open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

30 вересня 2015 року м. Київ № 826/22615/15

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Качур І.А., ознайомившись з позовною заявою

за позовом

Підприємства "Загальноосвітній навчальний заклад "Спеціалізована школа "Славія"

до

Відділу державної виконавчої служби Деснянського районного управління юстиції у м. Києві , Державного виконавця Варава Романа Сергійовича

про

визнання протиправними дій,

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Підприємство "Загальноосвітній навчальний заклад "Спеціалізована школа "Славія" з позовом Відділу державної виконавчої служби Деснянського районного управління юстиції у м. Києві, Державного виконавця Варава Романа Сергійовича, в якому просило:

- розблокувати діяльність позивача, який здійснює статутну діяльність у будівлі по вулиці Сабурова, 16-а відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.12.2008р. № 1513-р, і повернути ключі;

- зупинити дії відповідачів, які обмежують свободу пересування жінки-інваліда протягом шести місяців, яка через хворобу не може вийти через закритий тин за територію будівлі;

- з метою уникнення різночитань сторонами спору наведеного вище законодавства України, задля недопущення правової колізії у посиланнях на законодавчі та підзаконні акти, керуючись ст. 27 ЗУ Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, ст. 8 ЗУ Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні провести експертизу відповідності дій відповідачів вимогам міжнародного права та законодавства України;

- визнати протиправними викладені вище дії відповідачів, які проводились 25-26 березня 2015 року і які зупинили статутну діяльність позивача;

- відсторонити від займаної посади відповідача ОСОБА_1

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.

Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 106 КАС України у позовній заяві зазначаються, зокрема, зміст позовних вимог згідно з частиною четвертою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.

Частиною 4 статті 105 КАС України визначено, що адміністративний позов може містити вимоги про: - скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень; - зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії; - зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій; - стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю; - виконання зупиненої чи невчиненої дії; - встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень; - примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності.

Однак, позивачем заявлено позовні вимоги, які не відповідають вимогам статті 105 КАС України, що зумовлює необхідність приведення їх у відповідність до вимог частини 4 цієї статті КАС України.

Зі змісту позовної заяви вбачається, що в обґрунтування порушених прав та законних інтересів, позивач покликався на наявність у останнього права користування нежитловим приміщенням, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Сабурова, 16-а, в порушення якого відповідачем вживаються заходи щодо примусового виселення позивача з даного приміщення.

В аспекті наведеного, суд звертає увагу на те, що відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Водночас, з викладених позивачем у позовній заяві доводах не вбачається наявність у межах спірних правовідносин публічно - правового спору.

Виявлені недоліки перешкоджають суду вирішити питання про відкриття провадження в адміністративній справі.

При цьому, суд зазначає, що ч.3 ст. 106 КАС України встановлено, що до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень.

Відповідно до ч.1 ст.108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Зважаючи на вищевикладене, суд прийшов до висновку про наявність правових підстав для залишення позовної заяви без руху із встановленням позивачу строку для усунення недоліків шляхом подання до суду: - позовної заяви разом з доданими до неї документами у відповідно до кількості відповідачів та третіх осіб по справі; - формування позовної заяви шляхом подання документів та пояснень, що підтверджують публічно - правовий характер спору на вирішення якого пред'явлено даний позов; - приведення позовних вимог у відповідність до вимог частини 4 статті 105 КАС України.

Керуючись ст.ст. 106, 108 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

У Х В А Л И В:

1.Залишити позовну заяву Підприємства "Загальноосвітній навчальний заклад "Спеціалізована школа "Славія" без руху .

2.Встановити позивачу строк до 22 жовтня 2015 року для усунення недоліків позовної заяви.

3.Попередити позивача про наслідки недотримання вимог ухвали про залишення позовної заяви без руху, передбачені п. 1 ч.3 ст. 108 КАСУ.

Ухвала суду набирає законної сили в порядку передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя І.А. Качур

Джерело: ЄДРСР 52516892
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку