ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
21 листопада 2016 року № 826/987/16
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Огурцова О.П., суддів: Арсірія Р.О., Кузьменка В.А., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовом
Товариства з обмеженою відповідальністю "Тева Україна"
до третя особа
Антимонопольного комітету України, Міністерства охорони здоров'я України Товариство з обмеженою відповідальністю "БАДМ-Б"
про
визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити дії,
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тева Україна" звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Антимонопольного комітету України, Міністерства охорони здоров'я України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити дії.
У судовому засіданні 25.01.2016 до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору залучено Товариство з обмеженою відповідальністю "БАДМ-Б".
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем 2 було протиправно відхилено пропозицію конкурсних торгів позивача, оскільки відсутність в гарантії на повну суму забезпечення пропозиції, яка була надана у складі документації конкурсних торгів, визначення окремо розміру забезпечення за кожним лотом є формальною (несуттєвою) помилкою. Також позивач посилався на те, що він не мав правових підстав для оскарження конкурсної документації чи звернення за роз'ясненнями, оскільки є очевидним, що при оформленні гарантії необхідно надати не «конкретну вартість за кожним лотом», а гарантію, яка б покривала забезпечення за всіма лотами.
Представники позивача у судовому засіданні підтримали позовні вимоги та просили суд задовольнити позов у повному обсязі.
Відповідачі проти позовних вимог заперечили, надали суду письмові заперечення на адміністративний позов в яких просили відмовити у задоволенні позову у повному обсязі. Свої заперечення на адміністративний позов відповідачі обґрунтовують тим, що у складі конкурсної пропозиції позивача було надано банківську гарантію, в якій в порушення вимог пункту 3 розділу 3 Документації конкурсних торгів "21.20.1. Медикаменти для хворих у до- та післяопераційний період з трансплантації" 3 лоти; лот 1 - Циклоспорин, табл., капс., 25,0 мг - 259 506 од; лот 2- Циклоспорин, табл., капс., 50,0 мг - 199 999 од; лот 3 - Циклоспорин, табл., капс., 100,0 мг - 126 026 од.;" затвердженої протоколом засідання Комітету з конкурсних торгів № 23 від 16.10.2015 відсутнє зазначення конкретної вартості за кожним лотом.
Представники відповідачів у судовому засіданні заперечили проти позовних вимог та просили суд відмовити у задоволенні позову у повному обсязі.
Представник третьої особи у судове засідання не прибув, про причини неприбуття суд не повідомив, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином.
Відповідно до частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України суд ухвалив продовжити розгляд справи у письмовому провадженні.
Під час судового розгляду справи, суд,
В С Т А Н О В И В:
Міністерством охорони здоров'я України в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 23.10.2015 №363 (23.10.2015) було опубліковано оголошення №218007 про проведення процедури закупівлі - "21.20.1. Медикаменти для хворих у до- та післяопераційний період з трансплантації" 3 лоти; ло 1 - Циклоспорин, табл., капс., 25,0 мг - 259 506 од; лот 2- Циклоспорин, табл., капс., 50,0 мг - 199 999 од; лот 3 - Циклоспорин, табл., капс., 100,0 мг - 126 026 од.;".
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій пропозиції конкурсних торгів для участі в процедурі закупівлі - "21.20.1. Медикаменти для хворих у до - та післяопераційний період з трансплантації" 3 лоти; ло 1 - Циклоспорин, табл., капс., 25,0 мг - 259 506 од; лот 2- Циклоспорин, табл., капс., 50,0 мг - 199 999 од; лот 3 - Циклоспорин, табл., капс., 100,0 мг - 126 026 од.;" подали Товариство з обмеженою відповідальністю "Тева Україна", Товариство з обмеженою відповідальністю "БАДМ-Б" та Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація".
11.11.2015 Комісією з конкурсних торгів Міністерства охорони здоров'я України складено протокол розкриття пропозиції конкурсних торгів, кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій.
Комісією з конкурсних торгів Міністерства охорони здоров'я України складено протокол відхилення пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій), який є додатком до Протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій) від 18.11.2015 відповідно до якого пропозицію конкурсних торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "Тева Україна" відхилено відповідно до пункту 3 частини першої статті 39 Закону України "Про здійснення державних закупівель" у зв'язку з тим, що пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів, а саме, учасником у складі пропозиції конкурсних торгів надано забезпечення пропозиції конкурсних торгів у формі банківської гарантії (оригінал та копія) без визначення вартості частини предмета закупівлі (лотів), що не відповідає вимогам пункту 3 розділу 3 документації конкурсних торгів.
24.11.2015 Міністерством охорони здоров'я України на веб - порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель опублікованого оголошення № 233000, ВДС № 385 - повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції, відповідно до якого переможцем за лотами № 1 та № 2 процедури закупівлі - "21.20.1. Медикаменти для хворих у до- та післяопераційний період з трансплантації" 3 лоти; лот 1 - Циклоспорин, табл., капс., 25,0 мг - 259 506 од; лот 2- Циклоспорин, табл., капс., 50,0 мг - 199 999 од; лот 3 - Циклоспорин, табл., капс., 100,0 мг - 126 026 од.;" визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "БАДМ-Б".
27.11.2015 Товариством з обмеженою відповідальністю "Тева Україна" подано до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель скаргу зареєстровану за Вх. №8-20/3617-ДЗ щодо порушення Міністерством охорони здоров'я України порядку проведення процедури закупівлі.
23.12.2015 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель було прийнято рішення № 2295-р/пк-ск, яким Товариству з обмеженою відповідальністю "Тева Україна" відмовлено у задоволенні його скарги б/н від 27.11.2015 (зареєстрованої 27.11.2015 за № 8-20/3617-ДЗ).
Товариством з обмеженою відповідальністю "Тева Україна" вважаючи, що його пропозицію конкурсних торгів було відхилено неправомірно звернулось з відповідним позовом до суду.
Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд вважає позов таким, що не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до частини першої статті 12 Закону України "Про здійснення державних закупівель" закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; двоступеневі торги; запит цінових пропозицій; попередня кваліфікація учасників; переговорна процедура закупівлі.
Згідно із статтею 20 Закону України "Про здійснення державних закупівель" відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції конкурсних торгів мають право подавати всі зацікавлені особи.
Відповідно до статті 21 Закону України "Про здійснення державних закупівель" оголошення про проведення процедури відкритих торгів безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів зазначається обов'язкова інформація та може зазначатися додаткова інформація, визначена замовником.
Згідно із статтею 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" після оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі кожна фізична/юридична особа має право безоплатно отримати документацію конкурсних торгів. Документація конкурсних торгів безоплатно надсилається або надається замовником протягом трьох робочих днів з дня отримання від фізичної/юридичної особи відповідного запиту. Документація конкурсних торгів безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу і може бути безоплатно отримана кожною фізичною/юридичною особою. Документація конкурсних торгів повинна містити обов'язку інформацію, передбачену частиною другою даної статті, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати) та може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, однак документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України "Про здійснення державних закупівель" замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в документації конкурсних торгів вимоги щодо надання забезпечення пропозиції конкурсних торгів. У разі якщо надання забезпечення пропозиції конкурсних торгів вимагається замовником, в документації конкурсних торгів повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення пропозиції конкурсних торгів не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання пропозиції конкурсних торгів одночасно надає забезпечення пропозиції конкурсних торгів. Розмір забезпечення пропозиції конкурсних торгів у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених документацією конкурсних торгів.
Пунктом 8 частини першої статті 1 Закону України "Про здійснення державних закупівель" встановлено, що забезпечення пропозиції конкурсних торгів - надання учасником замовнику гарантій виконання своїх зобов'язань у зв'язку з поданням пропозиції конкурсних торгів, у тому числі такі види забезпечення: порука, гарантія, застава, завдаток, депозит.
Частинами першою та другою статті 25 Закону України "Про здійснення державних закупівель" встановлено, що пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та в запечатаному конверті. На запит учасника замовник протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу. Відмова або ухилення замовника від негайного отримання пропозицій конкурсних торгів, що подаються особисто, є підставою для оскарження. Кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію конкурсних торгів (у тому числі до визначеної в документації конкурсних торгів частини предмета закупівлі (лота). Отримана пропозиція конкурсних торгів вноситься замовником до реєстру, форма якого визначається Уповноваженим органом. Пропозиція конкурсних торгів повинна супроводжуватися документом, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції конкурсних торгів, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі.
Згідно із статтею 27 Закону України "Про здійснення державних закупівель" розкриття пропозицій конкурсних торгів здійснюється в день закінчення строку їх подання у час та в місці, що зазначені в оголошенні про проведення процедури закупівлі. До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники, а також представники засобів масової інформації та уповноважені представники громадських об'єднань. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів. Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів або частини предмета закупівлі (лота). Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів. Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається в день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом. Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Завірена підписом голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його запит протягом одного робочого дня з дня отримання такого запиту. Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до пункту 3 частини першої та частини другої статті 29 Закону України "Про здійснення державних закупівель" замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів. Учасник, пропозиція конкурсних торгів якого відхилена, повідомляється про це із зазначенням аргументованих підстав протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення. Інформація про відхилення пропозиції оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до протоколу відхилення пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій), який є додатком до Протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій) від 18.11.2016 пропозицію конкурсних торгів позивача було відхилено на підставі пункту 3 частини першої статті 39 Закону України "Про здійснення державних закупівель" у зв'язку з тим, що пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам пункту 3 розділу 3 документації конкурсних торгів.
В пункті 3 розділу 3 Документації конкурсних торгів "21.20.1. Медикаменти для хворих у до- та післяопераційний період з трансплантації" 3 лоти; ло 1 - Циклоспорин, табл., капс., 25,0 мг - 259 506 од; лот 2- Циклоспорин, табл., капс., 50,0 мг - 199 999 од; лот 3 - Циклоспорин, табл., капс., 100,0 мг - 126 026 од.;" зазначено наступне: "Пропозиція конкурсних торгів повинна супроводжуватися документом, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції конкурсних торгів у формі банківської гарантії (оригінал та копія) або депозиту (оригінал платіжного доручення або оригінал корінця прибуткового касового ордеру) в розмірі, що не перевищує 3 (три) відсотки очікуваної вартості предмета закупівлі або лоту (у разі визначення у документації конкурсних торгів частин предмета закупівлі (лотів):
Лот 1 - 100 500,00 грн. (сто тисяч п'ятсот гривень 00 копійок).
Лот 2 - 135 100,00 грн. (сто тридцять п'ять тисяч сто гривень 00 копійок).
Лот 3 - 154 500,00 грн. (сто п'ятдесят чотири тисячі п'ятсот гривень 00 копійок).
Якщо забезпечення пропозиції конкурсних торгів надається у вигляді банківської гарантії, то така гарантія повинна бути складена відповідно до вимог статей 560-569 Цивільного кодексу України. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення пропозиції конкурсних торгів при виникненні обставин, вказаних у пункті 4 розділу 3 документації конкурсних торгів Гарантія не може бути відкликана гарантом.
Оригінал банківської гарантії не повинен прошиватися та скріплюватися з іншими документами, які складають пропозицію конкурсних торгів. Оригінал банківської гарантії вкладається до конверту з пропозицією конкурсних торгів. Копія банківської гарантії прошивається та скріплюється з іншими документами, які складають пропозицію конкурсних торгів
(Учасники, які надаватимуть забезпечення пропозиції конкурсних торгів у вигляді (формі) банківської гарантії, інформуються, що Банківська гарантія в обов'язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, код ЄДРПОУ 37567646, МФО 820172.).
У разі якщо учасник приймає рішення про внесення забезпечення пропозиції конкурсних торгів у формі депозиту - слід письмово звернутися до замовника за отриманням рахунку для сплати забезпечення пропозиції конкурсних торгів.
Строк дії забезпечення пропозиції конкурсних торгів повинен становити не менше 90 (дев'яносто) днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів, зазначеної у пункті 2 розділу 4 документації конкурсних торгів, та повинен бути не меншим строку дії пропозиції конкурсних торгів.
Учасник має право надати забезпечення пропозиції конкурсних торгів за всіма лотами, по яких він надає свої пропозиції (один загальний документ, оформлений відповідно до вимог цього пункту, із зазначенням конкретної вартості по кожному лоту) (у разі визначення у документації конкурсних торгів частин предмета закупівлі (лотів).".
Таким чином відповідно до пункту 3 розділу 3 Документації конкурсних торгів пропозиція конкурсних торгів повинна супроводжуватися документом, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції конкурсних торгів у формі банківської гарантії, при цьому у випадку надання учасником забезпечення пропозиції конкурсних торгів за всіма лотами, по яких він надає свої пропозиції одним документом у відповідному документів має бути зазначена конкретна вартість по кожному лоту.
Позивачем в складі пропозиції конкурсних торгів надано гарантію № 515313001 видану ПАТ "Сітібанк", копія якої наявна в матеріалах справи, відповідно до якої банком надано гарантію щодо сплати Міністерству охорони здоров'я України будь - якої суми, що не перевищує 390 100,00 грн.. При цьому в зазначеній Гарантії не вказано конкретних сум забезпечення за кожним з лотів.
З огляду на зазначене подана позивачем пропозиція конкурсних торгів не відповідає пункту 3 розділу 3 Документації конкурсних торгів.
Посилання позивача на факт того, що вказана невідповідність є формальною та на некоректність викладу пункту 3 розділу 3 Документації конкурсних торгів не приймаються судом до уваги з огляду на наступне.
Частиною четвертою статті 18 Закону України "Про здійснення державних закупівель" встановлено, що скарги, що стосуються документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації, запиту цінових пропозицій), можуть подаватися у будь-який строк після оприлюднення оголошення про їх проведення, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, встановленої для подання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), та не пізніше ніж за три дні до дати, встановленої для подання цінових пропозицій.
Позивачем факт того, що скарга щодо документації конкурсних торгів ним не подавалась не заперечується.
З огляду на зазначене суд дійшов висновку про те, що у відповідача 2 були наявні правові підстави для відхилення пропозиції конкурсних торгів позивача.
Згідно із частиною першою статті 7 Закону України "Про здійснення державних закупівель" державне регулювання та контроль у сфері закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції. Органи, які уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися у проведення процедур закупівель.
Відповідно до частини третьої статті 8 вказаного Закону Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов'язаних з участю у процедурах державної закупівлі, створює постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії приймаються від імені Антимонопольного комітету України.
Відповідно до частини десятої статті 18 Закону України "Про здійснення державних закупівель" за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про державні закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника, генерального замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною документації з конкурсних торгів, кваліфікаційної документації), привести документацію конкурсних торгів (кваліфікаційну документацію, запит цінових пропозицій) у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Відповідно до частини четвертої статті 28 вказаного Закону замовник проводить оцінку пропозицій конкурсних торгів, які не було відхилено згідно з цим Законом.
Позивач в поданій відповідачу 1 скарзі за результатами розгляду якої прийнято рішення № 2295-р/пк-ск від 23.12.2015 просив прийняти рішення про встановлення порушень відповідачем 2 процедури закупівлі та зобов'язати відповідача 2 скасувати рішення про відхилення його пропозиції конкурсних торгів та провести повторну оцінку пропозицій конкурсних торгів учасників процедури закупівлі за лотом № 1, лотом № 2 та дотом № 3, а у разі неможливості - відмінити процедуру закупівлі. Також позивач в зазначеній скарзі просив перевірити законність дотримання відповідачем 2 законодавства у сфері здійснення державних закупівель, розглянути усі пропозиції процедуру закупівлі за лотами №1, №2 та №3.
Враховуючи що судом було встановлено правомірність відхилення відповідачем 2 пропозиції конкурсних торгів позивача відповідно до пункту 3 частини першої статті 39 Закону України "Про здійснення державних закупівель" у зв'язку з тим, що пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів суд дійшов висновку про відсутність підстав для скасування рішення № 2295-р/пк-ск від 23.12.2015.
Відповідно до частин першої та другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Пунктом 8 частини першої статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України, встановлено, що позивач - особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано адміністративний позов до адміністративного суду, а також суб'єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подана позовна заява до адміністративного суду.
Частиною першою статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України, встановлено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.
Таким чином до адміністративного суду вправі звернутися кожна особа, яка вважає, що її право чи охоронюваний законом інтерес порушено чи оспорюється, водночас відповідно до зазначених норм право особи на звернення до адміністративного суду обумовлено суб'єктивним уявленням особи про те, що її право чи законний інтерес потребує захисту, однак обов'язковою умовою здійснення такого захисту судом є наявність відповідного порушення права або законного інтересу на момент звернення до суду.
При цьому неодмінною ознакою порушення права особи є зміна стану її суб'єктивних прав та обов'язків, тобто припинення чи неможливість реалізації її права та/або виникнення додаткового обов'язку.
Враховуючи те, що факт того, що пропозицію конкурсних торгів позивача було відхилено з огляду на що вона не підлягала оцінці відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України "Про здійснення державних закупівель" рішення відповідача 2 у формі повідомлення про акцепт відповідно до якого переможцем за лотами № 1 та № 2 процедури закупівлі - "21.20.1. Медикаменти для хворих у до- та післяопераційний період з трансплантації" 3 лоти; лот 1 - Циклоспорин, табл., капс., 25,0 мг - 259 506 од; лот 2- Циклоспорин, табл., капс., 50,0 мг - 199 999 од; лот 3 - Циклоспорин, табл., капс., 100,0 мг - 126 026 од.;" визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "БАДМ-Б" само по собі не породжує для позивача настання будь-яких юридичних наслідків та не впливає на його права та обов'язки, а отже не виникає і передумови для здійснення захисту права або законного інтересу, шляхом визнання протиправним та скасування зазначеного рішення, а отже позовна вимога щодо визнання протиправним та скасування вказаного рішення є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Частиною першою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
З урахуванням наведеного, керуючись вимогами статей 69-71, 94, 160-165, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні адміністративного позову - відмовити повністю.
Відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку для її апеляційного оскарження. У разі апеляційного оскарження постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Головуючий суддя О.П. Огурцов
Судді Р.О. Арсірій
В.А. Кузьменко