open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

23.11.2016

Справа № 638/18780/16-а

Провадження № 2а/638/688/16

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 листопада 2016 року Дзержинський районний суд міста Харкова, у складі:

Головуючого судді - Цвірі Д.М.,

при секретарі - Подпрядова В.Г.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Дзержинського районного суду міста Харкова адміністративну справу за позовом Головного управління Державної міграційної служби України в Харківської області до громадянина Королівства Марокко ОСОБА_1 про примусове видворення з України та затримання з поміщенням до пункту тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в України, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом про примусове видворення з України та затримання з поміщенням до пункту тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в України.

В обґрунтування позову зазначено, що відповідач громадянина Королівства Марокко ОСОБА_1 перебуває на території України з порушенням Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства».

01.11.2016 співробітниками Фрунзенського ГУ ДМС України у приміщенні Фрунзенського РВ у м. Харкові був виявлений відповідач.

Громадянина Королівства Марокко ОСОБА_1 прибув в Україну у 2011 році, через пункт «Бориспіль» з метою навчання, паспортний документ НОМЕР_2 від 20.07.2011 термін дії до 20.07.2016 р. Поступив до ХНУ ім. Каразіна та отримав посвідку на тимчасове перебування в Україні НОМЕР_1 від 05.10.2013.

За невиконання учбового контракту був відрахований з вищевикладеного навчального закладу.

На даний час громадянин Королівства Марокко ОСОБА_1, мешкає без реєстрації, за адресою: АДРЕСА_1.

За порушення правил перебування іноземних громадян на території України відповідач був притягнутий до адміністративної відповідальності за ст. 203 КУпАП. Накладений штраф у сумі 510.00 гривень.

Громадянин Королівства Марокко ОСОБА_1, до кримінальної відповідальності не притягувався, в розшуку не перебуває. За базами безпідставно виданих паспортів громадянин України та посвідок на постійне проживання в Україні не значиться. До ГУ ДМС України в Харківській області з метою одержання статусу біженця або особи, яка потребує додаткового захисту не звертався.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив їх задовольнити.

Відповідач в судовому засіданні пояснив, що не бажає покидати Україну.

Суд, заслухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, дійшов до висновку про обґрунтованість заявлених позовних вимог та необхідність їх задовольнити у повному обсязі, виходячи з наступного.

Так, судом встановлено, що 01.11.2016 співробітниками Фрунзенського ГУ ДМС України у приміщенні Фрунзенського РВ ум. Харкові був виявлений відповідач, який знаходився на території України з порушенням вимог чинного законодавства України про правовий статус іноземців та осіб без громадянства.

Громадянин Королівства Марокко ОСОБА_1 прибув в Україну у 2011 році, через пункт «Бориспіль» з метою навчання, паспортний документ НОМЕР_2 від 20.07.2011 термін дії до 20.07.2016 р. Вступив до ХНУ ім. Каразіна отримав посвідку на тимчасове перебування в Україні НОМЕР_1 від 05.10.2013. За невиконання учбового контракту наказом №2301-З/385 від 08.07.2016 відрахований з вищевказаного навчального закладу.

На даний час громадянин Королівства Марокко ОСОБА_1, мешкає без реєстрації, за адресою: АДРЕСА_1.

Постановою про накладення адміністративного стягнення серія та номер ПН МХК115689 від 01.11.2016 р. відповідача було притягнуто до адміністративної відповідальності за ст. 203 КУпАП та накладено штраф у сумі 510.00 гривень .

Громадянин Королівства Марокко ОСОБА_1, до кримінальної відповідальності не притягувався, в розшуку не перебуває. За базами безпідставно виданих паспортів громадянин України та посвідок на постійне проживання в Україні не значиться.

До ГУ ДМС України в Харківській області з метою одержання статусу біженця або особи, яка потребує додаткового захисту не звертався.

Судом також встановлено, що відносно відповідача було прийнято рішення щодо примусового повернення його до країни походження, зобов'язано покинути територію України в термін до 13.11.2016 р., але у зазначений в рішенні термін відповідач територію України не залишив.

Згідно до частини 3 статті 3 розділу 1 Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства», іноземці та особи без громадянства зобов'язані неухильно додержуватисяКонституції та законів України, інших нормативно - правових актів, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей, інтереси суспільства та держави.

Відповідно до частини 1 стаття 9 розділу II Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» іноземці та особи без громадянства в'їжджають в Україну за наявності визначеного цим Законом чи міжнародним договором України паспортного документа та одержаної у встановленому порядку візи, якщо інше не передбачено законодавством чи міжнародними договорами України.

Частиною 1 статті 16 розділу II зазначеного вище Закону передбачено, що реєстрація іноземців та осіб без громадянства, які в'їжджають в Україну, здійснюється в пунктах пропуску через державний кордон України органами охорони державного кордону.

Частиною 15 стаття 4 Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» передбачено, що іноземці та особи без громадянства, які в'їхали в Україну на інших законних підставах, не передбачених частинами 2-14 цієї статті, вважаються такими, які тимчасово перебувають на території України на законних підставах на період наданого візою дозволу на в'їзд або на період, встановлений законодавством чи міжнародним договором України.

Відповідно до ч. 1 статті 23 розділу III Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» нелегальні мігранти та інші іноземці та особи без громадянства, які вчинили злочин, адміністративні або інші правопорушення, несуть відповідальність відповідно до закону.

Пунктом 2 статті 25 цього Закону передбачено, що «...іноземці та особи без громадянства, які не мають законних підстав для перебування в Україні або які не можуть виконати обов'язок виїзду з України, не пізніше дня закінчення відповідного строку їх перебування у зв'язку з відсутністю коштів або втратою паспортного документа можуть добровільно повернутися в країну походження або третю країну, у тому числі за сприяння міжнародних організацій».

Абзацом 1 статті 26 розділу III Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» передбачено, що «іноземець або особа без громадянства можуть бути примусово повернуті в країну походження або третю країну, якщо їх дії порушують законодавство про правовий статус іноземців та осіб без громадянства або суперечать інтересам забезпечення національної безпеки України чи охорони громадського порядку, або якщо це необхідно для охорони здоров'я, захисту прав і законних інтересів громадян України за рішенням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері міграції...».

Відповідно до частини 1 статті 30 Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» «центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері міграції, органи охорони державного кордону (стосовно іноземців та осіб без громадянства, які затримані ними у межах контрольованих прикордонних районів під час спроби або після незаконного перетинання державного кордону України) або органи Служби безпеки України можуть лише на підставі винесеної за їх позовом постанови адміністративного суду примусово видворити з України іноземця та особу без громадянства, якщо вони не виконали в установлений строк без поважних причин рішення про примусове повернення або якщо є обґрунтовані підстави вважати, що іноземець або особа без громадянства ухилятимуться від виконання такого рішення ...»

Відповідно до ст.4 Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства», іноземці та особи без громадянства можуть у встановленому порядку іммігрувати в Україну.

Іноземці та особи без громадянства, які іммігрували на постійне проживання або прибули для тимчасового працевлаштування, отримують посвідки відповідно на постійне або тимчасове проживання. Іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на іншій законній підставі, вважаються такими, що тимчасово перебувають в Україні. Вони зобов'язані в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України, зареєструвати свої паспортні документи і виїхати з України після закінчення відповідного терміну перебування.

Судом вбачається, що відповідач мав можливість встановленим порядком іммігрувати в Україну або іншу Європейську країну на постійне місце проживання, або тимчасово прибути для працевлаштування на визначений термін, як це передбачено законодавством України, законодавством інших держав та міжнародними документами. Не завдавши шкоди національним інтересам України, але, знаючи про порядок перетинання державного кордону, можливість легально в'їхати до України та Європейських країн, відповідач вибрав незаконний спосіб.

Враховуючи наведене, суд вважає обґрунтованими доводи про те, що відповідач буде ухилятися від виїзду з території України, що свідчить про порушення чинного законодавства України та необхідність його примусового видворення за межі території України.

На підставі викладеного, відповідно до ст.ст. 11, 70, 71, 86, 160-163, 183-5, КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Головного управління Державної міграційної служби України в Харківської області до громадянина Королівства Марокко ОСОБА_1 про примусове видворення з України та затримання з поміщенням до пункту тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в України - задовольнити.

Примусово видворити з України громадянина Королівства Марокко ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1 та затримати з поміщенням до пункту тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні .

Постанову звернути до негайного виконання.

Постанова може бути оскаржена в Харківський апеляційний адміністративний суд через Дзержинський районний суд міста Харкова шляхом подачі апеляційної скарги в п'ятиденний строк з дня її проголошення, копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Д.М. Цвіра

Джерело: ЄДРСР 63113918
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку