open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
308/2430/17

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12.06.2017 року місто Ужгород

Суддя Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області Леміш О.М ., з участю представника Закарпатської митниці ДФС ОСОБА_1І , розглянувши матеріали щодо громадянина України ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1; місце народження – Україна, Закарпатська обл., Мукачівський р-н, с. Пістрялово; місце роботи – пенсіонер; місце проживання – Україна, Закарпатська обл., Ужгородський р-н, с Минай, вул. Петруся Карпатського, буд. 38; закордонний паспорт – ER411543 від 03.04.2014 року; орган, що видав – 2123, ідентифікаційний номер платника податків – НОМЕР_1. про порушення митних правил ст.471 МК України, -

ВСТАНОВИВ:

22.02.2017 року о 13 год. 54 хв. в зону митного контролю на ділянку “В’їзд” митного посту «Тиса» Закарпатської митниці ДФС заїхав легковий автомобіль марки “GEELY”, модель “MK” р.н.з. України AO2628BA, де у якості пасажира слідував громадянин ОСОБА_2, який прямував у приватних справах із Угорщини в Україну на адресу: Закарпатська обл., Ужгородський р-н, с Минай, вул. Петруся Карпатського, буд. 38.

Формою проходження митного контролю гр. України ОСОБА_2 обрав порядок проходження митного контролю по каналу “зелений коридор”.

Згідно п. 5 ст. 366 МК України обрання "зеленого коридору" вважається заявою громадянина про те, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та/або обмеження щодо ввезення на митну територію України або вивезення за межі цієї території та свідчить про факти, що мають юридичне значення.

Згідно п. 6 даної статті громадяни, які проходять (проїжджають) через "зелений коридор", звільняються від подання письмової митної декларації. Звільнення від подання письмової митної декларації не означає звільнення від обов'язкового дотримання порядку переміщення товарів через митний кордон України.

Відповідно до частини 4 статті 318 Митного кодексу України митний контроль товарів, транспортних засобів у пунктах пропуску через державний кордон України здійснюється відповідно до типових технологічних схем митного контролю, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Керуючись пунктом 6 Типової Технологічної Схеми здійснення митного контролю автомобільних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 №451, на підставі результатів аналізу та оцінки ризиків, транспортний засіб було виведено з загального потоку для проведення митного огляду.

Згідно частини 1 п. 3 ст. 336 Митного кодексу України митний контроль здійснюється безпосередньо посадовими особами органів доходів і зборів шляхом усного опитування громадян та посадових осіб підприємств, а згідно пункту 2 даної статті – шляхом митного огляду (огляду та переогляду товарів, транспортних засобів комерційного призначення, огляду та переогляду ручної поклажі та багажу, особистого огляду громадян).

Під час здійснення митного контролю транспортного засобу та речей громадянина України ОСОБА_2. було виявлено товари, а саме: черевики жіночі на підошві із гуми з верхом із текстильних матеріалів, іноземного виробництва, торговельної марки «Wilаdi», різних розмірів, різних кольорів, країна виробництва - Китай, загальною вагою 70,8 кг. (Акт зважування від 22.02.2017р. додається).

Виявлений товар знаходився у багажному відсіку автомобіля у чотирьох картонних коробках. Доступ до виявленого нічим не утруднювався та став можливим після відкриття багажного відсіку автомобіля.

Виявлений товар гр. України ОСОБА_2 визнав своєю власністю. Зі слів гр. України ОСОБА_2 вартість виявленого товару становить 96000 HUF, що по курсу Національного Банку України станом на 22.02.2017 року складає 8913,30 гривень України.

У відповідності до вимог частини 1 статті 374 Митного кодексу України “Умови ввезення (пересилання) громадянами товарів на митну територію України”, товари (за винятком підакцизних), сумарна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 500 євро та сумарна вага яких не перевищує 50 кг, що ввозяться громадянами на митну територію України у ручній поклажі та/або у супроводжуваному багажі через інші, ніж відкриті для повітряного сполучення, пункти пропуску через державний кордон України, не підлягають письмовому декларуванню та не є об'єктами оподаткування митними платежами.

Відповідно до частини 4 статті 374 Митного кодексу України, товари (крім підакцизних), що ввозяться громадянами у ручній поклажі та/або у супроводжуваному багажі, сумарна фактурна вартість та/або загальна вага яких перевищують обмеження, встановлені частиною першою цієї статті, але загальна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 10000 євро, підлягають письмовому декларуванню в порядку, встановленому для громадян, з поданням документів, що видаються державними органами для здійснення митного контролю та митного оформлення таких товарів, та оподатковуються ввізним митом за ставкою 10 відсотків і податком на додану вартість за ставкою, встановленою Податковим кодексом України, в частині, що перевищує еквівалент 500 євро або вартість товарів, обчислена пропорційно до ваги, що перевищує 50 кг (при ввезенні через інші ніж відкриті для повітряного сполучення пункти пропуску через державний кордон України). Базою оподаткування таких товарів є частина їх сумарної фактурної вартості, що перевищує еквівалент 500 євро або вартість товарів, обчислена пропорційно до ваги, що перевищує 50 кг.

Таким чином, громадянин України ОСОБА_2 порушив встановлений порядок проходження митного контролю в зонах (коридорах) спрощеного митного контролю, тобто у гр. України ОСОБА_2 під час митного контролю виявлено товари, які перевищують неоподатковану норму переміщення через митний кордон України, а саме: черевики жіночі, на підошві із гуми з верхом із текстильних матеріалів, іноземного виробництва торговельної марки «Wilаdi», різних розмірів, різних кольорів, країна виробництва - Китай, загальною вагою 70,8 кг, загальною вартістю 8913,30 гривень України.

Громадянину України ОСОБА_2. було роз’яснено порядок та норми ввезення товарів громадянами, встановлені частиною першою та частиною четвертою статті 374 Закону України від 13.03.2012 №4495-VI, запропоновано здійснити митне оформлення вищевказаного товару зі сплатою необхідних митних платежів, передбачених законодавством України.

На підставі вищевикладеного, враховуючи неспроможність сплати митних платежів та волевиявлення гр. України ОСОБА_2. щодо повернення на територію Угорщини, товар, а саме: черевики жіночі на підошві із гуми з верхом із текстильних матеріалів, іноземного виробництва торговельної марки «Wilаdi», різних розмірів, різних кольорів, країна виробництва - Китай, загальною вагою 70,8 кг, загальною вартістю 8913,30 гривень України., що є об'єктом оподаткування митними платежами (частина четверта статті 374 Митного кодексу України), повернуто на суміжну сторону, згідно Картки відмови в пропуску №305020401/2017/00027 від 22.02.2017р.

В судовому засіданні представник митниці вимоги протоколу підтримав та просив суд пригнути правопорушника до відповідальності згідно санкції вищевказаної статті.

Правопорушник в судове засідання не з"явився, про час та місце розгляду справи був повідомлений. Разом з тим , в матеріалах справи міститься заява про розгляд справи у його відсутності.

Вина ОСОБА_2І підтверджується даними протоколу про порушення митних правил № 0339/305020401/17 , поясненнями правопорушника, та іншими матеріалами справи.

Дослідивши матеріали приходжу до переконання, що ОСОБА_2І порушив встановлений порядок проходження митного контролю в зонах (коридорах) спрощеного митного контролю, тобто переміщував через митний кордон України, обравши формою проходження митного контролю проходження (проїзд) через «зелений коридор» товари, переміщення яких через митний кордон України обмежено законодавством України.

Виходячи з наведеного, до ОСОБА_2І, з врахуванням обставин справи та його особи, можливе застосування адміністративного стягнення у вигляді штрафу .

Керуючись ст.ст.471,527ч.2,519,520 МК України,

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА _2 визнати винним в порушенні митних правил за ст. 471 МК України та накласти на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 1700 /тисяча сімсот/ грн.

Стягнути з ОСОБА_2 на користь держави судовий збір в розмірі 320 ,00 грн.

Строк звернення постанови для виконання - три місяці з дня винесення постанови.

На постанову може бути подана апеляція на протязі 10 днів до Апеляційного суду Закарпатської області.

Суддя О.М Леміш

Джерело: ЄДРСР 67393824
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку