Провадження № 3/745/73/2016
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25.05.2016 року Сосницький районний суд Чернігівської області в складі судді Стельмаха А.П., із секретарем Петрикій І.Ю., з участю ОСОБА_1, розглянувши у відкритому судовому засіданні в смт. Сосниця справу про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця та жителя ІНФОРМАЦІЯ_2, директора ТОВ «ЛПГ Рітейл», за ч. 1 ст. 164 КУпАП, -
ВСТАНОВИВ:
До суду надійшов протоколу про адміністративне правопорушення серії КН №977247 від 04.04.2016 року, з якого вбачається, що "04.04.2016 року на АГЗП за адресою: смт. Сосниця, вул. Корнєва, 69, на якій здійснює діяльність ТОВ «ЛПГ Рітейл», здійснювалась реалізація скрапленого газу без документів дозвільного характеру Управління держпраці у Чернігівській області, чим порушено ст. 21, 24 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 року №2694-VII, Постанова КМУ від 26.10.2011 року № 1107 додаток 2 п. 6.11 додаток 3 п. 1.2 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», за що передбачена відповідальність за ч.1 ст. 164 КУпАП".
В судовому засіданні ОСОБА_1 просив закрити провадження у справі через відсутність події та складу адміністративного правопорушення. В обґрунтування вказав, що протокол не мітить відомостей без яких саме документів дозвільного характеру Управління Держпраці у Чернігівській області здійснювалась реалізація скрапленого газу. Натомість отримання дозволу на експлуатацію об'єктів підвищеної небезпеки відмінене шляхом виключення статті 13 з Закону України «Про об'єкти підвищеної небезпеки». Протокол вилучення не містить посилання на відповідну частину статті 164 КУпАП. В протоколі про адміністративне правопорушення КН №977247 час вчинення правопорушення не зазначений. ТОВ «ЛПГ РІТЕЙЛ» має відповідний дозвіл Держпраці у Чернігівській області та мало його на момент перевірки, що виключає подію адміністративного правопорушення.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши особу, яка притягується до адміністративної відповідальності суд приходить до наступних висновків
Відповідно до ч. 1 ст. 164 КУпАП провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, а так само без одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої.
Згідно ч. 1 ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Суд вважає, що протокол про адміністративне правопорушення серії КН №977247 від 04.04.2016 року складений з порушенням ст. 256 КУпАП, зокрема адмінпротокол містить виправлення, в ньому не зазначено без яких саме документів дозвільного характеру Управління Держпраці у Чернігівській області здійснювалась реалізація скрапленого газу ТОП «ЛПГ Рітейл».
Відсутність у протоколі обов’язкових реквізитів, перелік, яких міститься у ст. 256 КУпАП, не тільки обмежує права особи, відносно якої складається протокол, регламентовані ст.268 КУпАП, а й унеможливлює розгляд справи. Таким чином адміністративний протокол серії КН №977247 від 04.04.2016 року не відповідає вище вказаним вимогам, а тому не може бути розглянутий судом і підлягає направленню на дооформлення.
Керуючись ст. 256 КУпАП, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний протокол КН №977247, складений відносно ОСОБА_1 за скоєння правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 164 КУпАП, направити в ОУ ДПІ у м. Чернігові ГУ ДФС у Чернігівській області на дооформлення.
Постанова протягом десяти днів з дня винесення може бути оскаржена до судової палати в кримінальних справах апеляційного суду Чернігівської області шляхом подачі апеляційної скарги через Сосницький районний суд.
Суддя А.П. Стельмах