open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 жовтня 2017 року Справа № 813/2925/17

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Хоми О.П.,

з участю секретаря судового засідання Павлішевського М.В.,

з участю представників: позивача Овод Л.Є., відповідача ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові адміністративну справу за позовом Управління Держпродспоживслужби в Золочівському районі до фізичної особи - підприємця ОСОБА_2 про тимчасове припинення виробництва та обігу харчових продуктів,

в с т а н о в и в :

Управління Держпродспоживслужби в Золочівському районі звернулось до суду з позовом до фізичної особи - підприємця ОСОБА_2 (далі -ФОП ОСОБА_2), в якому просить тимчасово припинити виробництво та обіг харчових продуктів, в тому числі небезпечних, у належному ФОП ОСОБА_2 кафе-барі «ІНФОРМАЦІЯ_1». В обґрунтування позовних вимог з посиланням на вимоги статей 64, 65 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» вказує на те, що в результаті проведення 15.08.2017 позапланової перевірки у зв'язку з спалахом гострої кишкової інфекції встановлено недотримання вимог законодавства ФОП ОСОБА_2 у кафе-барі «ІНФОРМАЦІЯ_1». Порушення описано в акті, складеному за результатами проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами №8 від 15.08.2017.

Представник позивача Овод Л.Є. в судовому засіданні позов підтримала з підстав, викладених в позовній заяві. Додатково пояснила, що 15.08.2017 за наслідками перевірки було винесено також припис №471 з вимогами про усунення виявлених в ході перевірки порушень. Вказаний припис ФОП ОСОБА_2 виконано повністю, про що складено акт санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкту від 13.10.2017. Просила позов задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача ОСОБА_2 в судовому засіданні позову не визнала з підстав, викладених у письмових запереченнях, суть яких полягає у тому, що нею виконано всі вимоги припису №471 від 15.08.2017, тому предмет позову відсутній. Просила у задоволені позову відмовити повністю.

Суд, заслухавши пояснення сторін, з'ясувавши обставини, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив наступні фактичні обставини та відповідні їм правовідносини.

Відповідача ОСОБА_2 є фізичною особою-підприємцем, яка здійснює свою діяльність у кафе-барі «ІНФОРМАЦІЯ_1», розташованому в АДРЕСА_1.

15.08.2017 ухвалою слідчого судді Золочівського районного суду Львівської області у справі №445/1302/17 задоволено клопотання слідчого СВ Золочівського ВП ГУ НП у Львівській області та надано дозвіл на проведення позапланової виїзної перевірки на предмет додержання вимог санітарного законодавства працівниками та власниками кафе-бару «ІНФОРМАЦІЯ_1» в АДРЕСА_1, під час здійснення вказаним кафе-баром своєї господарської діяльності, перевірки дотримання вимог санітарного законодавства іншими особами, що здійснювали організацію проведення весілля 12.08.2017 у кафе-барі «ІНФОРМАЦІЯ_1».

Проведення перевірки доручено управлінню Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в Золочівському районі Львівської області.

Наказом в.о. начальника управління Держпродспоживслужби в Золочівському районі від 15.08.2017 №66 призначено позапланову перевірку оператора ринку ФОП ОСОБА_2, кафе-бар «ІНФОРМАЦІЯ_1, реєстраційний номер r-UA-13-07-120, що знаходиться за адресою АДРЕСА_1.

Як зазначено в преамбулі наказу від 15.08.2017 №66, такий прийнято відповідно до кримінального провадження №12017140210000469 від 15.08.2017, листа Золочівського ГУНП у Львівській області Золочівського відділу поліції №6251/02/47/2017 від 15.08.2017 та ухвали про проведення перевірки Золочівського районного суду Львівської області у справі №445/1302/17.

Актом, складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами №8 від 15.08.2017, встановлено недотримання вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а саме:

- обладнання не каліброване відповідно до законодавства (частина 2 статті 45 Закону №771/97-ВР);

- не проводиться гігієнічне навчання персоналу щодо гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів (пункт 2 частини 1 статті 48 Закону №771/97-ВР);

- відсутні умови для розморожування харчових продуктів (м'яса та риби), що може послужити причиною розмноження патогенних мікроорганізмів при розморожуванні продовольчої сировини (пункт 8 частини 1 статті 49Закону №771/97-ВР);

- порушується потоковість технологічного процесу(пункт2 частини 1 статті 41 Закону №771/97-ВР).

15.08.2017 заступником начальника Управління Держпродспоживслужби в Золочівському районі, державним інспектором Овод Л.Є. складено протокол про правопорушення у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів в кафе-барі «ІНФОРМАЦІЯ_1», ФОП ОСОБА_2, АДРЕСА_1 та припис №471.

Припис від 15.08.2017 №471 містить вимоги щодо усунення виявлених порушень та термін їх виконання:

- на харчоблоці обладнати м'ясо-рибний цех - термін до відновлення діяльності;

- забезпечити потоковість технологічного процесу переробки продовольчої сировини та виробництва готової продукції - термін постійно;

- провести гігієнічне навчання персоналу потужності - термін до відновлення діяльності;

- створити умови для проведення санітарної обробки яєць - термін до відновлення діяльності;

- провести маркування розділового інвентаря (дошки, ножі) за призначенням - термін до відновлення діяльності;

- не допускати до обігу небезпечні харчові продукти - термін постійно.

15.08.2017 в.о. начальника Управління Держпродспоживслужби в Золочівському районі Овод Л.Є. винесено розпорядження №1, відповідно до якого тимчасово припинено виробництво та обіг харчових продуктів, в тому числі небезпечних, ФОП ОСОБА_2 в кафе-барі «ІНФОРМАЦІЯ_1», розташованому по АДРЕСА_1, з 15.08.2017 до усунення порушень, виявлених в ході позапланової перевірки та викладених в акті №8 від 15.08.2017.

Відповідно до акту санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкту від 13.10.2017 встановлено, що припис по результатах позапланової перевірки ФОП ОСОБА_2 кафе-бар «ІНФОРМАЦІЯ_1» від 15.08.2017 №471 виконано.

При вирішенні спору суд керувався наступним.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї регулює Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (далі - Закон №771/97-ВР ).

Відповідно до частини першої статті 1 Закону №771/97-ВР оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб'єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об'єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об'єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок.

Засади та порядок здійснення державного контролю визначені статтею 12 Закону №771/97-ВР, відповідно до положень якої державний контроль за харчовими продуктами та/або іншими об'єктами санітарних заходів здійснюється виключно компетентним органом. Компетентний орган може делегувати повноваження на здійснення державного контролю у встановлених законом випадках.

Державний контроль здійснюється без попередження оператора ринку під час роботи потужності. Винятки становлять випадки, коли завчасне повідомлення є важливим фактором забезпечення результативності контролю, зокрема у разі планування проведення державного аудиту постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Державний аудит постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, проводиться за умови письмового повідомлення оператора ринку не пізніше ніж за три робочих дні до здійснення такого заходу.

Державний контроль здійснюється із застосуванням актів державного контролю.

Акт державного контролю має містити перелік питань для перевірки виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.

Кожне питання, що стосується перевірки, повинно містити посилання на вимогу нормативно-правового акта (статтю, пункт, підпункт, абзац тощо), яка підлягає виконанню (дотриманню).

Перелік питань для перевірки, що включені до актів державного контролю, є вичерпним.

Забороняється перевіряти питання, які:

1) відсутні в акті державного контролю;

2) не містять посилань на вимогу нормативно-правового акта (статтю, пункт, підпункт, абзац тощо), яка підлягає виконанню (дотриманню).

Здійснення державного контролю без застосування акта державного контролю заборонено.

Форми актів державного контролю затверджуються центральним органом виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів.

Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами визначено Розділом VII Закону №771/97-ВР.

Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 41 Закону №771/97-ВР потужності, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів, повинні бути спланованими, сконструйованими та розміщеними для належного утримання, чищення та/або дезінфекції, запобігання або мінімізації будь-якого забруднення, а також здійснення заходів, необхідних для забезпечення гігієнічних вимог, у тому числі заходів з боротьби із шкідниками, запобігання накопиченню бруду, контакту з токсичними речовинами та матеріалами, забрудненню харчових продуктів, підтримання необхідних температурних режимів.

Згідно до частини 1 статті 42 Закону №771/97-ВР конструкція та планування приміщень повинні забезпечувати можливість дотримання належного рівня гігієнічних вимог до харчових продуктів, включаючи захист від забруднення, під час операцій із харчовими продуктами та між такими операціями.

З цією метою приміщення, в яких харчові продукти обробляються та/або переробляються, повинні відповідати таким вимогам:

1) для стін та підлоги приміщень використовуються непроникаючі, непоглинаючі, нетоксичні та придатні до миття матеріали, або інші матеріали, які забезпечують можливість дотримання належного рівня гігієнічних вимог до харчових продуктів, включаючи захист від забруднення, під час операцій із харчовими продуктами та між такими операціями;

2) стеля (або у разі її відсутності внутрішня поверхня даху) та верхні кріплення побудовані таким чином, щоб запобігати накопиченню бруду, утворенню небажаної плісняви і відпаданню часток конструкції, зменшувати конденсат. Поверхня стелі, висота якої є належною для здійснення операцій, має бути гладкою;

3) вікна та інші отвори побудовані таким чином, щоб це запобігало накопиченню бруду. Вікна, що відкриваються назовні, у разі потреби повинні бути обладнані сіткою від комах, що легко знімається для чищення. Вікна, відкриття яких може призвести до забруднення, під час виробництва повинні бути зачинені;

4) поверхня дверей гладка та зроблена з непоглинаючих вологу матеріалів. Двері легко чистяться та у разі потреби дезінфікуються;

5) всі поверхні (включаючи поверхню обладнань), що контактують з харчовими продуктами, утримуються у непошкодженому стані, легко чистяться, у разі потреби дезінфікуються та зроблені з гладких, нержавіючих, нетоксичних, придатних до миття матеріалів;

6) залежно від типу, розміру та виду діяльності на потужностях наявні приміщення для чищення, дезінфекції і зберігання робочих інструментів та обладнання, які виготовлені з нержавіючих матеріалів, легко чистяться, мають гарячу та холодну воду.

Пунктом першим частини 1 статті 48 Закону №771/97-ВР встановлено, що оператори ринку дотримуються вимог щодо гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами, а саме на потужності допускається персонал, який не має протипоказань щодо поводження з харчовими продуктами та пройшов у цього оператора ринку навчання з питань гігієни персоналу, що підтверджено відповідними записами цього оператора ринку.

Відповідно до пунктів 3, 8 статті 49 Закону №771/97-ВР оператори ринку дотримуються таких вимог:

- харчові продукти повинні бути захищеними від будь-якого забруднення на всіх стадіях виробництва, переробки та/або обігу;

- розморожування харчових продуктів здійснюється таким чином, щоб мінімізувати ризик розмноження патогенних мікроорганізмів або формування токсинів у харчових продуктах. Під час розморожування харчові продукти утримуються при температурі, яка не спричиняє ризик здоров'ю споживача. Якщо рідина, яка виникає внаслідок розморожування, може спричинити ризик здоров'ю, вона зливається у безпечний спосіб. Після розморожування харчові продукти утримуються у спосіб, що мінімізує ризик розмноження патогенних мікроорганізмів або формування токсинів.

Наявні в матеріалах справи докази свідчать, що в результаті проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, результати якого оформлено актом №8 від 15.08.2017, встановлено недотримання ФОП ОСОБА_2 вимог статей 45,48 та 49 Закону №771/97-ВР.

Наявність порушень на дату проведення позапланового заходу ФОП ОСОБА_2 не заперечується.

Відповідальність операторів ринку за порушення законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів встановлена статтею 64 Закону №771/97-ВР, відповідно до частини першої якої оператори ринку в разі порушення вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів несуть відповідальність в межах діяльності, яку вони здійснюють, за:

1) недотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу, у тому числі допущення до процесу виробництва та/або обігу харчових продуктів осіб, які мають протипоказання до роботи з харчовими продуктами і присутність яких на робочому місці може спричинити виробництво та/або обіг небезпечних харчових продуктів, -

тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від п'яти до восьми мінімальних заробітних плат;

на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від двох до п'яти мінімальних заробітних плат;

2) виробництво, зберігання харчових продуктів на потужностях, незареєстрованих відповідно до вимог цього Закону, -

тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від двадцяти трьох до тридцяти мінімальних заробітних плат,

на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від восьми до п'ятнадцяти мінімальних заробітних плат;

3) виробництво, зберігання харчових продуктів без отримання експлуатаційного дозволу, якщо обов'язковість його отримання встановлена цим Законом, -

тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від тридцяти до тридцяти восьми мінімальних заробітних плат,

на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від двадцяти трьох до тридцяти мінімальних заробітних плат;

4) невиконання обов'язку щодо впровадження на потужностях постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), -

тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від тридцяти до сімдесяти п'яти мінімальних заробітних плат,

на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від трьох до п'ятнадцяти мінімальних заробітних плат та зупинення роботи потужності;

5) реалізація неправильно маркованих харчових продуктів -

тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від п'яти до восьми мінімальних заробітних плат із відкликанням та/або вилученням з обігу таких харчових продуктів,

на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від трьох до п'яти мінімальних заробітних плат із відкликанням та/або вилученням з обігу таких харчових продуктів;

6) порушення вимог щодо забезпечення простежуваності -

тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від трьох до п'яти мінімальних заробітних плат,

на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від двох до трьох мінімальних заробітних плат;

7) невиконання обов'язку щодо відкликання або вилучення з обігу харчових продуктів, які є небезпечними, -

тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від тридцяти до тридцяти восьми мінімальних заробітних плат із відкликанням та/або вилученням з обігу таких продуктів,

на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від двадцяти трьох до тридцяти мінімальних заробітних плат із відкликанням та/або вилученням з обігу таких речовин та/або продуктів;

8) використання незареєстрованих допоміжних матеріалів для переробки та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами, якщо обов'язковість такої реєстрації встановлена цим Законом, -

тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від восьми до дванадцяти мінімальних заробітних плат,

на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від п'яти до восьми мінімальних заробітних плат;

9) реалізація незареєстрованих об'єктів санітарних заходів відповідно до вимог цього Закону, якщо реєстрація передбачена цим Законом, -

тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від дванадцяти до вісімнадцяти мінімальних заробітних плат,

на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від восьми до дванадцяти мінімальних заробітних плат;

10) обіг непридатних харчових продуктів -

тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від п'яти до восьми мінімальних заробітних плат із відкликанням та/або вилученням з обігу таких харчових продуктів,

на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від п'яти до восьми мінімальних заробітних плат із відкликанням та/або вилученням з обігу таких харчових продуктів;

11) порушення значень параметрів безпечності об'єктів санітарних заходів, встановлених законодавством про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, -

тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від восьми до дванадцяти мінімальних заробітних плат із відкликанням та/або вилученням з обігу таких речовин та/або продуктів,

на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від п'яти до восьми мінімальних заробітних плат із відкликанням та/або вилученням з обігу таких речовин та/або продуктів;

12) невиконання законних вимог (рішень) посадових осіб компетентного органу щодо усунення порушень законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у строк, погоджений із компетентним органом, -

тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від п'яти до восьми мінімальних заробітних плат,

на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від трьох до п'яти мінімальних заробітних плат;

13) невиконання законних вимог (рішень) посадових осіб компетентного органу щодо знищення небезпечних для споживання людиною чи для іншого використання харчових продуктів та допоміжних матеріалів для переробки -

тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від восьми до дванадцяти мінімальних заробітних плат,

на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від п'яти до восьми мінімальних заробітних плат;

14) приховування (ненадання), відмова у наданні, надання недостовірної інформації за запитами посадових осіб компетентного органу -

тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від п'яти до восьми мінімальних заробітних плат,

на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від трьох до п'яти мінімальних заробітних плат;

15) відмова у допуску посадових осіб компетентного органу до здійснення державного контролю з підстав, не передбачених цим Законом, -

тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від дванадцяти до п'ятнадцяти мінімальних заробітних плат,

на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від восьми до дванадцяти мінімальних заробітних плат.

Відповідно до частини 3 статті 64 Закону №771/97-ВР за правопорушення законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів посадові особи операторів ринку, а також оператори ринку, які є фізичними особами, несуть відповідальність згідно із законом.

Провадження у справах про порушення законодавства у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів врегульовані статтею 65 Закону №771/97-ВР, відповідно до частини одинадцятої якої у випадках, передбачених частиною першою статті 64 цього Закону, компетентний орган має право прийняти рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів, що несуть загрозу для здоров'я та/або життя людей, строком не більш як на 10 календарних днів з поданням відповідної заяви до суду не пізніше наступного робочого дня після прийняття такого рішення.

Тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів понад строк, зазначений у частині одинадцятій цієї статті, можливе виключно за рішенням суду на строк, необхідний для усунення виявлених порушень, погоджений з виробником.

Згідно до частини тринадцятої статті 65 Закону №771/97-ВР оператор ринку має право відновити виробництво та/або обіг харчових продуктів, якщо:

1) компетентний орган не подав до суду заяви про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів у визначений частиною одинадцятою цієї статті строк;

2) суд не прийняв будь-якого рішення до закінчення строку тимчасового припинення, зазначеного у рішенні компетентного органу;

3) суд прийняв рішення на користь оператора ринку;

4) компетентний орган відкликав заяву до суду або скасував рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів;

5) за результатами перевірки компетентним органом усунуто порушення, які стали причиною тимчасового припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів відповідно до частин одинадцятої та дванадцятої цієї статті.

Як встановлено судом, розпорядженням відповідача №1 від 15.08.2017 у відповідності до частини одинадцятої статті 65 Закону №771/97-ВР тимчасово припинено виробництво та обіг харчових продуктів, в тому числі небезпечних, ФОП ОСОБА_2 в кафе-барі «ІНФОРМАЦІЯ_1» з 15.08.2017 до усунення порушень, виявлених в ході позапланової перевірки та викладених в акті №8 від 15.08.2017.

В ході судового розгляду встановлено, що ФОП ОСОБА_3 виконано вимоги припису від 15.08.2017 №471, що підтверджується актом санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкту від 13.10.2017 та про що ствердила в судовому засіданні представник позивача Овод Л.Є.

Усунення порушень, які стали причиною тимчасового припинення виробництва та обігу харчових продуктів на підставі розпорядження №1 від 15.08.2017, є підставою для відновлення виробництва та/або обігу харчових продуктів ФОП ОСОБА_3 у кафе-барі «ІНФОРМАЦІЯ_1».

Вказане зумовлює висновок суду про відсутність підстав для прийняття судом рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів понад строк, встановлений частиною одинадцятою статті65 Закону №771/97-ВР.

Відповідно до частини 14 статті 65 Закону №771/97-ВРсуд одночасно з прийняттям рішення за заявою про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів на користь оператора ринку вирішує питання щодо скасування рішення компетентного органу про тимчасове припинення виробництва та/або обігу зазначених продуктів.

Оцінюючи зібрані по справі докази в їх сукупності, суд дійшов висновку про те, що у задоволенні позову слід відмовити та скасувати розпорядження в.о. начальника Управління Держпродспоживслужби в Золочівському районі Овод Л.Є. №1 від 15 серпня 2017 року «Про тимчасове припинення виробництва та обігу харчових продуктів в кафе-барі «ІНФОРМАЦІЯ_1», ФОП ОСОБА_2, АДРЕСА_1».

Відповідно до частини першої статті 94 КАС України не підлягають відшкодуванню понесені позивачем судові витрати у вигляді судового збору, сплаченого за звернення до суду з даною позовною вимогою.

Керуючись ст. ст. 7-14, 69-71, 86, 87, 94, 159, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

п о с т а н о в и в :

У задоволенні позову відмовити повністю.

Скасувати розпорядження в.о. начальника Управління Держпродспоживслужби в Золочівському районі Овод Л.Є. №1 від 15 серпня 2017 року «Про тимчасове припинення виробництва та обігу харчових продуктів в кафе-барі «ІНФОРМАЦІЯ_1», ФОП ОСОБА_2, АДРЕСА_1».

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови відповідно до частини другої статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Хома О.П.

Джерело: ЄДРСР 70009297
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку