open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 березня 2017 року справа № 813/251/17

Львівський окружний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді Брильовського Р.М.,

судді Гулика А.Г.

судді Сакалоша В.М.

при секретарі Новак Л.М.

за участю:

представника позивача: Боровця М.С.

представника відповідача: Лешика І.П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Львові справу за позовом Приватного підприємства «Західний Буг» до Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання протиправною бездіяльність, -

в с т а н о в и в :

Приватне підприємство «Західний Буг» (далі - відповідач, ПП «Західний Буг») звернулося до суду з позовом до Державної архітектурно-будівельної інспекції України (далі - ДАБІ України), в якому просить з врахуванням заяви про зменшення позовних вимог визнати протиправною бездіяльність Державної архітектурно-будівельної інспекції України щодо нездійснення протягом п'яти робочих днів реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт «Будівництво силосів для зберігання зерна» за адресою вул. 1-го Травня, 4, смт. Жвирка, Сокальського району, Львівської області.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 21 грудня 2016 року позивач подав через Центр надання адміністративних послуг Львівської міської ради до відповідача Декларацію про початок виконання будівельних робіт «Будівництво силосів для зберігання зерна» за адресою вул. 1-го Травня, 4, смт. Жвирка, Сокальського району Львівської області, що підтверджується Реєтраційною карткою № ДО-2-12907 від 21.12.2016 року. Позивач, зазначає, що відповідач всупереч пункту 2 статті 36 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», не вжив жодних заходів щодо реєстрації декларації, шляхом внесення інформації до реєстру протягом встановленого законодавством строку, що настав 28 грудня 2016 року. Крім того, позивач зазначив, що один примірник декларації був повернутий з письмовим обґрунтуванням про причини повернення декларації для усунення виявлених недоліків лише 06 січня 2017 року, тобто прострочення по розгляду поданої Декларації становить 6-ть робочих днів, що суперечить чинному законодавству України. Позивач не погоджуючись з такою бездіяльністю відповідачів, що полягала у невидачі у встановлений законодавством строк декларації або обґрунтованого пояснення про причини повернення декларації для усунення виявлених недоліків звернувся до суду.

Представник позивача у судовому засіданні позов підтримав з підстав викладених у позовній заяві, просив задовольнити.

Представник відповідача проти позову заперечив, надав пояснення, аналогічні викладеним у запереченні на позов.

Відповідач подав до суду заперечення на позовну заяву, в якому просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог. Свої заперечення обґрунтовує тим, що 29.12.2016 структурним підрозділом апарату відповідача Департаментом у Львівській області було прийнято рішення про повернення поданої позивачем декларації на доопрацювання, що є оформлене листом № 1013-6/3765-16 та присвоєно єдиний номер повернення даної декларації ЛB 090163651583 від 29.12.2016, тобто на 5-й робочий день, що відповідає строкам, встановлених чинним законодавством України. Крім того, відповідач зазначив, що жодним нормативно правовим актом не передбачено обов'язку відповідача передавати документи особисто до Управління дозвільного офісу Львівської міської ради у певні конкретно визначені строки, однак визначено строк на прийняття рішення про реєстрацію декларації чи повернення на доопрацювання. Для отримання інформації позивач міг звернутись до Департаменту ДАБІ у Львівській області на 6-й робочий день та отримати інформацію про прийняте рішення щодо поданої ним декларації, однак позивач не звертався до Департаменту про отримання такої інформації. Оскільки, Департаментом ДАБІ у Львівській області розглянуто декларацію позивача, подану через Управління «Дозвільний офіс» Львівської міської ради - своєчасно, а доступ користувачів до даних реєстру здійснюється безоплатно через офіційний веб-сайт Держархбудінспекції позивач, будучи обізнаним про строки розгляду поданих ним документів міг скористатися своїм правом та звернутися до суб'єкта надання адміністративних послуг (телефоном, електронною поштою, іншими засобами зв'язку) для одержання інформації стосовно розгляду його заяви, однак позивач не скористався своїм правом. Відповідач, просив суд звернути увагу, що позивач скористався своїм правом та повторно подав на розгляд до відповідача декларацію про початок виконання будівельних робіт «Будівництво силосів для зберігання зерна» за адресою вул. 1-го травня, 4 смт Жвирка, Сокальського району. Львівської області» згідно з реєстраційною карткою ЦНАП ЛМР № ДО-2-322/ш від 11.01.2017р. з виправленими недоліками. За результатом розгляду такої декларації було прийнято рішення про її реєстрацію, про що внесено запис до Єдиного реєстру документів, що дає право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів за № ЛВ 083170181096 від 17.01.2017р. Оскільки, дії відповідача вчиненні відповідно до чинного законодавства, відповідач просить відмовити у задоволенні позовних вимог повністю.

Суд, заслухавши пояснення представника позивача та відповідача, з'ясувавши обставини, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив наступні фактичні обставини та відповідні їм правовідносини.

21 грудня 2016 року позивач через Центр надання адміністративних послуг Львівської міської ради до Державної архітектурно-будівельної інспекції України в особі Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області подав декларацію про початок виконання будівельних робіт «Будівництво силосів для зберігання зерна» за адресою вул. 1-го Травня, 4, смт. Жвирка, Сокальського району Львівської області.

Декларацію про початок виконання будівельних робіт «Будівництво силосів для зберігання зерна» за адресою вул. 1-го Травня, 4, смт. Жвирка, Сокальського району Львівської області прийнято та оформлено адміністратором Центру надання адміністративних послуг Львівської міської ради Панюца Іриною Іванівною, що підтверджується реєстраційною карткою № ДО-2-12907 від 21.12.2016.

23.12.2016 на адресу Департаменту ДАБІ у Львівській області надійшла на розгляд за вхідним реєстраційним № 1013/15/17-3659 декларація про початок виконання будівельних робіт «Будівництво силосів для зберігання зерна» за адресою вул. 1-го Травня, 4, смт. Жвирка, Сокальського району Львівської області.

За результатами розгляду поданих ПП «Західний Буг» документів Департамент ДАБІ у Львівській області листом №1013-6/3765-16 від 29.12.2016 повернув на доопрацювання вказану декларацію.

Декларацію про готовність об'єкта до експлуатації № ЛВ 090163651583 повернуто по причині:

- невірно внесено ідентифікаційний код проектувальника - фізичної особи проектувальник позначкою коду згідно з ЄДРПОУ:

- потребує впорядкування інформація про підстави використання для будівництва земельної ділянки в частині зазначення номера договору оренди землі;

- не внесено в повній мірі дані в інформації про основні показники об'єкта будівництва відповідно до проектної документації, розробленої в установленому порядку, склад та зміст якої визначено державними будівельними нормами, стандартами та правилами та, зокрема, ДБН А.2.2-3:2014 «Склад зміст проектної документації на будівництво» та згідно із відображеним найменуванням об'єкта:

- не вказано даних про посаду особи, якою підписано та засвідчено подану декларацію.

Повернення декларацій мотивовано пунктом 18 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 в редакції постанови Кабінету Міністрів України № 879 від 21.10.2015.

Вирішуючи даний спір, суд керувався наступним.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів встановлено Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17 лютого 2011 року.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 34 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" замовник має право виконувати будівельні роботи після реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю декларації про початок виконання будівельних робіт - щодо об'єктів будівництва, що належать до I-III категорій складності.

Згідно з ст. 36 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" -

1. Право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням або зареєстрованою декларацією про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об'єктах, що належать до I-III категорій складності, підключення об'єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт.

2. Реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт проводить орган державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі протягом п'яти робочих днів з дня надходження декларації.

Виконувати будівельні роботи, підключати об'єкт будівництва до інженерних мереж та споруд без реєстрації зазначеної декларації забороняється.

За наявності зареєстрованої декларації про початок виконання будівельних робіт отримання замовником та генеральним підрядником чи підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) інших документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт та видалення зелених насаджень у межах будівельного майданчика не вимагається.

3. Форма декларації про початок виконання будівельних робіт, порядок її подання та реєстрації, форма повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації визначаються Кабінетом Міністрів України.

4. Орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає декларацію про початок виконання будівельних робіт замовникові для усунення виявлених недоліків, якщо у декларації не відображено інформації щодо замовника, назви чи адреси об'єкта будівництва, документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою (крім випадків, визначених частиною четвертою статті 34 цього Закону), містобудівних умов та обмежень (крім об'єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються), проектувальника, головного архітектора та/або головного інженера проекту, осіб, відповідальних за проведення авторського і технічного нагляду, з обґрунтуванням причини у строк, передбачений для її реєстрації. Після усунення недоліків декларація розглядається органом державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, передбаченому для її реєстрації.

Рішення про реєстрацію або повернення декларації про початок виконання будівельних робіт може бути розглянуто у порядку нагляду центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду (без права реєстрації декларації), або оскаржено до суду.

5. У разі якщо орган державного архітектурно-будівельного контролю не зареєстрував декларацію про початок виконання будівельних робіт або не прийняв рішення про відмову в її реєстрації в установлений цією статтею строк, право на виконання будівельних робіт виникає на одинадцятий робочий день з дня, коли декларація повинна бути зареєстрована або повернена.

У такому разі декларація вважається зареєстрованою.

6. У разі якщо право на будівництво об'єкта передано іншому замовнику або змінено осіб, відповідальних за проведення авторського і технічного нагляду, замовник протягом трьох робочих днів повідомляє про такі зміни орган державного архітектурно-будівельного контролю, який зареєстрував декларацію про початок виконання будівельних робіт.

8. Замовник відповідно до закону несе відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації про початок виконання будівельних робіт, та виконання будівельних робіт без зареєстрованої декларації.

Постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466 затверджено Порядок виконання підготовчих та будівельних робіт. (далі - Порядок).

Вказаним Порядком визначено механізм набуття права на виконання підготовчих та будівельних робіт.

Відповідно до абзацу 1 пункту 2 Порядку, будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення діючих підприємств, реставрації, капітального ремонту.

Згідно до абзацу 2 пункту 2 Порядку, повнота даних - інформація, надана замовником у поданих документах, в обсязі, достатньому для прийняття рішення про реєстрацію декларації про початок виконання підготовчих робіт та декларації про початок виконання будівельних робіт (далі - декларації);

Будівельні роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договору суперфіцію щодо об'єктів I-III категорії складності. (п. 5 Порядку).

Реєстрація декларацій, видача дозволу, їх дублікатів здійснюється шляхом внесення даних до реєстру з дотриманням вимог Законів України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та "Про адміністративні послуги". (п. 10 Порядку).

Замовник (його уповноважена особа) заповнює і подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення чи через електронну систему здійснення декларативних процедур у будівництві до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю два примірники декларації за формою, наведеною у додатках 4, 5, 6 до цього Порядку.

Один примірник декларації після проведення реєстрації повертається замовнику, другий - залишається в органі державного архітектурно-будівельного контролю.

Декларація про початок виконання підготовчих робіт не надає права на виконання будівельних робіт. (п. 16 Порядку).

Орган державного архітектурно-будівельного контролю протягом п'яти робочих днів з дня надходження до нього декларації перевіряє повноту даних, зазначених у декларації, та здійснює дії щодо внесення інформації, зазначеної у декларації, до реєстру. (п. 17 Порядку).

Орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає з письмовим обґрунтуванням причини у строк, передбачений для її реєстрації, декларацію про початок виконання будівельних робіт замовникові (його уповноваженій особі) для усунення виявлених недоліків, якщо у декларації не відображено інформації щодо замовника, назви чи адреси об'єкта, документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою (крім випадків, визначених пунктом 7 цього Порядку), містобудівних умов та обмежень (крім об'єктів, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються), проектувальника, головного архітектора та/або головного інженера проекту, осіб, відповідальних за проведення авторського і технічного нагляду. (п. 18 Порядку).

Після усунення недоліків декларація розглядається органом державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, передбаченому для її реєстрації. (п. 19 Порядку).

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, подана ПП «Західний Буг» 21.12.2016 декларація про початок виконання будівельних робіт «Будівництво силосів для зберігання зерна», що знаходяться по вул. 1-го Травня, 4, смт. Жвирка, Сокальського району, Львівської області містила недоліки, а саме: не вірно внесено ідентифікаційний код проектувальника - фізичної особи проектувальник позначкою коду згідно з ЄДРПОУ потребує порядкування інформація про підстави використання для будівництва земельної ділянки в частині зазначення номера договору оренди землі; не внесено в повній мірі дані у інформації про основні показники об'єкта будівництва відповідно до проектної документації, розробленої в установленому порядку, склад та зміст якої визначено державними будівельними нормами, стандартами та правилами, та зокрема ДБН А.2.2-3:2014 «Склад зміст проектної документації на будівництво» та згідно із відображеним найменуванням об'єкта не вказано даних про посаду особи, якою підписано та засвідчено подану декларацію.

Відповідно до пункту 18 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 в редакції постанови Кабінету Міністрів України № 879 від 21.10.2015, Департамент ДАБІ у Львівській області повернув декларацію про початок виконання будівельних робіт «Будівництво силосів для зберігання зерна», що знаходяться по вул. 1-го Травня, 4, смт. Жвирка, Сокальського району, Львівської області, замовнику для усунення виявлених недоліків.

Крім того, як зазначив відповідач у своєму запереченні ПП «Західний Буг» після повернення на доопрацювання декларацій про початок виконання будівельних робіт, позивач повторно подав на розгляд декларацію про початок виконання будівельних робіт «Будівництво силосів для зберігання зерна» за адресою вул. 1-го Травня, 4, смт. Жвирка, Сокальського району, Львівської області, що підтверджується реєстраційною карткою ЦНАП Львівської міської ради № ДО-2-322 від 11.01.2017 з виправленими недоліками. За результатами розгляду такої декларації відповідач прийняв рішення про її реєстрацію, про що внесено запис Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулюванн зазаначених документів за № ЛВ 083170181096 від 17.01.2017.

Як передбачено пунктом 2 розділу ІІІ Порядку, заява про прийняття в експлуатацію об'єкта в експлуатацію подається замовником або його уповноваженою особою з урахуванням вимог Закону України "Про адміністративні послуги" до органу державного архітектурно-будівельного контролю за місцезнаходженням об'єкта.

Отже, подання заяви до органу державного архітектурно-будівельного контролю відбувається з урахуванням Закону України "Про адміністративні послуги" від 06.09.2012 року № 5203-VI (в редакції від 28.06.2015 року), яким визначено правові засади реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг.

Згідно з п.1 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про адміністративні послуги" адміністративна послуга - результат здійснення владних повноважень суб'єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов'язків такої особи відповідно до закону, а згідно з пунктом 3 цієї частини суб'єкт надання адміністративної послуги - орган виконавчої влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги.

У відповідності до ч. 1 ст. 9 Закону України "Про адміністративні послуги" адміністративні послуги надаються суб'єктами надання адміністративних послуг безпосередньо, через центри надання адміністративних послуг та/або через Єдиний державний портал адміністративних послуг.

Згідно з ч. 4 ст. 9 Закону України "Про адміністративні послуги" заява на отримання адміністративної послуги (далі - заява) подається в письмовій чи усній формі. Письмова заява може бути подана суб'єкту надання адміністративної послуги особисто, надіслана поштою або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв'язку.

Відповідно до ч. 3 ст. 10 цього ж Закону суб'єкт надання адміністративних послуг надає адміністративну послугу, а центр надання адміністративних послуг забезпечує організацію надання такої послуги у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб'єктом звернення.

Згідно з ч. 1 ст. 12 Закону України "Про адміністративні послуги" центр надання адміністративних послуг - це постійно діючий робочий орган або структурний підрозділ місцевої державної адміністрації або органу місцевого самоврядування, що зазначений у частині другій цієї статті, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб'єктами надання адміністративних послуг.

Таким чином, Законом Закону України "Про адміністративні послуги" розмежовано поняття "суб'єкт надання адміністративних послуг" та "центр надання адміністративних послуг", відповідно до яких Департамент ДАБІ у Львівській області є суб'єктом надання адміністративних послуг, а Управління "Дозвільний офіс" Львівської міськради - центром надання адміністративних послуг.

Законом Закону України "Про адміністративні послуги" не встановлено порядку взаємодії між суб'єктом надання адміністративних послуг та центром надання адміністративних послуг, не визначено строків передачі документів між ними та відповідальності за їх порушення.

Натомість Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" для органу державного архітектурно-будівельного контролю встановлено строк реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт на безоплатній основі протягом п'яти робочих днів з дня надходження декларації.

Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 24.06.2011 № 92 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.07.2015 №165), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19 липня 2011 р. за № 885/19623, затверджено Порядок ведення єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів (далі - Порядок №92).

Порядок №92 визначає механізм ведення єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів (далі - реєстр), як єдиної комп'ютерної бази даних. Реєстр ведеться з дотриманням вимог законодавства про захист персональних даних.

Відповідно до п.п. «а» п. 9 Порядку №92 до реєстру вносяться відомості про назву, дату та номер повідомлення, декларації, дозволу, сертифіката, у тому числі відомості про повернення декларації на доопрацювання для усунення виявлених недоліків та надання відмови у видачі дозволів чи сертифікатів.

Судом встановлено, що Департаментом ДАБІ у Львівській області розглянуто подану позивачем декларацію про початок виконання будівельних робіт від 21.12.2015 року, за результатами розгляду таку було повернено на доопрацювання, відомості про що внесено до реєстру, підтвердженням чого є присвоєння декларації відповідного номеру № ЛВ 090163651583 від 29.12.2016.

Тобто, Департаментом ДАБІ у Львівській області розглянуто заяву ПП «Західний Буг», подану через Управління "Дозвільний офіс" Львівської міської ради 21.12.2016 за № ДО-2-12907, своєчасно.

Згідно з п. 10 Порядку № 92 доступ користувачів до даних реєстру здійснюється безоплатно через офіційний веб-сайт Держархбудінспекції.

Відповідно до ст. 6 Закону України "Про адміністративні послуги" суб'єкти звернення мають право на безоплатне отримання інформації про адміністративні послуги (частина перша), а суб'єкт надання адміністративних послуг зобов'язаний забезпечити надання суб'єкту звернення, який звернувся за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв'язку), інформації про порядок надання адміністративних послуг (пункт 4 частини другої).

Наведені положення Порядку № 92 та Закону України "Про адміністративні послуги" свідчать про можливість заявника знайомитися з відомостями реєстру і звертатися до суб'єкта надання адміністративних послуг (телефоном, електронною поштою, іншими засобами зв'язку) для одержання інформації стосовно розгляду його заяви.

ПП «Західний Буг», будучи обізнаним про строки розгляду поданих ним документів та строки дії "будівельної амністії" таким своїм правом не скористався.

Відповідно до вимог частини другої статті 71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до частини третьої статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Враховуючи наведене, суд дійшов переконання, що відповідач діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені законами та іншими нормативними актами України.

Таким чином, сукупність вищенаведених, підтверджених документально та встановлених обставин дає суду підстави визнати позовні вимоги не обґрунтованими та такими, що не підлягають до задоволення.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат у справі, суд враховує, що відповідно до статті 94 КАС України, особі, що не є суб'єктом владних повноважень у разі відмови у задоволені позову - судовий збір не відшкодовуються.

Керуючись ст.ст. 2, 4, 7-14, 24, 69, 70, 71, 86, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

Постановив:

В задоволенні адміністративного позову відмовити.

Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України.

Повний текст постанови складено та підписано 20.03.2017 року.

Головуючий суддя Р.М. Брильовський

Суддя А.Г. Гулик

Суддя В.М. Сакалош

Джерело: ЄДРСР 65435885
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку