open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

23.11.17

У Х В А Л А Справа № 200/20572/17

Провадження № 1кс/200/12457/17

23 листопада 2017 року м. Дніпро

Слідчий суддя Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 , розглянувши у приміщенні суду у м. Дніпро клопотання слідчого по кримінальному провадженню №42017040000001342 про надання тимчасового доступу до речей і документів, -

В С Т А Н О В И В:

23 листопада 2017 року слідчий СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_2 звернувся до суду із клопотанням, погодженим прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 , про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів.

Необхідність надання доступу до зазначених у клопотанні речей і документів обґрунтовує тим, що ним проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42017040000001342, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Згідно з матеріалами наданого слідчим клопотання, відповідно до листа ІНФОРМАЦІЯ_1 23.06.2017 робочою групою ІНФОРМАЦІЯ_2 було здійснено моніторинг щодо якості надання соціальних послуг особам, які знаходяться на обслуговуванні у ІНФОРМАЦІЯ_3 (надання соціальних послуг), керівник ОСОБА_4 .

На момент перевірки було встановлено, що чисельність осіб, які обслуговуються ІНФОРМАЦІЯ_4 , не визначена, оскільки надані журнали обліку зазначених осіб оформлені неналежним чином (відсутні дати, журнали не прошиті). Електронної бази отримувачів соціальних послуг немає.

Це свідчить про фактичну відсутність первинного обліку підопічних в установі.

Зі слів директора орієнтовна кількість осіб, які обслуговуються, становить 2778 чоловік.

Крім того, журнали обліку громадян, яких обслуговує територіальний центр безоплатно та платно, не відповідають вимогам наказу ІНФОРМАЦІЯ_5 від 17.07.2016 № 762.

Документи, що містяться в особових справах громадян, не поновлюються відповідно до Переліку соціальних послуг, умов та порядку їх надання структурними підрозділами ІНФОРМАЦІЯ_6 (надання соціальних послуг), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 № 1417.

Платні послуги надаються без визначення індивідуальних потреб, періодичності та строків виконання заходів.

Платні послуги надаються особам, які обслуговуються на безоплатній основі, що є порушенням постанови Кабінету Міністрів України від 19.12.2012 № 1184, так як на це мають право лише отримувачі послуг з диференційованою платою.

В стаціонарному відділені ІНФОРМАЦІЯ_6 (надання соціальних послуг) перебуває 6 ліжкохворих, які позбавлені права на прогулянки та права на особистий простір, що відповідно до вимог чинного законодавства з дотримання прав людини визначається як катування.

Перевірити забезпеченість підопічних стаціонарного відділення м`яким інвентарем було неможливо у зв`язку з відсутністю арматурних карток.

Аналіз кошторису ІНФОРМАЦІЯ_6 (надання соціальних послуг) за 2016 та 2017 рік показує використання досить значних сум бюджетних коштів на потреби закладу.

Так, касові видатки загального фонду установи за 2016 рік склали понад 4,8 млн. грн., спеціального фонду, за рахунок платних послуг, близько 700тис. грн. Відповідно за перше півріччя 2017 року бюджетних коштів по загальному фонду установи витрачено понад 3,7 млн. грн., спеціального фонду понад 270 тис. грн. Інформація щодо планових та касових видатків установи за 2016 та 2017 роки додається.

Враховуючи вищевказані факти є підстави вважати, що обсяги коштів витрачених на утримання ІНФОРМАЦІЯ_6 (надання соціальних послуг) завищенні штучно, шляхом надання неправдивих відомостей про кількість осіб, які отримують соціальні послуги, надання платних послуг особам, які обслуговуються на безоплатній основі.

В ході відпрацювання зазначених осіб підтверджено факти надання неправдивих відомостей про осіб, які отримують соціальні послуги, а також надання платних послуг особам, які відповідно до бюджетних витрат обслуговуються на безоплатній основі.

До вказаної злочинної діяльності причетні директор ІНФОРМАЦІЯ_7 ) ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , та її заступник ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 .

Слідчий в судове засідання не з`явився, надав суду заяву, у якій прохав розглянути клопотання за його відсутності. Клопотання підтримав у повному обсязі, прохав задовольнити.

Враховуючи той факт, що існує реальна загроза зміни або знищення речей, доступ до яких просить надати слідчий, відповідно до ч.2 ст. 163 КПК України, представник ІНФОРМАЦІЯ_10 у судове засідання не викликався.

Розглянувши клопотання, дослідивши надані до клопотання додатки, приходжу до висновку про те, що воно підлягає задоволенню з наведених у ньому підстав, так як іншим шляхом отримати інформацію, яка може бути використана при доведенні факту вчинення кримінального правопорушення та вини осіб, які вчинили кримінальне правопорушення, тобто сприяти встановленню істини у справі, у слідчого немає. Тому відомості, що містяться у вищевказаних документах, зазначених слідчим у клопотанні, можуть мати значення для досудового розслідування та бути доказами під час судового розгляду.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 159, 163-164, 369, 371, 372 КПК України, -

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого задовольнити.

Надати слідчому слідчого управління Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_2 , іншим слідчим, які входять до групи слідчих за даним кримінальним провадженням, а також за дорученням слідчого чи прокурора в порядку ст.ст. 40, 41 КПК України відповідним оперативним підрозділам по кримінальному провадженню № 42017040000001342, тимчасовий доступ (ознайомлення та вилучення) до оригіналів документів, що містять банківську таємницю, стосовно ІНФОРМАЦІЯ_7 ) (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_10 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , МФО НОМЕР_3 , місцезнаходження: АДРЕСА_1 ), а саме до:

- документів, які відображують надходження та списання за період з 01.01.2016 по день постановлення ухвали слідчим суддею грошових коштів по рахунках №№ НОМЕР_4 , НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , НОМЕР_7 , НОМЕР_8 , НОМЕР_9 , НОМЕР_10 , НОМЕР_11 , НОМЕР_12 , НОМЕР_13 , НОМЕР_14 , НОМЕР_15 , із зазначенням вхідного та вихідного залишків коштів, прибуткової та видаткової частини, призначення платежів, дати та часу (години, хвилини та секунди) надходження коштів на рахунок та перерахування з нього, документів, на підставі яких проведені операції, повних назв контрагентів, які перерахували та яким перераховані кошти, їхні коди ЄДРПОУ, МФО й номерів рахунків контрагентів, з якими проведені операції на паперовому та магнітному (електронному) носіях;

- виписок платіжних доручень з відображенням дати та часу (години, хвилини, секунди) отримання платіжних доручень, а також IP-адреси, з якої надійшло платіжне доручення;

- справ з юридичного оформлення рахунків №№ НОМЕР_4 , НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , НОМЕР_7 , НОМЕР_8 , НОМЕР_9 , НОМЕР_10 , НОМЕР_11 , НОМЕР_12 , НОМЕР_13 , НОМЕР_14 , НОМЕР_15 , в тому числі, анкет, реєстраційних документів центру, наказів про призначення службових осіб, договорів щодо відкриття і обслуговування рахунків та використання системи «Клієнт-банк», а також технічної документації щодо інсталяції на комп`ютер центру вказаної системи, документів з даними про місце проведення вказаної інсталяції та документів, які підтверджують факт видачі та отримання ключів доступу до системи «Клієнт-банк», всіх заяв та доручень від імені службових осіб, а також карток зі зразками підписів службових осіб і відбитку печатки;

- угод та інших документів на підставі яких ІНФОРМАЦІЯ_3 (надання соціальних послуг) використовувалась система віддаленого доступу «Клієнт-банк», повних даних інформації про трансакції з використанням електронного ключа із зазначенням руху коштів та часу (години, хвилини, секунди) з`єднання між комп`ютером казначейства і комп`ютером вказаного центру за допомогою Інтернет мережі, з зазначенням часу (години, хвилини, секунди) і дати проведення вказаних з`єднань на паперовому та магнітному (електронному) носіях, ІР-адреси користувача системи клієнт-банк;

- заяв на отримання чекових книжок, всіх платіжних документів (платіжних доручень, заявок на видачу готівки, грошових чеків, квитанцій, меморіальних ордерів та інших) по рахунках ІНФОРМАЦІЯ_6 (надання соціальних послуг);

- документів, які містять інформацію щодо проведення моніторингу по операціям, що йому підлягають з доданням підтверджуючих документів, які були отримані від клієнта в ході проведення перевірки;

- вхідної та вихідної кореспонденції між установою та клієнтом, а в разі відсутності оригіналів, надати засвідчені копії вказаних документів та протоколів виїмки (тимчасового доступу до речей і документів), що підтверджують вилучення оригіналів.

Строк дії ухвали - до 23 грудня 2017 року.

З цієї ухвали виготовлено лише дві копії.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 70912542
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку