open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 809/825/17
Моніторити
Ухвала суду /12.12.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /26.10.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /26.10.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Постанова /25.09.2017/ Івано-Франківський окружний адміністративний суд Івано-Франківський окружний адміністративний суд Постанова /25.09.2017/ Івано-Франківський окружний адміністративний суд Івано-Франківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /17.08.2017/ Івано-Франківський окружний адміністративний суд Івано-Франківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.08.2017/ Івано-Франківський окружний адміністративний суд Івано-Франківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /26.07.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.07.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /23.06.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.06.2017/ Івано-Франківський окружний адміністративний суд Івано-Франківський окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 809/825/17
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /12.12.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /26.10.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /26.10.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Постанова /25.09.2017/ Івано-Франківський окружний адміністративний суд Івано-Франківський окружний адміністративний суд Постанова /25.09.2017/ Івано-Франківський окружний адміністративний суд Івано-Франківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /17.08.2017/ Івано-Франківський окружний адміністративний суд Івано-Франківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.08.2017/ Івано-Франківський окружний адміністративний суд Івано-Франківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /26.07.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.07.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /23.06.2017/ Львівський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.06.2017/ Івано-Франківський окружний адміністративний суд Івано-Франківський окружний адміністративний суд

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 грудня 2017 року

Львів

№ 876/10691/17

Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Попка Я.С.

суддів Хобор Р.Б., Сеника Р.П.

за участю секретаря судового засідання Сердюк О.Ю.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові апеляційну скаргу ОСОБА_1 на постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2017 року у справі за позовом ОСОБА_1 до Управління агропромислового розвитку Городенківської районної державної адміністрації, голови Городенківської районної державної адміністрації про визнання протиправними та незаконними рішень та поновлення на роботі,-

В С Т А Н О В И В:

31.05.2017 року позивач – ОСОБА_1 звернулася з позовом до Управління агропромислового розвитку Городенківської районної державної адміністрації, голови Городенківської районної державної адміністрації, в якому просить:

визнати розпорядження голови Городенківської районної державної адміністрації в Івано-Франківській області №26 від 25.01.2014 року (крім про втрату чинності розпорядження від 04.07.2016 року №20), згідно якого в Управлінні агропромислового розвитку (далі УАПР) Городенківської районної державної адміністрації ліквідовано відділ виробництва продукції рослинництва, економічного аналізу, фінансово-кредитного та технічного забезпечення, правової роботи та відділ розвитку сільської місцевості, реформування власності виробництва продукції тваринництва шляхом створення відділу організації виробництва продукції рослинництва і тваринництва та бухгалтерського обліку, безпідставними та незаконними та скасувати їх;

визнати безпідставними, протиправними та скасувати накази УАПР Городенківської РДА про реорганізацію УАПР Городенківської РДА:

№6 від 30.05.2016 року, яким ОСОБА_1 начебто попереджено про майбутнє можливе звільнення із займаної посади та запропонована робота спеціаліста-юриста відділу економічного аналізу, фінансово-кредитного та матеріального забезпечення, правової роботи та відносин власності;

№10 від 04.07.2016року, яким ОСОБА_1 начебто попереджено про майбутнє можливе звільнення із займаної посади та запропонована робота спеціаліста-юриста відділу організації виробництва продукції рослинництва, економічного аналізу, фінансово-кредитного та технічного забезпечення і правової роботи;

№2а від 10.02.2017 року, яким начебто ОСОБА_1 попереджено про майбутнє можливе звільнення із займаної посади головного спеціаліста-юриста відділу економічного аналізу, фінансово-кредитного та технічного забезпечення, правової роботи та відносин власності УАПР РДА, оскільки позивач не дала згоди на переведення на посаду спеціаліста-юриста відділу економічного аналізу, фінансово-кредитного та матеріального забезпечення, правової роботи та відносин власності згідно наказу №6 від 30.05.2016 року, а також на посаду спеціаліста-юриста відділу організації виробництва продукції рослинництва, економічного аналізу, фінансово-кредитного та технічного забезпечення і правової роботи згідно наказу №10 від 04.07.2016року, внаслідок чого позивачу запропонована робота спеціаліста-юриста апарату управління агропромислового розвитку;

зобов'язати УАПР Городенківської РДА поновити ОСОБА_1 на роботі на посаді головного спеціаліста, юриста відділу економічного аналізу, фінансово-кредитного та технічного забезпечення, правової роботи та відносин власності.

Постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2017 року в задоволенні позову відмовлено.

Постанова суду першої інстанції мотивована тим, що вирішення питання про структуру Управління агропромислового розвитку Городенківської РДА в Івано-Франківській області, в тому числі залишення в даній структурі певних посад, відноситься до виключної компетенції голови Городенківської РДА в Івано-Франківській області та здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 року №271 «Про затвердження критеріїв визначення переліку посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування» та рекомендацій Національного агентства України з питань державної служби щодо приведення організаційної структури та чисельності державних органів виконавчої влади у відповідність до вимог Закону України «Про державну службу».

Суд першої інстанції зазначає, що УАПР Городенківської РДА в Івано-Франківській області повідомляло ОСОБА_1 наказами №6 від 30.05.2016 року та №10 від 04.07.2016 року про зміну істотних умов праці, можливе вивільнення у зв’язку з реорганізацією та пропонувало ОСОБА_1 посаду спеціаліста-юриста відділу організації виробництва продукції рослинництва, економічного аналізу, фінансово-кредитного та технічного забезпечення і правової роботи, однак даний працівник не надала згоду на перевід на вказану посаду. Також, відповідач УАПР Городенківської РДА наказом №2а від 10.02.2017 року попереджав ОСОБА_1 про можливе вивільнення у зв’язку з ліквідацією відділів та пропонував їй посаду спеціаліста-юриста апарату управління агропромислового розвитку, про перевід на яку ОСОБА_1 згоду теж не надала.

Трудове законодавство не містить заборони щодо попередження про наступне вивільнення працівників, які перебувають у відпустках. Також, законодавство не визначає максимальної тривалості строку попередження працівників про наступне вивільнення.

Тобто, дії УАПР Городенківської РДА в Івано-Франківській області відповідають вимогам норм КЗпП України та були спрямовані на забезпечення гарантій трудових прав ОСОБА_1, яка перебуває у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку.

При цьому, суд першої інстанції звертає увагу на те, що ОСОБА_1 не є звільненою із займаної посади, а відповідач УАПР Городенківської РДА зберігає за нею робоче місце.

Крім того, судом першої інстанції встановлено, що новостворена посада спеціаліста-юриста апарату УАПР Городенківської РДА в Івано-Франківській області зберігається за ОСОБА_1 та залишається незаповненою до виходу її з відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку.

Не погодившись з постановою суду першої інстанції, вважаючи її прийнятою з невідповідністю висновків суду обставинам справи, ОСОБА_1 оскаржила її, подавши апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2017 року та прийняти нову постанову, якою повністю задовольнити позовні вимоги.

Обґрунтовуючи доводи апеляційної скарги апелянт вказує на те, що позивач не була повідомлена про зміни на підприємстві, не була ознайомлена з оскаржуваними наказами, про що свідчать відсутність її підписів на зазначених наказах.

Апелянт посилаєтьбся на лист від 05.04.2017 року (відповідь на інформаційний запит від УАПР РДА), де зазначається: «вас не переводили із посади на посаду у зв’язку із впровадженням у дію нового Закону України «Про державну службу»» від 10.12.2015 року №889-VIII, ліквідацією і реорганізацією секторів і відділів, які здійснювались у 2016 році так, як ви перебуваєте у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку, вас не попереджували про це, та вами не було надано згоди на продовження роботи у змінених істотних умовах праці».

Вислухавши суддю-доповідача, дослідивши обставини справи та доводи апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що апеляційна скарга не підлягає до задоволення з таких підстав.

Із змісту ст. 19 Конституції України вбачається, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Розглядаючи спір, суд апеляційної інстанції вважає, що суд першої інстанції повно і всебічно дослідив і оцінив обставини по справі, надані сторонами докази, правильно визначив юридичну природу спірних правовідносин і закон, який їх регулює.

Судом встановлено, підтверджено матеріалами справи, що ОСОБА_1 працювала на посаді головного спеціаліста-юриста відділу економічного аналізу, фінансово-кредитного забезпечення та відносин власності УАПР Городенківської РДА в Івано-Франківській області.

Структура даного управління затверджена розпорядженням Городенківської РДА в Івано-Франківській області за №374 від 30.12.2015року, згідно якого до складу УАПР входили: сектор організації виробництва продукції рослинництва та роботи з приватним сектором; відділ розвитку сільської місцевості, реформування власності, виробництва продукції тваринництва; відділ економічного аналізу, фінансово-кредитного та технічного забезпечення, правової роботи та відносин власності, в якому працювала ОСОБА_1

Наказом УАПР Городенківської РДА в Івано-Франківській області №2 від 11.02.2016 року ОСОБА_1 була надана відпустка в зв’язку з вагітністю та пологами з 11.02.2016 року по 15.06.2016 року.

Згідно наказу УАПР Городенківської РДА в Івано-Франківській області №5 від 15.06.2016 року ОСОБА_1 надано відпустку по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку з 16.06.2016 року по 12.04.2019 року.

Розпорядженням голови Городенківської РДА в Івано-Франківській області №374 від 30.12.2015 року «Про структуру управління агропромислового розвитку Городенківської районної державної адміністрації» виведено 2 посади, а саме: головного спеціаліста, економіста відділу розвитку сільської місцевості, реформування власності, виробництва продукції тваринництва та головного спеціаліста, юриста відділу економічного аналізу, фінансового-кредитного та технічного забезпечення, правової роботи та відносин власності.

Розпорядженням голови Городенківської РДА в Івано-Франківській області №201 від 04.07.2016 «Про структуру управління агропромислового розвитку Городенківської районної державної адміністрації» проведено реорганізацію УАПР Городенківської РДА в Івано-Франківській області шляхом злиття внутрішніх сектору організації виробництва продукції рослинництва та роботи з приватним сектором та відділу економічного аналізу, фінансово-кредитного та технічного забезпечення, правової роботи та відносин власності у відділ організації виробництва продукції рослинництва, економічного аналізу, фінансово- кредитного та технічного забезпечення і правової роботи.

Згідно ст.5 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» склад місцевих державних адміністрацій формують голови місцевих державних адміністрацій. У межах бюджетних асигнувань, виділених на утримання відповідних місцевих державних адміністрацій, а також з урахуванням вимог статті 18 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», їх голови визначають структуру місцевих державних адміністрацій.

Тобто, формування складу та структури місцевої державної адміністрації, в тому числі її структурних підрозділів, є виключною компетенцією голови місцевої державної адміністрації.

Пунктом 14 Положення про управління агропромислового розвитку Городенківської РДА, затвердженої розпорядженням районної державної адміністрації №110 від 13.03.2017 року встановлено, що граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Управління визначає голова райдержадміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.

Відтак, вирішення питання про структуру УАПР Городенківської РДА в Івано-Франківській області, в тому числі залишення в даній структурі певних посад, відноситься до виключної компетенції голови Городенківської РДА в Івано-Франківській області та здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження критеріїв визначення переліку посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування» №271 від 06.04.2016 року та рекомендацій Національного агентства України з питань державної служби щодо приведення організаційної структури та чисельності державних органів виконавчої влади у відповідність до вимог Закону України «Про державну службу».

30.05.2016 року, на виконання розпорядження Городенківської РДА в Івано-Франківській області №165 від 30.12.2015 року, УАПР Городенківської РДА в Івано- Франківській області винесено оскаржуваний наказ за №6 «Про попередження працівників про зміну істотних умов праці та запропонування посад», яким, згідно ст.32 КЗпП України, попереджено працівників про зміну істотних умов праці та запропоновано ОСОБА_1 посаду спеціаліста-юриста відділу економічного аналізу, фінансово-кредитного та технічного забезпечення, правової роботи та відносин власності.

Згідно нової структури УАПР Городенківської РДА в Івано-Франківській області, затвердженої розпорядженням голови Городенківської РДА в Івано- Франківській області №201 від 04.07.2016 року, була введена нова посада спеціаліста-юриста новоствореного відділу організації виробництва продукції рослинництва, економічного аналізу, фінансово-кредитного та технічного забезпечення і правової роботи.

Управління агропромислового розвитку Городенківської РДА в Івано-Франківській області 04.07.2016року, на виконання вищевказаного розпорядження голови Городенківської РДА від 04.07.2016 року за №201, прийняло наказ №10 від 04.07.2016 року «Про попередження працівників про реорганізацію відділів та запропонування посад», відповідно до якого, керуючись пунктом 1 статті 40 КЗпП України, повідомлено працівників, в тому числі ОСОБА_1, про можливе вивільнення у зв’язку з реорганізацією та запропоновано у новоствореному відділі нові посади. Зокрема, ОСОБА_1 була запропонована посада спеціаліста-юриста відділу організації виробництва продукції рослинництва, економічного аналізу, фінансово-кредитного та технічного забезпечення і правової роботи.

25.01.2017 року голова Городенківської РДА прийняв розпорядження №26 «Про структуру управління агропромислового розвитку Городенківської РДА», згідно якого ліквідовано відділ виробництва продукції рослинництва, економічного аналізу, фінансово-кредитного та технічного забезпечення і правової роботи із штатною чисельністю 4 одиниці; ліквідовано відділ розвитку сільської місцевості, реформування власності, виробництва продукції тваринництва із штатною чисельністю 3 одиниці; створено відділ організації виробництва продукції рослинництва і тваринництва, економічного аналізу та бухгалтерського обліку із штатною чисельністю 5 одиниць; затверджено нову організаційну структуру управління, відповідно до якої в складі апарату Управління агропромислового розвитку Городенківської районної державної адміністрації в Івано-Франківській області передбачена посада спеціаліста-юриста.

Управління агропромислового розвитку Городенківської РДА в Івано-Франківській області 10.02.2017 року на виконання вищевказаного розпорядження голови Городенківської РДА від 21.01.2017 року за №26 прийняло наказ №2а від 10.02.2017 року «Про попередження працівників у зв’язку з ліквідацією відділів та запропонування посад», відповідно до якого, керуючись пунктом 1 статті 40 КЗпП України, попереджено працівників, в тому числі ОСОБА_1, про можливе вивільнення у зв’язку з ліквідацією відділів та запропоновано у новоствореному апараті УАПР нові посади. Зокрема, ОСОБА_1 була запропонована посада спеціаліста-юриста апарату управління агропромислового розвитку.

Встановлено, що із змістом наказів УАПР Городенківської РДА №6 від 30.05.2016 року, №10 від 04.07.2016 року та №2а від 10.02.2017 року ОСОБА_1 ознайомитися відмовилася, що стверджується актом від 07.04.2017 року.

Відповідно до підпункту 1 пункту 1 статті 40 КЗпП України трудовий договір, укладений на невизначений строк, а також строковий трудовий договір до закінчення строку його чинності можуть бути розірвані власником або уповноваженим ним органом у випадку змін в організації виробництва і праці, в тому числі ліквідації, реорганізації, банкрутства або перепрофілювання підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників.

Згідно пунктів 1-3 статті 49-2 КЗпПУ про наступне вивільнення працівників персонально попереджають не пізніше ніж за два місяці. При вивільненні працівників у випадках змін в організації виробництва і праці враховується переважне право на залишення на роботі, передбачене законодавством. Одночасно з попередженням про звільнення у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці власник або уповноважений ним орган пропонує працівникові іншу роботу на тому самому підприємстві, в установі, організації. При відсутності роботи за відповідною професією чи спеціальністю, а також у разі відмови працівника від переведення на іншу роботу на тому самому підприємстві, в установі, організації працівник, на власний розсуд, звертається за допомогою до державної служби зайнятості або працевлаштовується самостійно.

Отже, згідно норм чинного законодавства про наступне вивільнення працівників персонально попереджають не пізніше ніж за два місяці.

Суд апеляційної інстанції звертає увагу на те, що законодавством не встановлено форми та порядку попередження про наступне звільнення працівника.

Також, суд апеляційної інстанції зазначає, що відповідно до норм чинного трудового законодавства, при вивільненні працівникові повинна бути запропонована робота за відповідною професією (спеціальністю) і тільки при відсутності такої роботи – інша робота, що є на підприємстві, в установі, організації.

Приписами ст.2 Закону України «Про відпустки» встановлено, що право на відпустки мають громадяни України, які перебувають у трудових відносинах з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, виду діяльності та галузевої належності, а також працюють за трудовим договором у фізичної особи (далі – підприємство). Іноземці та особи без громадянства, які працюють в Україні, мають право на відпустки нарівні з громадянами України. Право на відпустки забезпечується: гарантованим наданням відпустки визначеної тривалості із збереженням на її період місця роботи (посади), заробітної плати (допомоги) у випадках, передбачених цим Законом; забороною заміни відпустки грошовою компенсацією, крім випадків, передбачених статтею 24 цього Закону.

Згідно ч.3 ст.179 КЗпП України за бажанням жінки їй надається відпустка для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку з виплатою за ці періоди допомоги відповідно до законодавства.

Відповідно до ч.3 ст.184 КЗпП України звільнення вагітних жінок і жінок, які мають дітей віком до трьох років (до шести років - частина шоста статті 179), одиноких матерів при наявності дитини віком до чотирнадцяти років або дитини-інваліда з ініціативи власника або уповноваженого ним органу не допускається, крім випадків повної ліквідації підприємства, установи, організації, коли допускається звільнення з обов'язковим працевлаштуванням. Обов'язкове працевлаштування зазначених жінок здійснюється також у випадках їх звільнення після закінчення строкового трудового договору. На період працевлаштування за ними зберігається середня заробітна плата, але не більше трьох місяців з дня закінчення строкового трудового договору.

Статтею 2 Закону України «Про відпустки» визначено, що право на відпустки забезпечується гарантованим наданням відпустки визначеної тривалості із збереженням на її період місця роботи (посади), заробітної плати (допомоги) у випадках, передбачених цим Законом.

На період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трьох років, яка надається відповідно до норм статті 18 Закону України «Про відпустки», за працівником так само зберігається місце роботи (посада).

Апеляційний суд звертає увагу на те, що трудове законодавство не містить заборони щодо попередження про наступне вивільнення працівників, які перебувають у відпустках. Також, законодавство не визначає максимальної тривалості строку попередження працівників про наступне вивільнення.

Відтак, апеляційний суд погоджується з висновком суду перші інстанції, що дії УАПР Городенківської РДА в Івано-Франківській області відповідають вимогам норм КЗпП України та були спрямовані на забезпечення гарантій трудових прав ОСОБА_1, яка перебуває у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку.

Разом з тим, апеляційний суд звертає увагу на те, що як безспірно встановлено судом першої інстанції, ОСОБА_1 не є звільненою із займаної посади, а відповідач УАПР Городенківської РДА зберігає за нею робоче місце. Вказане підтверджується наказами УАПР Городенківської РДА в Івано-Франківській області №6 від 30.05.2016 року, №10 від 04.07.2016 року та №2а від 10.02.2017 року, якими ОСОБА_1 попереджалось про зміну істотних умов праці, можливе звільнення та пропонувались нові посади.

Згідно наказу УАПР Городенківської РДА в Івано-Франківській області №2а від 10.02.2017 року, який був прийнятий після ліквідації відділів УАПР, зазначено ОСОБА_1 як головного спеціаліста-юриста відділу економічного аналізу, фінансово-кредитного та технічного забезпечення, правової роботи та відносин власності, яка ще не надала згоди на перевід на посаду спеціаліста-юриста відділу економічного аналізу, фінансово-кредитного та технічного забезпечення, правової роботи та відносин власності згідно наказу №6 від 30.05.2016 року на посаду спеціаліста-юриста відділу організації виробництва продукції рослинництва, економічного аналізу, фінансово-кредитного та технічного забезпечення і правової роботи згідно наказу №10 від 04.07.2016 року.

Також встановлено, що новостворена посада спеціаліста-юриста апарату УАПР Городенківської РДА в Івано-Франківській області зберігається за ОСОБА_1 та залишається незаповненою до виходу її з відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку.

З аналізу вказаних норм та обставин справи, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що УАПР Городенківської РДА в Івано-Франківській області та голова Городенківської РДА діяли на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Таким чином, позовні вимоги ОСОБА_1 до УАПР Городенківської РДА про визнання протиправними, незаконними та скасування розпорядження та наказів, поновлення на роботі є передчасними та безпідставними, а відтак судом першої інстанції правомірно відмовлено в задоволенні таких.

З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції вважає, що постанова суду першої інстанції ґрунтується на повно, об'єктивно і всебічно з'ясованих обставинах, а доводи апелянтів на правомірність прийнятої постанови не впливають та висновків суду не спростовують.

Згідно ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду – без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ч.3 ст.160, ст.ст. 195, 196, 198, 200, 205, 206, 254 КАС України, суд,-

У Х В А Л И В:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення, а постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2017 року у справі №809/825/17 за позовом ОСОБА_1 до Управління агропромислового розвитку Городенківської районної державної адміністрації, голови Городенківської районної державної адміністрації про визнання протиправними та незаконними рішень та поновлення на роботі – без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня складання у повному обсязі шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя

ОСОБА_2

судді

ОСОБА_3

ОСОБА_4

Повний текст судового рішення виготовлено 14.12.2017 року.

Джерело: ЄДРСР 70999431
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку