережної води споживачем та допущення її подачі в мережі виконавця.

4) Неготовності споживача до опалювального сезону (відсутність акта готовності до опалювального сезону).

5) Підключення нового споживача, якщо споживач не має резервного джерела теплопостачання на строк, визначений графіком будівельної організації, узгоджений з органами місцевої ради.

6) Підключення споживачем теплоспоживального обладнання, експлуатація якого була заборонена.

7) Підключення споживачем теплового обладнання без дозволу виконавця.

8) Інших дій споживача, передбачених законодавством, які є підставою для припинення подачі теплової енергії.

9) Виникнення обставин непереборної сили (форс-мажор).

26. Виконавець письмово за 10 днів повідомляє споживача про причину та дату припинення подачі теплової енергії.

27. Споживач при отриманні повідомлення про відключення теплової енергії зобов'язаний виконати заходи, спрямовані на запобігання травматизму, пошкодженню обладнання, спустошенню систем теплоспоживання, негативним екологічним та іншим наслідкам. Виконавець не несе відповідальності за можливі наслідки, пов'язані з відключенням споживача.

28. Припинення постачання теплової енергії споживачу виконується до моменту усунення причини, яка стала підставою для таких дій виконавця, та сплати витрат на підключення систем теплопостачання. Час відновлення теплопостачання споживача визначається виконавцем з урахуванням пріоритетності своїх поточних робіт, але не більше п'яти днів з моменту усунення порушення.

Форс-мажорні обставини

29. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги згідно з умовами договору.

Строк дії договору

30. Цей договір укладається на строк до 31.12.2020р. і набирає чинності з дня його укладення. Договір вважається щороку продовженим, якщо за місяць до закінчення його строку однією із сторін не буде письмово заявлено про розірвання або необхідність перегляду.

31. Договір може бути розірваний достроково за взаємною згодою сторін у разі:

- зникнення потреби в отриманні послуги або відмови споживача від користування послугами виконавця;

- переходу права власності (користування) на приміщення до іншої особи;

- невиконання умов договору сторонами договору.

32. Договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у споживача, другий - у виконавця.

Інші умови

33. У разі передачі споживачем прав власності чи прав користування на приміщення другій особі, внаслідок договорів купівлі-продажу, міни, дарування, тощо, споживач зобов'язаний сплатити в повному обсязі наявну заборгованість за спожиту теплову енергію та послуги з гарячого водопостачання.

34. З моменту підписання договору усі попередні угоди між сторонами по тому ж предмету зобов'язань втрачають свою юридичну силу.

Довідкові відомості

Телефони спеціального виклику у разі виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій

Центральна диспетчерська служби ПрАТ «ХТЕЦ» тел. 51-80-51

Відділ контролю за споживанням теплової енергії ПрАТ «ХТЕЦ» - тел 32-21-73

Відділ збуту теплової енергії - 36-60-77, 36-60-76

Реквізити сторін

Виконавець Споживач

Приватне акціонерне товариство "Херсонська ТЕЦ" __________________________

адреса 73036 м. Херсон, Бериславське шосе,1 ___________________________

р/р № 26034304656332 ___________________________

ХОУ АТ «Ощадбанк» МФО 352457, ___________________________

код ЄДРПОУ 00131771 ___________________________

ІПН 001317721033 ІПН_______________________

Св-во № 100277250 Св-во № ___________________

телефон 35-24-82 телефон: ___________________

В .о. начальника СЗТЕ __(підпис)__ О.Т. Демченко __________________________

(печать) (м.п.)

3. Стягнути з Фізичної особи - підприємця Полєвік Наталії Василівни (73000, АДРЕСА_1, код ЄДРПОУ НОМЕР_1, р.рахунки не відомі) на користь Приватного акціонерного товариства "Херсонська теплоелектроцентраль" (73036, м. Херсон, Бериславське шосе, 1, р/р № 26008682971 в ПАТ "Марфін Банк", МФО 328168, код ЄДРПОУ 00131771) 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят два) грн. судових витрат.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 241 ГПК України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до ч. 1 та 2 ст. 256 ГПК України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Повне рішення складено 19.06.2018.

Суддя Н.О. Задорожна

Інформацію по справі, що розглядається можна отримати на сторінці суду на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: ks.arbitr.gov.ua/sud5024.

Джерело: ЄДРСР 74750644
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку