open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 2-1999/2010
Моніторити
Рішення /29.08.2017/ Вільнянський районний суд Запорізької областіВільнянський районний суд Запорізької області Рішення /05.08.2015/ Першотравневий районний суд Донецької областіПершотравневий районний суд Донецької області Рішення /10.07.2015/ Малиновський районний суд м.Одеси Ухвала суду /11.09.2013/ Балаклавський районний суд міста Севастополя Ухвала суду /11.09.2013/ Балаклавський районний суд міста Севастополя Ухвала суду /11.09.2013/ Балаклавський районний суд міста Севастополя Ухвала суду /11.09.2013/ Балаклавський районний суд міста Севастополя Ухвала суду /29.12.2010/ Маловисківський районний суд Кіровоградської області Ухвала суду /10.12.2010/ Маловисківський районний суд Кіровоградської області Вирок /02.12.2010/ Миргородський міськрайонний суд Полтавської області Ухвала суду /29.11.2010/ Стрийський міськрайонний суд Львівської області Рішення /19.11.2010/ Веселівський районний суд Запорізької областіВеселівський районний суд Запорізької області Рішення /02.11.2010/ Вознесенський міськрайонний суд Миколаївської області Ухвала суду /22.10.2010/ Вознесенський міськрайонний суд Миколаївської області Ухвала суду /14.10.2010/ Котовський міськрайонний суд Одеської області Рішення /28.09.2010/ Білопільський районний суд Сумської області Рішення /22.09.2010/ Карлівський районний суд Полтавської області Ухвала суду /09.09.2010/ Ізюмський міськрайонний суд Харківської області Рішення /08.09.2010/ Енергодарський міський суд Запорізької областіЕнергодарський міський суд Запорізької області Рішення /06.09.2010/ Куп'янський міськрайонний суд Харківської області Вирок /06.09.2010/ Куп'янський міськрайонний суд Харківської області Ухвала суду /03.09.2010/ Ізюмський міськрайонний суд Харківської області Ухвала суду /31.08.2010/ Бердянський міськрайонний суд Запорізької областіБердянський міськрайонний суд Запорізької області Рішення /30.08.2010/ Ясинуватський міськрайонний суд Донецької областіЯсинуватський міськрайонний суд Донецької області Рішення /26.08.2010/ Лозівський міськрайонний суд Харківської області Ухвала суду /10.08.2010/ Замостянський районний суд м.ВінниціЗамостянський районний суд м. Вінниці Рішення /26.07.2010/ Сніжнянський міський суд Донецької областіСніжнянський міський суд Донецької області Рішення /05.07.2010/ Іллічівський міський суд Одеської області Рішення /24.06.2010/ Бориспільський міськрайонний суд Київської області Ухвала суду /24.06.2010/ Лубенський міськрайонний суд Полтавської області Рішення /21.06.2010/ Сакський міськрайонний суд Автономної Республіки КримСакський міськрайонний суд Автономної Республіки Крим Рішення /16.06.2010/ Євпаторійський міський суд Автономної Республіки КримЄвпаторійський міський суд Автономної Республіки Крим Рішення /06.06.2010/ Євпаторійський міський суд Автономної Республіки КримЄвпаторійський міський суд Автономної Республіки Крим Рішення /26.05.2010/ Кіровський районний суд м.ДніпропетровськаКіровський районний суд м. Дніпропетровська Рішення /17.05.2010/ Первомайський міськрайонний суд Харківської області Рішення /26.04.2010/ Київський районний суд м. Полтави Ухвала суду /26.04.2010/ Бердянський міськрайонний суд Запорізької областіБердянський міськрайонний суд Запорізької області Рішення /21.04.2010/ Автозаводський районний суд м.Кременчука Рішення /19.04.2010/ Харцизький міський суд Донецької областіХарцизький міський суд Донецької області Ухвала суду /09.04.2010/ Бердянський міськрайонний суд Запорізької областіБердянський міськрайонний суд Запорізької області Вирок /09.03.2010/ Московський районний суд м.Харкова Рішення /01.03.2010/ Краматорський міський суд Донецької областіКраматорський міський суд Донецької області Ухвала суду /04.01.2010/ Київський районний суд м. Полтави
emblem
Справа № 2-1999/2010
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Рішення /29.08.2017/ Вільнянський районний суд Запорізької областіВільнянський районний суд Запорізької області Рішення /05.08.2015/ Першотравневий районний суд Донецької областіПершотравневий районний суд Донецької області Рішення /10.07.2015/ Малиновський районний суд м.Одеси Ухвала суду /11.09.2013/ Балаклавський районний суд міста Севастополя Ухвала суду /11.09.2013/ Балаклавський районний суд міста Севастополя Ухвала суду /11.09.2013/ Балаклавський районний суд міста Севастополя Ухвала суду /11.09.2013/ Балаклавський районний суд міста Севастополя Ухвала суду /29.12.2010/ Маловисківський районний суд Кіровоградської області Ухвала суду /10.12.2010/ Маловисківський районний суд Кіровоградської області Вирок /02.12.2010/ Миргородський міськрайонний суд Полтавської області Ухвала суду /29.11.2010/ Стрийський міськрайонний суд Львівської області Рішення /19.11.2010/ Веселівський районний суд Запорізької областіВеселівський районний суд Запорізької області Рішення /02.11.2010/ Вознесенський міськрайонний суд Миколаївської області Ухвала суду /22.10.2010/ Вознесенський міськрайонний суд Миколаївської області Ухвала суду /14.10.2010/ Котовський міськрайонний суд Одеської області Рішення /28.09.2010/ Білопільський районний суд Сумської області Рішення /22.09.2010/ Карлівський районний суд Полтавської області Ухвала суду /09.09.2010/ Ізюмський міськрайонний суд Харківської області Рішення /08.09.2010/ Енергодарський міський суд Запорізької областіЕнергодарський міський суд Запорізької області Рішення /06.09.2010/ Куп'янський міськрайонний суд Харківської області Вирок /06.09.2010/ Куп'янський міськрайонний суд Харківської області Ухвала суду /03.09.2010/ Ізюмський міськрайонний суд Харківської області Ухвала суду /31.08.2010/ Бердянський міськрайонний суд Запорізької областіБердянський міськрайонний суд Запорізької області Рішення /30.08.2010/ Ясинуватський міськрайонний суд Донецької областіЯсинуватський міськрайонний суд Донецької області Рішення /26.08.2010/ Лозівський міськрайонний суд Харківської області Ухвала суду /10.08.2010/ Замостянський районний суд м.ВінниціЗамостянський районний суд м. Вінниці Рішення /26.07.2010/ Сніжнянський міський суд Донецької областіСніжнянський міський суд Донецької області Рішення /05.07.2010/ Іллічівський міський суд Одеської області Рішення /24.06.2010/ Бориспільський міськрайонний суд Київської області Ухвала суду /24.06.2010/ Лубенський міськрайонний суд Полтавської області Рішення /21.06.2010/ Сакський міськрайонний суд Автономної Республіки КримСакський міськрайонний суд Автономної Республіки Крим Рішення /16.06.2010/ Євпаторійський міський суд Автономної Республіки КримЄвпаторійський міський суд Автономної Республіки Крим Рішення /06.06.2010/ Євпаторійський міський суд Автономної Республіки КримЄвпаторійський міський суд Автономної Республіки Крим Рішення /26.05.2010/ Кіровський районний суд м.ДніпропетровськаКіровський районний суд м. Дніпропетровська Рішення /17.05.2010/ Первомайський міськрайонний суд Харківської області Рішення /26.04.2010/ Київський районний суд м. Полтави Ухвала суду /26.04.2010/ Бердянський міськрайонний суд Запорізької областіБердянський міськрайонний суд Запорізької області Рішення /21.04.2010/ Автозаводський районний суд м.Кременчука Рішення /19.04.2010/ Харцизький міський суд Донецької областіХарцизький міський суд Донецької області Ухвала суду /09.04.2010/ Бердянський міськрайонний суд Запорізької областіБердянський міськрайонний суд Запорізької області Вирок /09.03.2010/ Московський районний суд м.Харкова Рішення /01.03.2010/ Краматорський міський суд Донецької областіКраматорський міський суд Донецької області Ухвала суду /04.01.2010/ Київський районний суд м. Полтави
Справа № 2-1999/2010 Провадження № 2-1999/2010

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22.07.2010 року м.Вільнянськ

Вільнянський районний суд Запорізької області у складі головуючого судді Мануйлової Н.Ю.,

при секретарі Жарковській Т.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фонду України в Вільнянському району Запорізької області про стягнення підвищення до пенсії, як дитині війни, згідно Закону України «Про соціальний захист дітей війни»,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з цивільним позовом до Управління Пенсійного фонду України Вільнянського району Запорізької області про стягнення недоплаченої щомісячної соціальної допомоги як дитині війни, вказавши в позовній заяві, що він відповідно до статті 1 Закону України № 2195-ІУ від 18.11.2004 року «Про соціальний захист дітей війни» є дитиною війни. Згідно зі статтею 6 зазначеного Закону з 1 січня 2006 року йому повинна виплачуватись щомісячна соціальна допомога у розмірі 30% мінімальної пенсії за віком. У 2006-2007 роках їй така допомога не нараховувалась і не виплачувалась, а у 2008-2009 роках та по день подання позовної заяви нараховувалась і виплачувалась у неповному розмірі - 10%.

У зв’язку з чим ОСОБА_1 змушений звернутись до суду з вказаним позовом і просить суд:

•визнати незаконною бездіяльність відповідача, що призвела до порушення його права на 30% підвищення пенсії з 09.07.2007 року по 31.12.2007 рік та з 22.05.2008 року по теперішній час, передбаченого ст. 6 Закону України «Про соціальній захист дітей війни», Рішенням Конституційного Суду України від 09.07.2007 року № 6-рп/2007 та Рішенням Конституційного Суду України від 22 травня 2008 року № 10-рп/2008;

•зобов’язати відповідача провести перерахунок його пенсії з 09.07.2007 року по 31.12.2007 року та з 22.05.2008 року до чинного часу з урахуванням підвищення її на 30% мінімальної пенсії за віком як дитині війни, зобов’язавши сплатити недоплачену суму за строк з 09.07.2007 року по 31.12.2007 року та з 22.05.2008 року до чинного часу з урахуванням індексу інфляції щомісячних сум боргу за весь час прострочення;

•поновити строк позовної давності.

Представник відповідача надіслав до суду заперечення на позов, в якому зазначив, що позивач згідно пенсійного посвідчення є дитиною війни і має право на пільги встановлені ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни». ОСОБА_2 України п. 17 ст. 77 Закону № 3235-ІУ від 20.12.2005року «Про державний бюджет України на 2006 рік» зупинила дію ст. 6 вищезазначеного Закону. Конституція України не встановлює пріоритету застосування того чи іншого закону, в тому числі залежно від предмета правового регулювання. Немає також Закону України, який би регулював питання подолання колізії норм законів, що мають однакову юридичну силу.

Водночас Конституційний суд України у п. З мотивувальної частини рішення від 03.10.1997року № 4-зп у справі про набуття чинності Конституцією України зазначив: «Конкретна сфера суспільних відносин не може бути водночас врегульована одно предметними нормативними правовими актами однакової сили, які за змістом суперечать один одному. Звичайно є практика, коли наступний акт містить пряме застереження щодо повного або часткового скасування попереднього. Загальновизнаним є те, що з прийняттям нового акта, якщо інше не передбачено самим цим актом, автоматично скасовується одно предметний акт, який діяв у часі раніше». За змістом ч. З ст. 150 Конституції України рішення конституційного суду України є обов’язковим до виконання на території України. Отже, за наявності декількох законів, норми яких по-різному

регулюють конкретну сферу суспільних відносин, під час вирішення спорів у цих відносинах с повинен застосовувати положення закону з урахуванням дії в часі за принципом пріоритету норми, яка прийнята пізніше. Виходячи з наведеного вимоги позивача за 2006 рік не можуть б; задоволені судом. Враховуючи, що законом України № 2195 передбачено, що фінансування вип. цим законом проводиться із державного бюджету України, а не з бюджету Пенсійного фонду України, у зв’язку з чим представник не вбачає будь яких порушень з боку управління ПФУ. Законодавством до 01.01.2008р. не було встановлено величини, з якої мало обчислюватися вказане підвищення, що не давало можливості визначити його розмір. З 01.01.2008р. механізм реалізації положень ст. 6 Закону № 2195 був врегульований шляхом внесення змін до цієї статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчі актів України» згідно з якими дітям війни до пенсії або щомісячного довічного грошової утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії виплачуєте підвищення в розмірі надбавки, встановленої для учасників війни у розмірі 10% - що було зроблено. У зв’язку з чим представник відповідача з позовом не погоджується і просить суд відмовити позивачу в його задоволенні.

Відповідач надіслав до суду заяву про те, що просить дану цивільну справу розглянути без участі його представника.

Позивач у судове засідання не з’явився, просить суд провести судовий розгляд справи по суті у його відсутності.

Суд, вивчивши матеріали справи, встановивши обставини справи та перевіривши їх доказами, вважає, що позов підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що позивач ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, є особою, на яку поширюється дія с. 1 Закону, який набрав чинності з 01 січня 2006 року, і він набув статусу «дитини війни», а тому згідно зі ст. 6 Закону має право на підвищення пенсії на 30% мінімальної пенсії за віком.

Відповідно до ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни» який набрав чинності 01.01.2006 року, дітям війни пенсія підвищується на 30% мінімального розміру пенсії за віком.

Згідно з п. 12 ст. 71 Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» зупинено на 2007 рік дію ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни».

Але рішенням Конституційного Суду України від 09.07.2007 р. № 6-рп/2007 визнані такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), певні норми законодавства України, у тому числі, п. 12 ст. 71 та ст. 111 Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік».

А рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 р. № 28/2008 № 10-рп/2008) положення статті 67 розділу І, пунктів 2-4, 6-8, 10-18, підпункту 7 пункту 19, пунктів 20-22, 24- 34, підпунктів 1-6, 8-12 пункту 35, пунктів 36-100 розділу II «Внесення змін до деяких законодавчих актів України» та пункту 3 розділу III «Прикінцеві положення» Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» - визнані такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними).

Таким чином, з прийняттям Конституційним Судом України рішення № 6-рп від 09.07.2007 р. та рішення № 28/2008 (№ 10-рп/2008) від 22.05.2008 р. положення Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» та «Про Державний бюджет України на 2008 рік», які призупиняли дію ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни» визнані неконституційними, то під час вирішення спору необхідно застосовувати положення Закону з урахуванням його дії в часі за принципом пріоритету тієї норми, яка стала діяти пізніше, тобто положення ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни».

Зміст ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни» не коригувався та вона у 2009 та 2010 роках не була обмежена у дії.

На час розгляду цієї справи судом розмір мінімальної пенсії за віком законодавче визначене тільки ст. 28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» і згідно цієї норми мінімальна пенсія за віком дорівнює прожитковому мінімуму, встановленому для осіб, що втратили працездатність. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про прожитковий мінімум» від 15.07.99 року, прожитковий мінімум застосовується для встановлення розмірів мінімальної заробітної плати та мінімальної пенсії за віком. Таким чином, розмір підвищення до пенсії особам, які мають статус «дитини війни», передбачений ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», повинен обчислюватись виходячи з розміру прожиткового мінімуму встановленого для осіб, що втратили працездатність, який встановлено чинним законодавством на кожний бюджетний рік, а саме 2007, 2008, 2009 та 2010 роки. Отже, суд вважає заперечення відповідача щодо не визначення розміру мінімальної пенсії здійснення розрахунків необґрунтованими.

Крім того, відповідно до рішення Європейського Суду з прав людини у справі «Кечко проти України» від 08.11.2005р., що є частиною національного законодавства, органи влади не можуть посилатися на відсутність коштів як на причину невиконання своїх зобов’язань. Невизначеності механізму, джерел та процедури виплати, не є підставою для невиконання Закону. Крім того, після ухвалення рішення судом нарахування і виплата має проводитися в порядку, визначеному законодавством для виконання судових рішень. Постанова Кабінету Міністрів України від 28.05.2008 року №530 «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян» є підзаконним нормативним актом і не повинна застосовуватись відповідачем як така, що суперечить Закону, який має вищу юридичну силу.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.

За Преамбулою Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» цей Закон, розроблений відповідно до Конституції України та основ законодавства України про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, визначає принципи, засади і механізм функціонування системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, передбачених цим Законом, а також регулює порядок формування Накопичувального пенсійного фонд та фінансування за рахунок його коштів видатків на оплату договорів страхування довічних пенсій або одноразових виплат застрахованим особам, членам їх сімей та іншим особам, передбаченим цим Законом.

Статтею 58 зазначеного Закону на пенсійний фонд покладається керівництво та управління солідарною системою, збір, акумуляція та облік страхових внесків, призначення пенсії та підготовка документів для її виплати, забезпечення своєчасного і в повному обсязі фінансування та виплати пенсій, допомоги на поховання, здійснення контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду, вирішення питань, пов’язаних з веденням обліку пенсійних активів застрахованих осіб на накопичувальних пенсійних рахунках, здійснення адміністративного управління Накопичувальним фондом та інші функції, передбачені Законом і статусом Пенсійного фонду.

Відповідно до п. 15 Положення «Про Пенсійний фонд України», Пенсійний фонд України

здійснює свої повноваження через створенні в установленому порядку територіальні управління.

Надання дітям війни соціальної підтримки є державною програмою соціальної допомоги, яка згідно ст. 87 Бюджетного кодексу України відноситься до виплат Державного бюджету, а Пенсійний фонд України згідно ст. 21 Бюджетного кодексу України є розпорядником бюджетних коштів для здійснення програми соціальної підтримки дітям війни та відповідно до ч. 4 ст. 22 Бюджетного кодексу України розробляє план своєї діяльності до завдань та функцій, визначених нормативно -правовими актами, виходячи з необхідності досягнення конкретних результатів за рахунок бюджетних коштів, а також розробляє на підставі плану діяльності проект кошторису та бюджетні запити і подає їх до Мінфіну України чи місцевого фінансового органу, затверджує кошториси розпорядників бюджетних коштів нічого рівня (до яких відноситься і відповідач) та інше.

Таким чином, вищенаведені норми свідчать про те, що обов’язок по нарахуванню та виплаті позивачу пенсії, підвищеної на 30 відсотків мінімальної пенсії за віком відповідно до ст. 6 Закону України № 2195-1V від 18.11.2004р. - покладено саме на відповідні територіальні управління за місцем його проживання.

Відповідно до глави 4 Бюджетного кодексу України про бюджетний процес та встановленому у ст. 35 Бюджетного кодексу України порядку розроблення бюджетних запитів, які враховуються при підготовці проекту Державного бюджету України - що правомірним вважалися б дії відповідача разі прийняття ним участі у формуванні Бюджету України, як це передбачено діючими нормативно - правовими актами, тобто відповідні звернення до Головного Управління та Пенсійного Фонду України з пропозиціями щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для його діяльності після надання Конституційним Судом України роз’яснень щодо неконституційності положень Закону України «Про бюджет України на 2007 рік» та на наступний бюджетний період. І такої можливості відповідач не був позбавлений.

За таких обставин суд вважає, що вимоги позивача щодо визнання незаконною бездіяльність відповідача, та зобов’язання відповідача до нарахування і сплати невиплаченої за період з 09.07.2007 по 31.12.2007, з 22.05.2008 по 31.12.2008, з 01.01.2009 по 31.12.2009, з 01.01.2010 по 02.07.2010 - на день звернення до суду за захистом своїх порушених прав, є законними, обґрунтованими та мають бути задоволені.

Що стосується індексу інфляції, то його стягнення вищевказаними нормативними актами не передбачено.

Вимога позивача про поновлення пропущеного з поважних причин строку позовної давності згідно з положенням ст. 257 ЦК України є необґрунтованою.

Відповідно до вимог ч.1 ст. 88 ЦПК України стороні, на користь якої ухвалено рішення, суд присуджує з другої сторони понесені нею і документально підтверджені судові витрати. Якщо позов задоволено частково, судові витрати присуджуються позивачеві пропорційно до розміру задоволених вимог, а відповідачеві - пропорційно до тієї частини позовних вимог, у задоволені яких позивачеві відмовлено.

У зв’язку з тим, що позов ОСОБА_1 задоволено в частині визнання — незаконною бездіяльності Управління Пенсійного фонду України в Вільнянському район Запорізької області, що призвела до порушення її права на 30% підвищення пенсії, за період з 0 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року, за період з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року за період з 01 січня 2009 року по 31 грудня 2009 року, за період з 01 січня 2010 року по 02 липня 2010 року, передбаченого ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», стягнути ні користь позивача судовий збір у розмірі 3 грн. 40 коп. Інші позовні вимоги задоволено частково тому відповідно до вимог ч. 1 ст. 88 ЦПК України судовий збір у розмірі 8 грн. 50 коп. та витрати на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи в розмірі 37 грн. стягуються зі сторін пропорційно, а саме, з кожної сторони по 4 грн. 25 коп. та 18 грн. 50 коп.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 57-60, ч. 1 ст. 88 ЦПК України, ст.ст. 19, Ц Конституції України, рішенням Європейського Суду з прав людини у справі «Кечко проти України) від 08.11.05 року за заявою № 63134/00, Рішенням Конституційного суду України № 6-рп від 09.07.0' року, Рішенням Конституційного Суду України № 10-рп/2008 від 22.05.08 року, ст.ст. 1, 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», ст. 28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», ст. 2 Закону України «Про прожитковий мінімум»,

ВИРІШИВ:

Цивільний позов ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фонду України у Вільнянському районі Запорізької області про стягнення підвищення до пенсії, як дитині війни згідно Закону України «Про соціальний захист дітей війни» - задовольнити частково.

Визнати незаконною бездіяльність Управління Пенсійного фонду України в Вільнянському районі Запорізької області, що призвела до порушення права ОСОБА_1 на 30% підвищення його пенсії, за період з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року, за період з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року, за період з 01 січня 2009 року по 31 грудня 2009 року, за період з 01 січня 2010 року по 02 липня 2010 року, передбаченого ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», такі дії визнані як незаконні згідно Рішення Конституційного Суду України від 09.07.07р. № 6-рп/2007р., та Рішення Конституційного Суду України від 22.05.2008 року № 10-рп/2008р.

Зобов’язати управління Пенсійного фонду України в Вільнянському районі Запорізької області нарахувати і виплатити на користь ОСОБА_1 недоплачену соціальну допомогу як дитині війни в розмірі 30 відсотків мінімальної пенсії за віком за період з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року, за період з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року, за період з 01 січня 2009 року по 31 грудня 2009 року, за період з 01 січня 2010 року по 02 липня 2010 року, з урахуванням сплачених сум.

Стягнути на користь ОСОБА_1 з Державного бюджету України судовий збір у розмірі 7 грн. 65 коп. (сім гривень 65 копійок) та витрати на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи в розмірі 18 грн. 50 коп. (вісімнадцять гривень 50 коп.).

В задоволенні іншої частини позову відмовити.

Рішення може бути оскаржено до апеляційного суду Запорізької області через Вільнянський районний суд Запорізької області шляхом подачі в 10-денний строк з дня проголошення рішення заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції або в порядку ч. 4 ст. 295 ЦПК України.

Судья Наталія Юріївна Мануйлова

29.08.2017

Джерело: ЄДРСР 68674639
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку