open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 815/3922/17

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 жовтня 2017 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Єфіменка К.С., суддів: Катаєвої Е.В., Кравченка М.М., при секретарі Кузьменко Е.Х., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю “ЛАЙТЕК ТРЕЙДІНГ” до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень комісії Державної фіскальної служби України та вважати зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних 03.07.2017 року, податкові накладні: №33 від 19.06.2017 року, №34 від 21.06.2017 року, №35 від 21.06.2017 року, №36 від 22.06.2017 року, №37 від 26.06.2017 року, №38 від 29.06.2017 року,-

ВСТАНОВИВ:

З позовом до суду звернулось “ЛАЙТЕК ТРЕЙДІНГ” до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №1239/41091141 від 14.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №33 від 19.06.2017 року, визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №1242/41091141 від 14.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №34 від 21.06.2017 року, визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №1362/41091141 від 14.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №35 від 21.06.2017 року, визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №1494/41091141 від 14.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №36 від 22.06.2017 року, визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №5700/41091141 від 18.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №37 від 26.06.2017 року, визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №1495/41091141 від 14.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №38 від 29.06.2017 року та податкові накладні: №33 від 19.06.2017 року, №34 від 21.06.2017 року, №35 від 21.06.2017 року, №36 від 22.06.2017 року, №37 від 26.06.2017 року, №38 від 29.06.2017 року вважати зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних 03.07.2017 року.

В судовому засіданні 12.10.2017 року представником позивача були підтримані заявлені позовні вимоги в повному обсязі, оскільки комісія ДФС України протиправно відмовила у реєстрації податкових накладних з ПДВ у реєстрі та не навела жодного посилання в рішенні на норми права за якими було відмовлено у реєстрації та не зазначило які саме потрібно платнику податків подати докази в обґрунтування товарності операцій з контрагентами. Представник відповідача ДФС України заперечив проти задоволення позовних вимог з підстав, наведених у письмових запереченнях проти позову, а саме пояснив, що відповідач подав до реєстрації податків накладні з ПДВ сума яких перевищує суму придбання товарів та послуг у відповідних податкових періодах та не надав додаткових доказів щодо придбання (вироблення) різниці вказаних сум у відповідних податкових періодах.

Заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідача та дослідивши наявні в справі письмові докази суд встановив наступні факти та обставини:

Відповідач –ДФС України на підставі ст.1 Закону України «Про державну податкову службу» є центральним органом державної виконавчої влади, яка регулює податкову політику держави та згідно ст.7,10,11 цього ж Закону здійснює повноваження щодо прийняття податкових звітів та декларацій від платників податків, встановлення порушень податкового законодавства, нарахування стягнення заборгованості з податків та зборів, штрафних санкцій, прийняття податкової та іншої звітності від платників податків у порядку, встановленому законом, а тому позовні вимоги щодо оскарження його актів з цього приводу, на підставі положень ст.55 Конституції України, п.1 ч.2 ст.17, 104 КАС України підвідомчі адміністративним судам та повинні розглядатись у порядку адміністративного судочинства.

Судом встановлено, що 04.07.2017 року Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛАЙТЕК ТРЕЙДІНГ» код ЄДРПОУ 41091141 (далі - Позивач) засобами електронного зв'язку до Державної фіскальної служби України (далі - Відповідач) на реєстрацію було надано податкову накладну № 33 від 19.06.2017 року, податкову накладну № 34 від 21.06.2017 року, податкову накладну № 35 від 21.06.2017 року, податкову накладну № 36 від 22.06.2017 року, податкову накладну № 37 від 26.06.2017 року, податкову накладну № 38 від 29.06.2017 року, але в реєстрації зазначених податкових накладних було відмовлено, та згідно першої квитанції було пропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію відповідно пп. «в» пп. 201.16.1 п. 201.16. ст. 201 податкового кодексу України (далі - ПК України), вичерпний перелік яких встановлено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року №567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування з Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі Наказ № 567).

07.07.2017 року через особистий кабінет електронного сервісу «електронний кабінет платника» Позивачем, по кожній з відмовлених у реєстрації податкових накладних було сформовано та надіслано Відповідачу пояснення у вигляді повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій, копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію вищевказаних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також було надано таблицю даних платника податків, відповідно п. 4 Наказу № 567.

14.07.2017 року та 18.07.2017 року підприємством позивача по кожній податковій накладній отримав рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - комісія), згідно яким Позивачу у реєстрації податкової накладної № 33 від 19.06.2017 року, податкової накладної № 34 від 21.06.2017 року, податкової накладної № 35 від 21.06.2017 року, податкової накладної № 36 від 22.06.2017 року, податкової накладної № 37 від 26.06.2017 року, податкової накладної № 38 від 29.06.2017 року, - було відмовлено на підставі того, що «документи складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією рішення про реєстрацію вищевказаних податкових накладних».

У той же день Позивачем через особистий кабінет електронного сервісу «електронний кабінет платника» Відповідачу були надані додаткові документи щодо підтвердження реальності здійснення операцій.

18.07.2017 року позивач отримав другу квитанцію, відповідно якої в реєстрації податкової накладної №33 від 19.06.2017 року, податкової накладної №34 від 21.06.2017 року,податкової накладної №35 від 21.06.2017 року, податкової накладної №36 від 22.06.2017 року, податкової накладної №38 від 29.06.2017 року – знову було відмовлено. В якості підстави для відмови було вказано: «виявлені помилки: квитанція про наявність у повідомлені відмовленої ПК/РК що знаходиться на розгляді або по якій прийнято Рішення».

Розглянувши надані додаткові пояснення та заперечення проти позову, після дослідження письмових доказів, які містяться у матеріалах справи, суд приходить до висновку про необхідність відмови у задоволенні позовних вимог з огляду на наступне.

Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України, щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» від 21 грудня 2016 року № 1797- VIII було внесено ряд суттєвих змін до Податкового кодексу України та запроваджено новий механізм електронного адміністрування податку на додану вартість за умов проведення аналізу та здійснення управління ризиками з метою визначення форм і обсягів митного та податкового контролю.

Відповідним Законом було доповнено статтю 201 Податкового кодексу України пунктом 201.16 наступного змісту: «реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування р» Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.^ статті 74 цього Кодексу».

У відповідності до вимог п. 74.2 ст. 72 Податкового кодексу України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автомати зованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Процедура зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з наступним прийняттям рішення про їх реєстрацію / відмову ? реєстрації на даний час регламентована:

Податковим кодексом України від 02.12.2010 року № 2755-УІ (зі змінами та доповненнями); Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року № 567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №752/30620 (далі за текстом - Наказ № 567); Постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 року № 190 «Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією ДФС про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій» (далі за текстом - Постанова № 190); Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року № 566 «Про затвердження Порядку роботи Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30620 (далі за текстом - Наказ № 566); Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» від 29 грудня 2010 р. № 1246 (зі змінами та доповненнями; далі за текстом - Постанова № 1246).

У відповідності до вимог п. 12 Постанови №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

У відповідності до вимог п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом № 567, Моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється); відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб’єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

Згідно з пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування;

в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Такий перелік затверджений наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року № 567, та передбачає надання платником податків для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв необхідно надати: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання- передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку, платник податку подає до ДФС в електронному вигляді засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами (п.2 Вичерпного переліку, затвердженого наказом № 567).

У відповідності до вимог пп. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (пп. 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України).

Відповідно до пункту 1 наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації» № 566, цей Порядок визначає організаційні та процедурні засади діяльності комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, а також права та обов'язки її членів.

За приписами пункту 2 Порядку № 566, комісія є постійно діючим колегіальним органом при ДФС, що діє в межах повноважень, визначених пунктом 201.16 статті 201 розділу V Податкового кодексу України та постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 року №190 «Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації».

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України № 190 від 29.03.2017 року підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Відповідно до пп. 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилаєте платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

Податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій: а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (пп. 201.16.4 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України).

У відповідності до п. 20 Постанови № 1246 у разі надходження до ДФС рішенню суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

З урахуванням фактичних обставин справи, ТОВ «Лайтек Трейдінг» після отримання квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних № 33 від 21.06.2017 року, № 34 від 21.06.2017 року, № 35 від 21.06.2017 року, № 36 від 22.06.2017 року, № 37 від 26.06.2017 року, № 38 від 29.06.2017 року було відправлено засобами електронного зв'язку повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК.

Серед переліку документів підприємством було надано до ДФС України копію договору поставки від 29.05.2017 року, укладеного з постачальником ТОВ «Дон- Волокно», рахунку-фактури від 17.05.2017 року № СФ-0000017. видаткової накладної від 19.06.2017 року № РН-0000028. видаткової накладної № 131 від 29.05.2017 року, рахунку на оплату від 29.05.2017 року № 137, податкової накладної від 29.05.2017 року № 57, видаткової накладної від 19.05.2017 року № РН-0000014, рахунку-фактури від 19.05.2017 року № СФ-0000055, податкової накладної від 19.05.2017 року № 31, податкової накладної від 29.05.2017 року № 56, платіжного доручення № 481_6L023/382 від 21.06.2017 року, рахунку-фактури СФ-0000042 від 16.06.2017 року, рахунку на оплату № 136 від 29.05.2017 року, видаткової накладної № 130 від 29.05.2017 року, договору на коригування проектної роботи №2903/2 від 29.03.2017 року, укладеного з замовником ДП «ДНІ «Міськбудпроект», кошторису на виконання робіт, платіжного доручення від 21.06.2017 року, №1166_6L023/22. рахунку-фактури _ від 14.06.2017 року № СФ-0000039. акту здачі-прйняття технічної документації по об’єкту від 04.04.2017 року, ліцензії на ведення господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності від 15.02.2017 року № 7-Л, виписки по рахунку з 22.06.2017 по 22.06.2017 року, платіжного доручення № 623_6М026/374 від 22.06.2017 року, рахунку-фактури від 21.06.2017 року № СФ-0000045, рахунку на оплату від 10.05.2017 року № 51/3831966, податкової накладної від 10.05.2017 року № 3631, квитанцію № 1 про реєстрацію податкової накладної від 10.05.2017 року № 3631, договору поставки № 2604/01 від 26.04.2017 року, укладеного з покупцем ТОВ «Проект 7», додатку № 2 «Перелік робіт та матеріалів».

Суд погоджується з правовою позицією представника відповідача про те, що з огляду на відсутність надання платником податків копій первинних документів щодо придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передавання товарів (робіт, послуг), а також відсутність розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків, документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством, платником не додержано вимог наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року № 567.

Не змінює цього висновку й надані представником позивача додаткові письмові докази разом із позовною заявою та звіт незалежного аудитора ОСОБА_1 від 10.09.2017 року, оскільки вказані документи не були подані до комісії ДФС України та не були досліджені нею при ухвалені оскаржених рішень, а звіт аудитора датований значно пізнішою датою та з нього не можливо встановити тотожність досліджених письмових доказів аудитором та комісією ДФС України під час прийняття оскаржених рішень.

Таким чином, суд погоджується з тим, що рішення комісії ДФС України № 1239/41091141 від 14.07.2017 року, № 1242/41091141 від 14.07.2017 року. № 1362/41091141 від 14.07.2017 року, № 1494/41091141 від 14.07.2017 року, № 5700/41091141 від 18.07.2017 року, № 1495/41091141 від 14.07.2017 року про відмову в реєстрації податкових накладних ТОВ «ЛАЙТЕК ТРЕЙДІНГ» відповідно № 33 від 19.06.2017 року, № 34 від 21.06.2017 року, № 35 від 21.06.2017 року, № 36 від 22.06.2017 року, № 37 від 26.06.2017 року, № 38 від 29.06.2017 року із посиланням на підставу - надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування відповідають закону, а тому, в задоволенні позовних вимог слід відмовити повністю на підставі положень ч.1 ст.162 КАС України.

Судові витрати розподілити за правилами ст.94 КАС України.

Керуючись ст.ст.94,158-163 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

В задоволені позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю “ЛАЙТЕК ТРЕЙДІНГ” до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №1239/41091141 від 14.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №33 від 19.06.2017 року, визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №1242/41091141 від 14.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №34 від 21.06.2017 року, визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №1362/41091141 від 14.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №35 від 21.06.2017 року, визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №1494/41091141 від 14.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №36 від 22.06.2017 року, визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №5700/41091141 від 18.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №37 від 26.06.2017 року, визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №1495/41091141 від 14.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №38 від 29.06.2017 року та податкові накладні: №33 від 19.06.2017 року, №34 від 21.06.2017 року, №35 від 21.06.2017 року, №36 від 22.06.2017 року, №37 від 26.06.2017 року, №38 від 29.06.2017 року вважати зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних 03.07.2017 року – відмовити повністю.

Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня виготовлення та підписання повного тексту постанови.

Повний текст постанови складений та підписаний складом суду 13.10.2017 року.

Головуючий суддя Єфіменко К.С.

Судді Катаєва Е.В.

ОСОБА_2

В задоволені позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю “ЛАЙТЕК ТРЕЙДІНГ” до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №1239/41091141 від 14.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №33 від 19.06.2017 року, визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №1242/41091141 від 14.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №34 від 21.06.2017 року, визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №1362/41091141 від 14.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №35 від 21.06.2017 року, визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №1494/41091141 від 14.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №36 від 22.06.2017 року, визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №5700/41091141 від 18.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №37 від 26.06.2017 року, визнання протиправним та скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації за №1495/41091141 від 14.07.2017 року в реєстрації податкової накладної №38 від 29.06.2017 року та податкові накладні: №33 від 19.06.2017 року, №34 від 21.06.2017 року, №35 від 21.06.2017 року, №36 від 22.06.2017 року, №37 від 26.06.2017 року, №38 від 29.06.2017 року вважати зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних 03.07.2017 року – відмовити повністю.

13 жовтня 2017 року.

Джерело: ЄДРСР 69516413
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку