Справа №522/253/17
3/522/146/17
П О С Т А Н О В А
І м е н е м У к р а ї н и
30 березня 2017 року суддя Приморського районного суду м. Одеси Іванов В.В., розглянувши матеріали, про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_1, громадянка України, українка, працюючу начальником сектору з закупівлі товарно – матеріальних цінностей, відділу з організації тендерних закупівель , проживаючого за адресою: м.. Одеса, АДРЕСА_1
за скоєння адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 164-14 КУпАП,-
В С Т А Н О В И В :
Відповідно до складеного протоколу, гр. ОСОБА_1 порушила законодавство про закупівлі, порушила порядок оприлюднення інформації про закупівлі, відповідно до вимог законодавства, під час проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «код 27.90.7 – Устатковання електричне сигналізаційне, убезпечувальне, регулювання руху на залізницях, трамвайних коліях, автомобільних дорогах, внутрішніх водних шляхах, майданчиках для паркування. портових спорудах і литовишах (болометри напівпровідникові БП-2М(БП-2МЗ) або еквівалент)», а саме: секретарем комітету з конкурсних торгів ОСОБА_1 не подано на оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох робочих днів з дня його виконання (15.03.2016 - дата повного виконання Договору. 21.03.2016 - дата подачі на оприлюднення ЗВІТУ про виконання Договору, тобто подано на 4 робочий день). Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону звіт про виконання договору подається на оприлюднення протягом трьох робочих днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Відповідно ч. 1 ст. 10 Закону відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар комітету з конкурсних торгів Замовника. Отже, відповідальна за вищезазначене порушення секретар комітету з конкурсних торгів Підприємства ОСОБА_1. яка не подала на оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання Договору протягом трьох робочих днів з дня його виконання, таким чинив вчинивши адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 164-14 КУпАП, за кваліфікуючими ознаками: здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом.
Викладене підтверджується матеріалами адміністративної справи, а саме: протоколом про адміністративне правопорушення серія ДАСУ № 15/0445/2016 від 21.12.2016 року, поясненнями гр-н ОСОБА_1, витягом з акта ревізії фінансово-господарської діяльності державного підприємства «Одеська залізниця», договором поставки, видатковими та платіжними дорученнями, протоколом засідання комітету з конкурсних торгів та іншими адміністративними матеріалами.
В судовому засіданні ОСОБА_1 пояснила, що в її обов’язки, як секретаря комітету з конкурсних торгів, згідно з положенням про комітет конкурсних торгів із закупівлі матеріально - технічних ресурсів Одеської залізниці (далі Положення) входить: «ведення та оформлення протоколів засідань комітету, оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності, за дорученням голови комітету виконує іншу організаційну роботу, а також забезпечує відповідно до вимог законодавства реєстрацію, облік та зберігання документів щодо здійснення закупівель, дотримання вимог законодавства з питань діловодства при роботі з документами, здійснює інші повноваження відповідно до законодавства» (п.4, розділу IV Положення). Також в обов’язки, як працівника відділу з організації тендерних закупівель, відповідно до Положення «Про відділ з організації тендерних закупівель на Одеській залізниці» входить оприлюднення інформації про здійснення закупівель тендерним комітетом відповідно до вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель». В даному випадку ініціатор закупівлі є служба матеріально - технічного постачання ДП «Одеська залізниця». Згідно вказівки служби матеріально - технічного постачання ДП «Одеська залізниця» №НХ-06/104 від 02.10.2014 начальник фінансово - економічного відділу служби матеріально - технічного постачання ДП «Одеська залізниця» ОСОБА_2 протягом одного робочого дня після повного виконання зобов’язань по договору поставки в частині розрахунків за поставлену продукцію зобов’язана надавати до відділу з організації тендерних закупівель інформацію щодо дати та сум оплати за договорами. Таким чином, відповідно до вищезазначених наказів, обов’язки контролю за повним виконання зобов’язань по договору поставки в частині розрахунків покладені на начальника фінансово - економічного відділу служби матеріально - технічного постачання ДП «Одеська залізниця». Обов’язки щодо оприлюднення інформації про виконання договору покладено на ОСОБА_1, як на секретаря комітету з конкурсних торгів та працівника відділу з організації тендерних закупівель.
Після отримання звіту про виконання договору від служби матеріально - технічного постачання, зазначена інформація була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу. Оприлюднена інформація є повного та достовірною, відповідно до наданого звіту про виконання договору від служби матеріально - технічного постачання.
Суд, заслухавши пояснення, дослідивши матеріали справи, а також письмові пояснення ОСОБА_1 з додатками, вважає, що в діях ОСОБА_1 не міститься складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 164-14 КУпАП, виходячи з наступного.
ЗУ «Про здійснення державних закупівель» втратив свою чинність 01.08.2016 року, а протокол про адміністративне правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 164-14 КУпАП відносно ОСОБА_1 було складено 21.12.2016 року.
Порядок та строки оприлюднення інформації про закупівлі, який був передбачений ЗУ "Про здійснення державних закупівель, на які посилається державний фінансовий інспектор, не може бути застосований до особи у випадку втрати чинності закону, так як в даному випадку, закон зворотньої сили не має, так як погіршує становище особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.
У відповідності до ст.7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв'язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження у справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
Таким чином, провадження в справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 підлягає закриттю на підставі п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. ч. 1 ст. 247, 283, 284 КУпАП,-
ПОСТАНОВИВ:
Закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 164-14 КУпАП відносно ОСОБА_1 у зв’язку із відсутністю складу адміністративного правопорушення.
Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду Одеської області шляхом подачі апеляційної скарги через Приморський районний суд м. Одеси протягом десятиденного строку з дня винесення постанови.
Суддя Приморського
районного суду міста Одеси: ОСОБА_3
30.03.2017