open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 822/2291/16
Моніторити
Ухвала суду /28.03.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /14.03.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /14.03.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.03.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /06.02.2017/ Хмельницький окружний адміністративний суд Постанова /06.02.2017/ Хмельницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /14.12.2016/ Хмельницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /30.11.2016/ Хмельницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.11.2016/ Хмельницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.11.2016/ Хмельницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /22.11.2016/ Хмельницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /16.11.2016/ Хмельницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /16.11.2016/ Хмельницький окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 822/2291/16
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /28.03.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /14.03.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /14.03.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.03.2017/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /06.02.2017/ Хмельницький окружний адміністративний суд Постанова /06.02.2017/ Хмельницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /14.12.2016/ Хмельницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /30.11.2016/ Хмельницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.11.2016/ Хмельницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.11.2016/ Хмельницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /22.11.2016/ Хмельницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /16.11.2016/ Хмельницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /16.11.2016/ Хмельницький окружний адміністративний суд
Копія

Справа № 822/2291/16

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 лютого 2017 року

м. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд

в складі:

головуючого-судді

Блонського В.К.

при секретарі

Варченко В.В.

за участі: представників позивача представника третьої особи на стороні відповідача - товариства з обмеженою відповідальністю "Тур Авто Плюс" представника третьої особи на стороні відповідача - товариство з обмеженою відповідальністю "Хмельницьктранс"

ОСОБА_4 ОСОБА_5 ОСОБА_6 ОСОБА_7

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_8 смт. Нова Ушиця Хмельницької області до Хмельницької обласної державної адміністрації , треті особи на стороні відповідача: товариство з обмеженою відповідальністю "Тур Авто Плюс" м. Хмельницький , товариство з обмеженою відповідальністю "Хмельницьктранс" м. Хмельницький про визнання частково нечинним рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся в суд з позовом до відповідача, треті особи на стороні відповідача: товариство з обмеженою відповідальністю "Тур Авто Плюс" м. Хмельницький , товариство з обмеженою відповідальністю "Хмельницьктранс", в якому просить визнати нечинним та скасувати рішення обласного конкурсного комітету Хмельницької обласної державної адміністрації щодо визначення автомобільних перевізників на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Хмельницької області, оформленого протоколом № 7 від 05.10.2016 року - в частині допущення до участі у конкурсі товариства з обмеженою відповідальністю "Тур Авто Плюс" на маршруті № 242/243 "Нова Ушиця-Ставчани-Хмельницький".

Свій позов позивач мотивує тим, що на засіданні обласного конкурсного комітету прийнято протокольне рішення № 7 від 05.10.2016 року, згідно якого ТОВ "Тур Авто Плюс" та фізичну особу-підприємця ОСОБА_8, допущено до участі в конкурсі, ТОВ "Тур Авто Плюс" визнано переможцем конкурсу.

Таке рішення позивач вважає протиправним в частині допущення до участі в конкурсі ТОВ "Тур Авто Плюс", і просить його скасувати за таких підстав.

Процедуру підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування (далі - конкурс), яка є обов'язковою для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами (організаціями), залученими на договірних умовах для організації забезпечення проведення конкурсів, конкурсними комітетами та автомобільними перевізниками визначає Порядок проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року № 1081.

Відповідно до підпункту 9 пункту 29 Порядку № 1081 перевізник - претендент подає для участі у конкурсі анкету відповідно до пункту 32 цього Порядку.

Згідно пункту 32 Порядку № 1081 до заяви автомобільного перевізника додається анкета за формою згідно з додатком 5, в якій передбачаються питання, що будуть враховані під час перевірки достовірності відомостей, що містяться у документах для участі у конкурсі, та під час підрахунків за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів.

Відповідно до пункту 3 додатку 4 до Порядку № 1081 бали нараховуються у разі, якщо працівники, які здійснюють щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів, та працівники, які проводять щоденний огляд стану здоров'я водіїв, працюють на повну ставку та перебувають у штаті підприємства не менш як один рік до дати оголошення конкурсу.

Подаючи анкету та документи на участь в конкурсі на маршруті № 242/243 "Нова Ушиця-Ставчани-Хмельницький" перевізник-претендент ТОВ "Тур Авто Плюс" вказав про наявність двох медичних працівників, які працюють на повну ставку.

Щодо вказаних медичних працівників, які працюють в ТОВ "Тур Авто Плюс", то згідно із довідкою Новоушицької центральної районної лікарні № 784 від 06.10.2016 року, вони є працівниками Новоушицької центральної районної лікарні в умовах повної зайнятості, тобто вони не можуть працювати на повну ставку та перебувати у штаті ТОВ "Тур Авто Плюс".

Відповідно до частини 2 статті 45 Закону України "Про автомобільний транспорт" до участі в конкурсі не допускаються автомобільні перевізники, які подали до участі в конкурсі документи, що містять недостовірну інформацію.

Відповідно до підпункту 1 пункту 12 Порядку № 1081 конкурсний комітет приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі автомобільного перевізника, який подав до участі в конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не в повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію.

Окрім того на засіданні обласного конкурсного комітету 05.10.2016 року представник робочого органу - ОСОБА_7, повідомив, що претендент-перевізник ТОВ "Тур Авто Плюс" має несплачений штраф, накладений Управлінням Укртрансбезпеки у Хмельницькій області.

Відповідно до підпункту 5 пункту 12 Порядку № 1081 конкурсний комітет приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі автомобільного перевізника, який має несплачені штрафні санкції, накладені Укртрансбезпекою, або водії якого мають несплачені штрафи, накладені відповідно до статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неоскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу).

Незважаючи на вказані обставини, за яких конкурсний комітет мав би не допустити до участі в конкурсі ТОВ "Тур Авто Плюс", конкурсний комітет прийняв рішення, оформлене протоколом № 7 від 05.10.2016 року, яким допустив до участі в конкурсі ТОВ "Тур Авто Плюс" на маршруті № 242/243 "Нова Ушиця-Ставчани-Хмельницький".

З врахуванням наведених обставин позивач просить задовольнити його вимоги.

Позивач в судове засідання не прибув, хоча був повідомлений про дату, час та місце розгляду справи належним чином, заяви про розгляд справи за його відсутності до суд не подав.

Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали повністю, та надали суду пояснення, покладаючись на обставини викладені у позовній заяві.

Представник відповідача в судове засідання не прибув, хоча відповідач був повідомлений про дату, час та місце розгляду справи належним чином, та у попередніх судових засіданнях представниками відповідача надані пояснення відповідно до яких відповідач визнав даний адміністративний позов.

Представник третьої особи на стороні відповідача - товариства з обмеженою відповідальністю "Тур Авто Плюс" в судовому засіданні проти задоволення позову заперечив, та надав суду пояснення, в яких зазначив, що оскаржуване в частині рішення є повністю правомірним, та таким, що ухвалене у відповідності до вимог Закону України "Про автомобільний транспорт" та вимог Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року № 1081, а тому у задоволенні позовних необхідно відмовити.

Представник третьої особи на стороні відповідача - товариства з обмеженою відповідальністю "Хмельницьктранс" надав суду пояснення, в яких зазначив, що товариство з обмеженою відповідальністю "Хмельницьктранс" не заперечує проти задоволення позовних вимог.

Суд, заслухавши пояснення представників позивача, представників третіх осіб на стороні відповідача, дослідивши матеріали справи вважає, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.

Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначені Законом України "Про автомобільний транспорт" № 2344-III від 05.04.2001 року.

Відповідно до статті 3 цього Закону встановлено, що він регулює відносини між автомобільними перевізниками, замовниками транспортних послуг, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, пасажирами, власниками транспортних засобів, а також їх відносини з юридичними та фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які забезпечують діяльність автомобільного транспорту та безпеку перевезень.

На приміських і міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Автономної Республіки Крим чи області (внутрішньообласні маршрути), забезпечення організації пасажирських перевезень покладається на Раду міністрів Автономної Республіки Крим або обласні державні адміністрації (пункт 3 частини 1 статті 7 Закону України "Про автомобільний транспорт").

Автомобільним перевізником та автомобільним самозайнятим перевізником, які здійснюють перевезення пасажирів на договірних умовах, є суб'єкти господарювання, які відповідно до законодавства та одержаної ліцензії надають послуги за договором перевезення пасажирів транспортним засобом, що використовується ними на законних підставах (стаття 29 Закону України "Про автомобільний транспорт").

Відповідно до частини 3 статті 35 Закону України "Про автомобільний транспорт" перевезення пасажирів автобусами в режимі регулярних пасажирських перевезень здійснюють автомобільні перевізники на автобусних маршрутах загального користування на договірних умовах із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Згідно статті 43 Закону України "Про автомобільний транспорт" визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах.

Об'єктом конкурсу можуть бути: маршрут (кілька маршрутів), оборотний рейс (кілька оборотних рейсів).

На конкурс виносяться маршрути із затвердженими паспортами.

Відповідно до частин 1, 2, 9, 10, 11, 12 статті 44 Закону України "Про автомобільний транспорт" організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Для підготовки та проведення конкурсу органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування утворюють конкурсний комітет, до складу якого входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та територіальних органів Міністерства внутрішніх справ України, відповідальних за безпеку дорожнього руху, а також громадських організацій у сфері автомобільного транспорту.

Для організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування на конкурсних умовах за договором залучають підприємство (організацію), що має фахівців та досвід роботи не менше трьох років з питань організації пасажирських перевезень. Конкурс проводиться із залученням представників відповідних органів виконавчої влади, а також представників громадських організацій. Залучене для проведення засідань конкурсного комітету підприємство (організація) готує матеріали щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями конкурсу та інші матеріали.

Порядок проведення конкурсів визначає Кабінет Міністрів України.

В судовому засіданні встановлено, що 03 вересня 2016 року Хмельницькою обласною державною адміністрацією оголошено конкурс з перевезення пасажирів в звичайному режимі руху щодо визначення автомобільних перевізників на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі області в тому числі на маршруті № 242/243 "Нова Ушиця-Ставчани-Хмельницький".

За змістом оголошення відповідача конкурс відбудеться 05.10.2016 року, кінцевий термін подачі документів перевізниками на конкурс є 20.09.2016 року.

На засіданні обласної конкурсної комісії щодо визначення автомобільних перевізників на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території області, прийнято протокольне рішення № 7 від 05.10.2016 року, яким на маршруті № 242/243 "Нова Ушиця-Ставчани-Хмельницький", допущено до участі в конкурсі ТОВ "Тур Авто Плюс" та фізичну особу-підприємця ОСОБА_8.

Також вказаним рішенням переможцем конкурсу визнано ТОВ "Тур Авто Плюс".

Згідно частини 1, пункту 2 частини 2 статті 45 Закону України "Про автомобільний транспорт" у конкурсі на визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування можуть брати участь автомобільні перевізники, які мають ліцензію на той вид послуг, що виносять на конкурс, на законних підставах використовують у достатній кількості сертифіковані автобуси відповідного класу, відповідають вимогам, викладеним у статті 34 цього Закону.

До участі в конкурсі не допускаються автомобільні перевізники, в тому числі які подали до участі в конкурсі документи, що містять недостовірну інформацію.

Дослідження змісту наведених норм Закону України "Про автомобільний транспорт" дає суду підстави систематизувати та зробити висновок про основні вимоги законодавця щодо порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, а саме:

- забезпечення організації пасажирських перевезень на приміських і міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території забезпечення організації пасажирських перевезень покладається на обласні державні адміністрації;

- автомобільним самозайнятим перевізником, який здійснює перевезення пасажирів на договірних умовах, є суб'єкт господарювання, який відповідно до законодавства та одержаної ліцензії надає послуги за договором перевезення пасажирів транспортним засобом, що використовується ним на законних підставах;

- визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах;

- обов'язковою умовою конкурсу на перевезення пасажирів є визначена органами виконавчої влади обґрунтована структура парку автобусів, що працюватимуть на маршруті загального користування, за пасажиромісткістю, класом, технічними та екологічними показниками.

У разі якщо претенденти на статус автомобільного перевізника надають конкурсному комітету недостовірну інформацію, конкурсний комітет зобов'язаний не допустити до участі в конкурсі таких автомобільних перевізників за подання до участі в конкурсі документів, що містять недостовірну інформацію.

Постановою Кабінету Міністрів України № 1081 від 03.12.2008 року затверджено "Порядок проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування".

Відповідно до пункту 1 Порядку № 1081, він визначає процедуру підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування і є обов'язковим для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами (організаціями), залученими на договірних умовах для організації забезпечення проведення конкурсів, конкурсними комітетами та автомобільними перевізниками.

Пунктами 4, 8 Порядку № 1081 від 03.12.2008 року визначено, що організатором на автобусному маршруті загального користування є: рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні держадміністрації - на міжміському і приміському маршрутах, які не виходять за межі території Автономної Республіки Крим, області (внутрішньообласний маршрут).

Рішення про переможця конкурсу приймається конкурсним комітетом. Рішення конкурсного комітету обов'язкове для виконання організатором, крім випадків, передбачених пунктом 54 цього Порядку.

Відповідно до пункту 10 Порядку № 1081 від 03.12.2008 року організатор затверджує умови конкурсу, в тому числі обов'язкові, відповідно до статті 44 Закону України "Про автомобільний транспорт".

Пунктом 28 Порядку № 1081 від 03.12.2008 року встановлено, що організатор або робочий орган публікує в друкованих засобах масової інформації не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку конкурсу оголошення про конкурс (крім друкованих оголошення може бути розміщено також в інших засобах масової інформації).

Як зазначено вище, відповідач - Хмельницька обласна державна адміністрація 03.09.2016 року оголосила конкурс з перевезення пасажирів в звичайному режимі руху на автобусних маршрутах загального користування в тому числі на маршруті № 242/243 "Нова Ушиця-Ставчани-Хмельницький", та опублікувала відповідне оголошення у засобі масової інформації.

Згідно пункту 14 Порядку № 1081 від 03.12.2008 року у разі коли організатор залучає робочий орган, на нього покладаються функції з підготовки матеріалів щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями конкурсу та інших матеріалів.

Перевізник - ТОВ "Тур Авто Плюс" на підставі оголошення про проведення конкурсу подав до конкурсного комітету документи згідно із переліком визначеним пунктом 29 Порядку № 1081 від 03.12.2008 року.

Згідно пункту 37 Порядку № 1081 від 03.12.2008 року достовірність інформації, викладеної у заяві та документах, визначених пунктом 29 цього Порядку, перевіряється організатором та/або робочим органом не пізніше ніж за два дні до дати проведення конкурсу.

Із пояснень представника третьої особи - ТОВ "Хмельницьктранс", яке виконувало функції робочого органу, судом встановлено, що представником робочого органу ОСОБА_7, під час засідання конкурсного комітету 05.10.2016 року було проінформовано, що перевізник-претендент ТОВ "Тур Авто Плюс" має несплачений штраф, накладений управлінням Укртрансбезпеки у Хмельницькій області.

Відповідно до підпункту 5 пункту 12 Порядку № 1081 конкурсний комітет приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі автомобільного перевізника, який має несплачені штрафні санкції, накладені Укртрансбезпекою, або водії якого мають несплачені штрафи, накладені відповідно до статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неоскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу).

Судом встановлено, що відповідно до відповіді Управління Укртрансбезпеки у Хмельницькій області № 37/797-16 від 22.12.2016 року, отриманої на адвокатський запит представника позивача, за станом на 21.12.2016 року за товариством з обмеженою відповідальністю "Тур Авто Плюс" існує заборгованість з несплати штрафів за постановою управління Укртрансбезпеки у Хмельницькій області № 020840 від 20.09.2016 року у розмірі 1700 грн., за постановою управління Укртрансбезпеки у Хмельницькій області № 020860 від 13.10.2016 року у розмірі 1700 грн., та за постановою управління Укртрансбезпеки у Хмельницькій області № 020861 від 13.10.2016 року у розмірі 1700 грн.

Копії зазначених постанов є в матеріалах справи.

Проте суд бере до уваги лише постанову управління Укртрансбезпеки у Хмельницькій області № 020840 від 20.09.2016 року, якою на товариство з обмеженою відповідальністю "Тур Авто Плюс" накладено штраф у розмірі 1700 грн., оскільки вона вказує на те що за станом не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу - 05.10.2016 року, товариством з обмеженою відповідальністю "Тур Авто Плюс" сума вказаного штрафу сплачена не була.

В судовому порядку постанова № 020840 від 20.09.2016 року оскаржена не була.

Тому суд вважає, що наявність несплаченого штрафу це підстава для прийняття конкурсним комітетом рішення про недопущення до участі в конкурсі автомобільного перевізника - товариства з обмеженою відповідальністю "Тур Авто Плюс".

Окрім того в судовому засіданні представником товариства з обмеженою відповідальністю "Тур Авто Плюс" надано копію прибутково касового ордеру № 10082636 від 05.10.2016 року, відповідно до якого товариство з обмеженою відповідальністю "Тур Авто Плюс" 05.10.2016 року сплатило штраф в розмірі 1700 грн., згідно постанови № 020603 від 27.04.2016 року, що в свою чергу ще раз підтверджує те, що у товариства з обмеженою відповідальністю "Тур Авто Плюс" за станом не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу - 05.10.2016 року, існував несплачений штраф.

Також суд зазначає, що відповідно до підпункту 1 пункту 12 Порядку № 1081 від 03.12.2008 року конкурсний комітет приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі автомобільного перевізника, який подав до участі в конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не в повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію.

Відповідно до вимог Порядку № 1081 перевізник, який має бажання взяти участь у конкурсі подає до організатора конкурсу заяву та відповідний пакет документів, визначений встановленими умовами конкурсу, організатор або робочий орган у встановлений порядком термін, зобов'язаний перевірити подані автомобільним перевізником документи на відповідність їх вимогам конкурсу та достовірність зазначених у них відомостей та за наслідком такої перевірки, прийняти рішення про допущення або недопущення до участі в конкурсі автомобільного перевізника з підстав передбачених у пункті 12 Порядку № 1081, однією з яких зокрема є і подання до участі в конкурсі неналежним чином оформлених документів чи не в повному обсязі, а також таких, що містять недостовірну інформацію.

Додатком 4 до Порядку № 1081 встановлено перелік показників нарахування балів за системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів.

Відповідно до пункту 3 Додатку 4 до Порядку № 1081, однією із вимог для нарахування додаткових балів, є наявність не менше трьох працівників, які здійснюють щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів та не менше двох працівників, що здійснюють щоденний огляд стану здоров'я водіїв.

Разом з тим, цим ж Додатком, встановлені обов'язкові умови, лише за наявності яких, такі додаткові бали як - за наявність не менше трьох працівників, які здійснюють щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів та не менше двох працівників, що здійснюють щоденний огляд стану здоров'я водіїв можуть бути нараховані.

Згідно цього пункту Додатку, бали нараховуються у разі зокрема, якщо працівники, які здійснюють щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів, та працівники, які проводять щоденний огляд стану здоров'я водіїв, працюють на повну ставку та перебувають у штаті підприємства не менш як один рік до дати оголошення конкурсу.

Отже, для того, щоб зарахувати додаткові бали, які нараховуються за наявність у перевізника-претендента не менше трьох працівників, які здійснюють щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів та не менше двох працівників, що здійснюють щоденний огляд стану здоров'я водіїв, такі працівники повинні обов'язково перебувати у штаті підприємства не менш як один рік до дати оголошення конкурсу та працюють на повну ставку на цьому підприємстві, тобто необхідна відповідність таких працівників певним вимогам.

У разі невідповідності таких працівників хоча б одній із вказаних вимог ( перебування в штаті менше одного року до дати оголошення конкурсу або робота не на повну ставку) підстави для врахування цих працівників, як обставини яка дає право зарахувати перевізнику-претенденту додаткові бали за наявність у нього не менше трьох працівників, які здійснюють щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів та не менше двох працівників, що здійснюють щоденний огляд стану здоров'я водіїв відсутні.

Тобто, сама по собі наявність таких працівників на підприємстві, не дає права на отримання додаткових балів, якщо вони не відповідають вимогам встановленим пункту 3 Додатку 4 до Порядку № 1081.

Тому на думку суду, перевізник-претендент подаючи документи та зазначаючи у відповідній анкеті про наявність у нього обставин, що дають йому право на отримання додаткових балів, знаючи що такі обставини не відповідають вимогам Порядку № 1081 фактично подає документи, що містять неправдиві відомості, оскільки в такому випадку перевізник-претендент при подачі документів для участі у конкурсі, повинен був би у графі підстави для отримання додаткових балів зазначити - відсутні.

Таким чином, з метою перевірки відповідності вказаних ТОВ "Тур Авто Плюс" відомостей у заяві та поданих ним документів для участі у конкурсі на маршруті № 242/243 "Нова Ушиця-Ставчани-Хмельницький" необхідно перевірити відповідність вказаних ним осіб як працівників, які здійснюють щоденний огляд стану здоров'я водіїв.

Згідно довідки Центральної районної лікарні Новоушицької районної державної адміністрації Хмельницької області № 784 від 06.10.2016 року медичні працівники ОСОБА_10, та ОСОБА_12, які зазначені як медичні працівники що здійснюють щоденний огляд стану здоров'я водіїв на ТОВ "Тур Авто Плюс" є працівниками, що працюють в умовах повної зайнятості.

Згідно пункту 1.1. Наказу Міністерства охорони здоров'я № 219 від 25 травня 2006 року, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України за № 696/12570 від 9 червня 2006 року установлено норму робочого часу для керівників структурних підрозділів з числа лікарів та фахівців з базовою та неповною вищою освітою - 38,5 годин на тиждень.

Робочий день ОСОБА_10 у Новоушицькій ЦРЛ щоденно (за винятком суботи та неділі) розпочинається з 8 години 30 хвилин і закінчується о 16 годині 00 хвилин.

Робочий день іншого працівника Новоушицької ЦРЛ ОСОБА_12 за період з 01.06.12016 року по 31.08.2016 року розпочинався з 8.00 години ранку одного дня і тривав до 8.00 години ранку наступного дня.

Статтею 40 КЗпП України встановлено, що робочий час працівника не може перевищувати 40 годин на тиждень.

Згідно із частинами 1 та 2 статті 52 КЗпП України для працівників установлюється п'ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями. При п'ятиденному робочому тижні тривалість щоденної роботи (зміни) визначається правилами внутрішнього трудового розпорядку або графіками змінності, які затверджує власник або уповноважений ним орган за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником) підприємства, установи, організації з додержанням установленої тривалості робочого тижня

На тих підприємствах, в установах, організаціях, де за характером виробництва та умовами роботи запровадження п'ятиденного робочого тижня є недоцільним, встановлюється шестиденний робочий тиждень з одним вихідним днем. При шестиденному робочому тижні тривалість щоденної роботи не може перевищувати 7 годин при тижневій нормі 40 годин, 6 годин при тижневій нормі 36 годин і 4 годин при тижневій нормі 24 години.

Виходячи із вищевикладеного медичні працівники ОСОБА_12, та ОСОБА_10, не можуть працювати у ТОВ "Тур Авто Плюс" на повну ставку.

Таким чином, підстави вважати що медичні працівники ОСОБА_10, та ОСОБА_12, які зазначені як медичні працівники що здійснюють щоденний огляд стану здоров'я водіїв на ТОВ "Тур Авто Плюс" працюють на останньому повний робочий день, відсутні.

В такому випадку, наявність таких медичних працівників не відповідає вимогам встановленим Порядком № 1081, а тому підстави для врахування їх до обставин, що надають право на отримання додаткових балів за наявність двох медичних працівників, що здійснюють щоденний огляд стану здоров'я водіїв відсутні.

Наведене дає підстави суду вважати, що ТОВ "Тур Авто Плюс" для участі у конкурсі 05.10.2016 року подано документи, що містять недостовірну інформацію, дана обставина відповідно до підпункту 3 пункту 12 Порядку № 1081 мала бути врахована конкурсним комітетом і як наслідок він мав прийняти рішення про недопущення до участі в конкурсі автомобільного перевізника ТОВ "Тур Авто Плюс", чого зроблено не було.

Аналізуючи все в сукупності, враховуючи викладене суд приходить до висновку, що позов обгрунтований та доведений у судовому засіданні, тому його необхідно задовольнити.

На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 9, 11, 86, 159 - 163, 167 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Визнати нечинним та скасувати рішення обласного конкурсного комітету Хмельницької обласної державної адміністрації щодо визначення автомобільних перевізників на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Хмельницької області, оформленого протоколом № 7 від 05.10.2016 року - в частині допущення до участі у конкурсі товариства з обмеженою відповідальністю "Тур Авто Плюс" на маршруті № 242/243 "Нова Ушиця-Ставчани-Хмельницький".

В повному обсязі постанова суду буде виготовлена 13.02.2016 року.

Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.

Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.

Повний текст постанови виготовлено 13 лютого 2017 року

Суддя

/підпис/

В.К. Блонський

"Згідно з оригіналом" Суддя

В.К. Блонський

Джерело: ЄДРСР 64678005
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку