open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 640/21655/15-к

н/п 1-кс/640/7437/16

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"04" жовтня 2016 р. Київський районний суд м. Харкова у складі:

слідчого судді - ОСОБА_1 ,

при секретарі - ОСОБА_2 ,

за участю слідчого - ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у приміщенні суду в м. Харкові клопотання старшого слідчого СВ ВСП ГУНП в Харківській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 по кримінальному провадженню №42015000000002414 від 30.10.2015 року про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, -

встановив:

29.09.2016 року до Київського районного суду м. Харкова надійшло клопотання старшого слідчого СВ ВСП ГУНП в Харківській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , погоджене першим заступником Військового прокурора Харківського гарнізону старшим лейтенантом юстиції ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до юридичної (реєстраційної) справи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), яка знаходиться в ІНФОРМАЦІЯ_2 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , та можливість її вилучити.

На обґрунтування клопотання слідчий зазначає, що керуючий санацією ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 зловживаючи своїм службовим становищем та повноваженнями, під час здійснення професійної діяльності, пов`язаної з наданням публічних послуг арбітражного керуючого, з метою отримання неправомірної вигоди для TOB « ІНФОРМАЦІЯ_4 », здійснив продаж на аукціоні нерухомого майна підприємства (будівлі корпусу № 12) за ціною на 11,8 млн. грн. нижчою, ніж його оціночна вартість, що призвело до неотримання підприємством зазначених коштів та спричинило тяжкі наслідки.

В ході розслідування кримінального провадження, було встановлено, що в заяві генерального директора ДК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ОСОБА_6 зазначено, що в період проведення санації державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_6 », з метою реалізації майна боржника, визначеного для продажу відповідно до плану санації, між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (Замовник), державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (Організатор) та товарною біржою « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (Виконавець) укладено договір від 26.11.2010 №218-16-10/12.

Згідно акту опису і арешту майна від 28.12.2010 на Корпус №12 (літ. Ж-8) було накладено арешт державним виконавцем ІНФОРМАЦІЯ_9 .

Відповідно до Закону України «Про виконавче провадження» проведення реалізації майна боржника, на яке накладено арешт, належить до компетенції саме органів виконавчої служби. Отже, керуючий санацією ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » не мав права включати майно, у тому числі корпус № 12 літ. «Ж-8» до «Замовлення на надання послуг з організації торгів».

Однак, починаючи з 13.01.2011 керуючим санацією ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на адресу Організатора надавалися «Замовлення на надання послуг з організації торгів» із переліком майна, що пропонується для продажу на аукціоні, до якого включені і об`єкти нерухомості, зазначені в акті опису та арешту майна від 28.12.2010.

Відповідно до звіту про незалежну оцінку, складеного ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » станом на 10.09.2010, вартість вказаного об`єкту нерухомості становило 12 525 360,0 грн.

Корпус № 12 літ. «Ж-8», на який було накладено арешт та оголошено заборону про його відчуження, виставлявся на продаж понад 10 разів. За таких умов штучно створена ситуація, при якій в період з 13.01.2011 по 25.09.2012 початкова вартість вказаного корпусу зменшилася з 12 525 360,0 грн до 6 137 426,0 грн, а згодом реалізована за ціною 626 268,0 грн (у 20 разів меншою за ринкову).

Також зазначено, комітетом кредиторів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » прийнято рішення стосовно проведення аукціону через товарну біржу « ІНФОРМАЦІЯ_11 ». При цьому, виключно щодо реалізації корпусу № 12 вирішено застосувати метод зниження ціни (протокол №12 від 20.08.2012), а початкову вартість встановити 12 525 360,0 грн, тобто початкова вартість була встановлена у відповідності до оцінки, проведеної станом на 10.09.2010.

За результатами проведеного аукціону, який відбувся 25.09.2012, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » придбало нежитлову будівлю (корпус № 12 літ. «Ж-8»), загальною площею 22549,7 кв. м., за ціною 626 268,0 грн, що майже у 20 разів менше за стартову ціну. Другим учасником вказаних торгів було ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Встановлено, що засновник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » громадянин ОСОБА_7 одночасно був засновником МПП « ІНФОРМАЦІЯ_12 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », які згідно до зборів комісії кредиторів виступають кредиторами у справі про банкрутство ДП « ІНФОРМАЦІЯ_13 »

Засновник та директор TOB « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (переможець аукціону) громадянка ОСОБА_8 була зареєстрована за однією адресою з ОСОБА_9 , яка на той час працювала головним бухгалтером на вищезгаданих МПП « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »

Угодою №б/н від 30.08.2012, укладеною між ДП « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (Замовник) та ТБ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (Організатор) передбачено здійснення сторонами дій, пов`язаних з реалізацією майна з реалізацією майна, шляхом його продажу на аукціоні за методом зниження ціни, згідно чинного законодавства, а саме корпус № 12 літ. «Ж-8» ДП « ІНФОРМАЦІЯ_13 », загальною площею 22549,7 кв. м. Відповідно до розділу 2.2 ОРГАНІЗАТОР: Проводить аукціон за методом зниження ціни у відповідності з чинним законодавством; Приймає на свій розрахунковий рахунок реєстраційні внески від учасників за методом зниження ціни у розмірі одного неоподаткованого мінімуму доходів громадян 17 грн. без ПДВ; Приймає на свої рахунки гарантійні внески від учасників за методом зниження ціни у розмірі 10% (десяти) відсотків від початкової ціни (без ПДВ) майна, що виставляється. В розділі 8 зазначено Юридичні реквізити Сторін, а саме по Організатору зазначено Товарна біржа « ІНФОРМАЦІЯ_11 », АДРЕСА_2 , р/р НОМЕР_2 в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » МФО НОМЕР_3 , код НОМЕР_4 .

Також Протоколом №12 проведення аукціону за методом зниження ціни від 25.09.2012 встановлено відомості учасників, а саме Учасник №1: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », та Учасник №3: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». За результатом проведення аукціону, переможцем є Учасник №1: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ». Кошти в розмірі 1252536,00 грн. без ПДВ, внесені переможцем, як гарантійний внесок, на розрахунковий рахунок ТБ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » № НОМЕР_2 в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » МФО НОМЕР_3 , код НОМЕР_4 , в подальшому розподіляються наступним чином:

- 25050,72 грн. без ПДВ винагорода біржі за організацію та проведення аукціону;

- 1227485,28 грн. без ПДВ повертаються на р/р ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

Про факт повернення гарантійного внеску у розмірі 10% (десяти) відсотків від початкової ціни (без ПДВ) майна, що виставляється, який вносився іншим учасником аукціону ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » нічого не зазначається, що може свідчити про те, що зазначений гарантійний внесок і не вносився на р/р ТБ « ІНФОРМАЦІЯ_11 ».

Зважаючи на зазначені факти слідчий прийшов до висновку про вчинення учасниками аукціону взаємоузгоджених антиконкурентних дій (ст.ст. 1, 4, 5, 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції»), з чого випливає можливість того, що і сам аукціон було проведено формально, а всі дії були заздалегідь узгодженні, з метою порушення процедури проведення аукціону та отримання можливості придбання будівлі за явно заниженою вартістю.

Для встановлення істини по кримінальному провадженню та підтвердження, або спростування факту взаємопов`язаності учасників аукціону, необхідно дослідити коло осіб, які були засновниками, керівниками та працівниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а також встановити зміни адрес реєстрації зазначених товариств.

Зважаючи на вищевикладене, слідчий вважає, що для повноти та об`єктивності проведення досудового розслідування, необхідно отримати інформацію з юридичної (реєстраційної) справи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), яка знаходиться в ІНФОРМАЦІЯ_2 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , щодо можливої зміни місцезнаходження ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а також осіб, які є засновниками та керівниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що має доказове значення по справі.

В судовому засіданні слідчий підтримав подане клопотання, просив його задовольнити.

Представник ІНФОРМАЦІЯ_2 , будучи належним чином повідомленим про час та місце розгляду клопотання слідчого, в судове засідання не з`явився, надавши до суду клопотання про неможливість участі в судовому засіданні.

Неприбуття цієї особи за судовим викликом, відповідно до ч.4 ст. 163 КПК України, не є перешкодою для розгляду цього клопотання.

Слідчий суддя, вислухавши думку слідчого, дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, надані докази, вважає клопотання таким, що підлягає частковому задоволенню. Сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 ,самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених документів.

Разом з тим, слідчий всупереч вимог ч. 7 ст. 163 КПК України, не довів необхідності вилучення оригіналів вказаних у клопотанні документів, а саме те, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів. Так, слідчим не надано документів на підтвердження призначення експертизи по справі, клопотання експерта про необхідність отримання саме оригіналів зазначених документів, тощо. Враховуючи викладене, слідчий суддя не вбачає підстав для вилучення оригіналів зазначених у клопотанні документів, а тому в даній частині клопотання задоволенню не підлягає.

Клопотання про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час розгляду питання слідчим суддею від учасників процесуальної дії не надійшло, за ініціативою суду не здійснюється, що відповідає положенням ст.107 КПК України.

Керуючись ст.ст. 107, 159, 163, 164, 165, 166, 372 КПК України, слідчий суддя,

ухвалив:

клопотання старшого слідчого СВ ВСП ГУНП в Харківській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 по кримінальному провадженню №42015000000002414 від 30.10.2015 року про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити частково.

Зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_2 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 ,надатистаршому слідчому СВ ВСП ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 право тимчасового доступу до речей і документів, а саме до: юридичної (реєстраційної) справи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Дозволити старшому слідчому СВ ВСП ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 право тимчасового доступу до речей і документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , а саме до: юридичної (реєстраційної) справи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з можливістю здійснення копіювання та вилучення копій.

Встановити строк дії цієї ухвали один місяць, тобто до 04.11.2016 року.

Роз`яснити ІНФОРМАЦІЯ_2 , що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя - ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 61787342
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку