open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 826/16299/14
Моніторити
Ухвала суду /04.09.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /04.09.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /04.07.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /04.07.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /08.06.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /08.06.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /15.05.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.05.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /24.04.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /24.04.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /07.04.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /07.04.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /07.04.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /07.04.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.03.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.03.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.02.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.02.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Постанова /27.12.2016/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /26.12.2016/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /09.03.2016/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /11.02.2016/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /11.02.2016/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /26.01.2016/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /23.06.2015/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /10.06.2015/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.05.2015/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.05.2015/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /29.04.2015/ Київський апеляційний адміністративний суд Постанова /31.03.2015/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /11.12.2014/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /11.11.2014/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /27.10.2014/ Окружний адміністративний суд міста Києва
emblem
Справа № 826/16299/14
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /04.09.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /04.09.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /04.07.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /04.07.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /08.06.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /08.06.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /15.05.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.05.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /24.04.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /24.04.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /07.04.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /07.04.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /07.04.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /07.04.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.03.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.03.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.02.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.02.2017/ Київський апеляційний адміністративний суд Постанова /27.12.2016/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /26.12.2016/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /09.03.2016/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /11.02.2016/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /11.02.2016/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /26.01.2016/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /23.06.2015/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /10.06.2015/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.05.2015/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.05.2015/ Київський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /29.04.2015/ Київський апеляційний адміністративний суд Постанова /31.03.2015/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /11.12.2014/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /11.11.2014/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /27.10.2014/ Окружний адміністративний суд міста Києва
826/16299/14

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА

01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра, 8, корпус 1



УХВАЛА

про закриття провадження в адміністративній справі в частині


26 грудня 2016 року

м. Київ

№ 826/16299/14


Окружний адміністративний суд міста Києва у складі колегії суддів: головуючого судді Данилишина В.М., суддів Качура І.А., Келеберди В.І., розглядаючи у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у місті Києві до Міністерства аграрної політики та продовольства України, треті особи: Головне управління Державної казначейської служби України у місті Києві, Міністерство фінансів України, державне підприємство «Агротех», державне підприємство «Агромаш», Український державний концерн по матеріально-технічному і сервісному забезпеченню агропромислового комплексу «Украгротехсервіс», державна акціонерна компанія «Украгроресурси», відкрите акціонерне товариство «Лізингова компанія «Украгромашінвест», Державне агентство резерву України, департамент агропромислового розвитку Івано-Франківської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Вінницької обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Волинської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Дніпропетровської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Закарпатської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Запорізької обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Кіровоградської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Луганської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Львівської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Одеської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Полтавської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Рівненської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Тернопільської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Харківської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Хмельницької обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Черкаської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Чернівецької обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації, про стягнення заборгованості, -

ВСТАНОВИВ:

У письмовому провадженні Окружного адміністративного суду міста Києва (також далі - суд) знаходиться адміністративна справа №826/16299/14 (далі - справа) за позовом державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у місті Києві (далі - позивач, ДПІ у Шевченківському районі) до Міністерства аграрної політики та продовольства України (далі - відповідач, Мінагрополітики), треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору: Головне управління Державної казначейської служби України у місті Києві (далі - третя особа-1), Міністерство фінансів України (далі - третя особа-2, Мінфін), державне підприємство «Агротех» (далі - третя особа-3), державне підприємство «Агромаш» (далі - третя особа-4), Український державний концерн по матеріально-технічному і сервісному забезпеченню агропромислового комплексу «Украгротехсервіс» (далі - третя особа-5), державна акціонерна компанія «Украгроресурси» (далі - третя особа-6), відкрите акціонерне товариство «Лізингова компанія «Украгромашінвест» (далі - третя особа-7), Державне агентство резерву України (далі - третя особа-8), департамент агропромислового розвитку Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-9), департамент агропромислового розвитку Вінницької обласної державної адміністрації (далі - третя особа-10), департамент агропромислового розвитку Волинської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-11), департамент агропромислового розвитку Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-12), департамент агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації (далі - третя особа-13), департамент агропромислового розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-14), департамент агропромислового розвитку Закарпатської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-15), департамент агропромислового розвитку Запорізької обласної державної адміністрації (далі - третя особа-16), департамент агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-17), департамент агропромислового розвитку Кіровоградської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-18), департамент агропромислового розвитку Луганської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-19), департамент агропромислового розвитку Львівської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-20), департамент агропромислового розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-21), департамент агропромислового розвитку Одеської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-22), департамент агропромислового розвитку Полтавської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-23), департамент агропромислового розвитку Рівненської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-24), департамент агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-25), департамент агропромислового розвитку Тернопільської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-26), департамент агропромислового розвитку Харківської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-27), департамент агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-28), департамент агропромислового розвитку Хмельницької обласної державної адміністрації (далі - третя особа-29), департамент агропромислового розвитку Черкаської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-30), департамент агропромислового розвитку Чернівецької обласної державної адміністрації (далі - третя особа-31), департамент агропромислового розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації (далі - третя особа-32).

Позовні вимоги заявлені про стягнення простроченого боргу з Мінагрополітики у розмірі 50218491,01 грн. шляхом стягнення коштів з розрахункових рахунків у банках, а саме:

- основний борг за бюджетною позичкою, наданою у зв'язку з тимчасовими фінансовими труднощами згідно договору №6-09-506/95 від 09 березня 1995 року у сумі 499589,97 грн.;

- пеню, нараховану на заборгованість по основному боргу за несвоєчасне повернення позички, наданої у зв'язку з тимчасовими фінансовими труднощами згідно договору №6-09-506/95 від 09 березня 1995 року у сумі 1650871,63 грн.;

- відсотки, нараховані за користування позичкою, наданою у зв'язку з тимчасовими фінансовими труднощами згідно договору №6-09-506/95 від 09 березня 1995 року у сумі 2729323,85 грн.;

- пеню, нараховану на заборгованість по відсотках за несвоєчасне повернення позички, наданої у зв'язку з тимчасовими фінансовими труднощами згідно договору №6-09-506/95 від 09 березня 1995 року у сумі 2564021,31 грн.;

- основний борг за фінансовою допомогою, наданою з резервного фонду державного бюджету згідно з постановою Кабінету Міністрів України №220 від 26 лютого 1998 року у сумі 2047820,13 грн.;

- основний борг за фінансовою допомогою, наданою з резервного фонду державного бюджету згідно з постановою Кабінету Міністрів України №1953 від 10 грудня 1998 року у сумі 5826864,12 грн.;

- основний борг за фінансовою допомогою, наданою з резервного фонду державного бюджету згідно з постановою Кабінету Міністрів України №1191 від 05 липня 1999 року у сумі 16900000 грн.;

- основний борг за фінансовою допомогою, наданою з резервного фонду державного бюджету згідно з постановою Кабінету Міністрів України №1668 від 13 вересня 1999 року у сумі 18000000 грн.

У ході судового розгляду справи судом встановлено, що 09 березня 1995 року між Мінфіном та Державним комітетом України по харчовій промисловості, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 лютого 1995 року №148 «Про фінансування витрат Державного комітету по харчовій промисловості, пов'язаних з виробництвом хлібопекарських дріжджів», укладено договір №6-09-506/95 (далі - договір) про надання Мінфіном в 1995 році бюджетної позички Державному комітетові України по харчовій промисловості для оплати меляси, що використовується для виробництва хлібопекарських дріжджів, згідно умов якого надається бюджетна позичка в сумі 350 млрд.крб. з оплатою 30% річних за її користування строком до 01 вересня 1995 року (п. 2.1 договору).

Згідно п. 5.2 договору, у випадку невиконання зобов'язань за договором (неповернення позички) застосовуються штрафні санкції у вигляді пені 0,5% від суми заборгованості за кожен день прострочки.

27 вересня 1995 року у відповідності з постановою Кабінету Міністрів України від 25 вересня 95 року №758 «Про забезпечення виробництва солі Фармакопейної чистоти і «Екстра» укладено додатковий договір до договору, згідно якого передбачено повернення позички у такому порядку: до 01 вересня 1995 року - 235 млрд.крб., 01 листопада - 65 млрд.крб., 25 грудня - 50 млрд.крб.

09 листопада 1995 року внесено зміни до додаткового договору від 27 вересня 1995 року, а саме, передбачено повернення позички у такому порядку: до 01 вересня 1995 року - 235 млрд.крб., 01 листопада - 17 млрд.крб., 25 грудня - 98 млрд.крб.

22 лютого 1996 року у відповідності з постановою Кабінету Міністрів України від 12 лютого 1996 року №188 «Про термін погашення бюджетної позички, наданої для забезпечення виробництва солі Фармакопейної чистоти і «Екстра» внесено зміни до додаткового договору від 27 вересня 1995 року, а саме, передбачено повернення позички у такому порядку: до 01 вересня 1995 року - 235 млрд.крб., 01 листопада - 17 млрд.крб., 01 вересня 1996 року - 98 млрд.крб.

28 серпня 1996 року на виконання абз. 2 п. 3 Указу Президента України «Про заходи щодо стабілізації фінансового стану підприємств» від 05 квітня 1996 року №243/96 укладено додатковий договір №22-04/17 про внесення змін до договорів від 22 лютого 1996 року та 27 вересня 1995 року, згідно якого передбачено повернення позички у такому порядку: до 01 вересня 1995 року - 235 млрд.крб., 01 листопада - 17 млрд.крб., 01 грудня 1996 року - 98 млрд.крб.; відстрочено до 01 грудня 1996 року сплату відсотків, нарахованих від простроченої заборгованості за користування бюджетною позичкою станом на 01 квітня 1996 року, та не нараховувати відсотки за користування зазначеними коштами на період з 01 квітня до 01 грудня 1996 року.

Постановою Кабінету Міністрів України №220 від 26 лютого 1998 року «Про фінансове забезпечення підготовки сільськогосподарської техніки до проведення весняно-польових робіт в 1998 році» виділено, в тому числі, Міністерству агропромислового комплексу, на фінансування заходів для підготовки сільськогосподарської техніки до проведення весняно-польових робіт у 1998 році цільовим призначенням безпосередньо сільськогосподарським товаровиробникам та агротехсервісним підприємствам на закупівлю запасних частин і ремонтних матеріалів та оплату послуг ремонтних підприємств 100 млн. грн., в тому числі 50 млн. грн. за рахунок резервного фонду Кабінету Міністрів України та 50 млн. грн. за рахунок асигнувань, передбачених у Державному бюджеті України на 1998 рік для поповнення державного матеріального резерву Державному комітетові по матеріальних резервах, на умовах повернення зазначених коштів до 21 грудня 1998 року, за розподілом згідно з додатком.

Постановою Кабінету Міністрів України №1953 від 10 грудня 1998 року «Про забезпечення сільськогосподарських товаровиробників матеріально-технічними та фінансовими ресурсами в 1999 році» виділено у січні 1999 року, в тому числі, Міністерству агропромислового комплексу, для підготовки сільськогосподарської техніки до весняно-польових робіт у 1999 році цільовим призначенням сільськогосподарським товаровиробникам та агросервісним підприємствам на закупівлю запасних частин і ремонтних матеріалів та оплату послуг ремонтних підприємств кошти в сумі 50 млн. грн. за рахунок резервного фонду Кабінету Міністрів України на умовах повернення їх до 01 жовтня 1999 року згідно з додатком 1.

Постановою Кабінету Міністрів України №1191 від 05 липня 1999 року «Про забезпечення потреб сільськогосподарських товаровиробників у пальному для проведення збиральних та осінньо-польових робіт у 1999 році» абз. 3 п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 1999 року №1000 «Про додаткові заходи щодо забезпечення сільськогосподарських товаровиробників матеріально-технічними ресурсами в 1999 році» викладено у такій редакції: «у липні - вересні 1999 року Міністерству агропромислового комплексу для Державної акціонерної компанії «Укрресурси» на фінансування 10 відсотків вартості дизельного пального, закупленого в Республіці Азербайджан, і витрат на його перевезення, а також нафти і газового конденсату (видобутих з українських родовищ), що поставляються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 1998 року №1953 «Про забезпечення сільськогосподарських товаровиробників матеріально-технічними та фінансовими ресурсами в 1999 році» 50 млн. грн. за рахунок резервного фонду Кабінету Міністрів України за умови їх повернення до 01 грудня 1999 року».

Постановою Кабінету Міністрів України №1668 від 13 вересня 1999 року «Про забезпечення сільськогосподарських товаровиробників пально-мастильними матеріалами» дозволено Міністерству агропромислового комплексу із коштів, передбачених згідно з п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 10 грудня 1998 року №1953 «Про забезпечення сільськогосподарських товаровиробників матеріально-технічними та фінансовими ресурсами в 1999 році» на закупівлю запасних частин і ремонтних матеріалів та оплату послуг ремонтних підприємств, використати 20 млн. грн. на закупівлю нафти, видобутої з українських родовищ.

11 вересня 2014 року на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 02 березня 2011 року №174 «Питання обліку заборгованості, в тому числі, простроченої, перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками/фінансовою допомогою, наданими Міністерством фінансів у 1993-1998 роках, нарахування пені та списання безнадійної заборгованості» Головним управлінням Державної казначейської служби України внесено до ДПІ у Шевченківському районі:

- подання №1216 для здійснення заходів щодо стягнення простроченої заборгованості за бюджетною позичкою, наданою у зв'язку з тимчасовими фінансовими труднощами згідно договору у сумі 499589,97 грн.;

- подання №1217 для здійснення заходів щодо стягнення простроченої заборгованості за бюджетною позичкою, наданою у зв'язку з тимчасовими фінансовими труднощами згідно договору у сумі 1650871,63 грн.;

- подання №1218 для здійснення заходів щодо стягнення простроченої заборгованості за бюджетною позичкою, наданою у зв'язку з тимчасовими фінансовими труднощами згідно договору у сумі 2729323,85 грн.;

- подання №1219 для здійснення заходів щодо стягнення простроченої заборгованості за бюджетною позичкою, наданою у зв'язку з тимчасовими фінансовими труднощами згідно договору у сумі 2564021,31 грн.;

- подання №1250 для здійснення заходів щодо стягнення простроченої заборгованості (сплата основного боргу за фінансовою допомогою, наданою з резервного фонду державного бюджету згідно з постановою Кабінету Міністрів України №220 від 26 лютого 1998 року) у сумі 2047820,13 грн.;

- подання №1251 для здійснення заходів щодо стягнення простроченої заборгованості (сплата основного боргу за фінансовою допомогою, наданою з резервного фонду державного бюджету згідно з постановою Кабінету Міністрів України №1953 від 10 грудня 1998 року) у сумі 5826864,12 грн.;

- подання №1252 для здійснення заходів щодо стягнення простроченої заборгованості (сплата основного боргу за фінансовою допомогою, наданою з резервного фонду державного бюджету згідно з постановою Кабінету Міністрів України №1191 від 05 липня 1999 року) у сумі 16900000 грн.;

- подання №1253 для здійснення заходів щодо стягнення простроченої заборгованості (сплата основного боргу за фінансовою допомогою, наданою з резервного фонду державного бюджету згідно з постановою Кабінету Міністрів України №1668 від 13 вересня 1999 року) у сумі 18000000 грн.

При цьому, судом встановлено, що питання щодо стягнення заборгованості з Державного департаменту продовольства, відповідача про стягнення 1717301,13 грн. заборгованості за договором вже було предметом судового розгляду.

Так, рішенням Господарського суду міста Києва від 22 червня 2005 року, залишеним без змін ухвалою Київського апеляційного господарського суду від 23 листопада 2005 року, в задоволені позовних вимог ДПІ у Шевченківському районі до Мінагрополітики, Державного департаменту продовольства про стягнення 1717301,13 грн. - відмовлено.

Під час розгляду зазначеної вище справи в касаційній інстанції Вищим адміністративним судом України встановлено, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України №489 від 14 березня 2000 року, в складі Мінагрополітики на базі ліквідованого Комітету харчової промисловості утворено Державний департамент продовольства як урядовий орган державного управління, який визнано правонаступником Комітету харчової промисловості.

Постановою Кабінету Міністрів України №707 від 22 травня 2006 року Державний департамент продовольства ліквідований, про що зроблений відповідний запис.

05 березня 2007 року проведено державну реєстрацію припинення діяльності департаменту та виключено його з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) в Головному міжрегіональному управлінні статистики у місті Києві.

Згідно із абз. 2 ч. 6 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб - підприємців», дата внесення до Єдиного державного реєстру запису про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи є датою припинення юридичної особи.

Відповідно до ч. 7 ст. 59 Господарського кодексу України, суб’єкт господарювання вважається ліквідованим з дня внесення до державного реєстру запису про припинення його діяльності.

Згідно із ч. 1 ст. 228 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд касаційної інстанції скасовує судові рішення в касаційному порядку і залишає позовну заяву без розгляду або закриває провадження у справі з підстав, встановлених статтями 155 і 157 цього Кодексу.

За таких обставин ухвалою Вищого адміністративного суду України від 02 жовтня 2008 року судові рішення в частині відмови в задоволені позову до Державного департаменту продовольства Мінагрополітики скасовано із закриттям провадження по справі в цій частині.

Також у вказаному судовому рішенні зазначено щодо позовних вимог до Мінагрополітики, а саме, як вбачається з матеріалів справи, договір та додаткові договори №6-09-506/95-1 від 27 вересня 1995 року, №10-3/2-96 від 22 лютого 1996 року, №22-04/17 від 28 серпня 1996 року не містять таких умов, які передбачали б можливість стягнення з Мінагрополітики заборгованості по позичці, яка надавалася Державному комітетові України по харчовій промисловості, як самостійній юридичній особі.

Тобто, судовим рішенням, що набрало законної сили, вирішено питання щодо неможливості стягнення як з Державного департаменту продовольства, так і з Мінагрополітики заборгованості за договором.

Отже, в даному випадку щодо частини позовних вимог, а саме, щодо стягнення з відповідача 1717301,13 грн. заборгованості за договором, наявне судове рішення, що набрало законної сили.

При цьому, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 157 КАС України, суд закриває провадження у справі: якщо є такі, що набрали законної сили, постанова чи ухвала суду з того самого спору і між тими самими сторонами.

Таким чином, із системного аналізу вище викладених норм та з’ясованих обставин суд прийшов до висновку про наявність підстав і необхідність закриття провадження у справі у частині позовних вимог щодо стягнення з відповідача 1717301,13 грн. заборгованості за договором.

На підставі вище викладеного, керуючись ст.ст. 24, 25, 128, 157, 160, 165 КАС України, суд -

УХВАЛИВ:

Закрити провадження в адміністративній справі №826/16299/14 у частині позовних вимог державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у місті Києві до Міністерства аграрної політики та продовольства України, треті особи: Головне управління Державної казначейської служби України у місті Києві, Міністерство фінансів України, державне підприємство «Агротех», державне підприємство «Агромаш», Український державний концерн по матеріально-технічному і сервісному забезпеченню агропромислового комплексу «Украгротехсервіс», державна акціонерна компанія «Украгроресурси», відкрите акціонерне товариство «Лізингова компанія «Украгромашінвест», Державне агентство резерву України, департамент агропромислового розвитку Івано-Франківської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Вінницької обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Волинської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Дніпропетровської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Донецької обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Закарпатської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Запорізької обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Кіровоградської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Луганської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Львівської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Одеської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Полтавської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Рівненської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Тернопільської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Харківської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Хмельницької обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Черкаської обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Чернівецької обласної державної адміністрації, департамент агропромислового розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації, про стягнення 1717301,13 грн. заборгованості за договором №6-09-506/95 від 09 березня 1995 року.


Копію ухвали направити (вручити) сторонам та третім особам (їх уповноваженим представникам), роз’яснивши, що повторне звернення до адміністративного суду з тим самим позовом не допускається.

Згідно зі ст.ст. 185, 186 КАС України, ухвала може бути оскаржена повністю або частково шляхом подання до Київського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд міста Києва апеляційної скарги протягом п’яти днів із дня отримання копії ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Київського апеляційного адміністративного суду.

Відповідно до ст. 254 КАС України, ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.


Головуючий суддя В.М. Данилишин


Суддя І.А. Качур


Суддя В.І. Келеберда

Джерело: ЄДРСР 64005544
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку