open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 червня 2016 р.

Справа № 587/1553/15-а

Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі

Головуючого судді: Жигилія С.П.

Суддів: Перцової Т.С. , Дюкарєвої С.В.

за участю секретаря судового засідання Мороз Є.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області на постанову Сумського районного суду Сумської області від 22.03.2016р. по справі № 587/1553/15-а

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю " Токарівський пісок"

до Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області

про визнання протиправним та скасування рішення Червоненської сільської ради Сумського району від 14 травня 2015 року та зобов’язання вчинити певні діїї,

ВСТАНОВИЛА:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Токарівський пісок» (далі по тексту – позивач, ТОВ « Токарівський пісок») звернулося до Сумського районного суду Сумської області з адміністративним позовом до Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області (далі по тексту –відповідач), в якому просить суд:

- визнати протиправним і скасувати рішення Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області від 14.05.2015 року «Пpo розгляд постанови Сумського районного суду Сумської області справа № 587/2777/14-а», яким відмовлено TOB «Токарівський пісок» у наданні погодження для оформлення в Державній службі геології та надр України спеціального дозволу на користування надрами з метою геологічного вивчення Червоненського-2 родовища будівельного піску, розташованого в межах належних TOB «Токарівський пісок» на праві приватної власності земельних ділянок загальною площею 11,6 га, які розташовані на території Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області;

- зобов'язати Червоненську сільську раду Сумського району Сумської області на найближчій сесії розглянути питання щодо надання ТОВ «Токарівський пісок» погодження для оформлення в Державній службі геології та надр України спеціального дозволу на користування надрами з метою геологічного вивчення Червоненського-2 родовища будівельного піску, розташованого в межах належних ТОВ «Токарівський пісок» на праві приватної власності земельних ділянок загальною площею 11,6 га, які розташовані на території Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області, та прийняти рішення у відповідності до вимог ч. 2 ст. 19 Конституції України, ст. 10 Кодексу України про надра, п. 9 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами;

- стягнути з місцевого бюджету Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області на користь TOB «Токарівський пісок» 73,08 грн. витрат по сплаті судового збору та 4000 грн. ви трат на правову допомогу адвоката.

Постановою Сумського районного суду Сумської області від 22.03.2016 року по справі № 587/1553/15-а визнано протиправним та скасовано рішення Червоненської сільської ради Сумського району від 14 травня 2015 року «Про розгляд постанови Сумського районного суду Сумської області по справі № 578/2777/14-а» про відмову ТОВ «Токарівський пісок» у наданні погодження для оформлення в Державній службі геології та надр України спеціального дозволу на користування надрами з метою геологічного вивчення Червоненського-2 родовища будівельного піску, розташованого в межах належних ТОВ «Токарівський пісок» на праві власності земельних ділянках загальною площею 11, 6 га на території Червоненської сільської ради Сумського району, відмовивши йому в останній частині позову про зобов’язання до розгляду цього питання на найближчій сесії Червоненської сільської ради Сумського району за його необґрунтованістю.

Стягнуто з місцевого бюджету Червоненської сільської ради Сумського району на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Токарівський пісок» 73 гривні 08 копійок повернення судового збору та 2000 гривень витрат на правову допомогу адвоката, а всього 2073 ( дві тисячі сімдесят три) гривні 08 копійок.

Відповідач, не погодившись із вказаною постановою суду першої інстанції в частині задоволення позовних вимог, подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить суд апеляційної інстанції скасувати постанову Сумського районного суду Сумської області від 22.03.2016 року по справі № 587/1553/15-а та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити у повному обсязі.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги, посилаючись на положення п.15 розділу Х Перехідних положень ЗК України, вказує, що ТОВ «Токарівський пісок» не є власником земельних ділянок загальною площею 11,6 га, які розташовані на території Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області, оскільки правочини по відчуженню вказаних земельних ділянок є нікчемними правочинами, а оскаржуване позивачем рішення відповідає вимогам чинного законодавства та прийняте сільською радою для захисту екологічної безпеки та збереження водності річки Псел та річки Сироватки, а також інших водних об’єктів, розташованих навколо та поблизу вказаних земельних ділянок.

Позивач у надісланих до суду письмових запереченнях, з викладених підстав, просив апеляційну скаргу залишити без задоволення, а постанову суду першої інстанції - без змін.

Сторони в судове засідання апеляційної інстанції не прибули, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлені належним чином.

Відповідно до ч. 4 ст. 196 КАС України, неприбуття в судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час та місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

Згідно з ч. 1 ст. 41 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Відповідно до вимог ч.1 ст. 195 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги, а тому рішення суду першої інстанції підлягає перегляду в частині задоволення вимог позивача.

Колегія суддів, вислухавши суддю-доповідача, перевіривши в межах апеляційної скарги рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено у суді апеляційної інстанції, що на підставі свідоцтв про право власності на нерухоме майно ТОВ «Токарівський пісок» є власником шести земельних ділянок загальною площею 11,6 га, розташованих на території Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області за межами населених пунктів з цільовим призначенням для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов’язані з користуванням надрами, право власності на які зареєстроване за позивачем у Реєстраційній службі Сумського районного управління юстиції Сумської області ( а.с. 10 - 15).

Згідно Статуту, виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України одним із основних видів економічної діяльності товариства є добування піску, гравію, глин та коаліну( а.с.16 - 18).

Постановою Сумського окружного адміністративного суду від 09 вересня 2014 року визнано протиправною бездіяльність Сумської райдержадміністрації щодо не розгляду та не прийняття рішення по проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок товариству для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов’язані з користуванням надрами (в зв’язку зі зміною цільового призначення) із земель, що знаходяться у його власності за межами населених пунктів на території Червоненської сільської ради та зобов’язано розглянути даний проект (а.с.23-26).

За розпорядженнями голови Сумської райдержадміністрації від 29 вересня 2014 року затверджено проект землеустрою та змінено цільове призначення вище вказаних належних позивачу земельних ділянок загальною площею 11,6 га з «ведення особистого селянського господарства» на «для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов’язані з користуванням надрами» на території Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області ( а.с.27).

Після зміни цільового призначення земельних ділянок, ТОВ «Токарівський пісок» в Реєстраційній службі Сумського районного управління юстиції Сумської області були отримані свідоцтва про право власності на нерухоме майно на вказані земельні ділянки, де вказане цільове призначення належних позивачу на праві приватної власності земельних ділянок: для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами. Право приватної власності на дані земельні ділянки, яке виникло на підставі цих свідоцтв, зареєстроване за позивачем в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

23 жовтня 2014 року ТОВ «Токарівський пісок» звернулося із заявою до Червоненської сільської ради Сумського району про надання погодження на оформлення в Державній службі геології та надр України спеціального дозволу на користування надрами з метою геологічного вивчення Червоненського-2 родовища будівельного піску, розташованого в межах належних на праві приватної власності ТОВ «Токарівський пісок» земельних ділянок загальною площею 11,6 га на території Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області(а.с.19).

Рішенням Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області від 27 листопада 2014 року позивачу було відмовлено у наданні такого погодження через те, що будівництво піщаного кар’єру на землях, призначених для особистого селянського господарства потребує повного юридичного вивчення правомірності розміщення в цьому місці та яка компенсація має бути в бюджет сільської ради за зміну категорії призначення земель( а.с.20).

Постановою Сумського районного суду Сумської області від 29 квітня 2015 року по справі № 587/2777/14-а позов ТОВ «Токарівський пісок» задоволено частково. Визнано протиправним та скасовано рішення Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області від 27 листопада 2014 року та зобов’язано Червоненську сільську ради Сумського району Сумської області на найближчий сесії розглянути питання щодо надання товариству вказаного вище погодження та прийняти рішення у відповідності до вимог ч.2 ст.19 Конституції України, ст. 10 Кодексу України про надра, п.9 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами ( а.с.21-22).

Рішенням Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області шостого скликання шістдесятої сесії від 14 травня 2015 року « Про розгляд постанови Сумського районного суду Сумської області справа № 578/2777/14-а» позивачу вдруге відмовлено у наданні погодження для оформлення в Державній службі геології та надр України спеціального дозволу на користування надрами з метою геологічного вивчення Червоненського-2 родовища будівельного піску, розташованого в межах належних на праві власності ТОВ «Токарівський пісок» земельних ділянках загальною площею 11,6 га, які розташовані на території Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області з тих підстав, що Сумська облдержадміністрація звернулась до прокуратури Сумської області з клопотанням про роз’яснення питання законності виданого головою Сумської райдержадміністрації розпорядження, однак, за результатами розгляду вказаного клопотання ПАТ « Сумигаз» Сумське управління з експлуатації газового господарства повідомило, що останнє не погоджувало проекти з видобутку піску з ТОВ «Токарівський пісок» та Сумське управління Гідрології не погоджувало з позивачем проекти видобутку піску ( а.с.23).

Не погодившись із вказаним рішенням Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області, ТОВ «Токарівський пісок» звернулось до суду з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування рішення Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області від 14.05.2015 року та зобов’язання вчинити певні дії.

Задовольняючи адміністративний позов в частині задоволення позовних вимог, а саме визнання протиправним та скасування рішення Червоненської сільської ради Сумського району від 14 травня 2015 року «Про розгляд постанови Сумського районного суду Сумської області по справі № 578/2777/14-а» про відмову ТОВ «Токарівський пісок» у наданні погодження для оформлення в Державній службі геології та надр України спеціального дозволу на користування надрами з метою геологічного вивчення Червоненського-2 родовища будівельного піску, розташованого в межах належних ТОВ «Токарівський пісок» на праві власності земельних ділянках загальною площею 11, 6 га на території Червоненської сільської ради Сумського району, суд першої інстанції виходив з неправомірності прийнятого рішення.

Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції, з огляду на наступне.

Судовим розглядом встановлено, що на підставі свідоцтв про право власності на нерухоме майно ТОВ «Токарівський пісок» є власником шести земельних ділянок загальною площею 11,6 га, розташованих на території Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області за межами населених пунктів з цільовим призначенням для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов’язані з користуванням надрами, право власності на які зареєстроване за позивачем у Реєстраційній службі Сумського районного управління юстиції Сумської області ( а.с. 10 - 15).

Згідно Статуту, виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України одним із основних видів економічної діяльності товариства є добування піску, гравію, глин та коаліну( а.с.16 - 18).

Постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011року № 615 затверджений Порядок надання спеціальних дозволів на користування надрами ( далі по тексту – Порядок).

Відповідно до пункту 5 вказаного Порядку, дозволи надаються на такі види користування надрами: геологічне вивчення родовищ корисних копалин; геологічне вивчення, в тому числі дослідно-промислова розробка родовищ корисних копалин загальнодержавного значення; видобування корисних копалин; геологічне вивчення нафтогазоносних надр, у тому числі дослідно-промислова розробка родовищ, з подальшим видобуванням нафти, газу (промислова розробка родовищ); будівництво та експлуатація підземних споруд, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин, у тому числі споруд для підземного зберігання нафти, газу та інших речовин і матеріалів, захоронення шкідливих речовин і відходів виробництва, скидання стічних вод; створення геологічних територій та об'єктів, що мають важливе наукове, культурне, санітарно-оздоровче значення (наукові полігони, геологічні заповідники, заказники, пам'ятки природи, лікувальні, оздоровчі заклади тощо); виконання робіт (здійснення діяльності), передбачених угодою про розподіл продукції.

Як вбачається із вимог вказаного Порядку (пункти 1 - 5), для здійснення своєї статутної діяльності з добування піску на власних земельних ділянках, ТОВ “Токарівський пісок” у відповідності до вимог зазначеного Порядку необхідно отримати у Державній службі геології та надр України спеціальний дозвіл на користування надрами по видобуванню корисних копалин (піску) та на користування надрами з метою геологічного вивчення родовищ корисних копалин (піску).

Згідно зі ст. 10 Кодексу України про надра, до відання сільських, селищних, міських та районних рад на їх території у порядку, встановленому цим Кодексом та іншими законодавчими актами, належить:

1) погодження надання надр у користування з метою геологічного вивчення, розробки родовищ корисних копалин місцевого значення;

2) реалізація місцевих програм розвитку мінерально-сировинної бази, раціонального використання та охорони надр;

3) обмеження діяльності підприємств, установ, організацій і громадян у випадках і в порядку, передбачених цим Кодексом;

4) здійснення контролю за використанням та охороною надр;

5) вирішення інших питань у сфері регулювання гірничих відносин у межах своєї компетенції.

Відповідно до п. 9 Порядку, надання надр у користування, за винятком надання надр на умовах угод про розподіл продукції, погоджується з: Радою міністрів Автономної Республіки Крим, відповідними обласними, Київською і Севастопольською міськими радами - на користування ділянками надр з метою геологічного вивчення, розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення, а також для цілей, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин; відповідними районними, міськими, селищними, сільськими радами - на користування ділянками надр, що містять корисні копалини місцевого значення; Мінприроди - на всі види користування надрами. Видача дозволу здійснюється на підставі заяви і документів, зазначених у додатку 1, та погоджується органами, визначеними абзацами другим - четвертим цього пункту.

Як вбачається з матеріалів справи, 23 жовтня 2014 року ТОВ «Токарівський пісок» звернулося із заявою до Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області про надання погодження на оформлення в Державній службі геології та надр України спеціального дозволу на користування надрами з метою геологічного вивчення Червоненського-2 родовища будівельного піску, розташованого у межах належних на праві приватної власності ТОВ «Токарівський пісок» земельних ділянок загальною площею 11,6 га на території Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області. ( а.с.19).

Рішенням Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області шостого скликання шістдесятої сесії від 14 травня 2015 року позивачу вдруге відмовлено у наданні погодження для оформлення в Державній службі геології та надр України спеціального дозволу на користування надрами з метою геологічного вивчення Червоненського-2 родовища будівельного піску, розташованого в межах належних на праві власності ТОВ «Токарівський пісок» земельних ділянках загальною площею 11,6 га, які розташовані на території Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області на підставі того, що Сумська облдержадміністрація звернулась до прокуратури Сумської області з клопотанням про роз’яснення питання законності виданого головою Сумської райдержадміністрації розпорядження, однак, за результатами розгляду вказаного клопотання ПАТ « Сумигаз» Сумське управління з експлуатації газового господарства повідомило, що останнє не погоджувало проекти з видобутку піску з ТОВ «Токарівський пісок» та Сумське управління Гідрології не погоджувало з позивачем проекти видобутку піску ( а.с.23).

Посилання відповідача в оскаржуваному рішенні на те, що Сумська облдержадміністрація звернулась до прокуратури Сумської області з клопотанням про роз’яснення питання законності виданого головою Сумської райдержадміністрації розпорядження, за результатами розгляду якого Сумське управління з експлуатації газового господарства ПАТ «Сумигаз» повідомило, що не погоджувало проекти з видобутку піску з ТОВ «Токарівський пісок» та Сумське управління Гідрології не погоджувало з позивачем проекти з видобутку піску, колегія суддів відхиляє, оскільки п.9 Порядку передбачений вичерпний перелік органів, які здійснюють погодження надання надр у користування.

Колегія суддів не приймає до уваги посилання відповідача на те, що п.15 розділу Х Перехідних положень Земельного кодексу України встановлено пряму тимчасову заборону на будь-який спосіб відчуження земельних ділянок сільськогосподарського призначення та зміну їх цільового призначення, в тому числі, земельних ділянок, наданих громадянам для ведення особистого селянського господарства, а угоди і довіреності щодо передачі прав на відчуження таких земельних ділянок, в тому числі і на майбутнє, укладені під час такої заборони, є недійсними з моменту їх укладання (посвідчення), оскільки нікчемність правочинів не є предметом розгляду даної адміністративної справи.

Колегія суддів відхиляє посилання відповідача на те, що прийняте сільською радою оскаржуване рішення з метою захисту екологічної безпеки та збереження водності річки Псел та річки Сироватки, а також інших водних об’єктів, розташованих навколо та поблизу вказаних земельних ділянок, з огляду на наступне.

Згідно висновку Південно-Східного регіонального відділу охорони навколишнього природного середовища в Сумській області від 10 квітня 2008 року № 125/1-13, належні позивачу земельні ділянки не відносяться до водних об’єктів, їх водоохоронних зон та прибережних смуг, заплав, малих річок ( а.с.87-88).

Відповідно до висновку Управління Держземагенства у Сумському районі від 12 березня 2014 року, дані земельні ділянки не відносяться до земель природно-заповідного та іншого природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, водного фонду. Вказаним висновком погоджено проект землеустрою та зазначено про можливу зміну цільового призначення даних земельних ділянок із «ведення особистого селянського господарства» на цільове призначення «для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель і споруд підприємствами, що пов’язані з користування надрами ( а.с.91-92).

Крім того, згідно з топографічним планом з планом геологічного вивчення Червоненського-2 родовища піску та каталогу географічних координат кутових точок ліцензійної діяльності його геологічного вивчення, межа ліцензійної діяльності щодо геологічного вивчення даного родовища проходить через географічні координати кутових точок Т-1 та Т-2 на значній відстані від осі газопроводу ( а.с.37).

Колегія суддів вважає за доцільне відмітити, що під час судового розгляду справи відповідачем не надано жодних доказів на підтвердження необхідності погодження згідно вимог законодавства проекту видобутку піску із Сумським управлінням з експлуатації газового господарства ПАТ «Сумигаз» та Сумським управлінням гідрології, а також того, що задоволення заяви позивача порушило б вимоги екологічної безпеки при прийнятті рішення за заявою позивача про відмову у наданні погодження.

Таким чином, колегія суддів приходить до висновку про безпідставність винесеного Червоненською сільською радою Сумського району Сумської області рішення від 14.05.2015 року «Про розгляд постанови Сумського районного суду Сумської області справа № 587/2777/14-а», яким відмовлено TOB «Токарівський пісок» у наданні погодження для оформлення в Державній службі геології та надр України спеціального дозволу на користування надрами з метою геологічного вивчення Червоненського-2 родовища будівельного піску, розташованого в межах належних на праві приватної власності TOB «Токарівський пісок» земельних ділянок загальною площею 11,6 га, які розташовані на території Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцію та законами України.

Згідно з ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З огляду на встановлені у справі фактичні обставини та досліджені докази, колегія суддів приходить до висновку, що відповідач при прийнятті рішення від 14.05.2015 року «Про розгляд постанови Сумського районного суду Сумської області справа № 587/2777/14-а», діяв не на підставі та не у спосіб, що передбачені нормами чинного законодавства.

Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про задоволення позовних вимог в частині визнання протиправним та скасування рішення Червоненської сільської ради Сумського району від 14 травня 2015 року «Про розгляд постанови Сумського районного суду Сумської області по справі № 578/2777/14-а» про відмову ТОВ «Токарівський пісок» у наданні погодження для оформлення в Державній службі геології та надр України спеціального дозволу на користування надрами з метою геологічного вивчення Червоненського-2 родовища будівельного піску, розташованого в межах належних ТОВ «Токарівський пісок» на праві власності земельних ділянках загальною площею 11, 6 га на території Червоненської сільської ради Сумського району.

У відповідності до ст. 159 КАС України, судове рішення повинне бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Враховуючи наведене, колегія суддів вважає, що постанова Сумського районного суду Сумської області від 22.03.2016 року по справі № 587/1553/15-а в частині задоволення позовних вимог відповідає вимогам ст. 159 Кодексу адміністративного судочинства України, підстав для задоволення вимог апеляційної скарги Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області колегією суддів не встановлено.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 198 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін.

Відповідно до ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справа та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції в частині задоволення позовних вимог, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення фактичних обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права.

Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують.

Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, 198, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Червоненської сільської ради Сумського району Сумської області залишити без задоволення.

Постанову Сумського районного суду Сумської області від 22.03.2016р. по справі № 587/1553/15-а залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя

ОСОБА_1

Судді

ОСОБА_2 ОСОБА_3

Повний текст ухвали виготовлений 07.06.2016 р.

Джерело: ЄДРСР 58189394
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку