open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 813/335/17
Моніторити
Ухвала суду /13.12.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /13.12.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /30.11.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /30.11.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /15.11.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /29.09.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /29.09.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /12.09.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /21.08.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /19.08.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /17.08.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /07.08.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /07.08.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Постанова /29.06.2017/ Львівський окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.02.2017/ Львівський окружний адміністративний суд Ухвала суду /06.02.2017/ Львівський окружний адміністративний суд Ухвала суду /06.02.2017/ Львівський окружний адміністративний суд Ухвала суду /25.01.2017/ Львівський окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 813/335/17
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /13.12.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /13.12.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /30.11.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /30.11.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /15.11.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /29.09.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /29.09.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /12.09.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /21.08.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /19.08.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /17.08.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /07.08.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /07.08.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Постанова /29.06.2017/ Львівський окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.02.2017/ Львівський окружний адміністративний суд Ухвала суду /06.02.2017/ Львівський окружний адміністративний суд Ухвала суду /06.02.2017/ Львівський окружний адміністративний суд Ухвала суду /25.01.2017/ Львівський окружний адміністративний суд

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 грудня 2017 року м. Київ К/800/31605/17

К/800/31674/17

Вищий адміністративний суд України в складі колегії суддів:

головуючого:

Штульман І.В. (доповідач),

суддів:

Загороднього А.Ф., Рецебуринського Ю.Й.,-

розглянувши в касаційній інстанції в порядку письмового провадження справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю (далі - ТОВ) «Фіакр-Львів» до Управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради, Управління Укртрансбезпеки у Львівській області, треті особи - ТОВ «Міра і К», Публічне акціонерне товариство (далі - ПАТ) «Львівське автотранспортне підприємство 14630», про визнання протиправними дій та бездіяльності, зобов'язання вчинити дії, скасування рішення та наказу, визнання нечинними договорів, за касаційними скаргами ТОВ «Міра і К», а також Управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 29 червня 2017 року і ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 12 вересня 2017 року, -

в с т а н о в и в:

У січні 2017 року ТОВ «Фіакр-Львів» звернулося в суд з позовом до Управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради, Управління Укртрансбезпеки у Львівській області, в якому, з врахуванням заяв про збільшення розміру позовних вимог від 6 квітня 2017 року і від 6 червня 2017 року та їх зменшення від 19 червня 2017 року, просило:

- визнати протиправними дії Управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради щодо оголошення конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування, опублікованого 5 січня 2017 року в газеті «Львівська Пошта» № 1 (1911) в частині формування об'єктів конкурсу, визначення режиму руху та класу комфортності автобусів;

- зобов'язати Управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради вчинити дії щодо оголошення та проведення нового конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування з дотриманням вимог пункту 33 постанови Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 року № 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» (далі - Правила № 176), пункту 7.2 наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 12 квітня 2007 року № 285 «Про затвердження Порядку визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху» (далі - Порядок № 285), частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства (далі - КАС) України, зокрема, принципу рівності, обґрунтованості та пропорційності, з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів ТОВ «Фіакр-Львів» при формуванні об'єктів конкурсу;

- визнати протиправним та скасувати рішення Конкурсного комітету з визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування про визначення переможця конкурсу, оформленого протоколом від 25 квітня 2017 року № 3;

- визнати протиправною бездіяльність Управління Укртрансбезпеки у Львівській області щодо нездійснення державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства на автомобільному транспорті Управлінням транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради при проведенні конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування, умови проведення якого опубліковані 5 січня 2017 року в газеті «Львівська Пошта» № 1 (1911);

- визнати протиправним та скасувати наказ Управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради від 25 квітня 2017 року № 17 «Про введення в дію рішення конкурсного комітету від 25 квітня 2017 року»;

- визнати нечинними договір від 25 квітня 2017 року № 5 А/Т про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування у місті Львові, укладений між Управлінням транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради і ПАТ «Львівське автотранспортне підприємство 14630», та договір від 25 квітня 2017 року № 6 А/Т про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування у місті Львові, укладений між Управлінням транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради і ТОВ «Міра і К».

Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 29 червня 2017 року, залишеною без змін ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 12 вересня 2017 року, позов задоволено частково. Визнано протиправними дії Управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради щодо оголошення конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування, опублікованого 5 січня 2017 року в газеті «Львівська Пошта» № 1 (1911), в частині визначення режиму руху та класу комфортності автобусів. Визнано протиправним та скасовано рішення конкурсного комітету з визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування про визначення переможця конкурсу, оформленого протоколом від 25 квітня 2017 року № 3. Визнано протиправним та скасовано наказ Управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради від 25 квітня 2017 року № 17 «Про введення в дію рішення конкурсного комітету від 25 квітня 2017 року». Скасовано договір 5 А/Т про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування у місті Львові від 25 квітня 2017 року, укладений між Управлінням транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради і ПАТ «Львівське автотранспортне підприємство 14630» та договір № 6 А/Т про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування у місті Львові від 25 квітня 2017 року, укладений між Управлінням транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради і ТОВ «Міра і К». В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

У касаційних скаргах ТОВ «Міра і К», а також Управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради, посилаючись на порушення судами попередніх інстанцій норм матеріального та процесуального права, просять Вищий адміністративний суд України скасувати рішення судів першої та апеляційної інстанцій, прийняти нове рішення, яким у позові відмовити повністю.

У запереченнях на касаційні скарги представник ТОВ «Фіакр-Львів» просить їх залишити без задоволення, а рішення судів - без змін.

Згідно пункту 2 частини 1 статті 222 КАС України суд касаційної інстанції може розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами у разі неприбуття жодної з осіб, які беруть участь у справі, у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.

Враховуючи те, що особи, які беруть участь у справі, у судове засідання не з'явились, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання, то суд вважає за можливе розглянути заяву в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

З матеріалів справи вбачається, і це правильно встановлено судами першої та апеляційної інстанцій, що 3 січня 2017 року Управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради видало наказ № 1 «Про затвердження персонального складу конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування», а також наказ № 2 «Про затвердження умов конкурсу з визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування», в якому затверджені умови проведення конкурсу, а саме: на кожному маршруті не менше одного автобуса пристосованого для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями; наявність у перевізника GPS-системи, встановленої на транспортних засобах, які пропонуються для роботи на автобусних маршрутах загального користування з обов'язковим технічним забезпеченням передачі даних в центр керування руху; кожен з автобусів, які подаються перевізниками на маршрути, зазначені в об'єктах конкурсу, повинні відповідати класу пасажиромісткості та кількості транспортних засобів відповідно до технічно-екологічних норм.

5 січня 2017 року в газеті «Львівська Пошта» № 1 (1911) опубліковано оголошення про проведення конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування. Організатором конкурсу виступало Управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради. В оголошенні наведено перелік об'єктів конкурсу, а саме: об'єкт конкурсу № 1, який включає 21 автобусний маршрут; об'єкт конкурсу № 2, який включає 10 автобусних маршрутів; об'єкт конкурсу № 3, який включає 5 автобусних маршрутів; об'єкт конкурсу №4, який включає 10 автобусних маршрутів. Також в оголошенні визначені умови проведення конкурсу, серед яких: визначена кількість та клас автобусів по кожному автобусному маршруту; режим роботи «маршрутне таксі»; термін подання документів до 15:00 години 3 лютого 2017 року; визначена дата проведення конкурсу - 20 лютого 2017 року о 15:00 годині.

6 лютого 2017 року Конкурсний комітет розкрив конкурсні пропозиції з визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування, про що оформлено протокол, зокрема, внаслідок розкриття конвертів (пакетів) № 1, що містять пропозиції перевізників-претендентів, на конкурс подали свої пропозиції наступні перевізники: ЛК АТП № 1, ТОВ «Фіакр-Львів», ТОВ «Міра і К», ПАТ «Львівське автотранспортне підприємство 14630» і ТОВ «СВ ЛАЙФ».

17 лютого 2017 року Управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради видало наказ № 4 «Про затвердження персонального складу конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування».

20 лютого 2017 року відбулось засідання Конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування, яке оформлене протоколом № 1, на засіданні якого були прийняті наступні рішення: розпочати конкурс з визначення автомобільного перевізника; розпочати розкриття конвертів (пакетів) № 2, поданих перевізниками-претендентами; прийняти рішення про недопущення ТОВ «СВ Лайф» до участі у конкурсі; не розкривати пакет № 2 перевізника ЛК АТП № 1; продовжити засідання конкурсного комітету 27 лютого 2017 о 15:00 годині.

24 квітня 2017 року відбулась зустріч з членами Конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування, яка оформлена протоколом, на якій вирішено перенести засідання конкурсного комітету на невизначений термін.

25 квітня 2017 року відбулось чергове засідання конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування, що оформлене протоколом № 3, яким вирішено визначити переможцем конкурсу по об'єкту конкурсу № 2 перевізника ТОВ «Міра і К» та визнати таким, що зайняв друге місце, перевізника ТОВ «Фіакр-Львів», визначено переможцем конкурсу по об'єкту конкурсу № 4 перевізника ПАТ «Львівське автотранспортне підприємство 14630», а також вирішено перенести розгляд питання про визначення переможця по об'єкту конкурсу № 3 на іншу дату.

25 квітня 2017 року Управлінням транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради видано наказ № 17 «Про введення в дію рішення конкурсного комітету від 25 квітня 2017 року», яким ввело в дію вказане рішення конкурсного комітету та вирішило укласти договори з переможцями конкурсу терміном на три роки.

Також, 25 квітня 2017 року Управлінням транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради укладено два договори про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування у місті Львові, а саме: з ПАТ «Львівське автотранспортне підприємство 14630» № 5 А/Т і з ТОВ «Міра і К» № 6 А/Т.

Не погоджуючись з рішеннями та діями відповідачів, позивач звернувся до суду із зазначеним позовом.

Колегія суддів Вищого адміністративного суду України погоджується з висновками судів попередніх інстанцій, мотивуючи це слідуючим.

Порядок призначення та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» (далі - Порядок № 1081), Законом України «Про автомобільний транспорт» від 5 квітня 2001 року № 2344-III (далі - Закон № 2344-III).

Порядок № 1081 визначає процедуру підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування (конкурс) і є обов'язковим для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами (організаціями), залученими на договірних умовах для організації забезпечення проведення конкурсів, конкурсними комітетами та автомобільними перевізниками.

Відповідно до пункту 4 Порядку № 1081 організатором на автобусному маршруті загального користування є виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідного населеного пункту - на автобусному маршруті, що проходить у межах населеного пункту (міський маршрут).

Відповідно до підпункту 4.1.29 пункту 4.1. Положення про управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради, затвердженого рішенням Львівської міської ради від 11 серпня 2016 року № 1062 (далі - Положення № 1062), до компетенції управління належать повноваження з організації конкурсів на здійснення перевезень на автобусних маршрутах загального користування, з визначення операторів паркування автотранспорту у порядку, передбаченому законодавством України.

Пунктом 10 Порядку № 1081 передбачено, що організатор затверджує умови конкурсу, в тому числі обов'язкові, відповідно до статті 44 Закону № 2344-III. Крім обов'язкових організатор може затверджувати додаткові умови конкурсу (наявність у перевізника GPS-системи, встановленої на транспортних засобах, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті, тощо).

В статті 1 Закону № 2344-III наведені терміни, які вживаються в наступному значенні:

перевезення пасажирів у звичайному режимі руху - перевезення пасажирів автобусами на маршруті загального користування з дотриманням усіх зупинок, передбачених розкладом руху;

перевезення пасажирів в експресному режимі руху - перевезення пасажирів автобусами на маршруті загального користування, на якому є звичайний режим руху, з дотриманням зупинок, кількість яких за розкладом руху не перевищує 25% кількості зупинок при звичайному режимі руху;

перевезення пасажирів у режимі маршрутного таксі - перевезення пасажирів на міському чи приміському автобусному маршруті загального користування за розкладом руху, в якому визначається час відправлення автобусів з початкового та кінцевого пунктів маршруту з висадкою і посадкою пасажирів чи громадян на їхню вимогу на шляху прямування автобуса в місцях, де це не заборонено Правилами дорожнього руху.

В пункті 33 Правил № 176 вказано, що перевезення пасажирів за міськими і приміськими маршрутами здійснюється у звичайному режимі (основний вид перевезень), а також експресному режимі та режимі маршрутного таксі (додаткові види перевезень).

Перевезення пасажирів у режимі маршрутного таксі організовується за наявності сполучення у звичайному та/або експресному режимі руху автотранспорту або руху інших видів транспорту.

Згідно статті 35 Закону № 2344-III вимоги щодо використання автобусів за видами сполучень, режимами руху та протяжністю маршрутів, за параметрами пасажиромісткості, комфортності, технічних та екологічних показників установлює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту.

Пункт 1.1. Порядку № 285 встановлює вимоги до параметрів комфортності автобусів, процедуру визначення їх класу комфортності (далі - Класифікація) та сферу їхнього використання за видами сполучень та режимами руху.

Відповідно до пункту 1.2. Порядку № 285 його вимоги застосовуються при організації перевезень на автобусних маршрутах загального користування.

Пунктом 1.3. Порядку № 285 встановлено, що класифікація автобусів за комфортністю є добровільною процедурою для виробників автобусів та автомобільних перевізників, які використовують автобуси для перевезення пасажирів, а вимоги щодо сфери використання автобусів за видами сполучень та режимами руху є обов'язковими при організації пасажирських перевезень на автобусних маршрутах загального користування.

Відповідно до пункту 7.2 Порядку № 285 режими руху автобусів, які можуть застосовуватися на міських маршрутах, визначаються з урахуванням можливості забезпечувати виконання затвердженого розкладу руху, нестворення перешкод для руху інших транспортних засобів та створення максимально сприятливих умов для пасажирів (таблиця № 3).

В таблиці № 3 Порядку № 285 визначені режими руху автобусів, які можуть застосовуватися на міських маршрутах. Згідно з нею для І-го класу автобусів дозволений режим руху «звичайний». При цьому, режим руху «маршрутне таксі» застосовується для класу автобусів А та Б.

Пунктом 4.1.3. Порядку № 285 встановлено, що автобуси місткістю понад 22 пасажири, крім водія, поділяються на три класи: клас I - автобуси, призначені для перевезення сидячих і стоячих пасажирів, конструкція яких дає змогу пасажирам безперешкодно переміщуватись по салону; клас II - автобуси, призначені для перевезення головним чином сидячих пасажирів, а також стоячих пасажирів у проході проміж рядами та (або) на площадці для стоячих пасажирів, розмір якої не перевищує 1,5 кв.м; клас III - автобуси, призначені для перевезення виключно сидячих пасажирів.

У відповідності до пункту 4.1.2. Порядку № 285 автобуси місткістю не більше 22 пасажирів, крім водія, поділяються на два класи: клас А - автобуси, призначені для перевезення сидячих пасажирів та мають місця для стоячих пасажирів; клас В - автобуси, призначені для перевезення виключно сидячих пасажирів.

З аналізу наведених норм законодавства вбачається, що оголошення конкурсу на визначення автомобільного перевізника в частині визначення режиму руху та класу комфортності автобусів в режимі «маршрутне таксі» мають відповідати положенням пункту 7.2, таблиці № 3 Порядку № 285 у розрізі пункту 33 Правил № 176.

Водночас, в оголошенні від 5 січня 2017 року в газеті «Львівська Пошта»

№ 1 (1911) про проведення конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування на усіх маршрутах встановлено режим роботи «маршрутне таксі». Щодо класу автобусів, то в залежності від маршруту, визначено автобуси категорії М3 І класу, загальною пасажиромісткістю не менше 100 пасажирів або автобуси категорії І класу, загальною пасажиромісткістю не менше 35 пасажирів.

Таким чином, колегія суддів Вищого адміністративного суду України погоджується з висновками судів першої та апеляційної інстанції про те, що визначені Управлінням транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради умови в частині режиму руху і класу автобусів в режимі «маршрутне таксі» не відповідають вимогам пункту 7.2 та таблиці № 3 Порядку № 285.

Посилання відповідача на чинність рішення Виконавчого комітету Львівської міської ради від 27 травня 2011 року № 543 «Про зупинення роботи міських автобусів, які здійснюють перевезення пасажирів у звичайному режимі», яким вирішено призупинити з 1 червня 2011 року роботу міських автобусів, які здійснюють перевезення пасажирів у звичайному режимі, і перевести їх у режим «маршрутне таксі», колегія суддів вважає необґрунтованим, оскільки частиною 4 статті 9 КАС України визначено, що у разі невідповідності нормативно-правового акта Конституції України, закону України, міжнародному договору, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, або іншому правовому акту суд застосовує правовий акт, який має вищу юридичну силу.

Враховуючи наведене, колегія суддів Вищого адміністративного суду України вважає, що судами попередніх інстанцій обґрунтовано задоволено позов в частині визнання протиправними дій Управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради щодо оголошення конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування, опублікованого 5 січня 2017 року в газеті «Львівська Пошта» № 1 (1911) в частині визначення режиму руху та класу комфортності автобусів.

Щодо інших вимог, які були задоволені судами першої та апеляційної інстанції, то колегія суддів Вищого адміністративного суду України вважає, що вони підлягають задоволенню у зв'язку з визнанням протиправними дій Управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради щодо оголошення конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування в частині визначення режиму руху та класу комфортності автобусів, оскільки останні є похідними від першої вимоги.

Мається на увазі, що оголошення конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування всупереч закону ставить під сумнів законність проведення цього конкурсу та як наслідок визначення його переможця.

Окрім того, задовольняючи позов, суди попередніх інстанцій правомірно виходили з того, що відповідачі, всупереч ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову від 24 квітня 2017 року (справа № 804/1237/17), провели конкурс та визначили автомобільного перевізника, хоча згаданим судовим рішенням було заборонено Управлінню транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради (код ЄДРПОУ 41005838, адреса: 79012, місто Львів, вулиця Академіка Сахарова, 2) та конкурсному комітету з визначення автомобільних перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування: 1) проводити конкурс на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування, умови проведення якого розміщені в оголошенні в газеті «Львівська Пошта» від 5 січня 2017 року № 1 (1911); 2) вчиняти дії щодо оголошення та проведення нового конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування без дотриманням вимог: пункту 33 Правил № 176; пункту 7.2 Порядку № 285; частини 3 статті 2 КАС України, а зокрема: принципів рівності, обґрунтованості та пропорційності, з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів ПП «Матеріал-Сервіс» при формуванні об'єктів конкурсу; 3) вносити зміни, продовжувати дію існуючих договорів та укладати нові договори (в тому числі тимчасові) з перевезення пасажирів, які стосуються автобусних маршрутів, перелік яких наведений в оголошенні про проведення конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування в газеті «Львівська Пошта» від 5 січня 2017 року № 1 (1911).

Відповідно до частини 1 статті 224 КАС України суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанцій не допустили порушень норм матеріального і процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій.

Враховуючи вищенаведене, колегія суддів Вищого адміністративного суду України вважає, що касаційні скарги слід залишити без задоволення, оскільки постанова Львівського окружного адміністративного суду від 29 червня

2017 року та ухвала Львівського апеляційного адміністративного суду від 12 вересня 2017 року прийняті з додержанням норм матеріального та процесуального права, а доводи касаційних скарг висновки судів попередніх інстанцій не спростовують.

Керуючись статтями 220, 222, 223, 224, 230, 231 КАС України, суд, -

у х в а л и в :

Касаційні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Міра і К», а також Управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради - залишити без задоволення.

Постанову Львівського окружного адміністративного суду від 29 червня 2017 року і ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 12 вересня 2017 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Фіакр-Львів» до Управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради, Управління Укртрансбезпеки у Львівській області, треті особи - Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «Міра і К», Публічне акціонерне товариство «Львівське автотранспортне підприємство 14630», про визнання протиправними дій та бездіяльності, зобов'язання вчинити дії, скасування рішення та наказу, визнання нечинними договорів - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копій особам, які беруть участь у справі, і може бути переглянута Верховним Судом України з підстав, у строк та у порядку, визначеними статтями

237 - 239-1 Кодексу адміністративного судочинства України.

Судді: Штульман І.В.

Загородній А.Ф.

Рецебуринський Ю.Й.

Джерело: ЄДРСР 71032159
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку