open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 277/150/17

П О С Т А Н О В А

Іменем України

27 лютого 2017 року смт. Ємільчине

Суддя Ємільчинського районного суду Житомирської області Дармограй І.І., розглянувши матеріали, які надійшли з Регіонального представництва Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини у Житомирській області про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1,

ІНФОРМАЦІЯ_1,

громадянина України, жителя ІНФОРМАЦІЯ_2

с. Бараші Ємільчинського району Житомирської області,

секретаря Барашівської сільської ради

Ємільчинського району Житомирської області ІПН НОМЕР_1

за ч. 1 ст.212-3 КУпАП,

ВСТАНОВИВ:

14 лютого 2017 року до Ємільчинського районного суду надійшов протокол відносно ОСОБА_1 про вчинення адміністративного правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 212 - 3 КУпАП.

07 вересня 2016 року відбулася позачергова тринадцята сесія сьомого скликання Барашівської сільської ради відповідно до розпорядження голови сільської ради ОСОБА_2 № 50 від 05.09.2016 року. 29.09.2016 року ОСОБА_3 звернувся до сільського голови ОСОБА_2 з інформаційним запитом щодо оприлюднення порядку денного та рішень згаданої позачергової сесії сільської ради, оскільки, в порушення вимог ЗУ «Про доступ до публічної інформації» у доступному місці для громадян не оприлюднене. Лише 04.10.2016 року в секретарем Барашівської сільської ради ОСОБА_1 у присутності ОСОБА_3 оприлюднено на інформаційному стенді протокол та рішення сесії сільської ради. Таким чином, своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 212-3 КУпАП.

В суді ОСОБА_1 свою вину визнав, щиро розкаявся.

Заслухавши пояснення правопорушника, вивчивши адміністративний протокол з доданими до нього матеріалами, суддя вважає за необхідне визнати винним ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 212 -3 КУпАП.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 15 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» розпорядники інформації зобовязані оприлюднювати нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньо організаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню.

Інформація передбачена ч. 1 ст. 15 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» підлягає обовязковому оприлюдненню невідкладно, але не пізніше 5 робочих днів з дня затвердження документа. У разі наявності у розпорядника інформації офіційного веб-сайту така інформація оприлюднюється на веб-сайті із зазначенням дати оприлюднення документа і дати оновлення інформації.

Проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого, самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

Відповідно до ч.17 ст. 46 ЗУ «Про місцеве самоврядування» протоколи сесії ради є відкритими та оприлюднюються і надаються на запит відповідно до ЗУ «Про доступ до публічної інформації».

Відповідно до ч. 11 ст. 59 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування підлягають обовязковому оприлюдненню та аданню за запитом відповідно до ЗУ «Про доступ до публічної інформації».

Згідно п.п. 3,4 ч. 3 ст. 50 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» секретар сільської, селищної міської ради організує підготовку сесій ради, питань що вносяться на розгляд ради, забезпечує оприлюднення проектів, рішень ради відповідно до ЗУ «Про публічний доступ до інформації» та інших законів; забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців та населення; організовує контроль за їх виконанням, забезпечує оприлюднення рішень ради відповідно до ЗУ «Про публічний доступ до інформації», забезпечує офіційне оприлюднення рішень ради, які відповідно до закону є регуляторними актами, а також документів, підготовлених у процесі здійснення радою регуляторної діяльності, тв. інформації про здійснення радою регуляторної діяльності.

Відповідно до пункту 3 ст. 35 Регламенту Барашівської сільської ради, затвердженого рішенням другої сесії сільської ради № 15 від 20.11.2015 року секретар сільської ради забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організовує контроль за їх виконанням.

Згідно до п. 2.5 Посадової інструкції секретаря сільської ради та виконавчого комітету, затвердженої рішенням виконавчого комітету Барашівської сільської ради № 64 від 30.11.2015 року секретар сільської ради забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організовує контроль за їх виконанням.

Провадження по справі необхідно закрити у звязку з закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 КУпАП. Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 КУпАП.

Відповідно до ч. 2 ст. 38 КУпАП якщо справи про адміністративне правопорушення підвідомчі суду (судді) стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні не пізніш як через три місяці з дня його виявлення.

Відповідно до ОСОБА_4 юстиції України № 22-34-1465 від 01.12.2003 року триваючі правопорушення характеризуються тим, що особа яка вчинила якісь певні дії чи бездіяльність, перебуває надалі у стані безперервного продовження цих дій (бездіяльності). Ці дії безперервно порушують закон протягом якогось часу. Іноді такий стан продовжується значний час і увесь час винний безперервно скоює правопорушення у вигляді невиконання покладених на нього обовязків.

Оскільки, ОСОБА_1 на протязі тривалого часу не оприлюднив інформацію, обовязкову для оприлюднення, тобто тривалий час, безперервно не виконував покладених на нього обовязків, дане правопорушення є триваючим.

Відповідно до ОСОБА_4 юстиції України № 22-34-1465 від 01.12.2003 року моментом припинення триваючих адміністративних правопорушень являється виконання регламентованих обовязків, або притягненням винної особи до відповідальності.

Моментом припинення адміністративного правопорушення необхідно вважати 04.10.2016 року, тобто виконання ОСОБА_1 покладених на нього регламентованих обовязків.

Оскільки на даний момент сплив строк притягнення правопорушника до адміністративної відповідальності, вважаю за необхідне визнати винним ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 212- 3 КУпАП та закрити провадження по справі у звязку з закінченням строків притягнення до адміністративної відповідальності.

На підставі викладеного та керуючись ч. 2 ст. 38, п. 7 ч. 1 ст. 247, ст. 283, п. 3 ч. 1 ст.284, ч.ч. 1, 2 ст. 294 КУпАП,

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 визнати винним у вчинені адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212-3 КУпАП.

Провадження по справі закрити, у звязку з закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 КУпАП. Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів до апеляційного суду Житомирської області через Ємільчинський районний суд з дня її винесення.

Суддя /підпис/

Копія вірна:

Суддя: ОСОБА_5

Джерело: ЄДРСР 65016357
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку