open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа №127/4396/17

Провадження №1-кс/127/1732/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 березня 2017 року м. Вінниця

Вінницький міський суд Вінницької області

в складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

за участю слідчого ОСОБА_3 ,

розглянувши клопотання слідчого СУ ГУ Національної поліції у Вінницькій області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів,-

ВСТАНОВИВ:

Слідчий СУ ГУ Національної поліції у Вінницькій області старший лейтенант поліції ОСОБА_3 звернулася до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_4 ».

Клопотання мотивовано тим, що Слідчим управлінням ГУ Національної поліції у Вінницькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №12016020000000433 від 28.12.2016 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України.

Згідно клопотання, ОСОБА_5 перебуваючи на посаді директора ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) до функціональних обов`язків якого, згідно статуту товариства, віднесено здійснення організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських обов`язків, тобто будучи службовою особою, діючи умисно, переслідуючи корисливий мотив та мету спрямовану на заволодіння чужим майном, достовірно знаючи про відсутність працевлаштованих в ПП « ОСОБА_4 » найманих працівників відповідної кваліфікації та професій та відсутність в ПП « ОСОБА_4 » виробничої техніки, а отже чітко усвідомлюючи про неможливість виконання ним заявлених робіт в становленні строки, шляхом зловживання своїми службовими повноваженнями, подавши для участі в закупівлях проведених КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо будівництва тротуару по вул. Комарова в м.Хмільнику Вінницької області», завідомо неправдиві відомості щодо наявності інженерно технічних робітників та виробничої техніки, здійснив заволодіння бюджетними коштами у великому розмірі.

Так, відповідно до оголошення про проведення закупівлі замовник КП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ) здійснювало закупівлю робіт, а саме будівництва тротуару по АДРЕСА_2 , очікувана вартість закупівлі: 1111230, 00 грн. (один мільйон сто одинадцять тисяч двісті тридцять гривень) з урахуванням ПДВ.

У вересні жовтні 2016 року ПП « ОСОБА_4 », в особі його директора ОСОБА_5 який розпочав реалізацію вищевказаного злочинного умислу, прийняло участь та стало переможцем у процедурі закупівель, проведеній КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо робіт, а саме будівництва тротуару по АДРЕСА_2 .

Згідно відповіді з ІНФОРМАЦІЯ_2 від 22.11.2016 №2731/06-31/05 та відповіді з ІНФОРМАЦІЯ_3 від 21.11.2016 №2477/09/02-32-08-00-10 встановлено, що ПП « ОСОБА_4 » в 2016 році єдиний соціальний внесок на загальнообов`язкове державне страхування не сплачував та звітність, в тому числі податкову, не подавав. Однак, ОСОБА_5 , достовірно знаючи про відсутність працевлаштованих в ПП « ОСОБА_4 » найманих працівників відповідної кваліфікації та професій усвідомлюючи протиправний характер своїх дій та переслідуючи корисливу мету спрямовану за заволодіння бюджетних коштів у великих розмірах, зловживаючи своїми службовими повноваженнями, подав для участі в закупівлях проведених КП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо будівництва тротуару по вул. Комарова в м.Хмільнику Вінницької області» завідомо підроблений документ, а саме інформаційну довідку і якій вказав, неправдиві відомості про працевлаштування в ПП « ОСОБА_4 » головного інженера ОСОБА_6 , виконроба ОСОБА_7 , інженера з охорони праці та техніки безпеки ОСОБА_8 .

Крім того відповідно до відповіді з ІНФОРМАЦІЯ_4 та координації поліції «102» Головного управління Національної поліції у Вінницькій області від 01.12.2016 №1736/27/01-2016, відповіді з ІНФОРМАЦІЯ_5 від 28.11.2016 від 31/2/11158, відповіді з ІНФОРМАЦІЯ_6 від 07.12.2016 №10-02/1981/16, встановлено, що станом на 2016 рік транспортні засоби та будівельна техніка у власності та користуванні ПП « ОСОБА_4 » відсутня.

Однак, незважаючи на це, ОСОБА_5 , продовжуючи всій злочинний умисел, достовірно знаючи про відсутність станом на 2016 рік у власності ПП« ОСОБА_4 », транспортних засобів та будівельної техніки, усвідомлюючи протиправний характер своїх дій та переслідуючи корисливу мету спрямовану за заволодіння бюджетних коштів у великих розмірах, зловживаючи своїми службовими повноваженнями, подав для участі в закупівлях проведених КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо будівництва тротуару по АДРЕСА_2 » завідомо підроблений документ, а саме інформаційну довідку і якій вказав, неправдиві відомості щодо наявності у власності ПП « ОСОБА_4 » асфальтоукладчика, грейдера, три автомобілі марки «КАМАЗ», каток 8 тон, каток 10 тон.

На підставі вищевказаних підроблених документів, враховуючи найнижчу заявлену ПП « ОСОБА_4 » ціну в розмірі 948987.00 грн. КП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » прийнято рішення №8 від 03 жовтня 2016 року, яким визначено ПП « ОСОБА_4 » переможцем по закупівлі «Будівництва тротуару по АДРЕСА_2 ».

В подальшому, ОСОБА_5 , будучи службовою особою, діючи умисно, керуючись корисливим мотивом та переслідуючи корисливу мету спрямовану на заволодіння чужим майном, усвідомлюючи про неможливість виконання договірних умов у встановленні строки у зв`язку із відсутністю працевлаштованих робітників відповідної кваліфікації та виробничої техніки, уклав від імені ПП « ОСОБА_4 » (підрядчик) з КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в особі начальника ОСОБА_9 (замовник) договір підряду від 10 жовтня 2016 року.

Так, відповідно вказаного договору підряду ПП « ОСОБА_4 » зобов`язується на свій ризик, власними і залученими силами і засобами, із своїх матеріалів виконаними роботи по об`єкту «Будівництво тротуару по вул.Комарова в м. Хмільнику Вінницької області», відповідно до проектно кошторисної документації у строк до 30 грудня 2016 року, загальна вартість робіт за цим договором складає 948987,00 (дев`ятсот сорок вісім тисяч дев`ятсот вісімдесят сім гривень 00 копійок) з ПДВ.

Також, досудовим розслідуванням по кримінальному провадженню встановлено, що ОСОБА_5 перебуваючи на посаді директора ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) до функціональних обов`язків якого, згідно статуту товариства, віднесено здійснення організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських обов`язків, тобто будучи службовою особою, діючи умисно, чітко усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, переслідуючи мету отримання ліцензії на право зайняття господарською діяльністю з будівництва об`єктів ІV та V категорії складності, використовуючи комп`ютерну техніку, 23 серпня 2016 року склав завідомо неправдивий офіційний документ, а саме: «Відомість про виробничо технічну базу, склад працівників за професійним та кваліфікаційним рівнем, технологію виробництва, інформаційно правове забезпечення, наявну систему контролю якості виконання робіт, виконані заявником будівельно монтажні роботи ПП « ОСОБА_4 », куди вніс неправдиві відомості щодо укомплектованості ПП « ОСОБА_4 » професіоналами, фахівцями і робітниками необхідних професій та кваліфікації.

Так, відповідно до відповіді з ІНФОРМАЦІЯ_2 від 22.11.2016 №2731/06-31/05 та відповіді з ІНФОРМАЦІЯ_3 від 21.11.2016 №2477/09/02-32-08-00-10 встановлено, що ПП « ОСОБА_4 » в 2016 році єдиний соціальний внесок на загальнообов`язкове державне страхування не сплачував та звітність, в тому числі податкову, не подавав.

Однак, ОСОБА_5 , достовірно знаючи про відсутність станом на липень та серпень 2016 року працевлаштованих в ПП « ОСОБА_4 » найманих працівників відповідної кваліфікації та професій, вніс до розділу №2 відомості про виробничо технічну базу, склад працівників за професійним та кваліфікаційним рівнем, технологію виробництва, інформаційно правове забезпечення, наявну систему контролю якості виконання робіт, виконані заявником будівельно монтажні роботи ПП « ОСОБА_4 », а саме до розділу з назвою «Укомплектованість суб`єкта господарювання керівниками, професіоналами, фахівцями, і робітниками необхідних професій та кваліфікацій відповідно до організаційної структури, положень Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій та вимог Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» завідомо неправдиві відомості про те що: загальна чисельність інженерно технічних працівників 3 фахівця, в тому числі 2 фахівця працюють за основним місцем роботи (виконавець робіт (в.о. геодезиста) та інженер з ОП та ТБ), 1 фахівець працює за трудовою угодою (виконавець робіт); загальна чисельність робітників всього 17 робітників, в тому числі 7 робітників працюють за основним місцем роботи (будівельно монтажна бригада 2 арматурники, 1 електрогазозварник, 2 монтажники з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій; бригада будівництва транспортних споруд 2 асфальтобетонника), 10 робітників працюють за трудовою угодою (будівельно монтажна бригада 2 бетоняра, 1 стропальник, 2 муляри; бригада будівництва транспортних споруд 2 укладальника бруківки, 2 дорожніх робітники, 1 ремонтник штучних споруд).

В подальшому, 26 серпня 2016 року, ОСОБА_5 , діючи умисно, чітко усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, переслідуючи мету отримання ліцензії на права зайняття господарською діяльністю, пов`язаної зі створенням об`єктів архітектури, використав підроблену відомість про виробничо технічну базу, склад працівників за професійним та кваліфікаційним рівнем, технологію виробництва, інформаційно правове забезпечення, наявну систему контролю якості виконання робіт, виконані заявником будівельно монтажні роботи ПП « ОСОБА_4 » , подавши її спільно із заявою про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів IV категорії складності до ІНФОРМАЦІЯ_7 . За результатами розгляду ІНФОРМАЦІЯ_7 вищевказаної заяви та відомості, 6 вересня 2016 року ПП « ОСОБА_4 » отримало ліценцію №33-Л на право господарської діяльності з будівництва об`єктів ІV та V категорії складності.

З метою з`ясування усіх обставин директору ПП « ОСОБА_4 » ОСОБА_5 19.01.2017 особисто вручено запит, щодо надання органу досудового розслідування в порядку ст. 93 КПК України наступних документів: оригіналів всіх документів поданих ПП « ОСОБА_4 » для участі в процедурі закупівель проведених КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо будівництва тротуару по АДРЕСА_2 в 2016 році; завірених копій всіх документів проектно кошторисної документації (в тому числі план) сформованої для виконання будівництва тротуару по АДРЕСА_2 в 2016 році та яка знаходиться в розпорядженні ПП « ОСОБА_4 »; завіреної копії декларації про дозвіл на початок будівництва та інших документів отриманих в Державній архітектурно будівельній інспекції та які стосуються будівництва тротуару по АДРЕСА_2 в 2016 році та які знаходяться в розпорядженні ПП « ОСОБА_4 »; оригіналу договору підряду від 10 жовтня 2016 року укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в особі начальника ОСОБА_9 та ПП « ОСОБА_4 » в особі директора ОСОБА_5 щодо будівництва тротуару по АДРЕСА_2 з усіма додатковими угодами, специфікаціями, довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В), локальними кошторисами, підсумковими відомостями ресурсів, платіжними дорученнями (з відмітками казначейського органу); завірену копію наказу про призначення на посаду директора ПП « ОСОБА_4 » ОСОБА_5 ; завіреної копії рішення зборів учасників ПП « ОСОБА_4 » якими було вирішенно призначити на посаду директора ПП « ОСОБА_4 » ОСОБА_5 ; завірену копію статутів ПП « ОСОБА_4 » у всіх редакціях; виписки по банківських рахунках ПП « ОСОБА_4 » № НОМЕР_3 , № НОМЕР_4 , № НОМЕР_5 , № НОМЕР_6 , № НОМЕР_7 , № НОМЕР_8 , № НОМЕР_9 відкритих у Вінницькій філії ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », за період з 01.01.2016 по теперішній час, із відмітками (печаткою) банківської установи та із зазначенням контрагентів, призначення платежів, щоденних вхідних та вихідних залишків, ідентифікаційних кодів кореспондентів, МФО банківських установ, номерів розрахункових рахунків кореспондентів, назв кореспондентів, обігу грошових коштів по дебету та кредиту; завіреної копії трудової угоди (чи іншого документа офіційного працевлаштування) укладеної з головним інженером (в.о. заступника директора) ПП « ОСОБА_4 » та завірені копії документів що посвідчують особу головного інженера, підтверджують його освіту (диплом чи інше) та стаж роботи; завіреної копії трудової угоди (чи іншого документа офіційного працевлаштування) укладеної з виконавцем робіт (в.о. геодезиста) ПП « ОСОБА_4 » та завірені копії документів що посвідчують особу виконавця робіт, підтверджують його освіту (диплом чи інше) та стаж роботи; завіреної копії трудової угоди (чи іншого документа офіційного працевлаштування) укладеної з Інженером з ОП та ТБ ПП « ОСОБА_4 » та завірені копії документів що посвідчують особу інженера з ОП та ТБ, підтверджують його освіту (диплом чи інше) та стаж роботи; завіреної копії трудової угоди (чи іншого документа офіційного працевлаштування) укладеної з виконавцем робіт ПП « ОСОБА_4 » та завірені копії документів що посвідчують особу виконавця робіт, підтверджують його освіту (диплом чи інше) та стаж роботи; завіреної копії трудових угод (чи інших документів офіційного працевлаштування) укладених з працівниками ПП « ОСОБА_4 » та завірені копії документів що посвідчують особу виконавця робіт, підтверджують його освіту (диплом чи інше) та стаж роботи; завіреної копії договору оренди №б/н від 03 березня 2016 року укладеного з ПП « ОСОБА_10 » щодо оренди офісного приміщення площею 48,8 м2 за адресою: АДРЕСА_3 та щодо оренди складських приміщень площею 75,0 м2, за адресою: АДРЕСА_4 , складські приміщення « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди крану КС -5576 укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди Екскаватора JСВ укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди Бульдозера Т-130 укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди Самоскиду КрАЗ-222 укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди самоскиду ГАЗ-3309 укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди Віброкатка HONKER R800D укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди Катка дорожнього СД -802 на базі Т150 укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди Асвальтоукладчика гусенного Bomag BF 691 C, ширина плити 2.7-6,0м, укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди Фрези дорожньої на базі трактора « ІНФОРМАЦІЯ_10 » МТЗ 80-82 укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії «Положення про службу охорони праці» та наказу про його затвердження №8-ОП від 18.08.2016 року; завіреної копії інструкції з охорони праці та завірену копію про їх затвердження №9-ОП від 18.08.2016 року; завірено копії наказу №7-ОП від 18.08.2016 року; завіреної копії наказу №10 від 19.08.2016 про введення в дію Систему управління якістю виконання робіт та призначення головного інженера відповідальною особою з забезпечення якості виконання робіт (відповідно до посадової інструкції підприємства); завіреної копії посадової інструкції інженера який є відповідальною особою за забезпечення якості виконання робіт; завіреної копії наказу №11 від 19.08.2016 відповідно до якого відповідальним за вхідний контроль робочої документації, конструкцій, виробів, металів та устаткування, операційний контроль будівельних процесів або виробничих операцій і приймальний контроль будівельно монтажних робіт призначеного головного інженера; завіреної копії методик, інструкцій необхідних для перевірки встановлених параметрів та якості продукції і технологічних операцій в наявності; завіреної копії сертифікатів відповідності нормам чинного законодавства за показниками якості та екологічної безпеки матеріалів та обладнання що використовує ПП « ОСОБА_4 »; завіреної копії договору №28/15 від 25 серпня 2016 року укладеного ПП « ОСОБА_4 » з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » на проведення випробування будівельних матеріалів, грунтів та асфальтобетонних сумішей, з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, свідоцтвом про атестацію №ПУ -0164/14, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №16-35 від 25 серпня 2016 укладеного з КП « ІНФОРМАЦІЯ_12 » щодо здійснення контролю якості зварювальних робіт, з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, свідоцтвом про атестацію лабораторії № НОМЕР_10 , іншими супутніми документами; завірених копій договорів укладених ПП « ОСОБА_4 » з контрагентами в період з 01.01.2016 по теперішній час щодо отримання в оренду будівельної техніки та вантажного транспорту, закупівлю нафтопродуктів, бітуму, щебеню, цементу та інших необхідних будівельних матеріалів із завіреними копіями усіх додаткових угод до даних договорів, із завіреними копіями видаткових, податкових та транспортних накладних, актів виконання умов договору, платіжних доручень. Однак станом на 27.02.2017 вищевказаний запит не виконаний, будь яка відповідь відсутня. Директор ПП « ОСОБА_4 » ОСОБА_5 виклики слідчого ігнорує та переховується від органів досудового розслідування.

Тому просив слідчого суддю надати дозвіл на тимчасовий дозвіл до документів які перебувають в ПП « ОСОБА_4 »

В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав.

Представник ПП « ОСОБА_4 » в судове засідання не з`явився, про день, час та місце розгляду справи був повідомлений завчасно та належним чином.

Слідчий суддя, вислухавши пояснення слідчого, дослідивши клопотання та матеріали кримінального провадження, дійшов до наступного висновку.

Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.

Таким чином, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого обґрунтоване та підлягає задоволенню.

На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 159, 160, 161,162,163,164, 309, 395 КПК України, слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати слідчому СУ ГУ Національної поліції у Вінницькій області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 дозвіл на тимчасовий доступ та виїмку оригіналів та завірених копій документів, що знаходяться у володінні ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_5 , м.т. директора ОСОБА_5 : НОМЕР_11 ), а саме: оригіналів всіх документів поданих ПП « ОСОБА_4 » для участі в процедурі закупівель проведених КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо будівництва тротуару по АДРЕСА_2 в 2016 році; завірених копій всіх документів проектно кошторисної документації (в тому числі план) сформованої для виконання будівництва тротуару по АДРЕСА_2 в 2016 році та яка знаходиться в розпорядженні ПП « ОСОБА_4 »; завіреної копії декларації про дозвіл на початок будівництва та інших документів отриманих в Державній архітектурно будівельній інспекції та які стосуються будівництва тротуару по АДРЕСА_2 в 2016 році та які знаходяться в розпорядженні ПП « ОСОБА_4 »; оригіналу договору підряду від 10 жовтня 2016 року укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в особі начальника ОСОБА_9 та ПП « ОСОБА_4 » в особі директора ОСОБА_5 щодо будівництва тротуару по АДРЕСА_2 з усіма додатковими угодами, специфікаціями, довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В), локальними кошторисами, підсумковими відомостями ресурсів, платіжними дорученнями (з відмітками казначейського органу); завіреної копії наказу про призначення на посаду директора ПП « ОСОБА_4 » ОСОБА_5 ; завіреної копії рішення зборів учасників ПП « ОСОБА_4 » якими було вирішенно призначити на посаду директора ПП « ОСОБА_4 » ОСОБА_5 ; завіреної копії статутів ПП « ОСОБА_4 » у всіх редакціях; виписок по банківських рахунках ПП « ОСОБА_4 » № НОМЕР_3 , № НОМЕР_4 , № НОМЕР_5 , № НОМЕР_6 , № НОМЕР_7 , № НОМЕР_8 , № НОМЕР_9 відкритих у Вінницькій філії ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », за період з 01.01.2016 по теперішній час, із відмітками (печаткою) банківської установи та із зазначенням контрагентів, призначення платежів, щоденних вхідних та вихідних залишків, ідентифікаційних кодів кореспондентів, МФО банківських установ, номерів розрахункових рахунків кореспондентів, назв кореспондентів, обігу грошових коштів по дебету та кредиту; завіреної копії трудової угоди (чи іншого документа офіційного працевлаштування) укладеної з головним інженером (в.о. заступника директора) ПП « ОСОБА_4 » та завірені копії документів що посвідчують особу головного інженера, підтверджують його освіту (диплом чи інше) та стаж роботи; завіреної копії трудової угоди (чи іншого документа офіційного працевлаштування) укладеної з виконавцем робіт (в.о. геодезиста) ПП « ОСОБА_4 » та завірені копії документів що посвідчують особу виконавця робіт, підтверджують його освіту (диплом чи інше) та стаж роботи; завіреної копії трудової угоди (чи іншого документа офіційного працевлаштування) укладеної з Інженером з ОП та ТБ ПП « ОСОБА_4 » та завірені копії документів що посвідчують особу інженера з ОП та ТБ, підтверджують його освіту (диплом чи інше) та стаж роботи; завіреної копії трудової угоди (чи іншого документа офіційного працевлаштування) укладеної з виконавцем робіт ПП « ОСОБА_4 » та завірені копії документів що посвідчують особу виконавця робіт, підтверджують його освіту (диплом чи інше) та стаж роботи; завіреної копії трудових угод (чи інших документів офіційного працевлаштування) укладених з працівниками ПП « ОСОБА_4 » та завірені копії документів що посвідчують особу виконавця робіт, підтверджують його освіту (диплом чи інше) та стаж роботи; завіреної копії договору оренди №б/н від 03 березня 2016 року укладеного з ПП « ОСОБА_10 » щодо оренди офісного приміщення площею 48,8 м2 за адресою: АДРЕСА_3 та щодо оренди складських приміщень площею 75,0 м2, за адресою: АДРЕСА_4 , складські приміщення « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами;

завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди крану КС -5576 укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди Екскаватора JСВ укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди Бульдозера Т-130 укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди Самоскиду КрАЗ-222 укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди самоскиду ГАЗ-3309 укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди Віброкатка HONKER R800D укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди Катка дорожнього СД -802 на базі Т150 укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди Асвальтоукладчика гусенного Bomag BF 691 C, ширина плити 2.7-6,0м, укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №б/н від 20 серпня 2016 року щодо оренди Фрези дорожньої на базі трактора « ІНФОРМАЦІЯ_10 » МТЗ 80-82 укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, іншими супутніми документами; завіреної копії «Положення про службу охорони праці» та наказу про його затвердження №8-ОП від 18.08.2016 року; завіреної копії інструкції з охорони праці та завірену копію про їх затвердження №9-ОП від 18.08.2016 року; завірено копії наказу №7-ОП від 18.08.2016 року; завіреної копії наказу №10 від 19.08.2016 про введення в дію Систему управління якістю виконання робіт та призначення головного інженера відповідальною особою з забезпечення якості виконання робіт (відповідно до посадової інструкції підприємства); завіреної копії посадової інструкції інженера який є відповідальною особою за забезпечення якості виконання робіт; завіреної копії наказу №11 від 19.08.2016 відповідно до якого відповідальним за вхідний контроль робочої документації, конструкцій, виробів, металів та устаткування, операційний контроль будівельних процесів або виробничих операцій і приймальний контроль будівельно монтажних робіт призначеного головного інженера; завіреної копії методик, інструкцій необхідних для перевірки встановлених параметрів та якості продукції і технологічних операцій в наявності;

завіреної копії сертифікатів відповідності нормам чинного законодавства за показниками якості та екологічної безпеки матеріалів та обладнання що використовує ПП « ОСОБА_4 »; завіреної копії договору №28/15 від 25 серпня 2016 року укладеного ПП « ОСОБА_4 » з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » на проведення випробування будівельних матеріалів, грунтів та асфальтобетонних сумішей, з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, свідоцтвом про атестацію №ПУ -0164/14, іншими супутніми документами; завіреної копії договору №16-35 від 25 серпня 2016 укладеного з КП « ІНФОРМАЦІЯ_12 » щодо здійснення контролю якості зварювальних робіт, з усіма додатковими угодами, актами прийому передачі, платіжними дорученнями, свідоцтвом про атестацію лабораторії № НОМЕР_10 , іншими супутніми документами; завірених копій договорів укладених ПП « ОСОБА_4 » з контрагентами в період з 01.01.2016 по теперішній час щодо отримання ПП « ОСОБА_4 » в оренду будівельної техніки та вантажного транспорту, закупівлю нафтопродуктів, бітуму, щебеню, цементу та інших необхідних будівельних матеріалів із завіреними копіями усіх додаткових угод до даних договорів, із завіреними копіями видаткових, податкових та транспортних накладних, актів виконання умов договору, платіжних доручень.

У разі невиконання даної ухвали, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, суд має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Ухвала залишається в силі протягом одного місяця з дня її постановлення.

Слідчий суддя

Джерело: ЄДРСР 65392674
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку