open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03.04.2018

м. Дніпро

Справа № 904/150/18

Господарський суд Дніпропетровської області у складі судді Бєлік В.Г. за участю секретаря судового засідання Ковтун А.В.

за позовом Приватного акціонерного товариства "Дніпротурист", м.Дніпро

до Комунального підприємства "Дніпроводоканал" Дніпровської міської ради, м.Дніпро

про скасування оперативно-господарської санкції на суму 43 276, 33грн., нарахованої на підставі акту від 19.10.2017р. згідно розрахунку за жовтень 2017р.

Представники :

від позивача: ОСОБА_1, довіреність № 7 від 27.04.2017, представник;

від відповідача: ОСОБА_2, довіреність № 27/11-14 від 02.01.2018, представник;

від позивача: ОСОБА_3, виписка з ЄДР, керівник.

СУТЬ СПОРУ:

Приватне акціонерне товариство "Дніпротурист" звернулось до Господарського суду Дніпропетровської області з позовом до Комунального підприємства "Дніпроводоканал" Дніпровської міської ради про скасування оперативно-господарської санкції на суму 43 276, 33грн., нарахованої на підставі акту від 19.10.2017р. згідно розрахунку за жовтень 2017р. Судові витрати позивач просить покласти на відповідача.

В обґрунтування заявлених вимог позивач посилається на порушення відповідачем положень законодавства, безпідставність нарахування суми величини плати за скид стічних вод з понад нормативними забрудненнями за жовтень 2017р. у обсязі стічних вод 1051,00м3/міс у розмірі 43 276, 33 грн.

Ухвалою суду від 15.01.2018 відкрито провадження у справі. Справа розглядатиметься за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання призначено на 13.02.2018 о 10:40год.

У судовому засіданні 13.02.2018 представник відповідача подав відзив на позов.

Представник позивача у судове засідання не з'явився 01.02.2018 подав клопотання про відкладення розгляду справи у зв'язку з відпусткою представника.

Представник відповідача проти заявленого клопотання позивача не заперечує та просить час для можливості відправити копію відзиву на адресу позивача.

Ухвалою суду від 13.02.2018 відкладено підготовче засідання до 01.03.2018 о 10:20год.

У судовому засіданні 01.03.2018, відповідно до статті 183 Господарського процесуального кодексу України, було оголошено перерву до 15.03.2018. Після перерви розгляд справи продовжено.

14.03.2018 представник позивача подав до канцелярії суду заяву про зміну предмету позову, в якій просить:

- визнати недійсним та скасувати розрахунок величини плати за скид стічних вод з понаднормативними забрудненнями Комунального підприємства "Дніпроводоканал" за жовтень 2017 на суму 43 276,33 грн., що був здійснений на підставі "Правил приймання та скиду (водовідведення) стічних вод підприємств у систему каналізації м. Дніпропетровська" затверджених рішенням виконкому Дніпропетровської міської ради від 19.02.2015 № 129;

- визнати недійсним та скасувати рахунок № 102565 від 30.11.2017 Комунального підприємства "Дніпроводоканал" за скид понаднормативних забруднень з урахуванням коефіцієнту кратності і нормативи плати за очищення (перевищення ДК) згідно договору № 7192 від 28.04.2015 та п.п. 2.1.3., 6.8, 7.11, 7.13, 8.6. Правил приймання стічних вод підприємств № 129 від 19.02.2015 на суму 43 276,32 грн.

Суд прийняв заяву про зміну предмету позову.

Подальший розгляд справи здійснюється з урахуванням заяви про зміну предмету позову.

У судовому засіданні представники сторін зазначили, що ними були наданні всі можливі та допустимі докази.

Судом були визначені всі необхідні обставини у справі та зібрані відповідні докази, що є підставою для закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті.

Ухвалою суду від 15.03.2018 закрито підготовче провадження. Призначено справу до судового розгляду по суті на 03.04.2018 о 11:20год.

Завданням розгляду справи по суті є розгляд та вирішення спору на підставі зібраних у підготовчому провадженні матеріалів, а також розподіл судових витрат (ст. 194 Господарського процесуального кодексу України).

Справа розглядається за наявними в ній матеріалами, визнаними судом достатніми, в порядку, вищевизначеному чинними правовими нормами.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, оцінивши докази в їх сукупності, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

Між Приватним акціонерним товариством "Дніпротурист" (далі-абонент, позивач) та Комунальним підприємством "Дніпроводоканал" Дніпровської міської ради (далі-водоканал, відповідач) було укладено договір про надання послуг з централізованого питного водопостачання та водовідведення № 7192 від 28.04.2015.

Згідно п.2.1. договору водоканал зобов’язується надавати абоненту послуги з централізованого питного водопостачання та водовідведення, а Абонент зобов’язується оплачувати Послуги в порядку і умовах, визначених Договором та діючим законодавством.

Місцем надання послуг Водоканалом Абоненту є Точка розподілу, визначена сторонами в Акті визначення Точки розподілу та розмежування, балансової приналежності водопровідних та каналізаційних мереж (Додаток №1 до Договору) (п.2.2. договору).

У відповідності до п.3.15. договору Абонент, на балансі якого знаходяться мережі водовідведення, несе відповідальність за порушення норм щодо кількості та концентрації шкідливих речовин в Стічних водах, які скидають до вказаних мереж Субабоненти, орендарі, суборендарі.

Допустимі концентрації шкідливих речовин у Стічних водах встановлені рішенням виконкому Дніпропетровської міської ради №129 від 19.02.2015 "Про затвердження Правил приймання та скиду (водовідведення) стічних вод підприємств у систему каналізації м. Дніпропетровська" та наводяться в Додатку №4 Договору.

Згідно з п.3.16. Договору нарахування проводяться по нормативу плати за очищення 1 куб.м Стічних вод з вмістом забруднень у межах допустимих концентрацій (Нл), обсягом скинутих понаднормативного забруднення Стічних вод (Vпз) та коефіцієнтом кратності (Кк), який враховує рівень небезпеки скинутих забруднень для технологічних процесів очищення Стічних вод та екологічного стану водойми.

Для визначення вмісту забруднень у Стічних водах використовуються як дані лабораторії Водоканалу, так і результати вибіркового контролю, виконаного лабораторіями місцевих органів Держсанепіднагляду, охорони навколишнього природного середовища або іншими лабораторіями, акредитованими у даній галузі (п. 3.18. Договору).

Відповідно до п.3.17. Договору Абонент зобов’язаний подавати Водоканалу звіт про якісний склад стічних вод, що він скидає до каналізації, за формою наведеною у Додатку №5 до Договору, не пізніше одного місяця після закінчення кварталу року, в якому надавалися Послуги за Договором.

Пунктом 3.19. Договору встановлено, що плата за скид понаднормативних забруднень стягується за весь об’єм Стічних вод, скинутих Абонентом протягом календарного місяця, коли було зафіксоване перевищення допустимої концентрації. У випадку повторного встановлення факту перевищення ДК забруднюючих речовин – три календарних місяця (місяця, у якому відібрана проба і було зафіксовано перевищення ДК, та двох попередніх).

У п. 4.10. Договору зазначено, що величина плати за скид Стічних вод у систему водовідведення Водоканалу понаднормативними забрудненнями розраховується згідно Інструкції №37.

Така оплата здійснюється Абонентом не пізніше 10 днів з дати отримання листа-повідомлення рахунку.

Відповідно до п. 5.1. Договору між Водоканалом та Абонентом встановлюється межа відповідальності за стан і експлуатацію водопровідних мереж згідно Правил №190, відповідно до Акту визначення Точки розподілу та розмежування балансової приналежності водопровідних та каналізаційних мереж (Додаток №1 до Договору) та Генерального плану об’єкту в масштабі 1:500 з нанесенням на ньому водопровідною та каналізаційною мережами та випусками до каналізації Водоканалу.

Водоканал має право проводити технічні та профілактичні огляди водопровідних і каналізаційних мереж Абонента, знімати контрольні показники приладів і засобів обліку на них та виявляти Нераціональне використання Води питної (п. 6.1.1. Договору).

Згідно з п.6.1.2. Договору Водоканал має право складати акти з приписом щодо усунення порушень Абонентом вимог чинного законодавства у сфері водопостачання, водовідведення та умов Договору при їх виявленні з визначенням строку на їх усунення. Невиконання припису Водоканала, що стосується порушень правил обліку Послуг, - є підставою для нарахувань згідно п.3.3. Правил №190.

Акт складається представником Водоканалу і підписується його представником та представником Абонента. Якщо Абонент (його представник) відмовляється підписати такий акт, то він підписується представником Водоканалу одноосібно, про що в Акті робиться відповідний запис про таку відмову з зазначенням прізвища, посади представника Абонента, який відмовився від підпису. У такому випадку акти обстежень, підписані представником Водоканалу в односторонньому порядку, вважаються дійсними та є підставою для нарахувань об’ємів спожитих Послуг.

Відповідно до п.7.2.5. Договору Абонент зобов’язаний забезпечити безперешкодний доступ до мереж, арматури, засобів обліку, розподільних систем та іншого обладнання водопостачання та водовідведення Абонента представників Водоканалу, за наявності в них відповідного посвідчення, для контролю за технічним станом, за рівнем споживання Води питної, а також для виконання відключення і обмеження водопостачання та водовідведення; не перешкоджати здійсненню контролю інженерного обладнання в приміщеннях Абонента.

Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами та скріплення печатками, і в частині Послуг діє до 28.11.2019 року, а в частині їх оплати – до повного виконання.

З моменту набуття чинності Договору будь-які діючі до цього моменту договори, угоди, що укладені Сторонами з правовідносин, що регулюються Договором, втрачають чинність, крім зобов’язань Абонента з оплати (п.9.1. Договору).

Згідно з п. 9.2. Договору усі правовідносини, що виникають з Договору та не врегульовані ним, регламентуються відповідними нормами законодавства України, зокрема Правилами №190, Інструкцією №37, Правилами №37, тощо, а також застосовуваними до таких правовідносин звичаями ділового обороту на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості.

19.10.2017 року представниками КП "Дніпроводоканал" здійснено виїзд за адресою: м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, 30 з метою відбору проб для контролю якості стічних вод ПрАТ "Дніпротурист".

У присутності представника позивача - в.о. голови правління ОСОБА_4 виконано відбір разових проб стічних вод підприємства з метою контролю їх складу та якості. За наслідком відбору проб складено акт відбору проб стічних вод від 19.10.2017 року, який підписано повноважними представниками позивача та відповідача (а.с. 19).

За результатом вимірювань, проведених у період з 19.10.2017 року по 24.10.2017 року, лабораторією відповідача по контролю якості стічних вод підприємств, яка атестована на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду (свідоцтво про атестацію № 57, видане 24.12.2012 року, чинне до 24.12.2017 року), було складено протокол вимірювань показників складу та властивостей стічних вод, відібраних 19.10.2017 року на об'єкті ПрАТ "Дніпротурист" у контрольному колодязі - проба № 1, № 2, № 3 (а.с. 21-22).

13.11.2017 року відповідач надіслав на адресу позивача листа № 15426/2424 про порушення Правил прийому стічних вод разом із розрахунком величини плати за скид стічних вод із понаднормативними забрудненнями за жовтень 2017 року відповідно до якого плата за скид понаднормативних забруднень складає 43 276,33 грн.

Відповідачем було виставлено позивачеві рахунок № 102565 від 30.11.2017 за скид понаднормативних забруднень з урахуванням коефіцієнту кратності і нормативу плати за очищення (перевищення ДК) на суму 43 276,33 грн.

Позивач вважає, що нарахування відповідачем плати за збір стічних вод з понаднормативних забруднень у сумі 43 276,33 грн. є необґрунтованим та незаконним, що і є причиною виникнення спору.

Відповідно до частини першої статті 5 Закону України № 1264-ХП від 25.06.1991 року (із змін. і доп.) "Про охорону навколишнього природного середовища", державній охороні і регулюванню використання на території України підлягають: навколишнє природне середовище як сукупність природних і природно-соціальних умов та процесів, природні ресурси, як залучені в господарський обіг, так і невикористовувані в економіці в даний період (земля, надра, води, атмосферне повітря, ліс та інша рослинність, тваринний світ), ландшафти та інші природні комплекси.

За змістом статті 15 цього Закону місцеві ради несуть відповідальність за стан навколишнього природного середовища на своїй території і в межах своєї компетенції, зокрема, забезпечують реалізацію екологічної політики України, здійснюють контроль за дотриманням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, а також здійснюють інші повноваження відповідно до цього закону та інших законів України.

Відповідно до підпункту 5 пункту а) статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" вирішення питань водопостачання, відведення та очищення стічних вод, а також здійснення контролю за якістю питної води належить до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад.

Рішенням виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради № 129 від 19.02.2015 року на підставі Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища", Інструкції про встановлення та стягнення плати за скид промислових та інших стічних вод у системи каналізації населених пунктів та Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України, затверджених Державним комітетом будівництва, архітектури та житлової політики України, інших нормативних документів, затверджено Правила приймання та скиду (водовідведення) стічних вод підприємств у систему каналізації м. Дніпропетровська (далі - Правила № 129), а також Інструкцію про порядок відбору проб для контролю якості стічних вод підприємств.

Відповідно до підпункту 2.1.6. Правил № 129 водоканал має право здійснювати позаплановий (в будь-яку годину доби), непогоджений з підприємством заздалегідь, відбір проб для контролю за якістю стічних вод, що скидаються та застосовувати на підставі результатів контролю (при виявленні порушень Правил приймання та умов договору на надання послуг водопостачання та водовідведення) відповідні заходи. Присутність представника підприємства при відборі проб обов'язкова.

Згідно з підпунктами 2.4.4. та 2.4.8. Правил № 129 підприємства зобов'язані: дотримуватись встановлених кількісних та якісних показників стічних вод на каналізаційних випусках; забезпечувати можливість проведення уповноваженими представниками водоканалу у будь-який час доби обстеження роботи локальних очисних споруд (далі - ЛОС) та контролю за скиданням стічних вод у міську каналізаційну мережу, включаючи надання необхідних документів, визначених цими Правилами приймання та Правилами користування, надавати допомогу при відборі проб стічних вод та вивченні режиму їх скиду.

Пунктом 3.2. Правил № 129 встановлено, що підприємство несе відповідальність за якість стічних вод, які скидає у міську каналізаційну мережу.

Якщо підприємство має на своєму балансі КНС (каналізаційна насосна станція перекачки стічних вод) та каналізаційні мережі і по ним транспортуються стічні води до міських каналізаційних очисних споруд, то воно відповідає за якість не тільки своїх стоків, але і за якість стічних вод субабонентів та інших споживачів, які користуються їх мережами.

Пунктом 7.10. Правил № 129 передбачено, що при відборі проб на випусках стічних вод підприємство повинно забезпечити присутність своїх представників: відповідальну особу за стан каналізаційних мереж, слюсаря для відкриття кришки колодязя та інших (пункт 7.10. Правил № 129).

З метою контролю якості стічних вод підприємств Водоканал здійснює відбір разових (контрольних) проб. Ці проби характеризують склад та властивості стічних вод і відповідальність фактичних концентрацій забруднюючих речовин допустимим. Виявлені в цих пробах перевищення ДК забруднюючих речовин у стічних водах є підставою для нарахування плати за скид понаднормативних забруднень (пункт 7.11. Правил № 129).

Відбір разових проб стічних вод підприємств виконується уповноваженими представниками водоканалу, що фіксується у актах (Додатки 3, 5), які підписують як представник водоканалу, так і представник підприємства. В акт відбору проб (додаток 5) обов'язково заносяться дані про попередню обробку проби (консервування). Акти складаються у двох примірниках - для водоканалу та підприємства. Обов'язково робиться примітка про отримання підприємством свого екземпляра акту. У разі відмови підписати акт представником підприємства останній підписується представниками водоканалу із зазначенням прізвища представника підприємства, який відмовився підписати акт. Такий акт має юридичну силу і є підставою для нарахування плати за скид понаднормативних забруднень (у разі виявлення перевищення ДК) /пункт 7.12. Правил № 129/.

Величина плати за скид стічних вод з понаднормативними забрудненнями (Пс) розраховується Водоканалом за формулою: Пс = Т* Vдог + 5Т * Vпдог + Vпз * Кк * Нп, де

Т - тариф, установлений за надання послуг водовідведення підприємствам, віднесеним до відповідної категорії споживачів, грн./куб.м;

Vдог - обсяг скинутих підприємством стічних вод у межах, обумовлених договором або нормою (куб. м);

Vпдог - обсяг скинутих підприємством стічних вод понад обсяги, обумовлені договором або нормою (куб.м);

Vпз - обсяг скинутих підприємством стічних вод з понаднормативними забрудненнями (куб.м);

Кк - коефіцієнт кратності, який враховує рівень небезпеки скинутих забруднень для технологічних процесів очищення стічних вод на міських КОС та екологічного стану водойми;

Нп - встановлений норматив плати за скид нормативних забруднень у міську каналізацію - встановлюється на рівні виробничої собівартості послуг з водовідведення (грн./куб.м).

Відповідно до пункту 8.6. Правил № 129 плата за скид понаднормативних забруднень стягується за весь обсяг стічних вод, скинутих підприємством протягом місяця, в якому було зафіксовано перевищення ДК. У випадку повторного встановлення факту перевищення ДК забруднюючих речовин - три календарних місяця (місяця, у якому відібрана проба і було зафіксовано перевищення ДК, та двох попередніх).

За результатом вимірювань показників складу та властивостей стічних вод, проведених водоканалом 19 - 24 жовтня 2017 року на підставі відбору проби 19.10.2017 року (акт від 19.10.2017 року) позивачеві уже виставлявся рахунок № 102565 від 30.11.2017 року за скид понаднормативних забруднень з урахуванням коефіцієнту кратності і нормативу плати за очищення (перевищення ДК) на суму 43 276,33 грн.

Доводи позивача про те, що оскільки Наказ № 37 від 19.02.2002р. яким затверджені «Правила приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України», був скасований Розпорядженням КМУ № 166-р від 10.03.2017р., Правила № 129 також є скасованими не ґрунтуються на діючому законодавстві з огляду на таке.

Відповідно до ст. 13 Закону України «Про питну воду та питне водопостачання», до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення належать, зокрема, затвердження місцевих правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення відповідних населених пунктів.

Правила № 129, затверджені рішенням виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради від 19.02.2015р. та станом на час розгляду справи не скасовані в порядку встановленому законом.

Отже, відповідачем правомірно застосовані зазначені Правила для розрахунку суми плати за скид стічних вод з понадноративними забрудненнями.

Наявність зафіксованих водоканалом порушень не звільняє позивача від відповідальності, а є безумовною підставою для такої відповідальності.

Згідно зі статтею 15 Цивільного кодексу України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право на захист свого інтересу, який не суперечить загальним засадам цивільного законодавства.

Відповідно до пункту 1 частини другої статті 16 Цивільного кодексу України способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути: 1) визнання права; 2) визнання правочину недійсним; 3) припинення дії, яка порушує право; 4) відновлення становища, яке існувало до порушення; 5) примусове виконання обов'язку в натурі; 6) зміна правовідношення; 7)припинення правовідношення; 8) відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди; 9) відшкодування моральної (немайнової) шкоди; 10) визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб.

Стаття 20 Господарського кодексу України також передбачає відповідні способи захисту цивільних прав та інтересів шляхом: визнання наявності або відсутності прав; визнання повністю або частково недійсними актів органів державної влади та органів місцевого самоврядування, актів інших суб'єктів, що суперечать законодавству, ущемлюють права та законні інтереси суб'єкта господарювання або споживачів; визнання недійсними господарських угод з підстав, передбачених законом; відновлення становища, яке існувало до порушення прав та законних інтересів суб'єктів господарювання; припинення дій, що порушують право або створюють загрозу його порушення; присудження до виконання обов'язку в натурі; відшкодування збитків; застосування штрафних санкцій; застосування оперативно-господарських санкцій; застосування адміністративно-господарських санкцій; установлення, зміни і припинення господарських правовідносин; іншими способами, передбаченими законом.

Системний аналіз вказаних законодавчих норм у сукупності дозволяє дійти висновку про те, що господарюючий суб'єкт має право на судовий захист своїх порушених або оспорюваних прав і охоронюваних законом інтересів у спосіб, визначений законом.

Обраний позивачем спосіб захисту, зокрема, шляхом визнання недійсним розрахунку величини плати за збір стічних вод, фактично направлений на встановлення факту, який судом може бути здійснений лише в порядку оцінки доказів під час вирішення спору про захист права чи охоронюваного законом інтересу у межах належного способу захисту.

Вимога про скасування рахунку № 102565 від 30.11.2017 року за скид понаднормативних забруднень взагалі не відповідає способам захисту, встановленими статтею 16 Цивільного кодексу України та статтею 20 Господарського кодексу України.

Можливість використання позивачем такого способу захисту, як спонукання відповідача до вчинення певних дій, останнім у повній мірі не використана, оскільки заявлена ним вимога зобов'язати відповідача зробити правильний розрахунок величини плати за збір стічних вод з понаднормативних забруднень згідно договору на надання послуг з водопостачання та водовідведення № 7192 від 28.04.2015 року не відповідає законодавчому визначенню зобов'язань відповідача у межах його повноважень, а тому обраний позивачем у цій частині позову спосіб захисту не є конкретно визначеним та не є ефективним і можливим з точки зору подальшого примусового виконання судового рішення.

Згідно з підпунктом 4.3. пункту 4 постанови пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011 р. № 18 (із змін. і доп.) "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" господарський суд, дійшовши висновку про те, що предмет позову не відповідає встановленим законом або договором способам захисту прав, повинен відмовити в позові.

Отже, правові підстави для задоволення позову відсутні.

Згідно ст. 13 Господарського процесуального кодексу України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін.

Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов'язків, передбачених цим Кодексом.

Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

На підставі ст. 86 Господарського процесуального кодексу України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України судові витрати покладаються на позивача.

Керуючись ст. 2, 73, 74, 76, 77-79, 86, 91, 233, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову відмовити у повному обсязі.

Судові витрати покласти на позивача.

Рішення набирає законної сили у відповідності до статті 241 Господарського процесуального кодексу України.

Рішення суду може бути оскаржено до Дніпропетровського апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складено та підписано 12.04.2018

Суддя

ОСОБА_5

Джерело: ЄДРСР 73308574
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку