open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 330/2010/16-а
Моніторити
emblem
Справа № 330/2010/16-а
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Постанова /28.11.2018/ Велика Палата Верховного Суду Ухвала суду /03.07.2018/ Велика Палата Верховного Суду Ухвала суду /19.06.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /11.06.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /06.06.2018/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /24.05.2017/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /18.04.2017/ Вищий адміністративний суд України Постанова /23.12.2016/ Якимівський районний суд Запорізької областіЯкимівський районний суд Запорізької області Постанова /23.12.2016/ Якимівський районний суд Запорізької областіЯкимівський районний суд Запорізької області Ухвала суду /27.10.2016/ Якимівський районний суд Запорізької областіЯкимівський районний суд Запорізької області Ухвала суду /19.10.2016/ Якимівський районний суд Запорізької областіЯкимівський районний суд Запорізької області

П О С Т А Н О В А

iменем України

2-а/330/31/2016

Справа № 330/2010/16-а

"23" грудня 2016 р. Якимівський районний суд Запорізької області в складі:

головуючого судді Гусарової В.В.

при секретарі Саркісової І.О..

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за адміністративним позовом ТОВ «Таврія» до виконкому ОСОБА_1 сільської ради , ОСОБА_1 сільської ради, треті особи : новоданилівський сільській голова ОСОБА_2, відділ держгеокадастру в Якимівському районі ГУ Держгеокадастру у Запорізькій області, ТОВ «АПК»Агро-Вектор, ФГ «АЛЕКА», ОСОБА_3, ОСОБА_4 про визнання протоколів, рішень та дій ОСОБА_1 сільської ради Якимівського району Запорізької області ( та виконкому ОСОБА_1 сільської ради) з призначення, проведення та визначення, затвердження результатів конкурсу на право укладання договорів оренди земельних ділянок незаконними, противоправними та недійсними

встановив

14.11.2016 р. ..надійшов уточнений адміністративний позов, відповідно до якого 19 травня 2016 року відповідачі провели своєрідний конкурс на отримання в оренду певних земельних ділянок. За результатами цього конкурсу ОСОБА_1 сільською радою 30.05.2016 року прийнято рішення №4/3-9/16 про затвердження протоколів конкурсної комісії про надання права оренди земельних ділянок (п. 4 рішення).

Зазначене рішення Відповідача 2 та усі рішення і дії Відповідачів, що передували цьому рішенню є незаконними та такими, що порушують права Позивача на отримання землі в оренду. Так, зокрема,

Положеннями ч. 2 ст. 19 Конституції України встановлено, зокрема, що органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Процедура передачі в оренду земельних ділянок детально визначена у Земельному кодексі України (надалі - ЗКУ)

Змістом ч. 2 ст. 124 ЗКУ передбачено, зокрема, що набуття права оренди на земельну ділянку комунальної власності відбувається на конкурентних засадах - за результатами земельних торгів.

Організатором земельних торгів, зокрема, є орган місцевого самоврядування, що здійснює реалізацію права комунальної власності на земельні ділянки та який уклав із виконавцем земельних торгів договір про проведення земельних торгів (ч. З ст. 135 ЗКУ).

Положеннями ч. 1 ст. 122 ЗКУ, зокрема встановлено, що сільські ради передають земельні ділянки у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Проведення земельних торгів щодо земельних ділянок комунальної власності або прав на них здійснюється за рішенням організатора земельних торгів, у якому зазначаються: перелік земельних ділянок або прав на них, які виставляються на земельні торги окремими лотами; стартова ціна лота; строк та інші умови користування земельною ділянкою у разі набуття права користування земельною ділянкою на земельних торгах; особа, уповноважена організатором земельних торгів на укладення договору купівлі-продажу, оренди, суперфіцію, емфітевзису земельної ділянки, яка або право на яку виставляється на земельні торги (ч. 4 ст. 135 ЗКУ).

Процедура земельних торгів детально врегульована у ст.ст. 135-137 Земельного Кодексу України. Так, зокрема,

- земельні торги проводяться у формі аукціону (ч.1 ст. 135 ЗКУ);

- виконавцем земельних торгів є суб'єкт господарювання, з яким власником земельної

ділянки укладено відповідний договір (ч. З ст. 135 ЗКУ);

- учасником земельних торгів можуть бути як фізичні так й юридичні особи (ч. З ст. 135 ЗКУ);

виконавець земельних торгів, зокрема, опубліковує оголошення про проведення земельних

торгів у засобах масової інформації (ч. З ст. 137 ЗКУ);

виконавець земельних торгів опубліковує на офіційному веб-сайті центрального органу

виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин оголошення про

проведення земельних торгів (ч. З ст. 137 ЗКУ);

- в оголошенні про проведення земельних торгів зазначається: найменування організатора

земельних торгів; місце розташування, площа земельної ділянки та її кадастровий номер; цільове призначення, а для містобудівних потреб - також види використання; умови договору купівлі- продажу, оренди, суперфіцію, емфітевзису, який укладається на земельних торгах; стартова ціна продажу земельної ділянки або стартовий розмір річної плати за користування земельною ділянкою;

- містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки для земельних ділянок, призначених для цілей, пов'язаних із забудовою; місце і час проведення земельних торгів; розмір реєстраційного та гарантійного внесків, які сплачуються учасниками, порядок їх сплати; номери рахунків виконавця земельних торгів, відкритих у банку для сплати реєстраційного та гарантійного внесків;найменування та адреса виконавця земельних торгів, прізвище та посада, номер телефону особи, в якої можна ознайомитися з документами на лот; текст договору, що пропонується укласти на торгах,без визначення ціни та зазначення особи покупця (орендаря); сума витрат (видатків), здійснених на

підготовку лота до продажу, організацію та проведення земельних торгів, що підлягає відшкодуванню переможцем земельних торгів.

Вищезазначені встановлені законом вимоги до призначення та проведення земельних торгів із передачі земельних ділянок, що перебувають комунальній власності не виконано. Так, зокрема,земельні торги, у розумінні положень ЗКУ Відповідачі не проводили. Замість них відбувся якийсь "конкурс", а його результати затверджені п.4 рішення Відповідача 2 від 30.05.2016 року, що

суперечить вище зазначеним вимогам законодавства;

У порядку та спосіб, встановлений законодавством виконавця земельних торгів не було визначено та з ним не було укладено передбаченого ЗКУ договору. Про зазначене свідчить,зокрема, те, що на офіційному сайті Відповідача 2 відсутнє рішення, передбачене ч. 4 ст. 135 ЗКУ

Як наслідок попереднього пункту організатором торгів виконавець земельних торгів не

визначався та із ним відповідний договір організатор торгів не укладав;

Оголошення про проведення земельних торгів із змістом, передбаченим ст. 137 ЗКУ, а ні на сайті Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, а ні у ЗМІ виконавцем торгів не давалось. Замість нього була публікація від імені сільського голови про прийом виконкомом ОСОБА_1 сільської ради тільки від фізичних осіб заяв на отримання в оренду земельних ділянок комунальної власності (об'яві у газеті "Слово трудівника" від 02 квітня 2016 року №25 (7365)). При чому, а ні Третя особа ( сільській голова), а ні Відповідач 1 ( виконком) очевидно не є виконавцем земельних торгів. Тобто він не повноважний був давати будь які повідомлення з приводу цього "конкурсу" до ЗМІ;

У конкурсі приймали участь не тільки фізичні особи, а й юридичні, та саме юридичні особи здебільшого виявилися переможцями цього конкурсу;

Рішення Відповідача 2 ( сільської ради) про затвердження протоколів конкурсної комісії про надання права оренди земельних ділянок комунальної власності є незаконним, т.я. суперечить встановленому порядку визначення орендатора земельних ділянок комунальної власності та суперечить ч. 2 ст. 19 Конституції України, оскільки законодавством України Відповідачу 2 не надано право для прийняття рішень з цих питань.

За наявними відомостями конкурс на здобуття права оренди земельних ділянок проводив Відповідач 1 та Відповідач 2. За результатами цього конкурсу було складено протоколи: №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11, №12, №13, №14, №15, №16, які затвердженні рішеннями Відповідача 2 від 30.05.2016 р.: № 4/1-9/2016;№ 4/2-9/2016;№ 4/3-9/2016;№ 4/4-9/2016;№ 4/5-9/2016; № 4/6-9/2016; №4/7-9/2016; №4/8-9/2016; №4/9-9/2016; №4/10-9/2016; №4/11-9/2016;№ 4/12-9/2016; №4/13-9/2016; №4/14-9/2016; №4/15-9/2016; №4/16-9/2016;

З вище наведеного вбачається, що земельні торги із передачі в оренду вище зазначених земельних ділянок, у розумінні Земельного Кодексу України, не проводилися. Відповідачі у порушення встановленого законом порядку передали у оренду землі комунальної власності. З метою створення умов для мінімізації шансів усіх зацікавлених осіб в отриманні земельних ділянок у оренду, Відповідачі розповсюдили недостовірну інформацію про суб'єктів участі у зазначеному конкурсі та створили уявлення виконання вимог закону для випадків укладення договорів оренди землі комунальної власності. Як наслідок невиконання Відповідачами вимог законодавства при передачі в оренду земельних ділянок комунальної власності Позивач, введений в оману щодо дійсної мети проведення зазначеного конкурсу, суб'єктів, які можуть приймати у ньому участь, відсутності передбачених законом відомостей про земельні ділянки, які пропонувалися для передачу у оренду, участі у конкурсі не приймав, у наслідок чого його право на здобуття право на отримання у оренду земельних ділянок було порушено.

На офіційному сайті Відповідача 2 знаходиться рішення від 30.05.2016 року, у порядку денного якого у п. 4. зазначене питання 4. "Про затвердження протоколів конкурсної комісії про надання права оренди земельних ділянок комунальної власності". Між тим, у документі із назвою: "Результат поіменного голосування депутатів ОСОБА_1 сільської ради сьомого скликання (9 сесії)" від 30.05.2016 року результат голосування по зазначеному питанню міститься у п. 3. Наведені обставина викликає сумніви у достовірності або порядку денного зазначеного протоколу, або у результатах голосування. Зазначені документи не містять печаток та підписів. З метою встановлення фактичного змісту оскаржуваного рішення Відповідача 2 на доручення Позивача адвокат ОСОБА_5 звернувся до Відповідача 2 із адвокатським запитом вих. № 01/17-06/16 від 17.06.2016 року. За результатом розгляду цього запиту, Третя особа, очевидно усвідомлюючи незаконність передачі у оренду земельних ділянок на підставі зазначеного конкурсу та розуміючи, що наявні усі підстави для визнання результатів конкурсу недійсними, у наданні запитуваної інформації та копій документів відмовила. Будь яких інших можливостей у отримання належної копії оскаржуваного рішення, крім роздрукування з сайту Відповідача 2 у Позивача не має.

У позові представник позивача просив визнати протоколи та рішення ОСОБА_1 сільської ради Якимівського району Запорізької області та її виконкому з призначення, проведення та визначення, затвердження результатів конкурсу на право укладання договорів оренди земельних ділянок незаконними, противоправними та недійсними.

У судовому засіданні представник позивача підтримав позов у повному обсязі та просив його задовольнити.

Представник відповідача ОСОБА_1 сільської ради просив адміністративний позов не задовольняти, аукціон щодо права на оренду земельних ділянок проводився ( тільки він був названий як «конкурс»), так як на підзаконному рівні не затверджено порядок проведення вказаного аукціону, сільська рада прийняла тимчасове положення, на підставі якого проводився конкурс. При цьому про проведення конкурсу було розміщено оголошення у газеті, конкурс проводився прозоро, однак позивач навіть не подав заявку для участі у конкурсі.

Треті особи : голова сільської ради, представник ФГ «Алеко», ОСОБА_3,ОСОБА_4 просили у позові відмовити, вважали , що не має підстав для задоволення адміністративного позову.

Представник третьої особи : ТОВ « АПК «Агро - Вектор» також заперечував проти задоволення адміністративного позову та просив врахувати заперечення наступного змісту : На сьогодні, змінами від 5 липня 2012 року N 5077-УІ до ст. 135 - 139 Земельного кодексу України прописано приблизний порядок проведення земельних торгів у формі аукціону. Прикінцевими положеннями зазначеного закону Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом, доручено привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом. Однак після визнання такою що втратила чинність постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2008 р. N 394 «Про затвердження Порядку проведення у 2008 році земельних аукціонів» відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2010 р. N 931 іншого порядку проведення земельних аукціонів та передання земельних ділянок у користування та у власність КМУ так і не було розроблено.

Відповідно до п. 34 ст. 26 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад відноситься вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Згідно п. 1.ч. 1 ст. 122 ЗКУ сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб. У зв'язку з набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної» від 06.09.2012 року за № 5245-УІ, з 01 січня 2013 року землі державної та комунальної власності в Україні вважаються розмежованими.

ч. 1 ст. 124 ЗКУ країни визначається, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу. Рішенням № 1 від 12 травня 2016 року, восьмої сесії сьомого скликання було затверджено «Тимчасове положення про порядок проведення конкурсів з набуття на конкурсних засадах права оренди земельних ділянок на території ОСОБА_1 сільської ради» (надалі - Положення). Зазначене положення було опубліковане на сайті ОСОБА_1 сільської ради, електронна адреса якої зазначена і в позовній заяві та регламентує дії юридичних та фізичних осіб, що бажають прийняти участь у конкурсі на отримання права оренди земельної ділянки.

За таких обставин обґрунтування позовної заяви порушенням права позивача на прийняття участі у конкурсі є надуманим та необґрунтованим, оскільки п 1.5 Положення передбачено можливість приймати участь у конкурсі як фізичним особам так і юридичним особам.

п. 2.10 Положення передбачено можливість юридичних та фізичних осіб, бажаючих прийняти участь у конкурсі, отримати безоплатні консультації з питань проведення конкурсу.

п. 3.2-3.5 Положення передбачають дії необхідні для фізичних та юридичних осіб, що бажають прийняти участь у конкурсі, а саме подання заяви, документів за переліком та , конкурсної пропозиції.

Тобто за таких обставин у позивача були всі необхідні можливості, та інформація для прийняття участі у конкурсі на отримання права оренди земельних ділянок, однак ним не було подано навіть заяву для можливості участі у конкурсі, та не було здійснено звернення за безоплатною консультацією, для отримання роз'яснення про можливий склад учасників конкурсу. За таких обставин Позивач знехтував своєю можливістю прийняти участь у конкурсі, і тепер намагається реалізувати своє втрачене право через порушення прав інших осіб учасників конкурсу та місцевої громади, що отримує орендну плату від укладених договорів оренди землі.

Під час судового засідання були вивчені документи, вислухані думки сторін, на підставі яких суді встановив наступне :

2.04.2016 р. в газеті «Слово трудівника» було розміщено об’яву про прийняття заяв на отримання в оренду земельних ділянок комунальної власності відповідача ( а.с.7). Відповідно до вказаного оголошення, в ньому містилась інформація щодо розмірів земельних ділянок , їх місце розташування ( з позначенням контуру), початкова орієнтовна орендна плата, перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсі, кінцева дата прийому документів до 04.05.2016 р., дата та місце засідання конкурсної комісії.

12.05.2016 р. ОСОБА_1 сільською радою було прийнято рішення про затвердження тимчасового положення «Про порядок проведення конкурсів з набуття на конкурентних засадах права оренди земельних ділянок» ( а.с.37-39,40-52).

12 травня 2016 р. рішенням ОСОБА_1 сільської ради було затверджено склад конкурсної комісії, ( а.с.53-54)

19 травня 2016 р. проводилось засідання конкурсної комісії окремо по кожній земельній ділянці ( а.с.76-91)

30.05.2016 р. ОСОБА_1 сільською радою були прийняті рішення про затвердження протоколів конкурсної комісії ( а.с. 55- 75)

На підставі вказаних рішень по більшості земельних ділянок, які виставлялись на аукціон були укладені та зареєстровані договори оренди земельних ділянок ( а.с.92-102,188-225)

Відповідно до ч. 1 ст. 134 ЗК України земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об'єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах), крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті.

Виходячи зі змісту ч. 1 ст. 136 ЗК України перелік земельних ділянок, право оренди на які підлягають продажу на земельних торгах, визначає ОСОБА_1 сільська рада ( як власник земельних ділянок).

Процедура проведення земельних торгів ( аукціону) передбачена ст. 135-137 ЗК України.

Посилання представника відповідача та третьої особи ТОВ « АПК «Агро - Вектор» про те , що на теперішній час не існує підзаконних актів, котрі визначають порядок проведення земельних торгів, за думкою суду не є зовсім вірними з огляду на те, що 25.09.2012 р. Міністерство аграрної політики та продовольства прийняло наказ № 580 «Про затвердження форм документів, необхідних для проведення земельних торгів», зареєстроване Мінюстиції України 26.09.2012 р. за № 1656/21968.

Проте, суд погоджується з тим, що на теперішній час детально вказаний порядок не регламентовано.

З іншої сторони, суд погоджується з думкою представника позивача про те, що порядок проведення «конкурсу» на отримання права оренди земель комунальної власності, що був проведений Новонидівської сільської радою у квітні-травні 2016 р. не відповідає вимогам, що були закріплені навіть в положеннях Земельного кодексу України. Так, суду не було надано рішення відповідача про організацію земельних торгів, де б зазначались відомості , передбачені ст. 135 ч.4 ЗК України ;

- не був визначений виконавець торгів відповідно до положень ЗК України та Наказу Мінагрополітки та продовольства № 579 від 25.09.2012 р. «Про затвердження порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах «;

- не вносились гарантійні та реєстраційні внески,

- не підготовлювалась інформаційна картка на лот,

- оголошення щодо проведення торгів не відповідало вимогам ч.4 ст. 137 ЗК ( відсутній кадастровий номер земельної ділянки, відсутній текст договори оренди) ; - - крім того, було відсутнє оголошення щодо торгів на веб-сайти ОСОБА_1 сільської ради та держгеокадастру; порядок проведення торгів не відповідав вимогам ч.9-31 ст.137 ЗК України ; оприлюднення результатів торгів не відповідало вимогам ст. 139 ЗК України.

Щодо визнання незаконним та скасування рішення ОСОБА_1 сільської ради про затвердження результатів конкурсу, суд зважав на наступне.

Так як оскаржуване рішення є правовим актом індивідуальної дії, то на думку суду, при вирішенні вказаної справи необхідно не тільки встановити :

-чи відповідає вимогам законодавства проведений «конкурс» з надання права оренди земельних ділянок,

- чи були допущені порушення прав та законних інтересів учасників конкурсу або інших осіб в результаті порушення проведення порядку конкурсу, який закріплено законодавчо.

У відповідності до ст. 6 КАС України кожна особа має право в порядку. встановленому цим кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб’єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

У судовому засіданні було встановлено, що позивач не був учасником вказаного конкурсу, тому порушення проведення самого конкурсу не можуть стосуватися прав та інтересів позивача. ( і на цих підставах суд вважає недоцільним обговорювати питання законності проведення вказаного конкурсу і вважає, що у вказаній частині позову необхідно відмовити.

В позовній заяві представник позивача зазначав, що порушення, які були допущені про оголошенні конкурсу, позбавили його можливості:

- зрозуміти дійсну мету зазначеного конкурсу,

- отримати інформацію щодо суб’єктів, які можуть приймати у ньому участь

- отримати інформацію щодо земельних ділянок? які пропонували для передачі в оренду і як наслідок позивач не приймав участі у конкурсі та його право на оренду земельних ділянок було порушено. При цьому у судовому засідання представник позивача пояснив ( і це було підтверджено наданими до суду доказами), що за рішенням ОСОБА_1 сільської ради у 2006 р. між ОСОБА_1 сільською радою та ТОВ «Таврія» було укладено договір оренди земельних ділянок у контурах № 221,194,1В,1А ( а.с.233). 30.12.2010 р. ОСОБА_1 сільською радою було прийнято рішення про надання ТОВ «Таврія» із земель не витребуваних земельних часток ( паїв) тимчасового резервного фонду сільської ради для ведення товартного сільськогоспвиробництва на 49 років. ( у вказаного рішення також було передбачено у п.4, що в разі витребування власниками земельних паїв, договір оренди по закінченню сільськогосподарського року підлягає розірванню ( а.с.236).Крім того, представник позивача в обґрунтування порушення його прав зазначив, що за вказані земельні ділянки ТОВ «Таврія» до теперішнього часу сплачує земельних податок.

Вирішуючи питання щодо порушення прав позивача оголошенням конкурсу ( а надалі затвердженням результатів конкурсу), суд зважав на наступне :

-Наданими позивачем документами щодо звернень позивача до ОСОБА_1 селищної ради та відповідей ОСОБА_1 селищної ради на ім’я позивача, було встановлено, що позивачу 22.04.2016 р. ( тобто задовго до кінцевого терміну прийому документів на конкурс) було повідомлено рішення виконкому , на підставі якого було оголошено конкурс, були направлені копії документів щодо права власності відповідача на зазначені земельні ділянки ( а.с.254,255).Крім того у своїй заяві до сільської ради позивач зазначав, що у переліку земельних ділянок, що були вказані в оголошені про конкурс є ті, що перебувають в оренді товариства «Таврія» ( а.с.254)

-Тобто, суд, встановивши невідповідність подання оголошення щодо конкурсу на право оренди земельних ділянок вимогам законодавства, не встановив наслідків цих порушень у вигляді порушення права позивача на участь у вказаному конкурсі та обізнаності щодо умов та предмету конкурсу.

- Посилання позивача на те, що проведення вказаного конкурсу порушують права позивача як орендаря землі, на право оренди якої було оголошено конкурс, не можуть бути предметом розгляду у вказаній адміністративній справі на підставі того, що юрисдикція адміністративних судів не поширюється на земельні правовідносини.

У відповідності до ст. 2 ч.3 п.8,9 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють :

чи прийняті ( вчинені) вони пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав,, свобод чи інтересів особи, і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення ( дія) та

чи прийняті ( вчинені) вони з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення.

Так як судом не було встановлено порушень прав саме позивача при прийняття оскаржуваних рішень, суд дійшов висновку про те, що адміністративний позов задоволенню не підлягає.

На вищевказаних підставах суд дійшов висновку про необхідність відмови у позовних вимогах. Керуючись ст.ст.2, 9-12, ч.1,2 ст.71,159-163 КАС України, на підставі ст.ст.134-137 ЗК України, Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства прийняло наказ № 580 від 25.09.2012 р. «Про затвердження форм документів, необхідних для проведення земельних торгів», зареєстроване Мінюстиції України 26.09.2012 р. за № 1656/21968., Наказу Мінагрополітки та продовольства № 579 від 25.09.2012 р. «Про затвердження порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах « , суд

п о с т а н о в и в :

В позові ТОВ «Таврія» до виконкому ОСОБА_1 сільської ради , ОСОБА_1 сільської ради, треті особи : новоданилівський сільській голова ОСОБА_2, відділ держгеокадастру в Якимівському районі ГУ Держгеокадастру у Запорізькій області, ТОВ «АПК»Агро-Вектор, ФГ «АЛЕКА», ОСОБА_3, ОСОБА_4 про визнання протоколів, рішень та дій ОСОБА_1 сільської ради Якимівського району Запорізької області ( та виконкому ОСОБА_1 сільської ради) з призначення, проведення та визначення, затвердження результатів конкурсу на право укладання договорів оренди земельних ділянок незаконними, противоправними та недійсними - відмовити.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Якимівський районний суд Запорізької області. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом 10 днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої ст. 160 цього кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови .

Суддя:

Джерело: ЄДРСР 63692157
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку