open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Справа № 219/10857/17

Провадження № 3/219/2634/2017

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 жовтня 2017 року Артемівський міськрайонний суд Донецької області у складі: судді Любчика О.В., при секретареві Єлісеєвій С.Є., за участі прокурора Дубовського А.С., особи, яка притягається до адміністративної відповідальності - ОСОБА_1, розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Бахмуті матеріали адміністративної справи, яка надійшла від начальника Міжрайонного відділу № 4 Управління захисту економіки в Донецькій області Департаменту захисту економіки Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженки ІНФОРМАЦІЯ_2, РНОКПП НОМЕР_1, паспорт серії ВС № 922395, виданий Артемівським РВ УМВС України в Донецькій області 29.03.2001 р., депутата Бахмутської сільської ради, медичної сестри Підгороднянського ФАП, яка зареєстрована та проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_3,

за ст. 172-6 ч. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1, відповідно до ст. 4 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», Закону України «Про місцеві вибори», згідно Рішення Бахмутської сільської ради від 12.11.2010 р. № 06/01-01 «Про підсумки виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» було обрано депутатом Бахмутської сільської ради, і згідно пп. «б» п. 1 ч. 1 ст. Закону України «Про запобігання корупції», вона є суб’єктом відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Частиною 1 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2, пункті 5 частини першої статті 3 цього Закону (тобто особи, на яких поширюється дія Закону), зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Верховною Радою України 3 березня 2017 року прийнято Закон України №1975-VIII «Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб», який набрав чинності 30 березня 2017 року, відповідно до якого продовжено до 1 травня 2017 року строк подання щорічної декларації для осіб, які відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» подають таку декларацію вперше.

Згідно з офіційною відповіддю голови Національного агентства з питань запобігання корупції ОСОБА_2 від 02.03.2017 № 93-05/4886/17 на запит Департаменту захисту економіки Національної поліції України щодо роботи «Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» дата публікації документів, вказана у публічній частині інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування», співпадає з фактичною датою подання суб’єктами декларування документів до «Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування».

Відповідно до інформації, розміщеної в Єдиному державному реєстрі декларацій - офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (https:\\рublic.nazk.gov.ua\sеаrсh) депутат Бахмутської сільської ради VI скликання ОСОБА_1 несвоєчасно подала декларацію особи, уповноваженої на виконання функці й держави або місцевого самоврядування, а саме: 23.09.2017 року о 17 год. 10 хв.

Правопорушення вчинене за адресою: Донецька область, Бахмутський район, с. Підгороднє, вул. Піонерська, 14.

Таким чином, депутат Бахмутської сільської ради ОСОБА_1 несвоєчасно, без поважних причин подала щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

ОСОБА_1 у судовому засіданні винуватість у вчиненні вказаного правопорушення визнала у повному обсязі, пояснивши, що вона не знала, що їй необхідно подавати декларацію в електронному вигляді.

Прокурор у судовому засіданні зазначив, що ОСОБА_1 є суб’єктом правопорушення за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП та вона винна в його вчиненні, просив накласти адміністративне стягнення на правопорушника у вигляді штрафу.

Заслухавши пояснення ОСОБА_1, прокурора, перевіривши матеріали справи, суд приходить до висновку, що вина ОСОБА_1 доведена в повному обсязі, а її дії правильно кваліфіковані за ч. 1ст. 172-6 КпАП України як несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Крім особистого визнання своєї вини, вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення за частиною 1 статті 172-6 КпАП України також повністю підтверджена протоколом № 432 про вчинення адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП від 29.09.2017 р.; письмовими поясненнями ОСОБА_1, які містяться в справі про адміністративне правопорушення; роздруківкою з Єдиного державного реєстру декларацій, з якої видно, що декларацію було подано ОСОБА_1 23.09.2017 р. о 17-10 год. та іншими матеріалами справи.

Отже, своїми діями ОСОБА_1 вчинила адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, відповідно до якої адміністративна відповідальність настає у разі несвоєчасного подання декларації шляхом заповнення відповідних форм на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Враховуючи характер вчиненого правопорушення, особу правопорушника, ступінь її вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, суд вважає необхідним накласти на неї адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до ст. 40-1 КУпАП, судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.

Частиною другою статті 4 Закону України «Про судовий збір» передбачено, що у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення з особи, на яку накладено таке стягнення справляється судовий збір у розмірі 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що складає 320,00 грн.

Керуючись ст. ст. 40-1, 172-6 ч.1, 221, 268, 283, 284 КпАП України, суд

П О С Т А Н О В И В:

ОСОБА _1 визнати винною у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 172-6 ч. 1 КУпАП, і призначити їй стягнення у вигляді штрафу на користь держави у розмірі п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що у грошовому вигляді становить 850 (вісімсот п’ятдесят) гривень 00 копійок.

Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір на користь держави у сумі 320 грн. 00 коп.

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня винесення постанови особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником, а також прокурором у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 7 та частиною першою статті 287 цього Кодексу. Апеляційна скарга подається до відповідного апеляційного суду через місцевий суд, який виніс постанову. Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Суддя О.В. Любчик

Джерело: ЄДРСР 69510870
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку