open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Тарутинський районний суд Одеської області

Справа № 514/291/17

Провадження по справі № 1-кс/514/38/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 березня 2017 року смт Тарутине

Слідчий суддя Тарутинського районного суду Одеської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , розглянувши внесене в кримінальному провадженні № 12017160430000010 від 11 січня 2017 року заступником керівника Білгород-Дністровської місцевої прокуратури Одеської області ОСОБА_3 клопотання про здійснення тимчасового доступу до документів, -

В С Т А Н О В И В :

Слідчим відділенням Тарутинського ВП Арцизького ВП ГУНП в Одеській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 12017160430000010, відомості про яке були внесені 11.01.2017 року за заявою ОСОБА_4 , ОСОБА_5 від 10.01.2017 про те, що ФО-П ОСОБА_6 протягом 2016 року надала завідомо неправдиві відомості до ІНФОРМАЦІЯ_1 з метою отримання субвенцій за перевезення пільгової категорії громадян, чим завдали матеріальної шкоди державному бюджету на суму 53,76 тис. грн.

За даним фактом 11 січня 2017 року внесено відомості до ЄРДР за № 12017160430000010 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 222 КК України.

З даного клопотання вбачається, що допитаний 07.02.2017 року в якості свідка заявник ОСОБА_5 показав, що він є учасником бойових дій, підставою для звернення до правоохоронних дій стала висадка пасажира-пільговика з маршрутки, що мало місце у вересні 2016 році на одному з маршрутів в межах Тарутинського району. В подальшому цього пасажира водій примусив сплати за проїзд та лише після цього продовжив рейс. При цьому водій обґрунтовував свої вимоги зі сплати проїзду тим, що їм не компенсують затрати на перевезення осіб, які мають пільги на безоплатний проїзд. З огляду на зазначене, свідок звернувся до ІНФОРМАЦІЯ_2 з запитом щодо надання інформації про фінансування компенсації витрат перевізникам.

Так, в Тарутинському районі перевезення в межах району здійснюють два перевізника ФО-П ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». За результатами аналізу наданої публічної інформації в середньому приблизно 5-6 пасажирів, які мають право на пільговий проїзд, постійно кожний день їздять в обох напрямках по кожному з 16 маршрутів, тобто третина місць в маршрутному таксі займають пасажири, які мають право на пільговий проїзд.

Наприклад, з розрахунку бюджетних коштів за травень 2016 перевізник ФО-П ОСОБА_6 вказано в стовбці 5, що за травень 2016 було перевезено 2520 пасажирів, які мають право на пільговий проїзд, тобто 1260 особи безкоштовно скористалось послугами перевізника з розрахунку проїзду в обидві сторони. При цьому в межах Тарутинського району перевізник здійснює перевезення за наступними маршрутами: « ІНФОРМАЦІЯ_4 », « ІНФОРМАЦІЯ_5 », « ІНФОРМАЦІЯ_6 »,« ІНФОРМАЦІЯ_7 »,« ІНФОРМАЦІЯ_8 », « ІНФОРМАЦІЯ_9 ", " ІНФОРМАЦІЯ_10 ".

Таким чином, згідно розрахунку кожний водій мав щоденно перевозити в середньому 5 пасажирів, які мають право на пільговий безкоштовний проїзд, в обидві сторони по кожному маршруту, а саме: 2520 пасажира-пільговика : 31 дня в місяці : 7 маршрутів : 2 (маршрут в обидві сторони).

Проте в дійсності всі водії відмовляються перевозити безкоштовно пасажирів, які мають право на пільговий проїзд, посилаючись на те, що їм не відшкодовують витрати на перевезення.

При цьому середня ціна квитка одного квитка за проїзд в одну сторону пасажира, який має право на пільговий проїзд, згідно вищевказаного розрахунку складає 4,13 грн. (10420,00 грн. (рядок 10) : 2520 пасажира (рядок 5)), що на думку свідка є неправдоподібним.

З вищевказаного свідок зробив висновок про те, що з метою отримання бюджетного відшкодування перевізники завищують кількість перевезених пасажирів, які мають право на пільговий безоплатний проїзд.

При цьому обговорюючи вказану проблему з учасниками бойових дій, останні також підтвердили, що їх висаджують з автобуса поки вони не сплатять за проїзд. Крім цього, категорія громадян, які мають право на пільговий проїзд, не користуються так часто громадським транспортом.

Згідно листа ІНФОРМАЦІЯ_11 №2755 від 27.12.2016 в Тарутинському районі станом на 01.12.2016 мешкає 367 ветеранів війни, у тому числі 32 інвалідів війни, в тому числі 8 ветеранів, які безпосередньо приймали участь у Вітчизняної війни, 208 учасників бойових дій, 91 учасників війни, 36 осіб (вдови, сім,ї померлих, загиблих ветеранів війни, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та 49 осіб, а яких поширюється чинність Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», у тому числі 4 особи 1 категорії, 20 осіб 2 категорії, 11 осіб 3 категорії, 2 дружини померлого громадянина, 12 дітей потерпілих від Чорнобильської катастрофи). Згідно рішення сесії районної ради від 14.01.2016 №43-VI на відшкодування витрат, пов`язаних з наданням компенсації виплат на пільговий проїзд з районного бюджету 2016 році передбачено 120 тис. грн. для ветеранів війни та учасників ліквідації аварії на ЧАЕС для проїзду в межах району.

На підтвердження заяви надані отримані на запит про надання публічної інформації копії договору № 18 про розрахунки за надані послуги по перевезенню пільгової категорії пасажирів по Тарутинському району, укладеного 01.05.2016 ІНФОРМАЦІЯ_11 та ФО-П ОСОБА_6 , розрахунки бюджетних коштів на компенсацію фактично понесених збитків від пільгових перевезень окремих категорій громадян на автобусних маршрутах міського та приміського сполучення за травень-жовтень 2016 року, платіжні доручення, листи ІНФОРМАЦІЯ_11 .

Згідно п.2.1.2 договору №18 від 01.05.2016 перевізник ФО-П ОСОБА_6 зобов`язана щомісяця до 15 числа надавати Управлінню звіт щодо кількості виконаних рейсів та про доходи і витрати на автомобільних перевезеннях та розрахунок суми компенсації за пільгове перевезення в межах району. Акти звірки необхідно надати не пізніше 1 числа місяця наступного за звітним.

Відповідно до п. 1 Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117 автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги (далі - Реєстр), - автоматизований банк даних, створений для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою згідно із законами України (далі - пільговики), отримують соціальні

стипендії, державну допомогу постраждалим учасникам масових акцій громадського протесту та членам їх сімей.

Згідно з п.2 до Реєстру вноситься така інформація про пільговиків - прізвище, ім`я, по батькові, число, місяць, рік народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання

відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають про це відмітку в паспорті) (далі - реєстраційний номер облікової картки платника податків), адреса зареєстрованого місця проживання (за рішенням комісій, утворених місцевими

держадміністраціями та органами місцевого самоврядування відповідно до пункту 4 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою

Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. N 848 - адреса фактичного місця проживання), склад сім`ї, характеристика житла, реквізити паспорта громадянина України та документа, що підтверджує право на пільги, а також категорія пільговика, перелік пільг, на які він має право, інформація про те, якими пільгами фактично користується. Інформація про осіб, які мають право на пільги відповідно до

Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх

соціального захисту", вноситься до Реєстру диференційовано з урахуванням належності особи до визначеної підкатегорії.

Згідно з п.4 цього Положення уповноважені органи з дотриманням вимог Законів України "Про інформацію" і "Про захист персональних даних"

мають право, зокрема, надавати інформацію, яка міститься в Реєстрі, підприємствам та організаціям, що надають послуги, на запити та в межах їх компетенції, а також органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування з метою надання пільг, передбачених законодавчими актами, пільговикам. Розголошення отриманої уповноваженими органами інформації про пільговика без його згоди забороняється, крім випадків, передбачених законодавством.

Пунктом 3 цього Положення передбачено, що структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві та м. Севастополі

держадміністрацій, виконавчих органів з питань соціального захисту населення міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - уповноважені органи) організовують збирання, систематизацію і зберігання зазначеної в пункті 2 цього Положення інформації та забезпечують її автоматизоване використання для контролю відомостей, які подаються підприємствами та організаціями, що надають послуги, для розрахунків за надані пільговикам послуги, і проведення виплати соціальних стипендій та державної допомоги постраждалим учасникам масових акцій громадського протесту та членам їх сімей; ведуть облік пільговиків шляхом формування на кожного пільговика персональної облікової картки згідно з формою "1 - пільга", в якій використовується реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Відповідно до п.2 Інструкції про порядок заповнення форми «2-пільга», затвердженої наказом ІНФОРМАЦІЯ_12 від 04.10.2007 N 535 «Про затвердження форми для розрахунку видатків на відшкодування витрат, пов`язаних з наданням пільг "2-пільга", та Інструкції про порядок її заповнення», відповідно до Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги (далі - ЄДАРП), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 N 117, підприємства та організації, що надають послуги, щомісяця до 25 числа, що настає після звітного періоду, подають управлінням праці та соціального захисту населення на паперових та електронних носіях розрахунки щодо вартості послуг, наданих пільговикам у минулому місяці, згідно з

формою "2-пільга".

Враховуючи, що здійснення компенсації витрат на перевезення пільгової категорії пасажирів покладено на ІНФОРМАЦІЯ_13 ( АДРЕСА_1 ) в особі ІНФОРМАЦІЯ_14 ( АДРЕСА_1 ) заступник керівника Білгород - Дністровської місцевої прокуратури ОСОБА_3 звернулася до слідчого судді з клопотанням про надання тимчасового доступу шляхом огляду та можливості вилучення документації, пов`язаної з розслідуванням даного факту.

Заслухавши думку прокурора, який наполягала на задоволені зазначеного клопотання, вивчивши додані до клопотання матеріали, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню.

Так, відповідно до ч.ч. 2, 5, 6 ст. 163 КПК України якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

У зв`язку з тим, що прокурор довів у своєму клопотанні, що вищезазначені документи мають суттєве значення для встановлення обставин по кримінальному провадженню, слідчий суддя дійшов висновку про задоволення клопотання.

Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 131, 132, 163, 164 КПК України, слідчий суддя,-

П О С Т А Н О В И В :

Клопотання заступника керівника Білгород-Дністровської місцевої прокуратури Одеської області ОСОБА_3 клопотання про здійснення тимчасового доступу до документів - задовольнити.

Зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_13 ( АДРЕСА_1 ) в особі ІНФОРМАЦІЯ_14 ( АДРЕСА_1 ) надати заступнику керівника Білгород-Дністровської місцевої прокуратури ОСОБА_3 , прокурорам Білгород-Дністровської місцевої прокуратури юристу 2 класу ОСОБА_7 , юристу 2 класу ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , слідчому Тарутинського ВП Арцизького ВП ГУНП в Одеській області старшому лейтенанту ОСОБА_11 тимчасовий доступ з правом огляду та вилучення оригіналів наступних документів: рішення ІНФОРМАЦІЯ_15 від 14.01.2016 №43-VI «Про внесення змін і доповнень до рішення ІНФОРМАЦІЯ_15 від 24.12.2015 №30-VI «Про районний бюджет Тарутинського району на 2016 рік», договори про розрахунки за надані послуги по перевезенню пільгової категорії пасажирів по Тарутинському району на 2016 рік, укладені між ІНФОРМАЦІЯ_11 та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_6 , розрахунки бюджетних коштів на компенсацію перевізнику ФО-П ОСОБА_6 фактично понесених збитків від пільгових перевезень, окремих категорій громадян на автобусних маршрутах міського та приміського сполучення протягом 2016 року, розрахунково-платіжні документи, що підтверджують сплату ФО-П ОСОБА_6 грошових коштів в якості компенсації фактично понесених збитків від пільгових перевезень, окремих категорій громадян на автобусних маршрутах міського та приміського сполучення протягом 2016 року, звіти перевізника щодо кількості виконаних рейсів та про доходи і витрати на автомобільних перевезеннях та розрахунок суми компенсації за пільгове перевезення в межах району протягом 2016 року, акти звірки за період 2016 року, підписані між ІНФОРМАЦІЯ_11 та ФО-П ОСОБА_6 , розрахунки витрат на відшкодування збитків, пов`язаних з наданням пільг за формою №2-пільга за період 2016 року, всі інші документи, на підставі яких ФО-П ОСОБА_6 здійснювалось відшкодування фактично понесених збитків за перевезення пільгової категорії громадян у 2016 році, відомості з Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, про мешканців Тарутинського району, які мають право пільговий проїзд на автобусних маршрутах міського та приміського сполучення (ветеранів війни та учасників ліквідації аварії на Чорнобильській атомній електростанції) із зазначенням пільгової категорії громадянина, ім`я, прізвища та по батькові, місця реєстрації (мешкання), місяця, року народження, реквізитів паспорта громадянина України та документа, що підтверджує право на пільги.

Зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_13 ( АДРЕСА_1 ) в особі ІНФОРМАЦІЯ_14 ( АДРЕСА_1 ) надати заступнику керівника Білгород-Дністровської місцевої прокуратури ОСОБА_3 , прокурорам Білгород-Дністровської місцевої прокуратури юристу 2 класу ОСОБА_7 , юристу 2 класу ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , слідчому Тарутинського ВП Арцизького ВП ГУ НП в Одеській області старшому лейтенанту ОСОБА_11 тимчасовий доступ з правом огляду та зняття копій наступних документів: Положення про ІНФОРМАЦІЯ_14 наказ (розпорядження тощо) про призначення начальника ІНФОРМАЦІЯ_14 , який був повноважний протягом 2016 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.

Ухвала залишається в силі протягом одного місяця з дня її постановлення, а саме до 12 квітня 2017 року.

Оригінал ухвали виготовлено у двох примірниках.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 65265963
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку