open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
12 Справа № 910/19932/16
Моніторити
Ухвала суду /29.08.2018/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /13.08.2018/ Господарський суд м. Києва Судовий наказ /23.03.2018/ Господарський суд м. Києва Судовий наказ /23.03.2018/ Господарський суд м. Києва Судовий наказ /23.03.2018/ Господарський суд м. Києва Постанова /01.03.2018/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /22.02.2018/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /22.02.2018/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /29.01.2018/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /06.12.2017/ Вищий господарський суд України Ухвала суду /20.11.2017/ Вищий господарський суд України Постанова /07.09.2017/ Київський апеляційний господарський суд Постанова /07.09.2017/ Київський апеляційний господарський суд Ухвала суду /07.07.2017/ Київський апеляційний господарський суд Ухвала суду /23.06.2017/ Київський апеляційний господарський суд Рішення /29.05.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /11.05.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /10.04.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /31.03.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /22.03.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /20.02.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /17.02.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /13.02.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /23.01.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /13.01.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /14.12.2016/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /04.11.2016/ Господарський суд м. Києва
emblem
Справа № 910/19932/16
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /29.08.2018/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /13.08.2018/ Господарський суд м. Києва Судовий наказ /23.03.2018/ Господарський суд м. Києва Судовий наказ /23.03.2018/ Господарський суд м. Києва Судовий наказ /23.03.2018/ Господарський суд м. Києва Постанова /01.03.2018/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /22.02.2018/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /22.02.2018/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /29.01.2018/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /06.12.2017/ Вищий господарський суд України Ухвала суду /20.11.2017/ Вищий господарський суд України Постанова /07.09.2017/ Київський апеляційний господарський суд Постанова /07.09.2017/ Київський апеляційний господарський суд Ухвала суду /07.07.2017/ Київський апеляційний господарський суд Ухвала суду /23.06.2017/ Київський апеляційний господарський суд Рішення /29.05.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /11.05.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /10.04.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /31.03.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /22.03.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /20.02.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /17.02.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /13.02.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /23.01.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /13.01.2017/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /14.12.2016/ Господарський суд м. Києва Ухвала суду /04.11.2016/ Господарський суд м. Києва

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

04116 м.Київ, вул. Шолуденка, 1 (044) 230-06-58

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"07" вересня 2017 р. Справа№ 910/19932/16

Київський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого: Гаврилюка О.М.

суддів: Суліма В.В.

Гончарова С.А.

за участю представників:

від прокуратури: Вінник О.О. - прокурор, посв. № 036704 від 15.12.2015;

від позивача: Радоуцька І.О. - представник, дов. № 41 від 28.05.2017;

Рувуцький В.І. - представник, дов. № 43 від 01.09.2017;

від відповідача: Базюк Ю.Р. - представник, дов. № 01.40/23-2086 від 16.11.2016;

від третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача: 1. Іпатій С.С. - представник, дов. б/н від 06.04.2017;

2. Іпатій С.С. - представник, дов. № 5 від 06.04.2017;

3 не з'явився;

4. Іпатій С.С. - представник, дов. б/н від 06.09.2017;

5. Іпатій С.С. - представник, дов. б/н від 06.09.2017;

6. Іпатій С.С. - представник, дов. № 009 від 06.09.2017;

7. Іпатій С.С. - представник, дов. б/н від 05.09.2017;

8. Іпатій С.С. - представник, дов. б/н від 06.09.2017;

9. Іпатій С.С. - представник, дов. № 2 від 06.09.2017;

від третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: 1. Чернушка С.І. - представник, дов. № 01.11/11-1160 від 30.12.2016;

2. не з'явився;

3. не з'явився;

4. не з'явився;

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державного агентства лісових ресурсів України та Прокуратури міста Києва

на рішення Господарського суду міста Києва від 29.05.2017

у справі № 910/19932/16 (суддя Зеленіна Н.І.)

за позовом Державного агентства лісових ресурсів України

до Чернівецької обласної державної адміністрації

треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача: Державне підприємство "Вижницьке державне спеціалізоване підприємство агропромислового комплексу";

Державне підприємство "Заставнівське державне спеціалізоване лісництво агропромислового комплексу";

Державне підприємство "Герцаївське державне спеціалізоване лісництво агропромислового комплексу";

Державне підприємство "Спеціалізоване лісогосподарське агропромислове підприємство "Сторожинецький держспецлісгосп";

Державне підприємство "Спеціалізоване лісогосподарське агропромислове підприємство "Карпатський держспецлісгосп";

Державне підприємство "Глибоцьке державне спеціалізоване лісогосподарське підприємстов агропромислового комплексу "Глибоцький держспецлісгосп АПК";

Державне підприємство "Кіцманський ліс агропромислового комплексу";

Державне підприємство "Новоселицьке державне спеціалізоване лісництво агропромислового комплексу";

Державне підприємство "Хотинське державне спеціалізоване лісництво агропромислового комплексу";

треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача:

Чернівецька обласна рада;

Верхньостановецька сільська рада;

Глиницька сільська рада;

Драчинецька сільська рада

про визнання незаконним та скасування розпорядження

ВСТАНОВИВ:

До Господарського суду міста Києва звернулось Державне агентство лісових ресурсів України з позовом до Чернівецької обласної державної адміністрації про визнання незаконним та скасування розпорядження.

Рішенням Господарського суду міста Києва від 29.05.2017 у справі № 910/19932/16 у задоволені позову відмовлено.

Не погоджуючись із прийнятим рішенням Державне агентство лісових ресурсів України звернулося до Київського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення Господарського суду міста Києва від 29.05.2017 у справі № 910/19932/16 та прийняти нове рішення, яким визнати незаконним та скасувати розпорядження Чернівецької обласної державної адміністрації від 03.03.2016 № 98-р "Про передачу земельних ділянок".

Ухвалою Київського апеляційного господарського суду від 07.07.2017 апеляційну скаргу Державного агентства лісових ресурсів України на рішення Господарського суду міста Києва від 29.05.2017 у справі № 910/19932/16 прийнято до розгляду та порушено апеляційне провадження; розгляд справи скарги призначено на 12.07.2017.

05.07.2017 до Київського апеляційного господарського суду надійшла апеляційна скарга Прокуратури міста Києва на рішення Господарського суду міста Києва від 29.05.2017 у справі № 910/19932/16.

Ухвалою Київського апеляційного господарського суду від 07.07.2017 апеляційну скаргу Прокуратури міста Києва на рішення Господарського суду міста Києва від 29.05.2017 у справі № 910/19932/16 прийнято до розгляду та порушено апеляційне провадження; апеляційні скарги у справі № 910/19932/16 об`єднанні в одне провадження; розгляд призначено на 12.07.2017.

У зв`язку з перебуванням суддів, Майданевича А.Г., Суліма В.В. у відпустці, відповідно до протоколу автоматичної зміни складу колегії суддів від 11.07.2017 було визначено склад суддів: Гаврилюк О.М. (головуючий), Тарасенко К.В., Гончаров С.А.

Ухвалою Київського апеляційного господарського суду від 12.07.2017 прийнято матеріали справи № 910/19932/16 з розгляду апеляційних скарг Державного агентства лісових ресурсів України та Прокуратури міста Києва на рішення Господарського суду міста Києва від 29.05.2017 у справі № 910/19932/16 до свого провадження.

10.07.2017 від Глиницької сільської ради, Верхньостанівецької сілької ради та Драчинецької сільської ради через відділ документального забезпечення суду надійшли клопотання про проведення судового засідання 12.07.2017 в режимі відеоконференції.

Згідно із ч. 3 ст. 74-1 ГПК України питання про участь особи у судовому засіданні в режимі відеоконференції вирішується господарським судом за наявності відповідного клопотання або за власною ініціативою не пізніш як за п'ять днів до дня проведення такого судового засідання.

Як вбачається із вхідних штампів Київського апеляційного господарського суду, зазначені клопотання надійшли до суду 10.07.2017, а враховуючи умову ч. 3 ст. 74-1 ГПК України про те, що наявність відповідного клопотання необхідна не пізніш як за п'ять днів до дня проведення такого судового засідання та те, що судове засідання мало відбутись 12.07.2017, клопотання Глиницької сільської ради, Верхньостанівецької сілької ради та Драчинецької сільської ради про проведення судового засідання в режимі відеоконференції, задоволенню не підлягають.

На підставі ст.ст. 77, 99 ГПК України ухвалою Київського апеляційного господарського суду від 12.07.2017 відкладено розгляд справи № 910/19932/16 на 07.09.2017.

У зв'язку із перебуванням судді Тарасенко К.В. у відпустці, відповідно до протоколу автоматичної зміни складу колегії суддів від 06.09.2017 було визначено склад колегії суддів: Гаврилюк О.М. (головуючий), Сулім В.В., Гончаров С.А.

Ухвалою Київського апеляційного господарського суду від 07.09.2017 прийнято матеріали справи № 910/19932/16 з розгляду апеляційних скарг Державного агентства лісових ресурсів України та Прокуратури міста Києва на рішення Господарського суду міста Києва від 29.05.2017 у справі № 910/19932/16 до свого провадження.

Прокурор та представники позивача у судовому засіданні 07.09.2017 підтримали доводи апеляційних скарг, просили рішення Господарського суду міста Києва від 29.05.2017 у справі № 910/19932/16 скасувати та прийняти нове, яким позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні 07.09.2017 заперечив проти доводів апеляційних скарг, просив рішення Господарського суду міста Києва від 29.05.2017 залишити без змін, вимоги апеляційних скарг без задоволення.

У судовому засіданні 07.09.2017 представник третіх осіб надав додаткові пояснення по суті спору.

Відповідно до ст. 99 ГПК України в апеляційній інстанції справи переглядаються за правилами розгляду цих справ у першій інстанції з урахуванням особливостей, передбачених у цьому розділі.

Статтею 101 ГПК України встановлено, що у процесі перегляду справи апеляційний господарський суд за наявними у справі і додатково поданими доказами повторно розглядає справу; апеляційний господарський суд не зв'язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законність і обґрунтованість рішення місцевого господарського суду у повному обсязі; в апеляційній інстанції не приймаються і не розглядаються вимоги, що не були предметом розгляду в суді першої інстанції.

Дослідивши докази, що є у справі, перевіривши застосування норм матеріального та процесуального права судом першої інстанції, заслухавши учасників судового процесу, обговоривши доводи апеляційної скарги, відзивів на апеляційну скаргу, письмових пояснень, судова колегія апеляційного господарського суду дійшла висновку, що апеляційна скарга підлягає задоволенню, а рішення Господарського суду міста Києва від 29.05.2017 у справі № 910/19932/16 має бути скасовано та задоволені позовні вимоги.

Як вбачається із матеріалів справи, 03.03.2016 Чернівецькою обласною державною адміністрацією прийнято розпорядження № 98-р, яким передано з державної у спільну власність територіальних громад Чернівецької області земельних лісових ділянок загальною площею 66160,7га відповідно до планово-картографічних матеріалів лісовпорядкування, які використовувались державними лісогосподарськими підприємствами агропромислового комплексу.

Позовні вимоги у даній справі ґрунтуються на тому, що вирішуючи питання про передачу земель із державної у комунальну власність, Чернівецька обласна державна адміністрація не отримала дозволу користувачів земельних ділянок.

Київський апеляційний господарський суд не погоджується із рішенням Господарського суду міста Києва від 29.05.2017 у справі № 910/19932/16 про відмову у задоволенні позовних вимог, враховуючи наступне.

Рішенням Чернівецької обласної ради від 06.06.2000 № 68-11/2000 "Про впорядкування користування землями лісового фонду системи агропромислового комплексу області" земельні ділянки лісового фонду загальною площею 66,7тис.га передані у постійне користування державним спеціалізованим лісогосподарським підприємствам, створеним на базі міжгосподарських лісгоспів та лісництв.

Після прийняття зазначеного рішення про надання у постійне користування земельних ділянок лісового фонду замовлено та виготовлено матеріали лісовпорядкування (планово-картографічні матеріали, планшети та інше), які згідно з пунктом 5 Прикінцевих положень Лісового кодексу України є документами, що підтверджують право постійного користування на раніше надані землі до одержання в установленому порядку державними лісогосподарськими підприємствами державних актів на право постійного користування земельними лісовими ділянками.

Отже, враховуючи положення п. 5 Прикінцевих положень Лісового кодексу України 66,7тис.га перебувають в постійному користуванні державних підприємств, у зв'язку із чим є землями державної власності, які згідно із ч. 2 ст. 117 Земельного кодексу України не можуть передаватись у комунальну власність.

Слід зазначити, що ДП "Вижницьке державне спеціалізоване підприємство агропромислового комплексу" у 2011р. отримало державні акти на право постійного користування наданими земельними ділянками лісового фону, які на час розгляду справи не визнано недійсними та не припинено право постійного користування землею державному підприємству.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 03.07.2013 № 584-р передано цілісні майнові комплекси державних лісогосподарських підприємств згідно з додатком із сфери управління Міністерства аграрної політики та продовольства до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів.

Відповідно до п. 1 Положення про Державне агентство лісових ресурсів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.2014 № 521 Державне агентство лісових ресурсів України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства і який реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства.

Згідно із п. 3 Положення основними завданнями Держлісагентства є, зокрема, реалізації державної політики у сфері лісового та мисливського господарства.

Підпунктом 18 пунктом 11 Положення Голова Держлісагентства утворює, ліквідовує, реорганізовує підприємства, установи організації, затверджує їх положення (статути), в установленому порядку призначає на посади та звільняє з посад їх керівників, виконує в межах повноважень, передбачених законом, інші функції з управління об'єктами державної власності, що належать до сфери управління Держлісагентства.

Відповідно до п.п. 5, 30 п. 4 Положення Держлісагентство відповідно до покладених на нього завдань здійснює державне управління територіями та об'єктам природно-заповідного фонду в лісах підприємств, установ і організації, що належать до сфери його управління; Держлісагентство відповідно до покладених на нього завдань здійснює управління об'єктами державної власності, які належать до сфери управління Держлісагентства.

Згідно із п.п. 11, 28 ст. 6 Закону України "Про управління об'єктами державної власності" уповноважені органи управління відповідно до покладених на них завдань ведуть облік об'єктів державної власності, що перебувають в їх управлінні, здійснюють контроль за ефективним використанням та збереженням таких об'єктів; уповноважені органи управління відповідно до покладених на них завдань забезпечують оформлення прав на земельні ділянки (у разі відсутності необхідних документів) та уточнення меж земельних ділянок державних і казенних підприємств, державних установ, організацій та об'єктів нерухомості (будівлі, споруди), що не увійшли до статутних капіталів господарських товариств, утворених у процесі корпоратизації державних підприємств.

Таким чином, спірні землі у розмірі 66 160,7га передані із сфери управління Міністерства аграрної політики та продовольства до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів, у зв'язку із чим саме останній реалізовує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства.

Відповідно до п.п. 18 ч. 1 ст. 6 Закону України "Про управління об'єктами державної власності" погоджують передачу об'єктів державної власності в комунальну власність, до сфери управління інших органів, уповноважених управляти об'єктами державної власності, господарських структур або в користування Національній академії наук України, галузевим академіям наук, а також передачу об'єктів комунальної власності в державну власність; у випадках, передбачених законодавством, приймають рішення про передачу об'єктів державної власності в комунальну власність, до сфери управління інших органів, уповноважених управляти об'єктами державної власності, господарських структур або в користування Національній академії наук України, галузевим академіям наук.

Однак, керуючись п. 7 ст. 13 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", статтями 11, 30, 31 Лісового кодексу України, відповідачем прийнято розпорядження від 03.03.2016 № 98-р "Про передачу земельних ділянок", п. 1 якого визначено передати з державної у спільну власність територіальних громад Чернівецької області земельні лісові ділянки загальною площею 66160,7га відповідно до планово-картографічних матеріалів лісовпорядкування, які використовувались державними лісогосподарськими підприємствами агропромислового комплексу згідно із додатками.

Згідно із ч. 2 ст. 117 Земельного кодексу України до земель державної власності, які не можуть передаватися у комунальну власність, належать земельні ділянки, що використовуються Чорноморським флотом Російської Федерації на території України на підставі міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об'єкти нерухомого майна державної власності, а також земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні органів державної влади, державних підприємств, установ, організацій, крім випадків передачі таких об'єктів у комунальну власність.

Пунктом 4 Прикінцевих положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" визначено, що у державній власності залишаються: а) розташовані в межах населених пунктів земельні ділянки: на яких розташовані будівлі, споруди, інші об'єкти нерухомого майна державної власності; які перебувають у постійному користуванні органів державної влади, державних підприємств, установ, організацій, Національної академії наук України, державних галузевих академій наук; які належать до земель оборони; б) земельні ділянки, що використовуються Чорноморським флотом Російської Федерації на території України на підставі міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України; в) землі зон відчуження та безумовного (обов'язкового) відселення, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи; г) усі інші землі, розташовані за межами населених пунктів, крім земельних ділянок приватної власності та земельних ділянок, зазначених у підпункті "а" пункту 3 цього розділу.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 149 Земельного кодексу України земельні ділянки, надані у постійне користування із земель державної та комунальної власності, можуть вилучатися для суспільних та інших потреб за рішенням органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування на підставі та в порядку, передбачених цим Кодексом; вилучення земельних ділянок провадиться за згодою землекористувачів на підставі рішень Кабінету Міністрів України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, сільських, селищних, міських рад відповідно до їх повноважень.

Як вбачається із матеріалів справи, державні лісогосподарські підприємства, які належать до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів України не давали нотаріально засвідченої згоди на вилучення земельних ділянок, які зазначені в додатку до розпорядження Чернівецької обласної державної адміністрації від 03.03.2016 № 98-р, як це передбачено абзацом другим частини другої статті 123 Земельного кодексу України.

Не надано доказів наявності таких погоджень і Чернівецькою обласною державною адміністрацією.

Крім того, як вже зазначалось, державними підприємствами замовлено та виготовлено матеріали лісовпорядкування (планово-картографічні матеріали, планшети та інше), яке згідно із п. 5 Прикінцевих положень Лісового кодексу України є документами, що підтверджують право постійного користування на раніше надані землі до одержання в установленому порядку державними лісогосподарськими підприємствами державних актів на право постійного користування земельними лісовими ділянками, що вбачається із листа ВО "Укрдержліспроект" від 26.10.2016 № 575, копія якого наявна у матеріалах справи.

Із матеріалів справи вбачається, що Державне агентство лісових ресурсів України не погоджувало питання про вилучення земельних лісових ділянок від підвідомчих підприємств Чернівецької області та передачу їх у спільну власність територіальних громад.

Зазначене погодження питання вилучення земельних лісових ділянок також заперечується Державним агентством лісових ресурсів України.

Враховуючи викладене, розпорядження Чернівецької обласної державної адміністрації від 03.03.2016 № 98-р "Про передачу земельних ділянок" є незаконним, оскільки зазначеним розпорядженням були передані лісові ділянки, які перебували у користуванні державних підприємств з державної у спільну власність територіальних громад Чернівецької області за відсутності погодження питання про вилучення земельних лісових ділянок від підвідомчих підприємств Чернівецької області та передачу їх у спільну власність територіальних громад, як передбачено ч. 2 ст. 149 Земельного кодексу України.

Отже, позовна вимога про визнання незаконним та скасування розпорядження Чернівецької обласної державної адміністрації від 03.03.2016 № 98-р "Про передачу земельних ділянок", є обґрунтованою, доведеною, такою, що відповідає матеріалам справи та підлягає задоволенню. Колегія суддів апеляційного господарського суду переглянула спір відповідно до ст. 101 ГПК України і дійшла висновку, що рішення місцевого господарського суду підлягає скасуванню з прийняттям нового рішення у справі про задоволення позову, оскільки позовна вимога є обґрунтованою та доведеною. Апеляційні скарги Прокуратури міста Києва та Державного агентства лісових ресурсів України підлягають задоволенню.

Відповідно до ст. 49 ГПК України суми, які підлягають сплаті за проведення судової експертизи, послуги перекладача, адвоката та інші витрати, пов'язані з розглядом справи, покладаються, зокрема, при задоволенні позову - на відповідача.

Керуючись ст.ст. 99, 101, 103-105 ГПК України Київський апеляційний господарський суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Апеляційні скарги Прокуратури міста Києва та Державного агентства лісових ресурсів України на рішення Господарського суду міста Києва від 29.05.2017 у справі № 9910/19932/16 задовольнити повністю.

2. Рішення Господарського суду міста Києва від 29.05.2017 у справі № 910/19932/16 скасувати повністю і прийняти нове рішення.

3. Позов Державного агентства лісових ресурсів України задовольнити.

Визнати незаконним та скасувати розпорядження Чернівецької обласної державної адміністрації від 03.03.2016 № 98-р "Про передачу земельних ділянок".

4. Стягнути з Чернівецької обласної державної адміністрації (58010, м. Чернівці, вул. Грушевського, 1; ідентифікаційний код 00022680) на користь Державного агентства лісових ресурсів України (01601, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 9-а; ідентифікаційний код 37507901) 1 378,00 грн. судового збору за розгляд позовної заяви.

5. Стягнути з Чернівецької обласної державної адміністрації (58010, м. Чернівці, вул. Грушевського, 1; ідентифікаційний код 00022680) на користь Державного агентства лісових ресурсів України (01601, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 9-а; ідентифікаційний код 37507901) 1 515,80 грн. судового збору за розгляд апеляційної скарги.

6. Стягнути з Чернівецької обласної державної адміністрації (58010, м. Чернівці, вул. Грушевського, 1; ідентифікаційний код 00022680) на користь Прокуратури міста Києва (03150, м. Київ, вул. Предславинська, 45/9; код ЄДРПОУ 02910019, банк ДКСУ, м. Київ, код банку 820172, р/р 35215057011062, код класифікації видатків бюджету 2800) 1 515,80 грн. судового збору за розгляд апеляційної скарги.

7. Видачу наказів доручити Господарському суду міста Києва.

8. Справу № 910/19932/16 повернути до Господарського суду міста Києва.

Повний текст постанови складено 13.09.2017.

Постанова набирає законної сили з моменту її прийняття і може бути оскаржена до Вищого господарського суду України протягом двадцяти днів з дня набрання постановою апеляційного господарського суду законної сили.

Головуючий суддя О.М. Гаврилюк

Судді В.В. Сулім

С.А. Гончаров

Джерело: ЄДРСР 68853682
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку