open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
308/3347/17

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12.06.2017 року місто Ужгород

Суддя Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області Леміш О.М. , з участю представника Закарпатської митнниці ДФС розглянувши матеріали справи про порушення митних правил відносно гр. України ОСОБА_1 за ст. 483 ч.1 МКУ

В С Т А Н О В И В:

Згідно протоколу про порушення митних правил №0256/305000016/17 від 07.02.2017 року гр. України ОСОБА_1І 02.02.2017 року о 01 год. 29 хв. в зоні миттного контролю посту "Тиса" заїхавши на мікроавтобусі марки Фольксваген 1997 року випуску номер RJA 62235 перемістив через митний кордон України з приховуванням від митного контролю , шляхом подання органу доходів та зборів України , як підстави для його переміщення підробленого документа , а саме доручення на право користуівання транспортним засобом від 01.02.2017 року , яке зареєстроване в реєстрі № О771731/2016 та завірене підписом і печаткою нотаріуса "JUDr. Ladislav Lehen".

В судове засідання правопорушник не з"явився, про час та місце розгляду справи був повідомленим.

Представник митниці в судовому засіданні подав витяг з ЄРДР та зазначив що з приводу обстаин викладених у протоколі проводиться досудове розслідування.

Оцінивши, матеріали справи, письмові докази, заслухавши пояснення представника митниці, суд приходить до наступного.

Згідно ч.1 ст.483 МК України відповідальність настає за дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціальновиготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві дані.

Відповідно до ст. 487 МК України визначено, що провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

За змістомст. 278 КУпАП орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення повинен вирішити, у тому числі, й питання про те, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення (п. 2), а в разі неправильного складання такого протоколу - повернути матеріали адміністративної справи органу, який його склав, для належного (додаткового) оформлення.

Відповідно до виписаних у ст.ст.488,490,494-495МК Україн иположень, протокол про порушення митних правил - це офіційний документ, відповідним чином оформлений уповноваженою особою, про вчинення діяння (діянь), яке (які) містить ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого МК України, і є найважливішим джерелом доказів у справах про порушення митних правил.

Стаття 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобовязаний зясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності та інше.

Згідно ст.458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, предявлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якимипокладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Так, відповідно до ст.245 КУпАП завданнями провадження у справах про адміністративні правопорушення є: всебічне, повне та об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов , що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності; а відповідно до ч.1 ст. 9 КУпАП та ч.2 ст. 458 МУ України адміністративна відповідальність за правопорушення передбачені як КУпАП так і МК України настає у разі, якщо ці правопорушення не тягнуть за собою кримінальну відповідальність.

Зважаючи на викладене та аналізуючи зібрані по справі докази, приймаючи до уваги, щоУжгородським РВП УВП ГУНП в Закарпатській області прийнято матеріали про виявлення факту вчинення чи підготовки до вчинення кримінального правопорушення за ознаками ст. 358 ч.4 ККУ , відомості про яке внесено до ЄРДР за №12017070170000168, процесуальне рішення за результатами розслідування якого у матеріалах справи відсутнє, вважаю за необхідне матеріали справи про порушення митних правил відносно ОСОБА_1І передати до органу досудового розслідування.

Оскільки саме Ужгородським РВП УВП ГУНП в Закарпатській області внесені відповідні відомості про вчинення вказаних вище кримінальних правопорушень до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочато досудове розслідування, тому матеріали справи направляються до вищевказаної установи. Під час досудового розслідування підлягає встановленню, чи винна у вчиненні злочинів особа, з'ясуванню розмір шкоди завданої злочинними діями, а також вжиттю заходи до її відшкодування. У подальшому при прийнятті рішення органу досудового розслідування необхідно врахувати й положення ст. 62 Конституції України про те, що особа не може бути двічі притягнута до одного й того ж виду юридичної відповідальності за одне й те ж правопорушення.

Відповідно до ст.253 КУпАП якщо при розгляді справи орган (посадова особа) прийде до висновку, що в порушенні є ознаки злочину, він передає матеріали прокурору або органу досудового розслідування.

Зважаючи на викладене та аналізуючи зібрані по справі докази, вважаю, що матеріали адміністративної справи про порушення митних правил відносно гр. України ОСОБА_1І за ч.1 ст.483 МК України слід передати до Ужгородським РВП УВП ГУНП в Закарпатській області для приєднання до матеріалів кримінального провадження №12017070170000168.

Керуючись ст.253, 256,278, 294 КУпАП, ст.ст.467, 487,494, 529 МК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Матеріали адміністративної справи про порушення митних правил за результатами розгляду Протоколу про порушення митних правил №0256/305000016/17 від 07.02.2017 року відносно громадянина України ОСОБА_1 за порушення митних правил, передбачених ч.1 ст.483 Митного кодексу України передати до Ужгородським РВП УВП ГУНП в Закарпатській області для приєднання до матеріалів кримінального провадження №12017070170000168. відомості про яке внесено до ЄРДР 08.02.2017 року, як такі, що мають ознаки кримінального правопорушення.

Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду Закарпатської області через Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області протягом десяти днів з дня її проголошення

Суддя Ужгородського

міськрайонного суду: О.М Леміш

Джерело: ЄДРСР 67393783
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку