open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 564/1958/17

03 листопада 2017 року

Слідчий суддя Костопільського районного суду Рівненської області ОСОБА_1 розглянувши клопотання слідчого СВ Костопільського ВП ГУНП в Рівненській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_2 , яке погоджено з начальником Костопільського відділу Здолбунівської місцевої прокуратури юристом 1 класу ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки по кримінальному провадженню, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12017180150000963 від 06.09.2017 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.246 КК України,

ВСТАНОВИВ:

До Костопільського районного суду надійшло клопотання слідчого СВ Костопільського ВП ГУНП в Рівненській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_2 , яке погоджено з начальником Костопільського відділу Здолбунівської місцевої прокуратури юристом 1 класу ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки по кримінальному провадженню, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12017180150000963 від 06.09.2017 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.246 КК України.

В обґрунтування даного клопотання покликається на те, що 06.09.2017 року в Костопільський ВП ГУНП в Рівненській області надійшов лист голови кооперативу CBCK "Селянський ліс" ОСОБА_4 про те, що 26.07.2017 року в кварталі 23 виділ 6 Звіздівського лісництва виявлено факт незаконної порубки сироростучих дерев. Обставини вчинення кримінального правопорушення встановлюються.

За даним фактом 06.09.2017 року слідчим до ЄРДР внесені відповідні відомості за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 246 КК України.

В ході проведення досудового розслідування по вказаному кримінальному провадженні, в тому числі з повідомлення голови кооперативу Спеціалізованого виробничого сільськогосподарського кооперативу «Селянський ліс» встановлено, що 26.07.2017 року в кварталі 23 виділ 6 «Звіздівського лісництва» виявлено факт незаконної рубки сиро ростучих дерев породи «граб», «клен», «береза», «вільха», «осика», «липа», «дуб» в кількості 425 (чотириста двадцять п`ять) дерев, про що працівниками CBCK «Селянський ліс» відповідно складено акт огляду місця вчинення правопорушення лісового законодавства.

Згідно розрахунку шкоди заподіяної лісу незаконним вирубуванням та пошкодженням дерев і чагарників до ступеня припинення росту на землях, що належать на праві постійного користування CBCK «Селянський ліс», у відповідності до додатку №1 та Порядку проведення індексації такс затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2008 року №666, шкода заподіяна лісу становить - 345 854, 30 грн.

З метою всебічного, повного і неупередженого дослідження всіх обставин скоєного кримінального правопорушення та їх належної правової оцінки, в ході досудового розслідування виникла необхідність у визначенні розміру шкоди, заподіяної внаслідок незаконної порубки лісу, що неможливо встановити без залучення спеціалістів Державної екологічної інспекції у Рівненській області шляхом проведення виїзної позапланової перевірки дотримання вимог лісового законодавства, що дасть змогу виявити та зафіксувати конкретні порушення, які в подальшому можуть бути використані як доказ факту і обставин вчинення кримінального правопорушення.

Слідчий та прокурор в судовому засіданні клопотання підтримали на підставах викладених у ньому та просили слідчого суддю його задовольнити.

Враховуючи вимоги ч.1 ст.107 КПК України та враховуючи думку прокурора, слідчий суддя вважає за можливе проводити розгляд клопотання без фіксування процесуальної дії за допомогою технічних засобів

Дослідивши матеріали додані до клопотання, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення клопотання зважаючи на те, що у ході його розгляду встановлено існування підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення. передбачене ч. 1 ст. 246 КК України .

Слідчий суддя, згідно з ч.4 ст.132 КПК для оцінки потреб досудового розслідування враховує можливість без застосовуваного заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні. У цьому контексті потрібно враховувати, що речі і документи могли би бути отримані шляхом проведення, слідчих дій, тобто без застосування заходів забезпечення кримінального провадження. Крім того, відповідно до ч.1 ст.223 КПК саме слідчі (розшукові) дії є діями, спрямованими на отримання (збирання) доказів або перевірку вже отриманих доказів у конкретному кримінальному провадженні.

Згідно із Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.

Відповідно до п.4.2 (підпункту «ґ») Положення про Державну екологічну інспекцію у Рівненській області, затвердженого наказом Державної екологічної інспекції України від 12 грудня 2011 року №136, Державна екологічна інспекція у Рівненській області здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог: законодавства про охорону, захист, використання та відтворення лісів щодо: законності вирубки, ушкодження дерев і чагарників, знищення або ушкодження лісових культур, сіянців або саджанців у лісових розплідниках і на плантаціях, а також молодняку природного походження й самосівів на площах, призначених під лісовідновлення; раціонального та невиснажливого використання лісових ресурсів; добування, здійснення побічного та супутнього спеціального лісокористування; виконання комплексу необхідних заходів захисту для забезпечення охорони лісів від пожеж, незаконних рубок, шкідників і хвороб, пошкодження внаслідок антропогенного та іншого шкідливого впливу, застосування пестицидів і агрохімікатів у лісовому господарстві й лісах; використання полезахисних лісосмуг, водоохоронних і захисних лісових насаджень; заготовки деревини відповідно до затвердженого лісосічного фонду, в тому числі розрахункової лісосіки; недопущення експлуатації нових і реконструйованих підприємств, цехів, агрегатів, транспортних шляхів, магістральних трубопроводів, комунальних та інших об`єктів, не забезпечених обладнанням, що запобігає шкідливому впливу на стан і відтворення лісів; збереження корисної для лісу фауни.

Пунктом другим Постанови КМУ № 408 від 13.08.2014 року «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» встановлено, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.

Згідно ч. 2 ст. 94 КПК України, одним із процесуальних джерел доказів є документи, до яких, згідно п. 4 ч. 2 ст. 99 КПК України, віднесено акти перевірок.

З урахуванням вищенаведеного, вбачається наявність підстав для надання дозволу на проведення позапланової перевірки дотримання вимог лісового законодавства в межах кримінального провадження № 12017180150000693 від 06.09.2017 року, оскільки матеріали за результатами її проведення можуть бути використані у якості доказів та мають значення для встановлення важливих обставин даного кримінального правопорушення.

Керуючись ст.ст. 40, 71, 93, 110 КПК України, Постановою КМУ від 13.08.2014 року «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами», слідчий суддя,

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого СВ Костопільського ВП ГУНП в Рівненській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_2 , яке погоджено з начальником Костопільського відділу Здолбунівської місцевої прокуратури юристом 1 класу ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки по кримінальному провадженню, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12017180150000963 від 06.09.2017 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.246 КК України, задовольнити.

Надати дозвіл Державній екологічній інспекції у Рівненській області (юридична адреса: 33018, Україна, місто Рівне, вулиця Курчатова, будинок 11, контактний номер телефону +380362635002) на проведення позапланової виїзної перевірки, із питань дотримання вимог лісового законодавства, по факту незаконної порубки лісу в кварталі 23 виділ 6 «Звіздівського лісництва» Спеціалізованого виробничого сільськогосподарського кооперативу «Селянський ліс» (юридична адреса: 35000, Україна, Рівненська область, місто Костопіль, вулиця Бурова 17А, контактний телефон 0365721227), становивши строк виконання ухвали терміном 15 днів з дня її отримання.

Ухвала остаточна та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддяОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 70014697
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку