open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

14 березня 2017 року № 810/854/17

Суддя Київського окружного адміністративного суду Брагіна О.Є.;

при секретарі судового засідання - Гай А.В.;

за участю:

представника позивача - Антохова Я.С.;

представника відповідача - Сінька А.А.,

розглянувши у попередньому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Аніка"

до Кабінету Міністрів України

третя особа - Міністерство фінансів України

про зобов'язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в:

позивач звернувся до суду з вимогами про зобов'язання Кабінету Міністрів України прийняти нормативно-правовий акт, необхідний для реалізації Закону України від 26.11.2015 р. №835-VIII "Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб-підприємців та громадських формувань" та забезпечити перегляд та приведення наказу Міністерства фінансів України від 28.01.2016 р. №21 у відповідність з цим законом.

Свої вимоги обґрунтував тим, що КМУ як орган виконавчої влади, не здійснює належним чином свій обов'язок по прийняттю нормативно-правового акту для реалізації Закону України від 26.11.2015 р. №835-VIII, що має для позивача негативні наслідки у вигляді неприйняття податковим органом звітності у паперовому вигляді.

Під час розгляду справи у попередньому судовому засіданні, судом встановлено, що в провадженні Київського окружного адміністративного суду перебуває справа №810/3329/16 за позовом ТОВ "Аніка" до КМУ про зобов'язання Кабінету Міністрів України прийняти нормативно-правовий акт, необхідний для реалізації Закону України від 26.11.2015 р. №835-VIII "Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб-підприємців та громадських формувань" та забезпечити перегляд та приведення наказу Міністерства фінансів України від 28.01.2016 р. №21 у відповідність з цим законом.

Як слідує із позовної заяви, яка міститься в матеріалах справи №810/3329/16, її зміст в частині обґрунтування заявленого позову до КМУ, є тотожнім змісту позовної заяви у даній справі.

Відповідно до п.3 ч.1 ст.155 КАСУ, суд залишає позовну заяву без розгляду, якщо у провадженні цього або іншого адміністративного суду є адміністративна справа про спір між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав.

Як слідує із справи №810/3329/16, предметом її розгляду є спір, що виник між ТОВ "Аніка" та КМУ з приводу бездіяльності останнього в частині неприйняття нормативно-правового акту, необхідного для реалізації Закону України від 26.11.2015 р. №835-VIII "Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб-підприємців та громадських формувань" та незабезпечення перегляду та приведення наказу Міністерства фінансів України від 28.01.2016 р. №21 у відповідність з цим законом. Мотивація позовних вимог щодо бездіяльності КМУ та обґрунтування звернення однакові з мотивацію позову у даній справі.

З огляду на вищевикладене, суд приходить до висновку, що у провадженні КОАС наявна адміністративна справа між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав, у зв'язку з чим позовна заява у даній справі підлягає залишенню без розгляду.

Керуючись статтями 155, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

у х в а л и в:

1. Позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю "Аніка" до Кабінету Міністрів України про зобов'язання вчинити певні дії,- залишити без розгляду.

2. Копію ухвали видати (надіслати) особам, які беруть участь у справі.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня її проголошення, а в разі постановлення ухвали у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, - протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя Брагіна О.Є.

Джерело: ЄДРСР 65312905
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку