open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
12 Справа № 128/3878/15-а
Моніторити
Рішення /11.11.2020/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області Ухвала суду /26.10.2020/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області Ухвала суду /26.10.2020/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області Ухвала суду /24.06.2020/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області Ухвала суду /20.03.2020/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області Постанова /05.03.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /04.03.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /11.02.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /03.06.2016/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /12.05.2016/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.04.2016/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.04.2016/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Постанова /15.03.2016/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області Ухвала суду /22.01.2016/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області Ухвала суду /02.11.2015/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області Ухвала суду /09.10.2015/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області
emblem
Справа № 128/3878/15-а
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Рішення /11.11.2020/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області Ухвала суду /26.10.2020/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області Ухвала суду /26.10.2020/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області Ухвала суду /24.06.2020/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області Ухвала суду /20.03.2020/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області Постанова /05.03.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /04.03.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /11.02.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /03.06.2016/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /12.05.2016/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.04.2016/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.04.2016/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Постанова /15.03.2016/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області Ухвала суду /22.01.2016/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області Ухвала суду /02.11.2015/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області Ухвала суду /09.10.2015/ Вінницький районний суд Вінницької областіВінницький районний суд Вінницької області

Справа № 128/3878/15-а

П О С Т А Н О В А

Іменем України

15 березня 2016 року м. Вінниця

Вінницький районний суд Вінницької області,

в складі: головуючого судді: Ганкіної І.А.,

при секретарі: Шеванюк О.О.

позивачів: ОСОБА_1В, ОСОБА_2

Пред-ка позивачів: ОСОБА_3

Пред-ків відповідачів: ОСОБА_4, ОСОБА_5

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Вінниці адміністративну справу за позовом ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_6 до Виконавчого комітету Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області та Комунального підприємства «Турбота» про визнання невідповідним законодавству, нечинним та скасування рішення виконавчого комітету Стрижавської селищної ради від 07 вересня 2015 року про затвердження тарифів на житлово-комунальні послуги по масиву «СВК», -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_6 звернулася до суду з позовом до Виконавчого комітету Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області та Комунального підприємства «Турбота» про визнання невідповідним законодавству, нечинним та скасування рішення виконавчого комітету Стрижавської селищної ради від 07 вересня 2015 року про затвердження тарифів на житлово-комунальні послуги по масиву «СВК», мотивуючи свої вимоги тим, що рішенням № 96 від 07 вересня 2015 року виконавчого комітету Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області, за матеріалами поданими КП «Турбота», затверджено тарифи з постачання холодної води та водовідведення і вивезення твердих побутових відходів для населення, у т.ч. по масиву «СВК», для мешканців Житлового містечка. Тарифи затверджені в наступних розмірах: по оплаті водопостачання - 4.09 грн. за 1 куб.м.; по оплаті водовідведення - 7.44 грн. за 1 куб.м.; на вивезення твердих побутових відходів - 9.38 грн. з розрахунку на одного проживаючого мешканця. Зазначене рішення виконавчого комітету Стрижавської селищної ради прийнято всупереч чинному законодавству, а тому повинно бути визнано судом нечинним з моменту його прийняття та скасовано з наступних підстав. Рішення виконавчого комітету Стрижавської селищної ради від 07.09.2015 р. про затвердження тарифів на житлово-комунальні послуги згідно до чинного законодавства являється регуляторним актом. Відповідно до статті 1 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» регуляторний акт- це - прийнятий уповноваженим регуляторним органом нормативно-правовий акт, який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання; прийнятий уповноваженим регуляторним органом інший офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, застосовується неодноразово та щодо невизначеного кола осіб і який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання , незалежно від того, чи вважається цей документ відповідно до закону, що регулює відносини у певній сфері, нормативно-правовим актом; регуляторний орган - Верховна ОСОБА_6 України, Президент України, та інші, а також місцевий орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, а також посадова особа будь-якого із зазначених органів, якщо відповідно до законодавства ця особа має повноваження одноособово прийняти регуляторні акти.

Отже рішення відповідача, виконавчого органу державної влади є регуляторним актом, оскільки прийняте регуляторним органом, встановлює тарифи на послуги, розраховані на неодноразове застосування, стосується невизначеного кола осіб та регулює господарську діяльність комунального підприємства «Турбота» у сфері надання житлово-комунальних послуг.

Вимоги статей 7,8,9,13,21 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (далі Закон) зобов'язують регуляторний орган внести відповідні зміни до плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів, підготувати аналіз регуляторного впливу та оприлюднити його у спосіб, передбачений ст.13 вказаного Закону (План діяльності регуляторного органу з підготовки проектів та зміни до нього а також повідомлення про оприлюднення регуляторного акту з метою одержання зауважень і пропозицій проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу оприлюднюються шляхом опублікування в друкованих засобах масової інформації, а у разі їх відсутності в друкованих засобах масової інформації, визначених цим регуляторним органом). Погодити проекти вказаних вище рішень з відповідними територіальними органами.

Згідно до ст. 36 зазначеного Закону регуляторний акт не може бути прийнятий або схвалений уповноваженим на це органом чи посадовою особою місцевого самоврядування, якщо наявна хоча б одна з таких обставин; відсутній аналіз регуляторного впливу; проект регуляторного акта не був оприлюднений.

Позивач вважають, що зазначені вимоги Закону виконкомом Стрижавської селищної ради при затвердженні тарифів на житлово-комунальні послуги, не дотримані, рішення № 96 від 07.09.2015 р. у порушення вимог ст.ст.1, 8, 9, 33, 35, 36 Закону прийнято за відсутності аналізу регуляторного впливу та без дотримання процедури оприлюднення регуляторного акту.

На момент затвердження зазначеного рішення про затвердження нових тарифів не було жодного висновку Державної інспекції територіального відділення з контролю за цінами щодо економічної обґрунтованості зроблених виконавцем послуг розрахунків, відсутні будь-які експертні висновки або ж висновки незалежних спеціалістів щодо економічного обґрунтування підвищення тарифів на житло-комунальні послуги. Крім цього, на виконання статті 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та абзацу п'ятого пункту 2 Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою КМУ від 01.06.2011 р. №869, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України видало наказ №390 від 30.07.2012 р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.08.2012 р. за №1380/21692 із змінами та доповненнями станом на 22.12.2014 р.

Цим наказом затверджено Порядок доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад.

Відповідно до зазначеного Порядку, суб'єктами господарювання, що надають комунальні послуги (послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, з вивезення побутових відходів, інше) до відома споживачів доводиться така інформація: загальний розмір тарифу та його структура (планові витрати з елементами, прибуток, податок на додану вартість); обґрунтування причин зміни тарифу (зазначення розміру діючого тарифу та відсотка відшкодування затвердженим тарифом собівартості, планового економічно обґрунтованого тарифу (зазначення розміру діючого тарифу та відсотка відшкодування затвердженим тарифом собівартості, планового економічно обґрунтованого тарифу, дати, коли тариф востаннє переглядався, причин перегляду тарифу, зазначення відсотка зростання основних складових тарифу (заробітної плати, електроенергії, паливно - мастильних матеріалів, визначення відсотка підвищення тарифу, тощо); інша додаткова інформація, визначена суб'єктом господарювання та/або органом, уповноваженим встановлювати тарифи.

Зазначена інформація доводиться до відома споживачів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування в мережі Інтернет, у друкованому засобі масової інформації місцевої сфери розповсюдження (перевага надається друкованим засобам масової інформації), та за необхідності, шляхом розміщення на інформаційних стендах біля адміністративних будинків органів місцевого самоврядування в населених пунктах, де споживачі отримують відповідні послуги.

Способи доведення до відома споживачів інформації не обмежуються тими, що передбачені цим Порядком. Ця інформація у встановленому нормативно-правовим актом Порядку до мешканців Житлового містечка, споживачів отримуваних житлово-комунальних послуг, виконкомом Стрижавської селищної ради та адміністрацією КП «Турбота» не доводилася, про що підтверджується зверненнями громадян від 14.04.2015 р. та від 10.08.2015 р. та відповіді за №435 від 20.04.2015 р. та №1012 від 19.08.2015 р. Також відповідачем КП «Турбота» в порушення вимог п.5.4. договорів про надання житлово-комунальних послуг від 01 березня 2013 року не надавав Споживачам, в установленому законодавством порядку, необхідну інформацію про перелік складових послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норм споживання, режим надання послуг. А договору про надання послуги з вивезення побутових відходів взагалі із мешканцями Житлового містечка, не укладено.

Все вищенаведене свідчить про порушення Відповідачами, зокрема суб'єктом владних повноважень, конституційних прав Позивачів при прийнятті рішень по встановленню тарифів на житлово-комунальні послуги. Статтею 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», норми якої узгоджуються з нормами ст. 19 Конституції України та ст. 7 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», передбачено, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах своїх повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються ними у своїй діяльності.

Тому, враховуючи зазначнене, позивач звернулися до суду за захистом своїх порушених прав.

В подальшому позивачами 12.11.2015 року була подана заява про зміну та уточнення до адміністративного позову, в якому в прохальнй частин зазначено вимогу щодо визнання невідповідним законодавству, нечинним та скасування рішення виконавчого комітету Стрижавської селищної ради від 07 вересня 2015 року про затвердження тарифів на житлово-комунальні послуги по масиву «СВК».

В судовому засіданні представник позивачів та позивачі позов підтримали. Представник позивачів ОСОБА_3 суду пояснив, що позивачі вважають, що при прийнятті спірного рішення селищної ради, було порушено ст.28 ЗУ «Про місцеве самоврядування», за якою встановлення цін на тарифів на водопостачання не відноситься до повноважень селищної ради, а належить до повноважень національної комісії що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг. Позивачі вважають, що відповідач в особ виконкому селищної ради не мав права приймати рішення про затвердження тарифів і порушив саму процедуру їх прийняття, так як не звернув увагу на зауваження мешканців селища і не розповсюджив інформацію належним чином, не довів нові тарифи до населення. Сам розмір встановлених тарифів позивачі не заперечують.

Відповідач - виконком Стрижавської селищної ради в особі свого представника позов не визнав. Суду представник показав, що у відповідні нормативні акти, що регулюють питання тарифів було внесено зміни і висновок національної комісії що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг вже не потребується, оскільки, висновок національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг є виключеним, економічне обгрунтування було доведено до населення, були проведені відкриті слухання, враховано зауваження і прийнято рішення про затвердження даних тарифів в зв'зяку з підняттям цін на паливо та інше. Дана інформація була опублкована у газет, розміщена на сайті селищної ради, розвішано оголошення на дошках оголошень. Рішення ради вважають законим та в задоволенні позову просять відмовити.

Представник КП «Турбота» позов не визнав та суду пояснив, що нові тарифи були розроблені в зв'язку з тим, що піднялися ціни на паливо, на інші послуги та на носії, економічне обгрунтування було доведено до населення, провели слухання, врахувати зауваження і знизили тарифи до мінімального розміру. Було дано газетне оголошення, проведено повідомлення населення про зміну тарифу, якє було розміщена на дошках оголошень. Також нові тарифи були розміщені на сайті селищної ради. Процедуру було дотримано, тому просять в задоволенні позову відмовити.

Вивчивши матеріали справи, суд встановив наступне:

Рішенням № 96 від 07 вересня 2015 року виконавчого комітету Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області, за матеріалами поданими КП «Турбота», затверджено тарифи з постачання холодної води та водовідведення і вивезення твердих побутових відходів для населення, у т.ч. по масиву «СВК», для мешканців Житлового містечка. Тарифи затверджені в наступних розмірах: по оплаті водопостачання - 4.09 грн. за 1 куб.м.; по оплаті водовідведення - 7.44 грн. за 1 куб.м.; на вивезення твердих побутових відходів - 9.38 грн. з розрахунку на одного проживаючого мешканця (а.с.14).

01.03.2013 року між ОСОБА_1 та КП «Турбота» Стрижавської селищної ради, було укладено договір № 1525 про надання житлово-комунальних послуг (а.с.20-21).

01.03.2013 року між ОСОБА_7 та КП «Турбота» Стрижавської селищної ради, було укладено договір № 1514 про надання житлово-комунальних послуг (а.с.22-23).

01.03.2013 року між ОСОБА_3 та КП «Турбота» Стрижавської селищної ради, було укладено договір № 1725 про надання житлово-комунальних послуг (а.с.24-25).

КП «Турбота» Стрижавської селищної ради, було опубліковано оголошення в газеті «Подільська зоря» № 32 (8555) від 30.07.2015 року, про те, що в зв’язку зі збитковістю діючих тарифів підприємство подало на розгляд виконкому Стрижавської селищної ради економічно обгрунтовані розрахунки тарифів для населення смт. Стрижавка на послуги з: - вивезення ТПВ з 1 чоловіка; - водопостачання масиву «СВК»; - водовідведення масиву «СВК»; водопостачання масиву «Агромаш»; -водовідведення масиву «Агромаш» (а.с. 86). Визначенні тарифи позивачами не оскаржуються, тому суд виходить з підстав визнання рішення виконкому недійсним зазначеним у позовних вимогах.

При цьому, суд аналізуючи дотримання відповідачами процедури затвердження тарифів виходить з того, що у відповідності до 28 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» у відповідності до повноваженнь в галузі бюджету, фінансів і цін до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад зокрема, належать: встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, перероблення та захоронення побутових відходів, послуги з централізованого опалення, послуги з централізованого постачання холодної води, послуги з централізованого постачання гарячої води, послуги з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг), транспортні та інші послуги.

За ст. 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», норми якої узгоджуються з нормами ст.19 Конституції України, передбачено, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах своїх повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються ними у своїй діяльності.

До повноважень виконавчого комітету Стрижавської селищної ради належить встановлення тарифів на житлово-комунальні послуги за ст..28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст..7,31,32 Закону України «Про житлово-комунальні послуги, Порядку формування цін на послуги з вивезення побутових відходів, затверджених постановою КМУ №1010 від 26.07.2006 із змінами та доповненнями.

За вимогами п.10 ст.31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» орган, уповноважений здійснювати встановлення цін/тарифів, з обов'язаний прийняти рішення про коригування тарифу не пізніше ніж через 10 днів з дня отримання відповідного подання.

При цьому, житлово-комунальні послуги це результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил; комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи у забезпеченні холодною та гарячою водою, водовідведенням, газо- та електропостачанням, опаленням, а також вивезення побутових відходів у порядку, встановленому законодавством (ст.1 Закону «Про житлово-комунальні послуги»). А за ст..14 цього ж закону, залежно від порядку затвердження цін/тарифів на які затверджуються органи місцевого самоврядування для надання на відповідній території.

Житлово-комунальні послуги це результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил; комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи у забезпеченні холодною та гарячою водою, водовідведенням, газо- та електропостачанням, опаленням, а також вивезення побутових відходів у порядку, встановленому законодавством (ст..1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»).

Гарантоване державою місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти в межах та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» регуляторний акт - це - прийнятий уповноваженим регуляторним органом нормативно-правовий акт, який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання; прийнятий уповноваженим регуляторним органом інший офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, застосовується неодноразово та щодо невизначеного кола осіб і який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання , незалежно від того, чи вважається цей документ відповідно до закону, що регулює відносини у певній сфері, нормативно-правовим актом; регуляторний орган - Верховна ОСОБА_6 України, Президент України, та інші, а також місцевий орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, а також посадова особа будь-якого із зазначених органів, якщо відповідно до законодавства ця особа має повноваження одноособово прийняти регуляторні акти.

У вдповідності до нормативних положень статей 7,8,9,13,21 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» зобов'язують регуляторний орган внести відповідні зміни до плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів, підготувати аналіз регуляторного впливу та оприлюднити його у спосіб, передбачений ст.13 вказаного Закону.

За ст.13 зазначеного Закону план діяльності регуляторного органу з підготовки проектів та зміни до нього а також повідомлення про оприлюднення регуляторного акту з метою одержання зауважень і пропозицій проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу оприлюднюються шляхом опублікування в друкованих засобах масової інформації, а у разі їх відсутності в друкованих засобах масової інформації, визначених цим регуляторним органом.

Згідно норм ст. 36 зазначеного Закону проект регуляторного акту має бути оприлюдненим, шляхом розміщення на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування в мережі Інтернет, у друкованому засобі масової інформації місцевої сфери розповсюдження, та за необхідності, шляхом розміщення на інформаційних стендах біля адміністративних будинків органів місцевого самоврядування в населених пунктах, де споживачі отримують відповідні послуги.

Виходячи з підстав визнання рішення селищної ради незаконним зазначених позивачами у позові, суд враховує, що у виконання вищевказаних вимог закону, Стрижавська селищна рада отримав проект нових тарифів, що був розроблений КП «Турбота» винесла дані тарифи на розгляд територіальної громади з відповідним економічним обгрунтуванням. Вказаний проект отримав зауваження від Стрижавської селищної ради та був повернутий на доопрацювання за листом Стрижавської селищної ради за листом від 14.04.2015р. №401, а в подальшому за листом від 14.07.2015р. №839 з переліком зауважень.

Вказаний проект був доопрацьований, тарифи зменьшені і разом з економічним обгрунтуванням знову повернуті до селищної ради з пояснювальними записками за листом від 28.07.2015р. №136.

Щодо зауваження позивачів про відсутність на момент затвердження зазначеного рішення селищної ради про затвердження нових тарифів висновку Державної інспекції територіального відділення з контролю за цінами щодо економічної обґрунтованості зроблених виконавцем послуг розрахунків, та відсутні будь-яких експертних висновків або ж висновків незалежних спеціалістів щодо економічного обґрунтування підвищення тарифів на житло-комунальні послуги, суд враховує, що станом на час затвердження вищевказаних тарифів положення щодо надання висновків з Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого ПКМУ від 01.06.2011р. №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» було виключено Постановою КМУ №670 від 02.09.2015р. та за №733 від 16.09.2015р. А отже надання таких висновків на час затвердження тарифів не потребувалося.

Крім того, суд враховує, що повідомлення про нові тарифи було опубліковано на сайті Стрижавської селищної ради, що підтверджує відповідні викладки з сайту. Також КП «Турбота» було дано оголошення в газети «Подільска Зоря» за 30.07.2015р. №32 про подання на розгляд виконкому економічно обгрунтованих розрахунків тарифів для населення смт.Стрижавка за послуги з вивезення ТПВ, водопостачання масивів «СВК» та «Агромаш» та водовідведення масивів «СВК» та «Агромаш».

Також, було розміщено відповідні повідомлення на дошках оголошень, що підтверджено наданими суду фото дошок оголошення. Дана інформація позивачами не спростована.

Таким чином, суд вважає, що виконавчий комітет Стрижавської селищної ради діяв в межах своїх повноважень та згідно чинного законодавства щодо процедури затвердження житлово-комунальних тарифів по масиву «СВК» в зв'язку з чим позов до задоволення не підлягає.

Керуючись ст.ст. 18, 100,104,105,155,158,159-162, 163, 172, 177-179 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні позову ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_6 до Виконавчого комітету Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області та Комунального підприємства «Турбота» про визнання невідповідним законодавству, нечинним та скасування рішення виконавчого комітету Стрижавської селищної ради від 07 вересня 2015 року про затвердження тарифів на житлово-комунальні послуги по масиву «СВК» – відмовити.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Вінницького апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-ти денний строк з дня отримання постанови апеляційної скарги.

Суддя:

Джерело: ЄДРСР 61122557
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку