open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 296/3700/17

1-кс/296/1565/17

УХВАЛА

Іменем України

14 червня 2017 року м.Житомир

Слідчий суддя Корольовського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 ,

за участі секретаря ОСОБА_2 ,

слідчої ОСОБА_3 ,

представника управління освіти міської ради - ОСОБА_4 ,

власника майна ОСОБА_5 ,

представника ОСОБА_6 та ОСОБА_7 - ОСОБА_8 ,

розглянувши в відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого відділу СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 , погодженого прокурором прокуратури Житомирської області ОСОБА_9 про у кримінальному провадженні №12017060000000032 про накладення арешту на тимчасово вилучене майно, -

В С Т А Н О В И В:

В провадженні СУ ГУНП в Житомирській області перебуває кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12017060000000032 від 23.02.2017, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України.

До суду звернулася слідча з клопотанням, в обґрунтування якого зазначила, що невстановлені посадові особи управління освіти Житомирської міської ради, зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч інтересам служби, діючи в інтересах ФОП « ОСОБА_6 », 20.02.2015 уклали з останнім ряд договорів, предметом яких стало надання послуг закладам освіти м. Житомира щодо гарантійного та сервісного обслуговування поставленого вказаним закладам ТОВ «ТВК-Житомир» обладнання - 37-ми комплектів устаткування й апаратів для фільтрування чи очищення води, які завідомо для останніх повинні бути виконуватися відповідно до умов договору про закупівлю товарів за державні кошти №82/15-ФОВ від 11.09.2015, укладеного між управлінням освіти Житомирської міської ради та ТОВ «ТВК-Житомир», що призвело до спричинення тяжких наслідків охоронюваним законом інтересам держави завдання матеріально збитку бюджету м. Житомира на загальну суму 401 433, 67 грн.

Вказані обставини кваліфіковані досудовим розслідуванням за ч.2 ст.364 КК України.

В ході досудового розслідування 10.05.2017 було проведено обшуки у приміщенні за адресою реєстрації та здійснення діяльності управління освіти Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 7 на підставі ухвали слідчого судді Корольовського районного суду м.Житомира ОСОБА_10 від 19.04.2017 №296/3018/17; за адресою здійснення діяльності централізованої бухгалтерії управління освіти Житомирської міської ради по вул. Старий Бульвар, 21 в м. Житомирі на підставі ухвали слідчого судді Корольовського районного суду м.Житомира ОСОБА_10 від 19.04.2017 №296/3022/17; в офісі ТОВ «ТВК-Житомир», за адресою: проспект Незалежності (вул. Ватутіна), 71 на підставі ухвали слідчого судді Корольовського районного суду м.Житомира ОСОБА_10 від 19.04.2017 №296/3017/17; в приміщеннях офісів ПП «Тендер гра» та ТОВ «Сіті-Стайл» за адресою: м. Житомир, вул. Князів Острозьких, 98 на підставі ухвали слідчого судді Корольовського районного суду м.Житомира ОСОБА_10 від 19.04.2017 №296/3019/17; за місцем тимчасового проживання гр. ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , за адресою: АДРЕСА_1 на підставі ухвали слідчого судді Корольовського районного суду м.Житомира ОСОБА_10 від 19.04.2017 №296/3027/17 за місцем проживання ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_2 на підставі ухвали слідчого судді Корольовського районного суду м.Житомира ОСОБА_10 від 19.04.2017 №296/3024/17. В ході проведених обшуків було вилучено майно, арешт на яке просить накласти слідча, посилаючись на те, що воно є об`єктом кримінально протиправних дій, для запобігання можливості його приховування, використання, передачі та відчуження.

Слідча у судовому засіданні клопотання підтримала в повному обсязі, зазначила, що вилучені предмети та документи містять в собі відомості, які можуть бути використані як докази факту чи обставин, що встановлюються під час досудового розслідування, необхідні для проведення ряду експертиз, а тому просила задовольнити клопотання.

Представник управління освіти Житомирської міської ради - ОСОБА_4 в судовому засіданні проти клопотання заперечувала, вказувала, що вилучені під час обшуку в управлінні освіти предмети та документи містять інформацію, яка щоденно використовується працівниками в роботі з установами та організаціями, а тому може негативно вплинути на роботу управління, у зв`язку з чим просила у його задоволенні клопотання відмовити.

Власник майна ОСОБА_7 та його представник ОСОБА_8 в судовому засіданні проти клопотання слідчого заперечували, просили повернути вилучений в ході обшуку ноутбук «ASUS» моделі Х75114, який є необхідним для навчання комп"ютерним дисциплінам, також вказували, що ноутбук міститься інформацію приватного та сімейного характеру сім`ї ОСОБА_6 .

Власник майна ТОВ «ТВК-Житомир» ОСОБА_13 в судове засідання не з`явився. Згідно листа-повідомлення №7152/105/24-2017 від 14.06.2017 ОСОБА_13 проти арешту вилучених документів не заперечує, розгляд клопотання просив проводити за його відсутності.

Заслухавши пояснення слідчої, власників майна та їх представників, дослідивши та оцінивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов наступних висновків.

Відповідно до ч.ч. 1-3 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

За ч. 2 ст. 170 КПК України завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.

Арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів. У такому випадку арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Згідно зі ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Відповідно до ч. 2 ст. 167 КПК України тимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони:

1) підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди;

2) призначалися (використовувалися) для схиляння особи до вчинення кримінального правопорушення, фінансування та/або матеріального забезпечення кримінального правопорушення або винагороди за його вчинення;

3) є предметом кримінального правопорушення, у тому числі пов`язаного з їх незаконним обігом;

4) одержані внаслідок вчинення кримінального правопорушення та/або є доходами від них, а також майно, в яке їх було повністю або частково перетворено.

Згідно з положеннями ч. 5 ст. 171 КПК України клопотання слідчого про арешт тимчасово вилученого майна повинно бути подано не пізніше наступного робочого дня після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, у якої його було вилучено.

З урахуванням наведеного, слідчий суддя дійшов висновку про наявність підстав для задоволення клопотання слідчого та накладення арешту на вилучене майно, оскільки вилучене майно відповідає критеріям, передбаченим ст. 98, ч. 2 ст. 167 КПК України, є предметом кримінального правопорушення, містять відомості, які можуть бути використані як докази факту чи обставин, що встановлюються під час досудового розслідування та метою такого арешту є забезпечення зберігання речових доказів.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст.170-171 КПК України, слідчий суддя,

У Х В А Л И В :

Клопотання старшого слідчого відділу СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 , погодженого прокурором прокуратури Житомирської області ОСОБА_9 про у кримінальному провадженні №12017060000000032 про накладення арешту на тимчасово вилучене майно - задовольнити.

Накласти арешт на наступні документи та предмети, вилучені 10.05.2017 в ході обшуків:

- документи з вільними зразками підпису начальника управління освіти Житомирської міської ради ОСОБА_14 : копія паспорта НОМЕР_1 , виданий на ім`я ОСОБА_14 ; копію Розпорядження міського голови №689 від 24.11.2014; інформаційний лист на ім`я заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради ОСОБА_15 лист від 04.11.2015 за вих..№2556 за підписом начальника управління освіти ОСОБА_14 ; лист на ім`я ОСОБА_16 від 04.11.2015 за вих. №2545 за підписом ОСОБА_14 ; лист на адресу керівників загальноосвітніх навчальних закладів м. Житомира від 04.11.2015 за вих..№2554 за підписом ОСОБА_14 ; лист на адресу директорів ЗОШ №6,27,30 від 04.11.2015 за вих.. №2553 за підписом ОСОБА_14 ; лист на адресу директорів ЗОШ №12,27 від 04.11.2015 за вих.. №2552 за підписом ОСОБА_14 ; лист на адресу начальника управління освіти і науки ОДА від 04.11.2015 за вих.. №2551 за підписом ОСОБА_14 ;лист на адресу голови громадської ради при Житомирській ОДА від 02.11.2015 за вих.. №2517 за підписом ОСОБА_14 ; лист на адресу військового комісара ІНФОРМАЦІЯ_4 від 02.11.2015 за вих.. №2518 за підписом ОСОБА_14 ; лист на адресу військового комісара ІНФОРМАЦІЯ_5 від 02.11.2015 за вих.. №2519 за підписом ОСОБА_14 ; лист на адресу голови громадської ради при Житомирській ОДА від 02.11.2015 за вих.. №2520 за підписом ОСОБА_14 ;

- документи з вільними зразками підпису заступника начальника управління освіти Житомирської міської ради ОСОБА_17 : копія рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 03.08.2016 №109, Проект рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради «Про автономізацію закладів освіти м. Житомира», Інформація до проекту рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради «Про автономізацію закладів освіти м. Житомира», перелік технологічного обладнання для харчоблоків та пралень ДНЗ та ЗОШ, орієнтовний графік оперативної перевірки харчоблоків загальноосвітніх навчальних закладів (січень-лютий 2017), лист на адресу заступника начальника ДФІ у житомирській області ві 16.09.2016 за вих.. №2606 за підписом заступника начальника управління освіти Житомирської міської ради ОСОБА_17 , лист на адресу заступника начальника ДФІ у житомирській області ві 16.09.2016 за вих.. №2605 за підписом заступника начальника управління освіти Житомирської міської ради ОСОБА_17 , лист на адресу заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради від 12.09.2016 за підписом ОСОБА_14 , роздруківка табличної форми з рукописними та друкованими записами, яка починається словами «Перерозподіл шкіл» та закінчується словами «Яновські 37-50-31», роздруківка табличної форми з рукописними та друкованими записами, яка починається словами «Кошти перерозподілено згідно листів» та закінчується словами «180 тис.», програма ревізії фінансово-господарської діяльності управління освіти Житомирської міської ради за період з 01.01.2013 по 30.04.2016, запит на адресу в.о. начальника ДФІ в Житомирській області від 24.05.2016 за вих.. №1447, заява ОСОБА_12 без дат на відпустку, копія листа ТОВ «ТВК Житомир» за вхідним №491, аркуш паперу з щоденника з рукописними записами, який починається словами «22.09.2016» та закінчується словами «встановлена вища освіта», аркуш паперу з щоденника з рукописними записами, який починається словами «пн.16.01.16» та закінчується словами «садочка», аркуш паперу з щоденника з рукописними записами, який починається словами «пт. 11.11.16 р» та закінчується словами «договір перехідний», заява ОСОБА_12 від 12.02.2015, декларація про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за 2014 рік ОСОБА_12 ;

- жорсткий диск накопичення інформації марки «Toshiba», серійний номер Х40466 DNS;

- тендерну документацію управління освіти Житомирської міської ради: лист на адресу начальника управління освіти Житомирської міської ради від 18.06.2015 за вих. №84, оголошення про проведення відкритих торгів від 06.07.2015 за №2309, лист на адресу начальника «КП Житомирводоканал» від 25.06.2015 за №1280, документація конкурсних торгів на закупівлю газогенераторів, дистанційних та фільтрувальних апаратів (устаткування й апаратів для фільтрування чи очищування води) 28.29.1, фіскальний чек №0055137 від 09.07.2015, пропозиції щодо встановлення фільтрів очистки води в закладах освіти на 2015 рік, зміни до документації конкурсних торгів на закупівлю газогенераторів, дистанційних та фільтрувальних апаратів (устаткування й апаратів для фільтрування чи очищування води) 28.29.1, реєстр отриманих пропозицій конкурсних торгів, кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій, протокол №198 від 20.08.2015 розкриття пропозицій конкурсних торгів, рукописні записи на 2-х аркушах формату А-4, копія листа ТОВ «ТПО «Аріста», протокол №201 засідання комітету конкурсних торгів управління освіти Житомирської міської ради від 26.08.2015, лист на адресу ТОВ «ТПО «Аріста» від 26.08.2015 за вих.. №2346, лист на адресу ТОВ «НВО «Екософт» від 26.08.2015 за вих.. №2345, протокол №202 від 26.08.2015 оцінки пропозиції конкурсних торгів, цінових пропозицій, повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів на адресу ТОВ «ТВК Житомир» ДП «Зовнішторгвидав України», фіскальний чек № 00605550057995 від 26.08.2015, фіскальний чек №00605530057993 від 26.08.2015, повідомлення учасникам про результати процедури закупівлі від 26.08.2015 за вих.. № 2348, оголошення про результати проведення торгів від 11.09.2015 за вих.. №2359, фіскальний чек №00620650053415 від 15.09.2015, звіт про результати проведення процедур відкритих і двохступеневих торгів та попередньої кваліфікації №79 від 16.09.2015, лист на адресу ТОВ «ТВК Житомир» від 11.05.2016 за вих.. №1315, пропозиція конкурсних торгів ТОВ «НВО «Екософт» у прошитому та пронумерованому вигляді на 111 аркушах, пропозиція конкурсних торгів ТОВ «ТВК Житомир» на 110 аркушах, пропозиція конкурсних торгів ТОВ «Гідропроінженірінг» на 114 аркушах, пропозиція конкурсних торгів ТОВ «ТПО «Аріста» на 143 аркушах;

- жорсткий диск накопичення інформації марки «Seagate», серійний номер: SVV7RCWD;

- жорсткий диск накопичення інформації марки «Seagate», серійний номер: 5VV6 ХХ7О.

- договір про закупівлю товарів за державні кошти №82/15-ФОВ від 11.09.2015;

- додаток №1 до договору про закупівлю товарів за державні кошти №82/15-ФОВ від 11.09.2015 та специфікація на товар;

- звіт про результати проведення процедури торгів №79 від 16.09.2015;

- оголошення про планову закупівлю №160745;

- повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів №188051;

- оголошення про результати торгів №197513;

- видаткові накладні: №72 від 25.09.2015, №101 від 25.09.2015, №73 від 25.09.2015, №74 від 25.09.2015, №75 від 25.09.2015, №76 від 25.09.2015, №77 від 25.09.2015, №78 від 25.09.2015, №79 від 25.09.2015, №80 від 25.09.2015, №81 від 25.09.2015, №82 без дати, №83 без дати, №84 без дати, №85 від 25.09.2015, №86 від 25.09.2015, №87 від 25.09.2015, №88 без дати, №89 без дати, №90 без дати, №91 без дати, №92 без дати, №93 без дати, №94 без дати, №95 без дати, №96 без дати, №97 від 25.09.2015, №98 без дати, №99 від 25.09.2015, №109 від 25.09.2015, №109 від 25.09.2015, №102 від 25.09.2015, №106 без дати, №105 без дати, №112 від 02.10.2015;

- платіжне доручення №44 від 21.02.2017;

- акт надання послуг №23 від 20.02.2017;

- договір №2/17 (МЦ-О) від 10.02.2017;

- платіжне доручення №35 від 07.02.2017;

- акт надання послуг №6 від 06.02.2017;

- договір №2/17 (СШ-1-ОВ) від 06.02.2017;

- договір №12/17- УО від 10.02.2017 з додатком;

- договір №1/17 (МЦ-ФСВ) від 10.02.2017 із специфікацією;

- договір №13/17- УО від 10.02.2017 з додатком;

- додаткова угода №1/17 від 22.02.2017 до договору від 10.02.2017 №13/17- УО;

- договір поставки товарів №104/15- УО від 04.09.2015 з додатком;

- договір про надання послуг №39/15- УО від 29.04.2015;

- додаткова угода №1/15 від 18.12.2015 до договору від 29.04.2015 №39\15-УО;

- договір поставки товарів №130/15-УЩ від 16.11.2015;

- договір поставки товарів №19/15-УО від 10.03.2015;

- договір №11/15 (26 Р-п) від 20.10.2015;

- договір №19/15(15 (11к-3С) від 12.10.2015;

- договір №11/15 (15-КО) від 17.09.2015;

- договір №9/15 (15-НС) від 03.09.2015;

- договір №6/15 (15-НС) від 13.08.2015;

- платіжні доручення: №898 від 07.05.2015, №900 від 07.05.2015, №899 від 07.05.2015, №896 від 07.05.2015, №895 від 07.05.2015, №901 від 07.05.2015, №897 від 07.05.2015, №887 від 07.05.2015, №886 від 07.05.2015, №888 від 07.05.2015, №883 від 07.05.2015, №885 від 07.05.2015, №884 від 07.05.2015, №892 від 07.05.2015, №893 від 07.05.2015, №894 від 07.05.2015, №889 від 07.05.2015, №890 від 07.05.2015, №891 від 07.05.2015, №931 від 07.05.2015, №932 від 07.05.2015, №933 від 07.05.2015, №928 від 07.05.2015, №930 від 07.05.2015, №929 від 07.05.2015, №937 від 07.05.2015, №881 від 07.05.2015, №882 від 07.05.2015, №934 від 07.05.2015, №935 від 07.05.2015, №936 від 07.05.2015, №920 від 07.05.2015, №919 від 07.05.2015, №921від 07.05.2015, №916 від 07.05.2015, №917 від 07.05.2015, №918 від 07.05.2015, №925 від 07.05.2015, №926 від 07.05.2015, №927 від 07.05.2015, №922 від 07.05.2015, №923 від 07.05.2015, №924 від 07.05.2015, №860 від 07.05.2015, №861 від 07.05.2015; №859 від 07.05.2015.; №857 від 07.05.2015.;№858 від 07.05.2015; №862 від 07.05.2015; №866 від 07.05.2015; №867 від 07.05.2015; №865 від 07.05.2015.; №863 від 07.05.2015.;№864 від 07.05.2015.; №849 від 07.05.2015.; №848 від 07.05.2015.; №850 від 07.05.2015.;№847 від 07.05.2015.; №846 від 07.05.2015.; №851 від 07.05.2015; №855 від 07.05.2015.; №856 від 07.05.2015.; №854 від 07.05.2015.; №852 від 07.05.2015.; №853 від 07.05.2015.; №868 від 07.05.2015; №909 від 07.05.2015; №910 від 07.05.2015.; №908 від 07.05.2015.; №911 від 07.05.2015;. №907 від 07.05.2015; №914 від 07.05.2015; №915 від 07.05.2015; №912 від 07.05.2015; №913 від 07.05.2015; №872 від 07.05.2015; №873 від 07.05.2015; №869 від 07.05.2015; №871 від 07.05.2015.; №874 від 07.05.2015; №870 від 07.05.2015.; №637 від 15.04.2015; №636 від 15.04.2015; №638 від 15.04.2015.; №720 від 21.04.2015; №729 від 21.04.2015; №2138 від 18.08.2015; №2455 від 13.08.2015; №3027 від 24.09.2015.;. №3028 від 24.09.2015; №3029 від 24.09.2015; №3024 від 24.09.2015; №3026 від 24.09.2015; №3025 від 24.09.2015;№3030 від 24.09.2015;№3035 від 24.09.2015.;№3036 від 24.09.2015; №3034 від 24.09.2015;№3031 від 24.09.2015; №3033 від 24.09.2015; №3032 від 24.09.2015; №3046 від 23.09.2015; №3048 від 23.09.2015; №3045 від 23.09.2015; №3044 від 23.09.2015; №3047 від 23.09.2015; №3042 від 23.09.2015; №3043 від 23.09.2015; №3053 від 23.09.2015; №3049 від 23.09.2015; №3054 від 23.09.2015.; №3050 від 23.09.2015.; №3051 від 23.09.2015; №3052 від 23.09.2015; №2919 від 17.09.2015.; №3003 від 22.09.2015.; №2918 від 17.09.2015; №2914 від 17.09.2015; №2912 від 17.09.2015; №2917 від 17.09.2015; №2913 від 17.09.2015; №2915 від 17.09.2015; №2916 від 17.09.2015; №3009 від 22.09.2015; №3010 від 22.09.2015; №3005 від 22.09.2015; №3011 від 22.09.2015.; №3006 від 22.09.2015;. №3004 від 22.09.2015;. №3007 від 22.09.2015; №3008 від 22.09.2015.; №2310 від 15.09.2015; №2261 від 08.09.2015; №3453 від 26.10.2015.; №3419 від 22.10.2015; №3333 від 16.10.2015; №3509 від 03.11.2015; №3510 від 03.11.2015; №3508 від 03.11.2015; №3805 від 19.11.2015; №3807 від 19.11.2015; №3804 від 19.11.2015; №3803 від 19.11.2015.; №3806 від 19.11.2015; №3812 від 19.11.2015.; №3809 від 19.11.2015; №3811 від 19.11.2015; №3808 від 19.11.2015;. №3793 від 19.11.2015; №3810 від 19.11.2015.; №3795 від 19.11.2015; №3792 від 19.11.2015; №3794 від 19.11.2015; №3791 від 19.11.2015; №3788 від 19.11.2015; №3790 від 19.11.2015; №3801 від 19.11.2015.; №3802 від 19.11.2015.;. №3800 від 19.11.2015; №3796 від 19.11.2015.;. №3797 від 19.11.2015;. №3798 від 19.11.2015; №3799 від 19.11.2015;№2840 від 19.11.2015; №4044 від 10.12.2015; №4045 від 10.12.2015; №4043 від 10.12.2015;№4041 від 10.12.2015; №4048 від 10.12.2015.; №4042 від 10.12.2015; №4047 від 10.12.2015; №4046 від 10.12.2015; №4032 від 10.12.2015; №4031 від 10.12.2015; №4039 від 10.12.2015; №4030 від 10.12.2015; №4037 від 10.12.2015; №4033 від 10.12.2015; №4038 від 10.12.2015; №4036 від 10.12.2015; №4035 від 10.12.2015; №4034 від 10.12.2015;. №3976 від 03.12.2015; №4116 від 15.12.2015; №4115 від 15.12.2015; №4117 від 15.12.2015; №4118 від 15.12.2015; №4114 від 15.12.2015; №3975 від 03.12.2015; №1022 від 21.12.2015;

- видаткові накладні: №10 від 12.08.2015; №16 від 17.08.2015; №43 від 06.05.2015; №41 від 06.05.2015; №71 від 06.05.2015; №45 від 06.05.2015; №47 від 06.05.2015; №33 від 06.05.2015; №66 від 06.05.2015;

№38 від 06.05.2015; №35 від 06.05.2015; №60 від 06.05.2015; №55 від 06.05.2015; №37 від 06.05.2015;. №39 від 06.05.2015; №42 від 06.05.2015; №62 від 06.05.2015; №73 від 06.05.2015; №49 від 06.05.2015; №32 від 06.05.2015; №59 від 06.05.2015; №72 від 06.05.2015; №52 від 06.05.2015; №61 від 06.05.2015; №67 від 06.05.2015; №40 від 06.05.2015; №48 від 06.05.2015; №58 від 06.05.2015; №50 від 06.05.2015; №36 від 06.05.2015; №44 від 06.05.2015; №34 від 06.05.2015; №57 від 06.05.2015; №31 від 21.09.2015; №39 від 21.09.2015; №43 від 16.09.2015; №134 від 22.09.2015; №137 від 21.09.2015; №129 від 16.09.2015; №25 від 22.09.2015; №28 від 16.09.2015; №143 від 22.09.2015;№139 від 22.09.2015; №34 від 22.09.2015; №149 від 21.09.2015; №151 від 21.09.2015; №29 від 22.09.2015; №40 від 22.09.2015; №35 від 21.09.2015; №33 від 21.09.2015; №41 від 16.09.2015; №148 від 21.09.2015; №145 від 21.09.2015; №30 від 22.09.2015; №27 від 22.09.2015; №26 від 21.09.2015; №152 від 22.09.2015; №150 від 21.09.2015; №44 від 14.09.2015; №45 від 25.09.2015; №19 від 04.09.2015; №32 від 16.09.2015; №42 від 16.09.2015; №130 від 16.09.2015; №135 від 16.09.2015; №141 від 21.09.2015;

- Платіжне доручення №153 від 21.09.2015, Платіжне доручення №154 від 21.09.2015, Платіжне доручення №144 від 22.09.2015, Платіжне доручення №133 від 22.09.2015, Платіжне доручення №132 від 21.09.2015 Платіжне доручення №131 від 21.09.2015, Платіжне доручення №54 від 17.04.2015,

Платіжне доручення №68 від 14.04.2015, Платіжне доручення №63 від 17.04.2015, Платіжне доручення №31 від 14.04.2015, Платіжне доручення №173 від 02.11.2015, Платіжне доручення №197 від 18.11.2015, Платіжне доручення №202 від 18.11.2015, Платіжне доручення №206 від 18.11.2015, Платіжне доручення №199 від 18.11.2015, Платіжне доручення №177 від 18.11.2015, Платіжне доручення №169 від 03.11.2015, Платіжне доручення №172 від 02.11.2015, Платіжне доручення №183 від 18.11.2015, Платіжне доручення №189 від 18.11.2015, Платіжне доручення №191 від 18.11.2015, Платіжне доручення №194 від 18.11.2015, Платіжне доручення №188 від 18.11.2015, Платіжне доручення №179 від 18.11.2015, Платіжне доручення №168 від 23.10.2015, Платіжне доручення №166 від 21.10.2015, Платіжне доручення №160 від 23.10.2015, Платіжне доручення №161 від 15.10.2015, Платіжне доручення №214 від 09.12.2015, Платіжне доручення №234 від 09.12.2015, Платіжне доручення №219 від 09.12.2015, Платіжне доручення №232 від 14.12.2015, Платіжне доручення №218 від 09.12.2015, Платіжне доручення №222 від 09.12.2015, Платіжне доручення №226 від 09.12.2015, Платіжне доручення №216 від 09.12.2015, Платіжне доручення №230 від 09.12.2015, Платіжне доручення №220 від 09.12.2015, Платіжне доручення №228 від 02.12.2015, Платіжне доручення №224 від 09.12.2015, Платіжне доручення №209 від 18.11.2015, Платіжне доручення №208 від 18.11.2015, Платіжне доручення №210 від 18.11.2015, Платіжне доручення №47 від 06.04.2016,Платіжне доручення №46 від 06.04.2016, Платіжне доручення №48 від 06.04.2016, Платіжне доручення №49 від 06.04.2016, Платіжне доручення №51 від 06.04.2016, Платіжне доручення №50 від 06.04.2016, Платіжне доручення №52 від 06.04.2016, Платіжне доручення №53 від 06.04.2016, Платіжне доручення №54 від 06.04.2016, Платіжне доручення №55 від 06.04.2016, Платіжне доручення №56 від 06.04.2016, Платіжне доручення №57 від 06.04.2016, Платіжне доручення №58 від 06.04.2016, Платіжне доручення №59 від 06.04.2016, Платіжне доручення №60 від 06.04.2016, Платіжне доручення №61 від 06.04.2016, Платіжне доручення №62 від 06.04.2016, Платіжне доручення №134 від 21.04.2016, Платіжне доручення №607 від 19.04.2016, Платіжне доручення №606 від 19.04.2016, Платіжне доручення №997 від 19.04.2016, Платіжне доручення №996 від 19.04.2016, Платіжне доручення №994 від 19.04.2016, Платіжне доручення №995 від 19.04.2016, Платіжне доручення №744 від 05.05.2016, Платіжне доручення №745 від 05.05.2016, Платіжне доручення №746 від 05.05.2016, Платіжне доручення №748 від 05.05.2016, Платіжне доручення №747 від 05.05.2016, Платіжне доручення №740 від 05.05.2016, Платіжне доручення №741 від 05.05.2016, Платіжне доручення №739 від 05.05.2016, Платіжне доручення №742 від 05.05.2016, Платіжне доручення №743 від 05.05.2016, Платіжне доручення №749 від 05.05.2016, Платіжне доручення №738 від 05.05.2016,Платіжне доручення №731 від 05.05.2016, Платіжне доручення №730 від 05.05.2016, Платіжне доручення №732 від 05.05.2016, Платіжне доручення №726 від 05.05.2016, Платіжне доручення №729 від 05.05.2016, Платіжне доручення №727 від 05.05.2016, Платіжне доручення №734 від 05.05.2016, Платіжне доручення №728 від 05.05.2016, Платіжне доручення №733 від 05.05.2016, Платіжне доручення №733 від 05.05.2016, Платіжне доручення №735 від 05.05.2016, Платіжне доручення №736 від 05.05.2016, Платіжне доручення №737 від 05.05.2016, Платіжне доручення №768 від 05.05.2016, Платіжне доручення №769 від 05.05.2016, Платіжне доручення №770 від 05.05.2016,Платіжне доручення №771 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1246 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1245 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1242 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1244 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1243 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1250 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1251 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1249 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1247 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1248 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1235 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1236 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1232 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1234 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1240 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1233 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1239 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1241 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1237 від 05.05.2016,Платіжне доручення №1238 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1266 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1252 від 05.05.2016,Платіжне доручення №1265 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1267 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1263 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1264 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1269 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1268 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1257 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1256 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1253 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1255 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1261 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1254 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1260 від 05.05.2016,Платіжне доручення №1262 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1259 від 05.05.2016, Платіжне доручення №1258 від 05.05.2016, Платіжне доручення №900 від 17.05.2016, Платіжне доручення №154 від 05.05.2016, Платіжне доручення №148 від 05.05.2016, Платіжне доручення №2826 від 11.08.2016, Платіжне доручення №2557 від 21.07.2016, Платіжне доручення №1740 від 07.06.2016, - Договір №9/16 (35Д-БЕ) від 26.07.2016 з додатками,

- Договір №7/16 (35Д-Б) від 11.07.2016, з додатками,

- Договір №47/16-90 від 30.03.2016, Договір №69/16-90 від 28.04.2016, з додатками,

- Додаткова угода №1/16 від 28.09.2016 до договору від 28.04.2016 №69/16-90,

-Акт надання послуг №18 від 03.08.2016, Акт надання послуг №21 від 03.08.2016, Акт надання послуг №26 від 03.08.2016, Акт надання послуг №22 від 03.08.2016, Акт надання послуг №19 від 03.08.2016, Акт надання послуг №12 від 03.08.2016, Акт надання послуг №25 від 03.08.2016, Акт надання послуг №20 без дати, Акт надання послуг №8 від 03.08.2016, Акт надання послуг №28 від 03.08.2016, Акт надання послуг №32 від 03.08.2016, Акт надання послуг №24 від 03.08.2016, Акт надання послуг №3 від 03.08.2016, Акт надання послуг №17 від 03.08.2016, Акт надання послуг №16 від 03.08.2016, Акт надання послуг №29 від 03.08.2016,кт надання послуг №30 від 03.08.2016, Акт надання послуг №15 від 03.08.2016, Акт надання послуг №27 від 03.08.2016, Акт надання послуг №13 від 01.06.2016, Акт надання послуг №14 від 01.06.2016,

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за червень 2016 (КБ-3), - - Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2016 (КБ-2в)

- Договірна ціна ЖДНЗ №26;

- Локальний кошторис на будівельні роботи ЖДНЗ №26;

- Дефектний акт на поточний ремонт приміщень ЖДНЗ №26,,

- Витяг з наказу №228 від 12.05.2016,

- Договір №1/16 (26д ПРП) від 01.06.2016;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за вересень 2016 (КБ-3);

- Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2016 (КБ-2в);

- Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт ЖДНЗ №65 станом на 25.07.16;

- Договірна ціна поточний ремонт ЖНВК №65;

- Локальний кошторис на будівельні роботи ЖНВК №65;

-Дефектний акт;

- Витяг з наказу №333 від 25.07.2016;

- Договір №2/16 (65к ПРПС) від 25.07.2016;

- Додаткова угода №1/16 від 20.09.2016 до договору від 25.07.2016 №2/16 (65к-ПРПС);

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за вересень 2016 (КБ-3);

- Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2016 (КБ-2в);

- Додаткова угода №1/16 від 20.09.2016 до договору від 20.09.2016 №1/16 (26д-ПРП) від 01.06.2016 ;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за вересень 2016 (КБ-3);

-Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2016 (КБ-2в);

-Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта ЖНЗК №65;

- Договірна ціна на поточний ремонт ЖНВК №65;

- Локальний кошторис на поточний ремонт ЖНВК №65;

- Дефектний акт;

- Витяг з наказу №333 від 25.07.2016;

- Договір №3/16 (65к ПРП) від 19.09.2016;

- Акт №15 приймання виконаних будівельних робіт від 21.12.2016 на 1 арк,

- Договір №49/16 (15-П) від 21.12.2016;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за грудень 2016 (КБ-3);

- Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва ЗОШ №21,

- Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва ЗОШ №21;

-Договірна ціна, Дефектний акт (3), Локальний кошторис(3),

- Підсумкова вартість ресурсів,

- Загально виробничі витрати,

- Витяг з наказу №337 від 25.07.2016,

- Договір №2/16 (21 ПР НСВ) від 27.07.2016;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за грудень 2016 (КБ-3); - Акт приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), за грудень 2016;

- Зведений кошторисний розрахунок вартості, Договірна ціна, Локальний кошторис на будівельні роботи ЗОШ №21 (3), Дефектний акт (3) ,

- Витяг з наказу №387 від 25.07.2016,

- Договір №3/16 (21 ПР АЄВ) від 27.07.2016,

-Договір №48/16 УО від 30.03.2016, разом з специфікаціями (додаток 1)

- Платіжні доручення №160 від 25.09.2015, №161 від 25.09.2015, №169 від 25.09.2015, №170 від 25.09.2015, №167 від 25.09.2015, №168 від 25.09.2015, №166 від 25.09.2015, №165 від 25.09.2015, №164 від 25.09.2015, №163 від 25.09.2015, №162 від 25.09.2015, №157 від 25.09.2015, №156 від 25.09.2015, №155 від 25.09.2015, №154 від 25.09.2015, №153 від 25.09.2015, №152 від 25.09.2015, №151 від 25.09.2015, №150 від 25.09.2015, №149 від 25.09.2015, №148 від 25.09.2015, №159 від 25.09.2015, №158 від 25.09.2015, №171 від 25.09.2015, №172 від 25.09.2015, №173 від 25.09.2015, №174 від 25.09.2015, №175 від 25.09.2015, №176 від 25.09.2015, №177 від 25.09.2015, №178 від 25.09.2015, №181 від 25.09.2015, №13 від 25.09.2015, №6 від 25.09.2015, №8 від 02.10.2015, №272 від 05.11.2015, №262 від 23.10.2015, №179 від 25.09.2015, №126 від 11.09.2015, №107 від 27.08.2015, №14 від 07.04.2016, №15 від 07.04.2016, №2 від 07.04.2016, №3 від 07.04.2016, №4 від 07.04.2016, №5 від 07.04.2016, №6 від 07.04.2016, №7 від 07.04.2016, №8 від 07.04.2016, №9 від 07.04.2016, №10 від 07.04.2016, №11 від 07.04.2016, №12 від 07.04.2016, №13 від 07.04.2016, №2 від 07.04.2016, №7 від 07.04.2016, №2 від 07.04.2016, №2922 від 14.12.2016, №3394 від 22.12.2016, №3355 від 22.12.2016, №3836 від 26.09.2016, №3829 від 26.09.2016, №3828 від 26.09.2016, №2675 від 04.08.2016, №2676 від 04.08.2016, №2674 від 04.08.2016, №2679 від 04.08.2016, №2678 від 04.08.2016, №2677 від 04.08.2016, №2689 від 04.08.2016, №2688 від 04.08.2016, №2687 від 04.08.2016, №2690 від 04.08.2016, №2692 від 04.08.2016, №2682 від 04.08.2016, №2691 від 04.08.2016, №2681 від 04.08.2016, №2680 від 04.08.2016, №2683 від 04.08.2016, №2686 від 04.08.2016, №2684 від 04.08.2016, №2685 від 04.08.2016, №2109 від 24.06.2016, №1735 від 07.06.2016, №1736 від 07.06.2016,

-Видаткові накладні: №135 від 04.05.2016, №165 від 04.05.2016, №136 від 04.05.2016, №137 від 04.05.2016, №138 від 04.05.2016, №139 від 04.05.2016, №140 від 04.05.2016, №141 від 04.05.2016, №142 від 04.05.2016, №148 від 04.05.2016, №149 від 04.05.2016, №150 від 04.05.2016, №103 від 18.04.2016, №151 від 04.05.2016, №152 від 04.05.2016, №153 від 04.05.2016, №154 від 04.05.2016, №155 від 04.05.2016, №156 від 04.05.2016, №157 від 04.05.2016, №158 від 04.05.2016, №159 від 04.05.2016, №86 від 04.05.2016, №105 від 18.04.2016, №160 від 04.05.2016, №161 від 04.05.2016, №162 від 04.05.2016, №101 від 16.05.2016, №163 від 04.05.2016, №164 від 04.05.2016, №166 від 04.05.2016, №167 від 04.05.2016, №168 від 20.04.2016, №169 від 04.05.2016, №124 від 04.05.2016, №84 від 18.04.2016, №109 від 18.04.2016, №72 від 18.04.2016, №129 від 04.05.2016, №106 від 06.06.2016, №73 від 04.05.2016, №130 від 04.05.2016, №74 від 04.05.2016, №75 від 04.05.2016, №76 від 04.05.2016, №77 від 04.05.2016, №78 від 04.05.2016, №79 від 04.05.2016, №79 від 04.05.2016, №133 від 04.05.2016, №80 від 04.05.2016, №81 від 04.05.2016, №131 від 04.05.2016, №128 від 04.05.2016, №125 від 04.05.2016, №90 від 04.05.2016, №121 від 04.05.2016, №110 від 04.05.2016, №94 від 04.05.2016, №91 від 04.05.2016, №111 від 04.05.2016, №112 від 04.05.2016, №122 від 04.05.2016, №113 від 04.05.2016, №126 від 04.05.2016, №120 від 04.05.2016, №115 від 04.05.2016, №134 від 04.05.2016, №116 від 04.05.2016, №127 від 04.05.2016, №132 від 04.05.2016, №117 від 04.05.2016, №123 від 04.05.2016, №96 від 04.05.2016, №118 від 04.05.2016, №119 від 04.05.2016, №98 від 04.05.2016,

- Акт № 43.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 42.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 41.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 40.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 39.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 38.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 37.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 65.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 35.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 34.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 33.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 32.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 31.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 30.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 29.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 28.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 27.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 26.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 25.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 24.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 23.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 22.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 21.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 20.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 19.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 18.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 17.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 16.15 здачі-приймання робіт від 06.05.2016, Акт № 15-15 від 06.05.2015, Акт № 14-15 від 06.05.2015, Акт № 13-15 від 06.05.2015, Акт № 12-15 від 06.05.2015, Акт № 11-15 від 06.05.2015, Акт № 10-15 від 06.05.2015, Акт № 9-15 від 06.05.2015, Акт №8-15 від 06.05.2015, Акт №7-15 від 06.05.2015, Акт №6-15 від 06.05.2015, Акт №5-15 від 06.05.2015, Акт №4-15 від 06.05.2015, Акт №3-15 від 06.05.2015, Акт №2-15 від 06.05.2015, Акт №1-15 від 06.05.2015, Договір №9/15 (35Д-33) від 12.10.2015,

- Договір №12/15 (26Д-Б) від 20.10.2015 на 2 арк.

- Договір №10/15 (15 - ТКПК) від 07.09.2015 на 2 арк.

- Договір №9/15 (45Д-СТ) від 06.08.2015 на 2 арк.

- Акт надання послуг №248 від 14.12.15, Акт надання послуг №233 від 14.12.15, Акт надання послуг №236 від14.12.2015, Акт надання послуг №244 від14.12.2015, Акт надання послуг №231 від 09.12.2015, Акт надання послуг №229 від 02.12.2015, Акт надання послуг №225 від 09.12.2015, Акт надання послуг №223 від 09.12.2015, Акт надання послуг №217 від 09.12.2015, Акт надання послуг №227 від 09.12.2015, Акт надання послуг №215 від 09.12.2015, Акт надання послуг №271 від 09.12.2015, Акт надання послуг №235 від 09.12.2015, Акт надання послуг №18 від 04.09.2015,

- Договір № 8/15 (15-ШСЕ) від 03.09.15 на 2 арк.,

-Акт надання послуг №198 від 18.11.2015, Акт надання послуг №187 від 18.11.2015, Акт надання послуг №196 від 18.11.2015, Акт надання послуг №195 від 18.11.2015, Акт надання послуг №186 від 18.11.2015, Акт надання послуг №190 від 18.11.2015, Акт надання послуг №184 від 18.11.2015, Акт надання послуг №205 від 18.11.2015, Акт надання послуг №207 від 18.11.2015, Акт надання послуг №201 від 18.11.2015, Акт надання послуг №205 від 18.11.2015,

- Довідка про вартість виконання будівельних робіт (КБ-3) за грудень 2015;

- Акт №1 виконаних будівельних робіт (КБ-2в) за грудень 2015;

- Договірна ціна ЗОШ №15;

- Локальний кошторис ЗОШ №15;

- Дефектний акт;

- Витяг з наказу №504 від 09.11.2015;

- Договір №16/15 (15ПРП) від 10.12.2015;

- Рішення Житомирської ради №709 від 03.08.2016;

- Рішення Житомирської міської ради №909 від 14.05.2015;.

- Видаткова накладна №114 від 04.05.2016, Видаткова накладна №51 від 06.05.2016.

- оригінал договору поставки №ЕК 18/09/1-15 від 18.09.2015;

- видаткову накладну № ЕК-30/09/26-15 від 30.09.2015;

- рахунок-фактуру №ЕК-109/24-15 від 18.09.2015;

- договір відповідального зберігання до договору №82/15-ФОВ від 11.09.2015;

- оригінал договору про закупівлю товарів (газогенератори, дистанційні та фільтрувальні апарати) за державні кошти №82/15-ФОВ від 11.09.2015;

- специфікацію на товар до договору про закупівлю товарів (газогенератори, дистанційні та фільтрувальні апарати) за державні кошти №82/15-ФОВ від 11.09.2015;

- виписку по рахунку № НОМЕР_2 за 29.09.2015 ТОВ «ТВК-Житомир» в оригіналі.

- реєстраційні документи та документи, що стосуються діяльності ФОП « ОСОБА_18 »: договір №2017 (КИБ)023-00009 про дистанційне обслуговування від 18.01.2017, повідомлення до договору банківського рахунку №2017/РКО/023-011 від 18.01.2017, повідомлення до договору №2017 (КИБ)023 від 18.01.2017, договір банківського рахунку №2016/РКО/023-011 від 18.01.2017, сертифікат відкритого ключа ЕЦТ клієнта, опис документів, що надаються фізичною особою державному реєстратору про проведення державної реєстрації дії «Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, Акти приймання-передачі захищеного носія ЕЦП «USB-токен» дистанційної системи від 18.01.2017, Акт про введення в експлуатацію дистанційної системи від 18.01.2017, платіжне доручення №1 від 11.04.2017, податкові декларації платника Єдиного податку фізичної особи-підприємця (3шт.) та квитанція №2;

- податкову декларації платника Єдиного податку фізичної особи-підприємця ФОП ОСОБА_19 та квитанція №2;

- вільні зразки підпису ОСОБА_6 : Наказ ТОВ «Сіті-Стайл» №1 від 23.03.2017 р., Наказ ТОВ «Сіті-Стайл» №1МЗ від 17.11.2016 р., Додаток №1 до Наказу » №1МЗ від 17.11.2016 р., Наказ №2 від 01.12.2016 р., Наказ №1 від 09.09.2016 р.,

- скан-копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02.-07/73983 від 15.07.2011 та №05.03.02-04/75703 від 20.07.2011;

- видаткові накладні ФОП ОСОБА_6 до договору №39/15-40 від 29.04.2015 №№182, 172, 174, 173, видаткова накладна ФОП ОСОБА_6 №50 до договору №48/16-40 від 30.03.2016;

- акти приймання-передачі матеріалів №386 від 30.08.2016 та №474 від 13.10.2016;

- акт надання послуг №11 від 30.05.2016 до договору №69/16-УО від 28.04.2016.

- документи, що містять вільні зразки підпису ОСОБА_11 (завірені нею документи): Наказ про призначення директора ТОВ «Тендер-Гра» від 30.09.2016 (2 примірники), Наказ про звільнення директора ТОВ «Тендер-Гра» від 08.12.2016, Договір купівлі-продажу частки у статутному фонді (капіталі) від 08.12.2016 (2 примірники), копія паспорта та ідентифікаційного номера ОСОБА_11 , завірениї її підписом, Протокол загальних зборів учасників ТОВ «Тендер-Гра» №2 від 08.12.2016, виписка з ЄДРЮОФОПГФ щодо ТОВ «Тендер-Гра», завірена копія протоколу загальних зборів учасників ТОВ «Тендер-Гра» №1 від 30.09.2016, завірена копія відомостей з ЄДРПОУ.

- ноутбук марки «ASUS», моделі Х751Н з ів. Номером ЕВYOW4084301459.

- блокнот в обкладинці синього кольору, підписаний на імя ОСОБА_12 , який містить рукописні записи виконані останньою.

Копію ухвали направити зацікавленим особам.

Ухвала підлягає негайному виконанню старшою слідчою відділу СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 .

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Апеляційного суду Житомирської області протягом п`яти днів з дня її оголошення. Якщо ухвалу слідчого судді було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 67207092
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку