open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 826/26647/15
Моніторити
Ухвала суду /03.11.2020/ Касаційний адміністративний суд Постанова /03.11.2020/ Касаційний адміністративний суд Постанова /03.11.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /03.11.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /17.08.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /17.08.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /09.06.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /09.06.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /12.04.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /12.04.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /11.04.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /11.04.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /03.04.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.03.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.03.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.02.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.02.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.02.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.02.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /20.01.2017/ Окружний адміністративний суд міста Києва Постанова /19.01.2017/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /04.02.2016/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /19.01.2016/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /09.12.2015/ Окружний адміністративний суд міста Києва
emblem
Справа № 826/26647/15
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /03.11.2020/ Касаційний адміністративний суд Постанова /03.11.2020/ Касаційний адміністративний суд Постанова /03.11.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /03.11.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /17.08.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /17.08.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /09.06.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /09.06.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /12.04.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /12.04.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /11.04.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /11.04.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /03.04.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.03.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.03.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.02.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.02.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.02.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.02.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /20.01.2017/ Окружний адміністративний суд міста Києва Постанова /19.01.2017/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /04.02.2016/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /19.01.2016/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /09.12.2015/ Окружний адміністративний суд міста Києва

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

20 січня 2017 року № 826/26647/15

Окружний адміністративний суд міста Києва в складі головуючого судді Качура І.А., суддів Данилишина В.М., Келеберди В.І. розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Міністерства оборони України, третя особа: ОСОБА_2 про визнання протиправними наказів, поновлення на посаді

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернувся ОСОБА_1 (надалі також позивач, ОСОБА_1 ) з позовом до Міністерства оборони України (надалі також відповідач, МОУ), третя особа: ОСОБА_2 , який просить суд:

- визнати незаконним та скасувати наказ Міністра оборони України від 19.01.2015 року №28 (по особовому складу), в частині увільнення від займаної посади директора Військово-медичного департаменту (Головного державного санітарного лікаря) Міністерства оборони України та зарахування у розпорядження Міністра оборони України полковника медичної служби ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

- визнати незаконним та скасувати наказ Міністра оборони України від 06.11.2015 року №894 в частині звільнення з військової служби в запас полковника медичної служби ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

- поновити полковника медичної служби ОСОБА_1 на військовій службі у Збройних Силах України на посаді директора Військово-медичного департаменту Міністерства оборони України.

Позовні вимоги позивач обґрунтовує незаконністю винесення наказів про увільнення та звільнення останнього з займаної посади оскільки накази винесені з порушенням вимог чинного законодавства, нормативних актів, які регулюють проходження військової служби, а відтак підлягають скасуванню.

Відповідач проти задоволення позову заперечив, зазначивши, що накази Міністра оборони України від 19.01.2015 № 28 (по особовому складу) про зарахування позивача в розпорядження Міністра оборони України та від 06.11.2015 року № 894 (по особовому складу), відповідно до якого полковника медичної служби ОСОБА_1 звільнено з військової служби відповідно до пункту г частини шостої статті 26 Закону України Про військовий обов`язок і військову службу (з урахуванням вимог частини восьмої цієї ж статті) у зв`язку із проведенням організаційних заходів видано на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачено законодавством з питань проходження військової служби, доводи позивача щодо їх протиправності не ґрунтуються на вимогах законодавства, а тому підстав для визнання їх протиправними і скасування немає.

Третя особа проти позову заперечила, надавши письмові пояснення по суті позову.

На підставі частини четвертої статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні суд ухвалив подальший розгляд справи здійснювати в порядку письмового провадження.

Ухвалою Окружного адміністративного суду від 20.01.2017 року задоволено клопотання відповідача та залишено без розгляду позовні вимоги в частині визнання незаконним та скасування наказу Міністра оборони України від 19.01.2015 року №28 (по особовому складу), в частині увільнення від займаної посади директора Військово-медичного департаменту (Головного державного санітарного лікаря) Міністерства оборони України та зарахування у розпорядження Міністра оборони України полковника медичної служби ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 у зв`язку з пропущенням позивачем строку звернення до суду.

Розглянувши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд прийшов до висновку про наступне.

Фактичні обставини справи свідчать, що ОСОБА_1 , проходив службу у Збройних Сил України на посаді полковника медичної служби, директора Військово-медичного департаменту (Головний держаний санітарний лікар) Міністерства оборони України, на підставі наказ МОУ від 26.12.2013 року №416.

Наказом Міністра оборони України від 19.01.2015 року (по особовому складу) полковника медичної служби ОСОБА_1 , увільнено від займаної посади директора Військово-медичного департаменту Головного державного санітарного лікаря) Міністерства оборони України та зараховано у розпорядження Міністра оборони України.

В подальшому, наказом Міністра оборони України від 06.11.2015 року №894 (по особовому складу) колишнього директора Військово-медичного департаменту (Головного державного санітарного лікаря) Міністерства оборони України полковника медичної служби ОСОБА_1 , який перебуває в розпорядженні Міністра оборони України, звільнено з військової служби, звільнено з військової служби відповідно до пункту г частини шостої статті 26 Закону України Про військовий обов`язок і військову службу у зв`язку із проведенням організаційних заходів.

Вважаючи зазначені накази протиправними та такими, що порушують права та інтереси позивача, останній звернувся до суду за захистом своїх порушених прав та законних інтересів.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачено Конституцією та законами України.

Порядок проходження військової служби у Збройних Силах України, в тому числі, звільнення з військової служби регулюється Законом України "Про військовий обов`язок і військову службу" (далі - Закон), Положенням про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України, затвердженого Указом Президента України від 10.12.2008 року № 1153/2008 (далі - Положення про проходження служби), Інструкцією про організацію виконання Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України, затвердженої наказом Міністра оборони України від 10.04.2009 року № 170, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 19.05.2009 № 438/16454 (далі - Інструкція) та іншими нормативно-правовими актами.

Указом Президента України "Про внесення змін до додатка № 1 до Указу Президента України від 21 березня 2002 року № 277" від 22.12.2014 № 946/2014 (далі - Указ № 946/2014) (додається) було установлено, що посада директора Військово-медичного департаменту підлягає заміщенню особою вищого офіцерського складу, та за цією посадою встановлено військове звання "генерал-майор медичної служби". Указ № 946/2014 набрав чинності 25.12.2015 року, а отже з 25.12.2015 року за посадою директора Військово-медичного департаменту встановлено військове звання "генерал-майор медичної служби".

26.12.2015 року на виконання вимог Указу № 946/2014 до штату центрального апарату Міністерства оборони України № 01/080 внесено зміни згідно переліку змін від 26.02.2015 року №226/4/5499.

Відповідно до 116 Положення про проходження служби зарахування військовослужбовців наказами по особовому складу в розпорядження посадових осіб, які мають право призначення на посади, для вирішення питання щодо дальшого їх службового використання, зокрема, допускається в разі розформування (реформування) військової частини або скорочення штатних посад, якщо до кінця встановленого строку проведення цих заходів не вирішено питання щодо дальшого службового використання вивільнених військовослужбовців.

19.01.2015 року Міністром оборони України з метою вирішення питання подальшого службового використання на військовій службі з полковником медичної служби ОСОБА_1 проведено бесіду, що підтверджується листом Міністра оборони України генерала армії України Полторака С.П. від 24.02.2016 року №220/1668, наявного в матеріалах адміністративної справи. За результатами бесіди позивач подав рапорт про направлення його на військово-лікарську комісію для визначення придатності до проходження військової служби з послідуючим наданням невикористаної відпустки за 2014 рік. На зазначеному рапорті Міністром оборони України накладено резолюцію "Директору Адміністративного департаменту - підготувати наказ на військово-лікарську комісію, директору Департаменту кадрової політики - підготувати наказ про зарахування в розпорядження " (копія додається).

У зв`язку із цим на підставі подання, підписаного першим заступником Міністра оборони України від 19.01.2015 року, наявного в матеріалах адміністративної справи Міністром оборони України видано наказ від 19.01.2015 № 28 (по особовому складу) про зарахування позивача в розпорядження Міністра оборони України

Водночас відповідно до наказу директора Адміністративного департаменту Міністерства оборони України від 19.01.2015 № 7 ОСОБА_1 вибув до Головного військово-медичного клінічного центру "ГВКГ" на обстеження військово-лікарською комісією, що підтверджується наявним в матеріалах справи, направленням на медичний огляд поліклініки ГВМКЦ з метою обстеження військово-лікарською комісією на предмет придатності до військової служби.

В подальшому в період з 19.01.2015 до 12.10.2015 позивач перебував на лікуванні та щорічних відпустках, що підтверджується наявними в матеріалах справи виписками та довідками, а саме:

- 19.01.2015 року відповідно до наказу директора Адміністративного департаменту Міністерства оборони України (по стройовій частині) від 19.01.2015 № 1, вибув до Головного військово-медичного клінічного ордена Червоної Зірки центру "Головний військовий клінічний госпіталь" (на 1100ліжок) на медичний огляд з метою визначення придатності до військової служби;

- 05.03.2015 року згідно з наказом директора ВМД МОУ від 05.03.2015 № 26, прибув з лікування ГВМКЦ "Головний військовий клінічний госпіталь" та з 05.03.2015 року вибув на лікування до клініки Інституту клітинної терапії (довідка ВЛК від 03.03.2015 № 192);

- 19.03.2015 року згідно з наказом директора ВМД МОУ від 20.03.2015 № 33, прибув з лікування клініки Інституту клітинної терапії та 20.03.2015 року вибув до ГВМКЦ Головний військовий клінічний госпіталь" для визначення ступеню придатності до військової служби у Збройних Силах України;

- 26.03.2015 року згідно з наказом директора ВМД МОУ від 26.03.2015 № 36, прибув з лікування ГВМКЦ "Головний військовий клінічний госпіталь " та вибув на 45 діб (у щорічну основну відпустку за 2014 рік з урахуванням святкових днів 12.04; 1.05; 9.05) з " 26 " березня по " 12 " травня 2015 року (довідка ВЛК від 24.03.2015 № 361).

- 13.05.2015 року згідно з наказом директора ВМД МОУ від 13.05.2015 №52, продовжено щорічну основну відпустку за 2014 рік на час хвороби терміном на ЗО діб з "13 " травня по " 12 " червня 2015 року;

- 13.06.2015 року згідно з наказом директора ВМД МОУ від 13.06.2015 № 65, вибув на 45 діб (у щорічну основну відпустку з урахування святкових днів за 2015 рік) з " 13 " червня по " 28 " липня 2015 року;

- 16.06.2015 по 09.10.2015 перебуваючи у відпустці знаходився на стаціонарному лікуванні.

- 22.06.2015 року згідно з наказом директора ВМД МОУ від 22.06.2015 № 70 відкликано з 23 червня 2015 року з чергової щорічної відпустки за 2015 рік (рішення Міністра оборони України від 22.06.2015 року №11618/з.)

- 12.10.2015 року згідно з наказом директора ВМД МОУ від 12.10.2015 № 117, прибув та відповідно до наказу Міністра оборони України (по особовому складу) від 19.01.2015 №28 приступив до виконання обов`язків, перебуваючи у розпорядженні Міністра оборони України, (рапорт полковника медичної служби Андронатія В.Б. (вх. від 12.10.2015 року № 1780кв, виписні епікризи);

- 28.10.2015 по. 02.11.2015 року згідно з наказом директора ВМД МОУ від 30.10.2015 № 123 перебував на амбулаторному лікування, (довідка № 956/2028).

- 10.11.2015 року згідно з наказом директора ВМД МОУ від 12.11.2015 № 129 вибув на стаціонарне лікування (рапорт полковника медичної служби ОСОБА_1 (вх. № п/3649 від 10.11 2015);

- 01.12.2015 року згідно з наказом директора ВМД МОУ від 01.12.2015 № 135 прибув зі стаціонарного лікування (виписка з історії хвороби №5891).

Крім того як було встановлено судом з наданих відповідачем заперечень та додатків до них, з метою вирішення питання подальшого службового використання за доповіддю директора Військово-медичного департаменту від 18.06.2015 № 249/6/4487 керівництвом Міністерства оборони України було прийнято рішення від 22.06.2015 № 11618/з відкликати ОСОБА_1 з щорічної відпустки та підготувати проект наказу щодо його призначення на посаду заступника начальника Військово-медичного клінічного центру Південного регіону шпк "полковник медичної служби". Проте, позивач на службу не з`явився у зв`язку із черговим перебуванням на лікуванні.

Відповідно до наказу директора Військово-медичного департаменту від 12.10.2015 № 117 (по стройовій частині) позивач прибув із щорічної основної за 2015 рік та приступив до виконання обов`язків у розпорядженні Міністра оборони України при Військово-медичному департаменті Міністерства оборони України.

Відповідно до пункту 239 Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України, затвердженого Указом Президента України від 10.12.2008 № 1153/2008 визначено, що військовослужбовців, які підлягають звільненню з військової служби у зв`язку зі скороченням штатів або проведенням організаційних заходів і які не набули права на пенсію за вислугою років, командир (начальник) попереджує про звільнення у письмовій формі не пізніше ніж за два місяці до проведення таких заходів.

Відповідно до пункту 12.7 Інструкції бесіда з полковниками з питань звільнення проводиться начальником військового навчального закладу, науково-дослідної установи, органу військового управління Збройних Сил України, командиром повітряного командування, командувачем оперативного командування, начальником роду військ, командувачем спеціальних сил чи виду Збройних Сил України, керівником структурного підрозділу Генерального штабу Збройних Сил України чи Міністерства оборони України або їх заступниками, заступниками начальника Генерального штабу Збройних Сил України та Міністра оборони України.

Після появи позивача 12.10.2015 року на військовій службі, з метою вирішення питання його подальшого службового використання 16.10.2015 ТВО директора Військово-медичного департаменту з позивачем проведено бесіду за участю представників кадрових і юридичних служб.

Як встановлено з аркушу бесіди від 16.10.2016 року, наявного в матеріалах адміністративної справ, під час бесіди ОСОБА_1 було повідомлено про відсутність відповідних рівнозначних вакантних посад за фахом та досвідом роботи, при цьому позивачу запропоновано посаду заступника начальника Військово-медичного клінічного центру Південного регіону шпк "полковник медичної служби". Від запропонованої посади позивач відмовився. При цьому виявив бажання звільнитися у зв`язку із проведенням організаційних заходів. Зазначене засвідчено його особистим підписом.

Внаслідок зазначених організаційних заходів зі штату апарату Міністерства оборони України посаду директора Військово-медичного департаменту шпк "полковник медичної служби" посадовий оклад 2080 грн., ВОС 9001002 виведено та введено посаду директора Військово-медичного департаменту шпк "генерал-майор медичної служби" посадовий оклад 2100 гри., ВОС 9001001. У зв`язку із цим посада, яку займав позивач скорочувалася до 28.02.2015.

Згідно пункту 1.2 Настанови з організаційно-штатної роботи у Збройних Силах України, затвердженої наказом МОУ від 30.12.2011 № 856ДСК організаційні заходи - заходи, які проводяться з військовими частинами з метою зміни склад}, підпорядкованості, дислокації, чисельності, кількості конкретних посад, категорій військових звань, рівнів освіти, військово-облікових спеціальностей (ВОС) особового складу, а також озброєння, військової техніки та іншого майна. До організаційного заходу відносяться серед іншого заходи щодо внесення змін до штату.

Відповідно до пункту 1.2 Інструкції з розробки штатів і табелів органів військового управління, військових частин, військових навчальних закладів, установ та організацій, затвердженої наказом МОУ від 23.12.2011 № 808 ДСК штат органу військового управління - відомчий нормативний документ, що визначає їх склад, організаційну структуру, чисельність особового складу та ін. У штаті військової частини, серед іншого, зазначається найменування, кількість посад особового складу, військові звання, військово-облікові спеціальності (далі - ВОС), посадові оклади. Перелік змін до штату - нормативний документ, згідно з яким до штату вносяться зміни до складу, організаційної структури, чисельності особового складу.

Доводи позивача, щодо переважного права на заміщення посади директора Військово-медичного департаменту, суд відхиляє з огляду на наступне.

Концепцією військової освіти в Україні, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 15.12.1997 р. № 1410 встановлено такі рівні вищої військової освіти: військова освіта за програмою молодших спеціалістів; вища військово-спеціальна освіта; вища військова оперативно-тактична освіта; вища військова оперативно-стратегічна освіта.

Підготовка офіцерівоперативно-стратегічногорівня здійснюється в Академії Збройних Сил України за військовими кваліфікаціями: "магістр державного військового управління" та "спеціаліст-офіцер військового управління оперативно-стратегічного рівня".

Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 16.03.1999 № 394, від 17.12.2008 № 1089 Академію Збройних Сил України реорганізовано шляхом перетворення в Національний університет оборони України.

Згідно пункту 2.1 Інструкції про організацію та проведення військово-професійної орієнтації молоді та прийому до вищих військових навчальних закладів та військових навчальних підрозділів вищих навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства :рони України від 05.06.2014 № 360, зареєстрованого в Мінюсті 26.06.2014 за - "04/25481 підготовка осіб офіцерського складу Збройних Сил України оперативно-стратегічного рівня здійснюється в Національному університеті оборони України імені Івана Черняховського (далі - НУОУ).

Ураховуючи зазначене, вища освіта рівня "магістра державного управління", яку позивач здобув по закінченню Львівського регіонального інституту державного правління Національної академії державного управління при Президентові України і спеціальністю "Державне управління" відповідно до законодавства не відповідає оперативно-стратегічного рівню військової освіти. При цьому, другий кандидат, який розглядався на посаду директора Військово-медичного департаменту Міністерства оборони України, ОСОБА_2 мав вищу кваліфікацію ( науковий ступінь "кандидат медичних наук").

06.11.2015 Міністром оборони України було прийнято рішення 322350/з за доповіддю директора Військово-медичного департаменту Міністерства оборони України (від 30.19.2015 №249/6/7990) щодо звільнення позивача з військової служби. У зв`язку із цим цього ж дня з позивачем було повторно проведено бесіду під час якої позивачу було доведено про прийняте Міністром оборони України рішення щодо його звільнення та повідомлено, що документи про його звільнення будуть направлені за місцем його реєстрації.

Згідно пункту "б" частини другої статті 26 Закону звільнення з військової служби військовослужбовців, які проходять військову службу за контрактом проводиться на підставах, передбачених частиною шостою з урахуванням випадків, визначених частиною восьмою цієї статті. Відповідно до абзацу шістнадцятого частини восьмої цієї статті передбачено, що під час дії особливого періоду з військової служби військовослужбовці також можуть бути звільнені з військової служби з підстав, передбачених пунктами "в", "г", "е", "є", "и" частини шостої та пунктами "в", "г", "е", "є" частини сьомої цієї статті Згідно пункту "г" частини шостої статті 26 Закону контракт припиняється (розривається), а військовослужбовці, які проходять військову службу за контрактом, звільняються з військової служби у зв`язку із скороченням штатів або проведенням організаційних заходів - у разі неможливості їх використання на службі.

Таким чином суд зазначає, що доводи позивача щодо неможливості його звільнення в особливий період у зв`язку із проведенням організаційних заходів є помилковою та не ґрунтується на вимогах закону.

Відповідно до підпункту 4 Переліку документів, що подаються з поданням до звільнення військовослужбовця з військової служби (додаток 18 до Інструкції) у зв`язку із скороченням штатів або проведенням організаційних заходів подаються:

висновок (постанова) військово-лікарської комісії;

копія розрахунку вислуги років військової служби (при набутті права на пенсійне забезпечення за вислугою років).

Відповідно до п.1.5 Інструкції, на осіб офіцерського складу, які подаються до звільнення з військової служби оформляється подання. Таке подання було оформлено на позивача та направлено разом з аркушами бесід, розрахунком вислуги років на пенсію та висновком ВЛК за належністю до Міністерства оборони України, що підтверджується матеріалами адміністративної справи.

Звільнення з військової служби у зв`язку із скороченням штатів або проведенням організаційних заходів проводиться у разі неможливості їх використання на службі. Абзацом третім пункту 12.2 розділу XII Інструкції визначено, що неможливість використання осіб офіцерського складу на військовій службі визначається відсутністю вакантних рівнозначних посад за основною або спорідненою військовими спеціальностями, у межах Збройних Сил України, що підтверджується відповідними кадровими органами.

Директором Військово-медичного департаменту Міністерства оборони України у поданні на звільнення полковника медичної служби ОСОБА_1 зазначено, що розмістити офіцера в Збройних Силах України на рівнозначних посадах можливості немає. Про неможливість розміщення позивача на рівнозначних та вищих посадах у Збройних Силах України також підтверджується листом Департаменту кадрової політики Міністерства оборони України від 03.02.2016 № 226/2/865.

Цього ж дня на підставі подання директора Військово-медичного департаменту, висновку (постанова) військово-лікарської комісії та копії розрахунку вислуги років військової служби, Міністром оборони України видано наказ від 06.11.2015 № 894 про звільнення полковника медичної служби ОСОБА_1 з військової служби відповідно до пункту "г" частини шостої статті 26 Закону України "Про військовий обов`язок і військову службу" (з урахуванням вимог частини восьмої цієї ж статті) у зв`язку із проведенням організаційних заходів.

Наказом директора Військово-медичного департаменту Міністерства оборони України від 01.12.2015 № 135 зазначеного військовослужбовця з 14 січня 2016 року виключено із списків особового складу із проведенням відповідного розрахунку всіх видів забезпечення і направлено для зарахування на військовий облік до Солом`янського районного у м. Києві військового комісаріату.

Також необхідно зазначити, що після звільнення з військової служби позивач набув права - пенсію за вислугу років в максимально можливих відсотках від грошового забезпечення, передбачених Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених і військової служби, та деяких інших осіб".

Враховуючи все вище зазначене, суд прийшов висновку про обґрунтованість прийняття відповідачем оскаржуваних рішень.

Крім того, приймаючи до уваги те, що судом не встановлено незаконного звільнення позивача, суд дійшов до висновку про відсутність підстав для поновлення останнього на зазначеній посаді.

Таким чином, з урахуванням вищевикладеного в сукупності колегія суддів дійшла до висновку про відмову в задоволені позовних вимог в цілому.

Інші доводи та твердження позивача не спростовують вище встановленого судом.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Позивач в силу положень ч.1 ст. 71 КАС України повинен довести ті обставини, на яких ґрунтуються його вимоги, проте всупереч вказаній нормі не довів суду належними доказами наявність обставин, що обґрунтовують його позовні вимоги.

Керуючись ст.ст. 71, 86, 94, 158-163 КАС України, Окружний адміністративний суд міста Києва,-

ПОСТАНОВИВ:

В задоволені позовних вимог ОСОБА_1 відмовити.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі в Окружний адміністративний суд міста Києва апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня її проголошення. Копія апеляційної атискарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Київського апеляційного адміністрвного суду.

Якщо апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

Головуючий суддя І.А. Качур

СуддіВ. М. Данилишин

В.І.Келеберда

Джерело: ЄДРСР 64315308
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку