open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Кримінальне провадження № 1-кс/428/1599/2017

Справа № 428/3349/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 квітня 2017 року м. Сєвєродонецьк

Слідчий суддя Сєвєродонецького міського суду Луганської області Луганський В.І., при секретарі Голуб Т.М., за участю прокурора відділу прокуратури Луганської області ОСОБА_1, слідчого СУ ГУНП в Луганській області ОСОБА_2,

розглянувши винесене у кримінальному провадженні № 12016130370000351 від 12.02.2016 року слідчим СУ ГУНП в Луганській області ОСОБА_2 та погоджене прокурором відділу прокуратури Луганської області ОСОБА_1 клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, що містять охоронювану законом таємницю, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до клопотання сторона кримінального провадження вказує, що слідчим управлінням ГУ НП в Луганській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке 12.02.2016 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12016130370000351 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Під час досудового розслідування встановлено, що посадові особи Головного управління Державної казначейської служби України в Луганській області, зловживаючи свої службовим становищем, здійснили перерахування грошових коштів бюджету Луганської області, всупереч встановленого законом порядку, на розрахункові рахунки ТОВ «Ілатанмед» та ТОВ «Автоспецпром» за автомобілі швидкої медичної допомоги, чим спричинили збиток бюджету на суму, яка більше ніж в 250 разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян, за наступних обставин.

Статтею 2 закону України від 06.12.2012 № 5515-VI «Про державний бюджет України на 2013 рік» затверджено бюджетні призначення головним розпорядникам коштів Державного бюджету України на 2013 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами, розподіл видатків на централізовані заходи між адміністративно-територіальними одиницями, розподіл видатків на здійснення правосуддя в розрізі місцевих та апеляційних судів згідно з додатками № 3, № 4, № 5 і № 8 до цього Закону.

Відповідно додатку № 3 закону України від 06.12.2012 № 5515-VI «Про державний бюджет України на 2013 рік» за КПКВК 3511210 субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій у становить 1 336 957,0 тис. грн.

Статтею 3 закону України від 06.12.2012 № 5515-VI «Про державний бюджет України на 2013 рік» затверджено на 2013 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатками № 6, № 7 та № 10 до цього Закону.

Відповідно додатку № 7 закону України від 06.12.2012 № 5515-VI «Про державний бюджет України на 2013 рік» субвенція з державного бюджету обласному бюджету Луганської області на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій становить 140 000,0 тис. грн.

Кошти Субвенції перераховано з державного бюджету обласному бюджету Луганської області Державною казначейською службою України згідно з розписом державного бюджету та відповідно до Порядку перерахування міжбюджетних трансферів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.12.2010 № 1132.

Згідно з нормами Бюджетного кодексу України, субвенції – це міжбюджетні трансфери, які, в свою чергу, є доходами місцевого бюджету (статті 2, 71, 97).

Відповідно до пункту 6 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (постанова Кабінету Міністрів України від 06.02.2012 № 106) переліки об’єктів і заходи, що фінансувалися за рахунок Субвенції, формувалися і затверджувалися Луганською обласною державною адміністрацією.

За рахунок коштів зазначеної Субвенції Департаментом охорони здоров’я Луганської обласної державної адміністрації було укладено договори про закупівлю автомобілів швидкої медичної допомоги з ТОВ «Ілатанмед» у кількості 47 одиниць на суму 30 454,0 тис. грн. та з ТОВ «Автоспецпром» у кількості 30 одиниць, на загальну 16 650,0 тис. грн.

У подальшому у 2013 році Департаменту охорони здоров’я ЛОДА не виконав у повному обсязі зобов’язання по сплаті коштів за поставлені автомобілі через недофінансування субвенції з Державного бюджету, через що вказані підприємства недоотримали коштів на суму 20 553,2 тис. грн..

У 2014 році вказана заборгованість була передбачена у бюджеті Луганської області, однак була погашена частково – 6 838 151 грн. через проблеми у роботі Державної казначейської служби Луганської області та початком АТО.

Далі, у 2015 році голова ЛОДА ОСОБА_3 не підтвердив вказаної кредиторської заборгованості, на підставі чого її передали на Державний бюджет з метою погашення.

З метою отримання заборгованості з бюджету ТОВ «Ілатанмед» та ТОВ «Автоспецпром» подали скарги до Господарського суду Харківської області та у липні 2015 року отримали рішення суду щодо безспірного списання з Департаменту охорони здоров’я ЛОДА заборгованості у сумі 21 млн. грн. з врахуванням пені та судових витрат, які були спрямовані у ЛОДА та Державну казначейську службу для виконання, у разі наявності грошових коштів на рахунках боржника.

Керівництво Департаменту охорони здоров’я ЛОДА у особі директора ОСОБА_4 29.12.2015 отримують додаткове фінансування з бюджету, за рахунок невикористаних коштів субвенції з Державного бюджету місцевому бюджету Луганської області на відновлення інфраструктури міст у сумі 21 млн. грн. та халатно ставлячись до виконання своїх посадових обов’язків спрямовують її на погашення кредиторської заборгованості перед ТОВ «Ілатанмед» та ТОВ «Автоспецпром» всупереч цільового призначення вказаних коштів.

На теперішній час на території Луганської області, що контролюється владою України знаходиться 19 автомобілів швидкої медичної допомоги, інші 58 повинні знаходитися на території, що контролюється НЗФ так званої «ЛНР».

09.02.2017 у зазначеному кримінальному провадженні, з метою встановлення:

станом на 05.11.2013, середньої ринкової ціни автомобіля швидкої медичної допомоги на базі Ford Transit ТУ У 29.1-38183310-004:2012 (автомобіль швидкої медичної допомоги FORD TRANSIT, тип А2), зазначеного у додатках (специфікаціях) до договору від 05.11.2013 про закупівлю товарів за бюджетні кошти № 05/11-2013, призначено відповідну авто-товарознавчу експертизу, проведення якої доручено експертам Луганського НДЕКЦ МВС України.

28.02.2017 до слідчого управління ГУНП в Луганській області надійшли клопотання Луганського НДЕКЦ МВС України про надання додаткових даних про колісні транспортні засоби переобладнані в автомобілі швидкої медичної допомоги, а саме:

- Яка ціна встановленого додаткового обладнання під час переобладнання з базової моделі Peugeot Boxer на автомобіль швидкої медичної допомоги на базі Peugeot Boxer ТУ У 29.1-38183310-002:2012 (автомобіль швидкої медичної допомоги PEUGEOT BOXER, тип А2), зазначеного у додатках (специфікаціях) до договору від 05.11.2013 про закупівлю товарів за бюджетні кошти № 05/11-2013?

- Яка вартість ремонтних робіт по встановленню додаткового обладнання на автомобіль швидкої медичної допомоги на базі Peugeot Boxer ТУ У 29.1-38183310-002:2012 (автомобіль швидкої медичної допомоги PEUGEOT BOXER, тип А2), зазначеного у додатках (специфікаціях) до договору від 05.11.2013 про закупівлю товарів за бюджетні кошти № 05/11-2013?

Виконання призначеної судової авто-товарознавчої експертизи до надання додаткових даних, призупинено.

З метою отримання даних, які необхідні експертам Луганського НДЕКЦ МВС України, для проведення призначеної судової авто-товарознавчої експертизи на адресу ТОВ «Автоспецпром» 02.03.2017 спрямовано лист про надання відповідної інформації.

До теперішнього часу ТОВ «Автоспецпром» відповідь на адресу слідчого управління ГУНП в Луганській області не надало.

Виконання призначених судових авто-товарознавчих експертиз до надання додаткових даних, призупинено.

До теперішнього часу ТОВ «Автоспецпром» відповідь на адресу слідчого управління ГУНП в Луганській області не надало.

Сторона кримінального провадження зазначає, що з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, сторона обвинувачення має необхідність в тимчасовому доступі до речей і документів ТОВ «Автоспецпром», код за код за ЄДРПОУ 38183310, та вилученні їх (здійсненні їх виїмки) щодо ціни встановленого додаткового обладнання під час переобладнання базових моделей автомобілів на автомобілі швидкої медичної допомоги та вартості ремонтних робіт по встановленню додаткового обладнання на автомобілях швидкої медичної допомоги, а саме до:

- бухгалтерських документів (первинних та зведених облікових документів: квитанцій, платіжних відомостей, головних бухгалтерських книг, тощо) стосовно вартості встановленого додаткового обладнання під час переобладнання базових моделей Peugeot Boxer на автомобілі швидкої медичної допомоги на базі Peugeot Boxer ТУ У 29.1-38183310-002:2012 (автомобіль швидкої медичної допомоги PEUGEOT BOXER, тип А2), зазначених у додатках (специфікаціях) до договору від 05.11.2013 про закупівлю товарів за бюджетні кошти № 05/11-2013;

- бухгалтерських документів стосовно вартості виконаних ремонтних робіт по встановленню додаткового обладнання на транспортні засоби вказані у попередньому пункті за вказаним договором.

Згідно інформації, яку отримано з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на офіційному сайті Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/ua/home), ТОВ «Автоспецпром», код за ЄДРПОУ 38183310, зареєстровано за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1, а отже є підстави вважати, що речі і документи перебувають у володінні зазначеної юридичної особи.

Заслухавши слідчого, прокурора, які повністю підтвердили наведені в обґрунтування клопотання доводи, вимоги, викладені в клопотанні, підтримали, просили його задовольнити, вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя дійшов наступного.

Згідно п.5 ч.2 ст.131 КПК України заходами забезпечення кримінального провадження є тимчасовий доступ до речей і документів.

Відповідно до ч.1 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв’язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв’язку, без їх вилучення.

Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, суд вважає, що слідчим доведена наявність підстав вважати, що існує реальна загроза знищення або зміни документів, а тому, відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України, вважає за необхідне розглянути клопотання без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

В судовому засіданні встановлено, що 18.11.2016 року до ЄРДР були внесені відомості про скоєння кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України, що підтверджується витягом з кримінального провадження за №2016130370000351 від 30.03.2017.

Заслухавши пояснення слідчого, слідчий суддя вважає, що сторона кримінального провадження довела наявність достатніх підстав вважати, що документи, які перебувають або можуть перебувати у володінні ТОВ «Автоспецпром», (код за ЄДРПОУ 38183310), самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв’язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; можуть бути використані як докази відомості, що містяться в цих документах, та неможливо іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, а тому доходить висновку про наявність підстав для надання тимчасового доступу до зазначених у клопотанні документів.

Керуючись ст.ст. 110, 132, 159-163 КПК України, слідчий суддя -

УХВАЛИВ:

Клопотання сторони кримінального провадження слідчого СУ ГУНП в Луганській області ОСОБА_2 погоджене прокурором відділу прокуратури Луганської області ОСОБА_1 задовольнити.

Надати слідчому СУ ГУ НП в Луганській області Козлову Максиму Борисовичу та старшому оперуповноваженому в ОВС УЗЕ в Луганській області ДЗЕ Національної поліції України ОСОБА_5, дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів ТОВ «Автоспецпром», код за ЄДРПОУ 38183310, яке зареєстровано за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1 з тимчасовим вилученням на час проведення авто-товарознавчої експертизи, а саме, до:

- бухгалтерських документів (первинних та зведених облікових документів: квитанцій, платіжних відомостей, головних бухгалтерських книг, тощо) стосовно вартості встановленого додаткового обладнання під час переобладнання базових моделей Peugeot Boxer:

o двигун № НОМЕР_1, кузов № НОМЕР_2;

o двигун № НОМЕР_3, кузов № НОМЕР_4;

o двигун № НОМЕР_5, кузов № НОМЕР_6;

o двигун № НОМЕР_7, кузов № НОМЕР_8;

o двигун № НОМЕР_9, кузов № НОМЕР_10;

o двигун № НОМЕР_11, кузов № НОМЕР_12;

o двигун № НОМЕР_13, кузов № НОМЕР_14;

o двигун № НОМЕР_15, кузов № НОМЕР_16;

o двигун № НОМЕР_17, кузов № НОМЕР_18;

o двигун № НОМЕР_19, кузов № НОМЕР_20;

o двигун № НОМЕР_21, кузов № НОМЕР_22;

o двигун № НОМЕР_23, кузов № НОМЕР_24;

o двигун № НОМЕР_25, кузов № НОМЕР_26;

o двигун № НОМЕР_27, кузов № НОМЕР_28;

o двигун № НОМЕР_29, кузов № НОМЕР_30;

o двигун № НОМЕР_31, кузов № НОМЕР_32;

o двигун № НОМЕР_33, кузов № НОМЕР_34;

o двигун № НОМЕР_35, кузов № НОМЕР_36;

o двигун № НОМЕР_37, кузов № НОМЕР_38;

o двигун № НОМЕР_39, кузов № НОМЕР_40;

o двигун № НОМЕР_41, кузов № НОМЕР_42;

o двигун № НОМЕР_43, кузов № НОМЕР_44;

o двигун № НОМЕР_45, кузов № НОМЕР_46;

o двигун № НОМЕР_47, кузов № НОМЕР_48;

o двигун № НОМЕР_49, кузов № НОМЕР_50;

o двигун № НОМЕР_51, кузов № НОМЕР_52;

o двигун № НОМЕР_53, кузов № НОМЕР_54;

o двигун № НОМЕР_55, кузов № НОМЕР_56;

o двигун № НОМЕР_57, кузов № НОМЕР_58;

o двигун № НОМЕР_59, кузов № НОМЕР_60;

на автомобілі швидкої медичної допомоги на базі Peugeot Boxer ТУ У 29.1-38183310-002:2012 (автомобіль швидкої медичної допомоги PEUGEOT BOXER, тип А2), зазначених у додатках (специфікаціях) до договору від 05.11.2013 про закупівлю товарів за бюджетні кошти № 05/11-2013;

- бухгалтерських документів стосовно вартості виконаних ремонтних робіт по встановленню додаткового обладнання на транспортні засоби вказані у попередньому пункті за вказаним договором.

Визначити строк дії ухвали тривалістю в 1 місяць, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

Роз’яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями Кримінального процесуального Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя В. І. Луганський

Джерело: ЄДРСР 66234038
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку