open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Копія

Справа № 822/782/17

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 травня 2017 року

м. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд

в складі:

головуючого-судді

Ковальчук О.К.

при секретарі

Свинобой О.В.

за участі:

представника позивача ОСОБА_3 представників відповідачів Бліднорї В.М., Войтюка С.С. і Клюцука В.П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_7 до Хмельницького обласного військового комісаріату , Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області , фінансово-економічного Управління Командування Сухопутних військ Збройних Сил України про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА _7 звернувся до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовом до Хмельницького обласного військового комісаріату, Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області про визнання протиправними дій щодо розгляду заяви та зобов'язання Хмельницького обласного військового комісаріату зарахувати вислугу років за перебування в районах проведення антитерористичної операції в період з 21.05.2015 року по 10.10.2015 року на пільгових умовах, а саме: один місяць перебування в районі АТО як три місяці служби, зобов'язання Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області виплатити відсоткову надбавку за період перебування в районах проведення антитерористичної операції, а саме з 21.05.2015 року по 10.10.2015 року на пільгових умовах, а саме: один місяць перебування в районі АТО як три місяці служби, з подальшою виплатою даної надбавки.

В обґрунтування позовних вимог вказує, що в період з 2015 по 2016 рік приймав безпосередню участь в антитерористичній операції на території Донецької та Луганської областей. Відповідно до наказу Міністерства Оборони України від 14.08.2014 року за №530 вислуга років за перебування в районах проведення антитерористичної операції підлягає зарахуванню на пільгових умовах, а саме: один місяць перебування в районі АТО як три місяці служби. 30 січня 2017 року звернувся із заявою до Головного Управління пенсійного фонду України та Хмельницького обласного військового комісаріату про зарахування вислуги років за перебування в районах проведення антитерористичної операції в період з 21.05.2015 року по 10.10.2015 року на пільгових умовах. Листом від 09.02.2017 року Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області повідомило, що в матеріалах пенсійної справи даних про перебування в період з 21.05.2015 року по 10.10.2015 року в районах проведення антитерористичної операції немає. Листом від 03.02.2017 року Хмельницький обласний військовий комісаріат повідомив, що документи які підтверджують пільгову вислугу років за період з 21.05.2015 року по 28.09.2015 року в особовій справі відсутні та запропонував надати витяги з наказів керівника сектору "С" про включення та виключення зі складу сил та засобів, які залучаються та беруть безпосередню участь в антитерористичній операції.

Вважаючи дії Хмельницького обласного військового комісаріату та Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області щодо розгляду заяви про зарахування вислуги років за перебування в районах проведення антитерористичної операції в період з 21.05.2015 року по 10.10.2015 року на пільгових умовах, а саме: один місяць перебування в районі АТО як три місяці служби протиправними, а свої права порушеними, позивач звернувся до суду.

Ухвалою від 13.04.2017 року Хмельницький окружний адміністративний суд залучив до участі у справі як третього відповідача фінансово-економічне Управління Командування Сухопутних військ Збройних Сил України.

03.05.2017 року до суду надійшла заява фінансово-економічного Управління Командування Сухопутних військ Збройних Сил України щодо заміни неналежного третього відповідача на належного відповідача - Командування Сухопутних військ Збройних Сил України, оскільки фінансово-економічне Управління не є окремою юридичною особою.

Зазначену заяву суд залишив без задоволення, оскільки відповідно до п. 2.12 наказу Міністерства оборони України від 14.08.2014 року №530 "Про затвердження положення про організацію в Міністерстві оборони України роботи з обчислення вислуги років для призначення пенсії військовослужбовцям і соціального забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та членів їх сімей", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.10.2014 р. №1294/26071 саме на фінансово-економічне Управління Командування Сухопутних військ Збройних Сил України покладені повноваження щодо обчислення вислуги років чи загального страхового стажу для призначення пенсії.

18.04.2017 року позивач подав до суду заяву про уточнення позовних вимог, у якій просить: 1) визнати протиправними дії щодо розгляду заяви від 30.01.2017 року та зобов'язати Хмельницький обласний військовий комісаріат зарахувати вислугу років за перебування в районах проведення антитерористичної операції в період з 21.05.2015 року по 28.09.2015 року на пільгових умовах, а саме: один місяць перебування в районі АТО як три місяці служби; 2) зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області виплатити різницю в пенсії за період перебування в районах проведення антитерористичної операції, а саме з 21.05.2015 року по 28.09.2015 року на пільгових умовах, а саме: один місяць перебування в районі АТО як три місяці служби, з моменту перерахунку, з червня 2016 року та в подальшому проводити виплату даної різниці.

В судовому засіданні 04.05.2017 року Хмельницький окружний адміністративний суд усною ухвалою повернув заяву про уточнення позовних вимог в частині пункту 2, як таку, що подана з порушенням статті 137 КАС України.

Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав та підтвердив обставини, на які посилається у позовній заяві, просить суд задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Представники відповідачів проти позову заперечили, в задоволені позовних вимог просять відмовити.

Представник Хмельницького обласного військового комісаріату вказує, що обласні військові комісаріати не здійснюють розрахунок вислуги років, дана функція покладена на фінансово-економічне управління Командування Сухопутних військ Збройних Сил України, що прямо передбачено п. 2.12 наказу Міністерства оборони України № 530 від 14.08.2014 року. Позивач не наводить обґрунтувань та не надає належних доказів, які б могли б підтвердити будь-які правопорушення, що вчинені військовим комісаріатом. Заява ОСОБА_7 розглянута військкоматом, особова справа на вимогу позивача направлена начальнику управління особового складу Командування Сухопутних військ Збройних Сил України для проведення підрахунку вислуги років, про що позивач був поінформований листом від 03.02.17 року вих. № 7/290. Тому, позовні вимоги щодо визнання дій Хмельницького обласного військового комісаріату протиправними є безпідставними, необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Представник Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області вказує, що органи Пенсійного Фонду України самостійно не визначають розміри грошового забезпечення, а лише призначають та перераховують пенсії пенсіонерам на підставі документів, наданих відповідними структурними підрозділами відомств. Згідно з п. 3.1 Положення оформлення та подання до органів Пенсійного фонду України документів для призначення пенсій особам, звільненим з військової служби, та пенсій в разі втрати годувальника членам сімей померлих військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби) відповідно до Закону, а також визначення розміру грошового забезпечення, що враховується при обчисленні та перерахунках пенсій колишнім військовослужбовцям (крім колишніх військовослужбовців строкової військової служби), здійснюються уповноваженими органами Міністерства оборони України - обласними військовими комісаріатами у порядку передбаченому постановою правління Пенсійного фонду України від 30 січня 2007 року № 3-1. На підставі документів, які надійшли на адресу головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області 13.01.2017 року від Хмельницького обласного військового комісаріату, зокрема грошового атестату серії ЗУ № 223231 про виплату грошового забезпечення на день звільнення, довідки про додаткові види грошового забезпечення за період з 01.05.2015 року по 31.05.2016 року № 1194 від 15.06.2016 року та розрахунку вислуги років на пенсію № 709 від 23.11.2016 року, що складений фінансово-економічним управлінням командування Сухопутних військ Збройних Сил України головним управлінням Пенсійного фонду України в Хмельницькій області проведено перерахунок пенсії ОСОБА_7 з 02.06.2016 року. Отже, пенсія обчислена та виплачується головним управлінням Пенсійного фонду України в Хмельницькій області відповідно до матеріалів пенсійної справи та вимог чинного законодавства. Враховуючи вищезазначене, позовні вимоги про зобов'язання Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області виплатити відсоткову надбавку за період перебування в районах проведення антитерористичної операції, а саме з 21.05.2015 року по 10.10.2015 року на пільгових умовах, а саме: один місяць перебування в районі АТО як три місяці служби, з подальшою виплатою даної надбавки є безпідставними.

Дослідивши зібрані в матеріалах справи докази в їх взаємному зв'язку та сукупності, суд вважає, що в задоволені адміністративний позов необхідно відмовити з урахуванням викладеного нижче.

Суд встановив, що 02.09.2016 року позивач звернувся до Хмельницького обласного військового комісаріату з письмовою заявою у якій просив направити особову справу на підрахування вислуги років. 06.09.2016 року Хмельницький обласний військовий комісаріат надіслав особово-пенсійну справу полковника ОСОБА_7 на адресу Командування Сухопутних військ Збройних Сил України для проведення підрахунку вислуги років та повідомив про це позивача листом від 08.09.2016 року № 7-2266.

30 січня 2017 року позивач звернувся із заявами до Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області та Хмельницького обласного військового комісаріату про зарахування вислуги років за перебування в районах проведення антитерористичної операції в період з 21.05.2015 року по 10.10.2015 року на пільгових умовах, а саме: один місяць перебування в районі АТО як три місяці служби.

Листом №7/290 від 03.02.2017 року Хмельницький обласний військовий комісаріат повідомив позивача, що відповідно до п.2.12 наказу Міністра оборони України від 14.08.2014 року № 530 "Про затвердження Положення про організацію в Міністерстві оборони України роботи з обчислення вислуги років для призначення пенсій військовослужбовцям і соціального забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та членів їх сімей" обчислення вислуги років чи загального страхового стажу для призначення пенсій здійснюється: фінансово-економічними управліннями Командування Сухопутних військ Збройних Сил України, Військово-Морських Сил Збройних Сил України і оперативних командувань за поданням відповідних управлінь (відділів) особового складу (персоналу) - офіцерам, військовослужбовцям військової служби за контрактом рядового складу, сержантського та старшинського складу управлінь (відділів) оперативних командувань, з'єднань і військових частин, що належать до їх складу. Відповідно до заяви від 02 вересня 2016 року особова справа ОСОБА_7 була направлена 06 вересня 2016 року на адресу Командування Сухопутних військ Збройних Сил України для проведення розрахунку вислуги років на пенсію. Управлінням персоналу Командування Сухопутних військ Збройних Сил України підтверджено пільгову вислугу років за період з 29.02.2016 року по 22.04.2016 рік та фінансово-економічним управлінням проведено розрахунок вислуги років на пенсію.

Листом № 64/Б-8 від 09.02.2017 року Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області повідомило позивача, що питання визначення грошового забезпечення для обчислення пенсії та обчислення вислуги років належить до компетенції уповноважених структурних підрозділів силових міністерств та відомств. Розрахунок вислуги років та трудового стажу на день звільнення зі служби здійснюють відповідні міністерства та відомства за матеріалами особових справ осіб, що проходили службу, які зберігаються в уповноважених структурних підрозділах. З 24.04.2005 р. позивачу призначено пенсію за вислугу років відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі - Закон). Відповідно до пункту "а" статті 13 Закону пенсія обчислена в розмірі 59 % від суми грошового забезпечення за вислугу 23 роки. 13.01.2017 року на адресу Головного управління Пенсійного фонду України з Хмельницького обласного військового комісаріату надійшли подання та документи для перерахунку пенсії, зокрема, грошовий атестат серії ЗУ № 223231 про виплату грошового забезпечення на день звільнення, довідка про додаткові види грошового забезпечення за період з 01.05.2015 року по 31.05.2016 року №1194 від 15.06.2016року, та розрахунок вислуги років на пенсію, складений фінансово-економічним управлінням командування Сухопутних військ Збройних Сил України 23.11.2016 року. Згідно з розрахунком вислуги років загальна вислуга років для призначення пенсії складає 25 років 06 місяців 25 днів, у тому числі період з 29.02.2016 року по 22.04.2016 року обчислено у пільговому порядку.

Вважаючи дії Хмельницького обласного військового комісаріату та Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області щодо розгляду заяв протиправними, позивач звернувся в суд з цим позовом.

Вирішуючи спір, суд враховує наведене нижче.

Відповідно до статті 63 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" від 09.04.1992 № 2262-XII (далі Закон № 2262-XII) перерахунок раніше призначених пенсій військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей у зв'язку із введенням в дію цього Закону провадиться за документами, що є у пенсійній справі, а також додатковими документами, поданими пенсіонерами на час перерахунку.

Якщо пенсіонер згодом подасть додаткові документи, які дають право на подальше підвищення пенсії, то пенсія перераховується за нормами цього Закону.

Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв'язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України.

Водночас, пунктом 2.22 Положення "Про організацію в Міністерстві оборони України роботи з обчислення вислуги років для призначення пенсій військовослужбовцям і соціального забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та членів їх сімей", затвердженого наказом Міністерства оборони України №530 від 14.08.2014 року (далі - Положення №530) вислуга років для призначення чи поновлення виплати пенсії за вислугу років, яка була раніше обчислена військовослужбовцю відповідно до законодавства, що діяло на день попереднього звільнення військовослужбовця з військової служби, перегляду не підлягає.

Таким чином, Законом № 2262-XII передбачено, що підставою для перерахунку раніше призначених пенсій військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є зміна розміру видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій. При цьому вислуга років, обчислена військовослужбовцю відповідно до законодавства, що діяло на день звільнення військовослужбовця з військової служби, перегляду не підлягає, в тому числі і під час перерахунку розміру. Отже, Законом № 2262-XII не передбачене здійснення перерахунку пенсії у зв»язку із збільшенням вислуги вислуги років.

Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв'язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України.

У відповідності до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України" від 13.02.2008 № 45 (далі Порядок №45) перерахунок раніше призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі - Закон) пенсій проводиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом, або у зв'язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, установлених законодавством.

Пунктом 4 Порядку №45 визначено, що перерахунок пенсії здійснюється на момент виникнення такого права і проводиться у строки, передбачені частинами другою і третьою статті 51 Закону.

За змістом пункту 5 Порядку №45 для перерахунку пенсій грошове забезпечення враховується у розмірі, встановленому за відповідною посадою (посадами), в межах визначеної законодавством максимальної величини бази нарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з урахуванням таких його видів:

посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України або керівником державного органу у межах його повноважень на момент виникнення права на перерахунок за відповідною посадою та військовим (спеціальним) званням;

надбавки за знання та використання в роботі іноземної мови, почесне звання "заслужений" чи "народний", службу в умовах режимних обмежень, спортивні звання, доплата за науковий ступінь кандидата або доктора наук та вчене звання - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України на момент виникнення права на перерахунок, якщо вони були фактично встановлені особі;

щомісячні надбавки, доплати та підвищення, конкретні розміри яких за відповідними посадами (категоріями) установлені Кабінетом Міністрів України - у зазначених розмірах на момент виникнення права на перерахунок;

інші щомісячні надбавки, доплати (крім доплати, розмір якої визначається як різниця між розміром грошового забезпечення до і після запровадження нових умов його виплати), підвищення та щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію;

щомісячні надбавки за особливі умови служби.

Відповідно до пункту 3 та додатку 29 до постанови Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2007 р. N 1294 «Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб» додатковим видом грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу, зокрема, є надбавка за вислугу років військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової служби) і особам рядового і начальницького складу.

За змістом підпункту 1 пункту 6 Постанови № 1294 надбавка за вислугу років військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам рядового і начальницького складу виплачувати в розмірах згідно з Додатком 29, відповідно до якого розмір надбавки за вислугу років від 20 до 25 років становить 35 % від посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням.

Розділом ХІІІ Наказу №260 від 11.06.2008 року "Про затвердження Інструкції про порядок виплати грошового забезпечення військовослужбовцям Збройних Сил України та деяким іншим особам" визначено, що для виплати відсоткової надбавки зараховується виключно календарна вислуга років.

Відповідно до послужного списку та розрахунку від 23.11.2016 року №709 вислуги років військовослужбовця, складеного начальником відділу соціального забезпечення фінансово-економічного управління КСВ ЗСУ, календарний строк служби позивача - 24 роки 13 днів.

Суд вважає необґрунтованими вимоги позивача щодо обчислення вказаного періоду в пільговому розмірі для виплатити відсоткової надбавки у зв'язку з наведеним нижче.

Пунктом 1 Постанови №393 установлено, що для призначення пенсій за вислугу років відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, поліцейським, особам, зазначеним у пункті "ж" статті 1-2 такого Закону, до вислуги років зараховується зокрема, служба у військовому резерві під час безпосередньої участі в антитерористичній операції чи забезпеченні її проведення.

Таким чином, час проходження служби, протягом якого особа брала участь в антитерористичній операції, зараховується на пільгових умовах (один місяць служби за три місяці) лише до вислуги років для призначення пенсій. Зазначений порядок пільгового обчислення вислуги років не застосовується для перерахунку пенсій.

Станом на 24.04.2005 року, на дату призначення позивачу пенсії за вислугу років відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", його вислуга років складала 23 роки. Зазначена вислуга років, як самостійна складова розрахунку розміру пенсії, перегляду не підлягає.

Збільшення вислуги років на умовах, передбачених діючим законодавством, в календарному обчисленні може бути підставою для перерахунку надбавки за вислугу років, збільшення якої, в свою чергу, є підставою для перерахунку раніше призначеної пенсії.

За змістом Положення "Про організацію в Міністерстві оборони України роботи з обчислення вислуги років для призначення пенсій військовослужбовцям і соціального забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та членів їх сімей" затвердженого наказом Міністерства оборони України №530 від 14.08.2014 року (далі - Положення №530) обчислення вислуги років для призначення пенсії здійснюється фінансово-економічними управліннями Командування Сухопутних військ Збройних Сил України, Військово-Морських Сил Збройних Сил України і оперативних командувань за поданням відповідних управлінь (відділів) особового складу (персоналу) - офіцерам, військовослужбовцям військової служби за контрактом рядового складу, сержантського та старшинського складу управлінь (відділів) оперативних командувань, з'єднань і військових частин, що належать до їх складу, а також офіцерам, військовослужбовцям військової служби за контрактом рядового складу, сержантського та старшинського складу військових частин, підпорядкованих Міністерству оборони України, що займають посади, призначення на які здійснюються наказами командувачів військ оперативних командувань (по особовому складу), їм відповідних і нижче.

Таким чином, повноваження щодо здійснення перерахунку вислуги років здійснює фінансово-економічне управління Командування Сухопутних військ Збройних Сил України.

Тому, вимоги щодо проведення такого розрахунку Хмельницьким обласним військовим комісаріатом заявлені позивачем безпідставно. При цьому, суд враховує, що Хмельницький обласний військовий комісаріат виконав покладені на нього Положенням обов'язки щодо надіслання особової справи позивача до Командування Сухопутних військ Збройних Сил України.

Суд також враховує, що згідно з пунктом 3.1 Положення оформлення та подання до органів Пенсійного фонду України документів для призначення пенсій особам, звільненим з військової служби, та пенсій в разі втрати годувальника членам сімей померлих військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби) відповідно до Закону, а також визначення розміру грошового забезпечення, що враховується при обчисленні та перерахунках пенсій колишнім військовослужбовцям (крім колишніх військовослужбовців строкової військової служби), здійснюються уповноваженими органами МО України - обласними військовими комісаріатами у порядку передбаченому, постановою правління Пенсійного фонду України від 30 січня 2007 року № 3-1.

13.01.2017 року головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області від Хмельницького обласного військового комісаріату отримало подання та документи для перерахунку пенсії, а саме грошовий атестат серії ЗУ № 223231 про виплату грошового забезпечення на день звільнення, довідки про додаткові види грошового забезпечення за період з 01.05.2015 року по 31.05.2016 року № 1194 від 15.06.2016 року та розрахунок вислуги років № 709 від 23.11.2016 року, складений фінансово-економічним управлінням командування Сухопутних військ Збройних Сил України. На підставі цих головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області здійснило перерахунок пенсії позивача з 02.06.2016 року.

Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги про визнання протиправними дій щодо розгляду заяви від 30.01.2017 року та зобов'язання Хмельницького обласного військового комісаріату зарахувати вислугу років за перебування в районах проведення антитерористичної операції в період з 21.05.2015 року по 28.09.2015 року на пільгових умовах, а саме: один місяць перебування в районі АТО як три місяці служби та зобов'язання Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області виплатити відсоткову надбавку за період перебування в районах проведення антитерористичної операції, а саме з 21.05.2015 року по 10.10.2015 року на пільгових умовах, а саме: один місяць перебування в районі АТО як три місяці служби, з подальшою виплатою даної надбавки не підлягають до задоволення.

Статтею19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

В силу частини 1 статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Згідно з частиною 2 статті 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Враховуючи вищевикладене, відповідачами доведена правомірність дій щодо розгляду заяв позивача від 30.01.2017 року та зарахування вислуги років за перебування в районах проведення антитерористичної операції в період з 21.05.2015 року по 10.10.2015 року в календарному обчисленні, а тому позовні вимоги не підлягають до задоволення.

Керуючись Конституцією України, статтями 11, 70, 94, 99, 158 - 163, 186, 254 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

в задоволенні адміністративного позову ОСОБА_7 до Хмельницького обласного військового комісаріату, Головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області та Фінансово-економічного управління Командування Сухопутних військ Збройних Сил України відмовити.

Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.

Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.

Повний текст постанови виготовлено 10 травня 2017 року

Суддя

/підпис/

О.К. Ковальчук

"Згідно з оригіналом" Суддя

О.К. Ковальчук

Джерело: ЄДРСР 66646253
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку