open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

17 січня 2017 року скорочене провадження № 826/9455/16

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Арсірія Р.О. вирішив адміністративну справу

за позовомНаціональної комісії з цінних паперів та фондового ринкудо Публічного акціонерного товариства "Центр обслуговування нерухомості "Норма" простягнення заборгованості

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку звернулась до суду з позовом в якому просить стягнути з Публічного акціонерного товариства "Центр обслуговування нерухомості "Норма" штрафні санкції у розмірі 3400,00 грн.

В обґрунтування заявлених вимог, позивач посилається на те, що постановою №586-ЦА-УП-Е від 29.12.2015 року на відповідача був накладений штраф за вчинене правопорушення на ринку цінних паперів в розмірі 3400,00грн. Зазначена постанова направлялась на адресу відповідача, у встановленому законодавством порядку постанова не оскаржена та штраф не сплачено, а тому він підлягає стягненню в судовому порядку.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 23.06.2016 року відкрито скорочене провадження у справі та запропоновано відповідачу, в разі невизнання адміністративного позову, у десятиденний строк з дня одержання цієї ухвали надати суду письмові заперечення проти позову та докази на підтвердження цих заперечень або заяву про визнання позову.

Відповідач у визначений судом строк заперечення на позовну заяву не надав, заяву про визнання позову також суду не надіслав.

За правилами, встановленими пунктом 4 статті 33 Кодексу адміністративного судочинства України у разі ненадання особами, які беруть участь у справі, інформації щодо їх поштової адреси судовий виклик або судове повідомлення надсилаються юридичним особам та фізичним особам-підприємцям - за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

У разі відсутності осіб, які беруть участь у справі, за такою адресою вважається, що судовий виклик або судове повідомлення вручене їм належним чином.

Відповідно до частини 4 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа розглядається в порядку скороченого провадження без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, на підставі наявних у справі доказів.

У встановлений судом строк та станом на день розгляду справи заперечень проти позову не надано.

За результатами розгляду документів і матеріалів поданих сторонами, Окружний адміністративний суд м. Києва, встановив:

Комісією на підставі статті 8 та 9 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" проведена перевірка Публічного акціонерного товариства "Центр обслуговування нерухомості "Норма", за результатами якої складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів №555-ЦА-УП-Е від 11.12.2015 року.

Згідно вказаного акту встановлено порушення Публічного акціонерного товариства "Центр обслуговування нерухомості "Норма" вимог пункту 4 глави 4 розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Комісії від 03.12.2013 №2826, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.12.2013 за №2180/24712 в частині неподання до Комісії річної інформації про емітента за 2014 рік на підставі чого складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів від 11.12.2015 року № 555-ЦА-УП-Е.

За результатами розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів уповноваженою особою Комісії за неподання інформації до Комісії у відношенні відповідача винесено постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 29.12.2015 р. № 586-ЦА-УП-Е, відповідно до якої до Публічного акціонерного товариства "Центр обслуговування нерухомості "Норма" застосовано штрафну санкцію у розмірі 3 400,00 грн.

Відповідно до копії супровідного листа, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 30.12.2015 № 18/01/30632/НК та розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери від29.12.2015 № 215-ЦА-УП-Е надіслані відповідачу засобами поштового зв'язку 31.12.2015 року.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні визначені Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", Законом України "Про цінні папери та фондовий ринок" та Положенням про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Комісії від 03.12.2013 №2826, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.12.2013 за №2180/24712 (далі - Положення №2826).

Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" державне регулювання ринку цінних паперів - це здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.

Відповідно до ст. 5 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи (ст. 6 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні").

Відповідно до вимог ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" - регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Річна інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом:

- розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів;

- опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

- розміщення на власному веб-сайті.

Відповідно до п.4 гл.4 розд.ІІ Положення №2826 - розкриття регулярної річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, розміщення на сторінці в мережі Інтернет, опублікування в офіційному друкованому виданні та подання до Комісії у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним.

Судом встановлено, що Публічне акціонерне товариство "Центр обслуговування нерухомості "Норма" не подало до Комісії регулярну річну інформацію про емітента за 2014 рік.

Відповідно до п. 14 ст. 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.

Статтею 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" передбачено, зокрема, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Враховуючи викладене, з аналізу правових норм законодавства та наявних матеріалів справи, встановлено, що позивачем правомірно застосовано штрафні санкції до відповідача у розмірі 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 3 400, 00 грн.

З матеріалів справи вбачається, що на час вирішення справи зазначена сума штрафу відповідачем не сплачена.

Згідно зі ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Відповідно до частини 1 статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Враховуючи те, що суму штрафу до Державного бюджету у розмірі 3 400, 00 грн. відповідач у встановлені законодавством строки не сплатив, доказів погашення відповідачем зазначеної заборгованості станом на день розгляду справи не надано, наявність у нього вказаної заборгованості підтверджується наявними у матеріалах справи документами та те, що відповідач у встановлений судом строк своїм правом на подання письмових заперечень проти позову не скористався, не спростував твердження позивача, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 69-71, 94, 158-163, 183-2, 254 КАС України, суд,

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку задовольнити повністю.

2.Стягнути з Публічного акціонерного товариства "Центр обслуговування нерухомості "Норма" (код ЄДРПОУ 33545414) штраф розмірі 3400,00 грн. (три тисячі чотириста грн. 00 коп.) до Державного бюджету України, який слід перерахувати на рахунок, відкритий в управлінні Державної казначейської служби України за балансовим рахунком 3111 "Надходження до загального фонду державного бюджету", по коду бюджетної класифікації 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції", символ звітності 106.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі в Окружний адміністративний суд міста Києва апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Київського апеляційного адміністративного суду.

Якщо апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

Суддя Р.О. Арсірій

Джерело: ЄДРСР 64123474
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку