open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 285/695/17
Моніторити
Ухвала суду /25.09.2017/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.08.2017/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /20.06.2017/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.06.2017/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Постанова /27.04.2017/ Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської областіНовоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області Постанова /27.04.2017/ Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської областіНовоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області Ухвала суду /21.03.2017/ Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської областіНовоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області Ухвала суду /01.03.2017/ Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської областіНовоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області Ухвала суду /01.03.2017/ Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської областіНовоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області Ухвала суду /15.02.2017/ Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської областіНовоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
emblem
Справа № 285/695/17
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /25.09.2017/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.08.2017/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /20.06.2017/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.06.2017/ Житомирський апеляційний адміністративний суд Постанова /27.04.2017/ Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської областіНовоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області Постанова /27.04.2017/ Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської областіНовоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області Ухвала суду /21.03.2017/ Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської областіНовоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області Ухвала суду /01.03.2017/ Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської областіНовоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області Ухвала суду /01.03.2017/ Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської областіНовоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області Ухвала суду /15.02.2017/ Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської областіНовоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області

ПОСТАНОВА

Іменем України

Справа № 285/695/17

провадження в справі 2-а/0285/431/17

27 квітня 2017 року м. Новоград-Волинський

Новоград - Волинський міськрайонний суд Житомирської області у складі судді Сташків Т.Б., за участі секретаря судового засідання Медяної І.В. та осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник ОСОБА_1

представника відповідача: не прибув,

представники третіх осіб: не прибули,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_2 до Міністерства внутрішніх справ України, треті особи: Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області, Головне управління Національної поліції в Житомирській області, про визнання бездіяльності протиправною,-

ВСТАНОВИВ:

У лютому 2017 року ОСОБА_2 звернувся до суду із позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (далі – ГУ ПФУ в Житомирській області), третя особа - Головне управління Національної поліції в Житомирській області (далі – ГУ НП в Житомирській області), про визнання дій незаконними та зобов’язання вчинити дії, а саме: визнати незаконною відмову ГУ ПФУ в Житомирській області у здійсненні перерахунку пенсії ОСОБА_2 та зобов’язати ГУ ПФУ в Житомирській області здійснити перерахунок пенсії ОСОБА_2 з 1 січня 2016 року без обмеження граничного розміру.

23 березня 2017 року позивач уточнив позовні вимоги, просив замінити відповідача ГУ ПФУ в Житомирській області на Міністерство внутрішніх справ України (далі – МВС України) та остаточно просив: визнати протиправною бездіяльність МВС України щодо ненадання інформації про зміну у грошовому забезпеченні до Пенсійного фонду України для перерахунку пенсії ОСОБА_2; зобов’язати МВС України надати Пенсійному Фонду України інформацію про зміну у грошовому забезпеченні для перерахунку пенсії ОСОБА_2

Ухвалою Новоград-Волинського міськрайонного суду Житомирської області від 21 березня 2017 року замінено ГУ ПФУ в Житомирській області на належного відповідача – МВС України. Залучено до участі у справі у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - ГУ ПФУ в Житомирській області.

В обґрунтування позовних вимог ОСОБА_2 зазначав, що є колишнім працівником органів внутрішніх справ України та працював начальником відділення кримінальної міліції у справах неповнолітніх Новоград-Волинського МВ УМВС України в Житомирській області до 1 квітня 1997 року в спеціальному званні – майор міліції. 1 квітня 1997 року позивач вийшов на пенсію за віком. На день звільнення мав загальний трудовий стаж – 27 років 4 місяці 3 дні; календарна вислуга – 16 років 2 місяці 10 днів.

29 грудня 2015 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їх сімей» № 900-VIII від 23 грудня 2015 року. Цим законом внесені доповнення у статтю 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», а саме, зазначену статтю доповнено частиною такого змісту «Перерахунок пенсії особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських». Зазначеною статтею встановлено, що усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв’язку зі зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, або у зв’язку з введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством.

Перерахунок пенсій врегульовано «ОСОБА_3 проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45.

Постановою Кабінету Міністрів України «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» № 988 від 11 листопада 2015 року, та Постановою Кабінету Міністрів України № 269 від 9 березня 2006 року встановлені розміри грошового забезпечення працівникам поліції за посадові оклади і спеціальні звання, які значно перевищують посадові оклади і оплату за спеціальні звання колишніх працівників органів внутрішніх справ.

Відповідно до пунктів 1, 2 «ОСОБА_3 проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45 перерахунок раніше призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" пенсій проводиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом, або у зв'язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, установлених законодавством.

На підставі зазначеного в пункті 1 цього ОСОБА_3 рішення Кабінету Міністрів України, МВС повідомляє у п'ятиденний строк Пенсійному фонду України про підстави перерахунку пенсій військовослужбовцям.

Проте, МВС України порушило вимоги чинного законодавства та не надало Пенсійному Фонду України інформацію про зміни в грошовому забезпеченні для перерахунку раніше призначеної пенсії ОСОБА_2 та не надало відповідну довідку.

У грудні 2016 року ОСОБА_2 звернувся до МВС України з заявою про надання інформації про зміни у грошовому забезпеченні для перерахунку раніше призначеної позивачу пенсії та надання відповідної довідки у зв’язку з прийняттям Кабінетом Міністрів України відповідних постанов, однак жодної відповіді на своє звернення позивач не отримав.

Крім того, позивач зазначав, що аналогічні спори були предметом розгляду у суді касаційної інстанції та ухвалами Вищого адміністративного суду України від 16 листопада 2016 року № К/800/30973/16; від 6 березня 2017 року № К/800/6236/17 відмовлено у відкритті касаційного провадження за касаційними скаргами на рішення судів попередніх інстанцій, якими задоволенні позовні вимоги до МВС України про визнання бездіяльності протиправною, зобов’язання вчинити дії та зобов’язано МВС України надіслати до Пенсійного фонду України інформацію про зміни у грошовому забезпеченні для перерахунку пенсії позивачів.

У березні 2017 року до суду надійшли заперечення ГУ ПФУ в Житомирській області на адміністративний позов, у яких ГУ ПФУ в Житомирській області просило відмовити в задоволенні позовних вимог ОСОБА_2, заявлених до Головного управління пенсійного фонду, зокрема посилаючись на те, що за змістом положень пункту 24 ОСОБА_3 подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30 січня 2007 р. N 3-1 органи Пенсійного Фонду України не наділені повноваженнями самостійно визначати розмір пенсії, а здійснюють її нарахування на підставі наданих їм іншими органами довідок про розмір грошового забезпечення, і розмір пенсійних виплат залежить від розміру складових грошового забезпечення, зазначених у таких довідках. Зазначена правова позиція висловлена в постанові Житомирського апеляційного адміністративного суду від 15 листопада 2016 року у справі № 274/4094/16-а (№ рішення в ЄДРСР 62819316) та постанові Верховного Суду України від 25 листопада 2014 року у справі № 21-322а14 (№ рішення в ЄДРСР 42010782).

У квітні 2017 року від МВС України надійшли заперечення на адміністративний позов, у яких міністерство просило суд відмовити в задоволенні позову, посилаючись на те, що МВС України виконало вимоги пункту 2 «ОСОБА_3 проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45 та надіслало (повідомило) Пенсійний Фонд України про наявність підстав для перерахунку пенсії листом від 3 лютого 2017 року № 1461/05/22-2017, зазначений лист також оприлюднено на офіційному сайті МВС України. Крім того, на МВС України покладено обов’язок інформування Пенсійного фонду України про виникнення підстав для перерахунку пенсії певному колу осіб, а не щодо конкретного пенсіонера органів внутрішніх справ.

Відповідач та треті особи про дату, час та місце розгляду справи були повідомленні належним чином, однак до суду не прибули, заяв про відкладення розгляду справи не подавали, тому суд відповідно до вимог ч. 4 ст. 128 КАС України, вважає за можливе проводити розгляд справи на підставі наявних у ній доказів.

Оцінивши повідомлені позивачем та відповідачем обставини, дослідивши наявні матеріали справи, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що ОСОБА_2 є колишнім працівником органів внутрішніх справ України та працював начальником відділення кримінальної міліції у справах неповнолітніх Новоград-Волинського МВ УМВС України в Житомирській області в спеціальному званні – майор міліції. 1 квітня 1997 року позивач вийшов на пенсію за віком. На день звільнення мав загальний трудовий стаж – 27 років 4 місяці 3 дні; календарна вислуга – 16 років 2 місяці 10 днів, що підтверджується витягом з наказу начальника Управління МВС України в Житомирській області № 10 о/с від 1 квітня 1997 року та пенсійним посвідченням (а.с. 6).

Листом від 23 грудня 2016 року ГУ ПФУ в Житомирській області повідомило ОСОБА_2 про те, що Пенсійний фонд України не наділений повноваженнями самостійно визначати розмір грошового забезпечення. На даний час інформація про підстави проведення перерахунку пенсій до ГУ ПФУ в Житомирській області не надходила, тому відсутні підстави для здійснення заходів, передбачених «ОСОБА_3 проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45.

У грудні 2016 року представник ОСОБА_2 звернувся до МВС України із заявою про надання ГУ ПФУ в Житомирській області відомостей щодо підстав проведення перерахунку пенсії позивачу; надання ГУ ПФУ в Житомирській області і позивачу довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_2 (а.с. 33) Зазначена заява була отримана МВС України, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с. 34).

3 лютого 2017 року МВС України надіслало до Пенсійного Фонду України «Повідомлення про підстави перерахунку пенсій» № 1461/05/22-2017, відповідно до змісту якого «Міністерство внутрішніх справ України повідомляє про наявність підстав для перерахунку пенсій особам рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ, а також про готовність уповноважених органів МВС подати до головних управлінь Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі довідок для перерахунку пенсій у порядку та в терміни, визначені законодавством».

Перерахунок пенсій врегульовано «ОСОБА_3 проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45.

Відповідно до пункт 1 «ОСОБА_3 проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45 (далі – ОСОБА_3 № 45) перерахунок раніше призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" пенсій проводиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом, або у зв'язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, установлених законодавством.

Постановою Кабінету Міністрів України «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» № 988 від 11 листопада 2015 року, та Постановою Кабінету Міністрів України № 269 від 9 березня 2006 року встановлені розміри грошового забезпечення працівникам поліції за посадові оклади і спеціальні звання, які значно перевищують посадові оклади і оплату за спеціальні звання колишніх працівників органів внутрішніх справ.

Згідно з абзацом 2 пункту 15 розділу XI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про Національну поліцію» (згідно з Законом України від 23 грудня 2015 року № 900-VIII) за колишніми працівниками міліції, у тому числі пенсіонерами, а також членами їхніх сімей, іншими особами зберігаються пільги, компенсації і гарантії, передбачені цим Законом для колишніх поліцейських, членів їхніх сімей, інших осіб.

Відповідно до статті 102 Закону України «Про Національну поліцію» пенсійне забезпечення поліцейських здійснюється також в порядку та на умовах, визначених Законом України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».

Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їхніх сімей» від 23 грудня 2015 року №900-VIII статтю 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» доповнено новою частиною такого змісту: «Перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських».

Таким чином, збільшення грошового забезпечення поліцейських, яке, за своїми складовими є ідентичним складовим колишніх працівників міліції, але за розміром більшим, є безумовною підставою для перерахунку пенсії позивача, як колишнього працівника міліції на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 №988.

Згідно п. 2 ОСОБА_3 № 45 на підставі зазначеного в пункті 1 цього ОСОБА_3 рішення Кабінету Міністрів України Міноборони, МВС, Мінінфраструктури, СБУ, Служба зовнішньої розвідки, ДПС, Управління державної охорони, Адміністрація Держспецзв'язку, Адміністрація Держприкордонслужби, ДПтС, ДСНС повідомляють у п'ятиденний строк Пенсійному фонду України про підстави перерахунку пенсій військовослужбовцям.

Пенсійний фонд України повідомляє у п'ятиденний строк з моменту надходження інформації від державних органів своїм головним управлінням в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та Севастополі про підстави для проведення перерахунку пенсій та про необхідність підготовки списків осіб, пенсії яких підлягають перерахунку.

Головні управління Пенсійного фонду України складають у десятиденний строк з моменту надходження зазначеної інформації списки за формою згідно із додатком 1 та подають їх органам, які уповноважені рішеннями керівників державних органів видавати довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії.

Абзацом 1 пункту 24 ОСОБА_3 подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30 січня 2007 р. N 3-1 (далі – ОСОБА_3 № 3-1), передбачено, що про виникнення підстав для проведення перерахунку пенсій згідно зі статтею 63 Закону уповноважені структурні підрозділи зобов'язані у п'ятиденний строк після прийняття відповідного нормативно-правового акта, на підставі якого змінюється хоча б один з видів грошового забезпечення для відповідних категорій осіб, або у зв'язку з уведенням для зазначених категорій військовослужбовців нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством, повідомити про це орган, що призначає пенсії.

Органи, що призначають пенсії, протягом п'яти робочих днів після надходження такого повідомлення подають до відповідних уповноважених структурних підрозділів списки осіб, яким необхідно провести перерахунок пенсії.

Після одержання списків осіб уповноважені структурні підрозділи зазначають у них зміни розмірів грошового забезпечення для перерахунку раніше призначених пенсій і в п'ятиденний строк після надходження передають їх до відповідних органів, що призначають пенсії.

Отже, ОСОБА_3 № 45 чітко визначено механізм перерахунку та виплати пенсії, які призначені відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».

Для реалізації цього ОСОБА_3 № 45 Пенсійний фонду України має отримати від відповідача повідомлення про виникнення підстав для перерахунку пенсій, після чого скласти та подати списки осіб до органу, який уповноважений видавати довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії, на підставі списків уповноважені органи готують для перерахунку пенсії довідки про розмір грошового забезпечення кожної особи, зазначеної в списку та у місячний строк подають їх головним управлінням Пенсійного фонду України.

Верховний Суд України в постанові від 25 листопада 2014 року справа № 21-322а14 (№ рішення в ЄДРСР) зазначив, що за змістом положень пункту 24 ОСОБА_3 № 3-1 органи Пенсійного фонду України не наділені повноваженнями самостійно визначати розмір пенсій, а здійснюють її нарахування на підставі наданих їм іншими органами довідок про розмір грошового забезпечення, і розмір пенсійних виплат залежить від розміру складових грошового забезпечення, зазначених у таких довідках.

Крім того, Вищий адміністративний суд України ухвалою від 6 березня 2017 року у справі К/800/6236/17 (№ рішення в ЄДРСР 65169160) відмовив у відкритті касаційного провадження на судові рішення судів попередніх інстанцій, якими визнано протиправною бездіяльність Міністерства внутрішніх справ України щодо ненадання інформації про зміни у грошовому забезпеченні до Пенсійного фонду України для здійснення перерахунку пенсії позивачу; зобов’язано Міністерство внутрішніх справ України надіслати до Пенсійного фонду України інформацію про зміни у грошовому забезпеченні для перерахунку пенсії позивачу. При цьому суд касаційної інстанції зазначив, що суди попередніх інстанцій дійшли правильного висновку про визнання протиправною бездіяльність Міністерства внутрішніх справ України щодо не надіслання до Пенсійного фонду України інформації про зміни у грошовому утриманні осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, зокрема позивача, яка б у подальшому слугувала підставою для здійснення перерахунку пенсії.

Як встановлено судом до Пенсійного фонду України не надходило повідомлення від відповідача про перерахунок пенсії саме ОСОБА_2 та довідки про розмір його грошового забезпечення, а посилання відповідача на те, що листом від 3 лютого 2017 року № 1461/05/22-2017 МВС України повідомило Пенсійний фонд України про наявність підстав для перерахунку пенсій особам рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ, без зазначення списку таких осіб, зокрема і ОСОБА_2, не заслуговують на увагу, та не свідчать про належне виконання відповідачем ОСОБА_3 № 45.

За таких обставин суд приходить до висновку, що відповідачем не виконано вимоги статті 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» та «ОСОБА_3 проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45 щодо надання інформації про зміну у грошовому забезпеченні осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію, чим порушено право ОСОБА_2 на перерахунок пенсії.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 11, 70-72, 104, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, –

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Визнати бездіяльність Міністерства внутрішніх справ України, щодо ненадання інформації про зміну у грошовому забезпечення до Пенсійного фонду України для перерахунку пенсії ОСОБА_2 - протиправною.

Зобов’язати Міністерство внутрішніх справ України надати Пенсійному фонду України інформацію про зміну у грошовому забезпеченні для перерахунку пенсії ОСОБА_2.

Встановити судовий контроль за виконанням рішення суду шляхом зобов’язання Міністерства внутрішніх справ України подати у двотижневий строк з моменту набрання рішення законної сили звіт про виконання рішення суду (відповідно до ст. 267 КАС України).

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі проголошення в судовому засіданні лише вступної та резолютивної частин постанови, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанову суду складено в повному обсязі та підписано 28 квітня 2017 року.

Суддя Т.Б. Сташків

Джерело: ЄДРСР 66248353
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку