open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 серпня 2016 року справа № 823/923/16

15 год. 35 хв. м.Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд одноособово у складі:

головуючого - судді Бабич А.М.,

за участю:

секретаря судового засідання - Попельнухи Ю.І.,

представника позивача - Кваші І.В. (згідно з довіреністю),

представника відповідача - Яременко Л.О. (згідно з довіреністю),

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "БЕЛЛ-КОМПАНІ" до державної податкової інспекції у м.Черкасах Головного управління ДФС у Черкаській області про визнання незаконним та скасування податкового повідомлення-рішення,

УСТАНОВИВ:

14.07.2016 у Черкаський окружний адміністративний суд звернулось товариство з обмеженою відповідальністю "БЕЛЛ-КОМПАНІ" (далі - позивач) з адміністративним позовом про визнання незаконним та скасування податкового повідомлення-рішення від 28.03.2016 №0000182301 державної податкової інспекції у м.Черкасах Головного управління ДФС у Черкаській області про збільшення суми податкового зобов'язання за платежем "Акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів" на загальну суму 61966,00грн.

Позов обґрунтовано тим, що спірне рішення прийнято за відсутності факту податкового порушення. Позивач вважає, що реалізація палива юридичним особам, які не є кінцевими споживачами, через установи автозаправних станцій (далі - АЗС) не вважається роздрібною торгівлею підакцизним товаром. Тому просив задовольнити позов.

Відповідач проти задоволення позовних вимог заперечував, посилаючись на те, що позивач здійснив продаж пального через АЗС, на підтвердження чого є фіскальні звітні чеки, а отже, на його думку, мав обов'язок сплатити акцизний податок. Оскільки добровільно такого податкового обов'язку не виконано, відповідач його донарахував згідно зі спірним рішенням.

Заслухавши пояснення та доводи представників осіб, які взяли участь у розгляді справи, дослідивши письмові докази, суд дійшов висновку про безпідставність позову у зв'язку з таким.

Суд встановив, що позивач зареєстрований юридичною особою з 05.02.2015 (код ЄДРПОУ 39622153). Згідно з даними ЄДРПОУ основним видом діяльності позивача є роздрібна торгівля пальним.

Відповідно до статуту позивач серед іншого створений з метою з роздрібної торгівлі пальним, оптової торгівлі нафтопродуктами.

Відповідно до наказу від 23.02.2016 №1080 на підставі службового направлення №106/23-01-22-03 службова особа відповідача - головний державний ревізор-інспектор Каланбет С.В. здійснив документальну позапланову виїзну перевірку діяльності позивача з питань дотримання вимог податкового законодавства під час обчислення акцизного податку за реалізовані нафтопродукти в АЗС, розташованих в місті Черкаси за адресами: вул.Смілянська, 127; вул.Сумгаїтська, 10; пров.Котовського, буд.2/ вул.Ільїна, буд.3; вул.Одеська, 47; вул.Чигиринська, 66/1; пров.Котовського, буд.2/5; вул.Смілянська, 125,- за період з 01.12.2015 до 31.12.2015, про що склав акт від 09.03.2015 №28/23-01-22-07/39622153. У ньому зафіксовано порушення вимог підп.213.1.19 п.213.1 ст.213, підп.214.1.4 п.214.1 ст.214, п.222.3 ст.222 Податкового кодексу України (далі - ПК України), внаслідок чого занижено акцизний податок у грудні 2015 року на суму 49573,00грн.

За вказаними адресами позивач орендує АЗС в ТОВ «Черкаси-Нафта-2008», ТОВ «Квадро Комерс», ДП «Оптіма 770-Ч», ТОВ «Асагай», ТОВ «Рустель» та здійснює господарську діяльність.

На підставі акту відповідач 28.03.2016 прийняв оскаржуване ППР №0000182301, яким донарахував позивачу акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів з розрахунку 5% ставки з вартості реалізованого на загальну суму 9914658,84грн. пального: 49573,00грн. - основний платіж та 12393,00грн. - штрафна (фінансова) санкція 25%.

Суд з'ясував, що вказана сума коштів, отриманих за реалізацію товару, є різницею між отриманою загальною сумою коштів згідно з фіскальними звітними чеками в книзі ОРО та зазначеною позивачем в декларації з акцизного податку за грудень 2015рік.

Так, за грудень 2015 року позивач задекларував за вищевказаними об'єктами господарювання відповідно до уточнюючого розрахунку за грудень 2015року (від 19.01.2016 №9273489129) вартість підакцизних товарів (комерційне використання) (кол.4) - 991458,84грн., вартість підакцизних товарів до оподаткування (кол.5) - 471726,69грн., сума податкового зобов'язання, що підлягає сплаті в бюджет, - 23587,00грн.

За даними податкової перевірки загальна вартість підакцизних товарів до оподаткування (кол.5) мала становити 1463185,53грн., вартість підакцизних товарів (комерційне використання) (кол.4) - 0,00грн., сума податкового зобов'язання, що підлягає сплаті до бюджету, (кол.7) - 73159,00грн. До таких висновків відповідач дійшов з огляду на те, що відповідно до показників додатку №6 до декларації акцизного податку за грудень 2015року на підставі даних книги ОРО з періодичними фіскальними звітами позивач реалізовував через АЗС №№1,3,23,35,71,72,73 паливо (дизельне, бензин А-92, А-95, А-95пр, спиртовий) на загальну суму 1463185,53грн. шляхом отримання готівкових коштів від покупців (1071224,40грн.), через платіжні картки (190147,25грн.) та талони Авіас (201813,88грн.). Тобто позивач включив у звітність (кол.5) суму меншу, ніж загальна сума коштів від реалізації згідно з фіскальними звітними чеками пальне за грудень 2015року, що визнається позивачем.

Сторони визнали, що за вказаний період загальна сума коштів від реалізації пального через вищезгадані АЗС відповідно до фіскальних чеків становить 1463185,53грн.

На підтвердження реалізації у грудні 2015року пального позивач надав суду копії:

договору поставки від 14.12.2015 №П15-98 ТОВ «ТД «Авіас» з щодо щоденного безперервного постачання паливно-мастильних матеріалів на умовах EХW (АЗС згідно з переліком), актів приймання-передачі товару від 31.12.2015 та податкових накладних (далі - ПН) до них;

листів щодо видачі зведених ПН на придбане за фіскальними чеками паливо від: ПП «Вівант», ФОП ОСОБА_4, ПрАТ Черкаське обласне підприємство «АГРОТЕХСЕРВІС», ФОП ОСОБА_10, ТОВ «АГРОСЕРВІС», ПрАТ «Чорнобаївське автотранспортне підприємство 17149», ТОВ «ДАЛІ-ТРАНС», ТОВ «ІНВЕСТДЖЕРЕЛО», ТОВ «ЦЕНТРШЛЯХБУД», ФОП ОСОБА_6, ПП «Черкаси Промагробуд», ОСОБА_7, ПП «Брелок», ФОП ОСОБА_8, ТОВ «ЕКОПОЛ-Україна», ПП «ЧВК-ТРЕЙД», ТОВ «ПМ-АРСЕНАЛ», ТОВ «ЛОССОТО-ТРЕЙД», СТОВ «ПродКомерс», філії «Черкаське ДЕД» дочірнього підприємства «Чекраський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», ПП «СТАРЕЛІТЕЛЕКТРОСЕРВІС», ТОВ «ВД-Транс», ФОП ОСОБА_9, ТОВ «МОНОЛІТАГРО», ПП «ХОЛОД-ТРАНС», ТОВ «АГРОТАНЕС І КО», ТОВ «БРАТ-ВМ», ТОВ «Буд-Індустрія «ЗОДЧИЙ», колективного підприємства по агропромисловому будівництву «РАЙАГРОБУД», СКП «РАЙЛІС», ПП «АЛІРОМ-АВТО», ТОВ «БРАУН ТРЕЙД ЛІМІТЕД»;

фіскальних звітних чеків щодо купівлі-продажу пального на вищевказану суму коштів та їх реєстр за грудень 2015року.

Суд звернув увагу, що вищевказані листи в часі датовані пізніше дати видачі фіскальних чеків, в яких покупцями ці юридичні особи не зазначені, а договори з позивачем на оптову торгівлю пальним ними не укладалися.

Доводи позивача про те, що реалізація пального вказаним підприємствам на загальну суму 991458,84грн. не є роздрібною торгівлею, а отже підлягає оподаткуванню акцизним податком є безпідставними з огляду на таке.

Для вирішення спору суд керувався редакцією ПК України, що діяла у грудні 2015року до 01.01.2016.

Акцизний податок згідно з підп.14.1.4. п.14.1 ст.14 ПК України - непрямий податок на споживання окремих видів товарів (продукції), визначених цим Кодексом як підакцизні, що включається до ціни таких товарів (продукції).

Нафтопродукти згідно з п.215.1.ст.215 ПК України належать до підакцизних товарів.

Об'єкти оподаткування акцизним податком перераховані в ст.213 ПК України. Серед іншого це операції з: реалізації вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції); реалізації або передачі у володіння, користування чи розпорядження підакцизних товарів (продукції), що були ввезені на митну територію України зі звільненням від оподаткування до закінчення строку, визначеного законодавством, відповідно до пункту 213.3 статті 213 цього Кодексу; обсяги та вартість втрачених підакцизних товарів (продукції), що перевищують встановлені норми втрат з урахуванням пункту 214.6 статті 214 цього Кодексу;

реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів тощо.

Ставки податку у розмірі 5 відсотків для підакцизних товарів, реалізованих відповідно до підпункту 213.1.9 пункту 213.1 статті 213 цього Кодексу, встановлюються згідно з підп.215.3.10. п.215.3 ст.125 ПК України за рішенням сільської, селищної або міської ради у відсотках від вартості (з податком на додану вартість). У разі обчислення податку із застосуванням адвалорних ставок базою оподаткування згідно з п.214.1. ст.214 ПК України є вартість (з податком на додану вартість) підакцизних товарів, що реалізовані відповідно до підпункту 213.1.9 пункту 213.1 статті 213 ПК України.

Платники акцизного податку вказані у ст.212 ПК України відповідної редакції. Це:

особа, яка виробляє підакцизні товари (продукцію) на митній території України, у тому числі з давальницької сировини;

особа - суб'єкт господарювання, яка ввозить підакцизні товари (продукцію) на митну територію України;

фізична особа - резидент або нерезидент, яка ввозить підакцизні товари (продукцію) на митну територію України в обсягах, що підлягають оподаткуванню, відповідно до митного законодавства;

особа, яка реалізує конфісковані підакцизні товари (продукцію), підакцизні товари (продукцію), визнані безхазяйними, підакцизні товари (продукцію), за якими не звернувся власник до кінця строку зберігання, та підакцизні товари (продукцію), що за правом успадкування чи на інших законних підставах переходять у власність держави, якщо ці товари (продукція) підлягають реалізації (продажу) в установленому законодавством порядку;

особа, яка реалізує або передає у володіння, користування чи розпорядження підакцизні товари (продукцію), що були ввезені на митну територію України із звільненням від оподаткування до закінчення строку, визначеного законом відповідно до пункту 213.3 статті 213 цього Кодексу;

особа, на яку покладається дотримання вимог митних режимів, що передбачають звільнення від оподаткування, у разі порушення таких вимог;

особа, на яку покладається виконання умов щодо цільового використання підакцизних товарів (продукції), на які встановлено ставку податку 0 гривень за 1 літр 100-відсоткового спирту, 0 євро за 1000 кг нафтопродуктів у разі порушення таких умов;

особа, на яку при здійсненні операцій з підакцизними товарами (продукцією), які не підлягають оподаткуванню або звільняються від оподаткування, покладається виконання умов щодо цільового використання підакцизних товарів (продукції) в разі порушення таких умов;

особа - суб'єкт господарювання роздрібної торгівлі, яка здійснює реалізацію підакцизних товарів;

оптовий постачальник електричної енергії;

виробники електричної енергії, які мають ліцензію на право здійснення підприємницької діяльності з виробництва електричної енергії і продають її поза оптовим ринком електричної енергії. Не є платниками податку особи, які здійснюють діяльність з виробництва електричної енергії за умови її продажу на оптовому ринку електричної енергії та/або з постачання електричної енергії, крім платників, зазначених в підпункті 212.1.12 цього пункту;

особа - власник ввезеного на митну територію України вантажного транспортного засобу, що переобладнується у легковий автомобіль, з якого справляється акцизний податок.

Суд з'ясував, що позивач не є виробником реалізованих паливно-мастильних матеріалів і здійснює їх продаж через мережу АЗС.

Відповідно до ДСТУ 4303:2004 «Роздрібна та оптова торгівля. Терміни та визначення понять» роздрібна торгівля - це вид економічної діяльності в сфері товарообігу, що охоплює купівлю-продаж товарів кінцевому споживачеві та надавання йому торговельних послуг.

Датою виникнення податкових зобов'язань щодо реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів є дата здійснення розрахункової операції відповідно до Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі - Закон №265), а у разі реалізації товарів фізичними особами - підприємцями, які сплачують єдиний податок, - дата надходження оплати за проданий товар (п. 216.9 ст. 216 ПК України).

Розрахункова операція - це приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану послугу), а у разі застосування банківської платіжної картки - оформлення відповідного розрахункового документа щодо оплати в безготівковій формі товару (послуги) банком покупця або, у разі повернення товару (відмови від послуги), оформлення розрахункових документів щодо перерахування коштів у банк покупця.

Відповідно до п.2 Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 1997 року № 1442 (далі - Правила №1442), роздрібний продаж нафтопродуктів здійснюється через мережу АЗС, що призначені для відпуску споживачам нафтопродуктів. Продаж нафтопродуктів (крім бензину, дизельного палива, скрапленого вуглеводневого газу) у дрібній розфасовці здійснюється також через спеціалізовані магазини, що продають товари господарського вжитку (далі - спеціалізовані магазини).

Розрахунки за продані нафтопродукти згідно з п.10 вказаних Правил здійснюються готівкою та/або у безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, талонів, відомостей на відпуск нафтопродуктів тощо) в установленому законодавством порядку. Разом з нафтопродуктами споживачеві в обов'язковому порядку видається розрахунковий документ за установленою формою на повну суму проведеної операції, який підтверджує факт купівлі товару. У розрахунковому документі зазначається інформація про форму здійснення розрахунку. Розрахунки за продані нафтопродукти із застосуванням згідно з договорами талонів чи відомостей на відпуск нафтопродуктів здійснюються виключно через установи банків.

Розрахунковий документ - документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, купівлі-продажу іноземної валюти, надрукований у випадках, передбачених цим Законом, і зареєстрованим у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну (ст.2 Закону №265/95-ВР).

Згідно з розділом 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої спільним наказом Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Міністерства палива та енергетики України, Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики України від 20.05.2008 №281/171/578/155:

талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому;

платіжна картка - спеціальний платіжний засіб у вигляді емітованої в установленому законодавством порядку пластикової чи іншого виду картки, що використовується для ініціювання переказу коштів з рахунка платника або з відповідного рахунка банку з метою оплати вартості товарів і послуг.

Смарт-картка (паливна картка) є платіжною карткою із вмонтованим мікроконтролером як носієм та обробником інформації, потрібної для ініціювання переказу коштів та/або виконання службових операцій (п. 2.1 розділу 2 Правил Національної системи масових електронних платежів, затверджених постановою Правління Національного банку України від 10.12.2004 №620).

Особливості порядку продажу нафтопродуктів за готівку та/або у безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, талонів, відомостей на відпуск нафтопродуктів тощо) встановлюються інструкцією, яка затверджується спільним наказом Міненерговугілля, Мінекономрозвитку, Мінінфраструктури.

Через мережу АЗС здійснюється роздрібний продаж нафтопродуктів споживачам і у продавця (реалізатора) нафтопродуктів, тобто в особи, яка безпосередньо здійснює відпуск нафтопродуктів через АЗС (через паливо- та газороздавальні колонки) безпосередньо споживачам, незалежно від форми розрахунків (готівкова, безготівкова (в тому числі з використанням талонів, карток, відомостей на відпуск нафтопродуктів)) під час здійснення розрахункових операцій виникають податкові зобов'язання зі сплати 5-відсоткового акцизного податку. Така правова позиція підтримується Вищим адміністративним судом України в ухвалі від 19.07.2016 у справі №К/800/54544/15.

Доводи позивача про те, що продаж товару здійснений не кінцевому споживачу, а отже не вважається роздрібною торгівлею і не є об'єктом оподаткування акцизом не підтверджені жодним доказом і спростовуються вищевказаними положеннями ПК України та вищевказаними обставинами спору.

Пункт 213.2. ст.213 ПК України визначає перелік операцій з підакцизними товарами, які не підлягають оподаткуванню:

вивезення (експорту) підакцизних товарів (продукції) платником податку за межі митної території України. Товари (продукція) вважаються вивезеними (експортованими) платником податку за межі митної території України, якщо їх вивезення (експортування) засвідчене належно оформленою митною декларацією, у тому числі, якщо відвантаження відбулося у звітному періоді, а вивезення (експортування) - у наступному звітному періоді і на дату подання декларації з акцизного податку за звітний місяць наявна така митна декларація;

ввезення на митну територію України раніше експортованих підакцизних товарів (продукції), у яких виявлено недоліки, що перешкоджають реалізації цих товарів на митній території країни імпортера, для їх повернення експортеру. Такі підакцизні товари (продукція) ввозяться їх продавцем (експортером) без подальшої реалізації на митній території України;

реалізації електричної енергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками та/або з відновлюваних джерел енергії.

У свою чергу, відповідно до п.213.3.ст.123 ПК України операції з підакцизними товарами, які звільняються від оподаткування:

реалізації легкових автомобілів для інвалідів, у тому числі дітей-інвалідів, оплата вартості яких здійснюється за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, коштів фондів загальнообов'язкового державного страхування, а також легкових автомобілів спеціального призначення (швидка медична допомога та для потреб центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сферах цивільного захисту, рятувальної справи, пожежної і техногенної безпеки), оплата вартості яких здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів;

ввезення підакцизних товарів (продукції) на митну територію України, призначених для офіційного (службового) користування дипломатичними представництвами іноземних держав, консульськими установами іноземних держав та для особистого використання членами дипломатичних представництв іноземних держав, консульських установ іноземних держав виходячи з принципу взаємності стосовно кожної окремої держави. У разі реалізації на митній території України підакцизних товарів (продукції), що були ввезені із звільненням від оподаткування відповідно до норм цього підпункту, податок сплачується особами, що реалізують або передають у володіння, користування чи розпорядження такі підакцизні товари (продукцію), не пізніше дати такої реалізації одночасно із сплатою податку на додану вартість за ставками, що діяли на момент подання митної декларації при ввезенні підакцизних товарів (продукції) на митну територію України;

ввезення підакцизних товарів (продукції) з-за меж митної території України на митну територію України, якщо при цьому згідно із законом не справляється податок на додану вартість у зв'язку з розміщенням товарів (продукції) у митних режимах: реімпорту, транзиту, тимчасового ввезення, митного складу, вільної митної зони, безмитної торгівлі, переробки на митній території, знищення або руйнування, відмови на користь держави. У разі порушення умов митних режимів, що передбачають повне або часткове звільнення від оподаткування, особа, відповідальна за дотримання режиму, зобов'язана обчислити та сплатити суму податкового зобов'язання. У разі коли в зазначених випадках митним законодавством України передбачається вимога щодо здійснення заходів гарантування, така вимога встановлюється і для цілей акцизного податку. Податок справляється, якщо в подальшому щодо таких товарів (продукції) виникають зобов'язання зі сплати податку на додану вартість;

безоплатної передачі для знищення підакцизних товарів (продукції), конфіскованих за рішенням суду та таких, що перейшли у власність держави внаслідок відмови власника, якщо вони не підлягають реалізації (продажу) в установленому законодавством порядку;

реалізації та/або передачі в межах одного підприємства підакцизних товарів (продукції), вироблених на митній території України, що використовуються як сировина для виробництва підакцизних товарів (продукції). Ця норма не поширюється на операції з реалізації та/або передачі в межах одного підприємства нафтопродуктів;

ввезення на митну територію України підакцизних товарів (продукції), що використовуються як сировина для виробництва підакцизних товарів (продукції), за умови подальшого виготовлення з такої сировини готової продукції на митній території України, з якої сплачується акцизний податок, або реалізації такої продукції (підакцизних товарів) на експорт, та пред'явлення контролюючому органу ліцензії на право виробництва. Ця норма не поширюється на операції з ввезення нафтопродуктів;

ввезення на митну територію України тютюнової сировини тютюново-ферментаційними заводами, які здійснюють реалізацію ферментованої тютюнової сировини виробникам тютюнових виробів або на експорт, та реалізація ферментованої тютюнової сировини тютюново-ферментаційними заводами виробникам тютюнових виробів;

ввезення фізичними особами на митну територію України підакцизних товарів (продукції) в обсягах, що не перевищують норм безмитного ввезення, встановлених Митним кодексом України;

реалізації безпосередньо вітчизняними виробниками алкогольних напоїв і тютюнових виробів магазинам безмитної торгівлі. Підставою для звільнення від сплати податку продукції, яка призначена для реалізації магазинами безмитної торгівлі, є належно оформлена митна декларація, що оформляється під час відвантаження продукції від такого виробника;

ввезення на митну територію України підакцизних товарів (продукції) (крім алкогольних напоїв і тютюнових виробів) як міжнародної технічної допомоги, яка надається відповідно до міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, або як гуманітарної допомоги, наданої згідно з нормами Закону України "Про гуманітарну допомогу";

ввезення акредитованими державними випробувальними лабораторіями та/або суб'єктами господарювання, які мають ліцензії на виробництво тютюнових виробів, еталонних (моніторингових) чи тестових зразків тютюнових виробів (не призначених для продажу вроздріб) для проведення досліджень чи випробувань (калібрування лабораторного обладнання, проведення дегустацій, вивчення фізико-хімічних показників, дизайну);

реалізації скрапленого газу на спеціалізованих аукціонах для потреб населення у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Проаналізувавши зазначені норми суд дійшов висновку, що вищезгадана реалізація позивачем через власну мережу АЗС пального не входить до переліку операцій, які звільняються або які не підлягають оподаткуванню акцизним податком.

З огляду на викладене відповідач дійшов правомірного висновку про допущення позивачем податкового порушення, що спричинило заниження акцизного податку.

У разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов'язання відповідно до п.123.1.ст.123 ПК України податкове порушення тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.

Врахувавши вищевикладене суд дійшов висновку, що відповідач прийняв оскаржуване рішення у суворій відповідності з вимогами діючого законодавства. Тому позовні вимоги задоволенню і сплачений судовий збір за позов компенсації не підлягають.

Керуючись ст.ст.2, 11, 94, 160-165, 254-256 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. У задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю "БЕЛЛ-КОМПАНІ" про визнання незаконним та скасування податкового повідомлення-рішення від 28.03.2016 №0000182301 державної податкової інспекції у м.Черкасах Головного управління ДФС у Черкаській області - відмовити повністю.

2. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з моменту отримання повного її тексту. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

3. Копії постанови направити особам, які брали участь у справі.

Суддя А.М. Бабич

Повний текст постанови виготовлений 10.08.2016

Джерело: ЄДРСР 59585483
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку