open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 522/3255/14-ц

Провадження № 2/522/1063/17

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 липня 2017 року Приморський районний суд м. Одеси у складі:

головуючого судді - судді Ільченко Н.А.,

при секретарі Довгань Ж.А.

за участю адвоката ОСОБА_1,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Одесі цивільну справу за позовом ОСОБА_2 до Публічного акціонерного товариства «Енергопостачальна Компанія «Одесаобленерго» про усунення перешкод у користуванні власністю шляхом зобов’язання вчинити певні дії, та за позовом Публічного акціонерного товариства «Енергопостачальна Компанія «Одесабленерго» до ОСОБА_3 міської ради, Виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради, ОСОБА_2, третя особа без самостійних вимог щодо предмета спору : Департамент комунальної власності ОСОБА_3 міської ради, про зобов’язання вчинити певні дії та утриматись від вчинення дій, -

ВСТАНОВИВ:

У листопаді 2013 року ОСОБА_2 звернулася до суду з позовом, позовні вимоги за яким були змінені, до ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» про усунення перешкод у користуванні власністю шляхом зобов’язання вчинити певні дії, згідно з яким просить усунути їй перешкоди в користуванні власністю - квартирою №1 в будинку №5 по вулиці Розкидайлівській в м.Одесі шляхом зобов’язання ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» перемістити трансформаторну підстанцію ТП №914, яка розташована в житловому будинку №5 по вулиці Розкидайлівській в м.Одесі, на інше місце (т. 1 а.с. 126-130, 219-221).

В обґрунтування своїх позовних вимог ОСОБА_2 вказує на те, що є власником квартири АДРЕСА_1, яка розташована на першому поверсі-біл’єтажу, й під її квартирою розміщена трансформаторна підстанція (ТП) №914 (далі по тексту – ТП №914), яка знаходиться на балансі ПАТ «ЕК «Одесабленерго», й таке розташування ТП №914 є незаконним та таким, що допускає грубе порушення діючих будівельних норм і правил, оскільки згідно п. 2.11 ДБНВ2.5-23:2010 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення» не допускається розміщення вбудованих і прибудованих ТП, КТП, ДЕС, ЗРП у спальних корпусах різних установ, у дошкільних навчальних закладах, у навчальних корпусах загальноосвітніх, середніх, вищих навчальних закладах та ПТУ, у закладах охорони здоров'я; а у громадських будинках та спорудах іншого призначення дозволяється розташовувати вбудовані, прибудовані і дахові ТП, КТП, ЗРП напругою до 10 кВ включно.

Крім того, ОСОБА_2 посилається на положення ст.ст. 25, 27 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», згідно яких держава забезпечує життєвий рівень населення, включаючи їжу, одяг, житло, медичний догляд, соціальне обслуговування і забезпечення, який є необхідним для підтримання його здоров'я а також забезпечує санітарно-епідемічне благополуччя територій і населених пунктів. При цьому позивачка стверджує, що розміщення в будинку №5 по вулиці Розкидайлівській в м. Одесі ТП №914 негативно впливає на її здоров’я та здоров’я членів її родини, так як ТП №914 працює з перевищенням гранично допустимих рівнів шуму та вібрації. Позивачка вважає, що позбавлена права належно користуватися квартирою для власного проживання та проживання своєї родини, проте не має матеріальної можливості забезпечити себе іншим житлом, та розпорядитися своєю квартирою на власний розсуд, оскільки квартира втратила ринкову вартість із-за розміщення в будинку ТП №914.

У лютому 2014 року ПАТ «Одесаобленерго» звернулось до суду з позовом, позовні вимоги за яким були уточнені, до ОСОБА_3 міської ради, Виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради та ОСОБА_2 про зобов’язання вчинити певні дії та утриматись від вчинення дій, яким просить суд зобов’язати Виконавчий комітет ОСОБА_3 міської ради здійснити реконструкцію приміщення першого поверху в будинку №5 по вулиці Розкидайлівській в м. Одесі для розміщення обладнання розподільчого пристрою 6кВ та розподільчого пристрою 0,4 кВ Трансформаторної підстанції № 914, яка належить ПАТ «Одесобленерго» в приміщенні першого поверху будинку № 5 по вул. Розкидайлівській в м. Одесі; зобов’язати ОСОБА_3 міську раду надати дозвіл ПАТ «Одесобленерго» на розробку проекту землеустрою щодо відведення у довгострокову оренду строком на 49 років земельної ділянки орієнтовною площею 0,001 га за адресою: м.Одеса, вул.Розкидайлівська, ріг вул. Садіковської для перенесення та подальшої експлуатації трансформатору з Трансформаторної підстанції №914, що розташований в приміщення першого поверху будинку № 5 по вулиці Розкидайлівській в м. Одесі; зобов’язати ОСОБА_2 утриматись від вчинення дій, що можуть перешкоджати ПАТ «Одесобленерго» належним чином експлуатувати та обслуговувати розподільчий пристрій 6 кВ та розподільчий пристрій 0,4 кВ Трансформаторної підстанції №914, що знаходяться в приміщення першого поверху будинку № 5 по вулиці Розкидайлівській в м.Одесі, а саме зобов’язати ОСОБА_2 утриматись від вчинення дій щодо блокування доступу працівників ПАТ «Одесобленерго» до приміщення Трансформаторної підстанції № 914 (т. 1 а.с. 1-5; т.2 198-201).

В обґрунтування своїх позовних вимог до ОСОБА_3 міської ради, Виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради та ОСОБА_2, ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» вказує, що ТП №914 в будинку № 5 по вулиці Розкидайлівській в м.Одесі була побудована і введена в експлуатацію в 1954 році і знаходиться на обслуговуванні в ПАТ «Одесобленерго» з 1958 року; ТП №914 обслуговує та забезпечує електроенергією окрім будинку №5 по вулиці Розкидайлівській в м.Одесі інші будинки за адресами: №№1,3,5,2,4; 6,8,10,16,20,18 по вулиці Садіковській, №№ 5,7,9,11; 6,8,12 по вулиці Розкидайлівській, №№ 1,3,5,7,9; 2,4,6,8,10,12 по вулиці Південній; №№16,18,20 по вулиці 10 квітня; при цьому обладнання ТП №914 є власністю ПАТ «Одесобленерго», а приміщення, в якому розташована ТП №914, є комунальною власністю територіальної громади м.Одеси в особі ОСОБА_3 міської ради і знаходиться на балансі КП «ЖКС «Порто-Франківський».

Крім того, представник ПАТ «Одесаобленерго» зазначив, що протягом 2010-2013 року ОСОБА_2 та мешканці будинку №5 по вулиці Розкидайлівській в м.Одесі неодноразово зверталася зі скаргами до ПАТ «Одесобленерго» та інших відповідних органів стосовно створення роботою ТП №914 шуму та вібрації й з проханням винесення трансформаторної підстанції за межі будинку, й за даними СЕС Приморського району у 2010 році в квартирі ОСОБА_2 відмічалося перевищення рівня звукового тиску, що є порушенням «Санітарних норм допустимого рівня шуму у приміщеннях житлових та громадських будівель та на території забудови» №3077-84. З цих причин в жовтні 2010 року ПАТ «Одесобленерго» було здійснено комплекс заходів щодо знешумлення та зменшення вібрацій, але після цих заходів привести показники шуму і вібрації до встановлених норм не вдалось, а після проведення 26.10.2010 року спільного засідання Приморської райадміністрації ОСОБА_3 міськради, СЕС Приморського району, ПАТ «Одесобленерго», КП «ЖКС «Порто-Франківський» та мешканців будинку №5 по вулиці Розкидайлівській в м.Одесі було прийнято рішення про винесення трансформаторної підстанції, після того, як ПАТ «Одесобленерго» надасть пропозиції щодо варіантів розміщення ТП, після чого буде розглянуто питання виділу земельної ділянки.

Також представник ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» стверджує, що після подання ОСОБА_4 позову до суду, починаючи з січня 2014 року на замовлення ПАТ «Одесобленерго» ліцензованою організацією були проведені підрядні роботи щодо реалізації додаткових заходів по знешумленню роботи ТП, проте з висновку судової комісійної електротехнічної та з охорони праці та безпеки життєдіяльності експертизи №2222 від 08.07.2015 року вбачається, що ТП №914 створює такий рівень шуму у нічний час доби, що перевищує допустимі для нічного часу доби норми, передбачені «Санітарними нормами допустимого рівня шуму у приміщеннях житлових та громадської будівель та на території забудови» №3077-84. При цьому позивач зазначає, що 11 грудня 2013 року ПАТ «Одесобленерго» звернулося до ОСОБА_3 міської ради з клопотанням №07/21-1808 надати дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення у довгострокову оренду строком на 49 років земельної ділянки орієнтовною площею 0,001 га за адресою: м.Одеса, вул.Розкидайлівська ріг вулиці Садіковської для будівництва (перенесення) та подальшої експлуатації трансформаторної підстанції ТП №914, проте до цього часу питання не вирішено й протягом усього часу розгляду справи на неодноразові направлення до ОСОБА_3 міської ради відповідних документів для отримання дозволу на розробку проекту землеустрою ПАТ «Одесобленерго» позитивного рішення не отримало.

Ухвалою суду від 06 березня 2014 року справа за позовом ОСОБА_2 до ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» про усунення перешкод у користуванні власністю шляхом зобов’язання вчинити певні дії та справа за позовом ПАТ «Одесаобленерго» до ОСОБА_3 міської ради, Виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради, ОСОБА_2 про зобов’язання вчинити певні дії та утриматись від вчинення дій - були об’єднані в одне провадження та цій справі було присвоєно № 522/3255/14-ц (т.1 а.с. 120).

Ухвалою суду від 20 квітня 2016 року до участі у даній справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача ОСОБА_3 міської ради, залучено Департамент комунальної власності ОСОБА_3 міської ради.

В судовому засіданні ОСОБА_2 та її представник – адвокат ОСОБА_1 підтримали позов і просили задовольнити позовні вимоги в повному обсязі з посиланням на обґрунтування, що викладені в зміненій позовній заяві, усних поясненнях в судовому засіданні, та на Висновок судової комісійної електротехнічної та з охорони праці та безпеки життєдіяльності експертизи №2222, складеної 08.07.2015 року Харківським науково-дослідним інститутом судових експертиз ім.Засл.проф.М.С. Бокаріуса, а також не визнали позов ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» в частині зобов’язання ОСОБА_2 утриматись від вчинення дій, що можуть перешкоджати ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» належним чином експлуатувати та обслуговувати ТП №914, посилаючись, що жодних дій чи перешкод відносно експлуатації та обслуговування трансформаторної підстанції ТП №914 ОСОБА_2 не вчиняла і не вчиняє, й належних доказів стосовно таких перешкод суду не надано; представник ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» - ОСОБА_5 підтримала позов ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» і не визнала позов ОСОБА_2, пояснивши, що дійсно в будинку №5 по вулиці Розкидайлівській в м. Одесі розташована трансформаторна підстанція ТП №914, що знаходиться на балансі та експлуатується ПАТ «Одесобленерго», й здійснення неодноразових заходів щодо знешумлення та зменшення вібрацій на ТП №914 не привело до встановлених та допустимих норм показників шуму і вібрації, а тому ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» протягом тривалого часу намагається вирішити питання щодо винесення трансформаторної підстанції за межі будинку №5 по вулиці Розкидайлівській в м. Одесі; представник ОСОБА_3 міської ради та Виконкому ОСОБА_3 міської ради – ОСОБА_6 в представник Департаменту комунальної власності ОСОБА_3 міської ради – ОСОБА_7 просили відмовити в задоволенні позову ПАТ «ЕК «Одесаобленерго», посилаючись на те, що запитувана земельні ділянка розташована на землях загального користування - вул. Садіковська, за межами кварталу забудови, де не передбачено будівництво об’єктів.

Дослідивши матеріали справи і вислухавши пояснення сторін, суд доходить висновку, що позов ОСОБА_2 підлягає задоволенню, позов ПАТ «ЕК «Одесабленерго» - підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.

Судом установлено і матеріалами справи підтверджено, що ОСОБА_2 є власником квартири АДРЕСА_2 на підставі договору купівлі-продажу нерухомого майна №1796 від 11 листопада 1996 року; право власності ОСОБА_2 на зазначену квартиру зареєстровано КП «ОМБТІ та РОН» за номером запису: 521, стр.30, кн.201 пр.

З матеріалів справи вбачається, чого не заперечують сторони спору, що в будинку №5 по вулиці Розкидайлівській в м. Одесі, на першому поверсі, розташована (вбудована в будинок) трансформаторна підстанція (ТП) №914, яка знаходиться на балансі і яку експлуатує ПАТ «ЕК «Одесаобленерго».

Розміщення ТП регламентується ДБН В 2.5-23:2010 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення». Відповідно до п. 2.11 ДБН В 2.5-23:2010 не допускається розміщення вбудованих і прибудованих ТП, КТП, ДЕС, ЗРП у спальних корпусах різних установ, у дошкільних навчальних закладах, у навчальних корпусах загальноосвітніх, середніх, вищих навчальних закладах та ПТУ, у закладах охорони здоров'я. У громадських будинках та спорудах іншого призначення дозволяється розташовувати вбудовані, прибудовані і дахові ТП, КТП, ЗРП напругою до 10 кВ включно. У житлових будинках, як виняток, допускається розміщення вбудованих і прибудованих ТП з використанням сухих трансформаторів за узгодженням з органом державного пожежного нагляду і санітарно-епідеміологічною службою МОЗ України. Ці ТП не повинні розміщуватись під, над і безпосередньо примикати до житлових приміщень.

Як вбачається з матеріалів справи, ОСОБА_2Й, починаючи з 2010 року зверталася до ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» та відповідних державних органів з проханнями і вимогами про усунення створених роботою ТП №914 шуму та вібрації й переміщенням ТП за межі будинку, що підтверджується листами Санітарно-епідеміологічної станції Приморського району м.Одеси №156К/3-3 від 18.08.2010 року, від 27.09.2010 року, від 09.03.2011 року, від 06.05.2011 року; листом Приморської районної адміністрації ОСОБА_3 міської ради №К0-42134 від 01.11.2010 року та листами ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» №40/19-892 від 30.09.2010 року, №40/20-361 від 01.05.2011 року.

Крім того, як слідує з висновку судової комісійної електротехнічної та з охорони праці та безпеки життєдіяльності експертизи №2222, складеного 08.07.2015 року Харківським науково-дослідним інститутом судових експертиз ім.Засл.проф.М.С. Бокаріуса, у нічний час доби рівень шумів у квартирі № 1 житлового будинку № 5 по вул. Розкидайлівській в м. Одесі від роботи ТП №914 перевищує допустимі для нічного часу доби норми, передбачені «Санітарними нормами допустимого рівня шуму у приміщеннях житлових та громадської будівель та на території забудови» №3077-84.

Статтею 391 ЦК України закріплено, що власник майна має право вимагати усунення перешкод у здійсненні ним права користування та розпорядження своїм майном.

Згідно частини першої ст. 382 ЦК України квартирою є ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання, згідно частини першої ст.383 ЦК України власник квартири має право використовувати помешкання для власного проживання, проживання членів своєї сім'ї, інших осіб.

Відповідно до приписів ст. 27 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» санітарно-епідемічне благополуччя територій і населених пунктів забезпечується системою державних стимулів та регуляторів, спрямованих на суворе дотримання санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил та норм, комплексом спеціальних санітарно-гігієнічних і, санітарно-протиепідемічних заходів та організацією державного санітарного нагляду. В Україні встановлюються єдині санітарно-гігієнічні вимоги до планування і забудови населених пунктів; будівництва і експлуатації промислових та інших об'єктів; очистки і знешкодження промислових та комунально-побутових викидів, відходів і покидьків; утримання та використання жилих, виробничих і службових приміщень та територій, на яких вони розташовані; організації харчування і водопостачання населення; виробництва, застосування, зберігання, транспортування та захоронення радіоактивних, отруйних і сильнодіючих речовин; утримання і забою свійських та диких тварин, а також до іншої діяльності, що може загрожувати санітарно-епідемічному благополуччю територій і населених пунктів.

З огляду на вищевикладені обставини та норми матеріального права суд приходить до висновку, що ОСОБА_2, від розміщення в житловому будинку № 5 по вулиці Розкидайлівській в м. Одесі трансформаторної підстанції №914, зазнає шкідливого впливу на здоров’я та не може повноцінно користуватися й розпоряджатися своєю квартирою, а відтак – її позов про усунення перешкод в користуванні квартирою шляхом зобов’язання ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» перемістити трансформаторну підстанцію ТП №914, яка розташована в житловому будинку №5 по вулиці Розкидайлівській в м. Одесі, на інше місце, є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Вирішуючи позовні вимоги ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» до ОСОБА_3 міської ради, Виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради та ОСОБА_2 про зобов’язання вчинити певні дії та утриматись від вчинення дій, суд виходить з наступного.

Згідно ст.10 Закону України «Про електроенергетику», який діяв на час виникнення спору, та п.1 ч.1 ст.10 Закону України «Про ринок електричної енергії», що набрав чинності 11.06.2017 року, до повноважень місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у відносинах із суб'єктами електроенергетики належить: погодження питань розміщення на підпорядкованій їм території об'єктів електроенергетики виходячи з інтересів територіальної громади.

Відповідно до ч. 1 та ч. 4 ст. 18 та Закону України «Про електроенергетику», який діяв на час виникнення спору, проектування та будівництво (нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення) об'єктів електроенергетики здійснюються відповідно до законодавства у сфері містобудівної діяльності. Оснащення об'єктів електроенергетики ліцензіатами, ціни (тарифи) на відповідні послуги (товари) яких регулюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, здійснюється на конкурентних засадах. У разі спорудження або реконструкції будівель, доріг, мостів, інших об'єктів архітектури роботи з перенесення повітряних і підземних електричних мереж, теплових мереж та інших об'єктів електроенергетики виконуються власником цих об'єктів електроенергетики за рахунок замовників будівництва або реконструкції будівель, доріг, мостів, інших об'єктів архітектури відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації.

Згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про ринок електричної енергії», що набрав чинності 11.06.2017 року, проектування та будівництво (нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення) генеруючих потужностей здійснюються відповідно до законодавства у сфері містобудівної діяльності.

При цьому згідно статті 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», що регулює захист населення від шкідливого впливу шуму, неіонізуючих випромінювань та інших фізичних факторів, органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні будь-яких видів діяльності з метою відвернення і зменшення шкідливого впливу на здоров'я населення шуму, неіонізуючих випромінювань та інших фізичних факторів зобов'язані, зокрема: здійснювати відповідні організаційні, господарські, технічні, технологічні, архітектурно-будівельні та інші заходи щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами; вживати заходів щодо недопущення впродовж доби перевищень рівнів шуму, встановлених санітарними нормами, в таких приміщеннях і на таких територіях (захищені об'єкти), як жилих будинків і прибудинкових територіях.

За приписами частини 1, 4, та 5 статті 26 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» забудова територій здійснюється шляхом розміщення об'єктів будівництва. Суб'єкти містобудування зобов'язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об'єктів. Проектування та будівництво об'єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку:

1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних;

2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи;

3) затвердження проектної документації;

4) виконання підготовчих та будівельних робіт;

5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів;

6) реєстрація права власності на об'єкт містобудування.

Відповідно до положень ч.1 ст.122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

З матеріалів справи вбачається, що 1.12.2013 року ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» звернулося до ОСОБА_3 міської ради з клопотанням №07/21-1808 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки й в подальшому - 28.01.2016 року заявою №21/63, 06.04.2016 року заявою №21/238 зверталося з проханням розглянути заяви про надання дозволу на розробку проекту землеустрою стосовно відведення земельної ділянки за адресою: м. Одеса, вул. Розкидайлівська ріг вулиці Садіковської для будівництва (перенесення) та подальшої експлуатації трансформаторної підстанції ТП №914, при цьому до заяв надавалися геоподоснова, фотофіксація, графічні матеріали, інші запитувані документи, проте ОСОБА_3 міська рада з посиланням на вивчення наданих документів підпорядкованими їй структурними підрозділами, не надала позивачу відповідно дозволу й не повідомила про причини відмови.

З огляду на вищевикладені обставини та норми матеріального права, з урахуванням того, що невчинення відповідачем у справі - ОСОБА_3 міською радою певних дій щодо надання дозволу на розробку проекту землеустрою, призводить до негативних наслідків від розміщення в житловому будинку №5 по вулиці Розкидайлівській в м. Одесі трансформаторної підстанції ТП №914, суд приходить до висновку, що іншого способу захисту прав ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» та ОСОБА_2, окрім переміщення ТП №914 на інше місце, а саме: на земельну ділянку орієнтовною площею 0,001 га за адресою: м. Одеса, вулиця Розкидайлівська, ріг вулиці Садіковської не вбачається, отже позовні вимоги ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» про зобов’язання надати дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення у довгострокову оренду строком на 49 років земельної ділянки орієнтовною площею 0,001 га за адресою: м. Одеса, вулиця Розкидайлівська, ріг вулиці Садіковської для перенесення та подальшої експлуатації трансформатору з Трансформаторної підстанції №914, що розташований в приміщенні першого поверху будинку № 5 по вулиці Розкидайлівській в м. Одесі є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Щодо позовних вимог ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» зобов’язати Виконавчий комітет ОСОБА_3 міської ради здійснити реконструкцію приміщення першого поверху в будинку № 5 по вулиці Розкидайлівській в м.Одесі для розміщення обладнання розподільчого пристрою 6кВ та розподільчого пристрою 0,4 кВ Трансформаторної підстанції № 914, яка належить ПАТ «ЕК «Одесаобленерго», суд вважає за необхідне зазначити, що всупереч вимогам ст. 60 ЦПК України, згідно яких кожна сторона зобов’язана довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, позивач не надав суду належних доказів того, що приміщення, в якому розташована ТП №914, є комунальною власністю і знаходиться на балансі КП «ЖКС «Порто-Франківський», як і не надав суду вмотивованих доводів щодо зобов’язання саме виконавчого комітету здійснити реконструкцію цього приміщення.

Крім того, суд вважає недоведеними та необґрунтованими позовні вимоги ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» до ОСОБА_2 щодо утримання від вчинення дій, що можуть перешкоджати ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» належним чином експлуатувати та обслуговувати ТП №914, так як суду не надано належних доказів щодо вчинення ОСОБА_2 бдь-яких дій, які б перешкоджали експлуатації та обслуговуванні трансформаторної підстанції ТП №914, тому позовні вимоги ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» в цій частині задоволенню не підлягають.

Також є передчасною та не підлягає задоволенню заява ПАТ «ЕК «Одесаобленерго» про встановлення порядку виконання рішення та про відстрочку виконання рішення.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст.10,11,60,209, 212, 214-215, 218 ЦПК України суд, -

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_2 до Публічного акціонерного товариства «Енергопостачальна Компанія «Одесаобленерго» про усунення перешкод у користуванні власністю шляхом зобов’язання вчинити певні дії – задовольнити.

Усунути ОСОБА_2 перешкоди в користуванні власністю - квартирою №1 в будинку №5 по вулиці Розкидайлівській в м.Одесі шляхом зобов’язання Публічного акціонерного товариства «Енергопостачальна Компанія «Одесаобленерго» перемістити трансформаторну підстанцію ТП №914, яка розташована в житловому будинку №5 по вулиці Розкидайлівській в м.Одесі, на інше місце.

Зобов’язати Публічне акціонерне товариство «Енергопостачальна Компанія «Одесаобленерго» перемістити трансформаторну підстанцію ТП №914, яка розташована в житловому будинку №5 по вулиці Розкидайлівській в м. Одесі, на інше місце.

Стягнути з Публічного акціонерного товариства «Енергопостачальна Компанія «Одесаобленерго» (65031, м. Одеса, вул. М. Боровського, 28-Б, код ЄДРПОУ 00131713) у відшкодування судових втрат 243 (двісті сорок три) грн. 60 коп. на користь ОСОБА_2 (НОМЕР_1, виданий Центральним РВ ОМУ УМВС України в Одеській області в червні 1996 р., ІПН : НОМЕР_2, що проживає за адресою : ІНФОРМАЦІЯ_1).

Позов Публічного акціонерного товариства «Енергопостачальна Компанія «Одесаобленерго» до ОСОБА_3 міської ради, Виконавчого комітету ОСОБА_3 міської ради, ОСОБА_2, третя особа без самостійних вимог щодо предмета спору : Департамент комунальної власності ОСОБА_3 міської ради, про зобов’язання вчинити певні дії та утриматись від вчинення дій, задовольнити частково.

Зобов’язати ОСОБА_3 міську раду надати дозвіл Публічному акціонерному товариству «Енергопостачальна Компанія «Одесаобленерго» на розробку проекту землеустрою щодо відведення у довгострокову оренду строком на 49 років земельної ділянки орієнтовною площею 0,001 га за адресою: м. Одеса, вулиця Розкидайлівська, ріг вулиці Садіковської для перенесення та подальшої експлуатації трансформатору з Трансформаторної підстанції №914, що розташований в приміщенні першого поверху будинку № 5 по вулиці Розкидайлівській в м. Одесі.

В решті частині позовних вимог Публічного акціонерного товариства «Енергопостачальна Компанія «Одесаобленерго» – відмовити.

Стягнути з ОСОБА_3 міської ради у відшкодування судових витрат 243 (двісті сорок три) грн. 60 коп. на користь Публічного акціонерного товариства «Енергопостачальна Компанія «Одесаобленерго».

Рішення може бути оскаржено протягом десяти днів з дня його проголошення шляхом подачі апеляційної скарги до апеляційного суду Одеської області через Приморський районний суд м. Одеси. Повний текст рішення складено 14 липня 2017 року.

Суддя Н.А.Ільченко

Джерело: ЄДРСР 67725119
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку