open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 805/18275/13-а
Моніторити
Ухвала суду /21.01.2016/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /27.11.2015/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /23.10.2015/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.09.2015/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.09.2015/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /22.09.2015/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.09.2015/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /15.09.2015/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /15.12.2014/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.11.2014/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.11.2014/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /10.11.2014/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /24.06.2014/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /27.05.2014/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.05.2014/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.04.2014/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.04.2014/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.04.2014/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.04.2014/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.04.2014/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.03.2014/ Донецький апеляційний адміністративний суд Постанова /05.02.2014/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Постанова /05.02.2014/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.01.2014/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /22.01.2014/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.01.2014/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.01.2014/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.01.2014/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /24.12.2013/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 805/18275/13-а
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /21.01.2016/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /27.11.2015/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /23.10.2015/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.09.2015/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.09.2015/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /22.09.2015/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.09.2015/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /15.09.2015/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /15.12.2014/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.11.2014/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.11.2014/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /10.11.2014/ Запорізький окружний адміністративний суд Запорізький окружний адміністративний суд Ухвала суду /24.06.2014/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /27.05.2014/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.05.2014/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.04.2014/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.04.2014/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.04.2014/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.04.2014/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.04.2014/ Донецький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.03.2014/ Донецький апеляційний адміністративний суд Постанова /05.02.2014/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Постанова /05.02.2014/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.01.2014/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /22.01.2014/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.01.2014/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.01.2014/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.01.2014/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /24.12.2013/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 січня 2016 року м. Київ К/800/32948/14

Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів:

головуючого судді-доповідача Конюшка К.В.

суддів: Гончар Л.Я., Мороза В.Ф.

розглянувши у попередньому судовому засіданні касаційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «САВ-ДІСТРИБЬЮШН» на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 05 лютого 2014 року та ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 27 травня 2014 року

у справі № 805/18275/13-а

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «САВ-ДІСТРИБЬЮШН»

до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Донецькій області

про визнання незаконними та скасування наказу, рішення, постанови та визнання незаконними дії

В С Т А Н О В И В :

У грудні 2013 року ТОВ «САВ-ДІСТРИБЬЮШН» (далі - Товариство) звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Донецькій області (далі - Інспекція) про визнання незаконним (протиправним) та скасування наказу від 19.11.2013 № 606 «Про проведення перевірки» начальника інспекції з питань захисту прав споживачів у Донецькій області Левчук Л.Р.; визнання протиправними (незаконними) дії представників інспекції з питань захисту прав споживачів у Донецькій області по проведенню позапланової виїзної перевірки магазину ТОВ «САВ-ДІСТРИБЬЮШН», м. Маріуполь, пр. Леніна, 149; визнання незаконним та скасування рішення відповідача про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів від 05.12.2013 № 02/228; визнання незаконною та скасування постанови про накладення штрафних санкцій від 02.12.2013 № 246р.

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 05.02.2014, залишеною без змін ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 27.05.2014, у позові відмовлено.

Не погоджуючись зі вказаними рішеннями судів попередніх інстанцій, Товариство оскаржило їх у касаційному порядку.

У касаційній скарзі скаржник просив скасувати вказані судові акти з мотивів порушення судами норм матеріального та процесуального права, прийняти нове рішення у справі - про задоволення позову.

Справу розглянуто у попередньому судовому засіданні в установленому статтею 2201 Кодексу адміністративного судочинства України порядку.

Згідно з частиною другою статті 220 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції переглядає судові рішення судів першої та апеляційної інстанцій у межах касаційної скарги.

Заслухавши суддю-доповідача, розглянувши та обговоривши доводи касаційної скарги, перевіривши матеріали справи і правильність застосування судами норм процесуального та матеріального права, судова колегія дійшла висновку про те, що касаційна скарга підлягає відхиленню з огляду на таке.

Як установлено судами попередніх інстанцій, Державною інспекцією з питань захисту прав споживачів України отримано лист Генеральної прокуратури України від 21.10.2013 №07/1/3-16314-13, в якому йдеться про необхідність перевірки у межах компетенції даного органу обставин, викладених у зверненні народного депутата України Бойка В.Б. від 11.10.2013 № 216-к щодо фактів продажу у торговій мережі магазинів побутової техніки «Фокстрот» несертифікованої продукції.

05.11.2013 Інспекцією з питань захисту прав споживачів у Донецькій області отримано лист Державної інспекції з питань захисту прав споживачів України від 05.11.2013 № 5090-2-7/6 «Щодо проведення позапланових заходів», в якому йдеться про необхідність проведення позапланових заходів з перевірки продукції, яка реалізується у торгівельній мережі магазинів побутової техніки «Фокстрот», на предмет дотримання вимог законодавства у сфері здійснення державного ринкового нагляду та захисту прав споживачів.

На виконання вказаного листа Інспекцією прийнято наказ від 19.11.2013 №606 про проведення позапланових перевірок продукції з метою здійснення державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів при здійсненні господарської діяльності Товариством з обмеженою відповідальністю «САВ-ДІСТРИБЬЮШН», магазин «Фокстрот», в тому числі, за адресою: м. Маріуполь, пр. Леніна, 149 та видано направлення від 19.11.2013 № 02/339 на проведення позапланової виїзної перевірки з питань характеристик продукції - комп'ютерної та побутової техніки, що розповсюджується цим суб'єктом господарювання.

Наявні у зверненні народного депутата України Бойка В.Б. від 11.10.2013 №216-к вимоги про необхідність проведення перевірки фактів продажу у торговій мережі магазинів побутової техніки «Фокстрот» контрафактної продукції на розгляд Державної інспекції з питань захисту прав споживачів України не передавались, а були направлені Генеральною прокуратурою України до Міністерства внутрішніх справ України.

Інспекцією проведено позапланову виїзну перевірку ТОВ «САВ-ДІСТРИБЬЮШН» з питань характеристик продукції - комп'ютерної та побутової техніки, розміщеної у магазині «Фокстрот», що знаходиться за адресою: м. Маріуполь, пр. Леніна, 149. За результатами перевірки складено акт від 20.11.2013 №02/274.

У акті перевірки зафіксовано, що під час перевірки характеристик продукції, відповідачем виявлено розповсюдження Товариством продукції, а саме духових шаф електричних без Національного знаку відповідності на ній, її пакуванні, інструкціях або документах, в яких визначені гарантійні зобов'язання, розповсюдження вбудованих газових поверхонь без національного знаку відповідності на табличці з технічними даними та розповсюдження газових плит з неналежним застосуванням Національного знаку відповідності (без зазначення двох останніх цифр року, в якому підтверджено відповідність виробу), що не відповідає вимогам пунктів 7 та 10 «Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.10.2009 № 1149 та пунктів 9 та 27 Технічного регламенту приладів, що працюють на газоподібному паливі, затвердженого постановою електричного обладнання», затвердженого постановою Кабінету від 24.09.2008 № 856.

Судами попередніх інстанцій установлено, що вказані обставини підтверджуються актом перевірки, під час якої посадовими особами відповідача здійснювалась фотофіксація вказаних порушень.

На підставі матеріалів перевірки органом ринкового нагляду складено протокол від 20.11.2013 № 02/246П про виявлені порушення суб'єктом господарювання вимог статті 44 Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» прийнято рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів від 05.12.2013 № 02/228 обмеження надання продукції на ринку шляхом приведення продукції у відповідність із встановленим вимогам та тимчасової заборони надання продукції на ринку.

За наслідками розгляду справи про порушення законодавства про державний ринковий нагляд Інспекцією з питань захисту прав споживачів у Донецькій області прийнято постанову від 05.12.2013 № 246р про накладення на Товариство штрафних санкцій у розмірі 1 900 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 32 300 000,00 грн.

Також судами попередніх інстанцій установлено, що рішенням Інспекції від 20.12.2013 № 02/237 зазначені вище заходи були скасовані, у зв'язку з усуненням Товариством порушень.

Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції, з висновком якого погодився суд апеляційної інстанції, виходив з того, що, здійснюючи перевірку та приймаючи оспорювані наказ, рішення та постанову, відповідач діяв обґрунтовано та правомірно, у відповідності до вимог чинного законодавства України.

Колегія суддів Вищого адміністративного суду України погоджується з обґрунтованим висновком судів попередніх інстанцій з огляду на таке.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Органи державного нагляду (контролю) можуть здійснювати планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.

Статтею 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначено підстави для проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю). Такими підставами є, зокрема, звернення фізичних та юридичних осіб про порушення суб'єктом господарювання вимог законодавства. Позаплановий захід у цьому разі здійснюється тільки за наявності згоди центрального органу виконавчої влади на його проведення.

Під час проведення позапланового заходу з'ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, з обов'язковим зазначенням цих питань у посвідченні (направленні) на проведення державного нагляду (контролю).

Правові та організаційні засади здійснення державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції регламентуються Законом України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції», відповідно до вимог частини першої статті 4 якого метою здійснення ринкового нагляду є вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів з відповідним інформуванням про це громадськості щодо продукції, яка при її використанні за призначенням або за обґрунтовано передбачуваних умов і при належному встановленні та технічному обслуговуванні становить загрозу суспільним інтересам чи яка в інший спосіб не відповідає встановленим вимогам.

Згідно з пунктом 4 частини першої статті 11 Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» з метою здійснення ринкового нагляду органи ринкового нагляду в межах сфер їх відповідальності проводять перевірки характеристик продукції, в тому числі відбирають зразки продукції та забезпечують проведення їх експертизи (випробування).

Відповідно до частин третьої, четвертої. П'ятої, шостої, сьомої, восьмої, дев'ятої статті 23 Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» органи ринкового нагляду проводять планові та позапланові перевірки характеристик продукції. Планові перевірки характеристик продукції проводяться у розповсюджувачів цієї продукції, а позапланові, - у розповсюджувачів та виробників такої продукції. Під час таких перевірок перевіряються характеристики лише того виду продукції, що є предметом перевірки. Перевірки характеристик продукції проводяться на підставі наказів органів ринкового нагляду та посвідчень (направлень) на проведення перевірки, що видаються та оформляються відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». У разі одержання інформації про надання на ринку продукції, що становить серйозний ризик, відповідні накази та посвідчення (направлення) видаються і оформляються невідкладно. Перевірка характеристик продукції може бути невиїзною (за місцезнаходженням органу ринкового нагляду) або виїзною.

Положеннями пункту 2 частини першої статті 24 Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» передбачено, що підставами проведення позапланових перевірок є, зокрема, звернення споживачів (користувачів) відповідної продукції, а також органів виконавчої влади, виконавчих органів місцевих рад, правоохоронних органів, громадських організацій споживачів (об'єднань споживачів), у яких міститься інформація про розповсюдження продукції, що завдала шкоди суспільним інтересам чи має недоліки, що можуть завдати такої шкоди, і відсутня інформація, за якою виробника такої продукції може бути ідентифіковано, але міститься інформація, за якою може бути встановлено розповсюджувача, у якого було придбано (виявлено) таку продукцію.

Зважаючи на викладені норми права та ураховуючи наявність листа Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів від 05.11.2013 №5090-2-7/6 та відповідного звернення народного депутата України Бойка В.Б. від 11.10.2013 №216-к, суд касаційної інстанції погоджується з висновком судів попередніх інстанцій щодо наявності підстав та правомірності проведення відповідачем позапланової перевірки та прийняття оспорюваного наказу.

Відповідно до частини першої статті 14 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право на те, щоб продукція за звичайних умов її використання, зберігання і транспортування була безпечною для його життя, здоров'я, навколишнього природного середовища, а також не завдавала шкоди його майну.

Згідно з частиною четвертою статті 14 Закону України «Про захист прав споживачів» продукція, на яку актами законодавства або іншими нормативними документами встановлено обов'язкові вимоги щодо забезпечення безпеки для життя, здоров'я споживачів, їх майна, навколишнього природного середовища і передбачено нанесення національного знака відповідності, повинна пройти встановлену процедуру оцінки відповідності. Виробник має право маркувати продукцію національним знаком відповідності за наявності декларації про відповідність та/або сертифіката відповідності, виданих згідно із законодавством. Реалізація продукції (у тому числі імпортних товарів) без маркування національним знаком відповідності та/або без сертифіката відповідності чи декларації про відповідність забороняється.

Пунктом 2 Правил застосування національного знака відповідності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2001 №1599 (далі - Правила №1599), передбачено, що знак відповідності наноситься тільки на ті види продукції, опис яких міститься в технічних регламентах. При цьому нанесення знака відповідності є обов'язковим.

Пунктами 4-5 Правил №1599 встановлено, що знак відповідності наноситься на продукцію безпосередньо її виробниками, якщо інше не передбачено відповідним технічним регламентом. Знак відповідності наноситься на виріб та/або на етикетку, тару, пакування, експлуатаційну та товаросупровідну документацію тощо, якщо інше не передбачено відповідним технічним регламентом. Місце та спосіб нанесення (друкування, наклеювання, гравірування, травлення, штампування, лиття тощо) знака відповідності визначається виробником продукції.

Відповідно до пункту 7 Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.10.2009 №1149 (далі - Технічний регламент №1149), перед введенням в обіг на електрообладнання повинен бути нанесений національний знак відповідності, який підтверджує відповідність електрообладнання вимогам цього Технічного регламенту, включаючи виконання процедури оцінки відповідності (внутрішній контроль виробництва) згідно з додатком 3 до цього Технічного регламенту.

Пунктом 10 Технічного регламенту №1149 передбачено, що національний знак відповідності наноситься виробником чи уповноваженим представником виготовлювача продукції в Україні на кожний виріб електрообладнання або, якщо це неможливо, на пакування, інструкцію або документ, в якому визначені гарантійні зобов'язання, у спосіб, що забезпечує його видимість, розбірливість та незмивність.

Пунктом 17 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2009 №785 (далі - Технічний регламент №785), встановлено, що на апаратуру, відповідність якої цьому Технічному регламенту доведено із застосуванням процедури, установленої у пунктах 13 або 14 цього Технічного регламенту, наноситься національний знак відповідності. За нанесення національного знака відповідності відповідає виробник або уповноважений представник.

Пунктом 19 Технічного регламенту №785 визначено, що національний знак відповідності наносять на апаратуру або на табличку з її технічними даними згідно з правилами застосування національного знака відповідності затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29 листопада 2001 року № 1599.

Згідно з пунктом 24 Технічного регламенту №785 кожна одиниця апаратури повинна супроводжуватися інформацією про найменування та адресу виробника і, якщо він не є резидентом України, - найменування та адресу уповноваженого представника, а у разі, коли уповноважений представник відсутній, - найменування та адресу імпортера.

Відповідно до пункту 27 Технічного регламенту приладів, що працюють на газоподібному паливі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №856 (далі - Технічний регламент №856), на прилад, відповідність якого підтверджена в установленому порядку, виробником або його уповноваженим представником наноситься національний знак відповідності, який розміщується на табличці з технічними даними після ідентифікаційного номеру призначеного органу з оцінки відповідності із зазначенням двох останніх цифр року, в якому підтверджена його відповідність. Забороняється наносити на прилад позначення, які можуть бути помилково сприйняті як національний знак відповідності.

Частиною третьою статті 24 Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» передбачено, що якщо розповсюджувач протягом узгодженого з органом ринкового нагляду строку не надав йому документи, що містять інформацію про походження продукції, яка є небезпечною, становить ризик та/або не відповідає встановленим вимогам, та її подальший обіг (договори, товарно-супровідна документація тощо), такий розповсюджувач вважається особою, що ввела цю продукцію в обіг.

Відповідно до частини другої статті 33 Закону України «Про державний ринковий нагляд та контроль нехарчової продукції» рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів можуть бути прийняті, зокрема, за результатами проведених органами ринкового нагляду перевірок характеристик продукції.

Одним із обмежувальних (корегувальних) заходів згідно зі статтею 30 Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» обмеження надання продукції на ринку, яке здійснюються шляхом, зокрема, приведення продукції у відповідність із встановленими вимогами.

Згідно зі статтею 44 Закону України «Про державний ринковий нагляд та контроль нехарчової продукції» до особи, яка ввела продукцію в обіг або відповідно до цього Закону вважається такою, що ввела продукцію в обіг, застосовуються штрафні санкції у разі введення в обіг продукції, яка не відповідає встановленим вимогам (крім випадків, передбачених статтею 28 цього Закону), у тому числі нанесення Національного знака відповідності на продукцію, що не відповідає вимогам технічних регламентів, - у розмірі від п'ятисот до тисячі п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а за повторне протягом трьох років вчинення такого самого порушення, за яке на особу вже було накладено штраф, - у розмірі від тисячі до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до пункту 1 частини третьої статті 44 Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» до розповсюджувача застосовуються штрафні санкції у разі розповсюдження продукції, на якій відсутній національний знак відповідності, якщо його нанесення на продукцію передбачено технічним регламентом на відповідний вид продукції у розмірі від ста п'ятдесяти до двохсот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Оскільки, як установлено судами попередніх інстанцій, під час перевірки характеристик продукції відповідачем виявлено розповсюдження Товариством продукції, введення позивачем в обіг продукції без нанесення на маркуванні національного знака відповідності, позивач на запит Інспекції документацію про походження продукції не надав, суд касаційної інстанції вважає правильним висновок судів щодо правомірності оспорюваних рішень та постанови, прийнятих стосовно ТОВ «САВ-ДІСТРИБЬЮШН».

Таким чином, доводи касаційної скарги спростовуються викладеними вище нормами права та установленими обставинами справи, у зв'язку з чим відсутні підстави для її задоволення та скасування чи зміни оскаржуваних судових рішень.

Згідно з частиною третьою статті 2201 КАС України суд касаційної інстанції відхиляє касаційну скаргу і залишає рішення без змін, якщо відсутні підстави для скасування судового рішення.

Керуючись статтями 210 - 231 Кодексу адміністративного судочинства України, суд касаційної інстанції

УХВАЛИВ:

Касаційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «САВ-ДІСТРИБЬЮШН» відхилити.

Постанову Донецького окружного адміністративного суду від 05 лютого 2014 року та ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 27 травня 2014 року в цій справі залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копій особам, які беруть участь у справі, і може бути переглянута Верховним Судом України у строк та у порядку, визначеними статтями 237- 2391 Кодексу адміністративного судочинства України.

Джерело: ЄДРСР 55513597
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку