open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 875/47/16 Суддя-доповідач: Ісаєнко Ю.А.

ПОСТАНОВА

Іменем України

30 листопада 2016 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Ісаєнко Ю.А.;

суддів: Губської Л.В., Федотова І.В.,

за участю секретаря: Левченка А.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Макарівської районної державної адміністрації Київської області до ОСОБА_3, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, Державне підприємство «Національна енергетична компанія «Укренерго», про примусове відчуження земельної ділянки, з мотивів суспільної необхідності, зобов'язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Київського апеляційного адміністративного суду із адміністративним позовом до ОСОБА_3, про примусове відчуження земельної ділянки, з мотивів суспільної необхідності, зобов'язання вчинити певні дії.

В обґрунтування позову посилається на те, що в установленому законом порядку Державним підприємством «Національна енергетична компанія «Укренерго» було розроблено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування, розташованих за межами населених пунктів на території Макарівського, Києво - Святошинського районів та Ірпінської міської ради Київської області для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування заходів ПЛ 330 кВ Новокиївська - Сєвєрна на ПС 750 кВ «Київська», до якого увійшли земельні ділянки площею по 0,0034 га сільськогосподарського призначення для ведення особистого селянського господарства, кадастровий номер за проектом землеустрою НОМЕР_1 та, відповідно, НОМЕР_2, що належать відповідачу.

В подальшому, на виконання розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 22.12.2014 №456, позивач прийняв розпорядження від 09.12.2015 №455 (з урахуванням змін) про викуп або примусове відчуження земельних ділянок, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для суспільних потреб чи мотивів суспільної необхідності з подальшим наданням цих земельних ділянок у постійне користування ДП «Національна енергетична компанія «Укренерго» із зміною цільового призначення для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування заходів повітряної лінії напругою 330 кВ Новокиївська - Сєвєрна на електричну підстанцію напругою 750 кВ «Київська». Оскільки згоди з відповідачем як власником земельних ділянок щодо їх викупу для суспільних потреб не було досягнуто, позивач звернувся до суду з даним позовом, в якому просить:

- примусово відчужити у державну власність з мотивів суспільної необхідності частину земельної ділянки площею - 0,0068 га, що належить на праві власності ОСОБА_3, а саме 2 земельні ділянки площею по 0,0034 га сільськогосподарського призначення для ведення особистого селянського господарства, кадастровий номер за проектом землеустрою НОМЕР_1 та, відповідно, НОМЕР_2, вартість яких становить по 1156,00 грн, із повним попереднім відшкодуванням вартості зазначеної частини земельної ділянки за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, до якого зараховуються кошти від державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго» в установленому законодавством порядку, у розмірі 2312,00 грн;

- виділити із земельної ділянки, загальною площею 5,1070 га, яка перебуває у власності ОСОБА_3, технічною документацією із землеустрою про поділ земельної ділянки, в окремі земельні ділянки, із яких земельна ділянка площею 5,1002 га - залишається у власності відповідача; земельна ділянка площею 0,0068 га відчужується у державну власність з мотивів суспільної необхідності, із забезпеченням державної реєстрації зазначених земельних ділянок та прав на них у визначеному законодавством порядку;

- зобов'язати відповідача звільнити частину земельної ділянки площею 0,0068 га, що примусово відчужується з мотивів суспільної необхідності у державну власність, протягом 15 днів з дня набрання постановою суду законної сили.

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 30 листопада 2016 року закрито провадження у справі в частині вимог про виділення із земельної ділянки, загальною площею 5,1070 га, яка перебуває у власності ОСОБА_3, технічною документацією із землеустрою про поділ земельної ділянки в окремі земельні ділянки, із яких: земельна ділянка площею 5,1002 га - залишається у власності ОСОБА_3; земельна ділянка площею 0,0068 га відчужується у державну власність з мотивів суспільної необхідності, із забезпеченням державної реєстрації зазначених земельних ділянок та прав на них у визначеному законодавством порядку.

В судовому засіданні представник позивача підтримав вимоги позовної заяви та просив їх задовольнити.

Представник третьої особи підтримав позиція позивача.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечував проти задоволення позовної заяви з підстав, зазначених у запереченнях.

Заслухавши суддю-доповідача та присутніх учасників процесу, дослідивши матеріали справи, колегія суддів приходить до висновку про те, що подана позовна заява підлягає частковому задоволенню, виходячи з наступних підстав.

Відповідно частини п'ятої статті 41 Конституції України примусове відчуження об'єктів права приватної власності може бути застосоване лише як виняток з мотивів суспільної необхідності, на підставі і в порядку, встановлених законом, та за умови попереднього і повного відшкодування їх вартості.

Згідно статті 147 ЗК України підстави та порядок примусового відчуження земельних ділянок з мотивів суспільної необхідності визначаються законом.

Закон України «Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності» визначає правові, організаційні та фінансові засади регулювання суспільних відносин, що виникають у процесі відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності (далі Закон).

У розумінні статті 1 зазначеного Закону відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, для суспільних потреб або з мотивів суспільної необхідності це перехід права власності на земельні ділянки, інші об'єкти нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, за плату в державну чи комунальну власність шляхом їх викупу чи примусового відчуження для потреб держави, територіальної громади, суспільства в цілому.

Згідно частини четвертої статті 4 Закону викуп земельних ділянок для суспільних потреб, примусове відчуження земельних ділянок з мотивів суспільної необхідності здійснюються як виняток з дотриманням вимог екологічної безпеки, із забезпеченням подальшого раціонального використання земельних ділянок, у разі якщо об'єкти, визначені у статтях 8 і 9 цього Закону, можна розмістити виключно на земельних ділянках, що відчужуються, або якщо розміщення таких об'єктів на інших земельних ділянках безпосередньо завдасть значних матеріальних збитків або спричинить негативні екологічні наслідки відповідній територіальній громаді, суспільству або державі в цілому.

Відповідно до абзацу третього частини першої та другої статті 7 Закону органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень та в порядку, визначених цим Законом, мають право викупу земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для таких суспільних потреб як будівництво, капітальний ремонт, реконструкція та обслуговування лінійних об'єктів та об'єктів транспортної і енергетичної інфраструктури (доріг, мостів, естакад, нафто-, газо- та водопроводів, ліній електропередачі, зв'язку, аеропортів, морських портів, нафтових і газових терміналів, електростанцій) та об'єктів необхідних для їх експлуатації.

Рішення про викуп земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, для суспільних потреб, визначених частиною першою цієї статті, органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування приймають на підставі генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, матеріалів погодження місця розташування таких об'єктів проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки та іншої документації із землеустрою, затверджених в установленому законодавством порядку.

Так, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 липня 2006 року №436-р затверджено план заходів на 2006-2010 роки щодо реалізації Енергетичної стратегії України на період до 2030 року, яким передбачено будівництво об'єкта «Будівництво лінії електропередачі 750 кВ для видачі потужностей Рівненської та Хмельницької атомних електростанцій: підстанція 750 кВ «Київська» із заходами, повітряна лінія 750 - 330 кВ»; відповідальними за виконання є: Мінпаливенерго, Мінпромполітики, НКРЕ, Державне підприємство «НЕК «Укренерго».

Відповідно до статей 122, 123 і 149 Земельного кодексу України розпорядженням Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2011 року №802-р надано дозвіл державному підприємству «Національна енергетична компанія «Укренерго» на розроблення з урахуванням вимог державних стандартів, норм і правил у сфері землеустрою проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів на території Макарівського, Києво-Святошинського районів та Ірпінської міської ради Київської області, для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування заходів повітряної лінії електропередачі напругою 330 кВ Новокиївська-Сєвєрна на електричну підстанцію напругою 750 кВ «Київська» згідно з додатком.

Колегією суддів встановлено, що на підставі розпоряджень Кабінету Міністрів України від 27.07.2006 №436-р, від 8.08.2011 №802-р, розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 05.10.2011 №1091 «Про надання дозволу Державному підприємству «Національна енергетична компанія «Укренерго» на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у постійне користування земельних ділянок для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування заходів ПЛ 330 кВ «Новокиївська - Сєвєрна» на електричну підстанцію напругою 750 кВ «Київська», Державним підприємством «Національна енергетична компанія «Укренерго» було розроблено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування, розташованих за межами населених пунктів на території Макарівського, Києво - Святошинського районів та Ірпінської міської ради Київської області для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування заходів ПЛ 330 кВ Новокиївська - Сєвєрна на ПС 750 кВ «Київська».

Як вбачається з матеріалів справи, проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок розроблено та погоджено у встановленому законом порядку з проходженням експертизи Держземагенством України від 24.01.2013 року №6-13.

Згідно вказаного проекту землеустрою відведенню підлягають серед інших шляхом викупу земельні ділянки площею по 0,0034 га сільськогосподарського призначення для ведення особистого селянського господарства, кадастровий номер за проектом землеустрою НОМЕР_1 та, відповідно, НОМЕР_2, які входять до земельної ділянки відповідача загальною площею 5,1070 га.

Згідно Державного акту на право власності на земельну ділянку Серії НОМЕР_3, відповідач є власником земельної ділянки площею 5,1070 га, що розташована в межах Макарівської селищної ради; цільове призначення земельної ділянки: ведення особистого селянського господарства; кадастровий номер земельної ділянки: НОМЕР_4.

09 грудня 2015 року на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2014 року №1061-р «Про вилучення та надання земельних ділянок у постійне користування із зміною їх цільового призначення, погодження зміни цільового призначення земельних ділянок лісогосподарського призначення державної власності» та розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 22.12.2014 №456 «Про заходи щодо викупу або примусового відчуження земельних ділянок, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності, з подальшим їх наданням у постійне користування державному підприємству «Національна енергетична компанія «Укренерго» Макарівською районною державною адміністрацією Київської області винесено розпорядження №455 «Про викуп або примусове відчуження земельних ділянок, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для суспільних потреб чи мотивів суспільної необхідності з подальшим наданням цих земельних ділянко у постійне користування державному підприємству «Національна енергетична компанія «Укренерго» із зміною їх цільового призначення для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування заходів повітряної лінії напругою 330 кВ Новокиївська - Сєвєрна на електричну підстанцію напругою 750 кВ «Київська».

Згідно частини другої статті 10 Закону орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування, який прийняв рішення про викуп земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, зобов'язаний письмово повідомити про це їх власника (власників) протягом п'яти днів з дня прийняття такого рішення, але не пізніше як за три місяці до їх викупу. Цей строк поширюється також на тих осіб, які стануть власниками таких об'єктів протягом трьох місяців з дня надходження зазначеного повідомлення.

Відповідно до абзацу третього частини першої статті 15 Закону у разі неотримання згоди власника земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з викупом цих об'єктів для суспільних потреб зазначені об'єкти можуть бути примусово відчужені у державну чи комунальну власність лише як виняток з мотивів суспільної необхідності і виключно під розміщення лінійних об'єктів та об'єктів транспортної і енергетичної інфраструктури (доріг, мостів, естакад, магістральних трубопроводів, ліній електропередачі, аеропортів, морських портів, нафтових і газових терміналів, електростанцій) та об'єктів, необхідних для їх експлуатації.

Частиною другою вказаної статті передбачено, що примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, допускається, як виняток, з мотивів суспільної необхідності лише в разі, якщо будівництво зазначених у частині першій цієї статті об'єктів передбачається здійснити із застосуванням оптимального варіанта з урахуванням економічних, технологічних, соціальних, екологічних та інших чинників.

Примусове відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності здійснюється за рішенням суду (частина третя статті 15 Закону).

Положеннями статті 16 Закону передбачено, що орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування, що прийняв рішення про відчуження земельної ділянки, у разі недосягнення згоди з власником земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, щодо їх викупу для суспільних потреб відповідно до розділу II цього Закону звертається до адміністративного суду із позовом про примусове відчуження зазначених об'єктів.

Вимога про примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, підлягає задоволенню, у разі якщо позивач доведе, що будівництво, капітальний ремонт, реконструкція об'єктів, під розміщення яких відчужується відповідне майно, є неможливим без припинення права власності на таке майно попереднього власника.

У разі задоволення позовних вимог рішенням суду визначається викупна ціна та порядок її виплати, а також перелік та порядок надання майна замість відчуженого. Одночасно із задоволенням позовних вимог щодо примусового відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності суд може задовольнити вимоги щодо знесення житлового будинку, інших будівель, споруд, багаторічних насаджень, розміщених на земельній ділянці, що підлягають примусовому відчуженню.

У зв'язку із прийняттям Макарівською районною державною адміністрацією Київської області розпорядження від 09 грудня 2015 року №455, останнім на адресу відповідача було направлено повідомлення про прийняте рішення щодо викупу або примусового відчуження земельної ділянки (її частини), яка перебуває у приватні власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності, яке отримано 16 січня 2016 року.

28 грудня 2015 року відповідачем подано до Макарівської районної державної адміністрації Київської області заяву, в якій вона відмовилась від викупу частини земельної ділянки розміром 0,0068 га; позивачу було запропоновано здійснити викуп усієї земельної ділянки площею 5,1070 га, або земельної ділянки, яка знаходиться в межах спеціальної зони об'єкта енергетики або надати іншу рівноцінну земельну ділянку в межах території, на яку поширюються повноваження адміністрації.

Недосягнувши згоди з ОСОБА_3 Макарівська районна державна адміністрація Київської області звернулася в порядку статті 1831 КАС України до суду з позовом про примусове відчуження зазначених земельних ділянок розміром 0,0068 га, які належать відповідачу.

Враховуючи вимоги статті 15 Закону, згідно якої будівництво об'єктів енергетичної інфраструктури (ліній електропередач) відноситься до суспільної необхідності, колегія суддів вважає, що позивачем доведена суспільна необхідність у примусовому відчуженні земельної ділянки, оскільки йдеться про будівництво повітряної лінії електропередачі, проведення якої є неможливим без припинення права власності на вищезазначені земельні ділянки.

Визначаючи викупну ціну та порядок її виплати колегія суддів виходить з наступного.

Так, положеннями статті 5 Закону передбачено, що вартість земельної ділянки, що відчужується або передається у власність замість відчуженої, визначається на підставі її експертної грошової оцінки, проведеної відповідно до закону.

Звіти з експертної грошової оцінки земельних ділянок, що відчужуються, підлягають рецензуванню, державній експертизі землевпорядної документації у випадках та в порядку, визначених законом.

Відповідно до Звіту про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки (її частини) загальною площею 0,0034 га, що підлягає викупу (або відчуженню) для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності, яка перебуває у власності ОСОБА_3 з подальшим наданням цієї земельної ділянки у постійне користування державному підприємству «Національна енергетична компанія «Укренерго» для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування заходів ПЛ 330 кВ Новокиївська - Сєвєрна на ПС 750 кВ «Київська» на території Макарівської селищної ради Макарівського району Київської області, кадастровий номер земельної ділянки НОМЕР_2, вартість земельної ділянки, що підлягає вилученню, станом на 04 липня 2016 року становлять 1156,00 грн.

Аналогічний звіт складений стосовно земельної ділянки загальною площею 0,0034 га; кадастровий номер земельної ділянки НОМЕР_2, з вартістю станом на 04 липня 2016 року 1156,00 грн.

Згідно рецензій від 25 липня 2016 року на зазначені вище звіти про проведення експертної грошової оцінки, в цілому вони відповідають вимогам нормативно - правових актів з оцінки майна, але має незначні недоліки, що не вплинули на достовірність оцінки і може використовуватись з метою, зазначеною у звітах.

Враховуючи наявність обставин, якими закон обумовлює можливість прийняття судом рішення про примусове відчуження у державну власність з мотивів суспільної необхідності земельної ділянки, що належить на праві власності відповідачу, а також з урахуванням встановлених у справі обставин та досліджених судом доказів, колегія суддів приходить до висновку про задоволення позовних вимог Макарівської районної державної адміністрації Київської області в частині примусового відчуження у державну власність з мотивів суспільної необхідності частини земельної ділянки площею - 0,0068 га, що належить на праві власності ОСОБА_3, а саме двох земельних ділянок площею по 0,0034 га сільськогосподарського призначення для ведення особистого селянського господарства, кадастровий номер за проектом землеустрою НОМЕР_1 та, відповідно, НОМЕР_2, вартість яких становить по 1156,00 грн, із повним попереднім відшкодуванням вартості зазначеної частини земельної ділянки за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, до якого зараховуються кошти від державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго» в установленому законодавством порядку, у розмірі 2312,00 грн

Разом з тим, колегія суддів вважає, що не підлягають задоволенню позовні вимоги про зобов'язання відповідача звільнити частину земельної ділянки площею 0,0068 га, що примусово відчужується з мотивів суспільної необхідності у державну власність, протягом 15 днів з дня набрання постановою суду законної сили, оскільки, як встановлено під час апеляційного розгляду справи колегією суддів, на даний час на зазначених земельних ділянках третьою особою встановлені інженерні споруди - опори повітряних ліній електропередач, що не заперечується відповідачем (зазначено про наявність споруд з весни 2009 року) та підтверджується наданими ним фотокартками, а також наданими третьою особою дозволом на виконання будівельних робіт від 03.02.2006 №3, актом приймання виконаних підрядних робіт від 31.10.2006, актами прихованих робіт від 16.10.2006, актами на закриття прихованих робіт від 10.12.2006.

При цьому, колегія суддів вважає необґрунтованими доводи відповідача щодо ненадання нею згоди на встановлення інженерних споруд, оскільки згідно копії нотаріально посвідченої заяви ОСОБА_3, остання надала згоду: на проходження траси проектованої ПЛ 330 кВ Новокиївська - Северна ПС 750 кВ Київська через її земельну ділянку; викуп частини земельної ділянки загальною площею 0,0068 га для суспільних потреб з подальшою передачею у постійне користування НЕК «Укренерго» для будівництва та експлуатації ПЛ 330 кВ Новокиївська - Северна на ПС 750 кВ Київська, за умов відшкодування в установленому порядку збитків та внесення відповідних змін чи переоформлення документу, що посвідчує право власності на земельну ділянку; обмежене використання, за умов відшкодування в установленому порядку витрат.

Колегія суддів не приймає до уваги посилання представника відповідача на обмежене користування земельною ділянкою, після відчуження її частини, з наступних підстав.

Відповідно до положень статті 18 Закону України «Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів» для забезпечення надійної експлуатації та охорони енергогенеруючих об'єктів і об'єктів передачі електричної та теплової енергії, а також безпеки населення і охорони навколишнього природного середовища встановлюються спеціальні зони об'єктів енергетики, зокрема, охоронні зони об'єктів енергетики та санітарно-захисні зони об'єктів енергетики.

Земельні ділянки в межах спеціальних зон об'єктів енергетики не вилучаються (викупляються) у власників чи користувачів земельних ділянок, а використовуються з обмеженнями (крім випадків, коли встановлення спеціальних зон призводить до неможливості використання земельних ділянок за цільовим призначенням).

Статтею 32 зазначеного Закону передбачено, що у межах охоронних зон об'єктів енергетики забороняється: будувати житлові будинки, будинки громадського призначення; розміщати споруди іншого призначення на меншій відстані від елементів електричних мереж, ніж встановлена нормами; складати будь-які матеріали, розпалювати вогнища, влаштовувати звалища; саджати дерева, крім кущів та саджанців з висотою перспективного росту не більше двох метрів; розташовувати автозаправні станції або сховища пально-мастильних матеріалів; влаштовувати спортивні майданчики для ігор, стадіони, ринки, зупинки громадського транспорту, проводити будь-які заходи, пов'язані з великим скупченням людей, не зайнятих виконанням дозволених у встановленому порядку робіт; запускати спортивні моделі літальних апаратів та повітряні змії; відсипати ґрунт, влаштовувати водосховища, ставки та інші водні споруди; влаштовувати зупинки та стоянки усіх видів транспорту (крім залізничного) в охоронних зонах повітряних ліній електропередачі напругою 330 кВ і вище.

Як встановлено колегією суддів, земельна ділянка відповідача відноситься до категорії сільськогосподарських земель з цільовим призначенням для особистого селянського господарства.

За таких обставин, колегія суддів вважає, що встановлення спеціальної зони об'єкту енергетики не є перешкодою для використання земельної ділянки за її цільовим призначенням, що також підтверджується наданими відповідачем договорами оренди від 01 жовтня 2008 року №53 та від 01 червня 2014 року №5-М, згідно яких орендар - ПП «Макарів - Агробуд», використовує земельну ділянку відповідача для сільськогосподарського виробництва.

Керуючись ст. ст. 160, 161, 162, 163, 172, 177 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Макарівської районної державної адміністрації Київської області до ОСОБА_3, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, Державне підприємство «Національна енергетична компанія «Укренерго», про примусове відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності, зобов'язання вчинити певні дії, - задовольнити частково.

Примусово відчужити у державну власність з мотивів суспільної необхідності частину земельної ділянки площею 0,0068 га, що належить на праві власності ОСОБА_3, яке посвідчено державним актом на право власності на земельну ділянку (серія НОМЕР_3 від 03 жовтня 2008 року) та знаходиться на території Макарівської селищної ради Макарівського району Київської області (загальна площа земельної ділянки 5,1070 га, кадастровий номер НОМЕР_5; категорія земель: землі сільськогосподарського призначення, цільове призначення земельної ділянки: для ведення особистого селянського господарства), у тому числі:

- частина 1 земельної ділянки: площа - 0,034 га, сільськогосподарського призначення для ведення особистого селянського господарства, визначений кадастровий номер за проектом землеустрою - НОМЕР_2, вартість якої становить - 1156 (одна тисяча сто п'ятдесят шість) гривень;

- частина 2 земельної ділянки: площа - 0,034 га, сільськогосподарського призначення для ведення особистого селянського господарства, визначений кадастровий номер за проектом землеустрою - НОМЕР_1, вартість якої становить - 1156 (одна тисяча сто п'ятдесят шість) гривень,

з повним попереднім відшкодуванням вартості зазначеної частини земельної ділянки за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, до якого зараховуються кошти від Державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго» в установленому законодавством порядку, у розмірі 2312 (дві тисячі триста дванадцять) гривень, перерахування яких здійснюється Макарівською районною державною адміністрацією Київської області на зазначений ОСОБА_3 банківський рахунок або внесенням цих коштів на депозит нотаріальної контори за місцем розташування вказаної земельної ділянки в порядку, встановленому законом після набрання постановою суду законної сили.

В інший частині позовних вимог відмовити.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі апеляційної скарги до Вищого адміністративного суду України протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування частини третьої статті 160 КАС України, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

(Постанову у повному обсязі складено 05.11.2016)

Головуючий суддя: Ю.А. Ісаєнко

Суддя : Л.В. Губська

Суддя : І.В. Федотов

Головуючий суддя Ісаєнко Ю.А.

Судді: Губська Л.В.

Федотов І.В.

Джерело: ЄДРСР 63321687
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку